Co Zrobić, Żeby Dziewczyna Napisała Pierwsza – Reguła Niedostępności W Związku: Przykłady Bez Olewania Dziewczyny

by Paweł Grzywocz on 8 March 2021

“Piękne kobiety też chcą zdobywać, starać się, zatęsknić, zastanawiać się, zakochiwać, odkrywać, ale praktycznie nikt nie daje im ku temu okazji.”

co zrobić żeby dziewczyna napisała pierwsza

Co zrobić, żeby dziewczyna napisała pierwsza i bardziej się angażowała w relację?
Aby dziewczyna napisała pierwsza do Ciebie, to musi mieć wysokie zainteresowanie.

Jeśli więc popełniłeś jakieś podstawowe błędy, jak bycie zbyt dostępnym, zbyt szybkim, zbyt łatwym, potrzebującym, to wtedy nie ma sensu oczekiwać, żeby dziewczyna napisała pierwsza i bardziej się starała, tylko najpierw trzeba w odpowiedni sposób zbudować atrakcyjność i jej wysokie zainteresowanie.

Co zrobić, żeby dziewczyna napisała pierwsza – przykłady reguły niedostępności bez olewania dziewczyny w chamski sposób

Oczywiście zakładam, że nie obniżyłeś jej zainteresowania kompletnie ani dziewczyna nie zabijała z Tobą nudy od początku znajomości lub od pewnego czasu, gdy ją zniechęciłeś poprzez robienie jej presji lub bycie zbyt dostępnym.

W tym artykule dowiesz się:

  • Czym jest reguła niedostępności w związku i w podrywie?
  • Co zrobić, żeby dziewczyna napisała pierwsza?
  • Jak sprawić, żeby dziewczyna bardziej się starała?
  • Jak zwiększyć zainteresowanie dziewczyny w relacji?
  • Jak sprawdzić, czy dziewczyna zabija z Tobą tylko czas i udaje zainteresowanie?
  • *** PYTANIE CZYTELNIKA: “Co zrobić, żeby dziewczyna napisała pierwsza i bardziej się starała w relacji?” ***

    “Cześć Paweł,

    Piszę odnośnie dziewczyny i artykułu 5 znaków, że kobieta się w Tobie zakochała.

    Minęło 9 miesięcy naszej znajomości, ale zacząłem tracić zainteresowanie tą dziewczyną. Zauważyłem, że ona stała się bardzo komfortowa, wydaje mi się, że jest egocentrykiem. Skupia się na sobie, owszem planuje przyszłościowo ciekawe rzeczy np. wycieczkę weekendowa (ona planuje), ale w tym wszystkim zaczyna brakować konkretów.

    Często ona nie ma czasu, mamy taką pracę, że przeważnie spotykamy się weekendami, a nie widzę w niej chęci spotkań w tygodniu oraz ona nie pisze do mnie pierwsza ani nie dzwoni.

    Kiedyś to rozumiałem, ona nawet sama tego chciała, ale potem temat upadł, a sam zauważyłem, że dla niej wygodniej jest spotkać się w weekend. Rozmawiałem z nią
    o tym, że przestała dbać o naszą relację, że za bardzo jest zainteresowana sobą,
    a ona zaczęła prosić o szansę, żebym jej nie skreślał, że ona to naprawi.

    Tylko widzisz, Paweł, mnie się wydaje, że ona kiedy chce, to potrafi być miła
    i w porządku. Kiedy chce pogadać potrafi znaleźć czas, żeby zadzwonić przez telefon, nieraz napisała pierwsza przez Messenger. Kiedy chce spaceru albo wyjścia w plener, to też potrafi znaleźć czas. Ale ona stała się bardzo próżna
    i komfortowa.

    Ona chce tego, co dla niej wygodnenapisała pierwsza i bardziej się starała? Jutro walentynki, ale jakoś nie mam ochoty, żeby się z nią spotkać.

    Dzięki z góry za odpowiedź.
    Czekam i pozdrawiam.
    Wojtek.”

    >>> MOJA ODPOWIEDŹ:

    Hej Wojtek,

    A czy byłeś dla niej wyzwaniem od początku relacji aż do teraz i przestrzegałeś zasad atrakcyjności i przestrzeni z programu 12 randek?

  • Czasami mężczyźni narzekają, że ich dziewczyna nie jest zainteresowana, nie pisze pierwsza, mało inicjuje pomysłów, nie stara się, nie okazuje uczuć.
  • Jednak oni nie utrzymywali zasad wyzwania, tajemniczości, reguły niedostępności, rzadkości, lekkich, krótkich, aktywnych, pozytywnych 12 randek, pozostawiających dziewczynę spragnioną więcej i dających pozytywne, lekkie emocje.
  • reguła niedostępności w związku - co zrobić żeby napisała pierwsza i zaczęła się staraćZamiast tego sami byli zbyt przewidywalni, dostępni, brali ją za pewnik, wyluzowali się, poczuli się zbyt komfortowo, a na dodatek dawali jej stek pretensji, że ona powinna bardziej się starać, zadzwonić, napisać pierwsza, co słychać, przyjechać do nich, gdy są chorzy, wykazać się bardziej itp.

    Co zrobić, żeby dziewczyna napisała pierwsza i bardziej się starała – dawaj pozytywne emocje, a potem tęsknotę.

    Jakim cudem dziewczyna miałaby się starać bardziej, napisać pierwsza, przyjechać do nich itp. skoro mężczyźni sami nie zwiększali jej zainteresowania ani nie utrzymywali go na wysokim poziomie, a wręcz je zabijali.

    Byli zbyt dostępni, powszechni, przewidywalni, nudni w rozmowie, randki za długie, za nudne, schematyczne (np. tylko w weekendy), rozmowa tak samo i do tego aura desperacji, potrzebującego chłopaka, który żebrze o jej zainteresowanie, żeby ona bardziej się starała, napisała pierwsza, wspierała ich, przyjeżdżała do nich, wymyślała pomysły na spotkania i lista wymagań.

    Jednak oni wcale nie zachowywali się wystarczająco atrakcyjnie, żeby ona goniła za nimi i nawet nie dawali jej takiej możliwości, bo byli zbyt dostępni.

    Piękne kobiety też chcą zdobywać, starać się, zatęsknić, zastanawiać się, zakochać, ale praktycznie nikt nie daje im ku temu okazji.

    co zrobić żeby dziewczyna sama napisała reguła niedostępnościW związku z powyższym odpowiadam, że aby wymagać cokolwiek od dziewczyny, żeby napisała pierwsza, zadzwoniła, przyjeżdżała, inicjowała pomysły na spotkanie, to najpierw trzeba samemu być wyzwaniem, utrzymywać atrakcyjność przez długi czas, dawać przestrzeń, pozytywne emocje, lekkie tematy, brak presji i oczekiwań,
    a dziewczyna będzie na to reagować pozytywnym zachowaniem.

    Dlaczego dziewczyna nie dzwoni ani napisze pierwsza?

    Z kolei jeśli nie jesteśmy wyzwaniem, nie utrzymujemy atrakcyjności, jesteśmy nudni
    i przewidywalni, to ona się nie stara, nie dzwoni, nie napisze pierwsza i jest dość obojętna, a to jest skutek naszego słabego zachowania i gadaniem nic nie naprawimy, ponieważ zainteresowanie dziewczyny zwiększamy poprzez nasze atrakcyjne zachowanie:

  • na spotkaniach (a nie tylko przez kontakt telefoniczny i przerwy między spotkaniami)
  • emocje
  • postawę
  • pewność siebie
  • poczucie humoru
  • tajemniczość
  • wyzwanie
  • tęsknotę
  • pozytywne emocje
  • lekkie, krótkie i aktywne randki
  • a nie gadanie o tym, żeby dziewczyna się bardziej starała czy napisała pierwsza.
  • Zainteresowanie dziewczyny zwiększamy czynami, odpowiednim działaniem, atrakcyjnym zachowaniem a nie gadaniem jej o tym, żeby się bardziej starała.

    co zrobić jak dziewczyna się nie odzywa żeby napisała pierwszaGadanie, żeby się bardziej starała, dzwoniła i napisała pierwsza to żebranie i błaganie
    o zainteresowanie kobiety, a to
    z kolei nie zwiększa jej zainteresowania, tylko wręcz ją co raz bardziej odtrąca, zniechęca
    i odpycha.

    Chyba, że przestrzegałeś tych wszystkich reguł i byłeś atrakcyjny, to wtedy faktycznie dziewczyna zabija z Tobą czas, bo nie chce być sama, być może od początku relacji tkwiła i udawała zainteresowanie.

    Często się to zdarza wśród dziewczyn z Internetu, których nikt nie chce albo im nikt nie odpowiada albo coś jest z nimi nie tak, co też należało obserwować, weryfikować, testować poprzez program “12 kroków do związku, które ujawniają prawdziwe zainteresowanie kobiety lub jego brak“.

    Co zrobić, żeby dziewczyna napisała pierwsza? Reguła niedostępności pozwoli sprawdzić, czy jej zależy.

    Dlatego o zainteresowaniu kobiety nie należy z nią rozmawiać, tylko zwiększać
    i sprawdzać poziom jej zainteresowania poprzez odpowiednie czyny, jak:

  • krótkie, lekkie, aktywne randki
  • lekkie, pozytywne tematy
  • przestrzeń, wyzwanie, tajemniczość
  • brak presji
  • poczucie humoru
  • pewność siebie, opanowanie itd.
  • Należy sprawić czynami, że dziewczyna będzie się bardziej starać, dzwoniła i napisała sms’a pierwsza, a także pozwala to sprawdzić, czy dziewczyna Cię kocha, czy jej zależy tylko na uwadze, czy dziewczyna będzie się bardziej starać, czy jej to wszystko obojętne, gdy nawet atrakcyjne zachowanie nic nie daje, bo ona tylko zabija z nami nudę i czas.

    Co zrobić, żeby dziewczyna napisała pierwsza – analizujemy najpierw swoje zachowanie, a w drugiej kolejności szczerość zainteresowania dziewczyny.

    dziewczyna nie pisze od tygodnia co zrobić żeby napisała pierwszaNależy wziąć to pod uwagę, czy my sami zachowujemy się atrakcyjnie
    i jesteśmy wyzwaniem, żeby dziewczynie w ogóle chciało się starać o nas czy staliśmy się dla niej zbyt nudni, dostępni, przewidywalni, że jej się nie chce starać, bo pozwoliliśmy jej brać nas za pewnik i braliśmy też ją za pewnik.

    To należy ocenić na podstawie programów “12 randek do związku” i “Jak utrzymać związek” i praktykować zawarty w nich program utrzymywania zainteresowania kobiety i nie robić jej listy pretensji, oczekiwań, wymagań, presji odnośnie tego, jak ona ma się starać, bo niby dlaczego miałaby się starać, gdy nie utrzymujemy jej wysokiego zainteresowania w relacji.

    Wówczas nasze oczekiwania są bezpodstawne, nie mamy żadnej siły negocjacyjnej, bo skoro nie zachowujemy się atrakcyjnie i nie utrzymujemy wysokiego zainteresowania kobiety, to jakim cudem, z jakiego powodu dziewczyna miałaby napisać pierwsza i się bardziej starać.

    Takie są prawa i zasady w relacjach, prawo przyczyny i skutku.

  • Jak sobie pościelesz, tak się wyśpisz.
  • Myślenie życzeniowe, roszczeniowe nie działa.
  • co zrobić żeby dziewczyna napisała pierwsza - dziewczyna nie pisze pierwszaMożemy sobie oczekiwać
    i wymagać, ale to bez sensu, gdy nie prezentujemy wystarczającej atrakcyjności, żeby dziewczyna czuła motywację do starania się.

    Mamy wtedy nierealistyczne oczekiwanie i należy je skorygować i odpowiedzieć sobie na pytanie, czy ona nie stara się i nie napisze pierwsza, nawet wtedy, gdy zachowujemy się prawie idealnie, krótkie, aktywne, lekkie, wesołe randki itp.

    Jeśli to nic nie daje, to ona tylko zabija z nami czas (około 25% przypadków) albo jej zainteresowanie jest niskie, ponieważ to my zachowywaliśmy się łajzowato, zbyt dostępnie, przewidywalnie, nudnie, schematycznie, przejadaliśmy się, przestaliśmy być interesujący, przestaliśmy robić z nią interesujące rzeczy itd. (zazwyczaj to jest przyczyną, jakieś 75% przypadków).

    *** ODPOWIEDŹ CZYTELNIKA: “Mam dość tego jej ciągłego narzekania, ciągłego gadania o tym samym, braku zadowolenia
    z życia”
    ***

    “Paweł, to ja straciłem nią zainteresowanie, i nie mówiłem jej o tym, żeby bardziej się starała. Po prostu zauważyłem, że ona skupia się na sobie i to ona ma postawę roszczeniową, że gloryfikuje siebie jako ofiarę, że obarcza świat za to, że jest zły. Widzisz, kiedy ja przestałem do dzwonić i umawiać się, to ona to robiła wszystko, żeby się spotkać. Potrafiła znaleźć czas, formę rozrywki…

    I ja z nią nie rozmawiałem, żeby się bardziej starała, tylko powiedziałem, żeby rozejrzała się wokół, bo można nią stracić zainteresowanie…

    I ogólnie to ja mam dość tego jej ciągłego narzekania, ciągłego gadania o tym samym, braku zadowolenia z życia. Ona wszystkie emocje przełożyła na życie rodzinne (kwarantanna, izolacja, choroba mamy) a naszą relacje wzięła za pewnik.

    To ona przegięła i zabiła ciekawość jej osoby….
    To nie jest tak, że ja narzekam, tylko chce powiedzieć jak ja to widzę.
    To ona zawsze dzwoniła pytała czy się zobaczymy, ale te rozmowy to kompletna tragedia.

    Ona wyolbrzymia własne problemy, jest bardzo emocjonalna. Wiesz, była prawie wzorowa, szkoda to dobra dziewczyna, tylko trochę nieżyciowa, życie toczy się dalej. Dzięki za odpowiedź, zobaczymy co dalej :)

    >>> MOJA ODPOWIEDŹ:

    reguła niedostępności w związku dziewczyna ciągle narzekaOk, czyli dziewczyna jest jednym
    z toksycznych typów kobiet, które zniszczą Ci życie, niedowartościowana, niestabilna emocjonalnie ze zbyt niskim poczuciem wartości
    i skłonnościami do depresji.

    Tutaj, jak zerwać, żeby zbytnio nie cierpiała, chyba że to przejściowa niedyspozycja, trudności, tymczasowe załamanie, to bądź wyrozumiały i wspierający, ale jeśli ona taka zawsze była od początku znajomości, to po co komu partnerka życiowa, która nie radzi sobie ze sobą. To jedna
    z podstawowych cech partnerki do długiego związku.

    Należało taką najlepiej rozpoznać od razu i skreślić w ciągu 10 spotkań a nie tracić na nią 9 miesięcy czasu, ale jakoś się nauczyć trzeba. Im szybciej skreślasz toksyczne dziewczyny, tym szybciej znajdziesz tę wartościową, wymarzoną.

    Nie naprawiaj “zepsutych” dziewczyn, gdy one same nie chcą się zmienić.
    Z tego, co piszesz, to jest wiecznie niezadowolona dziewczyna, która narzeka na wszystko, nawet gdy nie miała większych problemów, a co dopiero, gdy się pojawiają, co jest nieodłącznym elementem życia.

    Pozdrawiam,
    Paweł Grzywocz
    “Każdego dnia zrób jedną małą rzecz, której się boisz”
    “Zawsze pomyśl, co zrobiłby przeciętny facet, a później tego nie rób”
    “Zawsze inwestuj w rozmowę”
    “Bez prawdziwego zainteresowania kobiety nic nie może się zacząć ani trwać”
    “Do rozwodu wystarczy jeden toksyczny charakter”

    Jak zdobyć dziewczynę w 12 randek
    Jak utrzymać związek
    PewnoscSiebieW90Dni.pl
    77 Technik Flirtu
    Wolność od pornografii i masturbacji w 90 dni
    Najlepsze miejsce do poznawania kobiet
    100 Rozmów z Kobietami
    Jak-Zdobyc-Dziewczyne.pl/mapa-sukcesu

    Podziel się w komentarzu, co robiłeś do tej pory, aby dziewczyna bardziej się starała i zadzwoniła lub napisała do Ciebie pierwsza.

    jak zdobyc dziewczyne w 12 randek


    Jeśli spodobał Ci się artykuł, to odbierz bezpłatny raport i zaawansowane porady mailowe:

    Twój email posłuży tylko i wyłącznie
    do komunikacji między nami.

    VN:F [1.9.20_1166]
    Oceń Proszę Wpis:
    Rating: 5.0/5 (7 votes cast)
    Co Zrobić, Żeby Dziewczyna Napisała Pierwsza - Reguła Niedostępności W Związku: Przykłady Bez Olewania Dziewczyny, 5.0 out of 5 based on 7 ratings

    Poszukiwano

    • https://www jak-zdobyc-dziewczyne pl/blog/co-zrobic-zeby-dziewczyna-napisala-pierwsza-regula-niedostepnosci-w-zwiazku-i-podrywie-przyklady/
    • co jezeli dziewczyna chetnie sie spotkyka ale nie pisze

    Podobne wpisy:

    Zostaw swój komentarz...

    { 37 comments… read them below or add one }

    Marek March 8, 2021 at 12:29

    Dzięki za świetny artykuł, a 12 randek i jak utrzymać związek już mam, niedługo wybieram się w długą trasę i po drodze będę słuchał kolejny raz jak utrzymać związek.

    Ogólnie myślę że moja znajomość z nową dziewczyną idzie w dobrą stronę, stara się, np świetnie mi ugotowała, zaprosiła do siebie, akceptuje każdy mój kontakt, pocałunek, zawsze oddzwania. Dogadaliśmy się że nie piszemy sms’ów i całe szczęście. Sama powiedziała że jak się np. emotki nie da to można coś źle odebrać, później myśleć niepotrzebnie itp. Oczywiście ja inicjuję spotkania, prowadzę w 100% relację, np. dzwonię i zapraszam ją na spotkania, wymyślam ciekawe randki. A ona to zawsze akceptuje i widać daje z siebie wszystko. Jak jej nie pasuje termin to zawsze podaje inny.

    Powoli zaczyna snuć plany na przyszłość, ale sama jest trochę tajemnicza hehe, “może kiedyś razem to, może kiedyś razem tamto”, jak ja. Ogólnie nie spytałem jej ani ona oficjalnie czy zostanie moją dziewczyną moim zdaniem to niepotrzebne i za szybko, oficjalnie to można się zaręczyć lub poprosić o rękę, fajnie jak jest nutka niepewności, że nie wiadomo do końca dokąd to prowadzi, narazie 6 spotkań mamy i narazie spokojnie się poznajemy. Ale jest wszystko pozytywnie.

    A Twoim zdaniem to rzeczywiście na 100% kobieta powinna pierwsza zapytać o związek? Czy wystarczą jej pytania dokąd to zmierza itp i akceptowanie mojego prowadzenia relacji. Bo w sumie to mężczyzna się oświadcza kobiecie a nie odwrotnie, czy to zależy od wychowania. Narazie za szybko by było ale żeby na przyszłość się przygotować, żeby nie odebrała że np sam nie wiem czego chcę. Czy w ogóle nie poruszać tego i po prostu randkować i świetnie spędzać czas.

    Reply

    Paweł Grzywocz March 8, 2021 at 12:31

    Randkować i świetnie spędzać czas. Odnośnie ustalania związku, to unikaj słów “oficjalnie/parą/związek/dziewczyną”, tylko ona ma spytać, gdzie to zmierza, co o niej myślisz lub czy spotykasz się z innymi dziewczynami i wtedy pytasz “Dlaczego pytasz?”, “A co chcesz spotykać się ze mną na wyłączność?”, czyli słowo “Wyłączność” jest ok. Ewentualnie odwróć role: “Czyli chcesz, żebym był Twoim chłopakiem i spotykał się tylko z Tobą?” a nie czy ona będzie Twoją dziewczyną.

    Dodatkowo: “A czy zakończyłaś kontakty z byłymi i niedoszłymi chłopakami?” i jeśli tak, to “Dam Ci odpowiedź za tydzień, ok? :) ” i za tydzień mówisz, że “Ok, mogę być Twoim chłopakiem i spotykać się tylko z Tobą” :D i dać jej kwiatka np. Może to być też na 15 spotkaniu albo samo to wyniknie na podstawie rozmowy o wartościach seksualnych, gdyby ona próbowała Cię uwieść, bo jeśli pogadacie o tym, to oczywiste, że spotykacie się tylko ze sobą.

    Może to wyniknąć naturalnie bez tej gadki, tylko dziewczyna musi gonić, inicjować szybsze spotkania, zachowywać się idealnie, to wtedy wiadomo, że traktuje Cię, jak chłopaka, ale powinna inicjować szybsze spotkania niż po 5 dniach.

    Reply

    Szymon February 22, 2024 at 23:00

    Hej Paweł, mam pytanie odnośnie tego pytania dziewczyny o związek. Spotykam się z dziewczyną od prawie 2 miesięcy i mamy 10 spotkań za sobą. Spotykamy się 1-2 razy w tygodniu. Jej zainteresowanie jest od początku wysokie i wszystkie wymienione przez Ciebie oznaki się przewijają. Błędy jakie popełniłem, to szybka zgoda na spotkania w weekendy, pocałunek w ciągu 2 pierwszych spotkań, także jest duża szansa, że nasz związek jest dla niej oczywisty i nie będzie o niego pytać. Bardzo dużo się dokłada, ale przy tym nie jest ani trochę atencyjna, ani roszczeniowa. Czy powoli szykować kwiatka, czy jeszcze poczekać?

    Reply

    Tomasz U March 8, 2021 at 21:59

    Pytanie do Marka. Jak w czasach koronawirusa organizujesz ciekawe randki? Podasz przykłady? Jakoś obecnie nie wyobrażam sobie ciekawego randkowania wg Programu JZD.

    Reply

    Paweł Grzywocz March 8, 2021 at 22:32

    Pisałem o tym w komentarzu tutaj.

    Reply

    Michał Lxxx March 9, 2021 at 01:06

    Tomasz U,
    zainteresuj się co jest otwarte w Twoim mieście w podziemiu lub pół podziemiu.

    Postaraj się poznać odpowiednich Ludzi.

    W moim mieście otwartych w ramach akcji #otwierMy ponad 140 lokali gastronomicznych, Szkoły Tańca organizują imprezy taneczne na 200 osób itd, itp.
    Poza tym wiosna za pasem, więc szykuj już koszyk piknikowy :-)

    Szukaj rozwiązań, nie licz na to, że łaskawie jakiś Polityk będący “na pasku” korporacji odpieprzy się od ludzi w 2021 roku.
    Wyjdź do ludzi, nie słuchaj mediów.
    W podziemu odbywają się imprezy karnawałowe, wesela.

    Aktualnie już jest OK.
    Problem to był w 4 kwartale 2020 r, kiedy przyszło mi spotykać się z jedna Kobietą, wtedy rzeczywiście był środek jesieni – początek zimy, ciemno, zimno, krótki dzień i tylko 4 knajpy u mnie działały “w podziemu”.

    Reply

    Tomasz U March 11, 2021 at 09:44

    Paweł, Michał – dziękuję za odpowiedzi.

    Reply

    P. March 10, 2021 at 22:29

    Hej,
    Miałem z dziewczyną 3 spotkania. Na razie podczas poznawania ma wszystkie cechy charakteru, które są na prawdę w dzisiejszym świecie rzadkością.
    Na drugim spotkaniu parę razy podczas spaceru (niedziela i wszystko zamknięte) mnie pacnęła, śmiała się “jak głupi do sera” i na końcu mówiła, żebym częściej się z nią kontaktował niż raz w tygodniu. Odpowiedziałem, że ma mój numer i po 2 dniach się do mnie odezwała. Zadzwoniłem wieczorem i wtedy umówiłem spotkanie na sobotę (4 dni do przodu). Sobotę sama zaproponowała, bo w niedzielę nie mogła.
    Na 3 spotkaniu pojechaliśmy do innego miasta aby nie być w tym samym miejscu i pochodziliśmy chwilę po rynku szukając kawiarni, lecz w dobie pandemii po 20 wszystko albo było zamknięte albo już zamykali, więc został znów spacer. Tu też się śmiała, parę razy dotknęła. Szła blisko mnie i wydawało mi się, że jest ok.
    Pod koniec spotkania miałem zawahanie czy ją pocałować czy nie. Nie dałem jej tego oznak, że chce to zrobić i jak się zdecydowałem to ułamek sekundy wcześniej ona sama z siebie się do mnie przytuliła i w momencie jak to robiła ja próbowałem ją pocałować i wyszło, że ni to w usta ni w policzek. Pożegnaliśmy się: “pa, pa” i wsiedliśmy do swoich samochodów. Podczas odjeżdżania nie popatrzyła w moją stronę i tak sobie teraz myślę, że to mogła być pierwsza oznaka, że coś zawaliłem. Przez to od soboty wyczekiwałem, aby zadzwonić i się umówić, bo właśnie to pożegnanie mnie męczyło. Nie odezwała się sama z siebie tak jak po 2 spotkaniu, a że już nie mogłem wytrzymać to zadzwoniłem dziś (po 4 dniach) o 18 30, ale nie odebrała.
    Ogólnie za 1 razem jak dzwoniłem to napisała sms, że nie mogła odebrać. Następne telefony odbierała lub oddzwaniała do 15minut (raz odwołała drugie spotkanie, bo była chora – angina, faktycznie było po niej to słychać). No ale żeby nie było tak kolorowo to dziś od telefonu nie daje oznak życia co zazwyczaj nie miało miejsca.
    Co do tajemniczości to nauczony wpadkami z innymi nie kontaktowałem się z nią. Jedynie wtedy jak była chora pogadaliśmy 10minut przez telefon. Pewnie popełniłem jakieś błędy, ale na razie ich nie dostrzegam. Może za mało opowiadania, chociaż parę historii opowiedzieliśmy sobie nawzajem. Pod koniec 3 spotkania widziałem, że nawet ona bardziej ekscytowała się tym, że może mi powiedzieć historie z życia.
    Co byś mi doradził? Wydaje mi się, że na 99% się wycofała skoro nie odpisuje/nie oddzwania pomimo, że wcześniej to robiła.
    Spróbować jeszcze dzwonić? W jakich odstępach czasu? Tak jak z 1 telefonem? Po dniu, później po 4 dniach, a później po następnym tygodniu?
    Pozdrawiam

    Reply

    Paweł Grzywocz March 11, 2021 at 14:51

    Tak, dzwonimy 1 raz w ciągu dnia, co 2 dni, bez piątków i sobót aż uzbieramy kilka nieodebranych połączeń bez żadnego odzewu. Część dziewczyn, około 2/5 randkuje dla sportu, dla zabicia nudy, w celu dowartościowania się, z ciekawości, więc nawet, gdy robisz wszystko dobrze, to pocałunek pozwala zdemaskować takie pożeracze naszego cennego czasu. Pamiętaj też, że z Internetu tych dziewczyn, która zabijają tylko czas może być i 50%, ale lepiej już się komuś przyjrzeć z bliska na spotkaniu niż domyślać przez miesiąc pisania, jaki ktoś jest, więc może to i dobrze, że sporo dziewczyn z Internetu spotyka się hurtowo, jak leci.

    Poza tym nie panikuj. Często dziewczyny mają telefon w torebce, nie słyszą, były zajęte, myły lub suszyły włosy itp. swoje sprawy, a nie muszą oddzwaniać do niestałego chłopaka, więc to nic nie znaczy, gdy raz czy dwa akurat nie odbierze, nie oddzwoni. Spróbuj jeszcze raz, jakby nigdy nic. Jeśli nic z tego nie wyjdzie, to tak, pocałunek demaskuje dziewczyny, które spotykają się dla sportu, zabicia czasu, niedowartościowania. Dlatego tak ważny jest pocałunek między 3 a 5 spotkaniem, żeby takie dziewczyny skreślić na starcie, a nie bujać się z nimi 10 spotkań, a ona potem i tak się odsunie i powie, że szukała przyjaźni i kogoś do towarzystwa.

    Reply

    P. March 14, 2021 at 21:38

    Dzwoniłem znów dziś(niedziela) o 19 i sytuacja tak jak ostatnio. Telefon nie odebrany, brak odzewu.
    Spróbuje jeszcze w tygodniu max 2x zadzwonić i pewnie to będzie na tyle tej znajomości, bo skoro wcześniej oddzwaniała/pisała sms sama z siebie to raczej nie zmieniła by swojego zachowania ot tak bez przyczyny.
    Najprawdopodobniej tak jak wyżej napisałeś może sama nie wiedziała czego chce i “pocałunek” to zweryfikował. Niestety, bo naprawdę była to fajna dziewczyna, ale do tanga trzeba dwojga.
    Jedno powiem, że myśl z tyłu głowy, żeby nie wierzyć do 10 spotkań i że każde spotkanie może być ostatnie bardzo pomaga.
    Dam znać jak się sytuacja rozwinie.
    Dzięki za pomoc.
    ps. Czy ogólnie kiedyś ktoś miał taką sytuację, że kobieta zamilkła na 2 telefony, a później odebrała i normalnie relacja się rozwinęła? (pytam z ciekawości, a nie po to, żeby sobie robić nadzieje).

    Reply

    Paweł Grzywocz March 15, 2021 at 11:12

    Nie pamiętam. Sporadycznie może być tak, że był weekend, wyjechała, zajęta, nie słyszała, nie mogła i dodzwonisz się za 3 lub 4 razem w środku tygodnia. Nie polecam panikować, gdy dziewczyna nie odbiera, bo to sporo nerwów kosztuje, a czasami nic się nie stało, a czasami po prostu to nie to, to nie ta i cały czas jesteśmy na to gotowi, pełen spokój, dlatego polecam więcej niż 2 nieodebrane połączenia bez żadnej odpowiedzi, 3 lub 4. W niektórych przypadkach nawet tak prozaiczne powody były, jak zgubienie, zepsucie lub kradzież telefonu albo jakaś choroba, słabszy moment. Nie zawsze jest to w 100% kwestia naszej osoby, więc szkoda emocji na to. Nie odbiera, to nie odbiera. Może odbierze za kilka dni, a może to koniec. Życie toczy się dalej. Książka telefoniczna powinna cały czas rosnąć dopóki jedna z dziewczyna lub kilka nie zapyta o wyłączność.

    Reply

    Michał Lxxx March 15, 2021 at 19:48

    Ja tak miałem, że kobieta w 2 różne dni, 2 razy nie odebrała telefonu, a następnie kolejnego dnia sama oddzwoniła i normalnie umówiłem którąś tam z kolei randkę.

    Oddzwoniła i krótko powiedziała, że “widziała, że dzwoniłem ale nie miała warunków do rozmowy telefonicznej, więc oddzwania teraz kiedy ma warunki”.

    Porozmawialiśmy chwilę i normalnie zaproponowałem spotkanie, które się odbyło.

    Ale to rzadkość taka sytuacja.
    W ponad 90% przypadków, po 2 nieodebranych połączeniach NIC WIĘCEJ Z TEGO NIE WYNIKAŁO, ale polecam dzwonić max. 4 razy z naszego numeru telefonu.
    LUB
    Po 2 nieodebranych połączeniach zadzwonić z INNEGO NUMERU. Jeżeli kobieta odbierze/oddzwoni, to się nie odzywamy. Za jakiś czas próbujemy 3 raz z tego telefonu co kobieta ma nasz numer, jeżeli nie odbierze/nie oddzwoni, to kasujemy kontakt do kobiety.

    Reply

    P. March 18, 2021 at 18:33

    Dzięki Pawle i Michale. Moja przygoda z tą dziewczyną dobiegła końca ;) 4 nieodebrane telefony bez odzewu.
    Czas wyciągnąć wnioski i dokształcać się w budowaniu emocji podczas spotkań.
    Są tylko 2 opcje: dziewczyna przychodziła, żeby nie siedzieć w domu albo wprowadziłem na spotkaniu za mało emocji i próbą pocałunku całkowicie zabiłem zainteresowanie.
    No nic, pierwszy raz mi się taka sytuacja zdarzyła, ale głowa do góry i uczymy się na błędach.

    Reply

    Paweł Grzywocz March 18, 2021 at 19:15

    Super wnioski, każda dziewczyna jest praktyką przed następną.

    Reply

    Aiden March 12, 2021 at 10:27

    Czy rolki / paintball są dobrym pomysłem na pierwszą randkę czy lepiej tego typu atrakcje zostawić na 2-3 spotkanie a pierwsze po prostu spacer?

    Reply

    Paweł Grzywocz March 12, 2021 at 13:40

    Nie polecam przed związkiem ekstremalnych spotkań, gdzie kobieta musi się przebierać, może się spocić, wygłupić, bać, dlatego odradzam. Pierwsza randka to najlepiej herbata/kawa na wynos może być, a kolejne może być spacer, okoliczne centra kultury, wystawy, galerie sztuki, muzea, a także pisałem o tym w komentarzu tutaj.

    Reply

    Szymon March 14, 2021 at 11:54

    Hej Paweł, dzięki za kolejny świetny artykuł.
    Jestem w początkowej fazie budowania relacji (parę spotkań za nami).
    Na mojej ostatniej randce, na sam jej koniec, dziewczyna rzuciła tekst, że kolejne spotkanie zorganizuje ona. Przyznam, że nie zabrzmiało to jakoś bardzo zdecydowanie, więc nie jestem pewny jak taką deklarację traktować. Czy przy najbliższym kontakcie w celu umówienia randki jakoś do tego nawiązać, czy próbować umówić kolejne spotkanie jak gdyby nigdy nic, czy teraz się nie odzywać i czekać aż to ona wykona jakiś ruch?
    Pozdrawiam,

    Reply

    Paweł Grzywocz March 14, 2021 at 12:17

    Do 10 randek nic się nie liczy i każda randka może być ostatnią, nie rozmawiamy o przyszłości pierwsi oraz niczego nie oczekujemy ani nie naciskamy, więc ja bym nie wierzył, nie oczekiwał, nie naciskał. Normalnie umów spotkanie i postępuj według swojego planu. Jeśli dziewczyna zaproponuje inny sensowny pomysł, to w porządku byle to nie było kino itp. stereotypowe, nudne, sztampowe, oficjalne pomysły, które stawiają was w roli starej, znudzonej sobą pary. Wtedy powiedz, że super, może następnym razem, a teraz wolisz spotkać się na świeżym powietrzu, na rynku, a potem porobicie coś, co się dowie na spotkaniu, a do kina pójdziecie kiedy indziej.

    Reply

    Szymon March 14, 2021 at 12:36

    Dzięki za szybką odpowiedź. Póki co wszystkie spotkania są na świeżym powietrzu, bo przez covida dziewczyna trochę obawia się zamkniętych przestrzeni:) Powiedz jeszcze, czy na mój plan (1 spotkanie na tydzień) powinny mieć wpływ okazje do naszych spotkań w gronie wspólnych znajomych? Np. niedługo dziewczyna organizuje swoje urodziny i spacer, na który mnie zaprosiła. Czy tego typu spotkania traktować jak zupełnie osobny i niezależny wątek?

    Reply

    Paweł Grzywocz March 14, 2021 at 13:29

    Tak, spotkania w grupie się nie liczą jako randki sam na sam.

    Reply

    Szymon March 14, 2021 at 15:35

    Dzięki. Niech moc będzie z Tobą :)

    Reply

    Marcin March 14, 2021 at 20:53

    Hej Paweł,

    Byłem na pierwszej randce z dziewczyną poznaną na portalu randkowym na spacerze, później z racji tego, żę było zimno, to zaproponowałem jej aby weszła do mojego mieszkania się ogrzać, zrobiłem jej herbatkę, pogadaliśmy. I tu głownie ona gadała, ja byłem wręcz nieprzytomny bo spałem poprzedniej nocy 2 h – wydaje mi się, że wypadłem dość źle. Dziewczyna od razu po spotkaniu usunęła konto na portalu randkowym, spytałem dlaczego, to odpowiedziała, że i tak tam z nikim nie pisała (dla mnie to dziwne, bo często widziałem, że jest tam ona online). Od tamtego spotkania minęło miesiąc, w międzyczasie coś pisała, abym wpadł do niej “na obiadek” kiedyś, mówiła też że następnym razem jak będzie u mnie to mam jej coś pokazać – więc myślałem, że jest zainsteresowana mimo że według mnie dość słabo wypadłem na tym pierwszym spotkaniu. Pewnego dnia chciała wpaść tak, bo była ze swoją koleżanką w moich stronach, ale powiedziałem jej, że nie mogę akurat dzisiaj i że jak chce to może wpaść następnego dnia. Powiedziała, że “jutro” się jej nie chce i że nie umiem zapraszać. Minęło trochę czasu i zaprosiłem ją, aby przyszła do mnie. Odpowoedziała tylko “niech będzie”, ale w dniu spotkania rano napisała, że następnego dnia ma spotkanie o pracę i chce się przygotować, a potem że się jej nie chce. Zadzwoniłem do niej i było słychać wkurzenie w jej głosie. Nie przeprosiła mnie za odwołane spotkanie a nie podała alternatywnego terminu. Następnego dnia napisała, że była chora i rozwmowę o pracę też przełozyła. Wkurzyłem się i powiedziałem jej tak, że jeśli nie chce sie spotkać to niech mi powie to teraz – na co odpowiedziała, że jakby chciała zakończyć znajomość to bym już to wiedział. Na co powiedziałem, że no dobra, ale termin następnego spotkanai ustaala ona, na co odpowiedziałą “oki”. Teraz widzę, że znowu siedzi na poralu randkowym cały dzień. Skasować jej numer, fb, whatsappa i wszelki kontakt czy są jakieś szanse, że sie to poprawi. Było tylko 1 spotkanie, miesiąc temu..

    Reply

    Paweł Grzywocz March 15, 2021 at 11:08

    Dobrze Ci powiedziała, że nie umiesz zapraszać. W którym materiale mówię, żeby zwlekać miesiąc z umówieniem drugiego spotkania? Podpowiedź: w żadnym. Następnie, gdy ona zasugerowała spotkania, to skarciłeś jej inicjatywę i jej nie zaakceptowałeś, więc najpierw olewałeś dziewczynę przez miesiąc, a potem olałeś jej propozycję spotkania. Świetna robota. Dziewczyna przymknęła oko na słabszą formę na pierwszym spotkaniu, ale resztę zepsułeś dokumentnie, bo nie umiesz zapraszać, prowadzić relacji randkowej. Następnym razem prowadź relację zgodnie z planem “Jak zdobyć dziewczynę w 12 randek“. Przesłuchaj 10 razy w 10 tygodni, a potem raz w miesiącu do końca życia.

    Reply

    Marcin March 15, 2021 at 17:38

    Jest szansa, że się odezwie? Czy powinienem już skasować ją z mojej głowy, bo nic z tego nie wyjdzie?

    Reply

    Paweł Grzywocz March 15, 2021 at 17:57

    Nie mamy kryształowej kuli, dlatego polecam zadzwonić więcej niż 2 razy, aby mieć pewność, że ona nie chce odebrać.

    Reply

    Marcin March 15, 2021 at 18:08

    Ale ona odpiera i normalnie odpisuje, jak do nie piszę. Napisałem jej jak odwołała poprzednie spotkanie, żę teraz ona ustala termin i że oki – odpisałem, że jak się zdecyduje, to ma napisać. Chyba źle to zrobiłem, ale się wkurzyłem i jej tak powiedziałem? Od 3 dni do niej nie piszę, ona do mnie też nie

    Reply

    Paweł Grzywocz March 15, 2021 at 19:28

    Sorry, pomyliłem Cię z powyższym komentarzem od P. W Twoim przypadku odpisałem, że zabiłeś zainteresowanie miesiącem przerwy, olaniem dziewczyny i odrzuceniem inicjatywy dziewczyny. Dziewczyna niczego nie ustali. Masz odwrotne myślenie do prawidłowego i potrzebujesz je zmienić poprzez program 12 randek tutaj. Np. oczekujesz, że niestała dziewczyna będzie cokolwiek ustalać, a to jest absurdalne, ponieważ to mężczyzna jest liderem i prowadzi całą znajomość, a kobieta chce być prowadzona, a Ty zrzucasz inicjatywę na dziewczynę i to w dodatku jeszcze niezainteresowaną, bo jeśli odwołała spotkanie w dniu spotkania bez wyczerpujących przeprosin i nowej daty spotkania, to Cię nie szanuje i nie jest kompletnie zainteresowana, ponieważ swoim wcześniejszym zachowaniem zabiłeś jej zainteresowanie. W dodatku takie teksty, żeby Ci powiedziała, że jak nie to nie to już w ogóle dramat i wyrzucanie resztek godności do kosza.

    Możesz dodatkowo wyszukać w google artykuł: “Jak sprawdzić, czy dziewczyna coś do mnie czuje w 3 krokach”, “7 oznak udawanego zainteresowania dziewczyny”, “Dziewczyna potrzebuje czasu – co robić gdy kobieta chce czasu”, “Dziewczyna wysyła sprzeczne sygnały, ponieważ chce uwagi”.

    Reply

    Marcin March 15, 2021 at 19:43

    Ale ja nie olałem jej inicjatywy – po prostu powiedziała mi, że może wpaść tego samego dnia, jak ją zapytałem kiedy do mnie wpadnie. Ja naprawdę nie miałem wtedy czasu. Poza tym mamy do siebie raptem 1-2 km drogi, więc to nie jest tak, że chciała przyjść, była blisko i ja ją olałem. Pytanie, to czemu ona dalej ze mną pisze i niby chce się spotkać, skoro już straciła zainsteresowanie?

    Reply

    Paweł Grzywocz March 15, 2021 at 19:48

    Nie chodziło o to, że nie mogłeś się spotkać, gdy ona chciała wpaść, bo to dobrze, żeby nie być dostępnym na zawołanie. Chodziło o fragment: “Od tamtego spotkania minęło miesiąc, w międzyczasie coś pisała, abym wpadł do niej “na obiadek” kiedyś, mówiła też że następnym razem jak będzie u mnie to mam jej coś pokazać”.

    Gdy dziewczyna dawała takie sugestie spotkania, to należało ją zaprosić na kolejne spotkanie, a gdy tego wtedy nie zrobiłeś, to bardzo obniżyłeś lub zabiłeś jej zainteresowanie i wyszedłeś na chłopaka, który nie ma pojęcia, jak zaprosić dziewczynę ani jak prowadzić relację do przodu, co Ci z resztą powiedziała, że nie umiesz zapraszać. Musiała czekać miesiąc na jakiś ruch (czyli olałeś ją na miesiąc po pierwszej randce, skoro jej przez miesiąc nie zaprosiłeś na spotkanie – pisanie nic nie znaczy, to strata czasu), czego ona i tak się nie doczekała. Tak to opisałeś, że miesiąc jej nie zapraszałeś, mimo że ona sugerowała spotkanie i wyrażała chęć spotkania.

    Jeśli natomiast składałeś jej konkretną propozycję spotkania w ciągu tego miesiąca, czyli podałeś dzień, miejsce i godzinę spotkania, a dziewczyna nie przyszła ani nie podała innego terminu, to tylko się Tobą bawi i zabija nudę. Jeśli natomiast nie podałeś konkretnego dnia, miejsca i godziny spotkania, to nie potrafisz umawiać spotkań. Wyszukaj na ten temat artykuł: “Jak zdemaskować zainteresowanie dziewczyny przez telefon”.

    Dlaczego ona chce pisać? Wyszukaj artykuły w google, które poleciłem w poprzednim komentarzu.

    Reply

    Marcin March 15, 2021 at 20:12

    Ok, możesz mieć rację. Ale gwoli janości, ona się tłumaczyła, dlaczego odmówiła spotkanie (bo była chora i nie miała humoru) – i że to spotkanie i tak było “niepewne”, bo miała jechać do domu i ta rozmowa o staż w przeddzień i chciała się przygotować. Ostatecznie podobno i tak nie jechała na tę rozmowę, bo przełożyła z powodu choroby. Jeszcze po odmowie spotkania zaprosiła mnie na facebooka, bo ja zapomniałem jej naziwksa i nie mogłem sobie przypomnieć przez miesiać. Myślisz, że mogła to też źle odebrać? Ale w takim razie, po co mnie zaprosiła na facebooka, skoro już nie jest mną zainteresowania. A co zrobić, jeżeli się odezwie i sama zaproponuje spotkanie, albo jednak ja mam spróbować i umowic z nią spotkanie z odpowiednim wyprzedzeniem?

    Reply

    Paweł Grzywocz March 15, 2021 at 20:23

    Tak, dla pełnej jasności umów spotkanie zgodnie z zasadami tak, jak to powinno być zrobione, a gdyby ona zaproponowała konkretnie spotkanie (bardzo rzadko), to zaakceptuj, gdy możliwe lub podaj inny termin, ponieważ należy akceptować inicjatywy dziewczyny. Odnośnie jej choroby, to pamiętam, że chyba odpisałem ostatnio, że wiedziała, że jest chora od samego rana, więc spotkanie należało odwołać z samego rana a nie w ostatniej chwili. Choroba jednak jest wymówką, którą traktujemy poważnie i próbujemy jeszcze za 10 dni, gdy wyzdrowieje. Dziewczyny wysyłają zaproszenia i wznawiają kontakt, bo nie chcą stracić adoratora, uwagi, więc to nic nie znaczy, liczą się spotkania sam na sam.

    Adrian March 15, 2021 at 11:24

    Cześć Pawle, mam takie pytanie, mówisz że mniej więcej na 10 zagadanych kobiet około 1 powinna przyjść na spotkanie (10%) a jak wyglądają średnio statystyki dotyczące randkowania czyli ile średnio trzeba odbyć takich pierwszych spotkań aby doprowadzić do związku? Pisałeś, że na 52 spotkania (czyli 520 zagadanych kobiet rocznie, będzie z tego ~52 pierwsze randki) i JEDNA kobieta będzie się nadawać do związku czyli około 2% spośród tych co przyjdą na 1 randkę.

    Reply

    Paweł Grzywocz March 15, 2021 at 13:31

    Tak, są to takie przykładowe szacunki, gdy masz wysoki poziom komunikatywności, pewności siebie, to może przyjść 30-40% zagadanych dziewczyn na pierwsze spotkanie, choć nie każda musi Ci się spodobać na tyle, aby spotkać się ponownie, a czasami przyjdzie 10%, są lepsze i słabsze momenty w zależności też od indywidualnych predyspozycji i tempa rozwoju. A ile kobiet z tego będzie się nadawać do długiego, udanego związku, to podobnie, może to być 23 dziewczyna, a może być 46, a czasami mogą to być 3 dziewczyny poznane z ostatnich 10 i jest to dość losowy czynnik, bo nigdy nie wiesz, kiedy spotkasz właściwą kobietę, której się również spodobasz, może to być 15 zagadana dziewczyna, gdy jesteś kompetentny i masz trochę szczęścia, a może to być 50 lub 150 dziewczyna, jeśli występują różne przeciwności, że się nie podoba do końca, że ona jest po przejściach, ma kontakt z byłym, dziecko itp. perypetie. Należy to traktować, jak dobrą zabawę i cieszyć się tym czasem wolności, bo udany związek powinien potrwać 40-50 lat i wymaga pielęgnowania oraz radzenia sobie z rutyną i prozą życia codziennego, więc będzie to inny czas niż ten czas wolności, poznawania się, randkowania.

    Generalnie przy taki ilościach rzędu kilkaset zagadanych dziewczyn rocznie powinno się spokojnie spotykać kilka bardzo interesujących dziewczyn rocznie, które nadają się do długiego związku. Jeśli tak się nie dzieje, to najprawdopodobniej zagadujemy byle jak, jak leci, idziemy na ilość oraz powtarzamy za dużo prostych błędów, bo niektórzy próbują forsować rezultaty samą ilością zagadanych kobiet, a to jest mniej więcej 45% sukcesu, potem 45% to nasze twarde umiejętności flirtu, pewności siebie, bycia wyzwaniem, obycia towarzyskiego, odczytywania i budowania zainteresowania i pozostaje 10%, które jest elementem przypadku, że akurat dziewczyna jest wolna, akurat jest w Twoim typie, a Ty się jej też podobasz i jesteś w jej typie, akurat zauważyliście się w sytuacji, gdzie można było spokojnie zagadać, akurat zerwała z chłopakiem albo ma zamiar przestać się z kimś spotykać, kto jej nie odpowiada, akurat poukładała sobie głowę po rozstaniu itp. czynniki niezależne od nas.

    Mogą te proporcje nawet wyglądać bardziej po 33,3%, ponieważ siłą rzeczy, jakieś 50-70% zagadywanych kobiet jest zazwyczaj zajęta, zaręczona, zamężna, ma dziecko z poprzedniego związku albo ma problemy ze sobą, że boi się ludzi, mężczyzn itp. dlatego nie ma sensu się przejmować zbytnio “niepowodzeniami”, ponieważ w ok. 33% to kwestia ilości, 33% naszych umiejętności i 33% sytuacji życiowych napotkanych kobiet, aczkolwiek to ostatnie zależy mocno od ilości zagadywanych kobiet, że im więcej zagadujemy, tym więcej napotkamy tych, które się nadają i mają czystą życiową sytuację. Dlatego takie modele liczbowe nigdy nie oddadzą w 100% rzeczywistości, tylko są pewnym uproszczeniem, modelem, przykładem.

    Reply

    Marecki January 27, 2024 at 14:55

    Bardzo fajny artykuł i mam sytuację, która się do niego cześciowo odnosi.
    Około 2 lata temu spotykałem się z koleżanką z pracy – na początku pisaliśmy, później ona proponowała kilka razy spotkania, ale jakoś nie wychodziło, a z czasem zaczeliśmy sie spotykać i po kilku miesiącach byliśmy w związku. Niestety ale za bardzo się wtedy wkręciłem i przeinwestowałem totalnie, dziewczyna zakończyła relacje, ja jeszcze prosiłem itp. co bardziej mnie pogrążało. Kilka miesięcy temu na imprezie firmowej doszło miedzy nami do zbliżenia, traktowałem to na luźno, bez presji, jako jednorazowa sytuacja, ale po kilku dniach napisała do mnie SMSa i tak wrócił nam kontakt. Na początku była bardzo zainteresowana, proponowała spotkania, dużo dzwoniła pisała, z czasem chyba znowu przeinwestowałem. Na ten moment praktycznie nie piszemy, czasem się spotykamy, ale tylko z mojej inicjatywy. Dziewczyna raz jest dla mnie mega miła, inicjuje dotyk, kompelemntuje, a raz zachowuje się jakbym był jej wrogiem, unika dotyku itp. Czy nabranie dystansu do niej może pomóc po przeinwestowaniu po raz kolejny? Czy temat już raczej spalony na amen?

    Reply

    Paweł Grzywocz January 27, 2024 at 15:51

    Jak w artykule np. tutaj, tutaj, tutaj, tutaj i tutaj. Zasada jest taka, że niestabilne zainteresowanie to udawane zainteresowanie i dziewczyna zabija tylko czas. Nie wiem też, o co Ci chodzi z traktowaniem Cię, jak wroga, bo może chodzi Ci o to, że w pracy zachowuje się inaczej, ale to może wynikać też z tego, że kobiety oczekują dyskrecji i nie lubią plotek, więc zalecam w miejscach publicznych nie dotykać dziewczyny, co też jest jedną zasad z programu 12 randek, który najlepiej, jakbyś się nauczył na pamięć, aby prowadzenie relacji przychodziło naturalnie, jak oddychanie.

    Reply

    Marecki January 28, 2024 at 09:36

    Ok, dziękuje za odpowiedź. Jak to najlepiej teraz rozegrać? Uciąć to i iść dalej czy złapać dystans, dać jej się troche wykazać? Mam wrażenie że jak się oddalam to jest lepiej, tylko że zaraz wraca moje wielkie zainteresowanie.

    Reply

    Paweł Grzywocz January 28, 2024 at 11:46

    Jest o tym przedostatni link do artykułu, który poleciłem “Jak sprawdzić, czy dziewczyna coś do mnie czuje w 3 krokach”, czyli dopóki dziewczyna przychodzi na spotkania, to piłka jest w grze, chyba że już zacznie przychodzić na spotkania tylko z nudów bez żadnego zaangażowania, ale to też wtedy należy zauważyć, czyli zaleca zawsze uzyskać czarno-białą sytuację, że np. jeśli zabiłeś zainteresowanie kompletnie, to dziewczyna nie zgodzi się już na kolejne spotkanie, tutaj, jak umawiać.

    Reply

    Leave a Comment

    Previous post:

    Next post: