Jak Być Bardziej Atrakcyjnym – Jak Być Interesującym Facetem Dla Kobiet – Gry Komputerowe A Bycie Interesującym Mężczyzną

by Paweł Grzywocz on 11 July 2018

“Aby zdobyć więcej, sam najpierw musisz stać się kimś większym” ~ J.W.Goethe. Oto sposób bycia i myślenia, dzięki któremu kobieta będzie chciała spędzać z Tobą co raz więcej czasu.

jak być bardziej atrakcyjnym - jak być interesującym facetem dla kobiet
Jak być bardziej atrakcyjnym, dużo bardziej interesującym facetem niż wszyscy pozostali.

W tym artykule otrzymasz sposób myślenia i styl bycia, który jest nie tylko atrakcyjny dla dziewczyn, ale przede wszystkim produktywny dla całego Twojego życia i rozwoju osobowości, pewności siebie, męstwa, odwagi, siły mentalnej, samodzielności emocjonalnej i finansowej.

Ponad to dowiesz się:

  • jak być interesującym facetem i być bardziej atrakcyjnym dla kobiet, gdy interesujesz się głównie grami komputerowymi.
  • przykładowe zainteresowania z dziewczyną do rozwijania w stałym związku
  • jak osiągnąć szczęście i spełnienie życiowe, rozwijając równomiernie najważniejsze sfery życia.
  • jak aktywnie odpoczywać razem i osobno.
  • kiedy będziesz mógł sobie więcej pograć w gry video.
  • Jak być bardziej interesującym mężczyzną, który jest atrakcyjny dla kobiet i gra w gry?

    Aby być bardziej interesującym, atrakcyjnym facetem dla kobiet najlepiej rozwijać styl bycia i myślenia, dzięki któremu kobiety same będą chciały spędzać z Tobą co raz więcej czasu.

    Potrzeba rozwinąć swoją świadomość i zainteresowania a nie tylko oczekiwać, że dziewczyna polubi te same męskie zainteresowania, co my, jak gry komputerowe, piła nożna lub koszykówka czy motoryzacja.

    *** PYTANIE CZYTELNIKA: “Jak zainteresować dziewczynę grami komputerowymi? Jak być bardziej interesującym mężczyzną, który jest atrakcyjny dla kobiet, gdy interesuję się grami video?

    “Cześć Paweł,

    Ciężko zarazić kobietę pasją do elektronicznej rozgrywki. Jeżeli lubi to już wcześniej to owszem, inaczej z doświadczenia wiem, że to praktycznie niemożliwe :)

    Zgadzam się natomiast – ciężko trafić na normalną kobietę, która nie ma wiecznych problemów ze sobą i przeszłością. Ciężko taką wyczuć…

    Pozdrawiam,
    Maciek”

    >>> MOJA ODPOWIEDŹ:

    Hej Maciek,

    Możecie zbudować wspólne damsko-męskie zainteresowania jak:

  • poszerzanie świadomości o świecie
  • filmy dokumentalne
  • zdrowe odżywanie
  • dbanie o kulturę fizyczną
  • wartości życiowe, związkowe
  • poznawanie i pogłębianie swoich poglądów
  • obopólna rozrywka poprzez randki, na których uprawiacie jakiś sport, jak dłuższy spacer, rower, bieg, paletki
  • czytanie książki nawet
  • Jak być bardziej atrakcyjnym mężczyzną, interesującym facetem dla kobiet – trzeba się rozwijać mentalnie!

    Interesujący mężczyzna dla kobiet to taki, który się rozwija mentalnie, świadomościowo, osobowościowo, żeby nasze zainteresowania były interesujące zarówno dla mężczyzny, jak i dla kobiety.

    jak być atrakcyjnym i interesującym facetem dla dziewczynGdybym się interesował np. tylko koszykówką i oczekiwał, że dziewczynę to pochłonie, gdy ją tym zarażę, to bym stał w miejscu
    i egoistycznie oczekiwał, że ona polubi to, co ja bez jakiegoś specjalnego zysku dla niej.

    Dziewczyna owszem doceni moją wiedzę o zawodnikach czy moje umiejętności techniczne wykonywania poszczególnych ruchów, kondycję, wytrenowanie i mogę ją nauczyć robić dwutakt, rzucać osobiste, rozumieć, jak oglądać mecz NBA, żeby rozumieć, co się dzieje, ale nie zrobię z niej obsesyjnej, regularnej maniaczki tego sportu, bo ona nie ma w tym jakiejś dużej korzyści poza głębszym poznaniem mnie, przypodobaniem mi się i zrobieniem czegoś dla zdrowia i koordynacji.

    Tak samo dziewczyna nie powinna oczekiwać, że będę się ekscytował czymś typowo kobiecym.

    Trzeba zbudować takie bardziej damsko-męskie, związkowe zainteresowania.

    Mógłbyś zainteresować dziewczynę elektroniczną rozgrywką, czyli grami komputerowymi w ramach poznania Twojej osoby, pokazania Twojego sposobu myślenia, zrozumienia Ciebie, pokazania, jakie obszary umysłu to rozwija, jeśli cokolwiek to rozwija, bo nie wiem, czy mówisz po prostu o grach…

  • Gry komputerowe podobno rozwijają jakąś tam koordynację ręka-oko, refleks, czasami słownictwo, gdy gramy po angielsku.
  • Jednak nie oszukujmy się. Gry video służą do zabijania czasu i są formą marnowania czasu, żeby czas przeleciał.
  • Jeśli jest to jedyne zainteresowanie mężczyzny, to nie będzie interesującym facetem.

    jak być interesującym facetem który gra w gry komputerowe Łudzenie się, że spotka taką samą dziewczynę lubującą się w grach jest dość naiwne, gdyż większość kobiet nie ucieka od realnego świata
    w świat gier, a te które uciekają
    w świat gier zwykle mają jakieś problemy ze sobą i dlatego zagłuszają je ciągłym graniem np. w LOL’a.

    Z kolei związki osób z wewnętrznymi problemami to związki zależne i zachowują się
    w nich ludzie, jak dwie pijawki emocjonalne, które oprócz gier mają teraz prywatnego fana, który reperuje ich niskie poczucie wartości.

    Grubo pojechałem, ale…

    Jak chcesz być interesującym, atrakcyjnym, ogarniętym mężczyzną, to przestań tracić czas na gry.

    Dlaczego?

    Zadawaj sobie zawsze pytanie.

  • “Czy od grania w grę przybędzie mi pewności siebie, kobiet, randek, zdrowia, mięśni, szczęścia, pieniędzy, inteligencji emocjonalnej, świadomości, samodzielności emocjonalnej, jak i finansowej? Jeśli nie, to po co to robić? Dlaczego by nie poświęcić zdecydowanej większości wolnego czasu na coś produktywnego, co dodaje tych rzeczy, które wymieniłem i jest z nich duży pożytek i zadowolenie.”
  • Z gry jest tylko chwilowa satysfakcja specjalnie zaprojektowana przez twórców gry, która w żaden wymierny sposób nie przekłada się na realne życie.

    jak być atrakcyjnym dla dziewczyn grąjc w gry komputerowe

    W realnym życiu nikogo nie obchodzą moje sukcesy w wirtualnej grze.

    Dlatego gry są dla dzieci i nastolatków, którzy nie mają co robić ze sobą i swoim życiem oraz ich uzależniają, żeby nie myśleli nad bardziej pożytecznymi rzeczami.

    Ewentualnie można by zagrać w grę 1 raz na tydzień przez godzinkę. Przecież można się relaksować aktywnie i pożytecznie np. słuchając wartościowego audiobooka lub czytając wartościową książkę lub oglądając wartościowy wykład lub dokument na youtube lub uprawiając ćwiczenia fizyczne, aby być zdrowym.

    Jest to aktywna forma odpoczynku, która poszerza świadomość, rozwija osobowość i ciało.

    Rezygnacja z ogłupiaczy i znieczulaczy typu tv, gry, tępi, wulgarni znajomi, używki to niewielka cena w zamian za:

  • pewność siebie
  • zdrowe poczucie wartości
  • wysokie umiejętności interpersonalne
  • swoboda towarzyska
  • zadbana sylwetka
  • szczęście osobiste
  • udana relacja ze sobą i z ludźmi
  • szczęśliwy związek z kobietą pełen szacunku
  • praca zgodną z rozwiniętymi przez siebie talentami, predyspozycjami, zainteresowaniami, dająca godziwe wynagrodzenie i satysfakcję
  • zdrowie fizyczne i psychiczne
  • bycie interesującym i atrakcyjnym facetem dla kobiety
  • poczucie celu i sensu życia
  • Te rzeczy są bezcenne.

    Rekord w grze trwa przez jakiś czas. Kiedyś pobije go ktoś inny.

    A przełożenie sukcesów z gry na realne, codzienne życie jest prawie żadne poza chwilą satysfakcji, że ukończyłem “misję” zaprojektowaną przez twórców, żebym miał sposób na zabicie czasu i mojej beznadziei.

    Owszem, gry są dla ludzi i można zagrać 1 raz na tydzień lub rzadziej według mnie, bo ja tak samo, jak każdy inny mężczyzna mam skłonności do uzależniania się od rozgrywki, ponieważ te gry są tak zaprojektowane!

    Aby wciągnąć i uwiązać gracza.

    czy interesujące facet dla kobiet ciągle gra w gryW ten sposób ludzie zamiast grać i rozwijać prawdziwe życie, być bardziej interesującym facetem, to żyją w wirtualnej rzeczywistości, odnosząc w niej wirtualne sukcesy, podczas gdy mogliby rozwinąć ogromny potencjał w pozostałych dziedzinach życia
    i być dużo bardziej atrakcyjnym facetem niż dotychczas.

    Wiesz, kiedy będziesz mógł sobie więcej pograć?

    Gdy zbudujesz pewność siebie, zdrowe poczucie wartości, wysokie umiejętności interpersonalne, swobodę towarzyską, zadbaną sylwetkę, szczęście osobiste, udaną relację ze sobą i z ludźmi, szczęśliwy związek z kobietą pełen szacunku, pracę zgodną z rozwiniętymi przez siebie talentami, predyspozycjami, zainteresowaniami, dającą godziwe wynagrodzenie i satysfakcję, zdrowie fizyczne i psychiczne, poczucie celu
    i sensu życia.

    Wtedy będziesz zadowolony z każdej z głównych sfer życia (zdrowie/sylwetka, związek/relacje/, pieniądze/praca) i będziesz mógł się wyluzować, że nie należysz do tych cierpiętników i narzekaczy, którzy by wszystko chcieli, a nie mogą się zmobilizować do działania i pracy nad sobą oraz do rezygnacji z głupot.

    Chcieliby sukcesu, ale im się tyłka nie chce ruszyć, więc narzekają, że to wina losu
    i czegoś innego niż ich samych.

    A jak już osiągniesz zadowolenie z tych najważniejszych sfer życia, to nawet Ci się nie będzie już chciało tracić czasu na gry, bo będziesz już innym człowiekiem oraz będziesz miał ciekawsze zajęcia, jak choćby cieszenie się tym, co zbudowałeś
    i utrzymywanie tego.

    Będziesz o wiele bardziej atrakcyjnym i interesującym facetem dla kobiet niż typowy gracz gier video.

    Pamiętaj:

    “Aby zdobyć więcej, sam najpierw musisz stać się kimś większym” ~ J.W.Goethe

    Pozdrawiam,
    Paweł Grzywocz
    “Każdego dnia zrób jedną małą rzecz, której się boisz”
    “Zawsze pomyśl, co zrobiłby przeciętny facet, a później tego nie rób”
    “Zawsze inwestuj w rozmowę”
    “Bez prawdziwego zainteresowania kobiety nic nie może się zacząć ani trwać”
    “Do rozwodu wystarczy jeden toksyczny charakter”

    Jak zdobyć dziewczynę w 12 randek
    Jak utrzymać związek
    PewnoscSiebieW90Dni.pl
    77 Technik Flirtu
    Wolność od pornografii i masturbacji w 90 dni
    Najlepsze miejsce do poznawania kobiet
    Jak-Zdobyc-Dziewczyne.pl/mapa-sukcesu

    A jak w Twoim życiu gry wpłynęły na bycie interesującym mężczyzną? W jakim wieku zdałeś sprawę, że nie pomogą Ci być bardziej atrakcyjnym mężczyzną dla kobiet i musiałeś zainteresować się również innymi tematami?

    jak zdobyc dziewczyne w 12 randek


    Jeśli spodobał Ci się artykuł, to odbierz bezpłatny raport i zaawansowane porady mailowe:

    Twój email posłuży tylko i wyłącznie
    do komunikacji między nami.

    VN:F [1.9.20_1166]
    Oceń Proszę Wpis:
    Rating: 4.6/5 (7 votes cast)
    Jak Być Bardziej Atrakcyjnym - Jak Być Interesującym Facetem Dla Kobiet - Gry Komputerowe A Bycie Interesującym Mężczyzną, 4.6 out of 5 based on 7 ratings

    Podobne wpisy:

    Zostaw swój komentarz...

    { 37 comments… read them below or add one }

    Bartłomiej Wiącek July 11, 2018 at 22:08

    Jak zwykle rzetelny artykuł, to już chyba oznaki dorastania, jak gry, które mam zaczynają mi się nudzić i coraz bardziej chce wychodzić z domu ;p. Ale co powiesz o tych ludziach, którzy grają w gry i to streamują(robią transmisję na żywo jak grają) i ludzie im wysyłają darowiznę i zarabiają na tym nieźle? I przy okazji mają kobietę i występują w reklamach… Jak np. nasi rodacy, tacy jak ‘Izaak’ czy ‘Nervarien’

    Reply

    Paweł Grzywocz July 12, 2018 at 09:18

    Pytanie, jaką oni faktycznie wnoszą wartość w życie ich widzów. Z jednej strony szacunek, że potrafią na tym zarabiać, a z drugiej strony smutne to, że miliony ludzi tracą czas na oglądanie kogoś, jak gra. Był od tym odcinek south park (pewdiepie albo happy holograms czy jakoś tak).

    Reply

    medionluki July 13, 2018 at 13:20

    A oglądanie South Park to też przypadkiem nie jest strata czasu ? Taka sama rozrywka jak gry, nawet pieniędzy też z tego nie ma, przy okazji ST to to samo co jakaś blok ekipa czy kapitan bomba, srają, klną i zygaja, nic nadzwyczajnego. Filmy też są stratą czasu, jakbym miał codziennie oglądać filmy to też żyć by mi się nie chciało. Filmy czy gry nie są problemem, to blokady w głowie i przeświadczenia. Głównie to co w głowie siedzi.

    Reply

    Paweł Grzywocz July 13, 2018 at 13:50

    Niektóre odcinki South Park mają bardzo głębokie przesłanie. Np. “You have zero friends” jest o facebooku. Wpisz sobie Top 10 South Park i większość z nich świetnie obśmiewa naszą rzeczywistość, popkulturę, politykę, kontrowersje, np. gender albo nawet jest odcinek o uzależnieniu od porno, a także jest odcinek “Freemium isn’t free” o uzależnianiu od gier mobilnych i sprzedawaniu dodatków. O grach był też “Make love not warcraft” o rozwijaniu charakteru w grze. Jak się ma odrobię świadomości o świecie i dystansu do siebie i świata, to są mega refleksyjne odcinki i jest ich sporo. I jeszcze genialny jest odcinek “Hobbit” o tym, jak wizerunek na fb jest ważniejszy niż realna osobowość. “Black friday” o szaleństwie zakupowym i manii w ten dzień. Wszystkie odcinki są też z polskimi napisami do wyszukania.

    Reply

    medionluki July 13, 2018 at 14:49

    Wiem oglądałem kilka ale szczerze mówiąc nie kręci mnie to, naoglądałem się już dokumentalnych i nie chce mi się słuchać o ideologiach i zbawianiu świata bo i tak ludzie mają buraki w głowie. Po co się męczyć skoro sami nie chcą dać się przekonać a skoro już wiem że black friday czy suby na yt dla frajerów którzy nagrywają pod publiczkę i traktują to nie wiadomo jak poważnie to bezsens to po co mam się bardziej w to wgłębiać? Wolę sobie obejrzeć coś śmiesznego, przy czym się zrelaksuje bo te wojny o prawdę już wymknęły się spod kontroli i każdy teraz o polityce pieprzy że ten kłamie a ten ma rację, internet jest już tak zapchany że ludzie tym żyją jak powietrzem a potem depresje bo ten cię wykorzystuje albo inny, dziś jak wprowadzają jakaś ustaweto ludzie się jeżą ze strachu że będzie jeszcze gorzej itd. Rozmawiałem ze znajomą ostatnio to mi powiedziała że jest epidemia wypaleń wśród ludzi, tyle się tych debilizmów o samorozwoju naczytają i ubzdurają że wszystko można a potem jak nie wypali to zero życia i trzeba iść do znienawidzonej pracy. Z biegiem czasu widzę że dziś własna działalność to bezsens, lepiej dobranzowic się w fachu który w miarę się lubi i iść do pracy a wolny czas spędzać na 100% przy zainteresowaniach i z tego się cieszyć niż zakładać sobie że wszystko mogę, kretynizm. Jak chodziłem kiedyś do szkoły to tylko weekend był wyczekiwany bo byłem ja i moja pasja, reszta się nie liczyła i wtedy człowiek angażował się bez problemu i nie potrzebny był plan dnia i rozpiski. Ludzie którzy zarabiają na pasjach to pewien procencik, nie każdemu się uda więc po co mi ideologie skoro chcę przetrwać i mieć zdrową głowę. Jak ktoś lubi filmy to będzie je oglądał i znajdzie dobie wymówkę że one uczą bo poprostu je lubi a inny zagra w grę albo obejrzy kogoś na necie i też powie że coś z tego wynosi. Mój kumpel kiedyś miał same pipy z historii w szkole, zagrał w jakiś wilczy szaniec o II wojnie światowej to prymuska z histy wręcz zawału nie dostała, tak ją koleś wiedzą nokautował. Sama Angelika Talaga zachęca żeby małe dzieci uczyć programowania bo to rozwija umysł dziecka, a dam ją Paweł polecałeś, nie można wrzucać ludzi do worka że jak grasz to będziesz zerem, świat nieraz jest nieobliczalny a zainteresowanie każdy jakieś swoje ma a jak ktoś spróbuje to i nóż widelec może coś z tego uciuła konkretnego a że ludzie tracą czas i oglądają to już ich problem. Też oglądasz South Park, kto wie może się twórcy śmieją że jesteś kolejną świnką którą można oskrobać na oglądalności a prawda dziś się dobrze sprzedaje…

    Reply

    Paweł Grzywocz July 13, 2018 at 17:01

    W moich materiałach odnoszę się do reguł a nie do wyjątków. Z reguły ludzie grający w gry marnują czas, dlatego nie wspomniałem w artykule, że na grach można zarabiać pieniądze i jest w tej branży mnóstwo pracy, jak np. testerzy, dziennikarze, graficy, programiści itd. Produkcja słynnych gier wygląda, jak produkcja filmowa. Z reguły jednak mężczyźni grający w grę czy w gry nie dążą do pracy w tej branży, bo praca w branży gier wymaga przede wszystkim pracy nad sobą w konkretnej dziedzinie tej branży, czyli np. pisanie jakichś recenzji lub nagrywanie ich albo programowanie, uczenie się programowania albo rozwój innych kompetencji potrzebnych przy produkcji gier video i zgłaszanie się do firm, aby dalej przyuczyli do zawodu, przeszkolili, przyjęli na praktykę lub do pracy. Z reguły gracz po prostu gra i tyle.

    Odnośnie sprzedawania różnych prawd, to zgadzam się, że jest sporo dezinformacji, zamętu, obiecanek i zrobiła się z tego niemal osobna nisza para-rozrywkowa.

    Jest to osobny temat tzw. ćpania informacji, bo część informacji zwiększa świadomość i zmniejsza presję oraz stres na osiąganie wtłaczanych nam przez otoczenie celów.

    Część wyselekcjonowany i zastosowanych informacji ma znaczący wpływ na zwiększenie jakości naszego życia w konkretnej, wybranej dziedzinie.

    Część informacji jest szukaniem dziury w całym, ćpaniem informacyjnym, pustą rozrywką i konsumpcją nieraz bezsensownych teorii.

    Odnośnie religii samorozwoju, to polecam film na yt: “Witamy w życiu Amway”. Faktycznie niektóre elementy tzw. samorozwoju to stek bzdur niepoparty niczym i ludzie robią sobie krzywdę, karmiąc się takimi fantazjami, a potem upadając na twarz. Nie o to mi chodziło, gdy pisałem ten artykuł, tylko o tematy, które faktycznie się przydają i są konkretne, jak np. programowanie czy język obcy czy konkretne umiejętności sprzedażowo-biznesowe.

    Reply

    Dawid July 12, 2018 at 00:26

    Silny wydźwięk ma ten cytat na końcu. Zapamiętam go.

    Reply

    mbvb July 12, 2018 at 12:36

    Zastanawiam się czy fb rzeczywiście się przydaje. Z jednej strony dostęp do ludzi, grup, w których można znaleźć pracę, pogadać ze znajomymi, jeśli się nie ma do nich kontaktu. A z drugiej oglądanie tego jak inni żyją. Sam nie wiem.

    Reply

    Paweł Grzywocz July 12, 2018 at 16:27

    Można nie korzystać z funkcji przeglądania. W sensie nigdy nie scrollować, bo tam nic nie ma. Może się przydać, gdy dziewczyna zamiast telefonu, preferuje podać tylko fb. Można z nią popisać i zobaczyć, czy uda się doprowadzić do spotkania. Poza tym sensu nie widzę. To, co jest na jakichś tam grupach, to się mogę w Internecie nauczyć. Albo mogę należeć do grupy, ale nie scrollować. Masz ewidentny problem z podglądaniem Twojej byłej. Masz chorą obsesję na jej punkcie. Miałeś zająć się czymś innym : )

    Reply

    Paweł Grzywocz July 12, 2018 at 17:28

    Myślę, że jest to podobna skala sukcesu, co w sportach zespołowych lub w piosenkarstwie, czyli promil całej społeczności. Natomiast nie ma czegoś takiego w normalnych branżach biznesowych. Prędzej ułożę sobie życie, organizując parking strzeżony lub inną małą, niszową działalność niż celując w bycie gwiazdą hip hopu lub sportu. Często ulegamy takim fantazjom o byciu gwiazdą, a prawdopodobieństwo sukcesu jest praktycznie zerowe.

    Reply

    mbvb July 12, 2018 at 18:40

    Już tego nie mam, również ochota na poznawanie kobiet mi przeszła. Nie mam ochoty przez fb rozmawiać z ludźmi czy podglądać co kto robi. Bardziej boli mnie to w jakim miejscu się znajduję i to, że każde wyjście z mojej sytuacji jest w jakiś sposób złe i nie satysfakcjonujące. Nie mam ochoty na nic ani na niczym mi nie zależy. Koniec świata mógłby być nawet dzisiaj. I by mnie to ucieszyło.

    Reply

    Ziomek 1 July 13, 2018 at 23:23

    Tak rozumiem ,ale na Fb można napisać / pisać za darmo ze znajonymi niż SMS-A za granicą podróżach na wycieczkach np. Egipt ,Tunezja , Turcji , Izraelu , Indie ,Indonezja , Australii , Japonia , Korea PD Ameryce PN i PD ?

    Reply

    Michał Lxxx July 12, 2018 at 22:39

    Paweł,
    ja tylko dodam że FB dobrze wykorzystany, to dostęp do WIELU WYDARZEŃ Z KONTEKSTEM.
    Nie znam drugiego tak DOBREGO ŹRÓDŁA oraz BAZY DANYCH nt. wydarzeń.

    Tak samo FB można wykorzystać do promowania, reklamy swojego biznesu itd.
    Mądre wykorzystanie FB pomaga.

    To tak jak np. NÓŻ
    Można go użyć aby posmarować masłem chleb, można kogoś zabić :-)
    Mądrze.

    Natomiast Paweł pamiętaj, że jeżeli ktoś ma jakieś informacje o sobie na FB, to podawanie kobiecie z którą randkujemy naszego FB, czy przyjmowanie jej do znajomych powoduje że ZA DARMO ODDAJEMY JEJ INFORMACJE O SOBIE, zaburzamy tajemniczość itd.
    Jeżeli nie masz nic, to nawet wówczas kobieta widzi “wspólnych znajomych”.

    Telefon jest lepszym rozwiązaniem z wyżej wymienionego powodu, poza tym umawiając spotkanie słyszymy głos kobiety, wyczuwamy jej nastawienie i stan emocjonalny.

    P.S.
    Oczywiście telefon, FB czy inny komunikator służy UMAWIANIU SPOTKAŃ.
    Nasi rodzice, czy dziadkowie nie mieli tych gadżetów a na randki się spotykali…

    Reply

    Anonim July 14, 2018 at 12:28

    Jak najbardziej się zgadzam. Ja dzięki FB zarabiam pieniądze często, bo mam kontakt z różnymi firmami, które za pośrednictwem tego portalu robią rekrutacje do jakiegoś projektu, dają informacje o naborze itp. Czasem jest to jedyne źródło wiedzy o tych wydarzeniach nawet, więc nie wyobrażam sobie usunięcia FB. Dopiero od 3, 4 lat mam tam aktywne konto, bo mi wcześniej nie było potrzebne. Oczywiście jakieś pogaduchy godzinami, czy podglądanie znajomych to strata czasu. Na 10 minut dziennie można sobie wejść i tyle.

    Reply

    jack July 12, 2018 at 13:32

    gry są nawet spoko ale tak jak mówisz, dla rozluznienia i jesli masz ogarnięte zycie a nie tylko grasz w gierki. W grach są teraz profesionalne zespoły i najlepsi gracze zarabiają kilkadziesiąt tysięcy DOLARÓW miesięcznie. Dziewczyny często wspierają w tym swoich chłopaków. Pogranie np. we fife na xboxie razem z dziewczyną moze być fajne

    Reply

    abc July 13, 2018 at 19:29

    Tutaj potwierdzam, że dla rozładowania stresu, pod warunkiem, że to jest 1-2h w tygodniu. Miałem również jak ktoś niżej pisał krótki epizod na studiach Call of Duty z kumplami na multiplayer, gdzie chodziło jedynie o śmiech – faktycznie momentami brzuch bolał od śmiechu przez dwa dni :) Natomiast nie mamiłbym innych jakimiś zarobkami itp. to jest maleńki procencik graczy…

    Reply

    Miron July 12, 2018 at 21:30

    Moja młodsza sistra poznała się z mężem za sprawą gry online Metin PL ,poznali się twarzą w twarz polubili mimo odległości zakochali w sobie i ożenili pięć lat temu .Teraz Monika spodziewa się drugiej córki z Darkiem i wydaje się że ich związek jest trwały ,czego sam nie byłem pewny przed ich małżeństwem.

    Reply

    Paweł Grzywocz July 12, 2018 at 22:49

    To się zdarza. Znam parę, która się poznała właśnie na LOL’u. Mimo to nie jest to jakaś skuteczna i efektywna forma poznawania kobiet.

    Reply

    likos July 13, 2018 at 01:54

    Sam mimo, że rozwijałem życie towarzyskie, ale pogrywałem weekendami, poznałem na tej grze (metin2) dziewczyne i jestem z nia szczesliwy, jednak to czysty przypadek losu, 100 razy lepiej rozwijac sie i poznawac w rl.

    Reply

    JackSparrow July 12, 2018 at 22:43

    W gry przestałem grać 10 lat temu, jeszcze w liceum. Krótki epizod miałem na studiach z kumplami. Szkoda oczu i pleców.

    Pawle przy okazji. Pamiętasz moja sytuację, 3 spotkania i dziewczyna wyjeżdża na 4 tygodnie wakacji do rodziny (studentka). Dziś napisała co u mnie słychać to zadzwoniłem i pogadaliśmy 10 minut. Na końcu powiedziałem, że odezwę się do niej jak wróci. Czy ten telefon + deklaracja jest jakoś mocno zabijająca tajemniczość? Nie jest łatwo ot tak urwać kontakt na miesiąc.

    Reply

    Paweł Grzywocz July 12, 2018 at 22:51

    Spoko, super, dałeś jej znać, żeby nie myślała, że będzie nie wiadomo, jak utrzymywać kontakt, bo po co, skoro ledwo się znacie, a to nie to samo, co spotkanie.

    Reply

    JackSparrow July 13, 2018 at 15:30

    Dzięki :)

    W zamian dwa pomysły ode mnie co do gier:

    1) Randka ze stałą dziewczyną lub “tuż tuż przed” u nas w mieszkaniu gdy jest brzydka pogoda. Gramy w gry z urządzeniem Kinect lub PS Move. Super rozrywka, dużo ruchu :)

    2) Ciekawa historia do opowiedzenia. Jak nudziliśmy się na wykładzie to z kumplem graliśmy na laptopie. Raz zdarzyło się, że wykładowca do nas przybiegł i nas nakrył :)

    Reply

    Marenga July 13, 2018 at 07:41

    Ja około rok temu postanowiłem zrezygnować z gier. A ok. pół roku temu postanowiłem całkowicie pozbyć się komputera z domu. Nawet na telefonie wywaliłem wszystkie aplikacje typu YouTube, Facebook itp., czyli dające dostęp do treści, a zostawiłem takie, które są komunikatorami, by mieć kontakt z ludźmi. Jedyne źródło dostępu do elektroniki mam w pracy.
    Efekt? Nagle okazało się, że mam min. 4-6h godzin dodatkowego czasu w czasie dnia!
    Był to dla mnie szok, że siedzenie na necie, czy granie w gry tyle czasu mi zabierało.
    W tym czasie postanowiłem więcej czytać książek, modlić się, chodzić na siłownię, zacząłem naukę gry na Ukulele, a dodatkowo spotykam się z bardzo wieloma ludźmi w tym czasie.

    Reply

    Lucas July 13, 2018 at 09:17

    Są ludzie którzy żyją z gier i nawet banki ich promują np. Rock Remigiusz Maciaszek, ma dwójkę dzieci i w sumie tylko gra płaci z tego podatki (bo niby to zarejestrowana firma :) ) ale wcześniej gościu pracował w firmie ojca a później założył własną kafejkę czy wyporzyczalnie gier. Po prostu niektórzy maja poczucie wartości i spełnienia grając w gry i czy to źle skoro czują się dobrze ze sobą? Niektórzy mogą przemawiać publicznie, mieć pracę marzeń być otwartymi na ludzi a gnic sami ze soba wewnetrznie w domu bez zycia, a na zewnatrz byc cudowni i samofzielni. Ocxywiscie to jest tylko pierwiastek takich ludzi co graja i zarabiaja, nie badzmy naiwni ze moze i mi sie uda ale czemu nie sprobowac. Ja sie nauczylem plynnej szybkiej gadki w grach, wzbogacilem jezyk bo staralem sie uzywac esterycznych zwrotow a przy okazji zazartowac, dac jakas smieszna anegdote albo cos wyolbrzymionego, oczywiscie czysta improwizacja, bez przygotowywania czegokolwiek. Widzow nie mam za duzo ale mialem wiadomosci ze powinienem byc komentatorem albo speakerem bo nawet jak gadam glupoty to I tak dobrze sie tego slucha :D i mam talent. Wiem ze poczatki byly kiepskie, strasznie sie dusilem I dlugo myslalem co mam mowic ale jak sie rozkrecilem to wiem ze od tamtrj pory miedzy ludzmi bylem atrakcyjny I ciekawy, potragilem modulowac glos I opowiadac cos wyolbrzymionego oraz opowiadac cos w ciekawy sposob, budowac zdania itp. Sek w tym ze tez w tym samym czasie rozwijalem sie wychodzac w rozne miejsca, czutajac I ogladajac tez dokumentalne filmy, ale powiem tak dokumentalne filmy tez sie w pewnym momencie koncza, a I tez jest sporo naciagnietych wiec nieraz mnie irytowaly. Najgorsze co czlowieka uwstecznia to nieodpowiedni ludzie, toksyczni ktorzy cie kontroluja, nie dadza ci czegos zronic bo nie umiesz, zepsujesz i cie wyreczaja, glownie rodzice i ciagle sceptyczni, oraz nieustanie jak czlowiek siedzi w domu, oczywiscie jak czlowiek gra nalogowo w gry to tez jest uwstecznionym nerdem ale inni moga ogladac filmy I tez nie daje to duzego porzytku bo ile mozna film ogladac jeden i ten sam ? Albo masa kobiet oglada tasiemce typu Klan bo niby tam samo zycie jest :D

    Reply

    Anonim July 13, 2018 at 09:54

    Gry wideo nie są takie do końca złe. Można w nie grać, bo to w sumie forma rozrywki, jak wszystko inne. Ja, mimo innych zainteresowań i uprawiania sportu, bardzo lubię zagrać nieraz w ciekawą grę z fabułą. To dla mnie pewna alternatywa dla filmu. Gry teraz są naprawdę ciekawie zaprojektowane i zapewniają lepszą zabawę niż statyczny i przewidywalny film.

    Poza tym, będąc z związku zainteresowałem grami także swoją kobietę. Nieraz, gdy wypada nam randka w domu to siadamy na kanapie i gramy jakąś grę wymagającą kooperacji. Granie razem to naprawdę niezła zabawa.

    Reply

    Anonim July 14, 2018 at 08:26

    Witam po wakacyjnej przerwie. Pojeździłem trochę po Polsce, pozagadywałem do nieznajomych, zbieram odpowiedzi do ankiety, o tym gdzie się ludzie poznają. Z ciekawszych interakcji, jechałem w przedziale z młodymi Holenderkami, z jedną z nich (atrakcyjną) porozmawiałem trochę, poćwiczyłem język. Na pytanie o FB powiedziała, że nie lubi FB i Messengera. Druga ciekawa interakcja. W mieście gdzie miałem przesiadkę wyszedłem przed dworzec i zagadałem do kobiety o bardzo ładnej figurze i ogólnie apetycznej. Zagadałem do niej, a ona, że się spieszy, ale ja na to “mam tylko jedno pytanie do Ciebie”. O dziwo się zatrzymała i później bardzo miła była. Do tej pory jak któraś tak mówiła, to już nie gadaliśmy. Powiedziała mi, że ma męża, jest w szczęśliwym związku i nie chce tego niszczyć, ale w ogóle mi na to nie wyglądało. Tak jak z tym zagadaniem, pewnie mogłaby szybko zmienić zdanie. Zapytałem o jej imię, podaliśmy sobie ręce i tak staliśmy długo. Później buziak w policzek. Pewnie i na więcej by się zgodziła, takie miałem wrażenie, ale może i nie? Pierwszy raz taką interakcję miałem, że kobieta mówi, że jest w związku, ale wydawało mi się, że by była chętna, wzrok maślany, świetnie na dotyk reagowała itd., a zagadałem do 250 kobiet już gdzieś.

    Reply

    Wojtek July 14, 2018 at 14:43

    Paweł a co ty sądzisz o tym zdaniu że przetrwają ci co się dostosują a nie ci co są inteligentni wytrwali i ogólnie ci co zamierzają robić coś więcej niż siedzenie na tyłku. Sporo myślałem nad tym zdaniem. Bo ja chciałbym mieć życie po swojemu. Czyli takie zbudowane na wartościach które są omawiane na tej stronie budować wartość dla innych innych. Cóż czuję nie długo że będę Jak mała mrówka wśród stada słoni

    Reply

    Paweł Grzywocz July 14, 2018 at 15:27

    Jest to jedno z największych zadań życiowych i wyzwań, które wpływają na naszą samoocenę, czyli dbanie o wygląd, relację ze sobą, znalezienie partnerki życiowej i odkrycie oraz rozwinięcie swoich mocnych stron, specjalizacji i samodzielność ekonomiczna. Mam w planach artykuł na temat studiów, a poza tym było o tym w 10 odcinku wolności od nałogów w 90 dni.

    Reply

    Rafał July 14, 2018 at 16:03

    Cześć Pawle, rzadko się z Tobą nie zgadzam, ale wydaje mi się, że tutaj za bardzo pojechałeś po tych grach i graczach komputerowych; oczywiście jeśli mamy jako jedyne hobby gry komputerowe to dobre to nie jest, ale ja sam gram głównie po to żeby się odstresować po dniu pracy, czy jeśli mam jakieś inne bolączki, o grach można również porozmawiać z dziewczynami, sam spotkałem się z jedną dziewczyną i zgadaliśmy się jakoś o grze Jack Jazzrabbit w którą tam kiedyś grała, były też przecież mistrzostwa świata w Katowicach w grach komputerowych, sam na nich nie byłem, ale znajomy mówił, że było tam sporo kobiet; więc wydaje mi się że wszystko zależy od tego jakiej kobiety szukamy, bo jeśli szukamy jakieś super laski, która jest lekarzem czy prawnikiem to raczej grą na komputerze jej nie zaimponujemy.
    Jeszcze słowo odnośnie wartościowych filmów/programów, sam od czasu do czasu lubię oglądać Wojtka Cejrowskiego (chyba że jego programy nie zaliczasz do wartościowych), ale przy jednym spotkaniu z dziewczyna o tym wspomniałem i otrzymałem odpowiedź “Jak można tego idiotę oglądać ?” także wszystko zależy od tego jaką osobę spotkamy, a jeśli jakaś dziewczyna skreśla nas bo jednym z naszych zainteresowań są gry komputerowe, a sama daj my na to lubi Graya to wg mnie coś z nią jest nie tak, bo jeśli na początku nie zaakceptuje naszych wad to potem będzie tylko gorzej.

    Reply

    Paweł Grzywocz July 14, 2018 at 21:24

    Zgadzam się z tym, że gry są dla ludzi i mogą odstresować, mogą być tematem do rozmowy, gdy używane w małej ilości i nie upośledzają ani nie spowalniają innych, kluczowych sfer życia. Często bywa tak, że jakaś jedna pasja nam spasuje i interesujemy się tylko tym. U mnie to np. była koszykówka. Trenowałem codziennie, a potem w domu oglądałem NBA lub grałem w NBA live. Przez to nie potrafiłem w ogóle rozmawiać z dziewczynami ani nawet z nieznajomymi ludźmi, bo miałem takie zacieśnione pojecie o świecie i relacjach. To jest problem, a nie pasja, która zajmuje w miarę skromną ilość naszego czasu. Też jest taki proces rozwoju, że aby rozwinąć cokolwiek konkretnie, np. kondycję albo jakąś umiejętność, to trzeba ustawić na to priorytet w życiu i koncentrować się głównie na tym i trzeba mocno ograniczyć rozpraszacze wszelkie i świadomie odpoczywać, i dawkować sobie takie rzeczy. A najlepiej spisywać na kartce lub w exelu, co robiłem od której godziny do której. Wówczas widać, ile na dany temat poświęcamy czasu dziennie. Wyniki będą albo przerażające, gdy większość czasu ucieka albo budujące, gdy widzimy, że wyłuskaliśmy konkretną ilość na czasu na coś, na czym nam naprawdę zależy.

    Reply

    Felix July 15, 2018 at 12:50

    Paweł, w “12 randek mówisz, że piątki i soboty są dla stałej dziewczyny”. A co jeśli ta kobieta proponuje sama spotkanie w te dni, a nie spytała się jak już wiesz o związek i te spotkania… Dawać jej to? Czy dopiero jak się zapyta. Bo tego nie rozumiem i nawet chyba jakiś kursant już o to pytał, ale nie mogłem tego znaleźć.

    Reply

    Paweł Grzywocz July 15, 2018 at 13:25

    Zgodnie z zasadą “Akceptuj inicjatywy dziewczyny” tutaj. Właśnie o to chodzi, aby dziewczyna proponowała, inicjowała, narażała się na odrzucenie. Należy akceptować jej inicjatywy a nie karcić i odrzucać.

    Reply

    Marmary July 18, 2018 at 19:19

    Wydaje mi się, że to przestarzała zasada. W moim środowisku nie istnieje coś takiego jak weekend. Moja rodzina i moi znajomi pracują w systemie zrównoważonego czasu pracy. Nie kojarzę, żebym miał w trakcie ostatniego pół roku wolną sobotę i niedzielę ego samego tygodnia. Mogę mieć wolny np. poniedziałek i czwartek (też dwa dni). Tak samo z piątkowym popołudniem (kiedy masz drugą zmianę). Ludzie pracują w bardzo różnych systemach i na różne zmiany.

    Reply

    Paweł Grzywocz July 18, 2018 at 20:18

    Jeśli tak, to ok. Niedziela tez zawsze jest dopuszczalna. Jak nie masz nigdy czasu, to spotkaj się kiedykolwiek. Większość ludzi jednak dalej pracuje od pon. do pt.

    Reply

    Janusz July 24, 2018 at 22:10

    Nieśmiałość, brak umiejętności komunikacyjnych, a w konsekwencji brak jakichkolwiek relacji z kobietami sprawił, że coraz częściej szukałem ucieczki od swoich problemów w grach. Przejście kolejnej gry na poziomie hard dawało jakieś tam spełnienie i przyjemność. Gdy miałem jakieś 20 lat, zacząłem szukać w internecie czegoś o podrywaniu, ale nie znalazłem nic co by mnie zainteresowało i dalej pogrążałem się w grach. Dzień bez grania to był dzień stracony. Trwało to kolejnych parę lat. Jednak coraz bardziej nie dawało mi to spokoju i znów zacząłem szukać. Tym razem miałem szczęście, bo trafiłem na Pawła. Teraz nawet nie czuję takiej potrzeby, żeby zagrać, bo to co robię jest o wiele fajniejsze.

    Reply

    John May 22, 2023 at 23:07

    I btw, co masz na myśli pisząc “Interesujący mężczyzna dla kobiet to taki, który się rozwija mentalnie, świadomościowo, osobowościowo…”? Mentalnie – rozumiem, że chodzi o pewność siebie, przekonania, poczucie własnej wartości, świadomościowo – ogólnie rzecz biorąc, wiedzę o otaczającym nas świecie, a osobowościowo? I co znaczy “żeby nasze zainteresowania były interesujące zarówno dla mężczyzny, jak i dla kobiety.”, jakie zainteresowania? Takie, jakie wymieniłeś wyżej, czyli poszerzanie świadomości o świecie itd.? Lub rozwijanie swojej świadomości nt. rzeczy, o których mówisz w 33 odcinku programu wolności od nałogów

    Reply

    Paweł Grzywocz May 22, 2023 at 23:25

    Osobowościowo, czyli rozwijamy atrakcyjne cechy osobowości, jak pewność siebie, samokontrola, opanowanie, bycie wyzwaniem, poszerzamy strefę komfortu oraz rozwijanie zainteresowań również wpływa na rozwój osobowości.

    Reply

    Leave a Comment

    Previous post:

    Next post: