Smsy to bzdura. Co napisać do dziewczyny? Nic! Zadzwoń…

by Paweł Grzywocz on 7 January 2012

co napisac do dziewczynyCo Napisać Do Dziewczyny?
 
Chcesz wiedzieć, co napisać do dziewczyny? Mam dla Ciebie materiał video – fragment konsultacji o tym, że dziewczyna może napisać Ci 15 smsów i potem nie przyjść na spotkanie. Ty natomiast straciłeś tylko czas, pieniądze i nerwy. Zobacz video poniżej. Artykuł w formie pytania i odpowiedzi zamieszczam jako dodatek, abyś już nigdy nie zastanawiał się co napisać do dziewczyny, tylko zamiast tego zadzwonił.

Fragment konsultacji: “Co napisać do dziewczyny”

Po Tym Materiale Już Nigdy Nie Napiszesz SMS’a Do Kobiety, Więc Czytasz To Na Własną Odpowiedzialność

*** PYTANIE CZYTELNIKA: Co napisać do dziewczyny? ***

Witam Cię serdecznie.

Powiem Ci szczerze ze co do nie pisania samosów tylko dzwonienia to na początku ciężko mi było wytrzymać. Ale teraz dziewczyna robi to samo jak ja napiszę lub zadzwonię to muszę czekać nie wiadomo ile. Np. Dzwonie o 11 a o 13 dostaje smsa że będę miała czas pogadać po 18 dzwonie 18.45 i zero odpowiedzi. Nie wiem na jak długą metę to się będzie sprawdzało, powiedz mi co się może wydarzyć dalej jeśli w żaden sposób na takie coś nie zareaguję.

W sumie spotkaliśmy się 6 razy. Ja mam 23 lata ona 22. Powiem Ci, że uważam że jej zainteresowanie jest duże a nawet Ci powiem, że mnie to zaskakuje jak duże. No i na dodatek dziewczyna jest i atrakcyjna i rozgarnięta. No i w sumie moje pytanie jest takie bo na początku to namolnie chciała pisać i mówiła, że ja to nie odpisuje, że co tak długo, że ona potrzebuje bliskości i pisania. No i po pewnym czasie to ona zaczęła właśnie robić to samo, pisze że coś Ci powiem ale jak się spotkamy, teraz kończę bo nie mam czasu. Albo właśnie tak, jak Ci pisałem wcześniej. No i się właśnie zastanawiam, jak kto będzie wyglądało w przyszłości, bo jak na początku takie miała parcie na pisanie a teraz robi dokładnie to co ja, to nie wiem czy ja w końcu nie zacznę do niej mieć chęci pisać eski i się dowiadywać co tam porabia. Jak ona tyle pisała to w sumie było łatwiej, ale teraz jak ona napisze, ja za 2 h odpisze, ona za 2 h powie zadzwoń za 5 h, ja zadzwonię, ona nie odbierze, to tak nijako wychodzi.

Pozdrawiam
Szczepan

>>> MOJA ODPOWIEDŹ: Co napisać do dziewczyny? Nie pisać!

 

Jeśli nie jesteś z tą dziewczyną co najmniej 2 miesiące i nie spotkaliście się co najmniej 10 razy na randce sam na sam, to ona może równie dobrze odpisać Ci po dwóch tygodniach i to jest tylko i wyłącznie jej sprawa. To jej życie i ona nie ma żadnych zobowiązań wobec Ciebie, więc się wyluzuj, ponieważ ona ma prawo odpisywać kiedy ma na to ochotę i nic nie jesteś w stanie na to poradzić. Ona jest wolnym człowiekiem. Moje techniki działają na zainteresowane kobiety i dzięki nim podtrzymujesz to zainteresowanie oraz zwiększasz. Jeśli kobieta NIE jest zainteresowana to nie ma znaczenia czy zaczekasz jeden dzień czy 10 dni, bo kobieta i tak ma nas wtedy w dupie i nie odbierze telefonu, nie odpisze albo odpisze zdawkowo ze zwłoką, a gdy ją zaprosisz, to zapoda jakąś ściemę. Widzę to w Twoim przypadku, że ona leci sobie w kulki, ponieważ mówi, że masz zadzwonić a potem nie odbiera. Mnie to wygląda na niskie zainteresowanie. Ewentualnie jest możliwość, że może rzeczywiście szef ją przytrzymał dłużej w pracy albo coś jej wypadło. Kto wie… nie jesteśmy jasnowidzami.

Dlatego jedyne co Ci pozostaje to zadzwonić do niej za kolejny tydzień i po raz ostatni sprawdzić czy ona umówi się z Tobą na spotkanie. Jeśli nie, to znaczy, że marnuje Twój czas i nie jest zainteresowana, więc skasujesz jej numer.

Ty w żaden sposób na jej zachowanie nie reagujesz, ponieważ pokażesz w ten sposób słabość i będziesz próbował ją kontrolować oraz rościć sobie do niej jakieś wymagania, których nie masz prawa mieć, a to ona odbierze jako atak na swoją wolność.

Jedyne co MOŻESZ zrobić, to kompletnie zignorować jej zwłokę w odpowiadaniu na Twoje telefony i jeśli się do niej dodzwonisz, to w ogóle NIE PORUSZAJ TEGO TEMATU i rozmawiaj z nią jakbyś skontaktował się z nią po raz pierwszy.

Pokażesz w ten sposób klasę, pewność siebie, brak presji oraz że się nie przejąłeś tym, że ona nie odbierała w przeciwieństwie do 95% niepewnych mięczaków, którzy zaczęliby skamleć coś w stylu: “Dlaczego nie odbierałaś moich telefonów ani nie odpisałaś na smsa… nie lubisz mnie?”

Nawet gdyby ona była Twoją dziewczyną, to ma prawo oddzwaniać do Ciebie po ilu godzinach zechce. Może być po prostu zajęta. Normalna dziewczyna, która jest z Tobą w związku i jest zainteresowana będzie oddzwaniać tego samego dnia.

Podczas randkowania i poznawania się większość kobiet nie oddzwania, więc się wyluzuj. O smsmach piszę w raportach, więc je sobie odśwież, ponieważ smsy nigdy Cię do niczego nie doprowadzą. Liczą się fakty, czyli na przykład fakt, że kobieta ruszyła tyłek i przyszła na spotkanie. Reszta jest mało istotna. Niektóre kobiety flirtują z facetami i rozdają swoje numery dla sportu i podreperowania swojego poczucia własnej wartości, więc nie bierz sobie ich zlewek do serca, tylko się uśmiechnij i nie naciskaj. Spróbuj jeszcze raz zadzwonić za tydzień, a potem skasuj numer.

To Ci zaoszczędzi czas, pieniądze i NERWY. Aby zrozumieć co myślą kobiety, jak czytać zainteresowanie obcych kobiet i zwiększać je poprzez luźną i zabawną rozmowę, polecam bardziej zagłębić się w moje materiały. Nie myśl, co napisać do dziewczyny, tylko zadzwoń i umów spotkanie.

Pozdrawiam,
Paweł Grzywocz,

P.S. Gratuluję powstrzymywania się od pisania smsów. Tak trzymaj. Samokontrola swojego wygórowanego w kosmos zainteresowania kobietą to jedna z 3 najbardziej atrakcyjnych cech mężczyzny. 90% kolesi jest za miękka, aby zaczekać co najmniej 4 dni po zabraniu numeru telefonu, ponieważ boją się, że kobieta o nich zapomni, co by z kolei oznaczało, że od początku nie była nimi zainteresowana. Większość facetów dzwoni za wcześnie (po 3 dniach max), przez co wychodzą na desperatów bez życia albo jeszcze gorzej próbują “wybadać” zainteresowanie dziewczyny poprzez pisanie smsów, zamiast dzwonić, co wieje tchórzostwem lub jeszcze większym brakiem samokontroli. Jeżeli chcesz poznać mój system, który pokaże Ci jak poderwać dziewczynę w 12 randek i ją utrzymać przy sobie zapoznaj się z poniższymi poradnikami.

Powodzenia w kontrolowaniu swoich impulsów przed szukaniem odpowiedzi na pytanie, co napisać do dziewczyny i odróżnianiu się od całej reszty mężczyzn.

jak zdobyc dziewczyne w 12 randek


Jeśli spodobał Ci się artykuł, to odbierz bezpłatny raport i zaawansowane porady mailowe:

Twój email posłuży tylko i wyłącznie
do komunikacji między nami.

VN:F [1.9.20_1166]
Oceń Proszę Wpis:
Rating: 5.0/5 (3 votes cast)
Smsy to bzdura. Co napisać do dziewczyny? Nic! Zadzwoń..., 5.0 out of 5 based on 3 ratings

Poszukiwano

  • co napisac do dziewczyny
  • sms do dziewczyny
  • jak napisać do dziewczyny
  • co pisać do dziewczyny
  • sms do dziewczyny podryw

Podobne wpisy:

Zostaw swój komentarz...

{ 26 comments… read them below or add one }

marsel January 7, 2012 at 04:53

Najlepsze podsumowanie to cytat z Maczety:
‘Machete don?t text’ :-]]

Reply

Jig-su January 7, 2012 at 16:22

Cześć Paweł,
muszę przyznać, że jak pierwszy raz wpadłem na Twojego bloga byłem dość sceptycznie nastawiony.. ale teraz widzę, że Ty tutaj wykladasz coś zupełnie innego.
Nie uczysz jak poderwać każdą kobietę tylko jak znaleźć sobie kobiete na stałe.
I można to w skrócie nazwać metodą szybkiej eliminacji i bardzo mi sie to podoba :)
Mam tylko pare wątpliwosci co do Twojej oceny zainteresowania ze strony kobiety…

Reply

grzywocz January 7, 2012 at 17:31

Dziękuję za uznanie. A jakie masz wątpliwości?

Reply

Jig-su January 18, 2012 at 02:08

Z tego co mówisz wnisokuję, ze wg Ciebie jesli dziewczyna od początku nie okazuje zainteresowania to nie jest zainteresowana i nie będzie. Tylko to cale zainteresowanie na początku na co jest skierowane? Jesli chcę poznać dziewczynę zaczynając od podejścia to chyba tylko na otwieracz i wygląd, tak? Bo przecież nie wie kim ja jestem, czy jestem interesującym facetem czy nie. I jeśli ona zareaguje źle to mamy uznać, że nie jest zainteresowana i odpuścić? Z moich obserwacji są kobiety, które z udają niedostepne. Latem miałem sytuację, że dziewczyna na początku nie chciala podać ręki na przywitanie, potem coś gadała, że jest lesbijką a koniec końców biegła za mną, żebym dał jej numer telefonu bo jej związek się sypie ;p inna rzecz, że to akurat “wariatka” byla, ale jednak kobieta :)

Reply

grzywocz January 18, 2012 at 13:18

Dokładnie. Ode mnie nauczysz się jak eliminować “wariatki” lub np. kobiety, które chodzą na randki tylko po to, aby zabić nudę najszybciej jak to tylko możliwe. A jeśli chodzi o zainteresowanie to prawda, którą trudną przełknąć (guru pua nadal tego nie chcą przyjąć do wiadomości) jest taka, że 90% przypadków nie chodziło o to “co powiedziałeś” tylko o to “jak wyglądałeś”. Nie podanie ręki nie musi niczego przesądzać. Zainteresowanie widać przy zapytaniu o numer. Oczywiście przez pierwsze kilka sekund rozmowy kobieta może mieć minimalne zainteresowanie, ale MA. Wszelkie sztuczki, które “działają” na kobiety działają, bo facet (albo jakiś turbotrener) spodobał się kobiecie od razu – zaakceptowała go/wybrała go. To kobiety wybierają. Taka jest największa prawda tej “gry” i nikt o tym nie mówi. Pociskają, że możemy “narzucić” kobiecie nasze zainteresowanie. Nie. To kobiety wybierają.

Reply

Jig-su January 18, 2012 at 17:13

Wystarczy zatem dać się wybrać :) Jeszcze jedno: nie uważasz, że dla niektórych to może być zbyt brutalna prawda? Bo jak dostanie taki kilkanaście zlewek pod rząd i przy mysleniu, że żadna nie chce go wybrać.. sam bym chyba wpadł w doła po czymś takim.

Reply

grzywocz January 18, 2012 at 17:17

Właśnie dlatego uczę podchodzenia tylko do kobiet, które Cię wybierają i już Cię pragną a do przypadkowych dziewczyn podchodzić jako trening pewności siebie. Ja sam wpadałem w doła gdy podchodziłem na ślepo do 5 kobiet dziennie. Dlatego, gdy odkryłem, że to tak nie działa, to zacząłem tego bloga.

Reply

Mariusz March 27, 2016 at 21:06

Jest dokładnie tak jak mówisz.Ale dopiero TERAZ to wiem. Każdy facet któremu się WYDAJE , że sie zakochał (bo kocha się za coś a nie za wygląd),zaczyna biegac za laską i włazić jej w dupę. Ona nie będzie odbierać telefonu,nie bedzie odpisywac na smsy,nie bedzie przychodzic na randki a głupi facet dalej bedzie za nia biegal,podniecal sie i myslal – ZA MAŁO SIĘ STARAM. Ale to wiem teraz. Teraz po tym co czytam i slucham od Ciebie. TERAZ to dotarło do mnie!! Nie ubliżając nikomu-my faceci jesteśmy jebnię*i. Latamy za babami i nie dostrzegamy tego że poprostu mają nas w DUPIE. Dzięki Tobie wiem teraz wszystko. Tzn, kiedy baba ma mnie w dupie i nie ma sie co jarac,dzwonic ,wysylac esemesów itd..

pozdro

Reply

jrybinski January 8, 2012 at 09:10

Szczepan za dużo rzeczy “Ty wiesz”…. eh, śmiać mi się chce po wysłuchaniu tego nagrania.. całość można zwęzić do kilku zdań.

Reply

Paweł Grzywocz January 9, 2012 at 00:00

Dokładnie, jednak wielu nadal tego nie rozumie i wierzy w to, co pisze w smsach. Po takiej historii o wiele łatwiej oprzeć się pokusie. A “wiem” to bardzo niebezpieczne słowo.

Reply

Grzegorz January 8, 2012 at 19:16

Dobre nagranie, Paweł wypowiada się bardzo konkretnie dlatego fajnie się tego słucha. A smsy czy gg faktycznie szkodzą w relacjach z kobietami. Ja tak zmarnowałem sporo czasu. Pozdrawiam:)

Reply

Marian January 9, 2012 at 09:34

W miłości jak na wojnie nie ma reguł … Ludzie są różni, pochodzą z róznych środowisk mają różne zasady itd. Nie pisać smsów … czasami to jedyna forma kontaktu którą ktoś lubi – dziewczycny też sa nieśmiałe i boją się rozmów a takie telefonowanie może speszyć taką niesmiałą dziewczynę. Moje ciało jest w tej chwili w pracy której nie lubię a jest bo musi … duch jest gdzieśtam a mysli jeszcze gdzieśindziej. Szukam nowej pracy a jak ją znajdę to pewnie bedę zadowolony. Szukam ostroznie aby nie starcić tego co mam. Kobieta tak samo. Jest z kimś (a może tylko tak pisze) i szuka kogoś lepszego i nie chce stracić tego co ma. No i na koniec wszystko jest ważne i czyny i słowa i to gdzie ktoś jest to robi to co mówi i o czym myśli. Oczywiście jest też tak że kobiety (jak i ludzie wogóle) często kombinują plączą się itd. Ogólnie w miłości jak na wojnie. W tym materiale chyba za dużo “dzielenia włosa na czworo” analizowania smsów itd. Gdy laska pisała że się nudzi to brzmi jak zaproszenie – “zaproś mnie na spacer bo się nudzę” Jeżeli myslisz ze kobieta zrezygnuje dla ciebie z jakiejś ważnej rzeczy albo spotkania to się mylisz. No chyba że jesteś superatrakcyjnydlakobiet gość ale tacy goście nie potrzebują takich szkoleń.

Reply

grzywocz January 9, 2012 at 13:52

Jeżeli dziewczyna jest zainteresowana, to nawet jeśli jest nieśmiała to odbierze telefon. Chyba nie chcesz mieć za dziewczynę “niemowę”… Jeżeli chcesz być dla kobiet “opcją nr 2″ to proszę bardzo. Ponawiam apel: To nie ważne, co ona napisała, ważne że nie chciała przyjść na spotkanie. Ja nie twierdzę nigdzie, że kobieta zrezygnuje ze wszystkiego. Natomiast znajdzie czas na spotkanie, choćby nie wiem jak zajęta była. A gdy nie jest zainteresowana, to “zawsze jej coś wypadnie”. Proste.

Reply

Adam February 26, 2012 at 01:22

Dobra jak wszyscy “profesorowie uwodzenia” piszesz nie pisz sms lub przez gg. Tylko że 70% mężczyzn pisze sms lub przez gg z nowo poznanymi dziewczynami. Więc pytanie jest prote jak z nimi pisac i o czym? Jak patrze na pewnego znajomego ciągle z nimi pisze sms i jakoś źle na tym nie wychodzi. Wręcz przeciwnie ułatwia mu to całą sprawę.

Reply

runelord66 April 9, 2012 at 22:03

Witaj Pawle

Jak zwykle mam pecha. Twoje porady są świetne, ale co robić, kiedy nie mam szans na ograniczenie kontaktu, a co za tym idzie być tajemniczym itd, gdyż moja dziewczyna jest ze mna w grupie na studiach bądź pracuje ze mna? Jak wtedy postępować, jak nie sprawić, żeby znajomość się znudziła?

Reply

Łukasz May 8, 2012 at 03:25

Paweł owszem wg mnie prawdidłowo rozpracowałeś atrakcyjność jeśli chodzi o pierwsze wrażenie. 50% próg zainteresowania.. Ale ja sądzę że to jest proces odwracalny jeżeli koleś skwaśił swoje szanse w przedbiegach.Owszem wyzwanie i ego.. Ale chłodna głowa może wiele pomóc.Chodzi mi o tzw.techniki “wychłodzenia” bądź też “powrót bohatera”. Wówczas zrywasz stary obraz siebie w oczach dziewczyny. To jest mocno zakodowane w pamięć.Dziewczyny mają pamięć ja “słoń”.Ale z czasem ich pamięć do drobnostek też zaniknie. Do czego zmierzam. Otóż w takim powrocie bohatera zmnieniam swoje cechy takl aby zatarły wizerunek nudnego gościa, ciepłej kluchy, misia przytulasia,orbitra,etc. Najlepiej nawet żeby cechy się kontrastowały z wizerunkiem wcześniejszym. Chodzi o zmiany w wyglądzie,zmiany obioru i o prawidłowy pewny charakter.
!!!! Co o tym sądzisz bardzo interesuje mnie twoja opinia.
Odnośnie sms-ów zgadzam się z filmikiem,jednak paradoksalnie do końca nie negowałbym ich. W sms-ach nie musisz pokazywać potrzebującego i łatwo dostępnego. Bez braku wyzwania. Trzeba jednak bezwzględnie w nich obchodzić się z humorem oraz unikać LOGICZNYCH odpowiedzi. Wówczas możemy zaintrygować , sprawić zachwianie emocji dziewczyny. Lecz wg mnie atrakcyjność kategorycznie zabija wysyłanie SERYJNYCH, nudnych aseksualnych,przewidywalnych wiad. SMS-em można zdziałać podniesienia zainteresowania o kilka procent np. wg tw skali. Ale nie zastąpi to realcji face to face. MOja żelazna hierarcią komunikacji z dziewczynami i (ogólnie międzyludzkiej):
1.Kontakt osobisty twarzą w twarz(flirt w taki sposób jest najszybszy i najefektywniejszy)
2.Rozmowa telefoniczna – przez rozmowę telefoniczną należy umawiać randkę/spotkanie ewentualnie przez skype. Wówczas możemy ton,barwę głosu,entuzjazm i uniknąc ryzyko ściemy. Nudnemu kolesiowi który umili czas nudnej dziewczynie łatwiej wcisnąć wała jak jest zbyt nudny. Jeśli nie to lepiej nie puszczać go kantem. Randka z której nic nie wyjdzie (bo ona o tym wie już) jest lepsza od totalnej nudy.. Tzn. oglądania pamiętników z wakacji trudnych spraw ,rozmów w toku ,różnych mąści romansideł,spr statusu na fb znajomych ewent na nk.Komentowania fotek i pierdzenia w fotel. Wydaje mi się żę jest równowaga nudnych kolesi i nudnych dziewczyn. Większość czasu spędzanego to mass media i tanie melanże. Paradoksem jest to że nudni kolesie bardziej cierpią, gdyż nie mogą zrozumieć gdy ktoś się nimi po prostu bawi.To oszczędzi czasu, jałowych uczuć ,pięniędzy,stresu. NIe można traktować kobiety gdy jest ładna bezkrytycznie. Tak jak mówisz Paweł, steretypowo to ładna, sexi dziewczyna ma na starcie przypisane wszystkie dobre cechy. Nawet jeden z naukowców prow. na ten temat badania nazwał to “efektem aureoli”. To nonsens,ale nie możemy oszukiwac naszej podświadomości. Nie bez kozery atrakcyjni ludzie mają wyższy statut społeczny.. A skąd mam wiedzieć że nie jest próżna,chamska, mało inteligentna pyskata,etc? Jeśli nam się spodoba to dopiero pocz ątek kwalifikacji. Trzba mieć w sobie determinacje, żeby nie dublować tego samego błedu i czasami powiedzieć “dziękuje” albo odmówić..
PS: zapoznałem twoją stronę dzięki Adamowi Chytry i jestem zaskoczony ,jak postrzegasz niektóre rzeczy,wiele koncepcji masz bardzo odmiennych niż co niektórzy “guru”. Czekam niecierpliwie na twoją odpowiedź i jeśli jesteś w tym miejscu to dziękuje Ci za cierpliwe doczytanie do końca. Swoje dalsze refleksje i spostrzeżenia chciałbym przekazać Tobie w następnyym poście.
Pozdrawiam

Reply

Max May 12, 2012 at 17:23

Hej Pawle

A ja mam pytanie takie… Dziewczyna ok. 25 lat, dwie randki + pocałunki. Trzymam dystans, nie dzwonię, nie wysyłam SMS-ów. Problem w tym, że jak ja się nie odzywam to ona też się nie odzywa. Czy czekać aż się sama odezwie czy odezwać się do niej po jakimś czasie żeby ją zaprosić na kolejną randkę?

Reply

Grzesiek June 20, 2012 at 15:22

Co tu dużo mówić, jedno z najlepszych nagrań jakie słyszałem
święta prawda, smsy to absolutny kiler

Reply

Robert August 28, 2012 at 12:21

Hey Pawel. Wiem że już kiedyś o tym mówiłeś/pisałeś ale musiałbym przewalić wszystkie materiały a nie mam tyle czasu. Pierwsza sprawa: Jeśli mam czekać z telefonem te 5 dni a w międzyczasie chce być dostępny na czacie fb, gg itp i tak się składa że dziewczyna tez jest u mnie w znajomych to mam to zlekceważyć i nic do niej nie pisać? To trochę dziwne bo niby mam być poza światem no ale też chce być czasami dostępny. Czy mam zniknąć na ten czas z tego typu komunikatorów? Druga sprawa. Jak ma się Twój system do dziewczyn, które na początku początku już wyznały nam uczucia np się zakochała. Czy wtedy można sobie odpuścić, czy robić dokładnie wszystko jak napisałeś mimo jej deklaracji? I trzecia sprawa. Jeśli nie mam numery do dziewczyny, tylko fb (tak się złożyło) to czy powinienem umówić się na spotkanie na fb czy wziąć numer, odczekać 5 dni i dopiero zadzwonić?

Reply

Grzywocz August 28, 2012 at 13:32

Po co chcesz być dostępny na fg lub gg? To pokazuje, że nie masz nic ciekawszego do roboty i ślęczysz nad komputerem. Wszystkie dziewczyny mają myśleć, że masz 10 kobiet, ciągle jesteś na randkach, treningach, zajęciach, imprezach… Jesteś tajemnicą i masz napięty grafik, ponieważ jesteś atrakcyjnym, pożądanym mężczyzną. Siedzenie na kompie i pokazywanie tego jest zaprzeczeniem tego wszystkiego. Jeśli już musisz być dostępny dla znajomych, to nie podawaj nowym dziewczynom gg ani fb, tylko bierz numer telefonu i mów, że nie masz żadnych komunikatorów. Masz nic nie pisać do dziewczyny, która jest w Twoich znajomych. Zazwyczaj stracisz ponownie czas. Dzwoń i umawiaj spotkanie. Jeśli dziewczyna powie Ci, że się w Tobie zakochała, to dalej trzymasz ją na dystans, ponieważ jeśli staniesz się dostępnym misiem, to się jej od razu znudzisz. Wystarczyło jedno jej słowo, a Ty już jej zaufałeś. To słabe i zbyt dostępne. Tym bardziej, że taka dziewczyna, która mówi od razu, że się zakochała jest raczej niedowartościowana i chce mieć jakiegokolwiek chłopaka niż podejmuje świadomą decyzję, że jesteś super facetem i chciałaby z Tobą być. Więc tak czy owak pozostajesz wyzwaniem i powoli rozwijasz znajomość, dbając o przestrzeń między wami, ponieważ równie dobrze taka dziewczyna może się następnego dnia “odkochać”, bo stałeś się zbyt dostępny. Kobiety pragną to, czego nie mogą mieć… chyba, że są zakompleksione, zdesperowane lub apodyktyczne, to się poddadzą lub obrażą.

Reply

Paweł September 18, 2012 at 22:13

Słuchaj Paweł, może doradzisz mi co zrobić w następującej sytuacji. Na portalu randkowym zagadała do mnie dziewczyna, tylko że zamieniłem z nią tylko kilka zdań bo ona logowała się raz na miesiąc. Teraz napisała że kasuje konto i zostawiła mi swój numer, pisząc że to po to aby kontynuwać konwersacje. I teraz ja nie wiem co zrobić. Czy mam zadzwonić i umówić spotkanie, jeśli tak to czy nie będzie to za szybko (prawie w ogóle nie rozmawialiśmy) czy mam po prostu zadzwonić ze trzy razy, pogadać i dopiero ustalić spotkanie? Tego u Ciebie w poradach nie znalazłem więc pytam co Ty sądzisz na ten temat? Nie chciał bym tego zepsuć bo dziewczyna jest warta poznania.

Reply

Grzywocz September 18, 2012 at 23:00

Zadzwoń do niej i pożartuj z nią sobie przez 10 minut. Spytaj: “Powiedz mi, co w sobie najbardziej lubisz”. Poznaj ją troszeczkę, opowiedz jedną historię, rozbaw… Jeśli ona zada kilka pytań, będzie się dużo śmiać, to umów spotkanie. W przeciwnym wypadku też umów dla treningu, aby usłyszeć wspaniałą wymówkę. Nie nastawiaj się na zmarnowanie szansy na dziewczynę, która nawet nie ruszyła się na żadne spotkanie. Ona jest nikim. Ty dla niej też i ona już na podstawie zdjęć w Twoim profilu wie, czy chciałaby przyjść na spotkanie czy nie. Także tutaj cudów nie ma. Ona mogła dać numer z miliona różnych powodów, więc na nic się nie nastawiaj, a spotkanie i tak trzeba umówić i tak. Nie pozwalaj się poznawać przez telefon, bo to mniej roboty dla niej. One by tak chciały, żebyś się “wysypał” przez telefon, zaciął kilka razy i nara. Nie pozwól na to, odpowiadaj zabawnie i po 10 minutach ustal spotkanie. Jak się nie zgodzi, to za 7 dni to samo. Jak znowu nie będzie chciała, to kasujesz numer.

Reply

Paweł October 21, 2012 at 16:46

Hey, zadzwoniłem do niej, chciała zobaczyć jak wyglądam, powiedziałem że wyśle jej mmsa ze zdjęciem, ale ona powiedziała żeby dodać ją do znajomych, tak więc pogadaliśmy chwilę, za parę dni znowu, no i piszę żę “spotkajmy się… dasz radę?” No nie mogła ale podała alternatywny dzień, później oczywiście na dwie godziny przed sms: “sory nie dam rady się spotkać, przepraszam”. Napisałem że “ok”. Tak więc nic z tego nie wyszło.

Reply

Andrzej Wielkopolska October 13, 2012 at 19:29

Witam dobry materiał masz rację sms emeil to gówno liczy się tylko spotkanie i to czy na tym spotkaniu jest zainteresowana wiem bo się o tym przekonałem A najważniejsza żecz jakiej się nauczyłem to żeby mieć udany związek to trzeba mieć najpierw samemu udane życie bez tego się nieda nieda się pomuc biedemu samemu będac biedny i tak samo w związku nieda się uszczęśliwić kobiety samemu będąc nieszczęsliwym .Wiesz kiedyś myślałem że jak poznam kobietę to wszystko się zmieni i faktycznie poznałem ale nadal niebyłem do końca zadowolony najpierw samemu trzeba być zadowolonym to klucz do szczęśliwych relacji z kobietą pozdr

Reply

Jig-su March 1, 2013 at 07:01

Są sytuacje kiedy dziewczyna sama pisze sms; mnie np czesto bombardują; a czasem nie ma czasu żeby się spotkać i nie mogę zadzwonic i umówić spotkania; z jedną właśnie mi nic nie wyszło bo zawsze jak mi pisala sms żeby porozmawiać o przedmiocie jej zmartwienia, nie mogła na to liczyć; ostatecznie wyszło, że niby zależy mi tylko na jej ślinie i cyckach; nie wiem czy powinienem okazac jej więcej zainteresowania czy cos spieprzyłem w innym miejscu…

Reply

Grzywocz March 2, 2013 at 01:39

Czy ona była Twoją stałą dziewczyną? Podejrzewam, że nie. Jeżeli kobieta nie jest Twoją stałą dziewczyną, to nie masz obowiązku i wręcz nie powinieneś rozmawiać z nią na zawołanie o przedmiocie jej zmartwień. To rola jej przyjaciółek. W ten sposób kobiety wykorzystują mężczyzn, robiąc sobie z nich tampon emocjonalny, a facet w tym czasie robi sobie nadzieje na to, że ona go za to polubi. To tak nie działa. Wygląda na to, że nie dałeś się wykorzystać, więc ona przestała pisać. Jak to nie ma czasu, żeby się spotkać? Kto nie ma czasu? Jeżeli Ty, to zorganizuj swoje życie tak, aby móc się spotkać albo zapomnij o kobietach. Jeżeli ona nie ma czasu na spotkanie, to nie jest zainteresowana i to jest wymówka.

Reply

Leave a Comment

Previous post:

Next post: