Jak Zauroczyć Dziewczynę? 3 Metody, Aby Zauroczyć Kobietę Przy Podejściu i Na Pierwszych Randkach

by Paweł Grzywocz on 25 June 2020

“Kobiety szukają kogoś lepszego od siebie lub na równi. Taka jest reguła. Reszta to wyjątki, więc jak chcesz mieć atrakcyjną dziewczynę, to sam zachowuj się, jak ktoś atrakcyjny.”

jak zauroczyć dziewczynę
Jak zauroczyć dziewczynę przy podejściu, zapoznaniu, na pierwszej i na kolejnych randkach, żeby utrzymać jej początkowe zainteresowanie i jak nie zniechęcić do siebie kobiety?

W tym artykule dowiesz się:

  • Jak zauroczyć dziewczynę przy podejściu, podczas rozmowy zapoznawczej poprzez mowę ciała i rozmowę?
  • Jak zbliżyć do siebie dziewczynę i jej nie zniechęcić na kolejnych spotkaniach?
  • Jak zauroczyć kobietę, żeby czuła coś więcej niż tylko koleżeństwo?
  • Jak aktywnie słuchać dziewczyny, żeby ją zaskoczyć i zauroczyć?
  • Jak zauroczyć dziewczynę przy podejściu?

    Jak zauroczyć dziewczynę, gdy do niej podchodzisz i wypowiadasz do niej pierwsze słowa? Pierwszy i kluczowy sposób, żeby zauroczyć dziewczynę to nieco dłuższy kontakt wzrokowy.

    To bardzo pewne siebie i atrakcyjne, gdy poznajesz nieznajomą dziewczynę i przy zapoznaniu troszeczkę dłużej i głębiej spojrzysz jej w oczy i się delikatnie uśmiechniesz z taką serdecznością, sympatią, spokojem, lekkim zachwytem, uśmiechem.

    Przydałby się do tego program WON90 o wartościach i nałogach seksualnych, żebyś potrafił nawiązać taki kontakt wzrokowy w pewny siebie, zrelaksowany sposób i bez stresu, że wyjdziesz na jakiegoś dziwaka. Bez tego programu właściwie nie da się
    w wyluzowany sposób patrzeć kobietom w oczy. Ja przynajmniej miałem z tym ogromny problem.

    jak zauroczyć dziewczynę uśmiechemUtrzymuj pogodny wyraz twarzy, gdy rozmawiasz z kobietą. Taki, jak Pierce Brosnan. Widziałeś go kiedyś smutnego? Zawsze ma lekko podniesione kąciki ust. Właśnie taki wyraz twarzy polecam utrzymywać
    w rozmowie z kobietą, a najlepiej cały czas, gdy jesteś poza domem
    i w domu.

    Uśmiech pozytywnie wpływa na naszą psychikę i daje poczucie szczęścia.

    Aby zauroczyć kobietę, to spojrzyj jej w oczy z taką męską, pewną siebie, spokojną energią i mów przez uśmiech. Wtedy nawet nasz głos inaczej brzmi, lepiej, jest bardziej zrelaksowany i pewny siebie.

    Jeśli jest wolna i jesteś zadbany, pewny siebie, wyprostowany, wygadany, to nieraz zobaczysz wtedy, że twarz kobiety rozpromienieje.

    Pomyśli sobie:

  • “O, wow, ktoś tu chyba zwrócił na mnie troszkę większą uwagę : )” (w sensie, jak mężczyzna na kobietę)
  • To jest bardzo atrakcyjne, ponieważ wielu mężczyzn odwraca wzrok, nie potrafi utrzymać kontaktu wzrokowego, są nerwowi i nie mają męskiej, pewnej siebie energii.

    Nie zdają sobie sprawy z tego, jak silny jest to element komunikacji, którego nie mamy na przykład w Internecie czy przez sms’y. Wtedy posługujemy się tylko tekstem i nie mamy tej całej mowy ciała, gestykulacji, mimiki twarzy, kontaktu wzrokowego.

    Dlatego warto przy podejściu korzystać z tego, żeby zaintrygować i zauroczyć dziewczynę, bo to jest bardzo potężne.

    #2 sposób, jak zauroczyć sobą dziewczynę to aktywne słuchanie i zwracanie uwagi na szczegóły

    Słuchaj dziewczyny, gdy ona Ci coś opowiada i staraj się zapamiętać niejeden szczegół, dzięki czemu możesz w przyszłości wznowić z nią dany temat.

    Np. gdy na randce nastąpi dłuższa cisza albo będziesz do niej dzwonił po zapoznaniu lub spotkaniu, to często pojawia się taka niepewność na temat tego, jak zacząć rozmowę.

    jak zauroczyć kobietę i nie zniechęcić do siebie dziewczynyWarto wtedy mieć zapamiętane, co Ci dziewczyna ostatnio opowiadała
    i nawiązać do tego jednego
    z ostatnich tematów (pod warunkiem, że prowadziłeś interesującą rozmowę zgodną
    z zasadami z materiałów, np. “77 technik flirtu”, bo jeśli rozmowa była ogólna w stylu “co robisz w życiu”, to tak też ogólne będzie potem nawiązanie do tej rozmowy), np.

  • “Ostatnio wspominałaś, że … “
  • “Mówiłaś raz, że …”
  • “Pamiętam, że jak ostatnio zagadałem do Ciebie, to mówiłaś, że …”
  • “Wcześniej mówiłaś mi, że …”
  • Np. jedna dziewczyna odbyła skok na spadochronie (Paulina), a inna opowiadała, że jej pierwsza praca była w ubezpieczalni, a inna opowie Ci o jej wyjeździe do pracy za granicę i co tam porabiała, np. animatorka (Alicja).

    Staraj się nieraz coś dopytać i nawiązać do tego, co poruszaliście we wcześniejszych konwersacjach lub rozmowie zapoznawczej. Nieraz jakiś detal, który dziewczyna Ci powiedziała, a Ty to zapamiętałeś.

    W ten sposób pokazujesz, że słuchasz jej uważnie i możesz w ten sposób łatwo zauroczyć dziewczynę.

    jak zauroczyć dziewczynęW tym celu polecam też prowadzić sobie notatnik na temat randek, rozmów z kobietami, podejść, bo gdy zagadasz codziennie do kilku dziewczyn, żeby uzbierać jakieś spotkania
    z tego, to nieraz może Ci się mieszać, o czym rozmawiałeś z różnymi dziewczynami.

    Dlatego polecam sobie notować np. gdy bierzesz jej kontakt, to w nazwie użytkownika albo w notatniku zapisz tematy, które poruszaliście albo jakieś ciekawe szczegóły, do których możesz nawiązać, gdy będziesz do niej dzwonił albo na pierwszej lub drugiej randce, to wtedy możesz do tych tematów nawiązać.

    #3 sposób, jak zauroczyć dziewczynę to atrakcyjna mowa ciała.

    Polecam odchylać się od kobiety i jej nie przytłaczać swoją mową ciała.

    Było o tym w nagraniu PSW90. Polecam, żeby nie nachylać się do kobiety, tylko być wyprostowanym, co też męsko wygląda, prezentuje estetyczną sylwetkę, postawę
    i odchylać się delikatnie od kobiety, co też jest wyluzowaniem się i zrelaksowaną postawą.

    Gdy ona czegoś nie dosłyszy, to ona powinna się nachylić i to pokazuje jej wysokie zainteresowanie, gdy ona przysuwa się i nachyla się do Ciebie, gdy czegoś nie dosłyszy.

  • Nie robimy tego oczywiście w jakiś ekstremalny, arogancki sposób, zadzierając nosa czy wręcz stawiając dziewczynę w sytuacji, w której specjalnie będzie niewiele słyszeć.
  • jak zauroczyć dziewczynę mową ciałaNie stosujmy niczego do ekstremum, bo to bez sensu.

    Chodzi o to, żebyście rozmawiali, jak równy z równym.

    Generalnie to nie da się zdobyć lepszej od siebie dziewczyny, jeśli chodzi o poczucie wartości, pewność siebie, mowę ciała, atrakcyjność, bo to jest bez sensu. Kobiety szukają kogoś lepszego od siebie lub na równi. Taka jest reguła. Reszta to wyjątki, więc jak chcesz mieć atrakcyjną dziewczynę, to sam zachowuj się, jak ktoś atrakcyjny.

    Kobiety zazwyczaj mają właśnie taką zrelaksowaną, odchyloną postawę i naturalnie im to przychodzi, a z kolei nie mający pojęcia o niczym mężczyźni nachylają się do nich
    i nieraz leżą na stoliku, a kobieta widzi, że on chyba jest zdesperowany.

    Możesz też odzwierciedlać lekko mowę ciała kobiety, czyli jak ona się odchyla, to Ty też, a gdy ona się trochę przybliży, to Ty też, ale zawsze pozwalaj jej skrócić dystans
    i odwzajemniaj jej zainteresowanie trochę mniej niż ona, żeby zawsze ona czuła, że może się o Ciebie starać, zdobywać Ciebie, gonić, odkrywać.

    W ten sposób nigdy się nie znudzisz dziewczynie i ciągle będzie chciała więcej oraz oczywiście się w Tobie zauroczy od początku znajomości.

    Podsumowując, jak zauroczyć dziewczynę?

  • Poprzez silny kontakt wzrokowy, opanowany, spokojny, pewny siebie, męską energię.
  • Po drugie aktywne słuchanie i zapamiętywanie tego, co dziewczyna Ci opowiada.
  • Po trzecie pewna siebie mowa ciała, odchylanie się, przez co pokazujesz, że nie masz żadnego ciśnienia i nie jesteś zdesperowany.
  • Więcej tego typu wskazówek oraz głębsze zmiany myślenia otrzymasz w programie “Pewność siebie z kobietami w 90 dni”, gdzie po kolei nauczysz się na temat:

    jak zauroczyć dziewczynę i rozkochać ją do szaleństwa

  • stylu
  • aparycji
  • mowy ciała
  • intonacji
  • pauz w rozmowie
  • pokonania negatywnych przekonań
  • blokad
  • lęku przed oceną
  • odrzuceniem
  • strachu przed zranieniem
  • zbyt szybkim zaangażowaniem
  • jak sobie poradzić z frustracją, gdy nic się nie udaje i wiele więcej
  • Przeczytaj spis treści programu i zapoznaj się z opiniami uczestników.

    Mowa ciała przy podejściu do kobiety była też świetne zademonstrowana i omówiona na 8h szkoleniu “Tranzycje, przejścia ze zwykłej rozmowy do flirtu” z 4 dziewczynami na scenie.

    Mam nadzieję, że dzięki tym wskazówkom i programom będziesz dokładnie wiedział,
    co robisz i po co robisz, żeby zauroczyć dziewczynę, która Ci się podoba a Ty jej.

    Pozdrawiam,
    Paweł Grzywocz
    “Każdego dnia zrób jedną małą rzecz, której się boisz”
    “Zawsze pomyśl, co zrobiłby przeciętny facet, a później tego nie rób”
    “Zawsze inwestuj w rozmowę”
    “Bez prawdziwego zainteresowania kobiety nic nie może się zacząć ani trwać”
    “Do rozwodu wystarczy jeden toksyczny charakter”

    Jak zdobyć dziewczynę w 12 randek
    Jak utrzymać związek
    PewnoscSiebieW90Dni.pl
    77 Technik Flirtu
    Wolność od pornografii i masturbacji w 90 dni
    Najlepsze miejsce do poznawania kobiet
    100 Rozmów z Kobietami
    Jak-Zdobyc-Dziewczyne.pl/mapa-sukcesu

    Napisz w komentarzu, które z tych wskazówek świadomie stosujesz, żeby zauroczyć dziewczynę przy podejściu.

    jak zdobyc dziewczyne w 12 randek


    Jeśli spodobał Ci się artykuł, to odbierz bezpłatny raport i zaawansowane porady mailowe:

    Twój email posłuży tylko i wyłącznie
    do komunikacji między nami.

    VN:F [1.9.20_1166]
    Oceń Proszę Wpis:
    Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
    Jak Zauroczyć Dziewczynę? 3 Metody, Aby Zauroczyć Kobietę Przy Podejściu i Na Pierwszych Randkach, 5.0 out of 5 based on 1 rating

    Poszukiwano

    • Jak zauroczyć dziewczyne

    Podobne wpisy:

    Zostaw swój komentarz...

    { 52 comments… read them below or add one }

    Mario June 25, 2020 at 21:28

    Miałem randkę z dziewczyną, którą zagadnąłem po wyjściu ze sklepu. Ładnie się ubrała, wypachniła, wymalowała. Uhh. ;D Wrażenie na niej ogromne zrobiłem, gdy do niej odważnie zagadałem – co wspominała i się śmialiśmy z tego. Jeszcze nie mam takiego wyczucia czasu i nie lubię przy kimś tak patrzyć na zegarek, czuję, że to takie nieuprzejme – chyba to jest takie łajzowate i powinienem się tego wyzbyć i zerknąć czasem na zegarek by dać do zrozumienia, że mam ograniczony czas. Randka wyszła 70 min, głównie spacerek uliczkami w okolicy (ona mieszka blisko mnie), które mi się podobają. Jak na złość zaczęło padać w momencie, gdy zbierałem się do wyjścia z domu na randkę – pierwszy raz w życiu wziąłem parasol ze sobą (nie cierpię nosić parasola, szczególnie takiego długiego, czuje się z nim jak stary dziadek) i jej o tym powiedziałem, że dla niej go wziąłem by nie zmokła i że dla niej pokonałem to moje odczucie, które mam nosząc parasol ze sobą, śmiała się że ona ma podobnie. Na pewno jej się to spodobało.

    Trochę lipa, bo ja raczej po jakiś knajpkach nie przesiaduję (mam ULTRA ścisłą. bardzo radykalną dietę, takie żarcie mi raczej szkodzi, ale tez takie drętwe to jest iść by jeść i mam z tym doświadczenie, gdzie raz dałem się namówić dziewczynie na wejście coś zjeść i było drętwo bo takie siedzenie i patrzenie na siebie, wole tego unikać – no i teraz ta dziewczyna tez to proponowała by pójść gdzieś do knajpki usiąść coś zjeść bo pada – na co jej odparłem, że ja wolę jedzenie samemu robić i że chciałem z nią tak pochodzić w deszczu i że specjalnie parasol wziąłem – przyjęła to z zrozumieniem, potem jaja sobie robiłem z tego i też widziałem, że to podłapała bardzo pozytywnie ; ).Wcześniej byłem zrobić rozeznanie by sie przygotować na niepogodę: tj. sprawdziłem na w razie wu jakieś kawiarnie w okolicy – WSZYSTKIE w okolicy pozamykane w godzinę na którą się umówiłem z tą dziewczyną. Więc mieliśmy spacer w deszczu bo nie było w pobliżu żadnej takiej miejscówki, gdzie można by było usiąść i coś wypić, mam lekcję, żeby wybierać miejsce gdzie w razie co jest jakiś lokal do późna czynny. Tak czy siak wyszło całkiem spoko. Pytała mi się na koniec czy ja nie odpisuję na smsy (bo jak do niej dzwoniłem pierwszy raz to nie odebrała i napisała smsa, że nie mogła odebrać +”co tam?” na którego potem znów zadzwoniłem) i też wcześniej jak byliśmy blisko jej domu (mieszka w okolicy), gdzie ją odprowadzałem pod drzwi by nie zmokła to kawałek przed swoim mieszkaniem jeszcze zwolniła krok.

    Miałem też analogiczną sytuację zmiany planów randki ze względu na pogodę z tamtą dziewczyną co ma chłopaka:
    byłem umówiony na park, ale prognoza była lipna to zadzwoniłem do niej i zmieniłem plan i poszliśmy sobie do galerii handlowej – też takie średnio komfortowe to było bo czuję jak dziewczyna chciała też gdzieś usiąść coś zjeść i po moich doświadczenia z tym jak to było sztywne to wolę tego uniknąć i jako alternatywę zaproponowałem jej pójść do sklepu i pokazać jej moje ulubione ciastka, które tylko i wyłącznie kupuję.

    Czuję jeszcze lekkiego stresa z dziewczynami na randce, gdy przychodzi patrzyć się w oczy czy takie sytuacje jak wyżej, gdzie dziewczyna sugeruje by pójść coś zjeść. Podczas tańca kompletnie nie mam oporów jeśli chodzi o patrzenie w oczy i mogę patrzeć bez końca. Także trochę mam do wypracowania. ;)

    Reply

    Anonim June 27, 2020 at 09:44

    O, to widzę, że się teraz da podejść do dziewczyny? Ja podszedłem niedawno do dwóch i uciekały jak poparzone, pewnie koronawirusa się bały. A przedtem właściwie wszystkie się zatrzymywały i pogadały.

    Coś widzę, że tu drętwo ostatnio, nikt nie komentuje.

    Reply

    Paweł Grzywocz June 27, 2020 at 09:56

    Pewnie, że się da. Może pozostali nie komentujący już dziewczynę mają… Do mnie z kolei kobiety się uśmiechają i mnie prowokują, żebym zagadał. Widzę, że nie mają za bardzo gdzie poznawać, więc są spragnione wręcz kontaktu i cieszą się, gdy ktoś się odezwie. Nie jest to oczywiście 100% dziewczyn, ale wiele z nich się cieszy, bo same nie mają gdzie poznać.

    Reply

    MaciejWYZNAWCAPRAWDY June 29, 2020 at 12:16

    Paweł wszystko zależy o jakich dziewczynach mówisz te bardziej atrakcyjne bardzo rzadko uśmiechną się pierwsze jeżeli nie jesteś na ich lub wyższym poziomie. Dodatkowo nie muszą poznawać nikogo na ulicy bo mają więcej satelitów niż saturn.
    U tych mniej atrakcyjnych rzeczywiście więcej uśmiechu więcej chęci do nowych znajomości :)

    Reply

    Paweł Grzywocz June 29, 2020 at 12:29

    Ale te satelity nie są atrakcyjne dla nich, więc takie dziewczyny wolą poznać kogoś nowego, kto im się podoba i w tym celu się uśmiechają, żeby przyciągnąć do siebie kogoś interesującego, a satelitów zawsze olewały i będą olewać, więc to nie jest dla nich żaden wybór ani atrakcja.

    Reply

    MaciejWYZNAWCAPRAWDY June 29, 2020 at 14:32

    tak to prawda że te satelity nie są atrakcyjne ale dają jej na tyle pewności siebie, że laska nie potrzebuje szukać kogoś “na ulicy” bo wie że prędzej czy później pojawi się ktoś kto je zainteresuje
    Więc po co ma wchodzić w tryb “szukania” uśmiechania się do całkiem obcych typów?

    Mówię tutaj o tych ładnych laskach. Generalnie sam poznałem dziewczynę, która jest atrakcyjna ma satelity itp. Sprawa wyglądała tak że musiałem przebić się przez jej początkowo nie chęć. Dopiero jak poznała mnie bardziej to wszystko ruszyło.. ale przebicie się i jakby pokazanie jakim się jest człowiekiem wymaga znajomości Twojego kursu.
    PS. Ale nie liczyłbym w życiu na akcje typu zajebista dziewczyna za którą wszyscy latają uśmiecha się do obcego licząc że podejdę do niej by pogadać.

    Reply

    Michał Lxxx June 29, 2020 at 17:46

    Jak jej się spodobasz wizualnie, to może się nie uśmiechnie, ale będzie się patrzeć.
    To jest poza jej kontrolą, tak działa podświadomość.

    Patrzymy na to co ładne i nam się podoba.
    Nawet gdyby miała dzieci i Fagasa, to będzie się patrzeć, pod warunkiem że wizualnie jej się podobamy.

    Reply

    JackSparrow June 30, 2020 at 14:11

    Anonim moim zdaniem rozmawiają bardzo chętnie. Niestety mnóstwo zajęte – a niby taka epoka singlizmu. Terefere, ciekawe gdzie. Wiele zostawia kontakt ale nie chce się spotkać. A co najbardziej wkurzające to podczas rozmowy telefonicznej mówi “że tak dobrze ze mną się rozmawia” – no ale spotkać się nie chce i wymówki że pracuje po 12 godzin. Jednak pomału, do celu jak czołg.

    Reply

    Paweł Grzywocz June 30, 2020 at 16:07

    Super, kontynuuj. Atrakcyjne i wolne lub właśnie zwalniające się dziewczyny to perełki. Doskonale znam tę rzeczywistość przekopywania się przez zajęte kobiety i trafiania czasami na taką, która się naprawdę podoba i przy okazji jest wolna lub wkrótce wolna. Dlatego te liczby 2 do 3 zagadane dziewczyny nie wziąłem sobie z księżyca, tylko poniżej tej kwoty było bardzo ciężko umówić się na randkę z fajną dziewczyną, a było to już na etapie, gdy byłem wygadany i opanowany. A zanim do tego etapu doszedłem to i tak potrzebowałem z 3 zagadania do nieznajomej dziennie, żeby był progres z pozbywaniem się zdenerwowania itp. Jak się tego pozbyłem, to potem już kwestia właściwie tylko liczb, czasu i szczęścia.

    Reply

    Mz June 27, 2020 at 16:51

    No, no co za historia. ;)

    Raport z zagadnia:
    Popycha mnie ten wewnętrzny ogień, którego nie gaszę filmami 18+ od bardzo dawna;), teraz szczególnie w lato gdy dziewczyny dużo się odsłaniają to jest dla mnie taki magnes, że masakra.

    Dziś zagadana dziewczyna na rowerze, z poczatku myślałem, że jakaś nastolatka – taką figurę miała(ale po tym jak dojechałęm to widzilem po twarzy, ze raczej studentka). Troche sie zastanawiaelm nad dogonieniem jej.. ale niecierpie tego uczucia nie poznania odp na pytanie: “co by było jakbym zagadał” i wole to sprawdzić. Po chwili rozmowy, bo jechałęm ją odprowadzić w przeciwnym kier do tego w którym ja zmierzaęłm, odpaliłem pytanie o kontakt – dostalęm prosto w twarz kiwnięciem głową na “nie”, ale jakos mnie to nie rusza, życzyłem miłej drogi i sie pożegnaęłm i zawróciłęm w swoją stornę, też na imprezie ostatnio po chemii w tańcu powiedziałęm dziewczynie: “chodz pójdziemy sobie pogadać tam”, na co mi odparła, że sie niedługo będzie zwijać i wyczułem, że to spławka i powiedziałęm “ok” i poszedłem z innymi gadać mając już wylane (ściema to była bo byla dalej na imprezie), szkoda mi czasu marnować czy to na przejmowanie się, czy to na jakieś przeciągające się uprzejmości czy negocjacje, mówię wtedy: “ok spoko”, zlewam i idę dalej z innymi gadać. ;D

    Reply

    Mario June 29, 2020 at 10:06

    Trzecia randka z tą dziewczyną co ma chłopaka,
    Randka w parku+karmienie kaczek+ławeczki+plac zabaw+ kreatywna aktywność na trawce + spacer i w trakcie tego wszystkiego pełno rozmowy, jeszcze trochę czuję się nieswojo podczas ciszy z nią, krępuje mnie to by w ciszy na nią się patrzyć (te moje opory przed pocałunkiem dziewczyny która ma chłopaka) ? tak czy siak SUPER randka wyszła. :) Trwała 4h a i tak czułem, że to krótko. Pomijam już jak dużo rzeczy/tematów się działo na tej randce.

    Pełno dotyku, po moim kolanie, udzie, czasem mi koszulke poprawi, otrzepie z piasku, robaczka z włosów wyciągnie, jakiś komplement pośredni mi da, siadała za każdym razem frontalnie do mnie. Byly dwa momenty, co przykleiła się do mnie piersią, np. gdy zgadywała ile mierzę i stanęła naprzeciw mnie, opierając się o mnie swoją piersią, by sie przyrównać. Pod koniec spotkania, gdy ją odprowazdałęm mierzyłem jej puls na ręce i nei moglem go znaleźć, zacząłem wtedy u niej na szyi szukać pulsu i też nie miała nic przeciw, wręcz staneliśmy w miejscu na środku chodnika(późny wieczór, pusto było), a trwało to dłuższą chwilę, aż ledwo się powstrzymałem od za długiego stania tak i trzymania ją za szyję, od pocałunku się wstzrymałęm, mimo że idealna sytuacja(bo pare min wcześniej mówiła o chłopaku, że napisał czy wszystko ok bo ona nie odpisuje przy mnie po tym jak zwróciłem jej na to uwagę). Coś skomentowała, że ma wąską szyję na co ja zareagowałęm chwyceniem jej tak jak do duszenia by to sprawdzić, nic przeciw nie miała, wręcz miałem wrażenie, że jej się to podoba. I tak chwile staliśmy na środku pustego chodnika późnym wieczorem.
    Piszę o tym tak bardziej do siebie, podsumowując, że pewnie pocalunek by wyszedł, że to wszystko w/w na to wskazuje, ale opory mi sie włączają mając świadomość że ma chłopaka i o nim czasem wspomina(ale tez wspominała o kilku swoich bylych, czy o tym jak z kimś zrywała ? zatem ma z tym doświadczenie, co mnie cieszy bo może je teraz wykorzysta ;D). Tak czy siak czuję, że robi mi się solidna podkładka pod to by ją pocałować.

    Był taki moment, co rozmawialiśmy o tańcu na weselu i ona nawiązała, że czemu na imprezie tanecznej do niej podszedłem ją do tańca zabrać – na co ja wprost: “Twoje włosy mi się spodobały” i chwile po tym ciastka wyciągnąłem (które specjalnei pod nią kupilem bo wspomniała mi, że ma uczulenie na produkty, które “zawierają śladowie ilości..” i mi wtedy zakomunikowała, że ją zaskakuję, ze pamiętam jakie ciastka ostatnio kupila [wziąłęm te same]) i chcialem poczęstować ją, na co ona: “nie przełknę teraz nic, bo żołądek mi się zacisnął” ja się pytam ?czemu?, ona: “bo jestem zestresowana” ? najwidoczniej tym że jej wprost powiedziałęm o jej włosach, które zwróciły moją uwagę przed podejsciem do niej i zaprsozeniem do tańca. Nie drązyłem, zmieniłem temat, ale wniosek: chyba olśniło ją czemu z nią się spotykam i że to nei po przyjacielsku. Myślę, że dobrze zrobiłem z tym powiedzeniem wprost o tym, ze podszedlem do niej bo mi się podobały jej włosy i teraz jej się bardziej wyklarowało o co mi może chodzić, że się z nią spotykam i że jestem zagrożeniem (oczywisćie pocałunek to wyklaruje konkretniej). ;) Paweł, czy możę to w/w powiedzenie wprost z włosami było takie zbyt oczywiste/niepotrzebne wyłożenie swoich kart na stół? Choć myślę, ze to nie jest jakieś hardcorowe. Podkreślę, że każda randka: ręce trzymam przy sobie, to ona mnie dotyka. Wszyskto z klasą robię wg planu 12r. także myślę, że to moje określenie dlaczego do niej podszedłem było ok.

    Potem jak wracliśmy to złapałem ją na tym jak mnie zmierzała od boku pare razy, tj. tyłek mój obczajała. Miałem takie sytuacje z dziewczynami, którym tylko o jedno chodziło ? i też je wtedy łapałem na takim zerkaniu na mój chudy tyłek. ;D Wniosek ? zaczęła się nade mną zastanawiać, wiadomo w jakim sensie, po tym jak jej odpowiedziałęm z tym czemu ją wziąłem do tańca. ;) Na koniec spotkania: “do zobaczenia” + przytulenie, a potem sms: “przepraszam ze cie przytuliłam na koniec. moze sobie tego nie zycyzles(?)”.Myślę, że zrobilem sobie już wystarczająco dobrą podkładkę pod to by pokonać swoje opory przed pocaowaniem jej, żeby to nie było takie ‘out of the blue’ – tj. szokujące.

    Reply

    Paweł Grzywocz June 29, 2020 at 10:11

    Nie ma to aż takiego znaczenia, że jej powiedziałeś, dlaczego wtedy podszedłeś, bo dziewczyny nie są głupie i doskonale wiedzą, dlaczego podszedłeś i tylko chcą się dowartościować tą wiedzą. Możesz wtedy nagrodzić jej dobre zachowanie i dowartościować, powiedzieć jakiś komplement tak, jak to zrobiłeś albo można tajemniczo odpowiedzieć, enigmatycznie, że “jakaś siła mnie do Ciebie przyciągnęła”, “nie wiem, coś mnie do Ciebie przyciągnęło i nie potrafię określić co to jest, jakaś niezdefiniowana energia” albo “czułem, że mam ochotę z Tobą zatańczyć, zrobiłem to spontanicznie i się zbytnio nie zastanawiałem”. Myślę, że takie ogólne, tajemnicze odpowiedzi jeszcze bardziej nakręcą dziewczynę i doprowadzą do pozytywnego, obsesyjne myślenia o Tobie tudzież zauroczenia, zakochania oraz nie sprawią, że mniej pewna siebie dziewczyna się zestresuje. A bez względu na to, co jej odpowiesz na takie dopytywanie, to pocałunek weryfikuje, czy ona spotyka się w celu dowartościowania czy szuka kogoś nowego czy jeszcze w jakimś innym, czyny mówią o wiele więcej niż słowa, a słowami lepiej iść w stronę tajemniczości, bo zbyt często dziewczyny używają coś przeciwko nam i sami się wkopaliśmy, ujawniając niepotrzebnie jakiekolwiek uczucia, podczas gdy ona doskonale wie, że umawiamy się z nią na spotkania nie przez przypadek i nie po przyjacielsku.

    Reply

    Anonim June 27, 2020 at 10:07

    A tak w ogóle to Wam napiszę jeszcze, że jestem całkiem zniechęcony kobietami. Może to też kwestia coraz mniejszego libido? Podchodzić na ulicy mi się nie chce, z tego zresztą nie miałem rezultatów, a teraz przy koronawirusie widzę, że to jeszcze 10 razy gorzej wygląda. Internet to samo. Prawie same dziwne dziewczyny, prawie żadna nie odpisuje, zresztą mi się nie podobają. W realu jak rozmawiam z dziewczynami w miejscu z kontekstem, to też widzę co one mają w głowie. To nie jest pokolenie naszych mam, one się nie nadają do założenia rodziny. A i też czekają na księcia z bajki. Do tego dawno temu zauroczyłem się młodą dziewczyną i mam wrażenie, że do dzisiaj mnie to trzyma i inne mnie do końca nie interesują. Ta młoda pisze do mnie co kilka miesięcy, ale raczej nic nie chce, kiedyś jej proponowałem wspólne wyjście, ze 2,3 razy. Zdaje się, że ma chłopaka, ale w sumie też wątpię, żeby przy jej niestabilności coś z tego wyszło. No nie wiem, i taka apatia u mnie jest.

    Reply

    Paweł Grzywocz June 27, 2020 at 10:20

    Polecam artykuły: “12 powodów dlaczego nie masz dziewczyny” i “Jak być wytrwałym podczas randkowej suszy”. Często pojawia się w materiałach, w kursach wątek wytrwałości. To tyle, co mogę polecić, bo to też Ty musisz chcieć być wytrwałym i się nie poddawać oraz postępować zgodnie z programem: “Pewność siebie z kobietami w 90 dni” i wdrażać go krok po kroku.

    Reply

    Anonim June 27, 2020 at 12:03

    Ja znam te programy. Kupowałem i czytałem, oglądałem. Może kiedyś mi jeszcze zatrybi z jakąś dziewczyną, która będzie miała dobrze poukładane w głowie i mi się spodoba, niczego nie wykluczam, ale na razie to tak wygląda, jak wygląda i nie widzę szans, żeby coś się nagle odwróciło, a kobiety że się zmienią i z tych niezależnych, imprezowych itd. zamienią się w panie domu. Jeszcze jest taka opcja, że się dorobię większych pieniędzy i wtedy one same się będą kleić, ale to też trzeba uważać. Bo mi już się pajacować nie chce, zagadywać, zabawiać. Latami próbowałem i bardzo marne efekty. Nawet jak gadam z atrakcyjnymi kobieta to też tak od niechcenia, bo mnie te lata doświadczeń nauczyły, że i tak nic z tego nie będzie, a one mają nierówno pod sufitem.

    Reply

    Anonim June 27, 2020 at 12:12

    A jeszcze mama takie pytanie co do tej młodej dziewczyny. Jak nie zareagowała na moje propozycje spotkania. Jak kiedyś dzwoniłem i nie chciała w ogóle gadać, wykręcała się, że jest zmęczona, a teraz się odzywa co kilka miesięcy pod bzdurnymi pretekstami, żebym jej w czymś pomógł, chociaż za bardzo pomoc nie jest możliwa, to jaki ona ma cel? Trzyma mnie na orbicie, jakbym np. zarobił dobrą kasę, a ona nie miała lepszego kandydata na założenie rodziny? Sprawdza, czy dalej mi się podoba i sobie podbija atencję? Dodam, że jest ledwo po 20. 14 lat młodsza ode mnie. Czyli jak jej reakcja była negatywna na początku, to jest koniec tej znajomości i ona może być ze mną z wyrachowania?

    Reply

    Paweł Grzywocz June 27, 2020 at 19:16

    Niejeden by się cieszył, gdyby taka dziewczyna była z nim z wyrachowania. Takie dziewczyny się tylko karmią uwagą. Nic więcej.

    Reply

    Paweł Grzywocz June 27, 2020 at 19:15

    Znać a stosować to duża różnica. Może posłuchaj “100 rozmów audio”, jak to powinno wyglądać albo umów się na konsultację. Nie poddawaj się w szukaniu tego, co jest przyczyną.

    Reply

    MaciejWYZNAWCAPRAWDY June 29, 2020 at 14:37

    wrzuć na luz zapomnij o tym temacie na jakiś czas zresetuj się i tyle… nie wiem ile masz lat ale wydaje mi się to rozsądne. Przechodziłem przez to samo….. łatwo wpaść w presje – pisałem o tym w którymś komentarzu. Kobieta to nie wyznacznik czegokolowiek. W tych czasach są jakie są i można je zatrzymywać przy sobie tylko CHARAKTEREM… ale czy komukolwiek chcę się trzymać przy sobie laskę która za wyjście poza “dobry schemat zachowania” kopnie Cie w dupe:)?

    co do ładnych dziewczyn to nie licz na zajebiste efekty 70% z nich jest zniszczona wewnętrznie i nie nadają się na kobiety na całe życie. To właśnie ten złoty środek między tym jak ładna ma być kosztem charakteru. Paweł pisał kiedyś skąd u tych ładnych tak popsute charaktery.

    co do internetu odpuść sobie bo to bagno, które niszczy pewność siebie. Spędziłem tam trochę czasu także mógłbym o tym napisać spory artykuł. Generalnie to najgorsze miejsce, wydaje mi się że lepiej już chodzić na imprezy i tam próbować poznać.

    Reply

    Michał Lxxx June 29, 2020 at 17:42

    70% kobiet jest zniszczona wewnętrznie, tak atrakcyjnych, jak i narkomanek, kobiet z rynsztoka, brzydkich, grubych, głupich, pierdolniętych, toksycznych, patologicznych.

    Ciągle słyszę ten powtarzający się szkodliwy schemat, szkodliwe przekonania że ATRAKCYJNA, TO MA WREDNY CHARAKTER.
    Ciągle Faceci żyją tą ILUZJĄ.

    Iluzją WYGLĄDU.
    Ale rzeczywiście jak Facetom nie wychodzi z tymi atrakcyjnymi, to muszą sobie jakoś OBRZYDZIĆ TE KOBIETY i zracjonalizować sobie to, aby być z kobietami nieatrakcyjnymi, które biorą sobie Beciaków, bo Ci Alpha ich nie chcą.

    To są tak proste schematy, że głowa mała :-)

    Nie ma reguły, masz POZNAĆ człowieka.
    Goście podchodzą do kobiet, mówią “chcę Cię poznać”
    Tak ???
    Nie zauważyłem, podchodzą i nie rozumieją swoich słów.

    Masz tak samo SUPER atrakcyjne kobiety, jak i Brzydalichy.
    Również wśród atrakcyjnych, jak i nie występują TOKSYCZNE osoby.

    Reply

    MaciejWYZNAWCAPRAWDY July 1, 2020 at 10:27

    “ATRAKCYJNA, TO MA WREDNY CHARAKTER.”
    w większości mój drogi w większości nie generalizujmy że chodzi o wszystkie bo tak nie jest :) to temat rzeka nie raz już poruszany u Pawła

    Reply

    Mz June 27, 2020 at 17:05

    Polecam korzeń maca, korzeń pokrzywy (ja dodaje do serków wiejskich), jajka na miękko[klasa: 0 lub 1], olej kokosowy nierafinowany bioekologiczny, cynk, selen (te dwa brać osobno), magnez, witamina d3 z słońca(opalac się dużo lub łykać suple przy posiłku tłuszczowym [d3 rozpuszcza sie w tłuszczach]), k2 (wit d3 wypiera magnez, takze bez magnezu ani rusz przy suplementowaniu d3) – ważne by te suplementy nie zawierały: “stearynian magnezu”, “sole magnezowe kwasów tłuszczowych” – bedą na bank wtedy droższe, te tańsze zawierają powyższy syf. Unikać wody z butelek plastikowych, dotykania paragonów (zawierają bisfenole BPA, które w organiźmie działają jak estrogen – żeński hormon [jest to udowodnione, że dotykanie paragonów wywołuje nawet nowotwory]. Mam w tym dużo wiedzy, to jest moja obsesja, zdobytej z webinarów, szkoleń, wykładów – w/w jedzenie tak podnosi męskie hormony, że ja po zjedzeniu tego jak nie wyjde z domu to mam ochote coś rozwalić, tak mnie nosi) i przede wszystkim totalne 0 filmów/zdjęć 18+. Wtedy złapiesz taki ogień po 2ch tygodniach, że zwariujesz jak nie wyjdziesz i nie pogadasz z kims, a jak już pogadasz to bedziesz czuł spełnienie i radość.

    Skasować kompletnie WSZTYSTKIEGO związanego z tą dziewczyną z którą wiążesz/wiązałeś nadzieje i iść połazić sobie powyszukiwać miejsca do potencjalnych randek i wtedy zagadywać przy okazji, zmuszać się do tego, zadbanie sie ubierać, fryz ogarnięty mieć, pachnieć ładnie. Jka zobaczysz ze masz branie u innych ladnych dziewczyn to o tamtej zapomnisz na pstryk.

    PSW90 i jzdw12r od Pawła to podstawa. ; )

    Reply

    Mz June 27, 2020 at 17:07

    PS opalać się bez kremu z filtrem w godzinach szczytu słońca (11-16), NIE myć się po tym kilkanaście godzin by wit d3 mogła zdążyć się przyswoić ze skóry.

    Reply

    Paweł Grzywocz June 27, 2020 at 19:19

    Dzięki za przepis na podwyższenie testosteronu. Myślę, że wielu by się to przydało.

    Reply

    Anonim June 27, 2020 at 20:57

    Paweł i MZ, dzięki panowie za rady i ciekawe wskazówki. Hmm może i spróbuję to wdrożyć, dzięki. :)

    Ta dziewczyna wydaje się z jednej strony bardzo fajna, normalna, dlatego mi się tak spodobała, otwarta, żywiołowa, ale z drugiej strony widzę, że jest mocno niestabilna, co chwile zmienia zdanie, zresztą taka artystka, maluje, modeling itp. Teraz taki pomysł, za 5 minut inny, więc wątpię, żeby ona w ogóle ułożyła sobie spokojne życie. Chyba, że dorośnie, bo nie ma 23 lat jeszcze?

    Reply

    Paweł Grzywocz June 27, 2020 at 21:23

    Trzeba poznawać nowe dziewczyny a nie czekać na jakąś starą aż dorośnie.

    Reply

    Anonim June 27, 2020 at 21:53

    No tym bardziej, że ona to olewała, jak chciałem zadziałać. Młoda, czy nie młoda, jakbym się jej podobał, to tak nie powinno być. Pewnie jestem na orbicie w stylu: “kiedyś może się przydać” i być dobrą opcją, żeby jej w czymś pomóc, czy być Beciakiem do płacenia na nią.

    Reply

    MaciejWYZNAWCAPRAWDY June 29, 2020 at 12:09

    ciekawe spróbuje.
    Generalnie mogę potwierdzić na ten moment:
    ” przede wszystkim totalne 0 filmów/zdjęć 18+”
    masturbacja to największy niszczyciel pewności siebie dobrego samopoczucia! Uwolnienie się z tego nałogu to chyba jedna z największych rzeczy jaką możesz zrobić sam dla siebie.

    Reply

    Ttttt June 29, 2020 at 20:02

    Ja polecam rano robić sobie coś w stylu “priming” Tonego Robbinsa, tak słucham i uczę się angielskiego wg pewnego programu. Wstajesz rano, puszczasz jakąś ulubioną i energetyczną piosenkę, trochę tańca i podskoków, pewna siebie mowa ciała z uśmiechem, później kilka spokojnych oddechów i modlitwa wyrażająca moją wdzięczność. Następnie słucham swoich nagrań po angielsku. Po czymś takim aż chce się poznawać nowych ludzi tak samo działa jak 100 rozmów Pawła. Oczywiście zero porno i ograniczenie masturbacji do minimum. Trening plus sport. Dla mnie tyle możemy zrobić plus podchodzić i dać się polubić zainteresowanym dziewczynom.

    Reply

    Mz June 29, 2020 at 22:22

    Wnioski + 2 szybkie pytania w przed i ostatnim akapicie.

    Ja już mam tak, że jak poczuje powiew agendy, chęci dowartościowania się to od razu mi sie odechciewa działać – to mam wtedy nastawienie “dla doświadczenia” albo olewam, nawet jak dziewczyna jest przepiękna. Np. dzwoniłem do dziewczyny(opcja nr2) umówić drugą randkę by sie spotkać, “a czemu tam? Nie lubie w takim miejscu” – moja odp: “zobaczysz czemu”, ale to takie wynegocjowane/wyrzygane a potem na pyhtanie czy da rade: “wstepnie tak” – oczywiście postawiłęm ją pod ścianą, że czy da radę na 100%, co potwierdziła, ale juz i tak wiem, że idzie sie spotkać dla zabicia czasu, dla dowartościowania się. Ide jedynie po-praktykować.

    Z kolei opcja nr1(chociaż teraz jak to piszę to wiem, że powinienem napisać nr6+), która ma chłopaka – czuję jak się we mnie zauracza. :) Klops taki, że zaczeła mi smsy pisać – Robię tak, że zlewam-nie odpisuję na jakieś jej stwierdzenia Prowokujące mnie do odpisania (czy może warto jej odpisać jakiś uśmieszek chociażby? Ale myślę, że lepsze będzie nie odpisywanie), a jak zada pytanie to oczywiście nie olewam tylko odpisuje krótko.

    Zastanawiam się jak zareagować jak dziewczyna będzie chciała zapłacić mi np. za to, że wypożyczę jej rower miejski na swoje konto. Bo chce wziąć na randkę, gdzie ja będę na swoim rowerze a jej wypożyczę bo wiem, że nie ma w moim mieście roweru.
    Hmm, powiedzieć coś w stylu: “ok, to zrobimy tak, że ja Ci postawię ten rower, a Ty mi postawisz loda(specjalnie się tu przekomarzać tą dwuznacznością), albo o: te ciasteczka, które możesz jeść!”

    Reply

    Paweł Grzywocz June 30, 2020 at 09:46

    O odpisywaniu jest artykuł z przykładami tutaj.To nie podawaj jej konta i powiedz, że nie trzeba albo, że ona może Cię innym razem zaprosić.

    Reply

    Mz June 30, 2020 at 19:18

    Przejrzałęm Twoje artykuły o smsach oraz materiały, które mam i stosuję to, że albo zlewam, albo krótko odpisuję i nie moge znaleźć odp co zrobić, gdy dziewczyna dzwoni tak o powiedzieć co u niej (akurat coś ważnego udało jej się zdać na studiach i chciala sie pochwalic tym mi), ale nie propnowała spotkania – pytanie czy mam wtedy proponować spotkanie skoro ona dzwoni do mnie tak o? Tak mi sięcoś kojarzy, że mówisz by nagradzać jej inicjatwyę i umawiać spotkanie.
    (chociaż cos czuje, ze gdzies w action steepps o tym jest, ale nigdzie w tytułach nie jest o tym czy proponować spotkanie w ramach nagradzania jej inicjatywy kontaktu)

    Zmieszany byłem, i z poczatku nie chciałęm nic proponować skoro dzwoni po dwóch dniach od randki, ale ostatecznie pękłem i zaproponowałem spotkanie na za 5 dni, ale akurat wyjeżdza do swojego miasta i mi powiedziala konkretnie kiedy wraca z powrotem i ze mi da znać.
    Przez to że byłęm zmieszany nie wiedząc co zrobić też wyleciało mi z głowy by powiedzieć: “pozwol, że ja sie odezwe”.
    Niecierpie takich sytuacji.

    Reply

    Paweł Grzywocz June 30, 2020 at 22:12

    Tak, wykorzystaj taką jej niezapowiedzianą rozmowę przez telefon i zaproponuj spotkanie.

    Reply

    Mz July 1, 2020 at 18:13

    Ok, dzięki.

    PS Pochwalę się:
    dziś robiłem maly wystep jako uliczny grajek w dość ruchliwym miejscu w centrum miasta – 20s nie mineło i od razu ktoś wrzucił kase do pokrowca na gitare. :)
    Stopniowe, kroczek po kroczku przełamywania = Stresu w ogóle nie miaelm. :)

    Reply

    Mz July 1, 2020 at 18:20

    Wręcz jak ryba w wodzie sie czułem. :)

    Reply

    Adrian June 30, 2020 at 16:12

    Dwa dni temu tramwaj – jestem w drodze na Dworzec Główny na pociąg do dziewczyny poznanej na portalu randkowym. Nagle naprzeciwko dosiada się śliczna drobna brunetka. Jechałem pewny siebie, sporo dziewczyn wsiada / wysiada ale twardo obstaje przy celu podróży. W pewnej chwili zdaje sobie sprawę, że brunetka na mnie zerka i zaczynamy grę w łapanie wzroku, drobne uśmiechy tylko pojawia się konflikt wewnętrzny. Ale intuicja podpowiada mi, że jeśli nie zagadam teraz to spuszczę szanse w kiblu. W końcu dosiada się do niej starsza kobieta i puszcza z głośnika telefonu wiadomości na głos ? widzę konsternację brunetki, obraca się do mnie i uśmiecha ? myślę, to teraz. Zdejmuje słuchawki i pytam co w wiadomościach???? Dziewczyna się śmieje i bariery puszczają, rozmowa płynie swobodnie i okazuje sie, że oboje jedziemy na dworzec???? O numer zagrałem trochę podstępnie ale dziewczyny to lubią ? w tej chwili nie pracuje, pytam w jakim zawodzie szuka. Mówię, że u znajomej w pracy poszukują na stanowisko, nic pewnego ale spytam tylko potrzebuje namiary? Uśmiecha się i mówi: dobrze to rozegrałeś o numer???? Miód na serce. Wszystko potoczyło się zupełnie przypadkiem, spontanicznie, nie musiałem układać scenariusza. Jutro pierwsze spotkanie????

    Reply

    Paweł Grzywocz June 30, 2020 at 16:19

    Super interakcja, swobodna, przy okazji, tak to powinno wyglądać. To czy dziewczyna przyjdzie na spotkanie to już nie ma gwarancji, bo czasami przychodzą po 2 minutach szybkiej rozmowy, którą “dokończymy kiedy indziej” i pytanie o kontakt, a inne po 25 minutach rozmowy nie przyjdą, bo mają chłopaka albo jakieś inne obiekcje, że gość z tramwaju, a może nie byliśmy w jej typie i rozmawiała z grzeczności itp. nieodgadnione przyczyny. W każdym razie nie ma się co nigdy nastawiać, czy przyjdzie, tylko codziennie zagadywać do kilku dziewczyn najlepiej, jak tylko potrafimy i się ulepszać, a ile z nich przyjdzie na spotkanie, tyle przyjdzie. Powinno być to między 10% a 30%, chwilowo poniżej 10%, jak same zajęte spotykamy, a gdy kompletnie żadna przez 20, 30 i więcej rozmów, to znaczy, że nie poprawiamy jakichś rażących błędów.

    Reply

    JackSparrow June 30, 2020 at 22:03

    Pawle, tak się zastanawiam, czy kiedykolwiek w którymś materiale zdefiniowałeś czym tak naprawdę jest “zainteresowanie dziewczyny” oraz z czego wynika. Nie jest to raczej sama kwestia wyglądu (bodziec wzrokowy), lecz to raczej podświadomie działa (chcę poznać tą osobę – nawet nie wiem dlaczego). Czytałem kiedyś że to na bazie jakiegoś podświadomego zapachu wynika (feromony, chyba coś z tym związane). Interesowałeś się może kiedyś (tak nieco z naukowego punktu widzenia) skąd się bierze fakt, że dziewczyna jest zainteresowana danym gościem a innym wcale. Czy Twoim zdaniem, kwestia zainteresowania powstaje tak naprawdę w pierwszych milisekundach od pierwszego kontaktu?

    Reply

    Paweł Grzywocz June 30, 2020 at 22:15

    Zdanie testu fizycznej atrakcyjności, czyli podobanie się sobie w stopniu akceptowalnym, każdy ma swój gust, ma coś w sobie, a do tego męskie cechy osobowości i komunikacji, pewność siebie, poczucie wartości, humor, tajemniczość, wyzwanie, nieprzewidywalność. Większość mężczyzn jest odwrotnością tego wszystkiego, więc generalnie, jeśli jesteśmy zadbani, atrakcyjni i trafiamy na wolne dziewczyny, którym pasujemy w chociażby minimalny stopniu, to zwiększanie ich zainteresowania jest dziecinne proste, gdyż pozostali mężczyźni zachowują się, jak nieśmiałe koleżanki albo imbecyle. Myślę, że najwięcej zachodu zajmuje znajdowanie wolnych i ładnych dziewczyn, a jak już taka jest, to dość łatwo się jej spodobać, gdy jesteśmy zadbani, pewni siebie, męscy, bo ona wręcz czeka na kogoś takiego latami i mało jest naprawdę normalnych facetów. Nie ma bata, żeby feromon przysłonił kobiecie brak wyżej wymienionych cech i zadbania fizycznego. Jest to jedynie dodatek, jak każdy inny perfum.

    Reply

    Michał Lxxx July 1, 2020 at 13:59

    “Myślę, że najwięcej zachodu zajmuje znajdowanie wolnych i ładnych dziewczyn, a jak już taka jest, to dość łatwo się jej spodobać, gdy jesteśmy zadbani, pewni siebie, męscy, bo ona wręcz czeka na kogoś takiego latami i mało jest naprawdę normalnych facetów”.

    I w tym zdaniu piszesz PRAWDĘ i tylko PRAWDĘ.
    Cieszę się.

    Bo śmieszy mnie to, jak mi ktoś mówi o jakimś abundance, obfitości, wyborze i tym, że jest “pełno wolnych, pięknych kobiet”.

    Reply

    Ttttt July 1, 2020 at 18:41

    To też działa w drugą stronę. Jeśli jesteś atrakcyjny dla swojej kobiety to one wcale nie myślą o zdradach jak wmawiają nam media itp. Mam dwóch znajomych którzy mają atrakcyjne dziewczyny. Mam na myśli szczupłe i z ładną młodzieńczą twarzą, jedna to finalistka miss Polski. Czyli też mogłyby np. kształtować sylwetkę na siłowni. Zawsze można się do czegoś przyczepić. Na fb nie mają wyuzdanych zdjęć, po pewnym stażu związkowym wrzucają fotki z ich chłopakami czy też już teraz z mężami. I ci znajomi mają normalną twarz, normalną pracę i są dosyć szczupli. Te dziewczyny często są same przez dłuższy czas i czekają na kogoś normalnego.

    Reply

    Truth July 3, 2020 at 18:55

    Jak najbardziej zgadzam się co do definicji atrakcyjności/zainteresowania Niemniej uważam że zgeneralizowałeś mówiąc że
    1)”Większość mężczyzn jest odwrotnością [atrakcyjności]” Rozumiem że na wsi czy małych miejscowościach ze swoimi naleciałościami jest dużo swoistego zacofania mentalności albo czasach 20 lat wstecz Można zrobić sobie spacer w środku Warszawy albo Krakowa w godzinach popołudniowych Warszawy Wcale nie brakuje dobrze wyglądających facetów

    2) ” ładnych dziewczyn, a jak już taka jest, to dość łatwo się jej spodobać, gdy jesteśmy zadbani, pewni siebie, męscy, bo ona wręcz czeka na kogoś takiego latami i mało jest naprawdę normalnych facetów.” <– To jest bzdura

    Z doświadczenia unikałem zagadywania do bardzo atrakcyjnych dziewczyn w miejscach bez kontekstu po to by spytać o numer Nawet nie pytałem o niego i rozmawiałem z nimi tylko dla sportu Najładniejsze dziewczyny mają już dużo uwagi od facetów co owocuje przesytem bycia zaczepianą czyli brakiem wystarczająco pozytywnej reakcji na nasze zagadywanie a już na pewno nie są same latami chyba że uroda im uderza zbyt mocno do głowy albo jeśli są aspołeczne to inna sprawa Ja sam tak reaguję na oferty świetnych kontraktów bardzo rzadko podejmuję współpracę co sprowadza się do odgrzebania ze skrzynki dobrze rokującej oferty a nie szukania. To samo z idealnymi dziewczynami…Innymi słowy większa stopa zwrotu w postaci numerów od ładnych ale może nie modelowych dziewczyn, które, doświadczalnie sprawdziłem, częściej angażują się w relację jest lepszym skutkiem dla nas samych

    Reply

    Matt July 13, 2020 at 07:41

    Witaj, Pawle. Jestem stałym klientem, czytelnikiem. Mam pytanie.

    Dostałem zaproszenie na wesele wraz z dziewczyną, od jej koleżanki. Powiem szczerze, że jestem na NIE. Zamknięte pomieszczenia, sporo różnych ludzi. Trochę się obawiam.

    Planuję dać wymówkę, pójść ew. ma mszę i tyle. Dać prezent. Myślisz, że ok?

    Reply

    Paweł Grzywocz July 13, 2020 at 10:01

    Pogadaj o tym z dziewczyną. Najlepiej mieć dziewczynę, która nie lubi wesel, bo to wiocha, więc wtedy z łatwością przyjdzie wam stwierdzenie, że to nie ma sensu w ogóle, a co dopiero, gdy jest jakiekolwiek dodatkowe ryzyko zdrowotne. Jakby jej bardzo zależało, to jednak spoko, bo potrafię się dostosować, pojeść, potańczyć, nie muszę się tam obściskiwać, a zarazić się wirusami można było od zawsze, więc wesele zawsze stanowi ryzyko zarażenia się różnymi bakteriami, wirusami itd. więc nie jest to dla mnie argument decydujący o tym, czy gdzieś iść czy nie iść i mogę się dostosować. Mogę się dostosować do dziewczyny, a zwykle dziewczynom zależy na takich bzdetach, jak pójście do kogoś na imprezę, więc cóż, życie. Czasami się to zmienia z czasem albo kobieta pod Twoim wpływem widzi, co jest głupotą i stratą czasu, a kiedy warto się pojawić.

    Reply

    Mz July 15, 2020 at 01:11

    Raport z zagadywań(1,2) + szybkie pytanko poniżej w pierwszym akapicie:

    (1)Dziewczyna poznana na imprezie tanecznej podczas grupowego tańca, od razu napisała sms po podaniu numeru na imprezie po tym jak sie rozdzielilismy, sms o treści: “byuło miło”. Po powrocie do domu nocą, żeby jej smsa nie olewać napisalem: “ciesze sie, ze Ci było miło! Dobranoc”. No i pytanei co robić w takich syt, gdy dziewczyna od razu cos napisze j/w? Odpisywać tak j/w zrobiłęm? I czekac wtedy 2/3 dni z zadzwonieniem do niej?

    (2)
    Wydarzenie jogi, dziewczyna która sobie leżała i patrzyla jak inni ćwicza, ja podobnie przyjechalem tylko popatrzyc i kogos zagadnąć na koniec. Ona wczesniej sie zawinęła, wyglądała mi na 17 lat, ale okazalo sie ze jest nieco starsza, bardzo chetna na rozmowe – widzialem jak powoli wyjezdzala rowerm, jakby chciala by ktos ją dogonił (bylem jedyny niedaleko, który nie byl zajęty ćwiczeniami) – i to zrobiłem, mega otwarta na rozmowe, poszlismy sobie usiąść na ławke by pogadać, sama sie przedstawiłą, nr bez problemu, ale czułem że to jest chec dowartosciowania się(takich pełno sie przytrafia i juz wyczuwam to na kilometr), mało spojrzenia na mnie, gdy mówiłem do niej – no ale zobaczymy.

    Ad 1.
    Dziewcyzna z imprezy, tez młodziutka – jak nic tez o jakies 10 lat młodsza ode mnie, która podczas grup;owego tańca zerkała na mnie i sie usmiechala, wyczekałęm moment jak byly tańce tylko w parach i aż ona sie zwolni bo tańczył z nią mega przystojny gość, którego widzialem, że jakos nie przypadl jej do gustu – czaiłęm się jak wilk, potem jak przestała tańczyć z tym ultra przystojnym obcorkajowcem(Gdzie ja w porównaniu do niego to 2/10 ;D – ale mam to w dupie) to stanela z znajomymi to ja szybko rura do niej by nikt mi jej nie zgarnął znowu (bo wczesniej to mnie ktos zgarnął do tańca[tez ladna dziewczyna, która mnie zagadywała] jak sie na tą młodą czaiłem a odmawiać nie wypada ;D) i wziąłęm ją do tańca. ;D Po czym zgarnałęm ją na bok pogadać 3 min o bzdurach – nr bez problemu i chwile pogadalem z nia jeszcze i potanczylem drugi taniec i ise rozdzieliem, i potem inne dziewczyny bralem do tańća. I ta od której wzialem nr mi od razu w trakcie imprezy napisała 2 smsy, że już leci i potem kolejny, że: miło było.

    Po tym jak ją wziąłem na bok zgarnłem – widzialy wszystkie znajome z moich tańców – to widzialem jak one posmutniały, gdy jakos z nimi tańczyłem potem, a te pewniejsze siebie zaczęły sie bardziej do mnie usmiechać, bardizej zagadywać, śmiać się i same mnie prosić do tańca. Zaczynam na to wylane mieć czy ktos na mnie patrzy, na tej imprezie tez byly dwie dziewczyny z kotrymi bylem na randkach i tez mam wylane, uśmiecham sie donich, czasem wezme do tanca.

    PS
    Tą co ma chłopaka to po tym jak mi napisala:
    ona:”odezwe sie jak będę znów”
    ja: “po wakacjach? [bo gdzies mi wspominała że dopiero po wakacajch wraca do mojego miasta] Pozwol ze ja sie wtedy odezwe”
    ona: ” w sumie bede tez w trakcie wakacji na 1 lub 2 dni, ale tak: jak co po wakacjach w polowie wrzeńsia”

    I po powyższym stwierdizłęm, że ją olewam (stad moja motywacja z dzialniem z kolejnymi dziewczynami ;D), nic jej juz nie odpisuję jak nawet nie chce mnie zobaczyc jak bedzie w wakacje na głupi 1/2 dni i tez nic juz nie bede inicjować. ; )

    Reply

    Paweł Grzywocz July 15, 2020 at 10:47

    Tak, odpisać, żeby nie olewać sms’a, a potem czekać na jej kolejny kontakt lub 5 dni, chyba że jakoś bardzo krótko rozmawialiście, to wcześniej. Super, że wzbudzasz wśród dziewczyn rywalizację o Twoją uwagę i sympatię. Ta zajęta nie będzie niczego inicjować, bo jest zajęta i nie chce sobie robić wyrzutów sumienia, a Tobie nadziei. Jest słaba psychicznie, że tkwi w kiepskim związku. Powinna być w nim do porzygu i albo się rozstać albo tak żyć w miernocie. Dlatego należy odpuszczać takie dziewczyny, żeby miały przestrzeń do przemyśleń i podjęcia decyzji.

    Reply

    Mz July 16, 2020 at 20:15

    Tak jest, po krótkiej rozmowie szybciej dzwonie.

    Pytanie:
    te młode dziewczyny raczej są przyzwyczajone do pisania na fb/smsowo z frajerami, a tu nagle taki ktos pewny siebie jak ja do niej dzwoni(zapewne pierwszy raz w jej życiu), i to po paru dniach, a nie od razu(!) – te pewniejsze siebie odbiorą, te mniej pewne seibie odpiszą coś, a te wspomniane bardzo młode i niedoświadczone albo sie obrażą, albo są wstydliwe i mają pikawę widząc dzwoniący telefon (ba, sam mam pikawe pod gardłem, gdy dzwonie do nowej dziewczyny, ale to przełykam i opanowuję, a co dopiero młoda, niedoświadczona dziewczyna do której dzwoni ktos starszy) – pytanie czy w w/w przypadku, tych młodych dziewczyn, jakies odstępstwo robić?
    Typu: gdy nie odbierze napisać sms po 2dniach, jakiś roluźniający żart nawiązujący do okoliczności/sytuacji zapoznawczej, żeby sie jakoś oswoiła i jeśli mi odpisze to wtedy do niej dopiero zadzwnić już ostatni raz.
    Czy trzymać się twardo tego, że oddaje kilka prób zadzwonienia, max 4 i co 2 dzień pomijając oczywiste dni w które jesteśmy niedostępni?

    Reply

    Paweł Grzywocz July 16, 2020 at 21:21

    To niech ona coś napisze, jak taka wstydliwa. Generalnie uważam, że takie osoby się nie nadają do niczego. Można próbować popisać, ale jak ona wykaże jakąś inicjatywę na Twój kontakt i ewentualnie po kilku nieodebranych połączeniach LUB właśnie po oficjalnej deklaracji dziewczyny “Słuchaj, nie lubię rozmawiać przez telefon, wolę pisać, mógłbyś do mnie napisać?”, to wtedy spoko, poprosiła, to możemy się zgodzić, ale tak z sam z siebie się tak cackać to też taka sama poniewierka, jak z tymi pozostałymi orbiterami.

    Reply

    Mz July 16, 2020 at 22:28

    To było moje trochę nadgorliwe założenie wynikające z obserwacji młodych dziewczyn, ich chęci dowartościowania się i ewentualnego zniechęcenia, i tego jak inni goście z nimi (tchórzliwie)działają i jakie one mogą mieć obiekcje(związane ze strachem) pod które niekiedy warto się dostosować w granicach rozsądku tak by jednak utrzymać swój poziom atrakcyjności – kilka razy już mi się przydały takie moje wątpliwości o których tu wspominałem i które się potem sprawdzały i sprawdzają, a o których w materiałach nie jest wspomniane. : )

    Ów bardzo młoda dziewczyna poznana na tanecznej imprezie, do ktorej dzwonięłm i nie odbierała, oddzwoniła i tłumaczyła się czemu nie odbierała – także ciesze się, że jestem w grze.
    Oddzwoniła o 22 – odebrałem. Pamiętam, że polecasz po 21 nie dzwonić. Domyślam się, że z odbieraniem ejst to samo, ale założyłem, że ta 22 to już taki totalny max na odbieranie, po 22 nie odbieram.

    Reply

    Paweł Grzywocz July 17, 2020 at 12:38

    Bo mnie chodzi o to, że nie chce mi się niańczyć dziewczyny ani cackać z nią, jak z małym dzieckiem, uważam to za męczarnię i nie tego nie polecam dlatego nawet nie chce mi się sprawdzać, czy pisanie pomoże doprowadzić do spotkania, bo zazwyczaj popisze tydzień lub dwa, a i tak się nie spotka, a jak się spotka, to będzie mega drętwa, chyba że dziewczyna poprosi, żebym do niej pisał niż dzwonił, to mogę spróbować, a bez tego radzę odpuścić sobie męczenia się.

    Reply

    Tecrtr December 5, 2022 at 21:11

    Chodzę sobie co tydzień do jednego z klubów w Poznaniu, mam 34 lata. I coś zaczęłą mi się podobać jedna z barmanek co polewa alkohol przy ladzie. Muzyka fajna w klubie. klub ogromny, nawet 1000 osob myślę będzie w godzinach szczytu czyli 2-3 rano. A sama impreza do 6. Taki klimat. Pełno ludzi tańczy daleko po za parkiet też, mnóstwo ludzi jak sardynki w dużych pomieszczeniach.

    I pewnie pełno gości próbujących okazać tej dziewczynie z baru jakieś zainteresowanie.
    Ale jak można zagadać żeby jakoś trochę ją zainteresować sobą, albo żeby pokazać swoje zainteresowanie i czekać na jej odwzajemnienie?

    Koleżanki, które znam od 15 lat lub nawet dłużej, młodsze o rok mi mówią abym dał jej napiwek gdy coś od niek kupię. Sam tylko wole kupić piwko z sokiem, nie przesadzam z alkoholem i nie mieszam.

    No i jaka będzie reakcja osób innych gdy coś zauważa? a szczególnie inne barmanki obok. Bo przy ladzie jest 5-6 barmanek.

    Reply

    Paweł Grzywocz December 6, 2022 at 18:04

    Nie słuchaj takich debilnych porad od koleżanek. Postępuj zgodnie z materiałami, czyli normalni z nią pogadaj, buduj rozmowę, dowiedz się od niej, czy wolno jej rozmawiać podczas imprezy czy musi cały czas obsługiwać. Poznaliśmy ostatnio na konsultacji taką barmankę, co poznała chłopaka na imprezie, a wolno jej było rozmawiać z gośćmi. Rozmawiał z nią 5 godzin, a potem jeszcze nalegał na odprowadzenie do domu, na co się zgodziła, bo wydawał się jej inteligentny w tych rozmowach i zabawny, jakoś musiał ją przekonać. Moim zdaniem za mocno, desperacja, nachalność. Na jego miejscu pogadałbym maksymalnie ze 45 minut, czyli tyle co te najdłuższe rozmowy z programu 100 rozmów, bo dłużej, to pokazuje, że nie masz nic innego do roboty, nadużywasz też jej czasu wolnego, jak się ledwo poznaliście. W każdym razie ta historia pokazuje, że barmanki są nagminnie zagabywane, a jak już się ktoś uczepi, to ciężko się takiego pozbyć, więc to ogólnie słaby grunt taka dziewczyna, ale próbować można. Dobry i zabawnym tematem jest też właśnie spytani, jak często jest podrywana i jakie są jej najlepsze teksty na spławienie kogoś, jak sobie z tym radzi i jakie są największe błędy mężczyzn, które powinni wyeliminować.

    Reply

    Leave a Comment

    Previous post:

    Next post: