Dziewczyna Zerwała Ze Mną Bez Powodu Przez SMS Po 6 Miesiącach Intensywnego Związku – Dlaczego i Jak Uniknąć Cierpienia?

by Paweł Grzywocz on 7 May 2021

“To, na co jej pozwoliłeś, to kompletne wykorzystanie Ciebie seksualnie i psychicznie. Rzeczywistość rządzi się konkretnymi prawami, których skutków ignorowania nie da się uniknąć.”

dziewczyna zerwała ze mną bez powodu
Dziewczyna zerwała bez powodu, mówiąc że kocha, ale zrywa mimo wszystko, potrzebuje przerwy oraz chce sobie wszystko przemyśleć, odpocząć od wszystkiego
i wszystkich.

Do takich wniosków doszła po 6 miesiącach namiętnego związku.

Jak zrozumieć jej zachowanie i jego przyczyny oraz jak uniknąć w przyszłości bycia zostawionym bez powodu.

W tym artykule dowiesz się:

  • Co zrobić, gdy dziewczyna zerwała ze mną bez powodu?
  • Dlaczego dziewczyna mówi, że kocha, ale zrywa?
  • Jak się zachować, gdy dziewczyna zrywa?
  • Dlaczego dziewczyna zostawiła mnie bez powodu?
  • Czy dziewczyna wróci po rozstaniu?
  • Co oznacza, że ona chce przerwy i potrzebuje sobie wszystko przemyśleć?
  • Dlaczego dziewczyna zrywa bez powodu, mimo 6 miesięcy seksu
    i dużego zainteresowania?
  • Jak sprawdzić, czy ona nie szukała sobie klina po byłym?
  • *** PYTANIE CZYTELNIKA: “Dlaczego dziewczyna zerwała ze mną bez powodu przez sms po 6 miesiącach związku, seksu i wysokiego zainteresowania.” ***

    “Hej Paweł!

    A więc, wszystko zaczęło się w roku 2017 w styczniu kiedy to trafiłem na Twoje materiały, darmowe, później płatne.

    W maju tego samego roku, napisała do mnie dziewczyna z zapytaniem czy nie nauczył bym jej siostrzeńca gry na akordeonie, zgodziłem się, podała mi numer do siebie, żeby się skontaktować. Zobaczyłem ją na pierwszych zajęciach,
    po skończeniu zaczekałem kilka dni i zadzwoniłem umawiając się na spotkanie, przyszła z chęcią potem sama wykazywała chęć spotkania i w ogóle była bardzo zainteresowana.

    Tylko, że to była pierwsza dziewczyna, z którą się spotykałem (później się dowiedziałem, że ja byłem również jej pierwszym), więc nie miałem odwagi żeby ją pocałować, i tak minęło 8 spotkań i ona już dawała wymówki, tak zakończyliśmy nasze randki (nie byliśmy w związku, nie było nawet takiego tematu)
    i potem się nie widzieliśmy 3 lata (mieliśmy jedynie kontakt na FB, czyli coś sobie czasami wysyłaliśmy).

    Minęły trzy lata, był kwiecień rok 2020. jadąc do pracy zadzwoniłem do niej, tak po prostu, ona mnie nie poznała, rozłączyła się. Po chwili napisałem, kto dzwoni, po kilku minutach sama do mnie zadzwoniła przepraszając, że mnie nie poznała, pogadaliśmy około 15 min gdzie dużo się śmiała i w ogóle.

    - Potem napisała do mnie, gdzie zeszliśmy na temat różnic między związkiem tym na “FB” a tym w realnym życiu. Gdzie napisała, że w internecie jest ładnie,
    a w rzeczywistości ciągle się ostatnio kłócą i ma ochotę go zostawić, bo też ją oszukuje. Napisałem, że chętnie bym cofnął się do tego czasu kiedy się widywaliśmy i wykonał pewien krok.

    - Dałem znać, że jak będzie wracać w rodzinne strony, to niech da znać. W piątek wysłała mi zdjęcie, że już jedzie, zaproponowałem następny dzień, czyli sobotę. Zgodziła się, spotkaliśmy się, pospacerowaliśmy, powiedziała mi, że zerwała tydzień temu z byłym, po 40 min. spaceru ją pocałowałem, była bardzo zadowolona i mega zainteresowana, zaczęła wspominać, że mogłem to zrobić te 3 lata temu a nie musiała tyle na mnie czekać.

    - Na trzecim spotkaniu zrobiliśmy ognisko, gdzie mówiła, że jej były wżyciu by czegoś takiego nie zorganizował. Na koniec zaczęliśmy się całować, po dłuższej chwili rzuciła się na mnie, po czym uprawialiśmy seks (wtedy spytała się czy
    będziemy razem, zaakceptowałem)
    .

    - Potem miała lekkie wyrzuty gdzie ze mną zrobiła to na trzecim spotkaniu, a z byłym po 8 miesiącach (była z nim 2,5 roku). Potem już nie myślała o tym negatywnie.

    - Prowadziłem spotkania około 2 do 3 razy w tygodniu w dni robocze oraz weekend, zawsze mnie całowała, dotykała, mówiła o wspólnej przyszłości. Mój błąd, że te spotkania trwały nieraz od 16 do 21, a zazwyczaj od 17 do 4 w nocy (mówiła, że wcześniej mnie nie wypuści).

    Na moje urodziny dała mi prezent. W pierwszych kilku miesiącach dużo jej pomagałem, bo mieszkała wcześniej z byłym, który musiał się wyprowadzić. Dowiedziałem się też od niej, że 2 razy ją zgwałcił. Wiele razy mi się zwierzała czy wylewała na mnie swoje żale, nieraz unikałem tematu a nieraz jej słuchałem
    i wspierałem.

    Kiedy jej były się wyprowadził, to ona ponownie wróciła do dużego miasta. Wtedy spędzaliśmy zazwyczaj sobotę, potem razem z niedzielą, a później nawet czasami z poniedziałkiem, tłumaczyłem sobie to tak, że jeżeli się nie widzimy
    w tygodniu tylko w weekend, to dam jej więcej tego czasu, o który sama mnie prosiła, czasami jak nie chciałem zostać to się obrażała, była lekko kontrolująca i niedowartościowana.

    W czasie od kwietnia do teraz cieszyła się na mój widok, mocno ściskała na powitanie, planowała nieraz randki, jak się widzieliśmy z jej znajomymi to wspominała, że będąc w związku z byłym myślała o mnie (mi wspominała nawet,
    że patrzyła co jakiś czas czy mnie mam kogoś na FB).

    Mówiła mi, że cieszy się, że polubili mnie jej znajomi, mama, czy nawet rodzeństwo (jej były był typem mruka, który nic nie powiedział tylko przytakiwał).

    Często mówiła, że mnie kocha oraz, że cieszy się, że wreszcie mnie ma. Ostatnio byłem u niej w sobotę 3 października, gdzie byliśmy w domu, w niedzielę u jej znajomych, a w poniedziałek wyjechałem od niej na 14:00 do pracy.

    (W te 3 dni dążyła też do seksu, a ja niepotrzebnie oddałem się w trzy dni pod rząd). W poniedziałek zanim wyjechałem wspominała o naszych 6 miesiącach, które mają być 26 października, że chciała by otrzymać ode mnie jakiś pierścionek
    za około 30 zł, żeby mogła mieć coś ode mnie przez cały czas.

    W miedzy czasie zaproponowała, żebyśmy pojechali w sobotę, zabierając jej młodsze siostry do parku wodnego, ja się zgodziłem (w ciągu tych 6 miesięcy mieliśmy dużo aktywnych randek takich jak, rowerki wodne, spacery, baseny, muzea itp.).

    W tą środę zadzwoniła zdenerwowana, że nie będziemy mogli pojechać bo jej mama nie puści sióstr oraz ona żeby nie przyjeżdżała na wieś bo panuje bardziej niż wcześniej wirus. Do mnie zaś powiedziała, że w ten weekend, żebym może
    nie przyjeżdżał, bo ona chce się spotkać z koleżankami
    , bo nie chce ich też olewać. A ja żebym najwyżej wpadł w tygodniu.

    Wieczorem wysłała mi sms, który zwalił mnie z nóg:

  • “Myszka ja tak sobie wszystko przemyślałam i dla mnie ten nasz związek trochę za szybko zaczął się toczyć i chcę trochę przerwy i cały czas je*ie się coś u mnie, a to w domu, a to w pracy i nie chcę Cię tym obciążać. Przepraszam, że to piszę a nie mówię Ci w twarz, ale tak piszę to ze łzami
    w oczach, a na żywo to bym słowa nie wypowiedziała i proszę uszanuj to, nie przyjeżdżaj, bo wiem, że jesteś do tego zdolny, a ja chcę odpocząć od wszystkich i od wszystkiego pookładać sobie w głowie niektóre sprawy przemyśleć…”
  • Ja napisałem, że rozumiem i że kocham ją i uszanuję jej decyzję, ona odpisała, że wiedziała, że zrozumiem, bo woli powiedzieć niż udawać, że wszystko jest okej.

    Następnego dnia wysłała mi 400 zł które jej pożyczyłem pisząc:
    “Wysłałam ci kasę :D ”.

    Od tej pory nie odzywałem się do niej ani ona do mnie, gdzie kontakt między nami był prawie codziennie

    Jak to widzisz Paweł, czekać aż się odezwie?
    Czy samemu się odezwać gdzieś za tydzień?

    Pozdrawiam,
    Czarek.”

    >>> MOJA ODPOWIEDŹ:

    Hej Czarek,

    Wiedziałem, że te błędy muszą Cię w końcu ugryźć w tyłek, bo inaczej byłoby to zbyt proste i “piękne, żeby było prawdziwe”.

    Wszystko wydawało się takie idealne, więc czytając, zastanawiałem się, po co piszesz, bo raczej nie po to, żeby się upewnić, że wszystko jest dobrze (bardzo rzadko, zdecydowana większość pisze, gdy już jest za późno).

    dziewczyna zrywa bez powodu - kocha ale zrywaPewnie piszesz, bo ta dziewczyna coś odpaliła i nagle straciła zainteresowanie lub zaczęła je nagle tracić lub dziewczyna zerwała bez powodu.

  • I wtedy jasne staje się, że oddałeś się jej na samym początku reaktywowanej znajomości, mordując kompletnie wyzwanie i odbierając sobie możliwość sprawdzenia, czy dziewczyna wykorzystuje Cię jako klina, żeby zapomnieć
    o byłym
    .
  • Dziewczyna zerwała ze mną bez powodu – zabiłeś wyzwanie od samego początku

    Następnie dalej mordowałeś wyzwanie i możliwość sprawdzenia jej zainteresowania poprzez zbyt wczesny seks.

  • Dziewczyna przejawiała swoim zachowaniem, że poprzez seks tłumi swoje problemy, zagłusza je, traktuje Ciebie jako sposób na wyleczenie się
    z byłego
    .
  • A co Ty zrobiłeś? Nic. Było Ci to na rękę.

    Ceną za te “przyjemności” jest to, że dziewczyna Cię wykorzystała
    (Przez 6 miesięcy! Czyli aż do uleczenia się po zerwaniu z byłym)

    Na przyszłość przestudiuj “Wolność od nałogów w 90 dni” – program
    o wartościach seksualnych, związkowych i życiowych oraz “Jak zdobyć dziewczynę
    w 12 randek” i “Jak utrzymać związek”.

    dziewczyna zerwała bez powodu i chce przerwy Następnie nie zaczynaj relacji od seksu, szczególnie gdy dziewczyna jest po rozstaniu,
    a gdyby dziewczyna się dobierała, to powiedz, że nie chcesz budować związku na seksie i chcesz, aby łączyło was coś więcej, a do tego tematu wrócicie kiedy indziej.

    Następnie nie pozwalaj jej na przesiadywanie w domu, podniecanie Ciebie, nocowanie itp. dopóki nie zbudujecie trwałego związku zgodnie z materiałami.

    Potem podejmuj dalsze decyzje na podstawie swojego systemu wartości lub według etapów związku z kursu utrzymywania związku lub z tego o nałogach, jak np.

  • wspólna decyzja o wyborze najbardziej optymalnej antykoncepcji, ustalenie wartości seksualnych, wspólnej przyszłości, poznania swoich charakterów, ustalenia, co wyrażacie sobie poprzez seks i kolejne elementy budowania szacunku i trwałego oddania, zaangażowania, poczucia bezpieczeństwa.
  • To, na co jej pozwoliłeś, to kompletne wykorzystanie Ciebie seksualnie
    i psychicznie.

    Dziewczyna zerwała bez powodu i mówi, że potrzebuje przerwy od wszystkich i od wszystkiego

  • “ten związek trochę za szybko zaczął się toczyć i chce trochę przerwy.”
  • Gdy dziewczyna mówi, że chce przerwy i potrzebuje czasu to koniec.

    dziewczyna zerwała ze mną bez powodu - zostawiła i chce przerwyJej zainteresowanie jest zabite,
    a w tym przypadku nigdy nie było prawdziwe, tylko teraz to ujawniła, gdy już się nachapała nieco, zaspokoiła, uleczyła Twoim kosztem zranienie po rozstaniu z byłym, a do tego dzieli was odległość i obostrzenia, więc łatwiej jej zerwać teraz.

    Wszystko, co dzieje się od tego momentu, że ona chce przerwy to już czysta rekreacja, nie mająca żadnego znaczenia, ponieważ przerwa oznacza koniec. Jest to przygotowanie Cię do permanentnego rozstania.

    Znaczenie jedynie ma to, czy będziesz dalej się umartwiał i pozwalał robić z siebie ofiarę czy to zakończysz samemu.

    Co zrobić, gdy dziewczyna zerwała ze mną bez powodu
    i chce przerwy?

  • Nic. Odpuść ją. Zniknij.
  • Nie kontaktuj się.
  • Traktuj to, jak koniec.
  • Jak się odezwie, to albo czekaj na jej propozycję spotkania i pojedź z nudów i zerwij na spotkaniu lub odmów spotkania i powiedz, że tak będzie lepiej. Olej temat.

    Nie daj się dalej wykorzystywać dopóki ona nie znajdzie sobie kolejnego klina.

  • “Ja napisałem że rozumiem i że kocham ją”.
  • Dziewczyna Cię rzuca, a Ty mówisz, że ją kochasz?

    dziewczyna zerwała ze mną bez powoduHej, wygląda na to, że pozwolenie jej na zbyt szybki seks to tylko jeden
    z problemów, który Cię zgubił.

    Nie masz pojęcia o byciu wyzwaniem, nie jesteś nim od dawna i nigdy nie byłeś dla niej od początku wznowienia znajomości.

  • Aktywne randki to za mało.
  • Całą postawą należy komunikować kobiecie, że nie jest dla Ciebie całym światem.

    Nie dość, że spędzałeś z nią zbyt dużo czasu, zostawałeś po nocach, byłeś zbyt dostępny, nudny i przewidywalny, przez co zabiłeś jej zainteresowanie, to jeszcze na dodatek popełniałeś szereg pozostałych błędów związanych z całą postawą.

    Dlaczego ona nazywa Cię “Myszką”? Gdyby ona była zakochana po uszy w Tobie,
    to w porządku, ale w obecnej sytuacji to potwierdza tylko postawienie tej relacji na głowie, że ona traktuje Cię, jak ofiarę.

  • Dlaczego mówisz jej, że ją kochasz, gdy ona Ciebie rzuca? Gdzie ja w ogóle polecam mówić dziewczynie, że ją kochasz? I to w dodatku przez telefon?
  • Czy seks zabił całą wiedzę z programu 12 randek i utrzymać związek czy nigdy jej nie posiadałeś? Posiadanie programu i materiałów to jedna rzecz, która sama w sobie niczego nie zmieni, jeśli nie zastosujesz tej wiedzy w praktyce.

    Dziewczyna zerwała bez powodu, bo nie byłeś żadnym wyzwaniem.

    dziewczyna zerwała ze mną bez powoduNie jesteś wyzwaniem i nigdy nie byłeś. Dlatego ona nie jest już zainteresowana, a na dodatek mogła chcieć Cię tylko wykorzystać jako klina po rozstaniu.

    Powinieneś przesłuchać materiały
    o byciu wyzwaniem 10 razy przez 10 tygodni i mieć je w małym palcu a nie zachowywać się tak, jak to zrobiłeś.

    Naważyłeś sobie piwa, to je teraz wypij.

    Nie sztuką jest zainteresować sobą dziewczynę i być wyzwaniem przez 2 tygodnie albo miesiące, ale przez długi czas.

    Poza tym zbyt szybki seks zabija wyzwanie totalnie. Łatwo przyszło, łatwo poszło.
    Podałeś się jej na talerzu, jak totalny amator.

    Rzeczywistość rządzi się konkretnymi prawami, których skutków ignorowania nie da się uniknąć.

    Mam nadzieję, że wyciągniesz wnioski z tego zerwania bez powodu i związku, który łatwo przyszedł, łatwo poszedł i nie będziesz popełniał takich samych błędów z kolejnymi kobietami w przyszłości.

    Kontakt między wami był prawie codziennie? Błagam, idź słuchać kursów i nigdy więcej się do niej nie odzywaj. Nie wygłupiaj się. To koniec.

    Pozdrawiam,
    Paweł Grzywocz
    “Każdego dnia zrób jedną małą rzecz, której się boisz”
    “Zawsze pomyśl, co zrobiłby przeciętny facet, a później tego nie rób”
    “Zawsze inwestuj w rozmowę”
    “Bez prawdziwego zainteresowania kobiety nic nie może się zacząć ani trwać”
    “Do rozwodu wystarczy jeden toksyczny charakter”

    Jak zdobyć dziewczynę w 12 randek
    Jak utrzymać związek
    PewnoscSiebieW90Dni.pl
    77 Technik Flirtu
    Wolność od pornografii i masturbacji w 90 dni
    Najlepsze miejsce do poznawania kobiet
    100 Rozmów z Kobietami
    Jak-Zdobyc-Dziewczyne.pl/mapa-sukcesu

    Podziel się w komentarzu Twoim doświadczeniem, jak dziewczyna chciała Cię wykorzystać jako klina po zerwaniu, a gdy się wyleczyła po rozstaniu, to potem nagle zerwała bez powodu.

    jak zdobyc dziewczyne w 12 randek


    Jeśli spodobał Ci się artykuł, to odbierz bezpłatny raport i zaawansowane porady mailowe:

    Twój email posłuży tylko i wyłącznie
    do komunikacji między nami.

    VN:F [1.9.20_1166]
    Oceń Proszę Wpis:
    Rating: 4.6/5 (11 votes cast)
    Dziewczyna Zerwała Ze Mną Bez Powodu Przez SMS Po 6 Miesiącach Intensywnego Związku - Dlaczego i Jak Uniknąć Cierpienia?, 4.6 out of 5 based on 11 ratings

    Poszukiwano

    • https://www jak-zdobyc-dziewczyne pl/blog/dziewczyna-zerwala-ze-mna-bez-powodu-po-6-miesiacach/

    Podobne wpisy:

    Zostaw swój komentarz...

    { 54 comments… read them below or add one }

    Ewelina May 7, 2021 at 19:10

    Cześć Pawle,

    Mój narzeczony uczył się z Twoich materiałów i chciał budować związek inaczej niż wszyscy. Jesteś dla niego autorytetem w tych sprawach dzięki Tobie przełamał swoją nieśmiałość i poświęcił na to dwa lata. Wie, że związku nie buduje się na sexie. On się uczył z nich kilka lat temu i zapadło mu w pamięć, żeby za szybko nie iść z kimś do łóżka. Nie chciał w ten sposób nic budować, bo mówił, że to płytkie, sam mnie też testował co się później dowiedziałam czy się obrażałam czy przychodziłam na spotkania itp. więc był bardzo ostrożny co do mnie i bacznie mnie obserwował.

    On chce się dalej uczyć i dbać o relację, pracować nad sobą, bo sporo pracy już zrobił. Do sexu nie śpieszył się w ogóle i nawet o nim nie wspominał przez pół roku, potem się pytał co on dla mnie oznacza, a ja się tak w nim zakochałam mocno, w jego osobie i w ogóle, że sama chciałam, bo uznałam, że mu ufam i chce z nim być bliżej.

    Ma potencjał na dobrego męża skoro szukał i widział, że z tymi związkami to jednak nie tak prosto jest, bo miał przede mną dziewczyny, ale chciał innego związku, takiego o którym mówiłeś Ty i tym mnie urzekł, takim dorosłym podejściem do tych spraw i takiego kogoś szukałam. Wcześniej straciłam chłopaka, bo nie chciałam tak od razu, to po prostu poszedł do innej.

    Mój były tylko by leżał na łóżku i gapił się w sufit i nic nie potrafił zorganizować, tylko mnie cisnąć z sexem, a ja dostawałam szału i mnie to psychicznie męczyło, dlatego jak pojawił się mój narzeczony i przedstawił mi swoje podejście do tych spraw i na nic nie naciskał i jeszcze potrafił randkę zorganizować fajną to mnie tym ujął. Co by nie było dzięki Tobie dał mi dużo szczęścia :) Dziękuję:)

    Ostatnio oboje słuchaliśmy Twoich materiałów, które kupił o tym, jak utrzymać związek.
    I naprawdę widziałam, że dotarło do niego, że się opuścił i zorganizował parę fajnych rzeczy :) .

    Wczoraj mu powiedziałam, że jeśli zdobył mnie dzięki Twoim radom, to powinien nadal się w tym temacie rozwijać. Bardzo Ci dziękuję za porady naprawdę, bo kobiety z którymi mam kontakt to zepsute baby które nigdy mnie nie zrozumieją. Mam 31 lat, ogrom pracy w siebie włożyłam i nie chce żyć jak inni wkoło bez zastanowienia i głupio. Pozdrawiam i ściskam Cię mocno :) Ewelina.

    Reply

    Paweł Grzywocz May 7, 2021 at 19:13

    Dzięki bardzo za odpowiedź. Dokładnie tak, nie jest aż taką wielką sztuką doprowadzić do udanego związku, gdy się wie, jak go zbudować, ale cała sztuka polega na tym, żeby długoterminowo wypracować dobre nawyki i nie porzucać zasad, które was do siebie zbliżyły. Życzę dalszych sukcesów i gratuluję dobrego wyboru.

    Reply

    Artur May 8, 2021 at 09:10

    Pawle, co sądzisz o tezie, że obecnie praktycznie nie da się znaleźć (dobrej) dziewczyny, która posiada niezbędne opisywane przez Ciebie cechy, w środowisku wielkomiejskim? Chodzi mi o to, że prawie wszystkie dziewczyny od wieku studenckiego wzwyż są światopoglądowo “zaorane” – w skrócie jak w prawdziwym haśle z jesiennych manifestacji: “Woodstock, Netflix, prawa kobiet”, co jednocześnie pokrywa się właśnie z brakiem cech, o których piszesz. Dotyczy to głównie największych miast, zwłaszcza Warszawy, oraz Krakowa, Gdańska, Wrocławia i Poznania. Pewnie są w tej grupie jakieś wyjątki, ale ja uważam, że jedyne miejsce, gdzie jest prawdopodobieństwo trafienia na odpowiednią osobę, to środowiska katolickie. A także mniejsze miasta, jeśli dziewczyny nie wyjechały (bo te, które wyjechały, zazwyczaj stają się takie jak opisane wyżej).

    Reply

    Paweł Grzywocz May 8, 2021 at 10:04

    Zawsze tak było, że łatwo znaleźć przeciętną lub zepsutą kobietę, a trudno znaleźć porządną. To odwieczny problem. A ja mam takie nastawienie, że nawet jeśli tych porządnych jest 10-20%, a może 20-40% to jest to bardzo dużo w całej populacji i jest w czym przebierać. Zazwyczaj społeczeństwo jest podzielone mniej więcej 50/50 albo 60/40, więc ciężko mi zauważyć, żeby np. 90% dziewczyn było zepsutych, a 10% normalnych, ponieważ gdy np. zagaduję do 10-20 dziewczyn w dużym mieście, to jakieś 50-80% kobiet jest normalnych, łagodnych, porozmawia. Oczywiście jakieś 60-70% jest już zajęta, ale ja to od razu wiem, że jak nie chce gadać, to pytam, gdzie poznała chłopaka albo męża i niektóre nawet chwilę wtedy się zatrzymują i odpowiadają mi jeszcze na kilka pytań na temat poznawania się i stawania się lepszym partnerem. Tym kobietom zależy na związku, widzą się tym facetem za 5 lat albo są już małżeństwem, niektóre mają dzieci, niektóre są narzeczonymi, mają wspólne plany, zainteresowania. Podobno jakieś 75% związków nie jest ze sobą bardzo szczęśliwa, tylko jest między nimi raczej przeciętnie albo nawet są ze sobą z przyzwyczajenia ze strachu przed samotnością, przywiązania, z powodu presji społecznej. To, że ludzie są razem w związku, niekoniecznie oznacza, że są szczęśliwi. Możliwe, że tych naprawdę szczęśliwych związków jest 10%, jak w każdej innej sferze życia, sport, finanse, zdrowie, sylwetka, sprzedaż, udział w rynku, oferty różnych dóbr, że jest 10% najlepszych, a 90% to przeciętność. W każdym razie chodzi o to, że gdyby np. 80% kobiet było zepsutych, to nie byłyby zajęte w długoletnich związkach, tylko by w kółko imprezowały i były wolnymi, niezależnymi feministkami, a tak nie jest, bo jak sobie zagadujesz do 10 kobiet tygodniowo w dużym mieście, to średnio 6-7 na 10 kobiet już ma chłopaka i planuje z nim pozostać w najbliższej przyszłości.

    Stopień zaorania jest bardzo zróżnicowany i tak samo mogą kobiety narzekać, że nie ma już normalnych facetów na świecie, bo wszystkim tylko chodzi o jedno, są nieodpowiedzialni, niepoważni, traktują dziewczyny przedmiotowo, biorą za pewnik, przestają się starać, kłamią, zdradzają i się nie nadają do małżeństwa. Takie fatalistyczne myślenie pojawia się zarówno u mężczyzn, jak i u kobiet na skutek serii niepowodzeń lub długotrwałej samotności, bierności, braku działania, zbyt małej lub zerowej ilości poznawanych nowych osób, przez co zaczynają szukać przyczyny swojej sytuacji nie w swoim działaniu lub jego braku, tylko w zewnętrznych czynnikach, które są poza ich kontrolą. Próbują zrzucić z siebie ciężar odpowiedzialności za swoje rezultaty. A znajdywanie partnera życiowego to jedno z największych i najtrudniejszych zadań życiowych i są niskie szanse na sukces, jeśli podchodzimy do tego po omacku lub biernie. Powinna być to solidnie ułożona kampania, w której zarówno dokonujemy odpowiedniej ilości nowych interakcji tygodniowo, jak i pracujemy nad umiejętnościami ich nawiązywania, jak i pracujemy nad umiejętnościami odpowiedniej filtracji tych osób, a także pozbywania się nadmiernych uprzedzeń, przez które może nam się wydawać, że kompletnie nikt na świecie nie nadaje na tych samych falach, co my, ponieważ sami jesteśmy zbyt osądzający i doszukujemy się wszędzie najgorszego.

    Religijne dziewczyny też mogą być przeorane, czyli zachowują się tak samo, jak dziewczyny areligijne i np. nie szanują chłopaka, mają agendę, traktują go jak środek do celu, chcą odbębnić posiadanie męża, dziecka, w celu zaspokojenia oczekiwań rodziny albo jedyne czym się kierują to wspólne wyznanie, ale są z chłopakiem z rozsądku, nie podoba im się fizycznie, nie adorują go, nie starają się itd. W tym programie “100 rozmów audio” pojawiły się rozmaite dziewczyny, młodsze i bardziej dojrzałe, niezależne finansowo, jak i mieszkające z rodzicami, feministyczne, zainteresowane samorozwojem, religijne (6 miesiąc), a czasami takie jeszcze nieociosane, co same nie wiedzą, w co wierzyć. A to właśnie dla Ciebie jest szansa, żeby z biegiem relacji dziewczynę uświadamiać w różnych kwestiach, żeby ją wyciągnąć z tzw. matrixa albo przynajmniej ustanowić wspólny front światopoglądowy.

    Większość ludzi bardzo powierzchownie lub nieświadomie przyjmuje różne poglądy, żeby zaspokoić potrzebę przynależności do jakiejś grupy i jako ekspresję niezależności, samodzielności, indywidualności, sprzeciwu wobec jakiejś władzy i nie mają dalekosiężnego rozumienie tematu, tylko w coś tam sobie wierzą, bo taka moda, akcja propagandowa, kampania reklamowa, a tak naprawdę nie popierają na 100% tych poglądów ani nie są w stanie ich obronić i same nie chciałyby tak żyć ani nie mają zamiaru, ponieważ jest to nie do pogodzenia. Np. małżeństwo jest od wielu dekad atakowane od czasów rewolucji seksualnej, ale w praktyce musi być pełne oddanie i zaufanie sobie zarówno w postaci formalnej, jak i finansowej, że np. w przypadku poczęcia dziecka jesteśmy jedną drużyną i możemy na sobie polegać a nie na zasadzie każdy sobie rzepkę skrobie.

    Tylko, że takie poglądy można wykrystalizować poprzez budowanie udanego związku przez 10 randek do 2 lata chodzenia ze sobą pod kątem przygotowywania się do udanego małżeństwa i uniknięcie rozwodu lub patologicznego związku z przyzwyczajenia. Z taką wizją należy podejść do budowania związku z dziewczyną, to wtedy jest możliwe uniknięcie wielu pułapek. Najpierw delikatnie o tym rozmawiać, w okolicach 10 randek, gdy pojawiają się tematy seksualne, budowania związku pod kątem poznania się na całe życie lub decyzji o rozstaniu, wspólnym wyborze antykoncepcji, wartości seksualnych, poczucia bezpieczeństwa, to wtedy też pojawiają się kolejne kwestie światopoglądowe, więc gdy dziewczyna jest samodzielnie i krytycznie myśląca albo przynajmniej ma do tego skłonności, że jest totalnie bezrefleksyjną amebą, to prawdopodobnie będziecie budować wspólnie swoje poglądy i razem szukać prawdy i najlepszego rozwiązania dla szczęścia związkowego i rodzinnego.

    Dlatego ja bym się zbytnio nie przejmował pozorami i wolałbym się przekonać na randkach, czy ona jest fanatyczką, betonem i jeśli tak, to faktycznie nie ma sensu z nią dalej się spotykać, a może właśnie jest zagubiona i nie wiedziała, ile pułapek kryje się w niektórych mainstreamowych wartościach. Nieraz dziewczyny wyznają daną ideologię głównie dlatego, bo w ich umyśle alternatywą jest religijność, do której zostały zrażone albo nie potrafiły znaleźć pewnych odpowiedzi, więc nie chcą mieć z tym nic wspólnego. Wpadły w schemat dualizmu, skrajności, że jak nie jesteś za prawą stroną, to jesteś pewnie za lewą, a jak nie jesteś za lewą, to jesteś za prawą, a jak nie jesteś religijny, to jesteś przeciwnikiem pozbawionym zasad moralnych i duchowości, a jak jesteś uduchowiony, to jesteś ciemnotą i to jest szufladkowanie, dualizm, wpadanie ze skrajności w skrajność, podczas gdy zazwyczaj jedna i druga strona jest pułapką, podstawioną przez te same siły, jedna i druga strona oferuje fałszywe przekonania, a prawda jest gdzieś po środku lub w ogóle gdzie indziej, a nie w tych sztucznych podziałach, przez które ludzie skaczą sobie do gardeł przy rodzinnym stole lub w tv, bo o to właśnie chodzi tym wyższym siłom, czy to duchowym czy finansowym, żebyśmy się tutaj kłócili i nie wiedzieli, co tak naprawdę ważne. Rozgrywają i wypasają nas, jak owce zgodnie z dewizą dziel i rządź (“Przewrót ideologiczny – Jurji Bezmienow” yt).

    Dlatego bez sensu jest takie nakładanie ludziom etykietek na podstawie paru wypowiedzi, pozorów czy profilu na fb, ponieważ nie wiemy, czy ta osoba jest betonem i fanatykiem czy jest taką zagubioną osobą, która uległa takiemu czy innemu programowaniu, ale można sprawdzić, czy ona jest w tym twardo zakorzeniona i nie da sobie nic powiedzieć czy jest zainteresowana odkrywaniem czegoś więcej i zweryfikowaniem niektórych poglądów, obrazuje to w ciekawy sposób filmik na yt “Dr Quantum – flatland”, a takie tematy można i należy delikatnie, stopniowo odkrywać od początku relacji, a także bardzo dużo się wyjaśnia w okolicach rozmowy o wartościach seksualnych z prograu o utrzymywaniu związku i 2 miesiące “Wolność od nałogów w 90 dni”, w którym jest opisana przykładowa rozmowa z dziewczyną na tematy współżycia seksualnego, oddania, wyboru antykoncepcji, poglądu na temat dzieci, rodziny, małżeństwa i dalsze tematy też się wtedy pojawiają. Następnie tematy tzw. kotwic, przekonań, uprzedzeń, szufladek, poglądów, programowania, systemu finansowego są w 3 miesiącu programu “Wolność od nałogów w 90 dni – program o wartościach seksualnych, związkowych i życiowych”.

    Reply

    Michał May 8, 2021 at 09:55

    Ale to jest oczywiste, że większość kobiet będzie się nie nadawała do trwałej relacji. Tutaj w grę wchodzi statystyka.
    Jeżeli takich kobiet jest 5%, czyli 95% się nie nadaje to policz sobie:

    Na 100 zagadanych kobiet, 10 przyjdzie na spotkanie, z czego odpadnie 95% to zostaje Ci 0,5 kobiety :D . Wychodzi, że gdy będziesz zagadywał do 100 kobiet miesięcznie, w rok będzie to 1200 kobiet, 120 przyjdzie na spotkanie, z czego odpadnie 95% (114), zostaje Ci 6 kobiet, które stanowią 5% procent, tych które mają takie cechy i są zainteresowane, niby to nie wiele ale – musisz znaleźć tylko jedną taką, raz w życiu.

    Nawet gdy założysz, że będzie to tylko 2% takich kobiet, przy takiej liczbie wychodzi Ci 2-3 kobiety.

    Wszędzie są stuknięte kobiety, czy to środowiska katolickie czy nie. Mogą prezentować podobne wartości np. dotyczące współżycia, ale mogą i zapewne będą niedowartościowane itp. Jak wszędzie. Od pewnego etapu to tylko gra liczb.

    Reply

    Wojtek May 8, 2021 at 11:28

    Ja nie wiem, kto ma czas by zagadywać 100 kobiet miesięcznie. Jasne…poznawajmy dużo kobiet i róbmy jak najwięcej, by móc poznawać ich jak najwięcej. 10 kobiet tygodniowo jest ok. Jest to nawet łatwe do zrobienia. Wystarczy iść na nowy kurs tańca od początkujących raz w tygodniu, zagadać kilka kobiet w parku, mieście, rynku i iść na jakieś dodatkowe wydarzenie i po drodze do niego również można nawiązać rozmowę. Raz na jakiś czas szybkie randki, gdzie można poznać w jeden dzień 10-20 kobiet. Bawić się procesem. Ja już bym wolał poświęcić 3 lata, poznawać 40 kobiet miesięcznie i w ciągu 3 lat jest 1440 kobiet. Jest wtedy duża szansa na znalezienie tej jedynej, a te 100 kobiet miesięcznie to jest jak dla mnie zbyt duża presja.

    Reply

    Ttttt May 9, 2021 at 11:01

    Tak to nierealne trzebaby latac po ulicach zeby wyrobic takie statystyki. Warto wkręcić sie w takie taneczne środowiska wtedy uczymy sie czegos przyjemnego i atrakcyjnego i przy okazji poznajemy mase osób. Wtedy nie ma sie ochoty wychodzic zagadywac na ulicy jeszcze w maskach i zimnie. Co innego teraz przy pięknej pogodzie. A idąc na inne wydarzenia spotkac samotna i atrakcyjna kobiete to rzadkość.

    Reply

    Mz May 8, 2021 at 22:27

    Te statystyki… to jest bolączka by sie tego trzymać – szczególnie jeśień/zima bardoz ciężko to wyrobić (u mnie praktycznie zerowa), ale teraz wiosna to juz startuję z zagadywaniem bo czuje jak oklapłem z tym, że ta odwaga mi troche umknęła. Dziś zagadnąłem z 5 dziewczyn, co prawda w kontekście i z wspólnymi znajomymi – określiłbym to wręcz takie pół na pół ulica/kontekst – no nie ważne. Pare bylo nieatrakcyjnych, ale by poćwiczyć to zrobiłem. W tym 2 białorusinki, bez zbudowania dłuższej rozmowy pytalem o numer – dostałem przysłowiowy “strzał w twarz” tj. z początku wymówka, że nie nie ma telefonu przy sobie, a potem juz bezposrednio odpowiedziała, że nie – juz pare razy mi sie tak zdarzało po szybkim pytaniu o nr. ;D Śrendnio mi sie podobały, strasznie żółte zęby miały, już któryś raz sie z tym spotykam, że białorusinka i taki nieprzyjemny kolor zębów.

    Pytanie: jak można reagować na takie bezposednie: “nie” przy pytaniu o numer? Ale mysle, zę spoko robię tj, Moja reakcja z uśmiechem na twarzy: “spoko, w porzadku ;D” i się żegnam, ide do kolejnych dziewczyn zagadać, ktore mi z kolei okazały zainteresowanie, ale o numer nie pytalem bo juz nei czulem tej potrzeby treningowego oddawania strzału, a wiem ze je jeszcze spotkam. ;) I też wiem, że jak tak wezmę numer od kobiety z którą raczej nie chce podziałać i nie bede dzwonić, a wiem, że bede ją spotykać to taki kwas wtedy sie robi, że taka dziewczyna patrzy wtedy spod byka. Stąd też wole odpuścić z braniem nr.
    Umówiony jestem też z tamtą co 2x wymówke mi dała. ;)
    Teraz te statystyki trzeba podwoić przed jesienią.

    Reply

    Paweł Grzywocz May 9, 2021 at 08:37

    Można spytać, czy woli jakiś inny kontakt, a jeśli powie, że też nie, to w porządku rozumiesz i gdzie poznała chłopaka albo męża, a jeśli powie, że jest wolna, to spytaj, gdzie w takim razie poznaje nowych ludzi i na co czeka, czego Ci brakuje żartobliwie spytaj. Zazwyczaj są po prostu zajęte albo jakieś bardzo nieśmiałe, strachliwe. Nie ma potem żadnego kwasu. Spytanie o kontakt to komplement dla dziewczyny a nie powód do kwasu pod warunkiem, że łagodnie to zrobisz, wyrozumiale i z jajem, żeby nie czuła się skrępowana.

    Reply

    Mz May 9, 2021 at 12:54

    Zupełnie z głowy mi wyleciało, by pytać w takiej syt. o chłopaka czy ‘kiedy ślub’.. robiłem tak już przecież i faktycznie to jest genialne by nie wyjść na pieska z podkulonym ogonem po odrzuceniu. Super motyw z pytaniem o to, czego mi brak, jeśli by sie okazało, że to nie kwestia chłopaka. Dzięki!
    Czy spoko też będzie by w ten sposób pytać kobiety, które mnie jakoś odrzucą na późniejszym etapie relacji, by wiedzieć co źle zrobiłem?(np. gdy później wpadniemy na siebie przypadkiem i gdzeis będziemy rozmawiać to luźno zapytać co mógłbym w sobie polepszyć jako facet. Chociaż jak dotąd to ja na wyższych etapach skreślalem dziewczyny. Ddwrotnie jeszcze nie miałem więc myślę, że wszystko dobrze robię, gdy trafi sie zainteresowana kobieta i raz jedynie na wyższym etapie mnie dziewczyna odrzuciła, ale to dlatego, że chłopaka miała i mnie jako przyjacielskiego orbitera traktowałą od początku – co bylo raczej nieszczerym zaint. Także to pytanie ‘na wrazie co’, co podejrzewam, że raczej miejsca nie będzie miało). Chociaż i tak to zazwyczaj wiem co źle zrobiłem lub to jest po prostu brak zainteresowania lub prioritetów(/agendy) kobiety, gdzie cokolwiek bym nie robił to i tak sie nie uda.

    Reply

    Paweł Grzywocz May 9, 2021 at 16:19

    Na dalszych etapach nie ma sensu pytać, czego Ci brakuje, ponieważ prawie zawsze żadna dziewczyna nie przyzna Ci się, że marnowała Twój czas, bo nie miała nic innego do roboty albo, że chciała zapomnieć o byłym albo, że spotyka się dla sportu, z ciekawości albo, że nie pociąga jej Twoje poczucie humoru albo sposób bycia albo cokolwiek, bo nie będzie chciała Cię urazić ani wkurzyć po zmarnowaniu Twojego cennego czasu ani nie będzie chciała się przyznać, że jest kretynką, która od początku marnowała czas, bo ma tak mizerne życie, że woli zabijać czas na randkach bez perspektyw niż zająć się czymś pożytecznym. Przy podejściu to, co innego, bo nie ma między wami żadnej przeszłości ani przyszłości, więc ona na odchodne może udzielić jakiejś ciekawej rady albo się otworzyć, że ma taką a nie inną sytuacją, a po kilku randkach to już nie to samo i bardziej wyglądałoby to na błaganie o uwagę, szukanie pomocy i brak umiejętności poradzenia sobie z odrzuceniem. Najlepszą rzeczą, jaką można zrobić po odrzuceniu po kilku randkach, to zniknąć bez śladu, żeby się zastanawiała, czy w ogóle się przejąłeś, a najlepiej spotkać ją w towarzystwie innej dziewczyny.

    Reply

    Michał May 9, 2021 at 19:22

    A tak mnie teraz naszło, Pawle czy korzystając z zasad i trzymając się ich na 100% według Ciebie jest możliwe wejście w związek z kobietą, która nie jest nami szczerze zainteresowana tylko np. chce związku z braku laku, innych opcji, na chwilę itp. lub z toksyczną dziewczyną ale szczerze zainteresowaną? Czy trzymając się zasad jest to niemożliwe?

    Reply

    Paweł Grzywocz May 9, 2021 at 20:21

    Jest to możliwe, gdy znasz zasady, ale je bagatelizujesz z powodu głodu związku ani nie testujesz dziewczyny, że zweryfikować, czy ona ma toksyczne zapędy albo z powodu desperacji mylisz nadmierne początkowe dominowanie relacji przez dziewczynę z zainteresowaniem itp. przymykanie oczu i brak czujności oraz racjonalizowanie, że ona jest nieśmiała albo ma dużo pracy lub nauki i dlatego np. nie przeszkadza jej 1 spotkanie na tydzień lub rzadziej albo właśnie dlatego słabo utrzymuje kontakt wzrokowy i nie inicjuje pocałunków itp. Stosując się do zasad z programów w 100% są praktycznie zerowe szanse, żeby nie zauważyć, że z dziewczyną jest coś nie tak, a niedopatrzenie prędzej będzie wynikaniem naszej niewystarczającej wnikliwości i sprawdzania jej intencji niż idealnej gry aktorskiej przez dziewczynę. Np. ktoś twierdzi, że dziewczynie przez 6 miesięcy nie przeszkadzała mała ilość smsów, a potem zaczęła z tego powodu zrzędzić, marudzić, targować się, mazgaić, a finalnie mimo wielu ustępstw stwierdziła, że ma inną wizją związku, a czytelnik tego nie zauważył i twierdzi, że ona zachowywała się idealnie. Gdyby jednak dokładnie się przyglądał również na inne sposoby, czy ona jest niedojrzała, niedowartościowana, jak np. to, że ciągle z kimś pisze, żeby zabić nudę itp. sygnały, to by z pewnością zauważył, że to się na nim z czasem odbije, a tak to wierzył w to, w co chciał wierzyć i nie zauważył tego od początku, mimo że mógłby, gdyby się bardziej dokładnie przyglądał i szanował swój czas, bo klucz polega na tym, aby się ewakuować możliwe szybko od toksycznych kobiet, gdy przejawiają choćby kilka razy jakieś fanatyczne zapędy a nie zwlekać z tym 6-8 miesięcy, bo to strata czasu. Dodatkowo artykuł w google, który porusza ten temat to np. “Kiedy napisać do dziewczyny po spotkaniu, aby rozpoznać toksyczną kobietę”.

    Reply

    Mz May 9, 2021 at 21:11

    Pozwolę sobie tez odpowiedzieć.
    Trzymając się zasad jesteś w stanie zauważyć ten brak zainteresowania, który w dłużej mierze będzie męczący, dlatego to tak ważne by taką szybko eliminować, patrzyćna to zimno, nie dać się zaślepić i jak tylko to zauważysz eliminować by móc inne poznawać i sprawdzać – i po to są te zasady by taką szybko odkryć czy udaje. Związek to ma być radość, kobieta ma być dla Ciebie jak żagiel, gdy będzie zainteresowana to będzie Cie postrzegać jako inspirację, wzór do naśladowania i będzie Cię napędzać do rozwoju – co da Ci dużo satysfakcji, sprawi, że będziesz się dobrze czuł w tym, co robisz i jaki jesteś no i w ogóle przy niej będziesz się czuł jak król życia, będziesz chciał się rozwijać bardziej i ją w to wciągać, kobieta ma nadawać tą pozytywnę energię w Twoim życiu, a nie ciągnąć od Ciebie bo ma jakąś agendę zasłyszaną od znajomych, rodzny czy zapatrzaną z tv i potem tacy sie ze sobą męczą i koniec końców potem czytamy historie, które paweł wrzuca, gdzie współżycie itp bylo super, a potem kobieta i tak takiego rzuca. Wtedy to będzie sprawiało, ze będziesz się źle czuł, ostatecznie wręcz jak pomiot(w rodzinie pełno takich syt dostrzegam i w ogóle dookoła) i większość w tym tak tkwi myśląc, że to jest normalne. Prędzej czy później zauważysz, że taka udaje bo ma w tym jakiś cel – wtedy 0 skrupułów miej.

    PS dziś 2 dziewczyny zagadane, super mi to wyszło. Ich cel spaceru był zupełnie inny, a szły ze mną byle by isc w kierunku w którym ja je prowadzę, potem sie zatrzymaliśmy jeszcze i z kilkanascie minut pogadaliśmy, wiele tematów zbudowałęm, ale tez głownie treningowo, bo jednak po przyjrzeniu się średnio mi sie podobały, bardzo ładnie ubrane były i to sprawiło, że zainicjowałęm kontakt. A jadąc rowerem naprzeciw ich zacząłem od zwykłego “cześć” by sprawdzić, czy mi odpowie, chciałem jechać dalej i przejechałem dalej, ale jak uslyszlaem odpowiedz gdy je minąłęm i jeszcze jak sie obróciły to od razu zawróciłem. ;D Ta, co miala maseczke po 30s rozmowy ją ściągnęła.

    Reply

    Marcin May 10, 2021 at 11:15

    Przedstawię moją sytuację, 3 spotkania
    1 spotkania u mnie w domu, przerwa 2 msc
    2 spotkanie spacer przerwa tydzień
    3 spotkanie u mnie 3 h na konsoli

    Powiedziała mi tak “jesteś przystojny i masz dużo w głowie, ale ja nie wiem, czego chcę” I też podobno jestem “zbyt pewny siebie” i “na razie fajnie by było jakbyśmy byli tylko ziomkami”

    Co o tym myśleć?

    Reply

    Paweł Grzywocz May 10, 2021 at 11:38

    Na przyszłość postępuj zgodnie z planem: “Jak zdobyć dziewczynę w 12 randek”, nie bierz dziewczyny za pewnik ani nie rób 2 msc. przerwy po pierwszym spotkaniu.

    Reply

    Marcin May 10, 2021 at 11:40

    Teraz to wiem, ale co z nią dalej? Jest sens próbować dalej czy lepiej olać?

    Reply

    Paweł Grzywocz May 10, 2021 at 11:43

    Jak dziewczyna mówi, żebyście zostali ziomkami, to koniec. Możesz próbować się z nią spotkać i ją pocałować, ale na 90% będzie znowu odrzucenie. Mówisz: “Tak się żegnam z koleżankami”, gdyby się obruszyła, że przecież jesteście ziomkami.

    Reply

    Marcin May 10, 2021 at 11:47

    Ja jej jeszcze nie próbowałem pocałować, dotyk w miarę akceptuje. Ja myślałem z tym “ziomkami” że to są jej gierki, a nie na poważnie. Spróbuję, jak mówisz

    Reply

    Marcin May 10, 2021 at 11:55

    W sumie dlaczego nie jest w stanie powiedzieć tego wprost? Chce mnie w jakiś sposób wykorzystać, po co chodzi na spotkania?

    Reply

    Paweł Grzywocz May 10, 2021 at 20:47

    Dla zabicia nudy itp. Wyszukaj w google artykuł: “7 oznak udawanego zainteresowania dziewczyny”.

    Reply

    Marcin May 10, 2021 at 22:10

    Przeczytałem, ale tam jest mowa o 10 spotkaniach. U mnie były póki co tylko 3, przy czym pierwsze prawie 3 miesiące temu. Mówisz, że już chleba z tej mąki nie będzie i dać sobie spokój? Ja jej nie próbowałem pocałować, więc de facto nic nie odrzuciła póki co. Trochę byłem pijany i powiedziałem, po spotkaniu że zapomniałem jej pocałować (wiem to było głupie i wtedy powiedziała, że na razie sama nie wie czego chce – a wcześniej mi w żartach zarzucała że się spotykam z dziewczynami “na raz” i chciała wiedzieć w ilu związkach byłem i jak długo one trwały. Po co jej taka wiedza? Przy dotyku się trochę odsuwała na łóżku na początku, ale potem w sumie już nie. Graliśmy na konsoli. Jak myślisz, jest sens w to brnąć czy już niestety nie? Chyba trochę ego mi nie pozwala

    Reply

    Paweł Grzywocz May 11, 2021 at 10:29

    Ponieważ cały plan “Jak zdobyć dziewczynę w 12 randek” bazuje na tym, że do 10 randek sam na sam nic się nie liczy, ponieważ dziewczyna może udawać, zabijać nudę, dowartościowywać się i każde spotkanie może być ostatnim. Pytania o inne dziewczyny to standardowe pytania kobiet, na które odpowiedzi również są w tym programie. Na tak wczesnym etapie są to jednak pytania z ciekawości albo z obawy, że jesteś kobieciarzem, a w kolejnych etapach w celu ustalenia wyłączności.

    Reply

    Marcin May 11, 2021 at 13:45

    Właśnie wydaje mi się, iż mnie uznała za kobieciarza i z tego względu się trochę wycofała. Wnioskuję po tych tekstach, że jestem “zbyt pewny siebie”, czy spotykam się z dziewczynami “na raz”, ile trwały moje związki, “jestem bardzo wrażliwa i nie dopuszczam do siebie osób, które słabo znam”

    Jest jakiś sposób, aby odkręcić ten sposób jej myślenia o mnie?

    Olszewski90 May 10, 2021 at 17:44

    dzięki Tobie mam taką dziewczyne – dziękuje :)

    co sądzisz, ładna? Ma te wdzięki co? :)

    https://bit.ly/3bedG5U

    Reply

    Paweł Grzywocz May 10, 2021 at 20:46

    Bardzo ładna, gratulacje, dzięki za odpowiedź!

    Reply

    Mz May 11, 2021 at 01:02

    Paweł, pytanie:
    Kobieta na koniec randki inicjuje słynnego całusa w policzek, którego ja oczywiście nigdy nie inicjuję – czy jeśli wtedy stoję i sie jakos specjalnie nie przybliżam/nie nadstawiam do tego całuska tylko jestem wyprostowany(ona jest na tyle wysoka, że bez problemu sięgnie do mojej twarzy swoją), ani też nie zrobię tego cmoczka w powietrzu (a uśmiechalem sie jedynie)- czy to jest spoko? Czy zbyt zimny/chamski jestem w ten sposób? Do tego wcześniej, gdy odprowadziłęm ją na przystanek i jej autobus akurat za minute miał jechać – zapytała, czy ma jechać tym teraz, czy nastepnym to powiedziałem jej, że tym, co teraz jedzie i coś śmiesznie zażartowałem, że ona musi sie wyspać do pracy rano (nie chciałem już randki przedłużać tylko zostawić ją w niedosycie i zastanowieniu). Zastanawiam się, czy za ostro z tymi dwoma powyższymi motywami nie pojechałem.

    Reply

    Paweł Grzywocz May 11, 2021 at 10:25

    O autobusie możesz jej pozwolić zdecydować, czyli generalnie ujawniaj zainteresowanie kobiet w takich sytuacjach i pytaj: “A jak Ty wolisz?”, “A którym Ty chcesz?”. A odnośnie pocałunku w policzek to bardzo dobrze. Nie ma to większego sensu i pcha nas w szufladę kolegi, więc po co to nagradzać. Lepsze by już było napięcie w powietrzu, spojrzenie w oczy, uśmiech i “cześć” bez dotyku, więc i tak wystarczy to, że zaakceptowałeś.

    Reply

    Mz May 15, 2021 at 12:15

    Niekiedy w towarzystwie jestem za to(brak całusow) hejtowany(albo wzbudzam zaiekawienie), ale mowie sobie wtedy, że lepiej byc znienawidzonym lub wielbionym niż jak cała reszta postrzeganym.

    Dzieki za odpowiedz z tym ujawnianiem zainteresowania.

    Z ta dziewczyna widuje sie w tygodniu posrednio gdzies na korytarzu lub na zajeciach z nia tancze gdy sa zmiany w parach – 2x podczas zajeć tańca, zastanawiam sie czy tych 5-9 dni po randkach jeszcze bardzeij z tego wzgledu nie wydluzyć skoro ją widuje w tygodniu, albo po prostu do tych skrajnych 9 dni czekać. Ale i tak juz teraz czuje, że nic z tego nei będzie. Widze ze ona chce pokorzystac z przyjemnosci(albo mi sie wydaje, ale eksponowanie biustu i pytanie sie na koniec randki czy z kims mieszkam ktore juz u innych takich powierzchownych dziewczyn tez zauwazylem, mowi samo za siebie), a szczerego zainteresowania w tym kompletnie nie czuje – 0 dotyku.

    Ostatnio umowilem sie z nowa dziewczyna na kurs – widziala mnie w korytarzach jak z ludzmi gadam (ostatnio to nawet obcy sie ze mna witaja w tym srodowisku cy nowe dziewczyny sie do mnie uśmiehają ;O Wiosna na mnie tak wplywa) to ciagle mnie dotykała(nie licząc tanca i nie mowiac juz o zainteresowanyc hmna kolezankach tkore mnie pacają ciągle), a z ta z kursu, od autobusu to ani razu mnie nie dotknela w trakcie randki, w ogole tego nie czulem i z taka potem mi sie nie chce juz randkować, ale spróbuje, zobacze.
    Tez widze ze sie chyba obrazila, bo w miedzyczasie ja widzialem po randce to jakos bez entuzjazmu. ;D

    Reply

    Paweł Grzywocz May 15, 2021 at 16:55

    Wystarczy 5 dni po spotkaniu z takimi dziewczynami z kursu, ponieważ spotkanie z nimi na zajęciach z tańca to nie randka, więc nie ma sensu przedłużać. Ten margines powyżej 5 jest po to, aby omijać święta, piątki, soboty.

    Reply

    Kunik February 17, 2022 at 12:50

    Dziewczyna Zerwała Ze Mną Bez Powodu Przez SMS – szanuję to.
    Hej, nigdy nie miałem problemu z poznaniem dziewczyny – lubiłem się z nimi bawić. Na szczęście wpadłem do Ciebie na blog, próbuję zmienić swoje nastawienie aby w końcu uzyskać w wieku 30 lat trwały związek. Zawsze na randkach robiłem to na co miałem ochotę, na pierwszym spotkaniu z tą nie trzymałem się za rękę, a z inną już tak. Raz byłem pewny siebie, innym razem nie. Wszystko robiłem chaotycznie. Zapewne w przyszłym miesiącu, zostanie zrobiony zakup kursu “Jak Zdobyć Dziewczynę W 12 Randek”. Czytając artykuły na stronie, znalazłem nić porozumienia się z Tobą. Nigdy nie prowadziłem relacji tylko i wyłącznie do seksu, ale gdzieś indziej musiałem popełniać błędy. Czytając o pomysłach na randki, zawsze mnie to nie obchodziło. Dziewczyna jest otwarta na propozycje to nawet w sklepie zabawkowym albo w domu przy obiedzie można spędzić dobrze czas. Przechodząc do sedna, bo nie znalazłem u Ciebie na stronie wyrażenia “ghosting”. Jeżeli spotykam się z dziewczyną 4-6 spotkań za nami. Ona nagle nie odbiera telefonu, nie ma zamiaru do mnie oddzwonić. Spotykam ją na ulicy(ja zawsze muszę wiedzieć prawdę) – Tak, zaczynam z nią rozmowę, czemu przestała nagle odbierać ? raz spokojnie, raz agresywnie Czy ona jest taka strachliwa, nawet nie umie napisać głupiego smsa, abym nie starał się więcej. (teraz wiem do 10 randek mam nic nie myśleć)

    Reply

    Paweł Grzywocz February 17, 2022 at 14:46

    Pomocny jest w tym temacie artykuł w google: “Jak sprawdzić czy dziewczyna coś do mnie czuje w 3 krokach” i “7 oznak udawanego zainteresowania dziewczyny”, a także “Dziewczyna powiedziała, że nic od mnie nie czuje”, “Sprzeczne sygnały wysyłane przez dziewczynę, gdy ona chce tylko uwagi”.

    Kobiety nie muszą ani nie chcą się nikomu tłumaczyć, dlaczego nie są zainteresowane. Zazwyczaj nie potrafią nawet tego opisać słowami, ponieważ same nie są w pełni świadome mechanizmów, które ich zainteresowanie zabijają, więc co najwyżej podają ogólne wymówki oraz z racji ich kobiecej natury, nie chcą nikogo urazić, więc mówią, że to nie o Ciebie chodzi, tylko o nią albo, że to było za szybko/za wolno albo nie czuje tego, to nie to, nie jest gotowa, potrzebuje czasu, nie wie, co czuje, nie nadaje się do związków itp. dyrdymały, które niczego Ci nie dadzą w kwestii “prawdy”, a tylko zrobisz z siebie natrętnego pacana, który nie rozumie, jak działają relacje z kobietami. Właśnie dlatego kobiety nie tłumaczą, dlaczego nie są zainteresowane, bo chcą uniknąć prześladowców, stalkerów, natrętów, agresji, błagania, dyskusji, przekonywania i mają z tego powodu negatywne doświadczenia z przeszłości, więc nigdy nie uwierzą w coś takiego, że przyjmiesz jej odpowiedź do wiadomości i zostawisz ją w spokoju.

    Aby poznać przyczyny zabitego zainteresowania przeanalizuj swoje zachowanie w oparciu o cechy i zachowania z programu: “Jak zdobyć dziewczynę w 12 randek”, ebook i Audio Action Steps. Wtedy zawsze są tylko dwie opcje, że albo od początku dziewczyna spotykała się nudów, dla sportu, dla zabicia czasu i nawet zachowując się bardzo atrakcyjnie zgodnie z wszystkimi zasadami nic to nie dało, a wręcz ona się zniechęciła i bardzo dobrze, bo szukała tylko fana, adoratora, dawcy uwagi, darmowej rozrywki albo popełniłeś błędy, które zabiły jej początkowe zainteresowanie i następnym razem z kolejną kobietą mógłbyś je skorygować i zachowywać się inaczej. Rzadko się zdarza, żeby kobieta od początku znajomości była szaleńczo zainteresowana, że jest w stanie przymknąć oko na istotne błędy faceta. Zazwyczaj one są trochę zainteresowane, ciekawe, co będzie dalej, ale łatwo jest to zainteresowanie stracić, gdy powielamy zachowania wszystkich pozostałych facetów, których ona odrzucała od wielu lat.

    Reply

    Kunik February 17, 2022 at 21:43

    Kobiety są od kochania, nie rozumienia. Właśnie przez to nigdy tego nie pojmę, ja osobiście bym umiał nawet umówić się z dziewczyną aby jej oznajmić nic z tego jednak nie będzie. Czytałem te oba artykuły, był pocałunek na koniec randki, mały niewinny dotyk i tylko wtedy kiedy ona zaczynała, patrzenie w oczy, uśmiech.
    Zdarzało się po pierwszej randce nie odbierane telefony, ale człowiek przynajmniej wiedział od razu nie to. Po paru spotkaniach wypadałoby napisać coś.

    Jest możliwe aby mój wygląd mówił coś innego niż mój charakter. Często wydaję mi się, mój wygląd pokazywał w ogóle inną osobę niż jestem.

    Reply

    Paweł Grzywocz February 17, 2022 at 21:56

    Nie wygląd sam w sobie, bo wtedy raczej nawet nie przyszłyby na żadne spotkanie, tylko gdy nie jesteś wyzwaniem, tajemnicą, nie przejawiasz tych cech, które pociągają kobiety, bycie liderem, bycie nieprzewidywalnym, zabawnym, opanowanym, nieodgadnionym, to wtedy one to widzą z daleka, że mają Cię w garści po 1 spotkaniu, że już mają Cię w kieszeni i tracą zainteresowanie. Telefon to tylko mały fragment układanki. Cała nasza postawa, mowa ciała, zachowanie krzyczą na wiele sposobów, czy jesteśmy nadmiernie zainteresowani, dostępni, przewidywalni czy mam duże powodzenie, obycie, brak ciśnienia, brak presji i oczekiwań. Polecam również wyszukać w google: “Mity o eskalacji dotyku – webinar” i “Jak stracić dziewczynę w ciągu 4 randek”.

    Reply

    Kunik February 17, 2022 at 22:30

    ?Mity o eskalacji dotyku” przesłucham jutro. Często mnie koledzy opieprzają, “czego ty do niej nie piszesz”, “dlaczego tak rzadko do niej piszesz, przecież zapomni o Tobie”. Często odpowiadam przecież mam koleżanki ze swojego środowiska, to do nich mogę napisać/zadzwonić. Ja osobiście wole dzwonić do wszystkich, ale nie robię tego często. Nawet kiedyś nie czytałem jeszcze Twojej strony, dzwoniłem nie raz dopiero po 7 dniach. Często to były nie odebrane telefony, cóż zrobić.

    U mnie Paweł to tak działa, też je testuje czy to co one mówią pokrywa się z prawdą. Nie mówię tutaj o naszej relacji, tylko jak ona mówi coś o sobie. Czasami specjalnie ją denerwuje aby powiedziała co myśli.

    Jeżeli widzisz, na długim spacerze jest jej zimno jako gentleman nie powinieneś jej trochę ogrzać?

    Reply

    Paweł Grzywocz February 17, 2022 at 23:17

    Jak ogrzać? To idź gdzieś, gdzie jest cieplej. W tej chwili błądzisz we mgle. Na tej stronie i w programie 12 randek jest wszystko wytłumaczone łopatologicznie czarno na białym, że nie ma miejsca na domyślanie się. Dyskusje z kolegami są bez sensu, ponieważ faceci są zacietrzewieni w swoich poglądach oraz męska duma ich zaślepia oraz nie mają w 90% lub więcej udanego, wieloletniego związku z kobietą, więc nie mają pojęcia o temacie. Jest o tym artykuł w google: “Koledzy wiedza lepiej pdf”. Natomiast, aby nie szukać wyrywkowych i niepełnych informacji z artykułów prościej jest od razu przesłuchać program 12 randek do związku.

    Kobiety z kolei, co innego mówią, co innego myślą, co innego robią, a jeszcze na co innego reagują, więc słuchanie ich bez świadomości tego, co na nie działa jest mylące i zgubne.

    Reply

    Paweł Grzywocz May 11, 2021 at 13:50

    Być może. Spotykaj się z nią wg planu 12 randek i nie olewaj na 2 miesiące. Po takiej przerwie większość dziewczyn uzna, że Ci się nudzi albo nie wyszło Ci z inną.

    Reply

    Marcin May 11, 2021 at 15:28

    Gdzie ten plan mogę dostać? Co do niej to nie wiem, wydaje mi się że to już jest zoarane, skoro mówi takie rzeczy jak “może na razie byłoby lepiej żebyśmy byli tylko ziomkami” – jakoś strasznie mi to wpłynęło na ego, aż ciągle jestem na nią zły za takie słowa

    Reply

    Paweł Grzywocz May 11, 2021 at 18:26
    Marcin May 13, 2021 at 12:26

    Dzięki. Zarzuciłem jej że jej nie zależy. Odpowiedziała, że “zależy, ale najpierw przyjaźń a potem coś więcej i nie zamierzam nic robić na siłę”. Chyba nie powinienem tak pytać, ale jak to mam rozumieć? Zabiłem jej zainteresowanie?

    Reply

    Paweł Grzywocz May 13, 2021 at 12:37

    Tak, bezpośrednia rozmowa o uczuciach zabija ciekawość dziewczyny i zainteresowanie. To są podstawy z materiałów.

    Reply

    Marcin May 13, 2021 at 13:15

    Ale taka rozmowa na zasadzie, że niczego się nie oczekuje również? Nie potrafiłem jej rozgryźć więc zapytałem. Mogła tak odpowiedzieć, żeby tylko zgrywać niedostępną czy raczej pozamiatała i to już koniec?

    Reply

    Paweł Grzywocz May 13, 2021 at 14:44

    Tak, jest to zabójstwo wyzwania, tajemniczości i zainteresowania dziewczyny.

    Reply

    Marcin May 13, 2021 at 15:20

    O kurde, i mówisz, że nie da się tego odkręcić? Przecież ja dość dużo śmieszkuję i mogła to potraktować jako “żart” chyba?

    Reply

    Paweł Grzywocz May 13, 2021 at 17:00

    Możesz się przekonać osobiście, postępując zgodnie z programem 12 randek do związku. Jeśli nie uda się doprowadzić z nią do 10 udanych randek sam na sam z wysokim zainteresowaniem, to jej zainteresowanie zostało zabite nieodwracalnie lub od początku było udawane, a dziewczyna chce się co najwyżej dowartościować uwagą.

    Reply

    Marcin May 16, 2021 at 19:16

    Napisałem jej, że chcę się spotkać w przyszłym tygodiniu. Odpisała, “To fajnie, że chcesz, ale jestem w domu. I chyba nie prędko wrócę do (nazwa miejscowości, gdzie ja mieszkam), bo mam problemy zdrowotne”. Jak mam to rozumieć? Czy to wymówka, czy rzeczywiście założyć że ma jakieś problemy?

    Reply

    Paweł Grzywocz May 16, 2021 at 19:27

    Dlatego ciągle powtarzam w materiałach, żeby dzwonić a nie pisać, ponieważ w tonie głosu dziewczyny słychać mnóstwo na temat tego, czy wymyśla wymówkę czy mówi prawdę, czy podaje termin czy podaje wymówkę i milczy. Tak, na 90% to wymówka, ale jak podaje powód zdrowotny, to za 14 dni można spróbować umówić się ponownie, bo pewnie do tego czasu będzie już ok. A odległość to nie wiem jaka was dzieli, ale to facet powinien na początkowych spotkaniach jeździć do kobiety, żeby miała łatwy dojazd a nie oczekiwać, że ona będzie gdzieś jeździć.

    Reply

    Marcin May 16, 2021 at 19:41

    Tzn. ona studiuje w moim mieście, a teraz z racji tego, że jest chora jest u siebie na wsi. Problemy jakieś ma przynajmniej związane z bezsennością, ponieważ śpi po 2 h dziennie niby. Jak postępować z dziewczyną z np. depresją?

    Reply

    Paweł Grzywocz May 16, 2021 at 19:43

    Nie polecam dziewczyn z depresją. Wyszukaj w google artykuł: “Wiecznie niezadowolona dziewczyna”.

    Reply

    Marcin May 16, 2021 at 20:36

    Mogę z nią poważnie porozmawiać na ten temat, żeby się dowiedzieć, czy chora czy nie jest zainteresowana czy to niekoniecznie najlepszy pomysł? Tak odejść bez żadnej wiedzy, co ona do mnie czuję, to nie chcę

    Reply

    Paweł Grzywocz May 16, 2021 at 20:39

    Nie jesteście w związku, więc poważna rozmowa nic nie da i tylko wyjdziesz na głupka. Postępuj zgodnie z programem 12 randek do związku tutaj.

    Reply

    Marcin May 16, 2021 at 21:01

    Poważna nie aż tak, ale podpuścić ją pół żartem, pół serio że ma wywalone i to tylko wymówka i jak chce się mnie pozbyć to niech powie wprost?

    Reply

    Mz May 16, 2021 at 23:08

    Masakra, też się tak łudziłem z niektórymi kobietami, nawet znając zasady to musiałem 4 razy sprawdzić, czy wymówki to są serio wymówki.. Bo tak mi się podobała kobieta i nie chciałem odpuścić. A potem gdzieś przypadkiem jak spotkałem to między wierszami zrozumiałem, że jest na nie. Koniec końców, stracony czas na zastanawianie się i błądzenie w ciemnościach. A z drugiej strony jak kobieta jest zainteresowana I Cie chce to przyjdzie nawet chora na spotkanie I w dodatku podczas pandemii. Już miałem tak kilka razy.;)

    Reply

    Marcin May 17, 2021 at 20:44

    Mówisz w odniesieniu do mojej sytuacji?

    Reply

    Leave a Comment

    Previous post:

    Next post: