Jak być atrakcyjnym mężczyznÄ… dla dziewczyn – styl życia atrakcyjny dla kobiet

by Paweł Grzywocz on 9 May 2011

jak być atrakcyjnym mężczyzną dla dziewczyn
Jak być atrakcyjnym mężczyzną dla kobiet? Skup się na swoim stylu życia. W poniższej video prezentacji poznasz styl życia, który jest atrakcyjny dla dziewczyn. Aby zainteresować sobą dziewczynę, nie musisz stawać się maszyną strzelającą tekstami na podryw. Masz być atrakcyjnym mężczyzną dla kobiet, przez co one same będą chciały Cię poznać.

Chodzi o to, żebyś miał taki styl życia, który zainteresuje każdą kobietą. Styl życia, w którym będziesz szczęśliwy samemu, dzięki temu nie będziesz zdesperowany. Styl życia, który jest atrakcyjny dla kobiet i w którym automatycznie będziesz poznawał atrakcyjne kobiety, i w którym one same również będą chciały poznać kogoś takiego jak Ty.

Jak być atrakcyjnym mężczyzną dla kobiet: styl życia, którym zainteresujesz każdą kobietę:

 

Mapa myśli: www.Jak-Poderwac-Dziewczyne.pl/lifestyle

Jeżeli chcesz się nauczyć jak poderwać dziewczynę, jak zdobyć dziewczynę na stałe, jak doprowadzić do związku z dziewczyną w 12 randek, o czym rozmawiać, jak zagadać do dziewczyny i co najważniejsze jak utrzymać dziewczynę przy sobie, to zrób pierwszy krok w celu osiągnięcia tych celów i pobierz poniższe 3 ebooki:

jak zdobyc dziewczyne w 12 randek


Jeśli spodobał Ci się artykuł, to odbierz bezpłatny raport i zaawansowane porady mailowe:

Twój email posłuży tylko i wyłącznie
do komunikacji między nami.

VN:F [1.9.20_1166]
Oceń Proszę Wpis:
Rating: 3.3/5 (8 votes cast)
Jak być atrakcyjnym mężczyzną dla dziewczyn - styl życia atrakcyjny dla kobiet, 3.3 out of 5 based on 8 ratings

Poszukiwano

  • jak być atrakcyjnym dla dziewczyn
  • atrakcyjny styl zycia
  • jak byc atrakcyjnym
  • jak być atrakcyjnym mężczyznÄ…

Podobne wpisy:

Zostaw swój komentarz...

{ 43 comments… read them below or add one }

kris July 2, 2011 at 13:44

Wielkie dzięki , dopiero teraz doceniłem to co w życiu osiągnąłem i to co mam , uświadomiłem sobie że to straciło swój urok gdy zacząłem nie udolnie szukać tej jedynej dziewczyny i gdy nic z tego nie wychodziło wtedy na nic nie miałem ochoty tylko co dziennie aż do dnia dzisiejszego myślałem że gdy będę miał dziewczynę to znikną wszystkie problemy i że będę się czuł super i bez problemowo ale dzięki twojemu filmikowi wszystko mi się rozjaśniło , stwierdziłem że będę od teraz robił to co zawsze mnie interesowało i kręciło a z czasem gdy już sobie to wszystko ułożę od nowa to wtedy z świeżym umysłem zacznę szukać dziewczyny wreszcie w prawidłowy sposób taki który przedstawiłeś w swoim filmiku raz jeszcze Wielkie Dzięki Pozdrawiam

Reply

fa July 2, 2011 at 18:07

fajnie

Reply

Konrad December 19, 2011 at 22:13

Åšwietna prezentacja Pawle. Dobrze przedstawiÅ‚eÅ› w niej “Przepis na idealny styl życia”, przynajmniej wedÅ‚ug mnie. Bo to jest jeden z głównych problemów wiÄ™kszoÅ›ci facetów, że traktujÄ… dziewczyny niezwykle poważnie, stawiajÄ…c je na pierwszym miejscu, tym samym zapominajÄ…c o innych aspektach życia.
Ogromne dzięki za to co robisz :)
Pozdrawiam

Reply

leon February 21, 2012 at 23:54

Widzi Pan, nie ma Pan racji.

Mam swoje życie, mam przyjaciół, znajomych, tańczyć umiem, mam swoje zainteresowania i pasje, studiuję prawo, rozwijam się,znam przyzwoicie angielski, znajome koleżanki i koledzy nawet mówią, że prowadzę bardzo bujne życie,bywam w różnych miejscach. Jestem obeznany w świecie, znam reguły savoir-vivre, uwielbiam podróże, książki, dbam o ubiór i higienę, uprawiam sport, choć siłki nie lubię. Generalnie prowadzę ciekawsze życie niż te 90 proc. nudziarzy. I co ?

I nic kobiety się mną nie interesują, choć wystrzegam się WSZYSTKICH błędów jakich robić nie należy na początku (żadnego podlizywania się,komplementów, frajerstwa,wyznawania uczuć itp. rzeczy).

Mam jednak jedną zasadniczą wadę. Mam 22 lata i nie jestem finansowo ustawiony, ot średniak jeszcze w pełni nieusamodzielniony finansowo z uwagi na charakter studiów.

Po 1-2 randkach wszystko się zawsze kończy, mimo że poznane dziewczyny nie mają wcale lepszego życia niż moje.

Pomijam to, że opisuje Pan w materiale filmowym człowieka idealnego.

Reply

Grzywocz February 22, 2012 at 00:16

Hej Leon! WkrÄ™casz sobie. Tu nie chodzi o pieniÄ…dze. Przecież te dziewczyny wcale nie sÄ… lepsze od Ciebie, wiÄ™c to na bank nie jest problem, ale jeÅ›li bÄ™dziesz wierzyÅ‚, że nie zasÅ‚ugujesz na kobietÄ™, bo nie masz dużo kasy, to bÄ™dzie to dla Ciebie problem, ponieważ bÄ™dziesz w niego wierzyÅ‚. Po drugie skoro kobiety rezygnujÄ… po 1 do 2 randkach, to znaczy, że wiele rzeczy robisz dobrze, ponieważ w ogóle masz randki (wielu by siÄ™ z TobÄ… zamieniÅ‚o). Natomiast nie potrafisz siÄ™ “sprzedać” na tych spotkaniach. Musisz dojść do tego, co to jest. Może jesteÅ› dla nich nudny? Może próbujesz im (nieÅ›wiadomie) zaimponować swoim super życiem. Tacy atrakcyjni kolesie jak Ty czujÄ… niepohamowanÄ… pokusÄ™ mówienia o sobie za dużo. Nie sÄ… tajemnicÄ… oraz nie potrafiÄ… flirtować i droczyć siÄ™ z kobietÄ…, aby jÄ… obudzić z nudnego życia i dostarczyć Å›wietnej zabawy na randce. MyÅ›lÄ™, że jak siÄ™ tym zajmiesz, to wiÄ™cej kobiet bÄ™dzie wyczekiwać kolejnych spotkaÅ„.

Reply

Student February 24, 2012 at 04:35

kolejne rewelacyjne video. Chłopaki zajmijcie się swoim życiem, niech nabiera kolorów.

Reply

John March 6, 2012 at 02:05

Dla mnie to jest bez sensu! Jeśli ja nauczę się być NAPRAWDĘ szczęśliwym samemu (bez udawania) to wtedy po co mi kobieta???
Czy będzie czy nie to mi różnicy nie robi bo przecież i tak jestem szczęśliwy.

Dla mnie takie postawienie sprawy to bzdura i postawienie sprawy na dupie bo z piramidy MasÅ‚owa wynika, że potrzeba akceptacji, czuÅ‚oÅ›ci i bliskoÅ›ci sÄ… zaraz po potrzebach fizjologicznych kolejnymi niezbÄ™dnymi potrzebami aby mówić o jakimkolwiek szczęściu. WiÄ™c ktoÅ› kto twierdzi, że nie majÄ…c tej czuÅ‚oÅ›ci i bliskoÅ›ci ze strony kobiety, jest szczęśliwy że cieszy siÄ™ od ucha do ucha, dla mnie jest po prostu jakimÅ› psychicznym…

Mam być szczęśliwy sam z sobÄ…… to mogÄ™ siÄ™ zamknąć w pustelni zdala od ludzi i bÄ™dÄ™ caÅ‚y czas szczęśliwy – po co mi kobiety wtedy?

Reply

leon April 27, 2012 at 23:20

Słuszna niepozbawiona logicznych racji uwaga. Jeśli jestem szczęśliwy samemu to po co mi kobieta?

Reply

Naer May 8, 2013 at 21:32

To proste.
Nie można dać komuś czegoś, czego się nie ma. W jaki sposób sprawisz, że Twoja dziewczyna będzie szczęśliwa, skoro sam szczęśliwy nie jesteś? Oczekiwanie, że ona się zlituje i Cie uszczęśliwi jest godne pożałowania. Tak postępują łajzy :)

Reply

Johny October 22, 2014 at 09:06

Kobieta na całe życie jest po to żeby założyć rodzinę, mieć dzieci a w przyszłości wnuki. Samemu tego nie osiągniesz. A samo posiadanie kobiety nie wpływa na poziom szczęścia. Szczęśliwym trzeba być samym ze sobą.

Reply

slaby_nick June 29, 2016 at 11:49

Hej!

Pierwsza rzecz, ktora mi sie nasuwa to ograniczenia w glowie. Leona z poprzedniego komentarza ogranicza przekonanie, ze bez pieniedzy nie zdobedzie kobiety, a Ciebie bledne myslenie o potrzebach piramidy Maslowa… Potrzeba akceptacji, czulosci i bliskosci to nie to samo co bycie w zwiazku, bo mozesz byc w zwiazku z osoba toksyczna. To tak jakbys porownal to do rodziny, ze masz poczucie akceptacji, czulosci i bliskosci wsrod czlonkow swojej rodziny. Inaczej sie wypowie gosc z rodziny patologicznej, gdzie byl alkohol, awantury lub sie nad nim znecano.
Druga rzecz to postawa w stylu “co ja bede z tego mial?”… Po co mi w takim razie kobieta jak sam ze soba jestem szczesliwy… Wlasnie chodzi o to zeby szczesciem, a takze innymi wartosciami obdarowywac innych ludzi… To jest cel. Osoby, ktore chca tylko brac zawsze maja za malo. Zawsze jest lepszy telefon od tego, ktory masz, lepsze, nowsze auto, wiekszy dom, piekniejsza kobieta itd… Dlatego mega wazne jest cieszyc sie tym co masz zamiast skupiac sie nad tym czego jeszcze Ci brakuje…. bo zawsze cos sie znajdzie co mogloby byc lepsze…

Pozdrawiam

Reply

Piter April 2, 2012 at 20:36

Dobra, a ja mam nieco inne pytanie. WspomniaÅ‚eÅ› o tym, żeby nauczyć siÄ™ taÅ„czyć. Cóż ja jestem takim drewnem, zÄ™ nauka z internetu niewiele mogÅ‚aby pomóc, wiÄ™c myÅ›lÄ™ o jakimÅ› kursie taÅ„ca. Rzecz w tym, że zupeÅ‚nie nie mam pomysÅ‚u do jakiej szkoÅ‚y iść. ChciaÅ‚bym po prostu nauczyć siÄ™ jakiÅ› podstaw, tzn. żeby móc swobodnie bawić siÄ™ w klubie samemu oraz potrafić także taÅ„czyć z dziewczynÄ… – też w takich miejscach, ale też na różnego rodzaju okolicznoÅ›ciach, np. Å›lubach, gdzie, wiadomo, muzyka i sposób taÅ„ca sÄ… nieco inne. Pytam o to tutaj, bo odpowidzi na zapytania takie w internecie sÄ… strasznie nieprecyzyjne. Jaki styl taÅ„ca obrać. Powtarzam, taÅ„czÄ™ strasznie, nie wychodzi mi to, a zawsze chciaÅ‚em siÄ™ nauczyć. MogÄ™ też wiedzieć, jakiego taÅ„ca Ty siÄ™ uczyÅ‚eÅ› PaweÅ‚?

Reply

slaby_nick June 29, 2016 at 11:52

Hej!

Ja po prostu poszukalem szkoly tanca w okolicy, poszedlem tam i porozmawialem z instruktorem. Powiedzialem czego szukam, co chce osiagnac i poprosilem o rade, ktory styl bedzie dla mnie odpowiedni. Polecam zrobic to samo. Oni maja doswiadczenie i wiedza lepiej co Ci pomoze…

Reply

Pietrow May 3, 2012 at 23:51

Po prostu Å›wietne…. DziÄ™ki PaweÅ‚!!!! :)

Reply

Sylwester November 14, 2012 at 17:35

DziÄ™kuje PaweÅ‚ za to że jesteÅ› i za to co robisz. DziÄ™ki Tobie powoli zaczynam cieszyć siÄ™ życiem i dostrzegać to co naprawdÄ™ siÄ™ liczy. Pokazujesz gdzie tkwi problem… w nas samych. Jeszcze raz dziÄ™ki za filmik.

Reply

Johny October 22, 2014 at 09:09

Dzięki Paweł za super bloga. Do większości tych prawd doszedłem sam. Kosztowało mnie to kilkanaście lat ciężkich życiowych doświadczeń.
Dobrze, że są tacy ludzie jak Ty i są w stanie pomóc innym facetom.

Reply

Artur May 27, 2016 at 10:25

cześć…
“poznaÅ‚em(net)” PawÅ‚a jakieÅ› 3 lata temu…
Ten czÅ‚owiek otworzyÅ‚ mi oczy…
Rozwój i pewność siebie to jest klucz do szczęścia:)
A piÄ™kne i mÄ…dre kobiety gdy wariujÄ…, gdy jesteÅ› pewny siebie bierzesz numer i nie dzwonisz jak każdy frajer…to doprowadza je do szaÅ‚u :)

Reply

npff January 3, 2017 at 19:58

Mam teorie i nie mam praktyki. Jestem obecnie zaÅ‚amany, nie czuje z niczego radoÅ›ci, jestem rozdrażniony i brakuje mi i tak czegoÅ›. Nie motywuje mnie nic w tylu, że inni majÄ… gorzej. Takie coÅ› nie pomaga niestety. Pasja w życiu – myÅ›laÅ‚em, że siÅ‚ownia, nadal lubie, ale teraz chodzenie jest mÄ™czarniÄ… zamiast radoÅ›ciÄ…. Zawsze uwielbiaÅ‚em sport, ale to mi nie da pieniÄ™dzy w życiu by siÄ™ utrzymać, a także nie mogÄ™ być w tym najlepszy. Nie umiem szukać pasji w życiu, nie wiem jak to robić, nieÅ›miaÅ‚ość bym i umiaÅ‚ zwalczyć bo staraÅ‚em siÄ™, ale wpadÅ‚em w doÅ‚ek, że nic siÄ™ nie dzieje to nawet o tym nie myÅ›lÄ™, by jÄ… zwalczać. Poza domem czuje jakiÅ› dyskomfort, w gÅ‚owie mam ucisk, mam suche uste, owszem robie wiele rzeczy normalnie, bo siÄ™ ich nie boje, nie czuje siÄ™ po prostu wszÄ™dzie tak dobrze jak w domu i mam kompleksy, że kobiety na mnie nie zwracajÄ… uwagi, staram siÄ™ zachowywać jak facet, ale nie jest to zauważalne przez żadnÄ… kobiete. Jedno natomiast wiem, mam potencjaÅ‚ i gdy do czegoÅ› siÄ™ przyÅ‚ożę to to osiÄ…gne. Teraz po prostu jestem w takim miejscu, że nie mam na nic chÄ™ci nawet na szukanie pasji, czegoÅ› co mnie uszczęśliwi, a to przekÅ‚ada siÄ™ na resztÄ™ życia. Nie umiem nawet na uczelni nawiÄ…zać koleżeÅ„skich rozmów. Bardzo bym chciaÅ‚ nauczyć siÄ™ być szczęśliwy sam ze sobÄ…, ale brak seksu, umiejÄ™tnoÅ›ci zawierania znajomoÅ›ci (rozmawianie z osobami które znam nie przynosi mi problemu) i nerwica poza domem, brak zainteresowania kobiet kumuluje we mnie zÅ‚ość i depresje. Powiesz mi pokochaj siebie albo szukaj wszÄ™dzie pasji, no ale jak?

Reply

Grzywocz January 4, 2017 at 08:35

Powiem Ci, że z tego, co napisałeś, to największą frustracją jest brak umiejętności zawierania znajomości. Jak ten problem rozwiążesz, to naprawdę rozwiążesz największy problem w swoim życiu, który ma mnóstwo innych facetów, a Ty się z tego wyzwolisz i otworzysz sobie drogę do wielu innych możliwości, jak lepsza praca albo nawet własna działalność. Jak pokonasz ten problem, to zobaczysz, że możesz rozwiązać także pozostałe problemy. Naucz się flirtować tutaj. Zacznij inwestować w rozmowy, jak tutaj. Ja to ogarniesz chociaż trochę, to od razu się poczujesz lepiej. Teraz stoisz w miejscu, bo Cię ta bezradność wykańcza i odbiera wszelkie chęci do życia. Nie pozostaje Ci nic innego, jak nauczenie się zawierania nowych znajomości i rozwój pewności siebie.

Reply

npff January 4, 2017 at 10:52

Niestety brak pasji też. Jeśli tego nie znajde to niestety, ale to kobiety dalej będą ważniejsze niż pasja będę dalej się frustrował i nie będę szczęśliwy. Wiem, że to działa, bo dawniej gdy oddałem się danemu sportu bez patrzenia na opinie innych, oddając się całym sercem przyciągałem i kobiety i ludzi. Jednak teraz tak nie potrafię, nie mogę kompletnie nic znaleźć, co oddałbym się temu z całym sercem i nie myślał o tym braku zawierania znajomości, braku kobiet itp.

Reply

Grzywocz January 4, 2017 at 11:00

To niech Twoją pasją od dzisiaj stanie się budowanie pewności siebie i poszerzanie swojej strefy komfortu, pokonywanie swoich lęków społecznych, obycie towarzyskie w rozmowach z obcymi ludźmi. W tej chwili narzekasz, jak łajza. Użalasz się nad sobą. To niemęskie i odpychające dla kobiet. Przeczytaj o wytrwałości tutaj.

Reply

npff January 4, 2017 at 18:14

Ja to wiem, że to niemÄ™skie. Po prostu wpadÅ‚em w jakiÅ› psychiczny doÅ‚ek. Ale masz racje, że takie praktykowanie może mi pomóc. I tak przeÅ‚amaÅ‚em swojÄ… pewność siebie m.in. kiedyÅ› siÄ™ baÅ‚em pójść na siÅ‚ownie, dziÅ› mija już prawie 10 miesiÄ™cy i zaczynam tzw. “rzeźbÄ™”, wystarczyÅ‚o pare razy pójść i byÅ‚o ok, pierwszy raz gdy szedÅ‚em sam serce waliÅ‚o mi jakbym wykonaÅ‚ kilka sprintów jednoczeÅ›nie. Trzeba praktykować.

Reply

Grzywocz January 4, 2017 at 18:33

Dokładnie.

Reply

npff January 13, 2017 at 17:39

Nie da się zacząć tego etapu, jeżeli w głowie ma się straszny syf i niską samoocenę. Nie da się zmusić do niczego, gdy w środku czujemy zażenowanie sobą.

Reply

Marcino October 6, 2018 at 18:24

Mam durny problem. Nie wiem jak spÄ™dzić moje urodziny. Niby jak siÄ™ ma atrakcyjny styl życia, to nie powinno to stanowić problemu. Mam znajomych, zajebistego przyjaciela od serca, ale to naprawdÄ™ zajebistego. Dziewczyny nie mam, ale spotykam siÄ™ aktualnie z kilkoma, także z tym jest luz, spoko. Jak Ty drogi mentorze spÄ™dzasz swoje urodziny? Przez te media jest taki nacisk na to, że trzeba robić nie wiadomo co… A czy nie lepiej byÅ‚oby w te urodziny spotkać siÄ™, np. z tym zaufanym przyjacielem na piwie i wyjść gdzieÅ› siÄ™ zabawić, a przy okazji pozagadywać do kobiet? Czy to raczej beznadziejny pomysÅ‚… W domu nie mam zamiaru siedzieć, bo to porażka jest. Ale tak na serio, co Ty myÅ›lisz o tym caÅ‚ym spÄ™dzaniu czasu w urodziny? MuszÄ™ sobie znaleźć zajÄ™cie, bo tak naprawdÄ™ mógÅ‚bym mieć seks z takimi dwiema, co siÄ™ we mnie kochajÄ…. Ale przecież skoro jestem Twoim kursantem, to wiem, że tak siÄ™ nie robi… WolÄ™ mam silnÄ…, wiÄ™c chcÄ™ sobie ten czas jakoÅ› zająć, żeby nie być kuszonym szybkÄ… gratyfikacjÄ…. ZresztÄ… mam na tyle oleju w gÅ‚owie, że muszÄ™ je bronić przed ich wÅ‚asnÄ… gÅ‚upotÄ…. Także nie wiem, jakie masz propozycje?

Reply

Paweł Grzywocz October 6, 2018 at 18:37

Jak masz dobrego znajomego, to świetny pomysł. Ja nie cierpię ulegać takim presję, że muszę gdzieś coś świętować, gdy nie mam ochoty na jakąś tradycyjną formę imprezowania, świętowania. Jak tylko to możliwe, to wolałbym spędzić taki czas na swój sposób i nic nikomu do tego. Możecie iść na imprezę albo zamówić pizzę do domu. Twoja sprawa, Twoje życie. Nie musisz nikomu się spowiadać. A jakby ktoś się chciał śmiać i zaczepiał, to mówisz, że byłeś w vegas albo piłeś wódkę z pingwinami na dworcu.

Reply

Nadzieja October 7, 2018 at 11:36

Jak maja być pewni siebie chłopcy, mężczyźni nie mający ojca??oni po prostu mają zniszczoną psychikę.

Reply

Martini March 3, 2023 at 18:52

Mam kurs 12R i nie poruszam z dziewczyną pierwszy ciężkich tematów, zawsze staram się, by było lekko i zabawnie. Jej trudne pytania ripostuję, potem mówię trochę poważniej, ale bez szczegółów.
Mam już swoje lata i powinienem mieszkać już sam, ale dalej mam gniazdko u rodziców, o czym ona wie. Po prostu przez lata rozwijałem firmę i inwestowałem w nią, by później czerpać z niej korzyści (prawo odroczonej gratyfikacji z Twojego kursu WON90). Nie chciałem iść drogą typu kupić mieszkanie i auto z salonu za pierwsze zyski, a firmę doprowadzić do upadku.
Mam wrażenie, że po tych 14 randkach ona ma mnie za kogoś lekko podchodzącego do życia, nieogarniętego finansowo, bez planu na siebie.
Zapytania o bycie razem jeszcze nie było i chyba nie będzie.
Nigdy nie chciałem jej przyciągnąć do siebie, tym co posiadam, ani niczym imponować, a mam czym. Zwykle umniejszałem sobie w zabawny sposób na temat stanu posiadania. Dziewczyna nie jest z tych co lecą na kasę, jest skromna, ale wiadomo, że podświadomie każda bierze to pod uwagę.
Jak i kiedy poruszać tematy finansów, inwestowania, dochodzenia do jakiegoś bogactwa, wydawania, podejścia do życia, nie będąc w związku. Tematy takiej filozofii, że jak tak naprawdę na wszystko mam plan, co ona doskonale widzi na randkach, bo mówiła mi, że ja zawsze wszystko wiem, co robimy i gdzie idziemy.
ZresztÄ… wszystko robiÄ™ jak z kursu.

Reply

Paweł Grzywocz March 4, 2023 at 12:07

Jeśli ta dziewczyna przestanie się z Tobą spotykać, a robiłeś wszystko zgodnie z materiałami, to ona leciała na kasę. To, że jest skromna wcale tego nie wyklucza. Wręcz przeciwnie, można przecież być skromnym i jednocześnie patrzeć na to, żeby znaleźć kogoś relatywnie zamożnego, bo jest wygodna, egoistyczna. Odnośnie mieszkania, to ważne, aby nie dać się zaszufladkować i nie spowiadać się z tego na początkowych spotkaniach, tylko żartować, że jeszcze za wcześnie na wspólnie mieszkanie i dowie się w swoim czasie, a jakby dalej cisnęła, to spytać, czy leci na mieszkanie, że tak jej na tej informacji zależy. Rodziców poznajemy po 6 miesiącach, więc przez 6 miesięcy ani nie przyprowadzasz dziewczyny do swojego domu ani nie mówisz jej, jak i z kim mieszkasz, tylko czekasz tak długo aż ona będzie na tyle zainteresowana i na tyle Cię pozna, że nie oleje Cię np. po 20 spotkaniach albo po 4 miesiącach tylko dlatego, że się okazało, że mieszkasz z rodzicami, podczas gdy to było oczywiste, że tak może być, bo ona w tym czasie by już Cię poznała na tyle, że jesteś przedsiębiorczy, oszczędny i poświęciłeś się tej firmie, więc pozostawanie w domu rodziców nie byłoby dla niej żadnym zaskoczeniem. A jak ujawnisz to wcześniej, to taki ryzyk fizyk, że jak trafisz na dziewczynę, które mocno na to patrzy, to może Cię skreślić, ale to dobrze, bo nie takiej szukasz. Poza tym nie przejmuj się tym, czy ona pyta o wyłączność, tylko tym, czy przychodzi na spotkania i jak się na nich zachowuje. Odnośnie tego, czy ona ma Cię za nieogarniętego finansowo, to pytanie, czy ona jest tak prymitywnie myśląca, że bycie ogarniętym finansowo oznacza dla niej wpakowanie się w wysokie koszty życia, które samotnej osobie nie są do niczego potrzebne czy sam stworzyłeś taki sprzeczny obraz siebie. Można od samego początku relacji opowiadać ogólnie, w jakiej jesteś branży, co Cię pasjonuje w tej branży, dlaczego ją wybrałeś, jak na to wpadłeś, czy od dziecka się tym interesowałeś, czy był to jakiś punkt zwrotny w Twoim życiu, to normalne historie, które świadczą o Twojej historii, podejściu do życia, odpowiedzialności, pracowitości, czyli przekazują wysoką wartość bez mówienia o szczegółach odnośnie reinwestowania zysków, oszczędzania na kosztach zakwaterowania, rentowności branży, w której jesteś, bo tak, jak napisałeś nie o to nam chodzi, żeby ją przyciągnąć finansami, tylko charakterem i podejściem do życia. Jak mniej więcej tak to zrobiłeś, jak opisałem, a dziewczyna Cię oleje, to jej strata, uniknąłeś materialistki, a na przyszłość nie da się zaszufladkować i nie ujawniaj faktu mieszkania z rodzicami przez możliwe długo, czyli 6 miesięcy.

Reply

John March 4, 2023 at 16:21

A z ciekawości, ta dziewczyna w ogóle Ci się dokładała do randek czy coś?

Reply

Martini March 4, 2023 at 19:07

Nie dokładała się w sumie ani razu, nigdy nie mówiła wprost, że zapłaci. Spotkania były albo darmowe, albo tanie w granicach 10-15 zł, najwięcej wydałem jeden raz 60 zł w sali gier.
Ona nigdy nie zamawia nie wiadomo czego, nie naciÄ…ga mnie na nic, bierze tylko soczek, a je w domu przed randkÄ… :)
Raz mnie tylko zaprosiła do lokalu, to wiadomo, że zapłaciła, jakieś 45 zł. Później też raz zapomniałem portfela z auta, powiedziałem, że podskoczę, ale bez problemu zapłaciła, sama proponując, jednak to wyszło przy okazji.
Ona ma raczej dobry charakter, nie jest typową atencjuszką z instagrama, bo nie korzysta nawet z mediów społecznościowych, ma gdzieś sławę i popularność. Ciężko ją mi ot tak skreślić.

Reply

Paweł Grzywocz March 4, 2023 at 19:59

Randkuj z nią dalej zgodnie z zasadami. Napisałeś, jakie Ty masz wrażenie, jak ona Cię odbiera bez poparcia tego jej jakimkolwiek złym zachowaniem, a jej zachowanie wskazuje, że wszystko jest w porządku. Nie musicie oficjalnie ustalać spotykania się na wyłączność, jeśli już stało się to oczywiste i nie ma potrzeby takiej rozmowy. Np. ona doskonale wie, że spotykasz się tylko z nią, a Ty wiesz, że ona spotyka się tylko z Tobą. Spotykacie się już częściej niż podczas pierwszych 10 spotkań. Być może ona już pytała pośrednio, czy nie spotykasz się z innymi dziewczynami. Robi pewnie wiele innych rzeczy dobrze. Wtedy ona nie zapyta, czy spotykasz się tylko z nią czy z kimś jeszcze, bo to oczywiste i możesz założyć, że jesteście na wyłączność.

Reply

Martini March 5, 2023 at 17:02

Dzięki za wsparcie, jednak ta znajomość nie idzie tak jakbym chciał. Dziewczyna bez problemu zgadza się na spotkania i przyjmuje pocałunki, jest zgodna, lojalna, prawdomówna, spokojna, szczera i dotrzymuje słowa, podtrzymuje rozmowę, nigdy się nie obraziła, ale nie ma w tym wszystkim takiej głębi. Nie mam takiego poczucia, że jest wszystko dobrze. Cały czas mam takie wewnętrzne wrażenie, że coś jest nie tak, jakaś niewidoczna bariera.
Ona nie wykazuje żadnej inicjatywy, nie inwestuje w znajomość, jest bardzo bierna, nie czuje potrzeby mi czymś zaimponować, zwrócić na siebie moją uwagę, coś zrobić dla mnie drobnego, nie zaprosiła mnie do siebie, nie poznała mnie z nikim, nie pyta o piątki, kiedy się widzimy, nigdy nie zapytała nawet pośrednio o związek.
Widujemy siÄ™ już pół roku, tylko ja to pcham do przodu, dlatego tak dÅ‚ugo to trwa. DajÄ™ jej przestrzeÅ„ miedzy spotkaniami, z nadziejÄ… że zatÄ™skni, ale zaprosiÅ‚a mnie tylko raz. Ostatnio zrobiÅ‚em przerwÄ™ 1 miesiÄ…c, ale nic to nie daÅ‚o jej do myÅ›lenia. ZaprosiÅ‚em na spotkanie i przyszÅ‚a jak zawsze z piÄ™knym uÅ›miechem…
Jestem już trochę zmęczony i sfrustrowany tym, że nie widzę żadnego zwiększania jej ciekawości, choć ona zachowuje się w sumie cały czas tak samo dobrze i wydaje się być wyjątkowo cierpliwa.
Nie wiem, o co może chodzić.
Jest jedynaczką, straciła ojca jako nastolatka, pochodzi ze skromnej rodziny, ale radzi sobie w życiu, ma poukładane w głowie.

Reply

Paweł Grzywocz March 5, 2023 at 17:30

Być może ona ma taką zasadę, że nigdy się pierwsza nie odzywa. Do domu i znajomych może Cię nie zapraszać, bo jesteś dużo starszy od niej i chce się jeszcze upewnić w tym wszystkim oraz chce uniknąć plotek i przytyków. Najistotniejsze jest jej zachowanie na spotkaniach, mowa ciała, uśmiech, spojrzenie, rozmowa. To jest jak dzień a noc, jeśli dziewczyna biernie zabija z Tobą czas w porównaniu do takiej, która jest zainteresowana. To zacznij się z nią spotykać 2 razy w tygodniu i obserwuj, czy to zwiększy jej zainteresowanie czy zmniejszy. Co 3 tydzień możesz zrobić 1 spotkanie w tygodniu, aby zobaczyć, czy ona coś na to powie.

Reply

John March 5, 2023 at 20:07

Ja natomiast rozpracowaÅ‚em control freaka czy niewiadomo kogo :D . Do trzeciego spotkania dostawaÅ‚em wszelkie możliwe oznaki zainteresowania w granicach zdrowego rozsÄ…dku. Na 3cim spotkaniu robiÅ‚a mi twardy wywiad, ale dobra, zaprosiÅ‚a na 4te spotkanie. Na tym 4tym spotkaniu z jej inicjatywy, już tak we mnie nie wchodziÅ‚a jak szliÅ›my, nie dotykaÅ‚a w ogóle, gdzie na poprzednich spotkaniach robiÅ‚a to po kilka razy, chciaÅ‚a zapÅ‚acić za siebie, gdzie na poprzednich dwóch pÅ‚aciÅ‚a za nas obojga. Nawet nie widziaÅ‚em sensu jej caÅ‚ować, ale dobra, trzeba to po prostu odbÄ™bnić i mieć to z gÅ‚owy. Z automatu siÄ™ odsunęła, wyleciaÅ‚em od razu z “mogÅ‚em umyć zÄ™by :D ”, sama siÄ™ Å›miaÅ‚a, po czym uÅ›miechnÄ…Å‚em siÄ™ od ucha do ucha patrzÄ…c jej wciąż w oczy majÄ…c w gÅ‚owie “mam CiÄ™”. Po czym wyskoczyÅ‚a z “zastanawiam siÄ™ nad sensem naszych spotkaÅ„, bo nie mogÄ™ CiÄ™ rozgryźć, to jest dla mnie za wczeÅ›nie”, po tym jeszcze bardziej mi siÄ™ buzia ucieszyÅ‚a i na pożegnanie życzyÅ‚em miÅ‚ego wieczoru :D

Reply

Paweł Grzywocz March 5, 2023 at 21:51

Ja bym to traktował, jak komplement i potencjalnie rosnące zainteresowanie, w sensie umawiaj kolejne spotkania. Na podstawie tego, czy będzie przychodzić i jak się będzie zachowywać ocenisz, czy ona jest upartą maniaczką kontroli, bo jeśli tak, to nie będzie przychodzić albo będzie marudzić, a jeśli nie jest i ją okiełznałeś i zaintrygowałeś, nie będąc łatwym łupem, to możliwe, że ona dalej będzie się z Tobą spotykać. To, że mniej lub w ogóle Cię dotykała na jednym spotkaniu niczego nie przesądza.

Zasada jest taka, że na 2 różnych spotkaniach dziewczyna odsuwa się od pocałunku w usta i to jest potencjalnie koniec, bo to oznacza, że zabija z Tobą czas. A co zrobić, jeśli wszystko inne jest idealne? Spróbuj trzeci raz. Możesz spróbować nawet 5 raz. Tylko bądź wyjątkowo uważny na wszystkie pozostałe oznaki zainteresowania, żeby potem nie było zdziwienia, że dziewczyna się nie stara w związku i udaje cały związek, bo chciała być z kimkolwiek, a pierwszym dowodem na to jest fakt, że odsuwała się przy próbie pocałunku 6 razy. Więc jak od początku się odsuwała i nawet mówiła mu potem, że nie chce nic więcej, ale jednak potem zmiękła z braku asertywności, z nudów, w celu dowartościowania się, zabijania czasu z kimkolwiek, to niech się potem chłopak nie dziwi za pół roku, że ona z nim tylko biernie tkwi albo wręcz zaczęła zachowywać się fatalnie.

Mam na to nawet zestaw żartobliwych tekstów: “Hej, czy na 10 randce bÄ™dÄ™ mógÅ‚ potrzymać CiÄ™ za rÄ™kÄ™ : )?”, “Na której randce mogÄ™ CiÄ™ pocaÅ‚ować? 50 tej? : )”, “W takim tempie bÄ™dziemy mieli dzieci za jakieÅ› 300 lat : )”. Także jedno odsuniÄ™cie nic nie znaczy. Potrzebujesz uzbierać 2. Wtedy masz pewność, że nic z tego i możesz poczekać, jeÅ›li dziewczyna wszystko inne robi idealnie i jest szansa, że siÄ™ rozkrÄ™ci, to do 10 spotkania możesz poczekać. Potem masz 10 spotkaÅ„ i jak dalej siÄ™ odsuwa, to bardzo źle. Masz wtedy pewność, że nie jest zainteresowana. PoÅ›wiÄ™ciÅ‚eÅ› 10 spotkaÅ„, ale uniknÄ…Å‚eÅ› 6 i wiÄ™cej miesiÄ™cy wymuszonego zwiÄ…zku ze zdechÅ‚Ä… rybÄ….

Reply

John March 5, 2023 at 22:09

PowiedziaÅ‚byÅ› mi jeszcze tylko, Pawle, proszÄ™, czy Twoim zdaniem lepiej jest skrócić tÄ™ zasadÄ™ 5-9 dni do zadzwonienia za 4 dni od spotkania i zadzwonić w czwartek i umówić siÄ™ na niedzielÄ™ czy zadzwonić dopiero w niedzielÄ™ i umówić siÄ™… na niedzielÄ™ za 2 tygodnie? BÄ™dÄ™ mieć ósemkÄ™ wyrywanÄ… w poniedziaÅ‚ek za tydzieÅ„, wiÄ™c jeżeli miaÅ‚bym wybrać drugi wariant, to najwczeÅ›niej i najbezpieczniej byÅ‚oby siÄ™ umówić na spotkanie w niedzielÄ™ za 2 tygodnie (żeby nie wyglÄ…dać jak chomik :D ). OsobiÅ›cie optowaÅ‚bym wyjÄ…tkowo za pierwszym wariantem tym razem, ponieważ mieliÅ›my przerwÄ™ pomiÄ™dzy 3 i 4 spotkaniem wynoszÄ…cÄ… 2,5 tygodnia. Jako staÅ‚y czytelnik nawet nie wierzÄ™, że zadajÄ™ takie pytanie :P

Reply

Paweł Grzywocz March 5, 2023 at 22:15

Tak, gdy coś się za bardzo rozwleka, to można zadzwonić po 4 dniach.

John March 7, 2023 at 18:16

Ja pierniczÄ™, o co tutaj chodzi – sama zadzwoniÅ‚a wyjaÅ›nić do mnie tÄ™ sytuacjÄ™, że siÄ™ odsunęła, bo nie wie, czy szukam czegoÅ› poważnego czy coÅ›, że nie zna moich intencji, że jestem bardziej skryty i dlatego siÄ™ odsunęła, od razu powiedziaÅ‚em, że najpierw muszÄ™ siÄ™ lepiej poznać i chcÄ™ jedynie dobrze spÄ™dzić czas, później zmieniÅ‚a temat na jakiÅ› inny, chwilÄ™ siÄ™ poÅ›mialiÅ›my, miaÅ‚em do niej dzwonić w ten czwartek, ale dobra, zaproponowaÅ‚em spotkanie w niedzielÄ™ skoro już dzwoni, na co ona, że nie może bo coÅ› tam coÅ› tam, później jej trochÄ™ nie bÄ™dzie i alternatywnego terminu brak. Jak w ogóle takie coÅ› rozumieć? Ona mi totalnie ryje gÅ‚owÄ™ :D

Reply

John March 7, 2023 at 21:35

BÅ‚Ä™dem na pewno byÅ‚o to, że nie powiedziaÅ‚em “pogadamy o tym na spotkaniu”. Ryje mi to gÅ‚owÄ™ ze wzglÄ™du na wszystkie ważniejsze oznaki zainteresowania:
- na szybkich randkach zerknęła na mnie po rozmowie ze mną, gdy rozmawiała już z innym kolesiem
- na pożegnanie po szybkich randkach wyskoczyÅ‚a z “może do zobaczenia?”
- na pierwszym i drugim spotkaniu wchodziła we mnie barkiem dość często
- na pierwszym spotkaniu 2x pacnięcie, na drugim 1x, na trzecim 3x
- na pierwszym spotkaniu zapytaÅ‚a “to co, jesteÅ›my w kontakcie?” na co nie daÅ‚em jasnej odpowiedzi i zobaczyÅ‚em lekki smutek w jej oczach
- nie pasował jej termin na drugie spotkanie, podała alternatywny
- chciała zapłacić za nas obojga na drugim spotkaniu, zapłaciła za nas na trzecim
- mówienie o przyszÅ‚oÅ›ci “musisz mi pokazać jak siÄ™ pÅ‚ywa”, “musisz mi pokazać, jak siÄ™ gra w szachy”, “musimy nastÄ™pnym razem zataÅ„czyć w 2″ (na takiej maszynie do taÅ„czenia, gdzie naÅ›laduje siÄ™ ruchy postaci na ekranie)
- pomaga w rozmowie, pokazuje jakieś filmiki jak np. robi kawę w jakiś specyficzny sposób
- zaprosiła mnie na czwarte spotkanie 3 dni po poprzednim spotkaniu
- na czwartym spotkaniu mówiÅ‚a “wciąż musisz mi pokazać jak siÄ™ gra w szachy”
- na koniec czwartego spotkania trzymaÅ‚a nad nami parasolkÄ™, staÅ‚em jakby na skraju jej, że poÅ‚owa mojej gÅ‚owy byÅ‚a poza parasolkÄ…, na co ona “możesz podejść bliżej :D ”, zastanawiaÅ‚a siÄ™ czy w ogóle przyjdÄ™, ponieważ siÄ™ nie odzywaÅ‚em do niej po umówieniu, po próbie pocaÅ‚unku, nieudanej wyszÅ‚a z tym co napisaÅ‚em kilka komentarzy wyżej, że nie może mnie rozgryźć i to dla niej za wczeÅ›nie.
Na trzecim spotkaniu trochÄ™ odwaliÅ‚a manianÄ™, bo usÅ‚yszaÅ‚a zÅ‚Ä… godzinÄ™, na którÄ… siÄ™ umówiliÅ›my, ale przyleciaÅ‚a naprawdÄ™ szybko – tutaj jakbym odpaliÅ‚ jakiÅ› alarm w jej gÅ‚owie, bo powiedziaÅ‚em jej, że w takim razie podejdÄ™ pod jej blok, bo jakoÅ› daleko nie miaÅ‚em (znam jedynie okolice jej zamieszkania), a pÄ…czusie z okazji tÅ‚ustego czwartku można byÅ‚o spalić :D . Później robiÅ‚a mi ten twardy wywiad i wytknęła “Ty mi nic o sobie nie mówisz, a chcesz mój adres”.
Znam to na pamięć – nie wierz w nic do 10 spotkaÅ„, a później do 6 miesiÄ™cy, kobiety to doskonaÅ‚e aktorki. Ale ze wzglÄ™du na aż tyle oznak zainteresowania mam totalny mÄ™tlik w gÅ‚owie. Nawet nie sÄ…dziÅ‚em, że takie coÅ› jest możliwe xD. DzieÅ„ przed pierwszym spotkaniem z tÄ… niewiastÄ… miaÅ‚em 1wsze i ostatnie spotkanie z profesjonalnÄ… randkowiczkÄ… i to byÅ‚o jak pomiÄ™dzy niebem a piekÅ‚em :P

Paweł Grzywocz March 7, 2023 at 22:10

Jak nie podała alternatywnego terminu, to zadzwoń za 5 dni od nowa ustalić termin spotkania z 2-3 dniowym wyprzedzeniem, chyba że ona wcześniej się odezwie, to oddzwoń i umów spotkanie. A jak ona nie zechce się już spotykać, to stuknięta maniaczka kontroli, co na początku dała coś od siebie, a jak nie padałeś jej do stóp, to zmiana o 180 stopni.

Grzegorz March 5, 2023 at 15:07

Poznałem ostatnio dziewczynę w grupie znajomych. Śmiała się, wydawała się zainteresowana. Niestety nie pogadałem z nią zbyt długo bo byliśmy w towarzystwie. Ona zapytała mnie czy mam facebooka lub instagrama więc się wymieniliśmy FB. Ponieważ raczej niskie są szanse że jeszcze ją spotkam aby dłużej pogadać i wziąć numer telefonu, czy powinienem napisać do niej na messengerze aby zaprosić ją na spotkanie?

Reply

Paweł Grzywocz March 5, 2023 at 17:24

Tak, oczywiście.

Reply

Leave a Comment

Previous post:

Next post: