Kontakt i Odpowiedzi Na Częste Pytania

Zanim napiszesz wiadomość, sprawdź poniższe:

Odpowiedzi na najczęstsze pytania dotyczące relacji z kobietąwybierz odpowiedni “dział”
i przeczytaj serię artykułów.

Odpowiedzi na najczęstsze pytania dotyczące zamówienia – czasami mail z kursem wpada do folderu “spam”, “inne”, “zakupy”, “oferty”, “newslettery” itp. więc sprawdź, czy tam nic nie ma ode mnie.

Otrzymuję codziennie maile z historiami, jak te poniżej:
jak poderwac dziewczynejak poderwac dziewczyne
jak poderwac dziewczyne
Gdybym chciał na nie wszystkie odpowiedzieć, to musiałbym odpisywać na maile całymi dniami, a i tak bym nie nadążył. Otrzymuję także wiele inspirujących historii sukcesu, za które serdecznie dziękuję i życzę dalszego rozwoju.

Pragnę uprzedzić, że w pierwszej kolejności odpowiadam na opłacone konsultacje, następnie na maile dotyczące zamówienia, potem na pytania od uczestników konkretnego kursu, a potem na pytania od czytelników.

Rozwiązanie swojego problemu znajdziesz w pełnych programach lub podczas konsultacji mailowej, skype lub 1 na 1.

Odpowiedzi na najczęstsze pytania dotyczące zamówienia:

W jaki sposób i kiedy otrzymam zamówione materiały?

Każdy kurs jest wydany w formie elektronicznej, do pobrania na własny komputer. Zaraz po zaksięgowaniu płatności przez operatora PayU.pl, czyli od razu lub w ciągu kilku minut na email podany przy zamówieniu otrzymasz wiadomość z linkami do pobrania plików pdf, mp3, mp4. Natomiast druk przelewu pocztowego wysłanego na poczcie dociera w ciągu 1 do 2 dni roboczych.

Sprawdź również pozostałe foldery na poczcie, jak spam, zakupy, oferty, inne, newslettery, ponieważ tam czasami trafia kurs. Jeśli go tam nie ma, to daj znać, to sprawdzę, czy wszystko w porządku i wyślę kurs osobiście w odpowiedzi na Twojego maila.

Jaki jest numer konta, na który trzeba wpłacić pieniądze?

Dane do przelewu w systemie PayU.pl są za każdym razem inne, co pozwala automatycznie księgować przelewy i wysyłać dane dostępowe w najkrótszym możliwym czasie.

Jeśli nie mam konta internetowego lub w ogóle bankowego, to w jaki sposób mogę zapłacić za dostęp do kursu?

Jeśli nie masz swojego konta – możesz pobrać druk przelewu pocztowego i zrealizować go na poczcie.

Czy mogę płacić z zagranicy, jeśli moja karta kredytowa jest obsługiwana w innej walucie niż polski złoty?

Tak, nie ma problemu. Banki same przeliczą sobie opłatę po bieżącym kursie i pobiorą równowartość ceny dostępu do kursu w Twojej walucie. Można również zlecić przelew poprzez paypal.com

Czy zamówienie i tytuł przelewu są anonimowe?

Tak, w bazie zamówień otrzymam tylko Twój email oraz imię podane w formularzu zamówienia, natomiast tytuł przelewu to ciąg liczb z dopiskiem kurs, więc w historii przelewów nie wiadomo, czego on dotyczy.

Czy będę mógł korzystać ze wszystkich materiałów na telefonie?

Materiały są w formie plików do pobrania w formacie pdf, mp3, mp4, więc jeśli telefon obsługuje te formaty, to tak. Niektóre przychodzą w formie linków do pobrania na adres email, a niektóre są na mojej stronie w ramce z youtube’a jako film niepubliczny, ale też można je poniżej tej ramki pobrać w formatach mp4 lub samo audio mp3. “77 technik flirtu” i nagrania mp3 z “Jak zdobyć dziewczynę w 12 randek” są spakowane w programie WinRar/7Zip, więc trzeba je rozpakować na komputerze i nagrać na komórkę, chyba że w komórce można zainstalować program do rozpakowania i rozpakować. Oprócz tych dwóch powyższych programów, wszystkie pozostałe są od razu w formie linka pdf, mp3, mp4 lub w formie linka do strony z materiałami, na której można oglądać lub pobierać.

Czy taki kurs mi pomoże?

Zapoznaj się z opiniami na temat danego kursu. Kurs zdecydowanie Ci pomoże pod warunkiem, że go przestudiujesz ze zrozumieniem i będziesz stosował zdobytą wiedzę w codziennym życiu krok po kroku. Moim zadaniem jest edukować i motywować do pracy nieśmiałych facetów i nie tylko. Bez względu na to, ile materiałów przerobisz, to na końcu dnia liczy się Twoja praca nad sobą. Nie da się zbudować dużej pewności siebie, obycia, pozbyć się stresu, nieśmiałości, presji na wynik bez codziennej pracy nad sobą. Można sobie słuchać nagrań z podejść, chodzić na szkolenia, zobaczyć nawet, jak ja rozmawiam z kimś, ale potem trzeba to robić samemu i liczy się to, ile minut dziennie jesteśmy poza tą strefą komfortu. Ile minut dziennie pokonujemy jakiś dyskomfort i w dodatku potrafimy czerpać z tego radość, przyjemność, dobrze się tym bawić, bo poznawania się nie można traktować zbyt poważnie. To ma być zabawa i w kursach uczę, jak się tym cieszyć.

Jak szybko mogę osiągnąć pewność siebie i obycie z kobietami?

Zależy od Twojego punktu startowego. Moim zdaniem korzystanie z kursów skróci Twoją drogę do sukcesu o kilka lat błądzenia we mgle. Nie ma to większego znaczenia, ile czasu zajmie osiągnięcie celu, ponieważ czas
i tak przeminie bez względu na to, czy będziesz nad sobą pracował czy nie. W dodatku, jeśli nic ze sobą nie zrobisz, to sytuacja może się pogarszać, bo zamiast się rozwijać, zaczynamy się cofać albo utwierdzać
w negatywnych przekonaniach i doświadczeniach. Porównuję rozwijanie charakteru i osobowości do każdej innej dziedziny, jak zdrowa, zadbana sylwetka, rozwijanie firmy, nauka języka obcego. Bez względu na zastosowane metody trzeba dać sobie minimum pół roku do roku na osiągnięcie dużego postępu. Mały postęp jest widoczny od razu, a na duży postęp składa się systematyczna praca nad sobą w danej dziedzinie.

Czy uda mi się zdobyć lub odzyskać jedną, konkretną dziewczynę?

Jako jedyny autor nie obiecuję gruszek na wierzbie i nierealnych fantazji. Misją mojej działalności jest ochrona mężczyzn przed kłamstwami, przez które męczyłem się kilka lat. W kursie nauczysz się, jak sprawdzić, czy zainteresowanie tej konkretnej kobiety jest już trwale zabite lub od początku było udawane
i nieszczere oraz nauczysz się, jak w przyszłości uniknąć takiej sytuacji i od początku postępować właściwie oraz odczytywać i dbać o prawdziwe zainteresowanie.

To żaden sukces zdobyć lub odzyskać kobietę, która będzie tkwić z nami z nudów, z desperacji, z wygody, lenistwa, strachu i nie będzie nas szanować ani się starać w związku. Tak właśnie wyglądają takie wymęczone, wychodzone, wymanipulowane związki. Nie polecam tego i w materiałach uczę, jak rozpoznać kobietę, która od początku tkwiła w związku byle z kimś być lub straciła zainteresowanie z czasem i teraz będzie tylko tkwić i zachowywać się na chwilę dobrze, a potem znowu źle. Lepiej to rozpoznać i uciąć takie relacje niż się męczyć i oszukiwać całe życie.

Czy te kursy to nie manipulacja? Czy nie mogę być po prostu sobą?

Zależy, co rozumiesz pod pojęciem bycia sobą. Nasza rzeczywistość rządzi się pewnymi zasadami i prawami, np. jedna z nich polega na tym, że ludzie, a także kobiety nie doceniają tego, co jest zbyt dostępne, zbyt powszechne, łatwo osiągalne. Ludzie z natury nie doceniają tego, co darmowe, dlatego gdyby diamenty leżały na ulicy, to nie miałyby takiej wartości. Ta zasada działa również w relacjach i albo nauczysz się ją respektować albo będziesz z jej powodu tracił nowo poznane dziewczyny, które nie doceniają zbyt dostępnych facetów. Podobnie jest z pewnością siebie i nieśmiałością. Będąc cichym i małomównym bardzo ciężko jest poznać dziewczynę albo jest to wręcz niemożliwe, bo wtedy nie bylibyśmy dotychczasowym, cichym “sobą”. Jeśli nad tym nie popracujesz, to nic się nie zmieni w Twoim życiu. Tutaj nie chodzi
o udawanie, tylko o rozwój świadomości, zdrowe podejście do siebie i związku. Nie da się udawać na dłuższą metę, dlatego potrzebujesz przestudiować ze zrozumieniem kurs, aby ta wiedza była dla Ciebie naturalna
i oczywista. To nie jest naturalne, że jesteśmy np. zblokowani przed zagadaniem do ładnej dziewczyny lub zbyt szybko się angażujemy. To wytresowane reakcje wtłoczone nam przez media i otoczenie. Dlatego cała praca polega na pozbyciu się z głowy szkodliwych śmieci i zastąpienie ich czymś pożytecznym.

Czy to mi pomoże, jeśli jestem beznadziejnym przypadkiem, mam słaby wygląd i mało pieniędzy?

To Ty decydujesz o tym, czy jesteś beznadziejnym przypadkiem. Jeśli nie masz nadziei na poprawę swojej sytuacji, to dlaczego interesujesz się kursem, który ma Ci pomóc? Wychodzi na to, że jednak masz nadzieję
i o to chodzi. Mamy w życiu tzw. strefę wpływu, czyli czynniki, na które mamy wpływ. Dzięki pracy nad sobą
w obrębie tych czynników możesz spać spokojnie, że dałeś z siebie 100% i na końcu życia nie będziesz żałował, że nie spróbowałeś więcej ryzykować, więcej nad sobą pracować, więcej działać. To daje spełnienie i radość, już samo działanie, odkrywanie, rozwijanie się, a efekty są skutkiem ubocznym tej radości z działania, dążenia. Rozwój to najpiękniejsza rzecz pod Słońcem. Bez rozwoju bylibyśmy skazani na nasz los, a nasze życie byłoby dziełem przypadku. Bądź kowalem swojego losu i przejmij odpowiedzialność. Możesz rozwijać swoją osobowość, świadomość, wygląd i kwalifikacje zawodowe, dzięki czemu znacząco ułatwisz sobie życie
i możesz osiągnąć nawet więcej lub tyle samo, co osoby, które miały łatwiejszy start i osiadły na laurach lub zmarnowały swoje predyspozycje. Mnie się udało zmienić diametralnie, czytelnikom udaje się zmieniać każdego dnia, więc Ty też możesz.

Odpowiedzi na najczęstsze pytania dotyczące relacji z kobietą:

Drętwa gadka:

Rozmowa z dziewczyną się nie klei – inwestuj w rozmowę

Cicha dziewczyna – jak przerwać niezręczną ciszę

Jak rozmawiać z kobietą – jak wywołać emocje w kobiecie

Introwertyzm – jak być bardziej rozmownym

Pustka w głowie – nie mam nic do powiedzenia

Jak nauczyć się flirtować w 3 prostych krokach

Ona pyta: “Czy Ty mnie podrywasz i mówisz do każdej?”

Ona pyta: “Czy spotykasz się z innymi kobietami i jak często chodzisz na randki?”

Kiedy powiedzieć o rozwodzie i innych trudnych sprawach

Jak zacząć rozmowę z dziewczyną:

Przykładowa rozmowa z dziewczyną – Jak zacząć rozmowę – Schemat od A do Z

Oryginalne komplementy dla dziewczyny jako rozpoczęcie rozmowy

Jak powiedzieć dziewczynie, że mi się podoba, aby nie zostać tylko żartownisiem

Jak okazać zainteresowanie dziewczynie przy podejściu

Jak zagadać do dziewczyny w grupie, która jest z koleżankami

Jak poznać dziewczynę, gdy jestem nieśmiały – Jak zagadać i co powiedzieć dalej

Jak sprawdzić czy jest Tobą zainteresowana czy się Tobą bawi:

Jak sprawdzić czy dziewczyna coś do Ciebie czuje w 3 prostych krokach

Jak poznać, że podobasz się dziewczynie – 7 oznak udawanego zainteresowania

Jak zdemaskować zainteresowanie dziewczyny przez telefon

Dziewczyna nie chce się spotkać – ile razy proponować spotkanie

Kiedy dziewczyna nie jest zainteresowana i zmusza się do związku

Dziewczyna wysyła sprzeczne sygnały, ponieważ chce tylko Twojej uwagi

Dziewczyna nie wie, czego chce – Nie wie, co czuje – Co robić?

Telefon i sms – jak nie zabijać zainteresowania dziewczyny przez telefon:

Jak pisać z dziewczyną SMS – Przykłady SMS do dziewczyny

Kiedy zadzwonić do dziewczyny i dlaczego lepiej poczekać

Dziewczyna proponuje drugie i kolejne spotkania – Nie zgrywaj niedostępnego

Dziewczyna chce potwierdzić spotkanie, aby je później odwołać – jak tego uniknąć

Odwołana randka – jak reagować

Dziewczyna udaje niedostępną – jak postępować

Czy udawać niedostępnego przed dziewczyną – Jak pozostać sobą i nie bawić się w gierki

Czy koleżanka lub przyjaciółka jest Tobą zainteresowana – jak postępować:

Jak sprawdzić, czy dziewczyna coś do Ciebie czuje w 3 prostych krokach

Jak zamienić koleżeńską znajomość w coś więcej

Jak pocałować koleżankę lub przyjaciółkę

Jak poznać, że podobasz się dziewczynie – 7 oznak udawanego zainteresowania

Co zrobić, gdy dziewczyna da Ci kosza – jak zachować twarz

Jak przekonać dziewczynę do siebie

Dziewczyna nie chce stałego związku – nie jest gotowa na związek

Jak nigdy więcej nie zostać tylko kolegą

Aseksualność – najgorszy błąd facetów w rozmowie z dziewczyną

Stracone zainteresowanie dziewczyny? Przyczyna – brak wyzwania i tajemnicy:

Jak stracić dziewczynę w ciągu 4 randek

Dziewczyna potrzebuje czasu – co robić?

Zbyt szybki dotyk – 2 historie porażek

Brak chemii na początku związku, brak iskrzenia – Dziewczyna nie czuje tego czegoś

Dziewczyna po rozstaniu lub po przejściach – jak postępować

Dziewczyna boi się związku i zaangażowania oraz nie potrafi zaufać

Co zrobić, żeby dziewczyna się we mnie zakochała

Kiedy dać prezent nowej dziewczynie – czy wręczać koleżance

Jak pokazać dziewczynie, że mi na niej zależy

Dlaczego masz tylko jedną szansę z kobietą – wyjawionej tajemnicy nie da się ponownie uczynić tajemnicą

Przyczyny rozstania, rozwodu oraz możliwości i zagrożenia powrotu:

Jak odzyskać byłą kobietę – co jest realne, a co jest oszustwem

Szansa, aby odzyskać byłą kobietę – pogarda i wstręt

10 sposobów, jak stracić kobietę na zawsze

4 fazy spadku zainteresowania kobiety

Jak przeżyć rozstanie – zrozum powody

Jak zapomnieć o dziewczynie w 3 prostych krokach

Dziewczyna mnie nie chce i mnie nie kocha – jak się wyleczyć z nieszczęśliwej miłości

Raport: 37 zasad bycia wyzwaniem w związku

Jak zabić zainteresowanie kobiety w związku

Jak odzyskać dziewczynę – odzyskiwanie byłej

Jak często spotykać się z dziewczyną + komentarze do Jowita

Udawane zainteresowanie – jak sprawdzić, czy dziewczyna zabija z Tobą czas:

Rozpad związku po 8 miesiącach udawania

Jak uniknąć kobiety, która chce posiadać jakiegokolwiek chłopaka a nie Ciebie

Jak zaoszczędzić 2 lata nieudanego związku z kobietą, która tylko zabijała z Tobą czas i tkwi z nudów

Dziewczyna nie okazuje uczuć i się nie stara w związku – jak ją zachęcić i odkryć, czy jej zależy

Jak odkryć czy dziewczyna chce być oficjalnie w związku i czy jej od początku na Tobie zależało

Jak dziewczyna pyta o związek – 7 tekstów

Jak zwiększyć ilość spotkań z nowo poznaną dziewczyną

Kobieta udawała związek przez rok, żeby nie być samą

Po czym poznać, że jej nie zależy i z Tobą tkwi – Dziewczyna nie chce przyjechać

Po czym poznać, że jej zależy i się jej podobasz – Ile wkłada wysiłku

Toksyczne kobiety: wampir uwagi, niedowartościowane dziecko, manipulantka, maniaczka kontroli, królowa adoracji, potrzebująca ciągłej uwagi chłopaka lub wielu facetów, obrażalska księżniczka:

4 toksyczne typy kobiet, od których lepiej uciekać – księżniczka dramatu, karmiąca się konfliktem

10 typów kobiet z czego 9 zniszczy Ci życie

25 oznak toksycznej dziewczyny

Wampir emocjonalny, który chce ciągłej uwagi obraża się o byle co

Dziewczyna chce się codziennie spotykać i kontaktować non stop – Wampir uwagi

Maniaczka kontroli chce pełnej szczerości i kontroli albo się obraża

Niedowartościowana manipulantka

Toksyczne kobiety z zaburzeniami osobowości

Fochy dziewczyny – Jak oduczyć kobietę fochów, jeśli przynajmniej jest zainteresowana

Dziewczyna utrzymuje kontakt z byłym lub wieloma facetami, będąc z Tobą w związku:

Dziewczyna spotyka się z innymi chłopakami, kolegami, przyjacielem – co robić?

Dziewczyna zostawiła mnie dla byłego po 7 miesiącach udawania związku

Jak obronić związek przed byłym facetem swojej dziewczyny

Dziewczyna ma zdjęcia byłego i utrzymuje kontakt z byłym lub z innymi facetami

Jak radzić sobie z zazdrością o dziewczynę:

Dziewczyna mówi o innych facetach – 4 gotowe odpowiedzi

Jak radzić sobie z zazdrością, gdy dziewczyna opowiada o innych facetach

Dziewczyna opowiada o swoich byłym i wspomina na randce o byłym – o co zapytać

Jak być wytrwałym i radzić sobie z trudnościami:

Jak radzić sobie z samotnością i być wytrwałym podczas trudności, randkowej suszy

12 powodów dlaczego nie masz dziewczyny

Webinar: Męski wygląd

Jak wyjść z dołka emocjonalnego – 15 pytań na trudne chwile

Wieczny brak powodzenia u dziewczyn – Praca i wygląd to za mało

W jakim wieku najlepiej mieć dziewczynę

Jak reagować na agresję słowną

Jak nie przejmować się opinią innych – 12 odpowiedzi na krępujące pytania otoczenia

Jak przełamać nieśmiałość do dziewczyn – 10 potężnych, osobistych motywacji

Jak przełamać strach i blokadę przed zagadaniem do dziewczyny

Czy warto iść na kurs uwodzenia dziewczyn

Brutalne dane o podrywaniu na ulicy – czy fascynacja przy podejściu działa

Seksualność – jak się nie poranić:

Trwały i szczęśliwy związek z kobietą bez wyszalenia się za młodu

Prawdziwa miłość – czy da się ją oprzeć na fałszywych gestach

Jak sprawdzić, czy dziewczynie zależy na czymś więcej niż łóżko

Seksualna obsesja dzisiejszych czasów

Zbyt szybki seks = Problemy

Jak nie dać się wykorzystać przez wariatkę

Jak długo randkować z kilkoma kobietami jednocześnie

Wolność od masturbacji i pornografii w 90 dni:

Jak uwolnić się z uzależnienia od pornografii i masturbacji

Masturbacja a pewność siebie – jak zaakceptować siebie

Zajęta dziewczyna okazuje mi zainteresowanie:

Raport: Jak traktować zajętą dziewczynę

Jak postępować z mężatką, która okazuje Ci zainteresowanie

Związek na odległość – szanse i przeciwności

Czy związek na odległość ma sens – dlaczego takie związki są słabe

Czy warto zaczynać związek na odległość – jakie ma szanse

Poznawanie przez Internet:

Praktyczny podryw w Internecie

Facebook i poznawanie przez Internet – playlista

Formularz kontaktowy:

Twoje Imię (wymagane)

Twój Email (wymagane)

Jak Mnie Znalazłeś?

Temat

Treść Wiadomości


jak poderwac dziewczyne-ebook 

Tak, Chcę 3 Darmowe E-booki, Aby Zrozumieć Jak Myślą Kobiety I Zdobyć Dziewczynę

Zgadzam się z Polityką Prywatności

VN:F [1.9.20_1166]
Oceń Wpis:
Rating: 5.0/5 (3 votes cast)
Kontakt i Odpowiedzi Na Częste Pytania, 5.0 out of 5 based on 3 ratings

Poszukiwano

  • kontakty do dziewczyn
  • kontakty skype do dziewczyn
  • pawel grzywocz internet

Zostaw swój komentarz...

{ 66 comments… read them below or add one }

Michał September 30, 2012 at 10:51

Witaj Pawle!
Mam dobrą sytuacje i boje się że ją spieszę. Dlatego proszę Cię o radę.

Przed wczoraj wprowadziłem się do akademika podczas kwaterowania w kolejce przede mną stała dziewczyna nawet nie myślałem o niej na początku, jako o atrakcyjnej dziewczynie tylko, że to człowiek, który będzie być może nawet w sąsiednim pokoju. Stwierdziłem, że trzeba się integrować i padło z mojej strony ?cześć? wiadomo odpowiedź i tyle przystąpiłem do wypełniania kwitów. Gdy wszystko miałem już wypisane ustałem w kolejce i pytam czy ta kierownik jest czy gdzieś wyszła. Okazało się, że jej nie było, zapytałem czy długo stoi. Ona odpowiadała zwięźle, więc dalej gadałem jakieś głupoty typu, że droga mi źle szła, że zapominałem na dodatek kilku rzeczy. Ona wtedy zaczęła mówić o sobie, że co roku bierze coraz więcej rzeczy i zawsze czegoś brakuje, żartowała że ma 35par butów. Pytała mnie, na którym roku na jakim wydziale będę studiował z kąd jestem itp. Ja wtedy tylko raz zapytałem ?a Ty co studiujesz? a resztę z kąd jest który raz w tym akademiku powiedziała sama. Nie zapytała o imię ja też nie? Nie dotknęła mnie?

Na drugi dzień wracając ze spotkania naszego roku (byłem na kacu zbytnio integrowałem się z otoczeniem:P) Spotkaliśmy się, tyle że nie miałem siły zbytnio działać. Szliśmy naprzeciw siebie ona i ja zresztą też uśmiechaliśmy się do siebie, kiedy doszliśmy do siebie po słowach cześć ona wyciąga rękę i mówi jak ma na imię i pyta o moje:P Niestety zapominałem jak się nazywa. Podroczyłem się z nią trochę dopiero po chwili wyjaśniłem jej jak mam na imię. Powiedziałem że źle się dziś czyje bo jestem po ?integracji? z nowymi ludźmi. A mogłem to pociągnąć bo się specjalnie zatrzymała. Mogłem przecież zapytać gdzie idzie i wziąć nr. Z resztą pewnie ją jeszcze zobaczę.

Tylko teraz nie wiem co dalej żeby było git.

Reply

Adrian November 28, 2013 at 19:44

Cześć, Paweł!
Po pierwsze chciałem Ci podziękować. Od dawna chciałem coś zmienić w swoim życiu, ponieważ nie czułem się ze samym sobą dobrze. Skoro sam ze sobą źle się czułem to jak miałbym poznać drugą osobę, która miałaby być ze mną szczęśliwa?
To niemożliwe.
Miałem dużą motywację do działania i dostałem niesamowitą porcję wiedzy w Twoich mailach, które przyczyniły się do tego, że zacząłem działać.
Po pierwsze zmieniłem pracę, która mnie dołowała dzięki czemu znalazłem więcej czas na hobby. Co najważniejsze zmieniłem swoje nastawienie w stosunku do samego siebie. Przez to, że znalazłem więcej czasu na różne rzeczy, które lubię po prostu teraz przebywanie z samym sobą to przyjemność, wcześniej tak się nie czułem.
Jeżeli chodzi o relacje międzyludzkie, nigdy nie miałem problemu, aby podejść i swobodnie zagadać z nieznaną osobą, ale robiłem to raczej z konieczności niż z przyjemności.
Staram się to zmieniać każdego dnia, korzystam z Twojego sposobu, który jest łatwy i zarazem niesamowicie skuteczny, aby budować pewność siebie w relacjach między ludzkich. Mówię tutaj o jednym słowie: ?Cześć? . Już po kilku dniach rezultaty były niesamowite. Z tego co pamiętam to już drugiego dnia dziewczyny zatrzymywały się i pytały: ?Czy się znamy?? Na co odpowiadałem: ?Jeszcze nie? albo ?Nie, ale zawsze możemy się poznać.? , a później poruszałem jakiś temat, który wpadł mi do głowy.
Jeżeli chodzi o podryw na ulicy to zgadzam się z Tobą w zupełności, że nie jest to łatwe. Nie ma tematu, który łączyłby obydwie osoby, a poza tym wszyscy są tak zagonieni w dzisiejszych czasach, że nie mają ochoty i czasu na rozmowę. Natomiast jest to niesamowite miejsce, aby budować pewność siebie, polecam w zupełności.
Wcześniej popełniałem masę błędów jeżeli chodzi o podryw kobiet, co wynikało z małej pewności siebie i małego obycia towarzyskiego. Zawsze, gdy zagadywałem do ładnej dziewczyny na starcie się spalałem, jakbym miał zaraz mieć atak paniki lub coś w tym stylu, a po wypowiedzeniu jednego zdania zaraz musiałem przełknąć ślinę ze zdenerwowania. Poza tym sprawiałem wrażenie osoby, która za wszelką cenę potrzebuje dziewczyny.
Chyba nie muszę mówić jak kończyły się te podejścia.
Oczywiście chcąc to zmienić szukałem w Internecie informacji, znalazłem porady od tych tzw. turbo uwodzicieli, którzy mogą mieć każdą kobietę jaką tylko chcą. Oczywiście postanowiłem spróbować i po tygodniu miałem już dość. Tak jak sam pisałeś, że miałeś ogromną ilość zlewek próbując poderwać na ulicy, ja również. W ciągu tygodnia miałem 4 numery telefonu, a każdego dnia podchodziłem do 15-20 dziewczyn. Teraz jak o tym pomyślę, to było szaleństwo. Większość dziewczyn, który zaczepiałem na ulicy były przestraszone, zdziwione lub się spieszyły.
Zgadnij co było z tymi 4-ema dziewczynami, które dały mi numer. Oczywiście 2-ie z nich nie odebrały telefonu, jedna odebrała przyszła na spotkanie i na jednym spotkaniu się skończyło, a ta ostatnia wymyśliła jakąś wymówkę, abym mnie spławić.
Tak kiedyś wyglądało moje podrywanie na ulicy.
Zacząłem czytać więcej materiałów na temat podrywu, powiem ci, że niektóre teksty działały na dziewczyny, ale nie na takie z którymi chciałoby się spędzić resztę życie.

Całkiem przypadkowo trafiłem na Twoją stronę i zapisałem się na listę mailingową.
Już po kilku mailach od Ciebie, zauważyłem, że masz zupełnie inne podejście do kobiet niż ja kiedyś miałem. Co mnie zaciekawiło, że piękne kobiety nie traktujesz jak jakieś bóstwa, które mają każdego na kiwnięcie głową tylko jeżeli chcą Cię zainteresować to muszą się postarać.
To mi się spodobało. Jak również nastawienie, że kobieta jest dodatkiem do życia, którego się chce , a nie za wszelka cenę potrzebuje. Jak dla mnie to genialne nastawienie, co również przyciąga inne osoby do Ciebie ponieważ widzą, że czujesz się dobrze sam ze sobą.
Dlatego przyjąłem Twoje nastawienie do życia i już widzę rezultaty. Na chwilę obecną ćwiczę pewność siebie w relacjach międzyludzkich i wydaje mi się, że całkiem nieźle mi idzie.
Właściwie podchodzę do dziewczyn i rozpoczynam rozmowę każdego dnia kiedy tylko mogę. Zagaduje do tych według mnie najładniejszych, które nie dawały mi żadnych oznak zainteresowania, ale mimo to podchodzę i rozmawiam z nimi nie pytając o numer, chcę tylko budować pewność siebie w rozmowie z każdą kobietą.
Chociaż ostatnio rozmawiałem z dziewczyną, która nawet nie patrzyła w moją stronę. Już po zadaniu dwóch pytań i opowiedzeniu jednej historii z mojego życia było widać, że jest zainteresowana. Przed rozmową postanowiłem, że nie będę pytał o numer telefonu i tej wersji się trzymałem. Pod koniec rozmowy powiedziałem, że muszę już lecieć i miło mi się z nią rozmawiało, ona odpowiedziała, że jej również i zapytała mnie czy chciałbym jej numer telefonu. Powiedziałem OK i dałem jej telefonu. Ta sytuacja mnie trochę zaskoczyła, ale oczywiście pozytywnie:)
Jeszcze wracając do rozmowy z tą dziewczyną, podczas rozmowy dotknąłem ją pierwszy w ramię, ale nie był to dotyk który mówił: ?jestem napalony? , był to raczej naturalny dotyk, który wynikał z rozmowy. Po opowiedzeniu mojej historii, zaczęła się śmiać i odwzajemniła dotyk.
Pisałeś w swoich mailach, że to dziewczyna powinna wykonać pierwsza ruch w Twoją stronę. Można powiedzieć, że się z Tobą zgadzam, ale czasami nawet zainteresowana dziewczyna nie chce dotykać nieznanego faceta, ponieważ myśli, że w ten sposób wyjdzie na zdesperowaną dziewczynę. Dlatego myślę, że czasami można tylko raz ją dotknąć, aby upewnić ją w przekonaniu, że nam się podoba i że jesteśmy otwarci na jej dotyk. Tak mi się wydaje.
Ok, trochę się rozpisałem. Jeszcze raz dziękuję za Twoje porady mailowe, nigdy nie widziałem, aby ktoś za darmo dawał tyle przydatnej wiedzy, super. Dlatego polecam każdemu porady Pawła, ponieważ pisze prawdę, nawet o ile jest ona brutalna, ale jest to zawsze prawda. Takie jest moje zdanie.
Niedługo zamówię u Ciebie kurs http://www.jak-zdobyc-dziewczyne.pl/kurs-2/ , ponieważ piszesz konkretnie i widać, że nie jest to wiedza wyssana z palca tylko doświadczenia życiowe.
Jeszcze raz dzięki za wszystko.
Pozdrawiam!
Adrian

Reply

Adrian April 3, 2014 at 17:17

Cześć Paweł i czytelnicy, liczę na waszą pomoc.

Cześć, mam na imię Adrian lat 18, mam nadzieję, że uda mi się uzyskać satysfakcjonującą odpowiedz. Moja sytuacja wygląda tak, że nie jestem brzydki, ale urody też mi nie brakuje nie raz słyszę od różnych ludzi, że jestem przystojny i sam w to wierzę, jednak to nic nie daję. Wiem jak rozponać, że kobieta się nami interesuję i wiele się do mnie uśmiecha itp. a ja nic nie potrafię sensownego powiedzieć. W szkole jestem bardzo szanowanym uczniem, dość solidnym, udzielam się wszędzie z nadzieją, że tak moge pokonać nieśmiałość. Rezulatów nie widzę staram się zapisywać na wyjazdy, spotykać z nowymi ludzmi, ale moja wiara w samego siebie maleje, gdy nic nie potrafię powiedzieć. Uważam się za osobę mało interesującą, z którą nie ma właściwie o czym rozmawiać ( nadal poszukuję swojej życiowej pasji), chociaż interesuję się muzyką, komputerami (muzyką, sportami ekstremalnymi. Jestem dość pilnym uczniem, w tamtym roku miałem świadectwo z paskiem w tym roku prawdopodobnie sytuacja się powtórzy, chociaż wydaję mi się, że jestem pilnym uczniem tylko dlatego, że się boję krytyki ze strony nauczycieli czy rodziców, rodzeństwa. W gimnazjum raczej byłem średnim uczniem, mniej przejmowałem się nauką. Naprawdę chcę się zmienić, nie chcę dopuszać kolejnych sytuacji kiedy to dziewczyna zaczyna ze mną rozmowiać ( miałem ostatnio kilka takich sytuacji ) a ja nie mam bladego pojęcia jak jej odpowiedzieć. Czytam ostatnio dużo o podrywaniu o technikach filtru i o pewności siebie, jednak nic nie jest w stanie mi pomóc. Staram się wykonywać 1 rzecz dziennie , którą wcześniej nie miałem zwyczaju robić, jednak nie czuję się zbyt pewniejszy. Nie tylko w towarzystwie kobiet nie wiem co powiedzieć, tak samo jest na spotkaniach rodzinnych czy na zwykłych z kolegami. Jako, że jestem dopiero 18 latkiem, proszę cię o darmowe porady, gdyż nie stać mnie na jakikolwiek kurs. Wszystkie lekcjie jakie dotej pory brałem to z yt, bądź darmowe ebooki. W tym roku moja najstarsza siotra zamierza się pobrać i muszę mieć jakąś dziewczynę u boki, żeby nie wyjść na totalnego człowieka antyspołecznego. Strasznię boję się opini innych gdziekolwiek jestem, nie raz się przełamuję i robię to co miałem zrobić, jednak w mojej głowie tworzy się burza. Często też pytam się kolegów o ich zdanie co sądzisz o tym i o tym, albo ciekawe co on teraz sobie o nas myśli itp. Przypomnę jeszcze raz, że uważam się za atrakcyjnego człowieka, do którego się dziewczyny odzywają, jednak nie potrafię z ludzimy rozmawiać, nawet w najbliższej rodzinie, nie potrafię wyrazić swoich opini w 100%. Jeszcze raz proszę o pomoc i pozdrawiam.

Reply

Marcin August 19, 2016 at 16:24

Szanowny Panie Pawle,

takie pytanie: jak skutecznie poderwać dziewczynę, która mieszka ze mną w akademiku ewtl. tym samym bloku i widuję się z nią regularnie.

Z wyrazami szacunku

Marcin

Reply

Grzywocz August 19, 2016 at 16:43

Wyjaśniam to tutaj.

Reply

Marcin August 19, 2016 at 17:04

Bez obrazy, ale to trochę może wydawać się dziwne, jeśli mieszkam z konkretną ładną dziewczyną na piętrze i dzwonię do niej po to, żeby się umówić, skoro mógłbym równie dobrze do niej zapukać i wtedy się umówić twarzą w twarz nie uważasz?

Reply

Grzywocz August 19, 2016 at 23:01

Można twarzą w twarz, gdy masz od niej ewidentne i duże oznaki zainteresowania. Jeśli takich nie ma, to jej odmowa spotkania twarzą w twarz powoduje dość krępującą atmosferę. Poza tym, żeby zachować tajemniczość, wyzwanie i przestrzeń ona ma nie wiedzieć, kiedy jesteś a kiedy Cię nie ma w pokoju. Ma myśleć, że jesteś ciągle zajęty, rozchwytywany, aktywny, poza akademikiem. Jest to dużo utrudnione zadanie, żeby rozkochać dziewczynę, gdy ona ciągle wie, gdzie jesteś. Tajemniczość działa na kobiety. Dostępność je odpycha. Taka ludzka natura. Nie doceniamy tego, co łatwe i dostępne.

Reply

Wolny February 14, 2017 at 13:57

a ja mam problem mam znajomą i dzis napisałem do niej wszystkiego dobrego z okazji sw walentego przesyłam 100 buzaków a ona mi odpisała poprawiłes mu humor wzajemnie jak to dalej poprowadzić zeby nie wyjsc na natręta ?

Reply

Grzywocz February 14, 2017 at 14:05

Najpierw zobacz artykuł i nagrania o tym, czego nie robić w walentynki. Następnie odczekaj 5 dni i zadzwoń, aby ustalić spotkanie wg artykułu tutaj.

Reply

Cris March 9, 2017 at 21:17

Hej Paweł zastanawiam się co zrobić w sytuacji , w której chcę poznać dziewczynę ze szkoły. Niestety mało ostatnio ja widuję w szkole i miną może tydzień czasu od wymiany 2-3 słówek . Mam do Ciebie pytanie co w takiej sytuacji robić ? Czy czekać na okazję kiedy znajdzie się w szkole czy np. lepiej skontaktować się z nią przez internet?Czekam na odpowiedz,pozdrawiam Cris

Reply

Grzywocz March 10, 2017 at 09:20

Lepiej pokręcić się więcej po różnych strefach w szkole i ją spotkać. Albo sprawdź, z jakiej jest klasy, potem plan zajęć, potem idź pod jej salę. To jest odważne i pewne siebie. W Internecie mnóstwo naiwniaczków do niej pisze i to jest słabe.

Reply

Cris March 18, 2017 at 17:14

Hej Pawle ! Dużo dzięki twojej pracy,artykułom zrozumiałem.
Już kilka lat śledzę twoją stronę i muszę przyznać , że cały czas
dowiaduję czegoś nowego.Jest to wspaniałe i zawiera w sobie
fakt że nasza nauka trwa całe życie.Tak w ramach wstępu. Jeszce raz dziękuje
Pawle.

Mam co prawda jeszcze kilka pytań nurtujących ale nie wymagających
długich poruszeń :

Czy komplement do dziewczyny za uśmiech na początku -
może być komplementem adekwatnym do pierwszych spotkania?
(skupienie się na wartościach poza wyglądem)

Co robić w momencie kiedy nowo poznana dziewczyna zaprasza nas
w weekend na imprezę ?

Czy jest potrzeba zbliżania się do przyjaciół,grupy osób
z którymi się ona zadaje na przerwie na uczelni ? Wydaje mi się to istotne ale czy konieczne?

Czy kobietę,którą poznałem na uczelni mogę poprosić o numer
w nieco późniejszym czasie np po drugiej rozmowie 10-15min ?
Kiedy jeszcze nie sprecyzuje zainteresowania.

Czy kiedy występują wszystkie oznaki zainteresowania oprócz ,,pacnięcia ” ,dotyku
czy jest sens o zabranie telefonu ?

Kiedy już zaczynam się spotykać z kobieta z uczelni czy należny
zachować dystans na przerwach ,wykładach i np. ograniczać kontakt na uczelni
albo rozmawiać z nią na poziomie uczeń- uczeń ?

Wydają mi się te pytania istotne, gdyż chyba nie o wszystkim wspominałeś
w swoich materiałach .Możesz użyć ich do swoich materiałów jako dodatkowy
materiał z którego inni na pewno skorzystają .Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.

Cris

Reply

Grzywocz March 19, 2017 at 01:05

1. Gdy dziewczyna przychodzi w ogóle na randkę, to już jest w pewnym stopniu kupiona. Czyli sprzedałem się na tyle dobrze przy podejściu i zapoznaniu, że w ogóle ruszyła się i przyszła na spotkanie. Dlatego ja już wtedy nie widzę potrzeby dalszego sprzedawania się jej i komplementowania jej urody. Nie chcę, żeby myślała, że już mnie ma i jest na bank na “tak”, więc wolę być tajemniczym i mogę z nią pogadać najwyżej o jej osobowości i też bez podlizywania, bo nie da się tak kogoś poznać w kilka spotkań i to są raczej domysły. Dziewczyny też nie lubią, gdy faceci na pierwszej randce mówią im np. że są inteligentne. Nie dość, że to banał, to jeszcze nie mają pojęcia o tym, bo one wiedzą, że oni ich nie znają. Dlatego mogę powiedzieć komplement, żeby w ogóle zaczepić, zagadać, zapoznać dziewczynę, bo to prosty sposób, jeśli się to odpowiednio stosuje, czyli oryginalnie, delikatnie, w pewny siebie sposób. A potem ciężko mi komplementować, bo czuję, że to podlizywanie. Niech ona mnie komplementuje, to może się odwdzięczę. Wystarczą 2 na randkę: “Miło Cię widzieć” oraz “Dzięki za miłe spotkanie”.

2. Lepiej unikać rozpraszaczy, których jest pełno podczas grupowych spotkań oraz w środowisku typu klub, impreza. Nie ma sensu drzewa do lasu wozić. A może ona szuka frajera, który będzie ją ochraniał przed podrywaczami. Mówię wtedy, że jestem już zajęty, ale proponuję spotkanie we wtorek o 18 przy wejściu do xyz. Wykorzystuję tę okazję do tego, aby ustalić z nią randkę 1 na 1 bez żadnych rozpraszaczy.

3. Nie jest to konieczne ani istotne. Zależy od Twojej ochoty. Można zagadnąć dziewczynę, a oprócz niej także jej znajomych i się z nimi zaznajomić oraz pokazać tym, że jesteśmy kulturalnymi, sympatycznymi ludźmi. A można też poprosić dziewczynę na bok i ją poznać lub zagaić jedną z kolejnych rozmów i nigdy nie wdawać się w gadkę z jej znajomymi. Nie ma to dużego znaczenia. Ona ma lubić mnie, a ja ją, a znajomi to temat poboczny.

4. Zależy od oznak zainteresowania. Jeśli są oczywiste, czyli ona zadaje Ci pytania nie tylko z grzeczności, ale z zainteresowaniem, skąd jesteś, co lubisz, próbuje Ci imponować, angażuje się w rozmowę, bardzo się śmieje i uśmiecha, długo patrzy w oczy, to jeśli mam czekać 2 tygodnie aż ją znowu niby przypadkiem spotkam, bo ona jest z innego roku, to wolę od razu zapytać. Albo nawet jak jest z tego samego roku, to po wyraźnych oznakach też wolę od razu. A jak są słabe oznaki zainteresowania, to poczekam to 2 lub 3 rozmowy aż się to bardziej wyklaruje, chociaż zwykle nic już z tego nie będzie. To wyraźnie widać w spojrzeniu dziewczyny, gdy się jej podobamy.

5. Tak, jak napisałem powyżej. Nie muszą dotykać. Wystarczy imponowanie w rozmowie, komplementowanie, że jesteś zabawny albo pewny siebie albo masz ładną koszulę, długie patrzenie w oczy i uśmiechanie się, szukanie Twojej uwagi. Dotyk to już jest właściwie pewniak, chyba że dziewczyna tylko się bawi i każdego zaczepia.

6. Tak, znikasz w miarę możliwości dopóki nie zostaniecie parą lub tylko znajomymi. Zachowujesz się, jakby nigdy nic i traktujesz, jak znajomą. Nie szukasz ani nie ignorujesz. Budujesz tęsknotę i ciekawość, żeby potrzebowała się spotkać, aby Cię poznać. Wtedy zapewnisz sobie randki. A jak ona może Cię lepiej poznać na zajęciach, to zabijamy tajemniczość a jej niepotrzebnie ułatwiamy zadanie, bo nie musi się z nami umawiać i ma nas na wyciągnięcie ręki i może łatwiej skreślić, bo taki potulny, chętny i dostępny. Nie ma takiego kolegowania. Albo randkujemy albo jesteśmy znajomymi na “cześć” lub ewentualnie znajomymi na “co słychać, może sobie pomożemy we wspólnej nauce”. Nie chcę zostać kolegą przed randką. Mogę kolegą po randce. Nie interesują mnie pseudo randki na uczelni, bo to nie wiadomo, co to jest. Nie wiadomo, czy ona przyszłaby na umówione spotkanie, więc ciężko mi ocenić jej zainteresowanie. Nie wiem, czy chce mnie poznawać na uczelni dla zabawy czy się jej podobam, że przyjdzie na randkę. Przychodzenie na randki to podstawowa oznaka zainteresowania oraz wprowadzenie relacji na tory randkowe. A zabijanie razem czasu w szkole lub w pracy to nie randka, więc prowadzi to łatwo do roli kolegi. Często z powodu zbyt łatwej dostępności.

Reply

Paweł May 16, 2017 at 18:47

Witam.
Pawle, jak Twoje porady zmieniają się, gdy osoby w związku naprawdę dobrze się znają i wiedzą w co wchodzą… Chodziliśmy do tej samej szkoły, mamy wielu wspólnych znajomych, podobalismy się sobie od dłuższego czasu. Wiem, że niektóre z Twoich porad mówią o innej sytuacji tj. gdy osoby niekoniecznie się dobrze znają. A zatem jak rozwijać taki związek? Co powinienem w takiej sytuacji robić inaczej niż w napisanych przez Ciebie materiałach? Czym moje zachowanie w ogóle powinno się różnić od opisanego przez Ciebie? Myślę, że w niektórych sytuacjach na pewno powinno, więc interesuje mnie Twoja opinia.

Pozdrawiam

Reply

Grzywocz May 16, 2017 at 20:58

Nic się nie zmienia. Traktujesz ją jak nowo poznaną dziewczynę. Przesyłam na Twojego maila zestaw artykułów i przełączaniu zwykłej znajomości na randkową. Praktycznie wygląda to tak samo, jak rozkręcanie znajomości z nowo poznaną dziewczyną. Jak w artykule: “Jak sprawdzić czy dziewczyna coś do Ciebie czuje”.

Reply

Mariusz August 31, 2017 at 08:56

Witam, nie chciałbym się rozpisywać i zanudzać cię o genezie mojego problemu z dziewczyną. Przeczytałem kilka twoich artykułów i domyślam się, że wiem jakbyś mi doradził czy z nią dalej być czy nie. Jedyne o co chciałbym cie zapytać, to o spójność twoich poglądów. W jednym artykule (Webinar 101 ? 13.04.2015 ? Dziewczyna Ma Dużo Kolegów ? Jak Nie Zwariować Z Zazdrości?) i darmowym filmiku pod nim wypowiadałeś się że to nic złego jak dziewczyna otacza się sługusami, bo oni utwierdzają ją tylko w przekonaniu, że to ja jestem tym jedynym właściwym i nie mam czym się martwić, bo ona wybrała mnie spośród nich wszystkich. Natomiast w innym artykule (Dziewczyna Spotyka Się Z Innymi Chłopakami, Kolegami, Przyjacielem ? Jak Reagować?) tryskasz jadem na takie zachowanie i uważasz że znajomość z taką kobietą nie ma sensu. Coś wpłynęło na zmianę twoich poglądów?

Reply

Paweł Grzywocz August 31, 2017 at 10:30

To nie zmiana, tylko dwie różne sytuacje. Pierwsza sytuacja to taka, w której nie jesteście jeszcze oficjalnie parą na wyłączność, więc wymaganie od niej jakiejś lojalności jest kompletnie bez sensu. A jeśli już jesteście w związku na wyłączność i dziewczyna jest otoczona sługusami np. w pracy lub szkole, to nie ma na to wpływu i nic z tym nie zrobi. Jeśli faktycznie korzysta z ich POMOCY co jakiś czas np. raz na miesiąc lub raz na dwa tygodnie, to również w porządku.

Natomiast druga sytuacja dotyczy dziewczyny, która w związku na wyłączność randkuje z kolegami sam na sam tylko w celach towarzyskich, żeby się dowartościować ich uwagą, co jest nielojalne wobec Ciebie i jest chorym wampiryzmem uwagi. Albo udaje, że się spotyka z kolegą w celu korepetycji lub rozmowy na jakiś biznesowy temat, a tak naprawdę on się do niej ciągle ślini, a on karmi się jego uwagą, bo dla takiej dziewczyny 1 chłopak to za mało.

Podsumowując:

Jeśli np. dziewczyna wykorzystuje w stałym związku jakiegoś kolegę, żeby ją podwiózł albo coś jej naprawił, to w porządku. Przecież on sam się prosi, żeby jej usługiwać, to ona z tego korzysta. Nie jest to nielojalne, bo jako chłopak nie musisz jej we wszystkim pomagać.

Natomiast jeśli dziewczyna w związku spotyka się co tydzień lub kilka razy w tygodniu z jakimiś pojedynczymi kolegami lub z grupami kolegów na piwo itp. spotkania, żeby tylko dowartościować się ich uwagą, tym, że się do niej ślinią, podrywają, to bardzo źle i świadczy o tym, że ona jest niedowartościowanym wampirem uwagi, pijawką emocjonalną, osobą dwulicową, nielojalną, kłamliwą. Zwykle też cały czas się dowartościowuje sms’ami z kolegami i przez Internet.

A Tobie będzie kłamać, że to nic nie znaczy, to tylko koledzy, to Ty jesteś zazdrosny, coś sobie uroiłeś, nie będziesz jej kontrolował, oskarży Cię, wzbudzi poczucie winy i bycia kimś gorszym, okaże brak szacunku, brak lojalności, zmanipuluje i odwróci kota ogonem. Typowe zachowane dla toksycznych kobiet.

A Ty ze względu na kontekst związku na wyłączność masz prawo wymagać 100% lojalności od swojej dziewczyny, żeby zaprzestała regularnych randek sam na sam lub grupowych z kolegami, którzy się do niej ślinią. Obserwujesz tutaj częstotliwość. Najczęściej jest duża. Raz na miesiąc lub rzadziej, to żaden problem, choć jest to do obserwacji.

Jeśli dziewczyna nie zrezygnuje z takiego wampiryzmu, będąc z Tobą w związku, to nie jest Tobą szczerze zainteresowana i jesteś tylko tymczasowym kołem zapasowym. Należy taką dziewczynę rzucić po 3 upomnieniach, które ona zignoruje. W trakcie tych upomnień wycofujesz się do zasad z pierwszych 10 randek, czyli 1 spotkanie na tydzień/półtora, zero piątków i sobót, krótkie spotkania, zero dotyku. Jak się zapyta, o co chodzi, to pytasz, czy przestała chodzić na randki z śliniącymi się do niej kolegami.

Jeśli nie, to nic się nie zmieni i Ty też randkujesz z koleżankami. Jeśli przestała, to jesteście razem i obserwujesz, czy Cię nie okłamała. Gdy odkryjesz, że okłamała, to zrywasz bezpowrotnie, bo takie osoby to kłamcy, manipulatorzy, istne toksyny w pięknym ciele.

Reply

Mariusz August 31, 2017 at 12:31

Dzięki za odpowiedź. Niestety, ale ten typ toksycznej kobiety, który opisałeś przerażająco pasuje do niej. Wykazywała wszystkie z wymienionych zachowań. Ona ma straszne kompleksy na swoim punkcie( całkowicie zbędne. Od wielu facetów słyszę jaką mam śliczną dziewczynę)i po przeczytaniu twoich artykułów pomyślałem że stąd bierze się jej ciągła potrzeba męskiej adoracji. Niejednokrotnie sama ją wymusza przez kokietowanie mężczyzn. Kiedy chciałem się na niej odegrać i przy niej podrywałem jej najlepszą przyjaciółkę. Oburzona mówiła czego zachowuje się jak ona i chciała zerwać. Dla mnie to jakaś totalna hipokryzja z jej strony. Od samego początku jej mówiłem, że ja będę ją traktował, zachowywał i pozwalał w związku na to samo co ona. Na co ona odpowiadała , że jeśli tak będzie to się nie dogadamy. Swój brak szczerości tłumaczy, że ona boi się o wszystkim mi mówić, bo wie jaki jestem zasadniczy i że będę jej robił o to wyrzuty i ją zostawię. Tu ma rację. Próbowałem ją wielokrotnie upominać, że wymagam szacunku, ale to było na zasadzie chwilowej zmiany i ciągłego tłumaczenia, że była długo w toksycznym związku gdzie chłopak ją źle traktował i zdradzał. Teraz jest ze mną i to inna energia i potrzebuje czasu na zmianę itp. Jednak zawsze jest to samo. Na początku chęć zmiany i poprawy, a po jakimś czasie tłumaczenie, że przecież to co robi nie jest takie złe. Jej spotkania z kolegami, odbywają się codziennie i to z rożnymi. Kiedy mówię jej że to nienormalne, że kobieta która jest od trzech miesięcy w stałym związku spotyka się co róż z innymi kolegami i że mnie takim zachowaniem wystawia na pośmiewisko. Ona odpowiada że oni jej bardzo pomogli i zna ich dłużej. Dlatego ich nie zostawi, bo jak nam nie wyjdzie i ona ich oleje, to ona zostanie sama na lodzie. Wszyscy w około mówią że to nie jest dziewczyna dla mnie i ja to też podświadomie czuję od dłuższego czasu. Kiedy robimy sobie przerwę od siebie( jej pomysł) to pierwsze uczucie jakie czuję, to nie tęsknotę, tylko ulga, że mam trochę komfortu psychicznego. Tak, chyba nie powinno być? Krótko ją opisze 23 lata, imprezowiczka, rozpuszczona przez rodziców z którymi ma bardzo złe relacje. W zasadzie to już moja kolejna dziewczyna która ma kiepskie relacje z rodzicami i wykazuje brak lojalności. Powoli zaczynam myśleć, że to chyba jakaś zależność. Musze ci powiedzieć że dzięki twojemu artykułowi ,,Dziewczyna Spotyka Się Z Innymi Chłopakami, Kolegami, Przyjacielem ? Jak Reagować?” spadły mi ostatnie klapki z oczu i widzę jaką jest fałszywą kobietą. Podoba mi się też twoje podejście do kobiet, które jest po prostu sprawiedliwe. W przeciwieństwie do tych bzdur jakich jest masę w internecie, że kobiety to niewinne istoty i za wszytko, co złe w związku odpowiada mężczyzna. Wielkie dzięki!

Reply

Paweł Grzywocz August 31, 2017 at 12:55

Tak, jest o takiej kobiecie jeszcze artykuł o notatka na dole od czytelnika, jak się z tego uwolnił, jak wyszukasz tytuł: “4 toksyczne typy kobiet”, a także “Wampir emocjonalny obraża się o byle co”, “Dziewczyna wysyła sprzeczne sygnały” oraz jeden zaawansowany z historią manipulującej wariatki tutaj.

Reply

Sebastian May 30, 2018 at 19:29

hej Pawel jest taka sprawa ze dziewczyna mowi ze wyjezdza na pare dni potem wraca i jedzie na wakacje na 2 tyg. czy mam dac jej na razie spokoj nawet jakby mialo to trwac ok. miesiac?? ogolnie wykazuje bardzo duze zainteresowanie i pomaga w relacji

Reply

Paweł Grzywocz May 30, 2018 at 19:46

Zależy, ile macie spotkań. Możesz też umówić spotkanie z 3 do 4 tygodniowym wyprzedzeniem. To świetny test jej zainteresowania. Jakby chciała potwierdzić, to dzwonisz za 5 minut i mówisz, że potwierdzasz.

Reply

Darek June 11, 2018 at 09:26

Hej Paweł mam pewne pytanie otóż moja dziewczyna zerwała ze mną 2 miesiace temu ale nadal mieszkała dopiero ostatnio się wyprowadziła ode mnie. Chcę również dodać że po zerwaniu od razu po tygodniu zaczęła się z kims spotykać, robiłem te błedy co wiekszość facetów ale z jednej strony dawała ciągle jakies oznaki zainteresowania pewnego dnia przyszła do mnie i zaczęła gadac że porównuje co chwile tego goscia do mnie i że ja wychodze przy nim lepiej w sensie lepiej i pewniej się przy mnie czuła i pytanie czy moge na nowo odzyskać jej zainteresowanie nawet jeśli się z kimś spotyka ?

Reply

Paweł Grzywocz June 11, 2018 at 10:49

Zobacz tutaj.

Reply

Paweł July 27, 2018 at 13:58

Witaj.Paweł.Twoje filmiki na youtube to dla mnie największe odkrycie w relacjach damsko-męskich.Gdybym miał taką wiedzę wcześniej zaoszczędziłbym 10lat życia.Wiedza która przekazujesz odpowiada na moje wszystkie pytania z przeszłości.Byłem w związku z kobietą 7lat z przerwami, która to kobieta od samego początku i przez całą relacje dawała sygnały że nie jest zainteresowana. Jendak byłem ślepo zakochany i nie miałem pojęcia o relacjach w związku i liczyłem że w końcu ją do siebie “przekonam” rozkocham,zasłuże itd.Nie będę się rozpisywał ale związek w końcu zakończyła słowami-przepraszam ale nie kocham Cię i nigdy nie kochałam i dłużej już tak nie mogę.
Strata czasu.
Teraz się śmieje z tego wszystkiego jaki byłem naiwny choć lat mi nie przybyło (40).
Dziś jestem na etapie poznawania nowych osób i umawiania się na spotkania w sposób jaki opisujesz,numer,przestrzeń,spotkanie,przestrzeń itd.Choć jest to trudne i wymaga dużej samodyscypliny to prawie zawsze to działa!!! :D Pozdrawiam

Reply

Paweł Grzywocz July 27, 2018 at 14:03

Gratuluję przebudzenia i witam na pokładzie.

Reply

Paweł July 27, 2018 at 19:16

Tam miało być “choć lat mi przybyło”.

Reply

Marcin September 16, 2018 at 11:43

Cześć Paweł. Mam dylemat ponieważ nie wszystko działa tak jak mówiłeś albo ja coś źle zrobiłem z dziewczyną Tz. Byliśmy tylko kolegami ale wiedziałem że sie jej podobam. np. starałem sie do niej nie dzwonić na drugi dzień po spotkaniu, żeby nie być napaleńcem – chociaż miałem ochote. Chciałem być wyzwaniem ,tajemniczy tak żeby to na za mną ganiała . Kiedy w końcu napisałem do niej że mi sie podoba, odpowiedziała mi że nie wraziłem żadnego zainteresowania nią po spotkaniu i w ogóle brak kontaktu z nią, nie pytałem jak się czuje itp. Myślałem że to zadziała tu odwrotnie. Co zrobiłem źle?

Reply

Paweł Grzywocz September 16, 2018 at 14:52

Wyszukaj w google: “Dziewczyna wymaga ciągłych smsów”, “Wampir emocjonalny obraża się o byle co”, “Jak powiedzieć dziewczynie, że mi się podoba i chcę z nią być”, “Jak stracić dziewczynę w ciągu 4 randek”, “Dziewczyna po rozstaniu – jak postępować”, “Dziewczyna boi się związku i zaangażowania”, “Jak pokazać dziewczynie, że mi na niej zależy”.

Reply

Mateusz September 16, 2018 at 19:08

Cześć Paweł ;) Co jakiś czas zaglądam na twój kanał, zwłaszcza wtedy, kiedy mam doła z powodu braku dziewczyny. Mam 23 lata, choruję na depresję, studiuję i jedyną szansę, aby kogoś poznać jest Warszawa, do której muszę dojeżdżać 30 km dziennie z małej wsi. Miałem w tym tygodniu sytuację, że chciałem zagadać do dziewczyny w autobusie, która siedziała obok mnie, ale powstrzymałem się od tego. Zobaczyłem jak ciągle śmieje się do telefonu, do Messengera i pisze. Stwierdziłem, że nie ma sensu, bo pewnie pisze do niej facet i wciska jej bajeranckie teksty na poprawę samopoczucia. I nie gadałem. Z tym kontekstem to u mnie jest tak, że poznaję wiele dziewczyn na uczelni, ale niestety wszystko kończy się na krótkiej rozmowie zapoznawczej, potem dodaje do znajomych na fejsie i na tym koniec. Nie mówię im, że jestem chory na depresję, bo raz, że to mój sekret, po drugie zdaję sobie sprawę, że w taki sposób ,,na litość” nie zdobędę kobiety. Poza tym nie każdy rozumie tę chorobę. Mam też coś takiego, że zawsze podobają mi się zajęte dziewczyny. Widzę, że dbają o swój wygląd, ubierają się tak bardziej seksownie. Moi rodzice zwracają mi uwagę, że nie znam się na żartach. Ja właśnie zdaję sobie z tego sprawę, ale nie wiem od czego mam zacząć, aby zrobić postęp w tym kierunku, aby bardziej rozbawiać dziewczyny. Jak myślisz Paweł, czy umiejętność żartowania, opowiadania kawałów to warunek konieczny, aby mieć dziewczynę? Czy znasz może osoby, które są w związkach, mimo iż nie mają poczucia humoru??

Reply

Paweł Grzywocz September 16, 2018 at 21:54

Wpisz sobie w google: “Depresja to ściema”. Przejdź również kurs “Wolność od nałogów w 90 dni”, “Pewność siebie z kobietami w 90 dni”. Wyszukaj artykuł: “Jak wyjść z dołka emocjonalnego – 15 pytań”, “Jak pokonać nieśmiałość – 10 motywacji”, “Jak zacząć rozmowę z dziewczyną przykłady”, “Jak okazać dziewczynie zainteresowanie przy podejściu”, “Zawsze inwestuje w rozmowę, gdy się nie klei”, “Słowa wywołujące emocje w kobiecie”. Warto też przejść kurs “77 technik flirtu”. Weź się za siebie, przerób materiały i zastosuj, a będzie bardzo dobrze.

Reply

Wojtek September 30, 2018 at 01:14

Cześć,
Konkretnie żeby się nie rozpisywać, mam 20lat. Z dziewczyną rok młodszą znam się od roku, po tym jak się poznaliśmy po niespełna miesiącu chciała związku, uznałem że coś jest nie tak więc odrzuciłem propozycję. Przez kolejne kilka miesięcy nic do niej nie czułem gdy ona miała już 2 partnerów bez zobowiązań, mówiła mi o tym po koleżeńsku. Gdy relacja z nimi się wykruszyła ja zacząłem się o nią starać bo zrozumiałem po kilku miesiącach znajomości że jest to kobieta uszyta dla mnie na miarę. Moje wiadomości do niej i to co mówię do niej płyną z samego środka serca. Gdy mam cięższy okres uczuciowy, nie odbieram od niej telefonów i nie odpisuję, ona zamęcza mnie wiadomościami pomimo tego że gdy pytam ją czy chce być ze mną, nic nie odpowiada.
Zależy mi na niej ale nie rozumiem. Ona chce mieć ze mną kontakt ale nie chce związku bo mówi że nie jest gotowa a chciała go nie cały rok wcześniej.
Proszę o pomoc, jestem na granicy kompletnego zerwania z nią kontaktu ;(
Pozdrawiam Wojtek

Reply

Paweł Grzywocz September 30, 2018 at 01:18

Poczytaj o zabitym wyzwaniu i tajemnicy oraz o toksycznych dziewczynach. Dział stracone zainteresowanie – brak wyzwania i tajemnicy oraz toksyczne dziewczyny. Zabiłeś jej zainteresowanie, a potem dziewczyna już tylko zabija nudę i bawi się Twoimi uczuciami.

Reply

Eddy September 30, 2018 at 14:58

Czy masz może Pawle w swoim programach przykładowe odpowiedzi na to, gdy kobieta czuje się zbyt pewna siebie? Tzn. mówi teksty typu “Musimy tam pojechać w wakacje”, “Zrobimy to za dwa miesiące…”. Ewidentnie bierze mnie wtedy za pewnik. Z jednej strony to super, że jest tak zainteresowana, ale zazwyczaj odpowiadam coś w stylu “Zawsze jesteś taka pewna siebie?”. Ona “No, dokładnie!”. Nie chcę żeby sobie myślała, że ja z nią wiąże nie wiadomo jakie plany, dlatego, że randkuje z innymi. Czy moje odpowiedzi są okay? Czy może raczej odpowiadać coś innego, żeby nie czuła, że jestem tym “pewnikiem”?

Reply

Paweł Grzywocz September 30, 2018 at 18:22

Obserwuj, czy ona jest zdesperowana i niedowartościowana, że jest taka szybka czy jest tak bardzo zainteresowana, bo masz poniżej 10 spotkań, a dziewczyna opowiada o dalekiej przyszłości. Robi tak albo bo jest taka szybka, zdesperowana albo jest tak bardzo zainteresowana. Co na to odpowiadać? Tajemniczo: “Spoko”, “Pożyjemy zobaczymy”, “Pewnie, z Tobą zawsze”, “Jak chcesz” i dopiero, gdy przyjdzie do konkretów i po 10 spotkaniach, to wtedy to domykasz pytaniem, czy to oznacza, że chce, żebyś był jej chłopakiem. Dziewczyny szukają nieraz partnera na wesele, wakacje, sylwestra i stąd takie plany, a ich zainteresowanie jest nieprzewidywalne.

Reply

Eddy September 30, 2018 at 18:28

What!? Czyli, gdy kobieta powie, np na 14 spotkaniu “pojedziemy tam na wakacje”, to mam to domknąć tym ostatnio słynnym pytaniem ” Czy to oznacza, że jestem Twoim chłopakiem?”!??????? Mam to rozumieć jako pytanie się na “około” o związek? Pierwszy raz słyszę taką opinie od Ciebie. Może faktycznie Paweł zorganizujesz jakiś webinar lub cokolwiek ;)

Reply

Paweł Grzywocz September 30, 2018 at 21:29

Robisz do tego zadziorny uśmieszek. Nie jest to żadna filozofia i mówię o tym w kursie 12 randek w Audio Action Steps, że jak macie 10 spotkań, dziewczyna zachowuje się, jak stała dziewczyna, to można to wyklarować albo też uznać, że jesteście parą i tego nie robić, chociaż dla pewności wolałbym zadać to pytanie, gdy dziewczyna między 10 a 20 spotkaniem traktuje mnie, jak chłopaka, planuje przyszłość itp.

Reply

Eddy October 1, 2018 at 08:52

Ku%wa raczej jest niedowartościowaną i zdesperowaną piękną wariatką. Nie wiem czy się mylę… Spójrz. Kupiła telefon za 1000 zeta, po czym na kolejnym spotkaniu powiedziała, że się jej “znudził”. Mówi, że chcę zarobić na białe BMW, żeby sobie potem nim pojeździć po mieście (czyt. pompować EGO). Kolejna sprawa, gadaliśmy o tym, kto kiedy rano wstaje. Powiedziałem jej, że o 5:00, ona “Wow! To będziesz się zawsze pierwszy budził”. WTF? Wartości seksualne też nie są chyba spoko. Na komórce na tapecie ma kolesia z panną jak się kochają, wiadomo w ubraniach etc. Takie nie wulgarne, ale czy to jest jakaś przesłanka?

Niby gada po imieniu, inwestuje… Jednak czegoś nie pojmuje. Z racji tego, że ona jest zdesperowana i niedowartościowana, to mam rozumieć, że na moim miejscu mógłby być każdy??? Choć wątpię w to, bo kobieta jest naprawdę ładna i z byle kim raczej by się nie zadawała.

Olać? Nie marnować czasu?

Reply

Paweł Grzywocz October 1, 2018 at 10:51

Osoby krzykliwe, szokujące, wypacykowane, chwalące się również są bardzo niedowartościowane, np. koksy albo bardzo wymodelkowane dziewczyny. Tacy ludzie próbują rekompensować niskie poczucie wartości przez taką błyskotekę, popularność, bycie trendy, nawet jeśli coś jest mega głupie, to i tak będą to robić i małpować pop kulturę czy inny program, za którym podążają.

Są takie dziewczyny, które nie chcą dosłownie byle jakiego chłopaka, tylko takiego reprezentatywnego kena, żeby miała się z kim pokazać na mieście. Wiesz, jak ta biała beemka czy drogi telefon. Taką samą funkcję będziesz pełnił Ty. Funkcję kolejnego gadżetu i błyskotki na chwilę do pokazania się przed innymi i pobawienia się nim przez chwilę dopóki się nie opatrzy i nie znudzi.

Takie dziewczyny są tak głęboko pogrążone w nieświadomości i ogłupieniu, że ja bym się nie podejmował prostowania jej myślenia i uświadamiania, że wiedzie puste życie wypełnione iluzjami prawdziwego szczęścia. Tacy ludzie są jak roboty, agenci matrixa. Nie chciałbym się angażować emocjonalnie i romantycznie z taką osobą, bo potem miałbym ciągoty, żeby ją naprawić, a to się nie udaje, bo takie osoby zbyt głęboko w tym siedzą, są zbyt zamknięte, bezmyślne, puste, tępe. To gadanie do ściany. Ja bym się w ogóle nie zadawał z taką dziewczyną, bo rozmowa o wartościach z taką dziewczyną to będzie dla niej dobry żart.

Reply

Eddy October 1, 2018 at 14:19

Nie uważasz Paweł, że trochę przesadzasz? Zawsze pakujesz wszystkie kobiety do jednego worka. Niedowartościowana to znudzisz się i Cię zdradzi itd. Potem taki typowy Janek czytając takie coś w ogóle sobie odpuści kobiety, bo większośc jest niedowartościowana, niestety. Czasami bardziej, czasami mniej. Nie rozumiem też ostatniego zdania, dlaczego rozmowa o tych wartościach miałaby być dla niej żartem?

Reply

Paweł Grzywocz October 1, 2018 at 14:31

To może zbuduj spróbuj najpierw związek z tą swoją kandydatką, a potem pogadamy. Chyba, że ona żartowała z tym zarabianiem kasy i jeżdżeniem białą beemką, natomiast w ponad 90% przypadków, gdy dziewczyna tak mówi, to jest tępa, pusta, a Ty jesteś tylko takim Kenem, żeby miała się z kimś pokazać. Chciałbym się mylić. Sprawdź to sam. Ja sprawdziłem. Nie sztuką jest znaleźć taką kobietę. Jeśli typowy Janek stwierdzi, że wszystkie takie są, to zbyt mało poznaje i skreśla oraz w kiepskich miejscach.

Reply

Eddy October 1, 2018 at 14:44

Nie, serio gadała.. Ja pierdole. Porównując mnie do Kena nie wiem, czy coś sugerujesz, czy taki sobie przekład wziąleś :) Wierze Ci, oleje ją, tylko chcę to jeszcze od Ciebie usłyszeć. Czyli pomimo jej oznak zainteresowania związkiem, to wszystko jest nieszczere, a ja byłbym tylko statystą? Przecież ciężko odróżnic szczere zainteresowanie od kiepskiego, gdy kobieta zachowuje się idealnie w stosunku do mnie, nie biorąc pod uwagę jej charakteru.

Reply

Paweł Grzywocz October 1, 2018 at 15:07

Wiesz co, problem w tym, że taka lala może być Tobą szczerze zainteresowana na takim poziomie fizycznym, a na początku również osobowościowym, ale jak z czasem zobaczy, że prezentujesz jakiejś ambitniejsze wartości związkowe i życiowe, to narażasz się na długą drogę przez mękę, żeby taką dziewczynę czegoś więcej nauczyć, bo będziesz już wkręcony w relację przez 10 spotkań, zauroczony nią, jej wyglądem, zainteresowaniem, a proces uświadamiania takiej dziewczyny może być bardzo długi i bezowocny, co tylko bardziej potem boli i kosztowało sporo zachodu. Ciężko się oprzeć pięknej buźce i ciałku, żeby nie próbować jej ustawić, a z drugiej strony wiem, że samemu było mi bardzo ciężko pracować nad sobą, nie ulegać trendom głównego ścieku, trwa to wiele lat i po zatwardziałych w swoich szkodliwych przekonaniach znajomych i rodzinie nie wierzę, że ktoś, kto nie widzi potrzeby rozwoju, zmiany, uświadamiania się, samodzielnego myślenia, sprzeciwienia się mainstromwemu podejściu do życia w stylu kasa, zabawa, przelotność, mógłby się zmienić. Mógłby, jeśli taka dziewczyna przejawia jakąś refleksyjność, pragnienie prawdziwej miłości. Uważam, że rozmowa o wartościach między 10 a 20 spotkaniem to taki ostateczny filtr, który odsieje zgniłe wewnętrznie dziewczyny. Aczkolwiek i tak przykre to, że macie 10 spotkań, a potem tylko utwierdzisz się w tym, że ona faktycznie jest z innej bajki i się nie dogadacie. Ja zbyt bardzo szanuję swój czas i nerwy, żeby ryzykować 10 spotkań z dziewczyną, która bardziej pasuje do klubowego niż rodzinnego życia. Nie mogę decydować za Ciebie. Być może potrzebujesz przerobić taką lekcję, że po 10 spotkaniach pogadacie, jakie macie podejście do życia i wtedy albo ona będzie Cię mamić pustymi obietnicami, a potem dalej robić odwrotnie albo stwierdzi, że się z Tobą nie zgadza albo jakimś cudem stwierdzi, że jesteś niespotykanym dzisiaj mężczyzną i będzie chciała spróbować czegoś nowego. Nie da się tego na 100% przewidzieć, aczkolwiek w ponad 90% przypadków, jak miałem do czynienia z takimi dziewczynami, jak opisałeś, to by nie przeszło takie powolne budowanie dozgonnego związku, bo one były na to zbyt tępe, miały wyprany mózg, że trzeba się wyszaleć itd. więc nawet nie było sensu w to brnąć dalej, bo już samo ich podejście do życia mnie odpychało.

Reply

Eddy October 1, 2018 at 15:31

Teraz zrozumiałem. Co zrobię? Jeszcze nie wiem. W ogóle spotykając się z 3 na raz wątpie żeby mnie to zabolało :) Jakoś byłoby mi to obojętne. Dzięki za super odpowiedź!

W ogóle rozwala mnie to, że jako jedyny chyba w Polsce odpowiadadz za darmo… W ogóle Twoja cena konsultacji 99 zł też jest śmieszna biorąc pod uwagę tych artystów podrywu. Kolesie za godzine konsultacji rządają 500 PLN. Pojebało ich do reszty. Najlepsze jest to, że jeden z nich, który na jednym filmie mówił jak być pewnym siebie miał tak pomiętoloną koszule, jakby krowie z dupy ją przed chwilą wyciągnął. Sory za ostre słowa, ale gdzieś ta negatywna energia musi zniknąć w czeluśniach Internetu :D

Reply

Jimmy October 28, 2018 at 13:41

Witaj, potrzebuję chłodnego spojrzenia na moją sytuację.
Opisywać zbyt obszernie nie będę, bo to nic nie da, przedstawię więc sprawę pokrótce. Ogólnie nasz związek trwa ponad 6 lat, zawsze uważałem że to TA kobieta. Niestety po 3-4 roku związku zepsułem, przestałem ją adorować, dbać, starać się, a także dawać jej przestrzeń do gonienia za mną. Wszystko było zbyt pewne, monotonne, wpadła rutyna. Nie dawała mi oczywistych znaków, a ja dalej nic nie zmieniałem. W pewnym momencie pokłóciliśmy się o głupotę (ale to nie tak, że kłócimy się o kubek co weekend, rzadko dochodzi do sprzeczek, może raz na rok) i od słowa do słowa wyszło że się oddaliliśmy od siebie. Próbowaliśmy to sobie wyjaśnić, spotkaliśmy się, potem jeszcze raz. Lecz niestety wieczorem znowu popsułem oczekując zbyt wiele… Zamiast powoli ją uwodzić znowu jak na początku, zacząłem mieć pretensje. Ostatecznie stwierdziliśmy obydwoje że trzeba dać sobie czas, odsapnąć, nabrać dystansu. Ja jestem pewny co do swoich uczuć, lecz nie wiem co z nią… Czasami mówi jakby jej nie zależało, ale to tylko słowa, po czynach widzę że nie jestem jej obojętny. Pytanie brzmi – co robić? Dać jej spokój i czas, odpuścić telefony i SMS na kilka dni? Niech zatęskni? Później ewentualnie zaproponować spotkanie? Nie chcę tego na pewno ciągnąć na siłę, jeśli nie zatęskni to trudno, tak miało być, wyciągnę wnioski na przyszłość, tylko właśnie – czy czekać na jej ruch, czy samemu go podjąć? Nie chcę wyjść na desperata, a do tej pory tak się zachowywałem i skutków to nie przyniosło.

Reply

Paweł Grzywocz October 28, 2018 at 22:08

Tak, zamilcz i spotykaj się 1 raz na tydzień lub rzadziej, a czasami 2 spotkania tygodniowo maks, ale ona musi zapytać o drugie spotkanie, a jak nie spyta, to dawaj tylko 1 spotkanie na tydzień lub milcz i zrzuć całą odpowiedzialność za umawianie spotkań na dziewczynę. Oprócz tego przesłuchaj na kanale youtube playlistę “jak odzyskać byłą dziewczynę” oraz w tym dziale serię “rozstania i powroty”.

Reply

Jimmy October 28, 2018 at 22:44

Wszystko mam przesłuchane i przeczytane, tylko nie jestem właśnie pewny czy taka nagła zmiana nie będzie zbyt radykalna. Utrzymywaliśmy kontakt codziennie, raz mniej, raz więcej w zależności od pracy, spotykaliśmy się tylko w weekendy, a teraz musiałbym milczeć całkowicie. Ja to wytrzymam, ale obawiam się że dla niej to będzie znak iż mi już nie zależy. Do zerwania jeszcze nie doszło, pomijając jej mowę to po czynach widzę że jej zależy (nie unika mnie, śmieje się, próbuje rozbawić), może to pewnego rodzaju kara za ostatnie miesiące gdzie nie byłem tym samcem alfa co dawniej. Z drugiej strony narzekała mi że widujemy się tylko w weekendy i dla niej to zbyt mało, choć tutaj raczej chodziło jej o zamieszkanie razem. Zawsze uważałem ją za niemal idealną, branie za pewnik mnie zgubiło, ale wierzę że jeszcze nie jest za późno i da się rozpalić to co było dawniej. Spróbuję ją nieco wziąć na dystans i poczekać na rozwój wydarzeń :)

Reply

Paweł Grzywocz October 29, 2018 at 10:41

Poczytaj artykuły o toksycznych kobietach. To nie jest udana relacja, w której musisz ciągle udowadniać dziewczynie, że Ci zależy i pieskować jej przez telefon, co i tak prowadzi do tego, że się jej znudzisz. Przestudiuj kurs “Jak utrzymać związek” aby się z tego wykaraskać.

Reply

Jimmy October 29, 2018 at 11:12

Toksyczną bym jej nie nazwał, na początku owszem może taka była, ale byliśmy gówniarzami wtedy. Teraz taka nie jest, dojrzała, potrafi nie odezwać się przez kilka dni jakby nigdy nic i wywołać u mnie tęsknotę (zupełnie jakby też czytała te porady ostatnio). Pieskowaniem tego też bym nie nazwał, bo jednak ostatnie 2-3 lata o nią nie dbałem, nie mówiłem co czuję, nie starałem się, nie goniłem za nią ani ona za mną. Gdyby była toksyczna to już dawno by mnie kopnęła albo marudziła każdego dnia, a tak nie było. Jej prośba o to że rzadko się widujemy to nie potrzeba uwagi i toksyczność, a raczej chęć zamieszkania razem. Tylko wcześniej tego nie rozumiałem. Dlatego zdecydowałem się tutaj napisać, bo uważam mój przypadek za nieco inny od większości. Inne moje związki były proste, ale nigdy nie trwałem 7 lat i zwyczajnie nie wiedziałem co robić by to utrzymać. Teraz znam swój błąd i zabieram się do naprawy + wdrożenia kilku porad z Twojej strony. Ogólnie problemów z relacjami z kobietami nie mam, jedyny problem to “co robić po tylu latach by to utrzymać” na co jednoznacznego przepisu niestety nie ma… A niektórzy mają problem jak zagadać do obcej dziewczyny, zazdroszczę im ;)

Reply

Paweł Grzywocz October 29, 2018 at 11:24

Ok, rozumiem Twój problem. Zaniedbałeś dziewczynę i nie dałeś jej perspektywy na przyszłość. Nie da się tego dłużej utrzymywać, ponieważ w ciągu 2 do 3 lat powinno się podjąć decyzję o wspólnym życiu. Jeśli nie jesteś na taką decyzję gotowy, to znaczy, że tak naprawdę nie jesteś odpowiedzialny za tą dziewczynę, nie zależy Ci na niej, tylko chcesz sobie wygodnie z nią tkwić. Wysłałem na Twojego maila podobną sytuację.

Reply

Jimmy October 29, 2018 at 11:34

Tylko widzisz, po 2-3 latach nie było opcji bo nie mieliśmy zwyczajnie warunków (zbyt młodzi, mieliśmy po 18 lat). Dopiero od roku można o tym myśleć bo znaleźliśmy obydwoje zatrudnienie, ale wspólnie stwierdziliśmy że poczekamy jeszcze, odłożymy pieniądze żeby na spokojnie wszystko ogarnąć. To nie tak że nie chcę z nią mieszkać, bo marzę o tym od dawna, nie wyobrażam sobie życia z inną kobietą w tej chwili. Ale ona sama stwierdziła że trzeba “odłożyć”. Jestem na to gotowy i chcę, czekałem tylko aż polepszy nam się sytuacja finansowa bo jestem odpowiedzialny właśnie, nie wynajmę mieszkania za ostatni grosz by nie mieć co do gara włożyć. Sądziłem że zrozumie, lecz wolała biedować, ale razem. Jak myślisz, da się jeszcze coś zrobić?

Masz w tym sporo racji, że jest niedojrzała, ale czy po tylu latach nie ma prawa wymagać mieszkania? JA się jej nie dziwię. Pytanie właśnie brzmi czy teraz to będzie szczerze, czy tylko z nudów i chęci wyrwania się z rutyny? No nic, czas pokaże. Co do konsultacji to na pewno skorzystam, albo teraz żeby to uratować, albo później żeby nie popełnić tego błędu na przyszłość. Dzięki wielkie!

Reply

Paweł Grzywocz October 29, 2018 at 11:45

Słuchaj, z mojego punktu widzenia podajesz mi sprzeczne zeznania, bo nie rozumiesz tych tematów w pełni. Coś tam poczytałeś, posłuchałeś, ale zbyt powierzchownie. Wygląda na to, że zabiłeś zainteresowanie kobiety poprzez rutynę i brak pozostałych zasad utrzymywania związku, które wypisałeś w pierwszym komentarzu, czyli domyślam się, że spotykałeś się z nią mniej więcej od piątku do niedzieli przez kilka lat, a w pozostałe dni codziennie z nią rozmawiałeś przez telefon i pisałeś wiadomości. W ten sposób już daaaawno przejadłeś się dziewczynie, a ona została z Tobą z powodu przywiązania, przyzwyczajenia, z wygody, ze strachu przed samotnością i poszukiwaniem kogoś nowego. Nawet zaczęła smęcić, że się za mało starasz, mimo że już dawno się jej znudziłeś. Czyny tej dziewczyny są sprzeczne, niespójne, ponieważ są udawane! Niespójne zainteresowanie to udawane zainteresowanie. Taka jest zasada: zabiłeś zainteresowanie = dziewczyna z Tobą tylko tkwi, żeby nie być sama, co skutkuje niestabilnym zainteresowaniem i zachowaniem, czyli raz lepiej, raz gorzej, raz daje jakieś ochłapy, żeby Cię nie stracić, a potem robi sprzeczki o pierdoły i chce przerwy. Nie ma czegoś takiego: “Ostatecznie stwierdziliśmy obydwoje że trzeba dać sobie czas”. To ona nie jest zainteresowana już Tobą i tkwi z Tobą, a jej kiepskim zachowaniem doprowadziła Ciebie do stanu, w którym sam chciałbyś “dać wam czas”, co po po polsku oznacza “mam Cię dosyć człowieku”. Odpowiedzi i sposoby wyjścia z tej sytuacji znajdziesz w tej serii nagrań. Obejrzyj wszystkie nagrania z tej serii zanim zadasz jakiekolwiek dalsze pytania, bo bez przesłuchania tego najlepiej kilka razy masz zbyt małe zrozumienie tematu i szukasz gwiazdki z nieba.

Może być też tak, że ona chce z Tobą mieszkać, żeby odhaczyć agendę, zaklepać kogoś, iść do przodu z życiem, co jest kiepską motywacją.

Dziewczyna jest niedojrzała, tępa, niecierpliwa, że nie rozumie tego, ile kosztuje wspólne życie i chciałaby od razu biedować z Tobą i nie rozumie, z czym to się wiąże.

Dziewczyna się nie nadaje i jest dziecinna, nierozumna, niegospodarna, zbyt wymagająca.

To również by wyjaśniało dlaczego stawia związek na ostrzu noża, robi sprzeczki o pierdoły, prawie się rozstaje, robi przerwę, bo co? Bo za mało kasy macie na wspólne zamieszkanie?

Nie, to tylko wymówka, to tylko pozorny powód. Prawdziwy powód jest zawsze ten sam: zabite zainteresowanie i/lub toksyczny charakter, czyli agenda, że ona chce już sobie zamieszkać z chłopakiem, a że was na to nie stać, to trudno, to będzie Ci robić sceny i robić sobie przerwę – materialistka. To idiotyczne, bo gdy dziewczyna jest zainteresowana i ma dobry charakter, to rozumie to, jaka jest sytuacja i będzie cierpliwe czekać albo razem coś wymyślicie, wyemigrujecie czy cokolwiek, żebyście mogli realizować swoje plany, a nie taka dziecinada, że ona robi przerwę i sprzeczki o pierdoły, bo nie możecie jeszcze razem zamieszkać. To dziecinne, niedojrzałe, nieszczere. Niech wypierdziela taka dziewczyna z Twojego życia.

Ewentualnie możesz zrobić jej lektorat o tym, jak gospodarować pieniędzmi, bo to częściowo Twoja wina, że ona po 6 latach związku z Tobą nie ma pojęcia o życiu. To co ona robiła przez ten czas z Tobą? Oglądaliście seriale i się całowaliście? To w dużym stopniu Twoja odpowiedzialność, czy Twoja dziewczyna w ciągu 6 lat wyrośnie u Twego boku na tępą, roszczeniową księżniczkę, czy na inteligentną emocjonalnie i finansowo dorosłą kobietę.

W tym komentarzu skracam temat, spłycam, używam skrótów myślowych, jak “tępa” zamiast “nieuświadomiona” itp. bo nie mam czasu tak rozwlekle tego tutaj tłumaczyć w komentarzu. Proszę przestudiować odpowiednie kursy “Jak utrzymać związek”, “Wolność od nałogów w 90 dni” jest bardzo o wartościach życiowych. Playlistę na youtube, dział z artykułami o rozpadzie związku i toksycznych, obrażalskich dziewczynkach itd. lub zapraszam na konsultację.

Reply

Jimmy October 29, 2018 at 12:17

To nie tak. Daję Tobie sprzeczne zeznania, bo właśnie to nie wygląda tak prosto jak w Twoich poradnikach czy nagraniach. Piszesz że są 4 etapy utraty zainteresowania, jak dla mnie to jest na 2 lub max 3 etapie. A dlaczego? Bo ostatnio jak chciałem się z nią spotkać a miała inne plany to nie było problemu żeby się zobaczyć. Mało tego, to ona przyjechała do mnie. Gdyby nie była mną zainteresowana lub tkwiła z przyzwyczajenia lub wygody, to wątpię że zmieniłaby plany żeby przyjechać na jedną godzinę. A z tym daniem przerwy, to nie chodzi o to że zerwaliśmy i mamy siebie dosyć, a raczej o wyciszenie i sprawdzenie czy wgl za sobą jeszcze zatęsknimy. To nawet nie jej wina z tą przerwą, bo to ja do niej doprowadziłem i okazała się mądrzejsza ode mnie, przerywając sprzeczkę. Nie powiesz chyba że każda przerwa oznacza rozpad związku, założę się że ze swoją kobietą także miałeś gorsze chwile. Każdy je w końcu ma. Co do reszty masz zupełną rację i wiem czym zepsułem. Nie wiem natomiast na jakim etapie zepsucia to jest, gubię się w jej ruchach i dlatego może się Tobie wydawać że nie ogarniam tematu. Przeczytałem Twojego maila, sytuacja zupełnie nie podobna, bo ja w uczuciach jestem stały i pewny, zepsułem tylko nieświadomością.

Reply

Paweł Grzywocz October 29, 2018 at 12:39

Gdy ktoś mówi, że miał w związku wzloty i upadki, to w 90% słyszę upadki. Jak jest udany związek to nie ma czegoś takiego. Różnice zdań się rozwiązuje w cywilizowany sposób, a sprzeczki nie są żadną metodą. Gdy słyszę przerwa, to słyszę wstęp do zerwania.

Jest o tym problemie to nagranie. Może jakimś cudem przy takiej ilości nudzenia się sobą dziewczyna jest Tobą zainteresowana, może jest zainteresowana z przyzwyczajenia, ze strachu przed samotnością, z niedowartościowania, ale niektórzy faceci tym się zadowolą, że mają taką swoją prywatną fankę. Może być problemem to, że sam coś za bardzo kombinujesz, w sensie, że dziewczyna zapracowała na wspólne zamieszkanie/ślub jej idealnym zachowaniem przez minimum 2 lata takiego stażu, a Ty się ciągle migasz, jak taki miglant i tylko tak gadasz puste słowa, że jesteś stały w uczuciach, ale żeby coś podziałać w tym kierunku, to lipa i dziewczyna się frustruje. Być może ona się frustruje tym Twoim przeciąganiem tematu. Być może ona by była szczęśliwa, gdybyście wynajęli kawalerkę na obrzeżach miasta i jedli zupki chińskie, a Ty ciągle się zasłaniasz, że bez 3 pokojowego mieszkania i kwoty xyz nie ma opcji, żebyście mieszkali razem i tak jeszcze kolejne 3 lata możecie sobie chodzić i snuć marzenia o wspólnym życiu, a jej lat nie przybywa.

Jimmy October 29, 2018 at 12:49

Nie mogę już odpisać pod Twoim postem, chyba limit się wyczerpał (pewnie nie przewidziałeś że ktoś tyle napisze). Twoje ostatnie zdanie WYCZERPUJE wszystko. Własnie o to chodzi, że ona by chciała jeść zupki chińskie ale tylko ze mną, a ja czekałem aż będzie nas stać na więcej. Za długo to trwa i czas ucieka, dlatego tak się zaczęła zachowywać i wyszła sprzeczka. Na co dzień się nie kłócimy, a nawet jeśli to za 5 minut wybuchamy śmiechem. Zabiła nas rutyna i to że nie podjąłem dalszych kroków (mieszkanie, oświadczyny) jak tak teraz na to patrzę z boku to sam nie wierzę jak mogłem być takim kretynem :) Zaprzepaściłem szansę na piękne życie z miłością mojego życia. To bardzo bolesna nauczka, wyrzucić te 6 lat do kosza przez takie zaniedbanie. Dzisiaj się widzimy po południu, zobaczę co z tego wyjdzie, w razie co napiszę już maila z opisem sytuacji i podziękowaniem za cierpliwość :)

Michał November 5, 2018 at 23:40

Witam,
Mianowicie mam problem z tym, że moja dziewczyna nie ma dla mnie czasu, w szkole mnie olewa, bo rzekomo na przerwach ciągle sie uczy. Spotykamy sie zazwyczaj 1 wieczór w weekend przez cały tydzień. Dla mnie to jest zbyt mało, a ona nie może znaleźć więcej czasu bo woli sie tez spotkac z itp. gdy ja w tym czasie siedze w domu i sie nudze i mógłbym w tym czasie spotkać sie z nią. Wydaje mi sie ze mimo że nie ma rzekomo czasu, to związek wymaga poświęceń i powinna mi poświęcić te 3/4 h.
I w sumie ciągle ją przekonuję do tego żeby zaczęła znajdywać dla mnie więcej czasu, lecz mówię jak do ściany. I w sumie chciałbym porady jak mam ją do tego przekonać, albo proszę o porade jak sobie z tym poradzić.
Pozdrawiam

Reply

Paweł Grzywocz November 6, 2018 at 09:03

Przeczytaj na tej stronie artykuły pod nagłówkiem: “Stracone zainteresowanie dziewczyny”, “Udawane zainteresowanie dziewczyny”, “Rozstania i powroty”, w których zrozumiesz przyczyny tej sytuacji. W skrócie to zabiłeś zainteresowanie dziewczyny, bo nie byłeś wyzwaniem i tajemnicą, a ona jest z Tobą z nudów, żeby kogoś mieć. Tłumaczy to np. ten artykuł.

Reply

Dawid November 28, 2018 at 12:45

Witaj
Czytając twoje poradniki stworzyłem zasadę która bardzo wielu osobom się przyda, fajnie by było abyś zrobił z tego artykułów (bo dzięki nim właśnie zrozumiałem jak należy postępować z dziewczynami). [link usunięty]

Na pewno wielu twoim czytelnikom się przyda.

Następnie mam pytanie czy będzie jakaś aktualizacja “jak zdobyć dziewczynę w 12 spotkań”?

Brakuje mi tam takich rzeczy typu co odpisywać na fb, jak reagować na zdjęcia dziewczyny, itd.(Ja już dowiedziałem się z twoich filmów co robić, ale osobiście wolałbym to przeczytać i mieć od razu odpowiedz np jak dziewczyna pisze to odpisywać nie jednoznacznie, zbywać ja a jak podaje jakiś temat to napisać że to dobry powód aby to obgadać na spotkaniu po czym zadzwonić i się umówić)

Brakuje mi również w twoim poradniku jak kończyć spotkania (np jakie teksty, wiem że mam powiedzieć “fajnie było, to cześć” ale to powiem jak już będziemy się żegnać, a nie mogę znaleźć odpowiedzi jak zakończyć np jak powiem “może już się będziemy zbierać” to chyba zabrzmi jakbym ja się nudził, a jak powiem, że muszę już lecieć to też słabo brzmi, dlatego potrzebuje się dowiedzieć jak kończyć spotkanie a nie co powiedzieć na pożegnanie.

Reply

Paweł Grzywocz November 28, 2018 at 15:49

Dzięki za streszczenie części kursu. Jest to wiedza z płatnego poradnika, dlatego nie będzie publikowana poza nim. Odnośnie odpisywania, to jest o tym artykuł “Jak odpisywać na sms od dziewczyny – przykłady”. Na fb się w ogóle nie należy obnażać, jak w artykule “Uzależnienie i odwyk dziewczyny od facebooka”. Na końcu spotkania bardziej istotne jest , co robisz, czyli mówisz np. “będziemy się zbierać” i idziesz zapłacić rachunek, zamiast “może będziemy się zbierać” i czekanie na pozwolenie dziewczyny. Należy prowadzić i przewodzić, podejmować decyzje. a nie szukać akceptacji. Jak ona ma inny pomysł, to Ci powie, czy możesz jeszcze zostać chwilę dłużej, to przedłuż około 15 minut.

Reply

Jimmy December 1, 2018 at 09:50

Tak jak Paweł pisze, mówisz że kończycie i jak się bardzo boisz to dorzuć może tekst “muszę coś załatwić/gdzieś podjechać”, chociaż nie powinieneś się tłumaczyć zbytnio obcej osobie. To też dobry sposób żeby wychwycić zainteresowanie dziewczyny, czy będzie miała gdzieś kończące się spotkanie, czy np. powie “szkoda że tak szybko”.

Reply

Sebastian November 30, 2018 at 17:16

Pawel takie szybkie pytanko, umowilem spotkanie z dziewczyna na za tydzien, to teraz mam sie w ogole nie odzywac??

Reply

Paweł Grzywocz November 30, 2018 at 23:42

Tak.

Reply

Sebastian December 4, 2018 at 22:55

jakies pomysly na randke kiedy jest zimno,ciemno i pada?? :/

Reply

Paweł Grzywocz December 4, 2018 at 23:06

Polecam webinar z pomysłami na randkę zimą. Możesz też na kiwiportal.pl poszukać, co się dzieje w okolicy.

Reply

eddy December 2, 2018 at 09:46

Paweł poznałem ostatnio dwie laski w klubie 10/10.

Pierwszą w środę, drugą w czwartek.

Od tej z środy wziąłem numer. Zadzwoniłem po 5 dniach. Odebrała. Nie podała alternatywnego terminu, duma CHYBA nie pozwalała. Potem napisała smsa, że czemu ten tel. był “dziwny” i szybki. Wcale nie był. Czekałem długo na jej alt. termin.

Ta z czwartku powiedziała mi, że może dać fejsa, OLAŁEM to, nie będę frendzlem od pisania. W dupie miałem tego fb, NIC Z TEGO z mojego doświadczenia nie wychodzi. Ma być numer. Kropka.

W tym tygodniu tak się “super” złożyło, że spotkaliśmy się wszyscy razem w trójkę na jednej z imprez.

Ta z czwartku podeszła do mnie i chciała wyciągnąć na parkiet. W tym samym momencie ZOBACZYŁA nas na druga! Widząc to podeszła otarła się o moją rękę i poszła dalej. Miałem ją gdzieś, nie podała alt. terminu.

Poszedłem tańczyć z tą pierwszą.

Potem z drugą. Oczywiście, one tego nie widziały. Tańczyłem na różnych końcach klubu.

No i ta z środy mówi mi, że to ona miała się prosić o inny termin? I CZEMU TAŃCZĘ Z INNYMI KOBIETAMI??? Od razu też sama z siebie zaproponowała mi termin spotkania, po czym na pożegnanie cmoknęła w usta. Nie zdążyłem się odsunąć… To szybko było (1sec).

Gdy ona wyszła, to wtedy poszedłem do tej drugiej, a raczej znowu ONA DO MNIE.
Wtedy ona mówi mi, że musimy iść kiedyś na spacer. Zażartowałem, że przy tej temp. to średnio. Powiedziała “To na herbatę, ale Ty masz do mnie napisać pierwszy”. Odpowiedziałem okay, ale ma mi dać nr. Dała jak dojechała do domu.

Następnego dnia (wczoraj) napisała do mnie czy będę ZNOWU w tym klubie, tutaj screen z rozmowy https://ibb.co/Bnccwpq.

Sam zobacz, że SZUKA TYLKO UWAGI, mała księżniczka, nie działa na nią wyzwanie, choć w klubie widać jakby DZIAŁAŁO, bo żaden cieć tak się tam nie zachowuje, nie obmacuje etc.

Co teraz zrobić, bo wydaje mi się, że ONA NIE JEST ZAITNERESOWANA, pierwsza reakcja się liczy. Dzwonić i marnować czas? Jak tak, to kiedy? Widzisz, że ona nawet jednego dnia przerwy nie wytrzymała.

A z tą drugą mam spotkanie, ale też się raczej nie nadaje skoro cmoka w usta…

Co sądzisz o tym? Obie mają po 24, 25 lat.

Reply

Paweł Grzywocz December 2, 2018 at 18:03

Czyli jedna się obraża, że do niej nie piszesz od razu, a druga od razu daje cmoka w usta, żebyś jej nie olał, więc obydwie niedowartościowane wampirki. Możesz próbować ewentualnie je czegoś nauczyć, ale szanse, że coś z nich będzie są niskie.

Reply

Paweł Grzywocz October 29, 2018 at 13:34

Gratuluję wniosków i zwiększenia świadomości. Może jest to do wyprostowania. Unikajcie emocjonalnych decyzji, tylko ustalcie plan i się go trzymajcie, jeśli to rozwiąże ten problem.

Reply

Cancel reply

Leave a Comment