Jak Randkować W Święta? Czy Dawać Prezent Nowej Dziewczynie I Jak Kontaktować Się W Święta?

by Paweł Grzywocz on 14 December 2012

Bądź twardy i w Święta nie pocieszaj się koleżeńskim kontaktem
z kobietami

Jak randkować w Święta z nową dziewczyną? Czy dawać nowej dziewczynie lub koleżance prezent, kartkę lub upominek? Czy wysyłać życzenia? Czy umawiać się na spotkania w okresie pomiędzy Świętami Bożego Narodzenia a Sylwestrem?

Na te pytania znajdziesz odpowiedzi w powyższym filmie i artykułach poniżej. Najpierw przesyłam linki do pomocnych artykułów:

Kiedy Dać Prezent Nowej Dziewczynie?

Jak Nie Stracić Dziewczyny W 4 Spotkania?

Czy dawać jakiś upominek kobietom, które nie są Twoją dziewczyną?

Nie dawaj prezentów, upominków ani kartek dziewczynom, z którymi nie masz 10 spotkań sam na sam. Prezenty zabijają Twoje szanse, jeśli kobieta nie jest Twoją dziewczyną. Nowa dziewczyna uzna, że próbujesz się jej podlizać, jak wszyscy inni faceci i chcesz przekupić ją do siebie. To słabe.

Pewny siebie mężczyzna, który zna swoją wartość nie musi przekonywać do siebie kobiety za pomocą prezentów. Wręcz przeciwnie. Potrafi zainteresować sobą dziewczynę poprzez męskie cechy charakteru jak pewność siebie, poczucie bezpieczeństwa i brak szukania akceptacji. Prezenty są tylko i wyłącznie dla stałej dziewczyny, z którą spotkałeś się już co najmniej 10 razy sam na sam i jesteście parą.

Jak kontaktować się z potencjalnymi kandydatkami na dziewczynę w okresie Świąt Bożego Narodzenia?

Jeżeli masz 2 do 3 spotkania z nową dziewczyną, to znikasz i milczysz w dniach 21 grudnia do 2 stycznia, chyba, że kobieta odezwie się do Ciebie pierwsza. Jeżeli ona napisze do Ciebie życzenia świąteczne, to odpisz krócej niż ona, coś zabawnego i luźnego, a następnie nie kontynuuj dalszego kontaktu. Napisz w drugim sms’ie, że więcej pogadacie lub więcej jej powiesz lub ona więcej się dowie na spotkaniu. Nie pozwalaj sobie na sms’owe bez sensowne gadki przez telefon z dziewczynami, bo to do niczego nie prowadzi, a jedynie pokazuje Twoją dostępność i zabija tajemniczość. W jednym z zaawansowanych artykułów tłumaczę, jak nauczyć dziewczynę nie pisania smsów.

jak randkować w święta

Zaczekaj, aż kobieta spyta, co robisz na sylwestra. Niech ona zacznie ten temat.

Wtedy, jeżeli kobieta, z którą spotkałeś się kilka razy zapyta, kiedy możesz się z nią spotkać, to odbij to pytaniem, kiedy jest wolna i możesz się zgodzić na spotkanie nawet w okresie między Świętami a Nowym Rokiem. Warunkiem jest to, że ona to sama, PIERWSZA, zaproponuje Tobie. Bez tego zaczekaj z zapraszaniem jej do nowego roku.

Albo, gdyby dziewczyna pierwsza zainicjowała pytanie jak np:

  • “Co robisz w Święta/po Świętach/na Sylwestra?”,
  •  
    odpowiedz wtedy również pytaniem (kto zadaje pytania, ten kontroluje interakcje):

  • “A co, chcesz się ze mną spotkać?”. (sprawdzasz ją i próbujesz domknąć “sprzedaż”)
  •  
    Tylko i wyłącznie, jeśli ona odpowie:

  • “Tak, chcę się z Tobą spotkać”
  •  
    możesz się zgodzić i spotkać w okresie między Świętami a Sylwestrem. Gdyby powiedziała np. “Może” (typowe dla nieśmiałych dziewczyn), to odpowiedz: “To MOŻE się spotkam?” i zobacz, co powie. Czy się wycofa czy zgodzi.

    Jeśli tego nie zrobi i nie zgodzi się na pewne spotkanie na 100%, to wycofaj ofertę, grzecznie się pożegnaj i bądź zajęty do końca roku. Zero kontaktu inicjowanego przez Ciebie.

    Nie bój się, że kobieta, którą widziałeś kilka razy zapomni o Tobie lub obrazi się, że się nie odezwałeś. Ona nie ma żadnych praw. Jest NIKIM. Obcą dziewczyną, której nie ufasz, bo widziałeś ją kilka razy na oczy i ona jeszcze nie udowodniła Ci, że jest naprawdę zainteresowana i nie spotkaliście się jeszcze 10 razy.

    To obcy człowiek, któremu nic się nie należy. Ona powinna zapracować na Twoją uwagę. Wtedy kobiety zaczną Cię gonić, bardziej o Tobie myśleć i chcieć Cię zdobyć. Będziesz dla nich wyzwaniem w przeciwieństwie do 99% facetów, którzy przy takich okazjach chcą się przymilić kontaktem, serdecznością, fajnymi życzeniami, prezentami lub spotykaniem się w okresie poświątecznym.

    To zabójstwo dla tajemniczości i niedostępności.

     
    Zainteresowana dziewczyna nie zapomni o Tobie ani nie obrazi się, jeśli w okresie świątecznym pozwolisz jej i sobie skupić się na kupowaniu prezentów i spędzaniu czasu z rodziną. Tylko faceci, którzy są bardzo niepewni siebie oraz boją się, że kobieta o nich zapomni, będą utrzymywać z nią kontakt. To słabe.

  • Pozwól dziewczynie zatęsknić, aby była spragniona spotkania po Nowym Roku i nie mogła się doczekać telefonu od Ciebie.
  •  
    Po 2 stycznia kontynuuj znajomość, jakby nigdy nic się nie stało.

    2 lub 3 stycznia zadzwoń do nowo poznanej dziewczyny i normalnie porozmawiaj, jakby nie było żadnej przerwy. Spytaj, jak mija dzień i zaproponuj dzień, godzinę i miejsce spotkania. Oceń reakcję dziewczyny. Czy zgodzi się bez zawahania, poda inny dzień, w którym jest wolna, czy poda wymówkę.

    Jeśli poda wymówkę, to od początku nie była zainteresowana i dlatego nie chce się już spotkać a nie dlatego, że nie odzywałeś się przez Święta. Nie masz żadnego obowiązku inicjować kontaktu w Święta z kimkolwiek, kto nie jest dla Ciebie bliską i ważną osobą.

    Kobieta, z którą się spotkałeś 3 do 4 razy z pewnością taką osobą NIE JEST i nie powinna być tak traktowana, ponieważ to zabija wyzwanie, tajemniczość i niepewność odnośnie waszej relacji, a to właśnie te emocje pociągają kobiety.

    Dostępność, przewidywalność i przymilanie się zabijają atrakcyjność.

    Jeżeli masz jakieś pytania odnośnie tej strategi, napisz w komentarzu poniżej. Bądź twardy
    i w Święta nie pocieszaj się koleżeńskim kontaktem z kobietami,
    które nie są Twoją dziewczyną. Zamilknij i o wiele lepsze efekty odniesiesz, jeżeli odezwiesz się dopiero po Nowym Roku.

    jak zdobyc dziewczyne w 12 randek


    Jeśli spodobał Ci się artykuł, to odbierz bezpłatny raport i zaawansowane porady mailowe:

    Twój email posłuży tylko i wyłącznie
    do komunikacji między nami.

    VN:F [1.9.20_1166]
    Oceń Proszę Wpis:
    Rating: 5.0/5 (8 votes cast)
    Jak Randkować W Święta? Czy Dawać Prezent Nowej Dziewczynie I Jak Kontaktować Się W Święta?, 5.0 out of 5 based on 8 ratings

    Podobne wpisy:

    Zostaw swój komentarz...

    { 79 comments… read them below or add one }

    Patryykk December 14, 2012 at 21:45

    Bardzo dobry artykuł, rozjaśnił mi co nieco. Ale mam pytanie co do ostatniej części o nie kontaktowaniu się z kobietami które nie są naszymi dziewczynami w święta, a co jeśli one napiszą? Powiedzieć że nie mamy czasu? : >

    Reply

    Kuba December 17, 2012 at 21:17

    Obejrzyj film ponownie, znajdziesz tam odpowiedź na swoje pytanie. ;)

    Reply

    Alicja February 7, 2022 at 11:46

    Bardzo żałosny i niekonsekwentne artykuł. Kobiety mają gdzieś facetów, którzy zachowują się jak niedostępne księżniczki i którzy nie interesują się osobą którą rzekomo są zainteresowani. Takie zachowanie jak w artykule prowadzi do zostania samemu całe życie, a nie do zdobycia kobiety. Dziewczyny szanujmy się i nie dajmy w ten sposób traktować. To bardzo przedmiotowe.

    Reply

    janek December 15, 2012 at 10:17

    Właśnie potrzebowałem takiej informacji, dzięki. Mam parę niejasności, co zrobić, jeżeli dziewczyna podaruje mi jakiś drobiazg? Sytuacja jest taka: 2 świetne spotkania, dziewczyna próbuje podchwytliwie dowiedzieć się kiedy znowu się spotkamy, ale nie pękam, chcę pocałowac ją na tym trzecim spotkaniu przed świętami.

    Reply

    Sławek December 15, 2012 at 13:41

    Dostępność i ciśnienie na związek to dwa kardynalne błędy mężczyzn w kontaktach z kobietami. To, że należy jeszcze reprezentowć odpowiednio wysoki poziom swoją osobą, to już druga strona medalu.
    Świetny materiał Pawle.

    Reply

    Alex December 15, 2012 at 14:55

    Świetne video Pawle. Powiedz jednak co w przypadku, kiedy z dziewczyną mamy się ku sobie (był już seks) jednak nie jesteśmy parą i ona zapowiedziała już, że mi coś kupi pod chonikę, bo wg tego co mówiłeś mam jej nic nie kupować ale to głupio będzie wyglądało jeśli ona mi coś da, a ja jej nic?

    Pozdrawiam
    Alex

    Reply

    Robert December 16, 2012 at 11:21

    Pawel chyba mowil ze jesli ona zaproponuje spotkanie lub sama Ci cos podaruje to wtedy okej lecz sam nie wychodz z taka propozycja, mysle ze pomoglem jesli Pawel tak nie mowil to to jest moja rada :) Czyli jesli zaproponuje spotkanie to jesli masz ochote to sie spotkaj. Jesli cos Ci podaruje to tez jej cos kup ( lecz jakis drobiazg a nie ferrari:P), mam nadzieje ze pomoglem, pozdrawiam :)

    Reply

    Piotrek December 15, 2012 at 18:37

    A co, kiedy przed Świętami lub w okresie między 21.12-02.01.2013. poznałem jakąś kobietę, która dała mi numer tel. Mam czekać z pierwszym spotkaniem sam na sam 2 tyg?

    Reply

    Darek December 16, 2012 at 12:45

    Właśnie tak. Między 21.12 a 02.01 jesteś NIEDOSTĘPNY. Nie obawiaj się. Jeśli jest zainteresowana to nie zapomni o Tobie, a zyskasz naprawdę dużo. Pokażesz, że nie jesteś desperatem i masz swoje życie. Jeśli naprawdę wpadłeś jej w oko, to będzie robić sobie projekcje typu: “Czemu nie dzwoni ani nie pisze jak wszyscy inni faceci?”, albo “Czyżby był tak zajęty, że nie ma dla mnie nawet chwili? A może spotyka się z innymi kobietami albo ma dziewczynę???” Gdy zadzwonisz po nowym roku to z radości wyskoczy pod sufit :) . Kobieta musi o Tobie myśleć i wyczekiwać spotkań. W początkowej fazie znajomości jest to absolutna PODSTAWA.

    Reply

    Przemek December 16, 2012 at 20:20

    Ok wszystko jasne i zrozómiałe, ale mam jedno pytanie fajnie jak byście mogli pomóc. W ten weekend 14-15 XII dostałem 3 nr. telefonów naprawde fajne dziewczy zwłaszcza jedna mi się spodobała. Treza według zasady powiecmy, powinienem zadzwonić środa/czwartek to na kiedy sie umówić dopiero na 2013? Czy lepiej wogóle nie dzwonić teraz, a dopiero właśnie po sylwestrze? Pozdrawiam.

    Reply

    Darek December 17, 2012 at 18:13

    Zadzwoń dopiero w styczniu. Robiąc to w tym tygodniu tylko pogmatwasz sprawę. To też świetny sposób na weryfikację kobiety ( bądz kobiet, wziąłeś przecież 3 nr :) ). Jeśli odbierze i ucieszy się, że dzwonisz – jest zainteresowana. Jeśli nie odbierze – nie jest zainteresowana. Jeśli będzie obrażona, że zadzwoniłeś dopiero teraz – obrażalska despotka, również szkoda Twojego czasu na taką laskę. Moja rada jest taka. Zadzwoń do wszystkich 3 i oceń ich reakcje. Będą bardzo różne hehe. Powodzenia i pozdrawiam.

    Reply

    Piotrek December 17, 2012 at 19:03

    Bardzo, ale to bardzo wartościowy materiał. Dla mnie temat kontaktowania się z nowo poznanymi dziewczynami w okresie świątecznym i kwestia kupowania upominków była odwiecznym dylematem. Teraz już będę wiedział co robić i uświadomiłem sobie gdzie popełniałem do tej pory błędy. Myślę że ten materiał pomoże nie tylko mi ale wszystkim którzy mają podobne problemy. Cieszę się że dzielisz się takimi informacjami i pomagasz ludziom. Wiele się dzięki Tobie nauczyłem. Z całego serca Wielkie Dzięki!!!
    Pozdrawiam!!! Piotrek :)

    Reply

    Piotr December 18, 2012 at 18:06

    A jeżeli dziewczyna chce się spotkać teraz, powód podała taki żebym sformatował i wgrał na nowo system. To podawać jej termin samemu czy lepiej spytać kiedy ma czas. A może to odłożyć w czasi na razie?
    Pozdrawiam

    Reply

    Grzywocz December 19, 2012 at 00:43

    Nie formatuj systemu dziewczynie, która nie jest Twoją stałą dziewczyną i Ci się podoba. Twarde zasady. Mów, że się na tym nie znasz albo, że zrobisz jej format, gdy ona zrobi Ci obiad i powiedz to z pełną powagą i niech ona dotrzyma słowa. Koniec bycia sługusem kobiet w nadziei, że bardziej Cię za to polubi. To w ogóle nie działa i tylko obniża Twoją wartość. Nie wyświadczaj żadnych przysług, jeżeli kobieta nie jest Twoją dziewczyną. Kobiety wykorzystują swoich sługusów, którzy czekają na swoją szansę i mają nadzieję, że wyświadczona pomoc zwiększy zainteresowanie kobiety. Tymczasem ona po zrobionym formacie musi już iść na randkę za jakimś pacanem. Spotkanie sam na sam w terenie. Zero wyświadczania dziewczynom przysług “za ładne oczy.” Albo zrobi coś dla Ciebie w zamian albo widzicie się na mieście i wtedy gdy ją zaprosisz na spotkanie na mieście, to się okaże czy Ty się jej podobasz czy ona chciała Cię wykorzystać do sformatowania zawirusowanego komputera. Ja bym się nie odzywał i ustalił 2 stycznia spotkanie, a jeśli ona napisze życzenia, to odpisz tylko jeden raz.

    Reply

    Sebastian December 19, 2012 at 16:43

    no Paweł, nadchodzą święta, pojawia się problem świąt w relacjach damsko-męskich , lecz ty go już rozwiązałeś:) dobrze że jesteś ten krok do przodu przed resztą:) pozdro

    Reply

    Jimmy December 19, 2012 at 19:37

    załozmy ze ona pisze sms: “co robisz w swieta/po swietach/w sylwka?”, ja odp krótko: “dlaczego pytasz? chcesz się wtedy ze mną spotkać? ;) ” (wszystko co jest w cudzyslowiu wysłałbym w sms, ten emotkion też), ona odpowiada: “tak” to co mam dalej zrobić? mowiłes Paweł, żeby nie pisac zbyt duzo sms-ów, jeden, gora 2sms i koniec, no i mowiłes by nie umawiac spotkac przez sms. To co dalej zrobić, mam do niej zadzwonic i zapraoponowac konkretny dzien, miejsce, godzinę? Jesli tak, to zadzwonic odrazu, po otrzymaniu od niej sms o tresci “tak”, czy odczekac kilka godzin, czy moze dzień,zanim umowie spotkanie? jak to ma wygladać? wydaje mi sie ze dzwonienie odrazu chyba nie jest dobrym pomysłem bo moglbym wyjsc na potrzebującego, na takiego ktory tylko czekał az ona sie odezwie itp. proszę o szczegołowe instrukcję, diabeł tkwi w szczegółach

    Reply

    Gość December 21, 2012 at 08:51

    Cześć Paweł a jęsli znam dziewczynę ze szkoły to lepiej ją zaprosić w szkole czy przez telefon ?:}

    Reply

    Koki December 23, 2012 at 12:03

    pograj,weź numer i zaproś telefonicznie :)

    Reply

    Connie December 25, 2012 at 02:22

    Ja mam stałą kobietę już 5 lat więc chyba to dobrze że jej prezent zrobiłem :)

    Reply

    gotek February 13, 2013 at 14:58

    A moj kolega poszedl na randke z dziewczyna do restauracji , przywital ja bukietem kwiatow a po jedzeniu poszli to kina i co? Niby standard a ja poderwal a ona byla zachwycona I co ty na to?

    Reply

    Darek February 13, 2013 at 15:24

    Do czasu…

    Reply

    Grzywocz February 15, 2013 at 01:45

    Co to znaczy “ją poderwał”? Sprecyzuj jego sytuację. Jeżeli rozumiesz przez to, że on jest z nią w związku ponad 3 miesiące i ona szaleje za nim, to może się tak zdarzyć, gdy:

    1. Jest na tyle przystojny i tak bardzo spodobał się dziewczynie od początku, że nawet robiąc to, co normalnie nie działa, ona mu to “przebaczyła” i nadal chciała z nim być.

    2. Sytuacja nr 2 – o wiele bardziej prawdopodobna. Kobieta chciała mieć jakiegoś miłego chłopaka. Znalazła takiego i zaczęła z nim być, ponieważ nad takim miłym facetem ma kontrolę, wie na czym stoi, on się ze wszystkim zgadza, biega za nią, a ona go wykorzystuje, żeby pobyć sobie z kimś w związku. Gdy on się jej znudzi lub pozna kogoś ciekawszego, to zacznie mu robić kłótnie o pierdoły, a potem go oleje. Następnie on stwierdzi, że kobiety są głupie i nielogiczne, bo on traktował ją cudowanie, a ona trochę z nim pobyła i olała. Głupia.

    A fakty są takie, że mili faceci bardzo są wykorzystywani przez wiele kobiet. One robią z nimi co chcą i potem olewają. Oni się w tym czasie angażują i potem się zastanawiają w kółko, co zrobili nie tak.

    A tak naprawdę to taka kobieta od samego początku za nimi nie biegała, nie był żadnym wyzwaniem i ona nie czuła do niego prawdziwego zainteresowania. Po prostu owinęła go sobie wokół palca, żeby kogoś mieć. Nie ma nikogo lepszego do kontrolowania i dowartościowania się niż miły facet, który przynosi prezenty i spełnia zachcianki.

    Nie masz bladego pojęcia o tym, czy ona za nim szaleje. To tylko Twoje obserwacje, domysły i opinie innych. Każdy w towarzystwie zachowuje się jakby miał super związek. 5 par małżeńskich, każda uśmiecha się do siebie i pokazuje, jaki mają wspaniały związek. Nie wejdziesz z nimi do mieszkania i nie sprawdzisz, że w dwóch z tych pięciu par kobieta jest za facetem z braku innych opcji i przyzwyczajenia, więc nie próbuje mu dogodzić ani nie umila mu życia, tylko bierze za pewnik i narzeka na wszystko.

    20 do 25% kobiet wchodzą i tkwią w związku, żeby nie być samą i mieć faceta. Taka sama ilość nawet bierze ślub, bo już mają zbyt dojrzały wiek, chcą mieć dzieci, boją się samotności, chcą bezpieczeństwa finansowego lub uważają, że nikogo lepszego nie znajdą i milion innych powodów innych niż szczere zainteresowanie i pragnienie bycia z danym facetem.

    Uważanie, że kobieta będzie szaleć za facetem, który nie jest dla niej żadnym wyzwaniem i może go sobie owinąć wokół palca na początku lub później w znajomości, bo on potrzebuje się przymilać, aby dała mu szansę jest bardzo pozytywnym myśleniem.

    Reply

    gotek February 15, 2013 at 00:19

    Co do czasu ? Laska za nim szaleje bo byla na prawdziwej rande a nie na piwie czy spacerze i do domu lub z jamims napalencem ze ja maca i chce calowac a Pawel pisze by nie kupowac nic a jednak ta metoda daje rezultaty :)

    Reply

    Darek February 15, 2013 at 11:17

    Do czasu znaczy do czasu. Co tu tłumaczyć??? Pożyjemy zobaczymy. Z doświadczenia wiem, że to jest dobre na krótką metę. A tak w ogóle to przetrenuj temat sam, a nie pisz o kolegach.

    Reply

    gotek February 15, 2013 at 18:27

    U mnie tez to dziala z tym ze do kina nie chodze a na kolacje i bukiet daje

    Reply

    Darek February 15, 2013 at 19:34

    Ile średnio trwa taka znajomość?

    Reply

    gotek February 20, 2013 at 14:25

    Jestem w zwiazku 2 lata wiec to mowi wszystko Po prostu kobiety uwielbiaja kwiaty i kolacje Pociagaja ich mezczyzni kulturalni i mili a to dlatego ze jest ich malo bo wiekszosc czyta o pua i o nie kupowaniu prezentow byciu alfa i inne pierdoly.Kobieta widzi w takich facetach 4 rzeczy
    1.zalezu mu na niej a nie na samym sexie
    2.jest romantyczny (rzadkosc w dziesiejszym swiecie)
    3.umie sie zachowac w stosunku do kobiety
    4.dobrze sie przy nim czuje i jest na prawdziwej randce a nie nudnym piwie czy spacerze
    ps:Moj kolega wlasnie jest w zwiazku z tamta kobieta wiec metody tu opisujace sa nieskuteczne.Dla mnie to marketing.ALE UWAZAM ZE TE METODY TEZ CZASAMI SKUTKUJA.Tylko pytanie jest jedno? Po co sciemniac ze jest sie interesujacym i tajemnicym mezczyzna, ze jest sie wyzwaniem? FACECI badzmy soba niech nas kobiety kochaja za to kim NAPRAWDE jestesmy!

    Reply

    Darek February 20, 2013 at 19:56

    Jeżeli w Twoim przypadku to zatrybiło to ok. U mnie to działało, ale tylko w przypadku przeciętnych kobiet. Atrakcyjne laski miały już zwyczajnie dość tego, że kolejny gość wyskakuje z kolacją, kwiatami już na pierwszym spotkaniu. Mało tego. One odbierały to jako przejaw przesadnego, jak na pierwsze spotkanie, zainteresowania ze strony faceta. Niestety, ale wtedy nie zdawałem sobie z tego sprawy. Błędne jest Twoje spostrzeżenie, że mało jest miłych facetów. Gdybyś posłuchał mojej kobiety i innych dziewczyn z mojego otoczenia, to włos by Ci się zjeżył. One są zmęczone przymilającymi się lizuskami. Na myśl o tych kolacyjkach, bukietach i wszechobecnych upominkach, zbiera im się na wymioty. Dosłownie. A kino to już największy dramat ;) .
    Co do Pawła, napiszę tak. Na początku też myślałem, że to kolejny guru-uwodziciel, cwaniaczek z papierową dupą jak wszyscy inni “specjaliści w relacjach damsko-męskich”. Z każdym kolejnym przeczytanym artykułem zacząłem zmieniać zdanie. Po zweryfikowaniu teorii w praktyce mogę napisać, że jest jedynym, którego rady dają wymierne efekty…

    Reply

    gotek February 20, 2013 at 14:48

    Paweł duzo prawdy piszesz ale nie cala i ma sie nijak do tego przypadku.Skad ty masz te dane procentowe ?Podaj link do tych badan.Jak nie masz to nie pisz farmazonow.Ja wiem co mowie i co dziala ty mozesz pisac co chcesz by zarobic na swoich produktach.

    Reply

    Emil December 16, 2013 at 02:16

    zgadzam się z Tobą, Paweł pisze sporo mądrych rzeczy, jednak wkurza mnie, że uważa je za prawdy objawione…A rzeczywistość moim zdaniem jest taka, że “co kobieta, to taktyka”, na każdą może podziałać coś innego i sztuką byłoby dopiero napisanie takiego poradnika, który pokazałby jak w mgnieniu oka dostosować taktykę do konkretnego typu laski!

    Reply

    Grzywocz December 16, 2013 at 18:29

    Celem poradnika jest poznanie takiej dziewczyny, z którą jest w ogóle MOŻLIWE utrzymanie szczęśliwego związku, który potrwa nawet całe życie. Do takiego związku potrzebna jest kobieta zgodna, lojalna, oddana i prawdziwie zainteresowana, która jest również wystarczająco samodzielna emocjonalnie. Na takie dziewczyny ten system działa świetnie i jednocześnie CHRONI Cię przed toksycznymi kobietami, z którymi NIE DA SIĘ utrzymać szczęśliwej relacji.

    Każdej osobie, która ma kurs przesyłam poniższy artykuł, wyjaśniający toksyczne typy kobiet, które mają zostać Zdemaskowane i ZNIECHĘCONE przez zasady z tego kursu, aby oszczędzić Ci nerwów, pieniędzy i ewentualnego dozgonnego cierpienia lub rozwodu zakończonego utratą połowy majątku i dzieci na rzecz nowego tatusia.

    Jeśli będziesz biegał za niewłaściwą kobietą i z nią zostaniesz, to sprawisz sobie cierpienie na całe życie. Jeśli natomiast szukasz BYLE JAKIEJ DZIEWCZYNY, byle była ładna, to nie czytaj moich materiałów, bo nie taki jest ich cel.

    Link do artykułu o kobietach, które się nie nadają do związku:

    http://mp3.jakzdobycdziewczyne.pl/Webinary/Artykuly/ZaawArtykul23KiedyToNieDziala10TypowKobietZczego9ZniszczyCiZycie.pdf

    Reply

    Zbyszek December 15, 2013 at 22:39

    Witaj
    Mam takie pytanko , stala dziewczyna jest , lecz cos sie pokopalo nie zbyt wiem co i poprosila o chwile na przemyslenie ta chwila trwa juz niecale 2 tygodnie , i co w takim przypadku zrobic odezwac sie w swieta czy milczec , w sumie zalezy mi ale z drugiej strony jak dla mnie to dziecinne , moze i ghlupio ze tu pytam ale chcialbym poznac opinie fachowca , z gory dziekuje za odpowiedz .
    Zbyszek

    Reply

    Grzywocz December 15, 2013 at 22:51
    Pablo December 16, 2013 at 13:16

    …Mówisz tu o tym, żeby zrobić sobie przerwę od dziewczyn, z dopiero co poznanymi w czasie świątecznym aż do sylwestra.
    …Wporządku, a co odpowiedzieć jeśli ona sama zacznie się odzywać i na słowo… ” A co chcesz się ze mna spotkać…? ” Ona odpowie:
    ” Nie, tak tylko chcę się dowiedzieć co robisz…?”
    Czy normalnie ją zbyć, a może jest inny też dobry sposób…?
    Także dobrego świętowania :) Pozdrówka :)

    Reply

    Grzywocz December 16, 2013 at 18:21

    Nie zbyć, tylko kontynuować rozmowę. Odpowiedz: “Spoko, jakbyś chciała, to daj znać.” i zmień temat. Czasami one sprawdzają, jak bardzo ich chcesz albo czy się nie nudzisz w Święta, więc odbijaj to pytaniami, a jeśli ona nie powie, że chce spotkania, to pogadaj o czymś innym i daj jej zatęsknić przez Święta.

    Reply

    kuba.s December 20, 2013 at 20:50

    Paweł, ostatnio rzadziej wysyłasz darmowe mailowe porady czy wygasł mi jakiś termin ich otrzymywania? Od maja do listopada przychodziły co 2-3 dni, a ostatnio co 3 tygodnie. Tak czy inaczej dzięki za dotychczasowe, pozdrawiam.

    Reply

    Grzywocz December 21, 2013 at 02:11

    Tak, teraz są co dwa tygodnie, potem znowu będą co tydzień.

    Reply

    Szymon December 19, 2015 at 15:30

    Hej Paweł!
    Przeszukując Twoje materiały nie znalazłem odpowiedzi na nurtujący mnie problem, a konkretnie: poznałem wczoraj dziewczynę, rozmawialiśmy około godziny, było z jej strony dużo oznak zainteresowania, droczenie się, dała mi całkiem dużo komplementów itd., wymieniliśmy się numerami bez problemu. I tu przechodzę do sedna problemu: wczoraj był piątek 19 grudnia. Niedługo święta i z tego powodu nie będę miał możliwości zadzwonienia do niej i umówienia spotkania od popołudnia 23 grudnia do poniedziałku 28 grudnia, a najgorsze jest to, że wtedy przypadają wszystkie (5., 6., 7., 8. i 9.) możliwe do zadzwonienia dni po zabraniu numeru. Nie wiem co mam zrobić, pomocy!

    Reply

    Grzywocz December 19, 2015 at 16:36

    To zadzwoń w poniedziałek po nowym roku.

    Reply

    Jan December 20, 2015 at 22:19

    Radzisz by nie wysyłać życzeń do nowo poznanej kobiety od 2 do 3 randek. Stosuję Twoje metody i wszystko układa się jak należy, ale czy takie same zasady obowiązują jeśli spotkań było 5? Pytam bo na pierwszy rzut oka wydaję się, że może to zrazić kobietę, która sama całuje w usta na pożegnanie.

    Reply

    Grzywocz December 21, 2015 at 09:36

    Jeśli już ją pocałowałeś w usta, to można zadzwonić na 5 do 10 minut pogadać i złożyć życzenia. Jakby ona spytała, kiedy się widzicie, to podaj jej termin 7 stycznia (czwartek, bo w środę jest święto i może być zajęta) i niech czeka 14 dni i przyjdzie na spotkanie. A jeśli ona nie spyta podczas rozmowy o widzenie, to się pożegnaj i powiedz tylko tajemniczo, że do miłego usłyszenia.

    Reply

    Jan December 21, 2015 at 10:53

    Dziękuję za odpowiedź :)

    Reply

    Piotrek December 22, 2017 at 16:03

    Rozumiem w takim razie, że jeśli ja mam 8 spotkań i każde począwszy od trzeciego było zakończone całusem w usta to również mogę zadzwonić na te 10 minut, żeby porozmawiać i złożyć życzenia? A jeśli już to czy zrobić to w samą Wigilię, np. między godziną 12 a 14? Ostatni raz widziałem się z nią wczoraj. Oczywiście nie mam zamiaru jej w tym okresie (27-30.12) nigdzie zapraszać, ale jeśli pojawi się ewentualne pytanie, kiedy się spotkamy to czy trzeba odpowiadać, że 2 stycznia, a nie na przykład: “A kiedy byś chciała/mogła”?

    Reply

    Paweł Grzywocz December 22, 2017 at 16:13

    Tak, pytasz dziewczynę, kiedy by chciała. Skąd ten wniosek, aby dzwonić z życzeniami do niestałej dziewczyny? Wystarczyło “Wesołych Świąt” na koniec ostatniego spotkania przed Świętami i tyle. Niech ona się odezwie do Ciebie, jeśli w ogóle. Od kiedy to niestały chłopak ma obowiązek dzwonić z życzeniami? Bzdura.

    Reply

    Piotrek December 22, 2017 at 17:00

    Zapytałem ze względu na pytanie czytelnika o imieniu Jan i Twoją odpowiedź z 21.12.2015 (9:36), ale widocznie źle zinterpretowałem to co mu odpisałeś. Nie czuję obowiązku dzwonienia do niej, chciałem tylko wyjaśnić tą wątpliwość. Reasumując jeśli ona się nie odezwie dzwonię we wtorek 02.01?

    Reply

    Paweł Grzywocz December 22, 2017 at 17:00

    Tak, dokładnie.

    Reply

    Piotrek December 22, 2017 at 19:35

    Rozumiem. Czyli nawet nie wysyłać już kurtuazyjnego smsa typu “Zdrowych Wesołych Świąt?”

    Reply

    Paweł Grzywocz December 22, 2017 at 20:17

    Niech ona do Ciebie napisze, to jej odpisz. Każdy frajer będzie do niej pisał w tym dniu.

    Reply

    Piotrek December 25, 2017 at 19:45

    Napisała do mnie ona, tak jak mówiłeś. A co doradziłbyś odpowiedzieć na ewentualne pytania, dlaczego nie inicjowałem żadnego kontaktu w tym okresie jeżeli ona nie odezwie się już do drugiego?

    Reply

    Paweł Grzywocz December 25, 2017 at 22:21

    “Ważne, że się odezwałem”, “Znasz mój numer”, “Bo chcę Cię widzieć, gdy rozmawiamy”. ; )

    Szymon March 3, 2018 at 09:13

    Witaj Pawle zbijają się urodziny mojej dziewczyny, czy masz jakieś sprawdzone pomysły co jej kupić albo gdzie zabrać czy wypad na zakupy jest spoko? jesteśmy razem od 4 miesięcy a znamy się od 9

    Reply

    Paweł Grzywocz March 3, 2018 at 16:05

    Wystarczy jakaś zabawna kartka i kwiatek, a do tego może być coś dopasowanego do jej zainteresowań lub coś o was, np. ramka ze zdjęciem, poduszka ze zdjęciem, nadrukiem, koszulka albo nawet kubek.

    Reply

    Bartek December 19, 2018 at 15:24

    A jeślii dostanę numer od dziewczyny np. 20 grudnia, to kiedy zadzwonić? Czekać 2 tygodnie z umówieniem pierwszego spotkania. Czy może umówić spotkanie na 2 tygodnie do przodu? To drugie mi się wydaje jeszcze bardziej bez sensu, niż to pierwsze. Czasami zastosowanie się do wszystkich zasad jednocześnie jest praktycznie nierealne.

    Reply

    Paweł Grzywocz December 19, 2018 at 15:27

    To wtedy 2 stycznia dzwonisz. Kontaktowanie się czy próby umówienia spotkania w okresie świąteczno noworocznym są niemal zawsze skazane na porażkę.

    Reply

    Dawid December 21, 2018 at 13:52

    Jeżeli dziewczyna pyta się mnie w na spotkaniu Co robisz w … ? – A co chcesz się wtedy spotkać? – Tak
    Ustalam wtedy termin na tydzień do przodu twarzą w twarz podczas spotkania po jej odpowiedzi? Jeżeli pyta o sylwestra to spędzanie sylwestra z nową dziewczyna to nie jest pokazanie zbyt duzej dostepności?

    Reply

    Paweł Grzywocz December 21, 2018 at 14:33

    Zależy, które to spotkanie. Zasada jest taka, że gdy masz czas, to należy akceptować inicjatywy i propozycje dziewczyny, ponieważ cała zabawa polega na tym, żeby to ona zaczęła gonić i się starać, proponować, zabiegać, przyspieszać tempo, więc gdy coś proponuje, to akceptuj. Wyjątkiem są jakieś absurdalne oczekiwania typu spotykanie się od razu codziennie lub co 2 dni i nie spowalnianie tego albo zostawanie od razu do późnych godzin nocnych, bo przecież ona nalegała. Nie dajemy sobie wejść na głowę i to ograniczamy, skracamy, odkładamy w czasie, ale terminy spotkań akceptujemy, gdy mamy taką możliwość. W związku z tym, gdy dziewczyna proponuje Ci konkretny termin, a nie jest to pierwsza randka, tylko taka po pocałunku w usta (4, 5 i więcej), to możesz się na takie coś zgodzić. Najpierw oczywiście się odpowiednio należy przygotować do tego typu pytania i wiedzieć, czy ewentualnie chciałbyś spędzić z daną dziewczyną sylwestra. Jak to będzie pasowało do Twoich planów. Jeśli idziesz do znajomych, to czy to nie jest zbyt wcześnie, żeby ją pokazywać, bo potem Ci przed nimi głupio, jeśli nic z tego nie wyjdzie. Wtedy warto rozważyć odpowiedź: “Jestem już zajęty/umówiony, ale możemy się spotkać 2 stycznia o 18″. A jeśli nie masz tego typu obaw albo nie idziesz do znajomych i jesteś otwarty na propozycje, to warto mieć jakiś pomysł, jak mógłbyś spędzić ten czas z dziewczyną, jak możesz zorganizować imprezę w domu albo gdzie mógłbyś jeszcze ją zabrać, gdy miejscówki często już są wyprzedane o tak późnej porze roku. Ewentualnie można z nią wspólnie porozmawiać, jak moglibyście spędzić sylwestra, ale nie liczyłbym specjalnie na dziewczynę, bo to facet jako lider powinien mieć jakikolwiek plan, a dziewczyna może ewentualnie coś dodać od siebie. Podsumowując, jeśli macie za sobą pierwszy pocałunek w usta, ona Ci się podoba, a Ty jej i ona pyta, co wtedy robisz i pyta, czy mogłaby spędzić sylwestra z Tobą, jeśli jest taka możliwość z Twojej strony, to bardzo dobrze. Powinieneś się cieszyć, że względnie nowa dziewczyna chce spędzić sylwestra z Tobą.

    Reply

    Dawid December 21, 2018 at 16:06

    Ona pytała się mnie co robię w sylwestra, ale nie pamiętałem tego żeby odpowiedzieć jej czy chce się spotkać, po prostu o tym zapomniałem i zbiłem to żartem, trochę mnie to teraz boli. Spotkanie przed sylwestrem było by ok albo umówić się właśnie na 2 stycznia ale spędzanie tak wcześnie sylwestra razem wydaje mi się za ciężkie, zbyt zwiazkowe zachowanie jak na tak krótką relację.

    Jeśli napisze do mnie w przerwie świątecznej np. Co słychać ? to jak ją naprowadzić do tego żeby przyznała się że chce się spotkać?

    Reply

    Paweł Grzywocz December 21, 2018 at 19:01

    Odpisujesz świetnie, nigdy nie było lepiej albo, że bardzo smacznie i świątecznie. Nie smsujesz, tylko odpisujesz ogólnie i tajemniczo, jak w artykule “Przykłady sms do dziewczyny”. Możesz zadzwonić i pogadać z nią, jak się czuje, jak mija czas. Nie pamiętam, ile macie spotkań ani czy jesteście parą. Jak się nie czujesz komfortowo z tym, żeby spędzać z nią Sylwestra, to po prostu tego nie rób. Przemilcz temat i mów, że jesteś już zajęty. Ustal spotkanie na 3 stycznia. Z jednej strony chcesz, aby ona Ci zaproponowała Sylwestra, a z drugiej uważasz, że to zbyt ciężkie na tym etapie. Przestań się miotać. Masz wiedzieć, czego chcesz. No chcesz. Albo jesteś gotowy z nią spędzić Sylwestra albo nie a nie rób tak, że teraz się będziesz dowartościowywał tym, że ona Cię zaprosi. Jak nie jesteś gotowy lub uważasz to za zbyt szybkie i ciężkie, to przemilcz temat. Niech ona się trudzi, jak Ci to powiedzieć.

    Reply

    Dawid December 21, 2018 at 20:16

    Mieliśmy 3 spotkania dopiero. Nie chcę żeby mi zaproponowała Sylwestra wiem że ma już plany. Po prostu fajnie było by się spotkać jeszcze przed sylwestrem w tym roku. Tutaj trochę to wygląda tak jakbym to ja był spragniony czułości, a to jej ma zależeć bardziej niż mnie. Dlatego nie odezwę się do niej się pierwszy aż do 2 stycznia.

    Zadzwonic 2 albo 3 stycznia i umowić spotkanie na 6 lub 7? A jeżeli ona napisze mi smsa w trakcie tej przerwy swiatecznej to odpisać krótko i tajemniczo, i nie oddzwaniać żeby umówić spotkanie czy oddzwonić porozmawiać chwilę co słychać i umówić spotkanie na 3 stycznia?
    Skoro przerwała tą ciszę to znaczy że chce się spotkać? Wybacz Paweł tyle pytań, ale staram się to dobrze zrozumieć.

    Reply

    Paweł Grzywocz December 22, 2018 at 11:00

    Można też na końcu randki przed Świętami powiedzieć dziewczynie: “Słuchaj, wyjeżdżam na Święta, więc zgadamy się po Nowym Roku”. W ten sposób eliminujesz możliwość, że ona się obrazi, że przez 2 tygodnie się nie odzywasz. A do niej możesz odpisać tajemniczo i tyle, jak tutaj. Nie ma sensu się wpychać na randkę między Świętami a Sylwestrem. To duża presja, zahaczająca o desperację. Tak, jak napisałeś – to jej ma zależeć, żeby ewentualnie upchnąć jeszcze jedno spotkanie a nie Tobie.

    Reply

    Dawid December 22, 2018 at 21:35

    Okej dzieki Paweł za wyjaśnienie, czyli dzwonie 2 stycznia i umawiam spotkanie na 6 niedziele albo 7 poniedzialek. Co jeśli poprosi mnie żebyśmy spotkali się np w sobote albo piatek jako alternatywny termin, wtedy akceptuje jej inicjatywę?

    Reply

    Paweł Grzywocz December 23, 2018 at 10:22

    Tak, akceptujemy alternatywne terminy, również pt. i sob. bo najważniejsze jest spotkanie, a jeśli Ci nie pasuje, to Ty podajesz jeszcze inny termin i tak do skutku się wymieniacie.

    Reply

    Paweł December 23, 2018 at 15:08

    Zastanawia mnie czy ta porada ma również zastosowanie do kobiety którą już znamy od jakiegoś czasu. Na zasadzie znajomej, dalszej koleżanki. Przypadkowe spotkanie na mieście czy kontakt na fb. Ot bez większych emocji, dwa trzy zdania w długim odstępie czasu lub życzenia świąteczne czy urodzinowe. Nagle poszło trochę dalej. Jedno, spotkanie, drugie. Czy w takim przypadku można nagiąć Twoją zasadę i zadzwonić z życzeniami lub poprzestać jedynie na sms?

    Reply

    Paweł Grzywocz December 23, 2018 at 17:50

    Nagle poszło trochę dalej, czyli co? Zacząłeś z nią randkować? Jeśli tak, to tym bardziej powinieneś zniknąć i zaniechać przyjacielskich kontaktów przez telefon i używać go wyłącznie do umawiania spotkań. Obejrzyj tutaj, jak zamienić koleżeńską znajomość w coś więcej. Poza tym według planu 12 randek do związku.

    Reply

    PiotrN December 24, 2018 at 11:18

    Kobieta, z którą miałem 7 spotkań na ostatnim w żartach nazwała mnie swoim chłopakiem, nie skomentowałem tego, bo żartowała, zmieniłem temat. Poprosiła też o spotkanie w drugi dzień świąt i mówiła, żebym do niej zadzwonił. Pasowałoby mi zadzwonić dzisiaj. Czy to tak wypada? W wigilie? Może lepiej zadzwonić przed wigilią, tak o 14, albo potem o 20? Spotkanie i tak muszę umówić na środę, a nie wiem jak i kiedy, bo te święta…

    Reply

    Paweł Grzywocz December 24, 2018 at 22:45

    To już prościej zadzwonić w pierwszy dzień świąt i umówić się na drugi.

    Reply

    Paweł December 8, 2019 at 22:45

    Cześć, kilka dni temu dostałem numer od dziewczyny. Zastanawiam się czy umówić pierwsze spotkanie przed świętami czy poczekać i zadzwonić po nowym roku?

    Reply

    Paweł Grzywocz December 9, 2019 at 09:26

    Jakbyś zadzwonił w czwartek, to spokojnie się umówisz na niedzielę albo początek przyszłego tygodnia, a to jest spokojnie tydzień przed świętami.

    Reply

    Krzysiek December 15, 2020 at 20:15

    Pawle,jeżeli będę miał 12 randkę z dziewczyną tuż przed świętami kiedy to wyjeżdża do rodziców /jej inicjatywa spotkania przed świętami/. Nie jest jednak jeszcze moją dziewczyną. A na Mikołajkach jak się spotkaliśmy dała mi w prezencie drobny upominek w postaci słodyczy. Ja nie miałem nic.Troche mi było głupio.
    Teraz spodziewam się,że znowu może mi coś kupić jako prezent. Rozumiem,że trzymamy się twardo tej zasady i na wszelki wypadek nie kupujemy nic drobnego jako prezent nawet jakieś słodycze?
    Dodatkowo jak mamy taki staż czyli ponad 2 mc znajomości to też dzwonimy umówić dopiero spotkanie po 2 tygodniach czyli po nowym roku?

    Reply

    Paweł Grzywocz December 16, 2020 at 10:25

    Jak się ma ponad 10 spotkań, to można na mikołaja albo święta dać jakieś małe słodycze, kinder niespodziankę, chuppa chupps, zozole itp. tak dla zabawy, to nic zobowiązującego, a jeśli mielibyście ustaloną wyłączność, to wtedy można nawet coś bardziej spersonalizowane, np. ona lubi kotki albo konie, to jakiś gadżet z tym związany albo coś z nadrukiem, kubek, koszulka, poduszka, ramka ze zdjęciem, jeśli macie jakieś wspólne.

    Dopóki nie macie ewidentnie ustalonej wyłączności, to jednak warto się powstrzymać, niech ona pierwsza robi takie prezenty, a jakieś drobne słodycze, to może być, to nie jest tak poważne, jak dawanie czegoś bardziej spersonalizowanego. Odnośnie umawiania spotkania w czasie przerwy świątecznej, to dziewczyna po 5 i więcej spotkaniach sama powinna się zastanawiać i pytać, kiedy się spotkacie ponownie. Jak nie zapyta, to może nie ma czasu albo nie chce.

    Ma Twój numer telefonu, więc może się zawsze odezwać. Poza tym ona może się Ciebie dopytywać, co robisz między Świętami a Nowym Rokiem, raczej na pewno o to zapyta, a jeśli nie, to bym się zastanawiał, czy ją to nie obchodzi, czy się spotkacie w tym czasie czy może wyjeżdża daleko i nie bierze tego pod uwagę. W każdym razie, jeśli w ogóle się nie zainteresuje i spyta o spotkanie w tym czasie, to sobie poczeka i zadzwonisz 3 stycznia w niedzielę. Poza tym możliwe, że jak masz ponad 5-10 spotkań, to ona teraz nic nie zapyta, bo za wcześnie i teraz luzie są skoncentrowani na Świętach, a potem odezwie się do Ciebie po świętach 27-ego i zapyta, kiedy się widzicie.

    Reply

    Krzysiek December 18, 2020 at 21:59

    Właśnie bo miałem wątpliwości co do kontaktu po świętach. Jeżeli spotkam się w najbliższą niedzielę to przerwa z telefonem do np 3 stycznia to będzie 2 tygodnie. To długo i sam piszesz że odzywanie się powyżej 10dni to chamstwo z czym się zgadzam. Z drugiej strony to wyjątkowy okres,ona wyjeżdża na święta do rodziny do innego miasta,później krótka luka i nowy rok.

    Reply

    Paweł Grzywocz December 19, 2020 at 10:45

    Ta zasada nie dotyczy świąt, tylko okresu zwykłego w ciągu roku, że nie warto przeginać, bo to za długo, wystarczy 5 dni plus mały zapas, gdy wypada to w pt. sob. lub jakieś święto, a jak są takie dłuższe święta, to nie ma sensu tego tak liczyć, ponieważ ludzie wyjeżdżają, mają inne sprawy na głowie. Dziwne, że ona nie pytała, co robisz po świętach. Jak wiesz, że ona jest wolna po świętach i siedzi w domu, a sama się nie odezwie 28-ego, to sam możesz się odezwać 29-ego i umówić spotkanie po Nowym Roku, a może ona spyta, czy masz czas wcześniej albo, czy spędzacie razem Sylwestra. Trzeba wiele razy dawać takiej dziewczynie szansę, żeby ona umówiła szybsze spotkanie. Po to są te 5 dniowe przerwy, żeby dziewczyna inicjowała spotkania nr 2 w tygodniu.

    Reply

    Krzysiek December 19, 2020 at 15:50

    Ok wszystko jasne. Widzę się z nią jutro czyli niedziela. Ona złamała ciszę i po 6 dniach mojego nieodzywania się zadzwoniła. I umówiłem wtedy spotkanie.
    Jednak jezeli ona pomyśli,że ja jako facet jestem liderem i to ja powinienem wychodzić z inicjatywą odnośnie sylwestra. To co wtedy.
    Czy np. brak poruszenia przez nią na spotkaniu tematu “co po świętach robię ” lub planów sylwestrowych oraz brak jej kontaktu przed nowym rokiem można upatrywać jako brak zainteresowania? Bo jeżeli wie,że rzadko się odzywam i spotykam to może wiedzieć,że przed Nowym Rokiem się nie odezwę. Wtedy jej to też może być obojętne.

    Reply

    Paweł Grzywocz December 19, 2020 at 17:06

    Nieee, jak dziewczyna jest zainteresowana i chce razem spędzić sylwestra, to się Ciebie o to zapyta. Jak nie zapyta, to nie ma prawa mieć potem żadnych pretensji ani nie oznacza to braku zainteresowania, ponieważ 5, 10 czy 15 spotkań nie zobowiązują nikogo do spędzenia razem tego wiejskiego dnia.

    Reply

    Krzysiek December 20, 2020 at 21:00

    Pawle, jestem po randce z tą dziewczyną. Policzyłem dokładnie i to już moja 14st z nią randka( ponad 3 miesiące stażu). Ta co była randka była 12 dni po ostatniej randce 13st,sporą przerwę zrobiłem. 14st umówiłem gdy ona do mnie zadzwoniła łamiąc 6 dniową moją ciszę. A 13 randkę umówiłem na spotkaniu gdy zasugerowała delikatnie pójście w pewne miejsce pod koniec randki.
    W ostatnim czasie trochę wszystko zrzuciłem na nią, czyli kontakt i umawianie(sugerowanie) randek oraz po części także częściowe organizowanie ich. Choć cały czas na nich jestem liderem i prowadzę. Bo mam wątpliwośći czy to nie jest profesjonalna randkowiczka lub niezainteresowana,zabijająca ze mną czas. Równolegle do niej miałem inną dziewczynę której podziękowałem bo też albo była ultra nieśmiała albo niezainteresowana.

    Obecna randka trwała najdłużej bo 5 godzin(do tej pory były 2,3,4 godziny maks). Najpierw spacer a później zaprosiła mnie do jej mieszkania(już drugi raz) i pograliśmy w planszówki i kalambury. Ogólnie dużo zabawy, śmiechu.
    Z mojej strony treningowo: brak dotyku, brak komplementów, żarty, długi kontakt wzrokowy,pauzy itd.
    Nie dałem jej żadnych słodyczy(miałem w rezerwie) bo ona też tego nie zrobiła(na Mikołajki mi dała,ale ja nic nie miałem). Na koniec był dłuższy,ale kilkusekundowy pocałunek,namiętny i tyle.

    Wspominała,że jedzie jutro do rodziców,ale po świętach wraca i że ma urlop aż do 7 stycznia i tyle. Unikała jak ognia tematu sylwestra, w ogóle mnie nie zapytała ani razu co będę robić w święta,po świętach, w sylwestra,po nowym roku itd. Jedyne jej pytanie czy pracuje normalnie,ale to tyle. Nie widziałem z jej strony żadnej chęci oraz wręcz unikanie tego tematu. Dziwne było pożegnanie bo z jej strony nie było pytania “kiedy się spotkamy” czy też”zgadamy się” nic z tych rzeczy. Nawet nie złożyliśmy sobie życzeń świątecznych, tylko nara i tyle.

    Poczekam,ale zrobię tak jak piszesz w artykule, jeżeli się do niej odezwę, to dopiero 3 stycznia. Lub całkowicie zwalę wszystko na nią i niech ona się kontaktuje. 14 randek i ponad 3 miesiące a ona trzyma mnie w jakby rezerwie, takie mam poczucie. Nie mówię, fajnie mi się spędza czas i mam co robić. Nie wiem może przez Twoje materiały(na PLUS) i większe doświadczenia jakie zdobyłem to stałem się przewrażliwiony, przesadnie czujny i doszukuje się dziury w całym, na siłę szukam braku zainteresowania. Ale zawsze gdy czułem “że coś jest nie tak” to tak było. Przeważnie kobiety udawały. Czas pokaże.
    Dam jej przestrzeń. Natomiast to co wyciągam z Twoich nauk i materiałów to, że przecież twoje zasady nie tylko podkręcają zainteresowane dziewczyny, ale demaskują kobiety co spotykają się z nudów, szukają chłopaka statysty, aby się koleżankom pochwalić. W sumie takiej będzie obojętne,że spotykamy się raz/tydzień.

    Ona po 3 m-c ANI RAZU nie zapytała wprost na temat częstszych spotkań, niż to jedno.Nie wiem czy na tym etapie jest to normalne.Ale chyba nie jest.

    Reply

    Piotrek December 21, 2020 at 21:09

    Mam pytanie. Jeśli dziewczyna, z którą jeszcze nie jestem w związku wyśle mi na Święta życzenia, powiedzmy 25 grudnia, to odpisywać jej tego samego dnia, czy dopiero 27 wieczorem. 25 i 26 to Święta i w dodatku piątek i sobota, więc według tego co uczysz należałoby czekać do niedzieli wieczór. Zgadza się?

    Reply

    Paweł Grzywocz December 21, 2020 at 21:21

    Można wieczorem, można następnego dnia do południa. Nie olewamy smsów, o czym jest artykuł: “Jak odpisywać na sms’y dziewczyny – przykłady”, a jak odpiszesz po Świętach, to bez sensu odpisywać, że dziękujesz i życzysz jej Wesołych Świąt, bo już będzie po Świętach. Normalnie wieczorem albo następnego dnia. To tylko życzenia, na zasadzie kopiuj wklej, dziękuję, wzajemnie.

    Reply

    P. March 7, 2021 at 11:07

    Hej,
    Szukam w materiałach od Ciebie i pamiętam, że pisałeś gdzieś o dniu kobiet, ale nie mogę tego znaleźć. Nurtuje mnie ta kwestia i chciałbym sobie zapisać to na przyszłość.
    Od kiedy jest dobry moment, od którego można złożyć życzenia urodzinowe(o ile dziewczyna się pochwaliła datą)/na dzień kobiet?
    Gdzie jest mniej więcej ta granica, żeby być tajemniczym i nie okazywać nadmiernie swojego zainteresowania?

    Reply

    Paweł Grzywocz March 7, 2021 at 15:26

    Stałej dziewczynie składamy życzenia a niestałej, jeśli się z nią spotykasz w tym dniu kobiet. Jeśli ona wie, że znasz jej datę urodzin, to tak samo albo można krótko złożyć życzenia niestałej dziewczynie: “wszystkiego najlepszego z okazji urodzin” na najbliższej randce po jej urodzinach.

    Reply

    Leave a Comment

    Previous post:

    Next post: