Tak Naprawdę Shit Testy To Ściema Wymyślona Dla Pieniędzy:

Jak Nie Dać Się Nabrać Na Kłamliwe Teorie Pseudo-Uwodzicieli O Shit Testach?

W poniższym nagraniu poznasz prawdę, przez którą cierpiałem ponad dwa lata, będąc oszukiwanym przez uwodzicieli, którzy opowiadają teorie wyssane z palca, że wymówki i brak zainteresowania kobiety podczas rozmowy zapoznawczej to shit-testy.

Robiłem z siebie idiotę i natręta jak ten “uwodziciel” w nagraniu. Nie chcę, aby to Ciebie lub kogokolwiek spotkało. Z resztą robienie z siebie idioty to nie jest największy problem. Najgorszy był brak randek i stałej dziewczyny przeciągający się “w nieskończność”, ponieważ stosowałem się do kłamstw i nie znałem prawdy, że to kobiety wybierają.

cotygodniowe webinary - zarezerwuj miejsce

VN:F [1.9.20_1166]
Oceń Proszę Wpis:
Rating: 3.8/5 (10 votes cast)
Tak Naprawdę Shit Testy To Ściema Wymyślona Dla Pieniędzy:, 3.8 out of 5 based on 10 ratings

Poszukiwano

  • shit testy
  • shit test

Zostaw swój komentarz...

{ 40 comments… read them below or add one }

Emil June 21, 2013 at 12:44

dużo mądrego koleś mówisz, ale mam wrażenie, że Ty z kolei przesadzasz w drugą stronę twierdząc, że jeśli nie podobasz się od początku, to nie spodobasz się nigdy?. Przełamywanie braku zainteresowania działa, tylko wszystko zawsze oczywiście zależy od jednostkowego przypadku.

Reply

Grzywocz June 21, 2013 at 12:45

Taka jest prawda Emil. Zobacz dwa nagrania na YouTube, które to wyjaśniają. Dziewczyna udaje niedostępną oraz Ona nie chce związku:
https://www.youtube.com/watch?v=5ohAdBC_AgE
https://www.youtube.com/watch?v=YxfkawGSAbY

Reply

Emil June 21, 2013 at 12:47

Uwierz mi, że wiele razy miałem sytuację, gdzie po początkowym silnym dystansie (dokładnie jak w tym nagraniu, które pokazujesz) udawało mi się zainteresować sobą kobietę Abstrahując od tego, nie potrafię sobą zainteresować na dłuższą metę, ale to już zupełnie inna historia?
Po prostu jedne laski są bardziej przystępne, inne mniej. Twoje metody faktycznie są skierowane do tych porządniejszych, a porady turbo-uwodzicieli raczej do tych otwartych i szukających przygód. Ale zauważ, że koleś z Twojego przykładu naprawdę wg mnie daleko zaszedł z tą cholernie zdystansowaną i sztywną dziewczyną, jeśli ona na koniec zgodziła się już dać mu numer pod warunkiem, że zadzwoni do 19!!! oczywiście mogła z góry nie chcieć odebrać, ale mogło też być tak, że on powoli, ale powoli przekonał by ją do siebie?. uważam, że nie ma reguły, a Ty strasznie wszystko generalizujesz. Nic nie jest czarno-białe na tym świecie, ja swego czasu szukałem porad w necie jak zmienić przyjaźń w miłość i naprawdę czytałem wiele wypowiedzi kobiet na forach typu: ?na początku kompletnie mnie nie pociągał, ale teraz świata poza nim nie widzę?. To kompletnie kłóci się z Twoimi teoriami, albo też odpowiesz, że takie związki i tak nie mają szansy przetrwania, albo że kobieta ma niskie poczucie wartości?. sory no?

Reply

Grzywocz June 21, 2013 at 12:47

Nie obejrzałeś drugiego nagrania albo nie słuchałeś ze zrozumieniem: Ona nie chce związku. Tam jest dokładnie wytłumaczony problem. Akurat z kobietami można odczytać czarno na białym ich zainteresowanie. Dziewczyna albo jest zainteresowana i możesz zwiększać zainteresowanie albo nie jest zainteresowana i nic tego nie zmieni lub ona spędzi z Tobą czas z nudów i braku ciekawszych zajęć. Robi tak około 20% kobiet. W jaki sposób udało Ci się zainteresować niedostępną dziewczynę? Bo chyba na tyle, aby ona zabiła z Tobą nudę i potem i tak nic z tego nie wyszło. Dlaczego? Ponieważ od początku nic nie było. Wydaje Ci się, że nic nie jest czarno białe, ponieważ kobiety notorycznie marnują nasz cenny czas, gdy nie są zainteresowane. Wolą się spotkać z kimkolwiek niż siedzieć w domu same. Potem faceci myślą, że skoro spotkali się z kobietą kilka razy lub ona nawet zgodziła się na pocałunek w usta, to jest zainteresowana, co jest kompletną bzdurą. Kobieta potrafi udawać zainteresowanie nawet przez cały związek, bo nie chciało się jej być samej. Prawdziwe zainteresowanie jest systematyczne. Gdy kobieta raz jest a raz nie jest zainteresowana, to robi złudne nadzieje i nie jest szczerze zainteresowana. To się czuje. Napisał o tym Darek.

Reply

Emil June 21, 2013 at 12:50

Udało mi się zainteresować choćby w taki sposób, że ja nie mam takiego miłego smajla ( bez urazy za sarkazm?) jak Ty i zawsze muszę z dziewczyną pogadać chociaż kilka minut, aby ona zobaczyła, że jestem inteligentny, na poziomie i w ogóle? Dziesiątki razy słyszałem, że wyglądam groźnie, nie wzbudzam zaufania, a że potem dziewczyna była miło zaskoczona.
Ok, ale nie zbaczajmy z tematu, najważniejsze pytanie: jak w takim razie wytłumaczysz sytuacje, kiedy kobieta zakochuje się w przyjacielu, który wcześniej kompletnie, podkreślam kompletnie jej nie pociągał?

Reply

Grzywocz June 21, 2013 at 12:51

Tak samo jak w poprzednim komentarzu i nagraniu video: Ona nie chce związku.. Gdy kobieta wchodzi w związek z przyjacielem, który jej kompletnie nie pociągał, to znaczy, że nie chce się jej być samej, nie spotkała nikogo interesującego, więc woli już sobie pobyć ze starym przyjacielem, bo on zawsze czekał, był chętny i ją doceniał. To nie jest szczere zainteresowanie, które daje satysfakcjonujący związek, tylko obniżanie swoich standardów i bycie z kimkolwiek.

Reply

Emil June 21, 2013 at 12:54

Paweł sorry, ale to Ty nie czytasz ze zrozumieniem? Mam na myśli sytuację, gdy kobieta autentycznie ZAKOCHUJE się w przyjacielu i jest z nim SZCZĘŚLIWA, a nie że tylko jest w związku dla bycia w związku. Nie mam powodu, aby nie wierzyć koleżankom, które mówią o takich historiach, albo kobietom piszącym na forach, o których wspominałem. Tym bardziej, że nie są to jednostkowe przypadki.
O ile początkowo byłem zafascynowany Twoimi materiałami (i nadal uważam, że wyróżniasz się na tle tych wszystkich ?podrywaczy?), to jednak mam wrażenie, że masz straszne klapki na oczach? wszystko strasznie generalizujesz, stworzyłeś jedną teorię i uważasz, że ona działa ZAWSZE i WSZĘDZIE? nie dopuszczasz krytyki, uważasz się za wszechwiedzącego itd? NIE MA JEDNEGO TYPU KOBIET, są różne typy i różne techniki na każdy typ działają. Założenie, że ?albo od początku coś będzie albo nic? dotyczy raczej młodych, niedojrzałych emocjonalnie ?siks?, a już niekoniecznie dojrzałych kobiet? Tutaj już sytuacja jest bardziej zróżnicowana, one nie patrzą AŻ tak na wygląd.
A mnie po prostu wkurza, że Ty odnośnie swoich teorii ciągle używasz słów NIGDY, ZAWSZE, NA PEWNO?.
Niestety zachowujesz się jakbyś pozjadał wszystkie rozumy?przemyśl to? pozdro
ps. mimo to dzięki, bo dzięki Tobie dowiedziałem się i zainteresowałem Toastmasters

Reply

Grzywocz June 21, 2013 at 12:55

Takie coś się zdarza raz na 1000 przypadków, aby kobieta była szczerze zainteresowana po tym, gdy wcześniej odrzuciła faceta. Nie możesz wejść do związku swoich koleżanek, zamieszkać z nimi i jej mężami, aby sprawdzić czy one traktują go z dużym szacunkiem i zainteresowaniem. Możesz uwierzyć im na słowo, a kobiety, które wcześniej odrzuciły faceta, wchodzą z nim związek właśnie z niewłaściwych powodów, jak niechęć przed samotnością, niska samoocena, zależność emocjonalna, potrzeba finansowej stabilizcji, chęć posiadanie dzieci, pozbycie się presji na wejście w związek małżeństki i milion innych powodów. Jak Ty możesz to sprawdzić? Zobacz, czy koleżanka, która Cię kiedyś odrzuciła, będzie po jakimś czasie Cię szczerze pragnąć i udowodni Ci to przez 2 lata znajomości. Nie wierz mi ani tym bardziej nie wierz temu, co twierdzą kobiety, bo ich zeznania często są sprzeczne z rzeczywistością. Sprawdź sam, ile razy koleżanka lub przyjaciółka będzie wykazywać wobec Ciebie szczere, prawdziwe, systematyczne zainteresowanie bez żadnych ukrytych intencji.

Reply

Emil June 21, 2013 at 12:55

ok, z tym że takie przypadki są rzadkie to się zgadzam, ale absolutnie NIE SĄ niemożliwe. A poza tym sytuacja przejścia przyjaźni w miłość to skrajny przypadek, zaczęliśmy rozmawiać od czegoś bardziej przyziemnego, czyli o braku zainteresowania na początku i możliwości przełamania go.
Wyszydziłeś tego gościa, który moim zdaniem naprawdę DALEKO zaszedł z tak NIEDOSTĘPNĄ dziewczyną. Jestem prawie pewien, że ten typ laski ( i jest ich całkiem sporo) nie dałaby się poderwać nikomu ?na ulicy?, choćby to nawet był Brad Pitt? Po prostu to jest pewna kategoria dziewczyn (zazwyczaj porządnych i z dobrych środowisk, więc takie mnie interesują), które poznają nowych ludzi GŁÓWNIE przez swoich znajomych, są generalnie zamknięte trochę na inne kontakty, nieufne?
Obejrzałem też te filmy, które poleciłeś i zaciekawiła mnie zwłaszcza jedna sprzeczność w Twojej teorii. Mianowicie z jednej strony podkreślasz ( i robią też to wszyscy ?spece?), że kobiety kierują się głównie emocjami, zachowują się zupełnie inaczej niż mężczyźni itd, a z drugiej strony jako argument dla swoich teorii podajesz, że ?jeśli facetowi podoba się kobieta, to on pomaga tej znajomości się rozwinąć, więc kobieta w analogicznej sytuacji powinna zachowywać się tak samo?, czyli przekładasz męską logikę na działanie kobiet!
Jedyne co jest pewne w przypadku kobiet, to to, że NIE MA REGUŁ, każdy przypadek jest inny. Oczywiście można mówić o jakichś trendach, ale nie jest to żadne 99,9%, czy 1/1000, bo takich zwrotów ciągle używasz.

Reply

Grzywocz June 21, 2013 at 12:58

Przeinaczyłeś odczytywanie zainteresowania kobiet. Napisałeś: “jeśli facetowi podoba się kobieta, to on pomaga tej znajomości się rozwinąć, więc kobieta w analogicznej sytuacji powinna zachowywać się tak samo”

To jest bzdura, ponieważ zainteresowanie mężczyzny jest domniemane i oczywiste. Fakt, że podoba Ci się kobieta ma drugorzędne, a właściwie marginalne znaczenie. Fundamentem wszystkiego jest początkowe, choćby minimalne zainteresowanie dziewczyny. Wtedy możesz zwiększać to zainteresowanie, a kobieta dopiero wtedy będzie Ci pomagać. Czyli wpisze numer telefonu bez zawahania i będzie oczekiwać, że o ten numer zapytasz, a potem, gdy zadzwonisz i zaproponujesz spotkanie, to jedyne, co usłyszysz, to “ok” albo inny dzień, w którym jest wolna. Gdy zapadnie cisza w rozmowie, to dziewczyna zapoda inny temat i Ci pomoże.

Niezainteresowana kobiet w przypadku ciszy, będzie patrzeć na Ciebie, jak na idiotę. Możesz wymyślić 10 tematów do rozmowy i gdy się skończą, to ona nadal będzie siedzieć cicho, aby pokazać Ci, że nie jest zainteresowana. Wcześniej zamiast wpisać numer powie: “A po co Ci mój numer”, a jeśli zaproponuje tylko maila, fb albo gg, to nigdy się z Tobą nie spotka, chyba że z nudów, bo ma pusto w lodówce. Czy kiedykolwiek spotkałeś kobietę, której się podobałeś? Jeśli tak, to oceń, jak ona Ci pomagała w rozmowie, jak się przy niej czułeś oraz czy był problem z umówieniem spotkania.

Każdy idiota może zbudować pewność siebie i rozwinąć umiejętności rozmowy, a następnie rozmawiać z niezainteresowanymi dziewczynami w nieskończoność. Bohater naszego nagrania nigdzie nie doszedł, bo z takiego wyłudzonego numeru telefonu nie będzie później spotkania, a jeśli tak, to będzie na maksa drętwo i dziewczyna w ogóle nie zaangażuje się w rozmowę. Nie wierz w żadne moje słowo ani kogokolwiek innego, tylko sam wyjdź na miasto, zbierz co najmniej kilkadziesiąt numerów telefonu i zobacz, ile z tego będzie randek.

Owszem, są różne typy kobiet, ale brak zaufania dziewczyna na ulicy jest normalny. Prawdopodobnie poznając taką dziewczynę w bardziej przyjaznym do poznawania kobiet miejscu, jak kurs tańca czy wernisaż, ona byłaby bardziej otwarta.

Męskie ego nie chce zrozumieć, że kobieta nie jest zainteresowana i faceci chcą “przełamać” opór kobiety i dodatkowo jeszcze “pseudo-guru” wkręcają nam, że opór kobiet to są ich testy. Bzdura kompletna i w ten sposób będziesz się tylko męczył, rozmawiając na siłę z kobietami, które mają Cię gdzieś. Też tak robiłem, więc proponuję samemu się przekonać. Przeczytaj moją historię biegania za kobietami po ulicy i robienia z siebie natręta, który nie wierzy, że one nie są zainteresowane i rozmawia dalej, myśląc, że to shit-testy. Chore.

Emil June 27, 2013 at 15:47

ok Paweł, kupiłem dziś Twój produkt, powiedzmy, że mnie przekonałeś… Jakbyś mógł odpowiedzieć mi na jedną kwestię: bo twierdzisz, że od poznania dziewczyny jest tylko chwila, aby ona zdecydowała jak nas zaszereguje (przyjaciel czy chłopak). Czy można w jakiś sposób przedłużyć ten okres, tak aby ona ani nie zakwalifikowała mnie jako przyjaciela, ani też jeszcze nie skreśliła jako potencjalnego chłopaka? Pytam o to, ponieważ mam fajną dziewczynę na oku, od której czuję zainteresowanie, ale nie chciałbym jeszcze wprowadzać Twoich technik w życie, ponieważ potrzebuję trochę czasu, aby przyswoić Twój kurs, nabrać pewności siebie itd… Także gdybym chciał na jakiś czas “zawiesić” ostateczną rozgrywkę z tą dziewczyną, to jak byś radził się zachowywać? Nie utrzymywać w ogóle kontaktu, sporadycznie się odzywać, czy może rozmawiać tylko jak ona się odezwie? pzdr

Reply

Grzywocz June 27, 2013 at 17:23

Tak, bądź tylko na “cześć”, ewentualnie kilka minut rozmowy i zmień towarzystwo, rozmawiaj z innymi. Bądź niedostępny. Wtedy nie zostaniesz kolegą, jeśli się jej podobasz chociaż trochę. Musisz przenieść relację na grunt randkowy poprzez zapytanie o numer po 1 do 3 rozmowach i potem tylko widywać ją na randkach, a w towarzystwie znajomych unikać. Wtedy działa wyzwanie i tajemniczość zamiast być dostępnym na wyciągnięcie ręki.

Reply

Emil June 27, 2013 at 20:00

ok, to wiem, tylko moje pytanie brzmiało jak długo wg Ciebie można przeciągnąć taki stan (okres) bycia potencjalnym chłopakiem, jeśli nie będę w ogóle wychodził z propozycjami randek, ale też ani żadnych innych spotkać, aby nie zostać przyjacielem?

Reply

Grzywocz June 28, 2013 at 01:13

Jeśli nie zostaniesz dostępnym kolegą, to tak długo dopóki ona nie spotka kogoś, kto się jej spodoba i nie zdecyduje się na związek. Pamiętaj: “Każda dziewczyna to trening przed następną” oraz “Każdy związek się kiedyś kończy poprzez rozstanie lub jeszcze gorzej, zaangażowanie w zupełnie nowy, bardziej wymagający etap, jakim jest małżeństwo.” Dlatego nie czekaj zbyt długo i praktykuj również poprzez spotkania z tą dziewczyną, która Ci się podoba. Jeśli się nie uda, to znajdziesz następną. To doświadczenie jest niezbędne, bo jak ma się udać randkowanie z piękną kobietą, skoro odwlekałeś to dopóki nie zbudujesz pewności siebie. Połącz to i buduj pewność siebie i jednocześnie randkuj. Godzina doświadczenia jest warta więcej niż tysiąc teoretycznych wywodów.

Reply

Maciej December 12, 2013 at 01:04

Cześć Pawle

Kojarzysz [zmoderowano] Czy to tez jeden z kretaczy?

Reply

Grzywocz December 12, 2013 at 01:47

Od każdego możesz CZEGOŚ się nauczyć, nawet jeśli to była ściema. Gdy zapoznasz się z moimi materiałami, nawet darmowymi, to łatwiej będzie Ci rozpoznać, co jest kłamstwem a co prawdą. Oczywiście nie wierz mnie ani nikomu innemu, tylko wszystko samemu sprawdź w swoim życiu. Wtedy samemu wyciągniesz statystyskę, wnioski i dostrzeżesz, kiedy kobieta nie jest zainteresowana i nigdy nie będzie, a kiedy coś działa. Najkrócej mówiąc prawda jest taka, że to kobiety wybierają. Inni nie chcą tego mówić głośno, bo promują chwytliwe hasełka, że możesz wszystko. Gdy rozumiesz, że kobiety wybierają, to wtedy widzisz czy pomaga w rozmowie czy rzuca kłody pod nogi albo w ogóle się nie angażuje i wszystko staje się jasne. Przestajesz wierzyć w cudowne obietnice, ponieważ widzisz na własne oczy, że dana kobieta nie jest zainteresowana i ma do tego pełne prawo. Jest duża oszczędność czasu, nerwów i pieniędzy. Świetnie zrozumiał to Radek, który napisał swoje wnioski na tej stronie.

Reply

Bartek February 22, 2014 at 23:50

Kto jest tym “trenerem”? Bardzo zabawne.

Reply

Bartek February 23, 2014 at 14:46

Jednakże nie zgadzam się z Tobą we wszystkim co twierdzisz:
np. twierdzisz, że to kobiety sobie wybierają partnera, a ja uważam że osoba która ma wyższy status, pewność siebie, lepsze przekonania na swój temat i oczekiwanie oraz jest mniej needy na związek wybiera sobie partnera.
Dalej, źle tłumaczysz pojęcie shit test. Shit test istnieje i mężczyźni są testowani przez kobiety i to jest fakt, tylko inaczej to wygląda niż Ty to przedstawiasz. Dam Ci przykład to może łatwiej to pojmiesz: Facet rozmawia z dziewczyną (dość miło), nagle inna dziewczyna to dostrzegła i mówi głośno do niego: “XXX (jego imie) możesz przyjść mi to wytłumaczyć(i wskazuje na jakieś zadanie) on odpowiada dobrze i zaraz idzie” ja stałem z boku i jako obserwator wszystko dobrze zrozumiałem, ona go w tym momencie testowała czy zachowa się jak posłuszny piesek czy jak facet, niestety ale oblał test i wyszedł na frajera.
Mimo tego to co mówisz ma bardzo dużo sensu i racji- koleś robi z siebie frajera i żebrze o numer, jednak nie można po pierwszej zlewce też od razu rezygnować bo często są to automatyczne i nieprzemyślane zachowania kobiet.

Reply

Marek February 27, 2014 at 14:49

Nie wiadomo jak potoczyły się dalsze losy bohaterów. Może ta dziewczyna z nudów się umówiła i potem też z nudów poszła z nim do łóżka a może nic z tego nie wynikło. Jednak taki początek raczej nie wróży dobrze ewentualnemu przyszłemu związkowi. Bo problem w tym że techniki PUA służą do poderwania i bzyknięcia panienki a nie do budowania związku. I nawet jak dana panienka jest niechętna to prawdziwy PUA się nie zniechęca bo chodzi tu o bzykniecie własnie a nie o tworzenie związku. Koncepcja kolegi Grzywocza służy do dokonania selekcji odsiania panienek nienadających się do związku i niezainteresowanych aby nie tracić czasu i atłasu. Aby następnie po wyselekcjonowaniu dobrego materiału budować jakiś związek. Więc czy to były skit testy czy nie z punktu widzenia PUA nie ma znaczenia a dla faceta szukającego dziewczyny na stałe nawet prawdziwe shit testy są oznaką że panienka raczej się nie nadaje. Bo jak cię ktoś raz oceni tak już zawsze tak samo będzie cię oceniał. I właśnie z jakiegoś innego powodu może chcieć tego i owego z tobą albo od ciebie. Chyba dobrze zrozumiałem. Proszę o komentarz.

Reply

ktosław March 19, 2014 at 06:41

Cześć Paweł. Proszę zrób coś z tymi wyskakującymi oknami-reklamami. Psują ci wizerunek i odechciewa się tu wchodzić. A jest po co.

Reply

Paweł March 25, 2014 at 17:05

Paweł, w powyższym nagraniu zaprezentowałeś skrajną sytuację, w której kobieta jest nastawiona do mężczyzny negatywnie w sposób nie pozostawiający żadnych złudzeń. Nie wierzę w to, że w tej rozmowie brał udział doświadczony trener uwodzenia. Raczej amator, który zna uwodzenie wyłącznie w teorii, a nie w praktyce. Nie wszystko, czego uczą artyści podrywu (PUA) jest kłamstwem. Shit Testy istnieją i nie ulega to najmniejszej wątpliwości. Kobieta testuje nowo poznanego faceta, którym jest WSTĘPNIE ZAINTERESOWANA, aby sprawdzić, jakim jest człowiekiem i czy posiada pożądane przez nią cechy. Czy rzeczywiście jest taki pewny siebie, czy tylko takiego udaje? Czy chodzi mu tylko o seks, czy o coś więcej? Czy jest zdesperowany i potrzebujący? Czy będzie jej prawił komplementy 24\h i nie widział poza nią świata? Nie zapyta go o to wprost, przecież facet może skłamać. Więc tworzy takie sztuczne sytuacje, aby przekonać się jak jest naprawdę. Te testy mają różną formę np. podchwytliwego pytania, szantażu emocjonalnego, próba zrobienia z mężczyzny chłopca na posyłki itp. Tekst ”Mam chłopaka” może oznaczać aż 4 różne rzeczy: 1) Naprawdę ma chłopaka i nie jest zainteresowana, 2) Naprawdę ma chłopaka, ale jest zainteresowana. Po prostu, chce, aby facet o tym wiedział. Na przykład był dyskretny i się nie zakochiwał. Może chodzi o szybki numerek na boku? A może chce go wreszcie wymienić na lepszy model? W każdym razie, mówiąc to facetowi, całą odpowiedzialność za wszystko zwala na niego. Jakby co, to przecież mówiła, że ma chłopaka, 3) Nie ma chłopaka. Nie jest zainteresowana i ma nadzieję, że facet się odczepi. Dlatego ściemnia, 4) Wcale nie ma chłopaka. Jest trochę zainteresowana, ale świadomie sobie igra i testuje, jak zachowa się facet. Ewentualnie robi tak, bo jest zestresowana jego podejściem. Chciałaby go poznać, ale się boi. Wyimaginowany chłopak, to jest jej taka reakcja obronna stworzona na szybko. Która wersja jest zatem prawdziwa? Nie wiadomo na początku. Okaże się dopiero, gdy mężczyzna porozmawia trochę z kobietą. Poza tym wiele informacji można odczytać z mowy ciała kobiety i jej tonu głosu, którym wypowiada ”mam chłopaka”. Kiedyś usłyszałem od koleżanki z praktyk tekst ”mam chłopaka”, gdy zaproponowałem jej wspólny wypad do kina. Powiedziała to lekkim, przytłumionym głosem, stojąc do mnie bokiem. Uznałem, że kłamie, ponieważ chce w ten sposób sprawdzić czy jestem mięczakiem i poddam się już po pierwszej odmowie. Jak się później okazało, miałem rację. Dziewczyna nie tylko dalej ze mną rozmawiała, ale również zgodziła się na spotkanie. Kobiety często kłamią, tylko że my – mężczyźni- mamy problem z rozpoznawaniem tego. Jest takie stwierdzenie, że ”kobiety co innego mówią, co innego myślą i co innego robią” i coś w tym jest. Piszesz, że kobieta pomaga facetowi w rozmowie, gdy jest nim zainteresowana. Nie zgodzę się z tym. Po pierwsze kobieta nigdy nie będzie podtrzymywać rozmowy z facetem, którego widzi pierwszy raz w życiu. To zadanie mężczyzny, bo to on podchodzi do kobiety i rozpoczyna znajomość. Po drugie kobieta może mu odmówić dania swojego numeru telefonu, ponieważ jeszcze go nie zna, więc boi się konsekwencji. Po trzecie wreszcie może grać trudną do zdobycia, aby nie wyjść na łatwą w oczach faceta lub w oczach swoich koleżanek (gdy podrywana kobieta nie jest sama). Kobiety, które się szanują, zrobią wszystko aby nie otrzymać od społeczeństwa łatki ”puszczalskiej”. Więc mogą udawać zimną sukę, nawet przy mężczyźnie, do którego czują pociąg. Uważam, że myślisz jednotorowo. Z góry zakładasz, że jeśli kobieta olewa faceta już na samym starcie, to należy szybko o niej zapomnieć i poszukać kogoś innego. Popadasz z jednej skrajności w drugą. Świat nie jest czarno-biały. Oczywiście, że nie warto marnować czasu i pieniędzy na kobietę, która ma nas głęboko w dupie. Ale coś takiego bardzo łatwo rozpoznać. Jeśli dziewczyna non stop mnie olewa, nie odpisuje na moje sms-y i nie odbiera moich telefonów, ciągle coś jej przeszkadza, żeby się ze mną spotkać, potrzebuje mnie tylko wtedy, gdy ma problemy – to wiem, że lepiej dać sobie z nią spokój. Ale jeśli nie jest do mnie jednoznacznie, negatywnie nastawiona, tylko boi się mnie, bo jestem dla niej zupełnie obcy – to nie widzę powodu, dla którego miałbym od razu rezygnować.

Reply

Grzywocz March 25, 2014 at 20:58

Tak, kobiety testują naszą osobowość i np. sprawdzają, jak zareagujemy na komplement, czy się denerwujemy i czy naprawdę jesteśmy pewni siebie, podobnie sprawdzają np. czy jesteśmy zazdrośni na różne sposoby, natomiast nie są to tzw. shit (gówniane) testy, czyli kłody rzucane facetowi pod nogi, aby uniemożliwić mu dalszą znajomość. Komplikujesz całą sytuację, łudząc się, że gdy kobieta mówi “nie”, to znaczy “tak” albo “może”, co jest głupotą, bo jeśli podobasz się chociaż minimalnie dziewczynie, to po miłej i interesującej rozmowie po prostu poda numer telefonu, a potem przyjdzie na spotkanie bez żadnych gierek, zgrywania niedostępnej i nawet nieśmiała dziewczyna po prostu wykonuje Twoje propozycje typu numer, spotkanie, akceptuje pocałunek.

Możesz też spotkać kobiety, które stosują jakieś chore gierki, jednak tzw. mieszane sygnały oznaczają brak prawdziwego i szczerego zainteresowania, a zamiast tego przez teorie o shit-testach faceci głupieją i główkują, czy dziewczyna robi mu test czy traktuje jak szmaciarza.

A prawda jest taka, że gdy dziewczyna okazuje brak szacunku, brak współpracy, raz Cię olewa, a potem chce pogadać, to potem znowu Cię oleje, bo liczy się pierwsza reakcja i potem męczysz się z kobietą, która zabija z Tobą czas i nie wie, czego chce, bo OD POCZĄTKU NIE BYŁA PRAWDZIWIE ZAINTERESOWANA. Najczęściej kończy się to nagłym porzuceniem mężczyzny bez powodu lub nagłą zmianą partnera na takiego, który jej się od początku podoba.

Także jeśli takim trenerom jak ten (to naprawdę akcja “trenera”) i innym aspirującym natrętom podrywu udaje się do czegokolwiek doprowadzić z dziewczyną, która stawiała mu silne opory, to najczęściej ona zgodziła się z nim spędzić trochę czasu z nudów, braku innych opcji i dla zabawy, ale nigdy nie była i nie będzie szczerze zainteresowana takim facetem, z którym spotyka się właściwie z litości, bo uległa jego kolejnym próbom i taka dziewczyna nigdy nie będzie takiego faceta gonić, pragnąć ani inwestować w relację.

Będzie po prostu tkwić w relacji, wegetować w niej, zabijać czas i samotność w nadziei, że może coś w końcu do niego poczuje, ale to się niestety nigdy nie dzieje, bo nie da się wymusić w sobie pragnienia drugiej osoby, gdy ona była zbyt dostępna, nieustępliwa, nachalna, przewidywalna i gotowa w każdej chwili dać jej drugą albo dziesiątą szansę po tym, jak ona wcześniej kilkurotnie go olewała. Nie da się ponownie być tajemnicą, gdy wyjawisz tajemnicę. Kobiety często same nie rozumieją tego mechanizmu i mają nadzieję, że z czasem zakochają się w kolesiu, który za nimi latał i “wychodził” oraz wyprosił związek, jednak nie udaje im się to zrobić, ponieważ tak nie działa atrakcyjność, która albo od początku jest albo jej nie ma. Wiele kobiet tkwi w związku, byle być z kimś w związku.

A “uwodzicielom” wydaje się wtedy, że udało im się poderwać dziewczynę, ponieważ byli bardziej wytrwali niż przeciętny facet. Jednak, co to za związek. Może uda im się zaliczyć dziewczynę, a skoro taki jest ich cel, to mogą sobie pogratulować. Jednak stabilnego związku na całe życie nie zbuduje się na takim fałszu.

Kobieta nie szanowała kolesia, a on dalej za nią biegał. To kompletna dysproporcja zaangażowania w relację. Oczywiście kobieta zazwyczaj nie będzie za nami bardzo gonić od samego początku i rzadko się to zdarza, jednak przynajmniej akceptuje kolejne kroki w znajomości, jeśli są adekwatne do etapu znajomości i nie są nachalne, więc ona nie rzuca kłód pod nogi i po prostu zgadza się na propozycje mężczyzny.

Szanujący się facet nie będzie kilka razy prosił się tej samej kobiety o numer lub spotkanie! To poniżające! Ktoś, kto rozumie te sprawy robi wszystko tak, że wszystko idzie z górki.

Ktoś, kto działa po omacku i liczy na szczęście, próbuje nieustępliwie wiele razy, dopóki kobieta nie odrzuci go więcej niż 2 razy albo ulegnie z braku asertywności i nudów. Także zawsze pytam moich czytelników:

  • “Chcesz być z dziewczyną, u której wyprosiłeś zainteresowanie czy z taką, której się podobasz i nie odstawia jakiś głupich gierek ani problemów ze spotkaniem, które jest absolutnym minimum”.
  • Polecam dawać sobie spokój po dwóch zlewach od jednej kobiety. Więcej to błaganie kobiety o szansę, które jest równoznacze z frajerowaniem przez gości, którzy nawet się nie uczą tych tematów i działają na ślepo. Szacunek do siebie samego jest najważniejszy. Kto nie szanuje sam siebie, nie będzie szanowany przez kobietę ani doceniany. Zostanie najwyżej kolejnym facetem do dowartościowywania dziewczyny o zaniżonej samoocenie.

    Podsumowując:

    Co innego jest porozmawiać chwilkę dłużej z dziewczyną, która nie pomaga od razu w rozmowie i spróbować z 2 do 3 razy zaflirtować oraz pokazać, że nie przejmujemy się ciszą ani słabą reakcją, natomiast drążenie takiego tematu dłużej niż te kilka prób na początku rozmowy jest już nachalnością. To samo z pytaniem o numer lub spotkanie więcej niż dwa razy.

    Reply

    Paweł March 27, 2014 at 22:17

    Paweł, mam wrażenie, że nie rozumiesz pojęcia Shit Testów. Wbrew nazwie, one nie są ”rzucaniem facetowi kłód pod nogi”, tylko zachowaniem wpisanym w naturę kobiety. Są w pewnym sensie OZNAKĄ ZAINTERESOWANIA, ponieważ kobieta nie sprawdzałaby faceta, którym nie jest chociaż odrobinę zainteresowana. Tak jak już wcześniej wspomniałem, dla kobiety nowo poznany mężczyzna jest niezapisaną kartką papieru, więc aby się dowiedzieć jakim jest człowiekiem naprawdę, kobieta stosuje te testy. Być może wydaje ci się, że są czymś negatywnym ,ponieważ są często bardzo dobrze zakamuflowane. Albo odnosisz wrażenie, że gdy kobieta rzuca w twoją stronę złośliwościami, to rzeczywiście chce ci dowalić. Tymczasem ona DAJE CI SZANSĘ na udowodnienie, że jesteś inny niż większość facetów, że nie będziesz biegał za nią jak piesek i adorował ją przez 24\h, że nie będziesz krążył wokół niej jak satelita i spełniał jej wszystkich zachcianek.

    Niestety, ale mężczyźni nie potrafią odróżnić Shit Testów od sygnałów świadczących o braku zainteresowania kobiety. Gdy kobieta podczas pierwszego kontaktu z zupełnie obcym facetem, nie słucha co ten do niej mówi, daje wymijające i lakoniczne odpowiedzi, nie utrzymuje z nim kontaktu wzrokowego, tylko co chwila zerka na zegarek i rozgląda się nerwowo we wszystkie strony, to znaczy, że nie jest nim WSTĘPNIE ZAINTERESOWANA (TO NIE SĄ ŻADNE SHIT TESTY!) Co nie znaczy, że nie będzie JUŻ NIGDY ZAINTERESOWANA. Wszystko zależy od kontekstu, w którym odbywa się pierwsza rozmowa. Wiadomo, że kobieta, która gdzieś się spieszy, raczej nie porozmawia z obcym mężczyzną na ulicy, a nawet jeśli tak, to bardzo krótko. Poza tym kobieta rzadko kiedy jest sama – przeważnie stoi z przyjaciółką, która może przeszkadzać facetowi w podrywie. Ponadto kobieta przebywając w towarzystwie swojej koleżanki, może grać trudną do zdobycia, ponieważ nie chce wyjść na łatwą w jej oczach. Wiele zależy również od osobowości kobiety i od jej bagażu doświadczeń z przeszłości. Jeśli kobieta ma za sobą kilka nieudanych związków, może być nieśmiała i zamknięta w sobie. Są takie sytuacje, których nie przewidzi nawet największy jasnowidz. Kobieta może mieć zły dzień, bo ma okres lub zmarł jej ulubiony piesek i nie będzie skłonna do rozmowy z obcym facetem. Tak więc w uwodzeniu nie ma żelaznych reguł. To, czym się zajmujemy, to tylko teorie, rady i wskazówki, które zmniejszają ryzyko odrzucenia, ale nigdy nie dają nam 100% gwarancji sukcesu. Tymczasem mam wrażenie, że chcesz wszystko ująć w sztywne ramy, nie zostawiając miejsca na margines błędu.

    Natomiast, gdy kobieta, z która rozmawiasz PO RAZ PIERWSZY W ŻYCIU lub którą znasz zaledwie kilka dni, strzela fochy ”bez powodu”, próbuje zrobić z ciebie chłopca na posyłki (”Kup mi drinka”, ”Potrzymaj mi torebkę”, ”Chodź ze mną….(gdzieś tam) ), szantażuje cię obietnicą seksu (”Dzisiaj seksu nie będzie jak nie zrobisz….(czegoś tam)” ) i stosuje inne, tego typu manipulacje, to chce w ten sposób SPRAWDZIĆ JAKĄ JESTEŚ OSOBĄ, A NIE RZUCAĆ CI KŁODY POD NOGI!

    Poza tym wszystko zależy od rodzaju kobiety. W takim mocnym testowaniu dominują kobiety z najwyższej półki, czyli te atrakcyjne i seksowne, które mają duży wybór jeśli chodzi o mężczyzn. Mają wysokie wymagania względem mężczyzn i są bardzo wybredne, więc nie pójdą do łóżka ani nie zwiążą się z byle kim. Natomiast przeciętne kobiety, do których nikt nie podchodzi i na które nikt nie zwraca uwagi, nie sprawdzają mężczyzn prawie wcale. Marzą o JAKIMKOLWIEK mężczyźnie, który je doceni. Mają niskie poczucie własnej wartości, więc potrzebują do życia komplementów jak tlenu. Szukają miłego i usłużnego faceta, który będzie im non stop słodził i wykonywał ich wszystkie rozkazy. TYLKO TAKIE KOBIETY wejdą w związek z powodu nudy lub strachu przed samotnością.

    ”Trener uwodzenia” z twojego nagrania nie otrzymywał od kobiety ŻADNYCH SHIT TESTÓW, TYLKO ZWYCZAJNE ZLEWKI! Poza tym nie potrafił rozmawiać z kobietą w ciekawy sposób, dlatego cały czas na nią napierał. Więc nie może być wiarygodnym uzasadnieniem twojej tezy, że ”SHIT TESTY TO ŚCIEMA, WYMYŚLONA DLA PIENIĘDZY!”. Nie próbuj udawać ostatniego sprawiedliwego, ponieważ wyraźnie ci to nie wychodzi.

    Reply

    Grzywocz March 28, 2014 at 00:52

    Twój pierwszy akapit to ogólne informacje, że mamy nie biegać za kobietą jak piesiek.
    To oczywiste. Jak to się ma do shit-testów? Tak samo, jak napisałem w poprzednim komentarzu, czyli TAK, kobiety testują naszą osobowość i np. sprawdzają, czy będziemy za nimi biegać albo czy jesteśmy zazdrośni, natomiast nie ma to nic wspólnego z gównem (z ang. shit) i nie jest to rzucaniem kłód pod nogi.

    Co mam na myśli, mówiąc “rzucanie kłód pod nogi”. Mam na myśli utrudnianie podstawowych kroków w nowej znajomości, jak podanie numeru, odebranie telefonu, przyjście na spotkanie. Poradniki o turbo-uwodzeniu wmawiają facetom, że gdy kobieta nie podaje numeru, mówi, że nie ma czasu, mówi, że ma chłopaka, daje zdawkowe odpowiedzi, nie odbiera telefonu, odwołuje spotkania i okazuje brak szacunku, to jest to shit-testem i należy się nie przejmować i działać dalej.

    A to z kolei prowadzi do sprania takim facetom mózgu i stania się natrętami.

    Nie ma czegoś takiego, jak “wstępnie niezainteresowana kobieta”.

    Ona może być wstępnie zainteresowana lub nie. Jeśli wstępnie NIE jest zainteresowana,
    to potem najwyżej zwróci na Ciebie uwagę z braku ciekawszych zajęć, bo jej się nudzi i chce zabić samotność.

    Pisałem o tym wcześniej, a faceci naiwnie wierzą, że dziewczyna doznała olśnienia i nagle jej wstępny brak zainteresowania cudownie przemienił się w pragnienie przebywania z nimi.

    Gwarancję sukcesu daje Ci szczere i prawdziwe zainteresowanie kobiety.

    Ono wygrywa ze wszystkim – ze złym dniem, zmarłym pieskiem, fatalnym związkiem i wszystkimi innymi USPRAWIEDLIWIENIAMI, które wymieniłeś jako wymówki kobiet, gdy NIE są zainteresowane.

    Gdy dziewczyna spotyka faceta, którym jest naprawdę zainteresowana, to nagle przestaje mieć znaczenie to, że tydzień temu rozstała się z facetem i już jest gotowa być w ramionach tego nowego.

    Spytaj kolesi, którzy zobaczyli swoją byłą tydzień po rozstaniu, szczęśliwą z nowym facetem. I nie było to na zasadzie “klina”, tylko naprawdę jej się podobał.

    Jakoś wtedy jej nie przeszkadzało rozstanie i milion innych wymówek.

    Jak można być aż tak wyrozumiałym i naiwnym, że każda dziewczyna, która jest na “nie” ma jakiś ważny, konkretny POWÓD, przez który nie jest zainteresowana, podczas gdy to nie ma praktycznie znaczenia, bo summa summarum liczy się to, że ona NIE jest zainteresowana lub to, że jest zainteresowana.

    Właśnie, że da się to ująć w sztywne ramy i o tym jest ta strona – o KONKRETACH a nie teoretyzowaniu, że może to, może tamto, a może to oznacza coś takiego, ale może też oznaczać, co innego, bo ona może jest taka, a może jeszcze inna i dlatego tak się zachowała.

    Tak się w ogóle nie da zrozumieć kobiet, można jedynie ODCZYTAĆ ICH CZYNY, czyli przeczytać ich zainteresowanie lub jego brak. Bez tego zawsze jesteśmy we mgle i będziemy wierzyć, że coś tam zadziałało, a tak naprawdę dziewczyna była zainteresowana. Kiedy indziej ta sama rzecz nie zadziałała, bo po prostu ta dziewczyna nie była zainteresowana. Świetnie zrozumiał to Radek, opisując to tutaj.

    Nigdzie nie znajdziesz tak konkretnych i prawdziwych informacji, jak tutaj. Wszędzie tylko zwodzą, mówiąc, że to może test, a może rzeczywiście umarł jej kot i odwołała spotkanie, a może jest nieśmiała, terefere. Dwie odmowy albo odwołane spotkanie w ostatniej chwili i do widzenia. Tak postępuje szanujący się facet.

    Te przykłady z kupowaniem drinka i potrzymaniem torebki są bardzo dobre i jest to zwykłe sprawdzanie naszej osobowości. Nie jest to shitem ani gównem ani rzucaniem kłód pod nogi i nie o takich rzeczach mówiłem na webinarze ani w pozostałych materiałach, tylko mówiłem o utrudnianiu podstawowych kroków w znajomości, jak nr telefonu i spotkanie.

    Oj zdziwiłbyś się z jakimi idiotami są często atrakcyjne kobiety.

    Na pewno nieraz widziałeś ładną dziewczynę z idiotą.

    Dlaczego?

    Bo jej się nie chciało dłużej czekać na atrakcyjnego mężczyznę.
    Dlatego wybrała idiotę zamiast miłego gościa. Widocznie urzekł ją swoim debilizmem.

    Dlaczego w końcu obniżyły swoje standardy?

    Z nudów lub samotności. Dokładnie tak samo, jak te niedowartościowane.

    “Trener uwodzenia” z tego nagrania zamieścił to w swoim “Product Launchu” jako audio z podrywu, w którym pokazywał, jak radzić sobie z “shit testami”.

    Jeśli działają dla Ciebie te inne cudowne teorie uwodzenia, to po co czytasz moją stronę?

    Tak, jestem jedynym, który mówi, jak jest naprawdę, a moją misję prowadzenia tej strony możesz przeczytać pod każdym postem. Jak Ci się to nie podoba, to odsyłam z powrotem na fora o podrywaniu. Nikt Cię nie zmusza to zaprzestania bycia nachalnym ani naiwnym.

    Reply

    Paweł March 28, 2014 at 06:00

    Nazwa ”Shit Testy” jest trochę niewłaściwa i wprowadza do dyskusji nieporozumienie, ponieważ ma niewiele wspólnego z gównem. Shit Testy polegają właśnie na sprawdzaniu przez kobietę osobowości mężczyzny, o którym wspomniałeś. Więc nie oznaczają czegoś negatywnego ani tym bardziej rzucania kłód pod nogi. To naturalne zachowanie kobiety w sytuacji, gdy chce lepiej poznać obcego faceta.

    ”Co mam na myśli, mówiąc ?rzucanie kłód pod nogi?. Mam na myśli utrudnianie podstawowych kroków w nowej znajomości, jak podanie numeru, odebranie telefonu, przyjście na spotkanie. Poradniki o turbo-uwodzeniu wmawiają facetom, że gdy kobieta nie podaje numeru, mówi, że nie ma czasu, mówi, że ma chłopaka, daje zdawkowe odpowiedzi, nie odbiera telefonu, odwołuje spotkania i okazuje brak szacunku, to jest to shit-testem i należy się nie przejmować i działać dalej.” – masz tylko trochę racji. Kobieta może stosować te wymówki i wykręty z RÓŻNYCH POWODÓW, O KTÓRYCH NIE MASZ ZIELONEGO POJĘCIA. Może nie chce ci podać swojego numeru telefonu, bo boi się konsekwencji, np. tego, że możesz ten numer wyjawić komuś innemu? Może naprawdę nie ma czasu na randki, bo np. bierze w pracy nadgodziny? Może teraz nie chce się z nikim wiązać, ponieważ leczy rany po poprzednim związku? Może wciska nowemu facetowi kit typu ”mam chłopaka”, bo rzeczywiście go ma? A może robi tak, ponieważ nie chce wyjść na łatwą lub testuje czy dany facet jest mięczakiem i zrezygnuje z kolejnych prób już po pierwszej klęsce? Może nie odbiera telefonu, bo sprawdza w ten sposób, czy jesteś takim samym facetem jak reszta? (czy nie masz nic lepszego do roboty jak czekanie na sygnał telefonu od dziewczyny?) Może rzeczywiście ma cię w dupie (nie jest zainteresowana), a może po prostu ci nie ufa, ponieważ jeszcze dobrze cię nie zna? JAK JEST NAPRAWDĘ, TEGO NIE WIE NIKT. ANI TY, ANI JA, ANI TURBO-UWODZICIELE. Kobieta NIE JEST JAKIMŚ ROBOTEM, który zachowuje się tylko w jeden, określony sposób. TO NIE TERMINATOR ANI ROBOCOP.

    Turbo-uwodziciele, których tak krytykujesz, dają jasno do zrozumienia, że dane zachowanie kobiety MOŻE BYĆ Shit Testem, ale WCALE BYĆ NIE MUSI. Nie oferują tak jak ty, żelaznych granic i ram postępowania. Dają swoim uczniom JEDYNIE WSKAZÓWKI I RADY, ZMNIEJSZAJĄCE RYZYKO ODRZUCENIA. Poza tym, w przeciwieństwie do ciebie biorą pod uwagę wpływ psychiki kobiety na decyzje, które ona podejmuje. Kobiety zachowują się inaczej niż mężczyźni, więc proces decyzyjny przebiega u nich inaczej niż u mężczyzn.

    Kobiety wiążą się często z niegrzecznymi facetami (lub jak to ująłeś idiotami), ponieważ odbierają ich zachowanie jako zachowanie typowego samca alfa. Nie ważne, że ci faceci są egoistami i mają kobietę w dupie. Ważne, że dominują i nie pozwolą jej wejść sobie na głowę. Mają własne zdanie i nie boją się go wyrażać. Zawsze mówią to, co myślą i robią to, co chcą. W przeciwieństwie do miłych i usłużnych facetów (orbiterów, pantoflarzy itp.) nigdy nie stawiają kobiety na pierwszym miejscu. To wszystko sprawia, że kobiety czują do nich pociąg. Jeśli w to nie wierzysz, poczytaj sobie w necie o kobietach bitych przez mężów-pijaków. Najpierw wnoszą do prokuratury oskarżenie, a później w sądzie wycofują zarzuty i bronią swojego faceta.

    Twoja teoria jest dobra tylko dla przeciętnych i zdesperowanych mężczyzn, którzy zrobią wszystko, aby mieć JAKĄKOLWIEK kobietę. Ci faceci nie potrafią uwodzić kobiet z najwyższej półki (czyli kobiet, o których zawsze marzą; tych najbardziej seksownych i atrakcyjnych), ponieważ są one pewne siebie, mają wysokie poczucie własnej wartości, a komplementy spływają po nich bez śladu. Więc zdobycie ich graniczy niemal z cudem. Dlatego biorą się za przeciętne dziewczyny, bo teoretycznie są ”łatwiejsze” do uwiedzenia (”lepszy wróbel w garści niż gołąb na dachu”). Wiesz o tym wszystkim, dlatego radzisz swoim klientom, aby zrezygnowali ze starań, gdy kobieta stawia bardzo silny opór. Po prostu wykorzystujesz sytuację, w której tkwi większość facetów w tym kraju. Sprytnie. Gratuluję pomysłu na biznes.

    Reply

    Grzywocz March 28, 2014 at 11:50

    Oni biorą pod uwagę wpływ psychiki kobiety??? Oni właśnie ignorują brak zainteresowania kobiety i wmawiają, podobnie jak Ty, że kobieta może Cię testować, nie być gotowa, bać się, więc powinieneś dalej ją podrywać, dopóki nie powie Ci wprost “spier…”? Czy jak długo? Bo z tego, co wiem, to nie ma jasno nakreślonej granicy, kiedy dać sobie spokój? Dlaczego? Bo oni nawet nie rozumieją kobiet. Każą strzelać na ślepo do jak największej ilości, dopóki coś się nie trafi i być nieustępliwym i rozmawiać z dziewczyną tak długo, dopóki nie zacznie uciekać. Podobnie masz prosić o numer wiele razy i prosić o spotkanie wiele razy. Na tym właśnie to polega. Na proszeniu.

    Czyli zachowywać się, jak debil, który nie rozumie słowa “nie”. Mało tego, jest tak tępy i uparty, że nie chce nawet zarejestrować FAKTU, że np. z samej mowy ciała kobiety widać, że ma go gdzieś.

    Aby zakończyć tą jałową dyskusję, wypowiedz się lepiej po ilu zlewach od tej samej kobiety Ty rezygnujesz? Bo z wypowiedzi wnioskuję, że gnębisz daną dziewczynę też tak długo, dopóki 22 razy nie odmówi, bo może miała zły dzień, może jest po rozstaniu, może jest nieśmiała, więc dla 100% pewności, że mnie nie chce zadzwonię jeszcze 28 raz, aby sprawdzić, czy przypadkiem nie zmieniła zdania (z nudów oczywiście w takiej sytuacji, po takim nękaniu albo z litości). A może cały czas teoretyzujesz i wykonujesz jedno podejście do obcej dziewczyny tygodniowo? Pogadaj z 1 do 2 obcymi dziewczynami dziennie przez miesiąc, przetestuj w PRAKTYCE dotychczasowe “metody uwodzenia” i policz, ile procent z tych podejść zamienia się w RANDKĘ. Jeśli nie będziesz zadowolony wróć tutaj i zapisz się na porady mailowe.

    UWAGA!

    Nie ufaj mi ani nie ufaj nikomu na słowo. Sprawdź to sam, a zobaczysz, jaka jest prawda. Skoro już poznałeś prawdę, to nie da się o niej teraz zapomnieć. Będziesz o tym pamiętał w konwersacjach z kobietami i może w końcu zapali Ci się lampka: “Kurcze, ta dziewczyna nie chce ze mną gadać. Spadam stąd poszukać kogoś, kto mnie przynajmniej szanuje a nie traktuje jak powietrze”.

    Postępując w nachalny sposób niszczymy tylko swoje poczucie własnej wartości, dlatego zacząłem tą stronę, aby uchronić facetów przed tego typu frustracją, cierpieniem, brakiem randek i zwiedzeniem przez marketingowe bajeczki.

    Moja “teoria” jest dobra dla zdesperowanych facetów, którzy chcą mieć jakąkolwiek kobietę???
    Jest zupełnie odwrotnie. Polecam olewać dziewczyny, które są na “NIE” i się szanować oraz unikać toksycznych kobiet, które chcą zabijać z Tobą nudę.

    Turbo-uwodzenie natomiast stawia na zaliczenie dziewczyny – to jest sukcesem i należy do tego nieustannie dążyć. Nieważne, że dziewczyna spotkała się z nudów albo, żeby zapomnieć o byłym. Liczy się powierzchowny efekt. Zaliczyć znudzoną dziewczynę.

    Więc dla zdesperowanych facetów, którzy chcą mieć jakąkolwiek dziewczynę są dobre porady w stylu: “Błagaj ją 50 razy o spotkanie i zagaduj w nieskończoność, bo może w końcu jej się odmieni i da Ci to, czego chcesz”.

    Żałosne.

    Pawle, jesteś tak zaślepiony, że masakra. Podobnie, jak ja kiedyś.

    Właśnie uczę, jak rozkochać piękną i wartościową dziewczynę, ponieważ na taką działa coś zupełnie odwrotnego niż nachalność i nieustępliwość. Na atrakcyjne kobiety działa wyzwanie, tajemniczość, niedostępność oraz pozostałe cechy jak humor, pewność siebie oraz przede wszystkim SZACUNEK DO SAMEGO SIEBIE. Jak siebie nie szanujesz, to kobieta też tego nie zrobi.

    Natomiast na ŻADNĄ kobietę nie działa gnębienie i nieustępliwe próbowanie z nią flirtu czy umówienia spotkania, podczas gdy ona nie chce i daje W Y M Ó W K I.

    Wymówki stosowane dwa razy oznaczają BRAK zainteresowania. Tyle wystarczy. Jak to sobie wytłumaczyć? Odwróć role. Gdyby do Ciebie zagadała lub zadzwoniła atrakcyjna kobieta, to ile razy dawałbyś jej wymówkę? Ani razu? Raz? Dwa razy? Trzy razy? Takie osoby jak Ty są potężnie zwiedzione.

    Wiesz na czym polega to zwiedzenie?

    Na tym, że gościom, którzy mają problem i chcą się nauczyć poznawać dziewczyny eksponuje się taką męską fantazję, że “możesz mieć każdą”, “musisz być wytrwały”, “nie przejmować się zlewkami (to testy)” i umacniają tzw. męskie ego,, które nigdy nie chce pogodzić się z odrzuceniem ani go zaakceptować, woli walczyć o swoje do upadłego.

    Nasze męskie ego to największy wróg, który jest pomocny w sporcie i biznesie,
    ale z kobietami wytrwałość (w sensie nękanie wiele razy tej samej kobiety) nie działa!

    Gdy kobieta nie jest zainteresowana, to żadna siła tego nie zmieni.

    Tej wyzwalającej prawdy nie chcą przyjąć do wiadomości zwiedzeni czytelnicy poradników uwodzenia ani ich twórcy. Oni chcą dalej głosić swoje marketingowe bajeczki o tym, że nie ma kobiet nie do zdobycia.

    To brednie, bo jak kobieta jest na “nie”, to jest na “nie”.

    Koniec tematu. Odrzucając tą prawdę, robimy z siebie idiotów i szmaciarzy w oczach kobiet, bo nigdy nie odpuszczamy, jak tępy natręt.

    A jakie są tego skutki?

    Frustracja i opinia wśród jej koleżanek, że jesteś natrętem.

    Wiesz, dlaczego napisałeś, że zdobycie atrakcyjnej kobiety graniczy z cudem?

    Bo jeszcze nie spotkałeś atrakcyjnej kobiety, która BYŁABY Tobą ZAINTERESOWANA.

    Dlaczego?

    Powodów możesz szukać zawsze w dwóch obszarach.

    Jeden to Ty sam, drugi to preferencje danej kobiety.

    Możesz dojść do takiego poziomu, w którym naprawdę jesteś już atrakcyjnym facetem,
    zadbanym, pewnym siebie i posiadającym te właściwe cechy, ale i tak nie przeskoczysz wtedy tego,
    że NIEKTÓRYM KOBIETOM nie będziesz się podobał choćbyś stanął na rzęsach.

    To się właśnie nazywa odczytywanie zainteresowania kobiety lub jego braku.

    Po rozwinięciu podstawowych, atrakcyjnych cech, to nie z Tobą jest coś nie tak.
    Po prostu kobieta nie była zainteresowana i tyle. Miała swoje powody.

    Ma wolną wolę i to jest jej wybór, który trzeba uszanować i siebie samego również.

    A poradniki i “trenerzy” będą Ci wmawiać, że to jest zawsze TWOJA WINA. Twoja bardzo wielka wina, że kobieta była na “nie” i na pewno mogłeś to lepiej zrobić albo powinieneś próbować z nią dalej, pomimo jej niechęci.

    Nie jesteś zielony banknot i nie musisz się każdemu podobać.

    Z taką ilością usprawiedliwień, które wypisałeś dla kobiecych wymówek, próbujesz się przypodobać wszystkim kobietom i zdobyć każdą. A wtedy tracisz MNÓSTWO ENERGII, nerwów i pieniędzy na niezainteresowane kobiety.

    To jest jak sprzedawanie nieruchomości dla bezdomnych.

    To nie ma sensu. Zła grupa docelowa. Zły target.

    I tutaj wracamy do podstaw i fundamentalnej prawdy.

    To kobiety wybierają faceta, który ma ją wybrać.

    Nasze zdanie jest DRUGORZĘDNE.

    Jak się kobiecie nie podobasz, to nic z tego nie wyjdzie, chyba że ją zgwałcisz.

    Ona ostatecznie decyduje, czy odpowie na Twoje rozpoczęcie rozmowy, czy poda numer, czy przyjdzie na spotkanie, czy zaakceptuje pocałunek itd.

    Pokonaj swoje męskie ego i zrozum, że to kobiety ostatecznie wybierają, a następnie skup się na takich kobietach, które SĄ Tobą zainteresowane, a te które Cię olewają, zostaw w spokoju.

    Poprawa życia, relacji i samopoczucia gwarantowana!

    Sprawdzona przeze mnie i przez tysiące moich klientów.

    Reply

    Paweł March 28, 2014 at 06:44

    Nie jesteś w stanie stwierdzić na 100%, czy kobieta jest zainteresowana i dlaczego, ponieważ nie siedzisz w jej głowie. Poza tym nawet zainteresowana kobieta może zachowywać się w nieprzewidywalny sposób. Nie rób z uwodzenia dziedziny, w której wszystko jest jasne jak słońce. Bazujemy jedynie na teoriach, radach i wskazówkach, które zmniejszają ryzyko odrzucenia, ALE NIGDY NIE GWARANTUJĄ NAM SUKCESU. I turbo-uwodziciele cały czas to podkreślają w poradnikach i na szkoleniach. Nawet Neil Strauss (autor ”Gry”) napisał, że nie ma magicznej formuły na uwodzenie kobiet. Jedyne, co możemy zrobić, to zadbać o swój wygląd zewnętrzny, wzmocnić swoją pewność siebie i nauczyć się określonych technik np. flirtu, zimnego odczytu itp.

    Reply

    Grzywocz March 28, 2014 at 12:09

    Na tej stronie dowiesz się, jak zdobyć stałą dziewczynę w 12 randek oraz jak utrzymywać z nią związek, jak uniknąć toksycznych kobiet, jak odczytać prawdziwe zainteresowanie kobiety lub jego brak na każdym etapie znajomości. Zyskasz kontrolę nad sytuacją i pełną jasność! Właśnie na tym polega różnica pomiędzy uwodzeniem (skrytym oszukiwaniem; mamieniem; wpływaniem na kogoś) a normalnym poznawaniem dziewczyn i budowaniem trwałego związku na fundamencie szczerego zainteresowania drugą osobą.

    Zanim powierzchownie mnie ocenisz, przeczytaj moją historię, artykuły, maile, filmy, a przestaniesz żyć we śnie, zwiedzeniu, frustracji i niezrozumieniu, dlaczego raz jakieś “cudowne wskazówki” działają a raz nie działają. Wytłumaczenie, że to przecież tylko wskazówki i teorie, a kobiet nie da się zrozumieć jest naprawdę marne. Dlatego tutaj nie znajdziesz jakiś teorii, tylko wszystko jest osadzone w brutalnej rzeczywistości.

    Po prostu porównaj to i wyciągnij dla siebie to, co najbardziej przydatne. Chcę po prostu pomóc, bo sam cierpiałem, gdy stosowałem popularne metody, ale wciąż byłem sam. A gdy coś mi się udało, to traciłem kobiety, bo nikt nie uczył, jak je utrzymać i rozkochać na dłużej. Nie było długofalowego planu. Plan polegał na zaprowadzeniu dziewczyny do mieszkania i do łóżka. Reszta to były ogólne znowuż “wskazówki”, żeby mieć swoje życie i nie stawiać jej na piedestale, tego typu ogólniki, których nie wiadomo, jak zastosować w praktyce.

    Straciłem kilka lat (na szczęście tylko tyle) na odnalezienie prawdy i musiałem się nią podzielić, aby ustrzec innych przed podobnym cierpieniem. To była dla mnie największa motywacja. Bez niej nie dotarłbym do tak dużej ilości czytelników.

    Prawda może być bolesna, na pewno często jest niewygodna, także doskonale rozumiem, że jest odrzucana i tak powinno być. Nie chcę nikogo “zbawiać na siłę”. Jednak wykazałeś duże zainteresowanie w komentarzach, więc wyjaśniłem to najlepiej, jak mogłem. Reszta jest w pozostałych materiałach. Pozdrawiam, powodzenia, Paweł Grzywocz

    Reply

    Karol July 20, 2014 at 17:21

    Wszystko to co piszesz w swoich kursach jest ok. Najważniejsze by też nie ryć głowy dziewczyną szczególnie koksy to robią wygląd przerzucają ponad wszystko. Warto podkreślać szczególnie młodym dziewczyną jakie mają prawdziwe wartości. Spotkałem super dziewczyne ze zdolnościami do języków, ładną wrażliwą,lubiącą dzieci, ale miała tak zrytą głowe wygląd dla niej był najważniejszy. I jeszcze ja robiłem same błedy żal mi siebie teraz to wiem lepiej późno niż wcale. Pozdrawiam

    Reply

    Mario August 1, 2014 at 17:15

    Czyli Generalnie można uznać, że jeśli szukam dobrej zabwy i seksu i dużej ilośći kobiet to nie znajdę tutaj materiałów do tego? Natomiast jeśli zależy mi na szukaniu kobiety na stały związek, żony itd, to zdecydowanie dobrze trafiłem?
    I ciekawi mnie jak się do tego odniesiesz. Uważam, że nie istnieje coś takiego jak prawda obiektywna, bo każdy patrzy przez swoje okulary. Więc tak na prawdę swiat sprowadza się do twoich przekonań na temat siebie i swiata. Przez co gdy, czytam “Nic nie jest w stanie zmienić braku zainteresowania kobiety. NIC!!!? i “że to kobiety wybierają.” – to się zastanawiam komu ma to pomóc? nawet jeśli jest to prawda obiektywna…, gdy wystarczy na to spojrzec tak “Wtedy kiedy chcesz to odpuszczasz. Kiedy widzisz szanse to nie odpuszczasz. Kalkulujesz czy Ci sie oplaca inwestycja energii i czasu. Jak ktoś pisze ?Nic nie jest w stanie?? to znaczy ze on po prostu tego NIE UMIE. Kropka” – jest dokładnie to samo, tylko zupełnie inna perspektywa. Tutaj to ja decyduje i co za różnica, kto ma racje i tak liczy się tylko jak się z tym czuje…, a osobiście słabo, bym się czuł z przekonaniem “Nic nie jest w stanie…”

    Reply

    Maciej August 31, 2014 at 00:23

    hmmm, to ciekawe, więc jak wyjaśnisz taką sytuację:

    Galeria Handlowa. Podejście do kobiety z tekstem “podobasz mi się” i dalej. Reakcja: “jestem zajęta”. Upór. Tekst o przeznaczeniu i tak dalej i tak dalej. Nie dała telefonu.

    Po miesiącu wiadomość do kobiety na sympatii, okazało się, że to ona (nie pamiętałem) w żaden sposób, że do niej podszedłem. Zjechała mnie że jestem seryjnym podrywaczem. Twardo prosiłem o numer. Dyskutowała ze mną dość nieprzyjemnie, dla mnie dyskusja z nią była zabawą.

    W końcu wymusiłem od niej numer i się spotkaliśmy. Trwała to 7 miesięcy.

    Teraz SMS od niej: “Kocham Cie i bardzo lubie byc w twoich ramionach”.

    Aha: Ja też ją kocham.

    Gdybym był po Twoim kursie, albo posłuchał Twoich rad nie byłbym teraz ze wspaniałą kobietą.

    Reply

    Grzywocz August 31, 2014 at 11:41

    7 miesięcy trwa wasz związek czy 7 miesięcy prosiłeś o numer?

    Najważniejsze pytanie, to jak długo potrwa ten związek. Większość kobiet jest w związku z braku innych opcji, bo nie chciały być same i musiały zapełnić pustkę w życiu. Owszem, ona pisze, że kocha, a za miesiąc albo trzy może zmienić zdanie i dopiero wtedy okazuje się, że ona od początku udawała, żeby było miło.

    Dlatego pytanie, czy to jej zainteresowanie przetrwa rok, półtora roku, dwa lata i więcej, zakładając, że nie robisz błędów, które mogą obniżać zainteresowanie. Jeśli jej zainteresowanie zacznie znikać bez żadnych poważnych przyczyn, to znaczy, że udawała od początku i zaczęła tą relację, bo nie chciała być sama.

    Ostatnio kursant po 8 miesiącach zauważył, że kobieta udawała, a on przymykał na to oko od początku. Kobieta nie przyszła na pierwszą randkę, potem jednak się zgadzała i zostali parą. Poza tym nie zapoznała go nigdy ze swoimi znajomymi, jakby trzymała go w ukryciu oraz ostatnio olała go w dniu swoich urodzin i poszła na imprezę do przyjaciół.

    Odstawia takie akcje już od paru miesięcy. Dopiero teraz wychodzi na jaw to, że on pominął pewne istotne kroki w znajomości i dokładne sprawdzenie szczerości intencji tej kobiety na początku znajomości, przymknął na to oko, bo się zakochał i robił tak do teraz. Zaakceptował nawet jej notoryczne spóźnialstwo na każdą randkę i teraz widać, jak na dłoni, że jest co raz gorzej, bo jej intencje nigdy nie były szczere. Oczywiście stosował kilka metod zaprzestania spóźniania się, ale ona i tak przychodzi spóźniona, więc on też zawsze przychodzi 15 minut po ustalonym czasie.

    Każdemu życzę, jak najlepiej, natomiast dopiero czas i obserwacja charakteru oraz stabilności zainteresowania tej dziewczyny w dłuższym czasie ujawni, co to za człowiek. Niektóre dziewczyny chcą chłopaka, żeby papugować sobie z nim “kocham Cię”, więc z jednej strony super, skoro tak napisała w smsie, z drugiej strony, zobaczysz, czy ten związek przetrwa.

    Jakby ktoś nie wiedział, to nie jest strona o byciu z kimkolwiek w związku, żeby nie być przez chwilę samemu, tylko o budowaniu związku z potencjałem na całe życie z taką osobą, która się do tego nadaje. Pozostałe są jak najszybciej skreślane.

    Reply

    Maciej September 1, 2014 at 18:34

    no właśnie tego nie wiemy, czy będzie to na chwilę, czy też na całe życie. Przekonamy się :-) Problem jest jeden, nie przekonałbym się gdybym odpuścił.

    Reply

    Grzywocz September 1, 2014 at 20:06

    Właśnie chodzi o to, że w znakomitej większości przypadków, gdy kobieta robiła problemy na początku albo nadmiernie się starała i chciała od razu mieć chłopaka, to potem po czasie okazuje się, że jej zainteresowanie znika, bo od ona od początku ściemniała.

    A facet przymknął oko na jej złe zachowanie.

    Wtedy np. po 8 miesiącach lub więcej on zdaje sobie sprawę, że mógł na początku od razu ją olać i zaoszczędzić swój cenny czas i zdrowie psychiczne.

    Ok, przecież to cenne doświadczenie, ale z drugiej strony, gdy mamy nikłe szanse powodzenia, to takie coś pochłania zbyt wiele czasu w ciągu naszego życia.

    Mając 20 lat może wydawać się to nieistotne, ale takie 5 nieudanych
    rocznych rzwiązków to 5 lat życia. To jest jak pięć wtopionych biznesów. Inwestujesz np. w restaurację, a potem musisz ją sprzedać za pół ceny.

    Wiem, że nie powinno się traktować związków, jak inwestycji i niczego nie oczekiwać oraz cieszyć doświadczeniem, ale nie oszukujmy się. Czas nie stoi w miejscu. Nikt zdrowy na umyśle nie angażuje się w ponad roczny związek z zamiarem rozstania z powodu nieszczerości drugiej osoby.

    Do tych 5 lat trzeba jeszcze dodać czas poświęcony na poznawanie dziewczyn, z którymi do związku nie doszło albo znajomość trwała do 3 miesięcy.

    Dlatego polecam oszczędzać swój czas, który jest najcenniejszy, ponieważ nie da się go odzyskać.

    Zdrowie czasami da się odzyskać, pieniądze też, a czasu się nie da.

    Jeśli kobieta na początku udawała zainteresowanie, to po co próbować z nią zbudować trwały związek przez wiele miesięcy, skoro mamy bardzo duże szanso na to, że w końcu prawda wyjdzie na jaw i ona przestanie udawać.

    W takiej sytuacji największe szanse są na to, że skończy się to rozstaniem.

    Dlatego postępując zgodnie z moimi poradami oszczędziłbyś sobie 8 lub więcej miesięcy oraz zdrowie psychiczne i pieniądze, bo randki kosztują.

    Można wtedy szybciej skreślić dziewczynę, która ma małe szanse na trwały związek.

    Natomiast Tobie, jak i pozostałym życzę, żeby byli tym wyjątkiem i się udało.

    A życie to potem zweryfikuje. Moim celem jest, aby kursanci mieli jak największe szanse na trwały związek oraz minimalne na rozczarowanie nieszczerą kobietą.

    Każdy podejmuje samodzielnie decyzje i podejmuje za nie odpowiedzialność. Ja nie radzę nikomu liczyć na to, że będzie wyjątkiem, bo na każdy wyjątek zakończony sukcesem znajdziemy 99 przypadków, które zakończyły się porażką.

    Reply

    waldek July 6, 2015 at 01:40

    Shit test jest testem sprawdzajacym jak Cie odstrzelic i nie oznacza to zainteresowania kobiety , jest to wymowka kobiety bo nie wiaze z Toba zadnej w danym momencie nadzieji ( kiedy pada shitest ) czy planow na dluzejj to samo wystepuje przy zapoznaniu , kobiecie jest latwiej poszukac wady niz zalety u mezczyzny i go odstrzelic , w zwiazku jesli cos sie psuje kobieta zaczyna testowac by upewnic sie czy skonczyc zwiazek czy go jescze kontunuowac – czyli jest NIEZAINTERESOWANA na dany moment mezczyzna SHITTEST jest testem nie wiazacym emocji i wiezi miedzy dwojgiem na dana chwile… Myslenie kobiety : jesli mi sie facet podoba to nie bede go testowala bo go strace , jesli mam chlopaka to mu to powiem bo nie wiaze z nim nadzieji , bo jestem zakochana… to ,ze dziewczyna sie przespi mowiac wczesniej ,ze ma chlopaka oznacza ( nie mam planow bycia z Toba i nic nie planuje jesli zaciagniesz mnie do lozka to bedzie to jednorazowa znajomosc i nie chce Cie znac) … Kazdy shitest jesst ryzykiem utraty czegos ..wiec nie testuje sie kogos na kim Ci zalezy … to samo shitesty nie wysstepuja przy poznawaniu ludzi przez znajomych a to ,ze ona mowi idz po drinka to nie jest shitet tylko test na uleglosc…i kontrole w zwiazku ( dziewczyna nie szanuje tego kogos bo jej na nim nie zalezy) czyli NIE JEST ZAINTERESOWANA… to samo jesli podchodzi kobieta ktora facet nie jest zainteresowany to facet mowi JESTEM GEJEM by sie jej pozbyc a nie testowac ja bo nie jestem latwy i sie z nia pobawie . tak trudno poznac mezczyzne i nie bedzie kobieta ryzykowac jeszcze by kims byc zainteresowana i go testowac,,,

    Reply

    Grzywocz July 6, 2015 at 10:12

    Dokładnie. Ja uznaję jedynie coś takiego, że kobieta sprawdza naszą osobowość przez całą znajomość, czyli np. w pierwszej rozmowie zażartuje: “Jaki Ty jesteś pewny siebie” albo na pierwszej wspólnej imprezie ze znajomymi będzie obserwować, jak się zachowujesz, gdy ona rozmawia z kolegą. Przez cały związek będzie też obserwować, czy jesteś na jej każde zawołanie i czy mogłaby Ci wejść na głowę. Jest to normalne poznawanie się. Kobieta współpracuje, akceptuje terminy spotkań lub podaje inne, zawsze przychodzi, akceptuje pocałunki. Takie poznawanie nie ma nic wspólnego z “rzucaniem kłód pod nogi” czy jakiegoś “shitu”.

    Reply

    waldek July 6, 2015 at 12:31

    Pawel , ludzie nie odrozniaja shitestow od testu na uleglosc , otoz kiedy kobieta ulega to jest podatna na interakcje z facetem, mowiac krotko uleglosc powoduje jej zainteresowanie mezczyzna , ona jest wtedy gotowa do tworzenia relacji emocjonlanej , zaangazuje sie , SHITEST jest brakiem zainteresowania kobiety , jest to ZLY ZNAK , kobieta testuje wtedy kiedy nie czuje do faceta pociagu w tworzeniu z nim relacji czyli nie jest w nim w danym momencie zwiazana i nie planuje niczego dalej , w zwiazku shitest jest gownem czyli kobieta probuje przejac kontrole i znalesc powod by Cie odstrzelic ,lub miec dalej z tego KORZYSCI , ale dalej nie jest juz Toba zainteresowana…Nigdy nie mialem shitesta od kobiety , ktora byla mna zainteresowana czy w zwiazku czy na poczatku relacji … Takie cos nie zainstnieje , jesli kobieta ma dalej plany , ona oczywiscie Pawel moze byc niezorientowana i nawet po jednej nocy zmieni zdanie , bo jej sie cos tam spodoba…i moze byc z tego zwiazek…Turbouwo , nie wiedza czym jest shitest , i proponuja urabiac kobiete na sile , jak to mowil moj kolega tak dlugo az zwierzyna padnie… Tak , kobiety sie boja turbouwo , po prostu maja czasem juz dosc natreta , wola sie z nim przespac – i moze sobie pojdzie… Turbouwo poza wyjatkami( sa nie empatyczni i nie rozumieja czego kobieta pragnie naprawde a co otrzymuje wzamian) metody turbouwo sa na kobiety LOSOWO , oparte na zalozeniu ,ze kobieta nie ma poczucia bezpieczesntwa i taki idiota bedac dominujacym ja tym zainteresuje… Poniewaz 80 proc kobiet nie ma bezpieczenstwa w Polsce turbouwo maja raj , ale nie mowia jednej rzeczy kobieta potrzebuje poza bezpieczesntwem zrozumienia jej i odkrycia w niej tego czego inni nie widza i nie rozumieja i tutaj TURBOUWO leza…strzelaja na oslep coldreadingiem , laduja podejscia ciagle te same do wszytkich kobiet BRAK JEST MIKROKALIBRACJI na odpowiedz mam chlopaka , mysla ,ze to test a to pierwszy sygnal nie jestem Toba zainteresowana w danym momencie , ale moze jak mnie przekonasz i bedziesz prosil to sie z Toba przespie ,zebys dal mi spokoj , lub zobacze z ciekawosci co dalej bo fajnie mowisz ale i tak nic nie planuje dalej z Toba Turbouwo… Taki Turbouwo mysli ,ze zaliczyl panienke , niestety nie przyzna sie ,ze nie mial 10 spotkan na seks a 1. i kolko sie powtarza… Uwodzenie to emocjonalna czesc osobowosci ludzkiej , bez empatii nie ma uwodzenia. Juz jaskinowiec mial empatie , interesowal sie kobieta co ona robi , jak , dlaczego tak pachnie i probowal jej zaimponowac pokazujac jej ZROZUMIENIE , ah pachniesz tak to zerwe Ci kwiaty bys czula ten zapach , wyciagasz do mnie dlon to po to bym czul ,ze pragniesz mojego dotyku czyli odwzajemnienie uczuc , a nie postaw mi drinka a Ty umyj mi samochod… powinno byc postawie Ci drinka bo chce Ci sie pic i to rozumiem , ale jesli mnie wykorzystujesz tylko bys Ty sie napila to Ci go nie postawie , odpowiedz : a dasz mi sprobowac ? ona powie NIE – naciagara , powie TAK jest zainteresowana … i nie jest to zaden shitest tylko Empatia …

    Reply

    waldek July 6, 2015 at 12:35

    Oczywiscie , kobieta wspolpracuje z mezczyzna bo zwiazek to jest uleglosc , dawanie i czasem branie a tak jak to powiedzial ALEKSANDER LOWEN dzielenie sie z innymi , tak jak to robili jaskiniowcy bral kobiete do jaskini , dal jej paciorki , bral seks ale dzielil sie z nia za seks jedzeniem piciem i np troefum , dal jej swoja skore a ona w zamian uszyla mu np cos innego – czyli DZIELILI sie swoimi umiejetnosciami i w ten sposob byli EMPATYCZNI … a nie jak mowia TURBOUWO brali kobiete za wlosy i do jaskini , jest to nieprawda. Jaskiniowiec TROSZCZYL sie o kobiete , wystarczy spojrzec na dzikie plemiona ,ktore sa jeszcze na swiecie , NIE MA MOWY O TYM ,ZE CIAGNIE JA ZA WLOSY DO JASKINI – to bujda wymyslona przez polskich turbouwo…

    Reply

    waldek July 6, 2015 at 12:40

    jaki Ty jestes pewny siebie moze oznaczac : Hmmm ten facet jest fajny ale nie jestem pewna czy rzeczywiscie jest pewny siebie wiec zapytam sie wprost( kobieta tutaj robi to z automatu) nie jest to SHITEST – tylko potwierdzenie jej realnej rzeczywistosci( mysli) by upewnila sie ,ze mysli tak jak widzi .. to samo mogloby wystapic przy upewnieniu sie przez kogos kto jest dla niej autorytetem np przyjaciolka wtedy zapyta wiesz ten Pawel jest taki pewny siebie , on mi sie podoba , jesli kolezanka potwierdzi mnie tez sie tak wydaje to jest to nutka niepewnosci , jesli powie tak on jest rewelacyjny – jest to potwierdzenie rzeczywistej oceny kogos kto tak samo mysli lub podobnie . wtedy ta druga dziewczyna mysli ” mam potwierdzenie przyjaciolki wiec ona sie nie myli i ja tez nie :)

    Reply

    waldek July 6, 2015 at 13:06

    kobieta jesli rozmawia z kolega sprawdza czy jestes zazdrosny , opanowany , zrownowazony psychicznie , czy nie zrobisz jej obciachu , nieraz wzbudza tym zazdrosc bys wiecej zwrocil uwage itp , jesli jest z Toba to chce Cie sprawdzic na roznych etapach znajomosci , tak jak mezczyzna sprawdza , czy kobieta nie zrobi mu obciachu , np walac w drzwi w nocy przebrana za kroliczka , po alkoholu ( przyklad kolegi – obciach u sasiadow) …
    Oraz jesli NIE JEST ZAINTERESOWANA – obcy mezczyzna moze byc dla niej potencjalnym kandydatem na nowego znajmoego , moze w ten sposob chciec lub nawet szukac pomocy u nowego meczyzny jak sie pozbyc natreta ,ktorym nie jest zainteresowana… ALE NIE SA TO SHITESTY … poniewaz kobieta jest slaba , wiec nie bedzie zapoznawac wielu adoratorow stad latwiej jest jej kogos odstrzelic (SHITEST) i znalesc wade ( NISKA WARTOSC SPOLECZNA) i udowodnic sobie mam racje ( DUMA I UPRZEDZENIE) niz poznac , upewnic sie ,ze to jest ten czy nie ten , kobieta ma za duzo adoratorow stad jej sposob to ODSTRZELENIE – i szukanie naprawde wyjatkowego mezczzyny a tego juz nie wypusci i nie bedzie testowac chyba ,ze koles jest NIE AUTENTYCZNY czyli udaje , jest hipokryta i gra kogos , to kobieta moze go podpuscic i tak jakby testowac , by sprawdzic czy go zlapie na klamstwie , itp Testujemy zawsze , i bedziemy bo takie jest nasze funkcjonowanie i sprawdzanie czy ktos nie chce nam zrobic krzywdy … oszukac … okrasc… takze jesl iTURBOUWO slodzi i sciemnia jest podejrzany i stad jest SHITEST – czyli nie jestes autentyczny… oczywiscie niektorym kobietom sie to bedzie podobac ,ze ktos ja oszukuje z nast powodow : chce sie nauczyc jak oszukiwac facetow , jakie techniki sa na manipulacje , skoro on jest lepszy ode mnie i sie oszukujemy na zmiane to fajnie bo ja tak lubie… ale taka kobieta jest MANIPULANTKA I OSZUSTKA EMOCJONALNA i stad rzadko ktos z nia wytrzyma w zwiazku… Oczywiscie sa wyjatki , on egoista ma ja gdzies , ona manipulantka chce go kontrolowac … trafil swoj na swego ( ona wie ,ze ona nie chce 2 dziecka wiec mu mowi ,wiesz chce miec dziecko) on egoista tez nie chce miec 2 dziecka i mowi jej ale dlaczego wiedzac ze ona nie chce i on tez) i w ten sposob sie oszukuja i kazdy ma korzysc… jest to klamstwo z przyzwolenia … i jeszcze jedna rzecz TURBOUWO nie maja wiedzy psychologicznej , laduja ciagle to samo nie uzupelniajac tego o nowe odrycia czy zaprzeczenia , tak jak pisal tutaj jakis Pawel – jest to doslownie zerzniete bez zastanowienia sie nad logika…. Testosteron – mezczyzna jest lysy bo ma testosteron – bujda na kolkach co ma testosteron do lysiny ???? , bo jaskiniowiec mial go wiecej i mial dlugie wlosy … lysiejesz bo nie masz mineralow , lub genetycznie , a strongmeni lysieja bo biora sterydy , ktore niszcza organizm… takze agresja nie ma nic wspolnego z testosteronem itd , TUrbouwo TO WIEDZA ryzykowna poniewaz oni nie sprawdzaja tego co im sie wydaje ,albo gdzies przeczytali , przecietny TURBOUWO wzoruje sie na ogolnikach bez sprawdzania faktow… wiedzy…

    Reply

    Leave a Comment