Jak Okazać Dziewczynie Zainteresowanie Przy Podejściu?

by Paweł Grzywocz on 6 March 2017

“To Ty masz mieć i dawać przyjemność z poznawania ładnej dziewczyny, a ona albo się przyłączy albo nie.”

Jak okazać dziewczynie zainteresowanie przy podejściu? Aby chodzić na randki trzeba regularnie zagadywać do dziewczyn i nie rozmawiać tylko na bezpieczne tematy, ale też delikatnie okazywać dziewczynie zainteresowanie.

Podczas zagadania trzeba mową ciała, czyli poprzez spojrzenie, uśmiech i emocjonalny sposób rozmowy okazywać dziewczynie męskie zainteresowanie, aby nie zostać tylko tchórzliwym żartownisiem

Jak okazać dziewczynie zainteresowanie w rozmowie – jak się tego nauczyć?

Zwiększaj sobie poprzeczkę. Rób rzeczy, których się boisz. Skoro się boisz oceny, to właśnie dlatego zagadaj i zobacz, co się stanie.

Poza tym zamień strach przed oceną na przyjemność z powodu rozmawiania z ładną dziewczyną.

Powiedz:

  • “Cześć, chciałem uczynić Twój dzień lepszym”
  • oraz

  • “Chciałbym Ci powiedzieć komplement”
  • jak okazać dziewczynie zainteresowanie przy podejściuNastępnie się jej przyglądasz, patrzysz jej w oczy i potem mówisz komplement odnośnie czegoś konkretnego w niej, co zwróci Twoją uwagę.

    Następnie odchodzisz i się żegnacie

    Chyba, że dziewczyna stoi zainteresowana i chętnie dalej rozmawia, to możesz dalej
    z nią pogadać np. jakie ma w życiu pasje albo, że jest pewna siebie i jak się tego nauczyła, a potem dla treningu pytasz o nr tel.

    A jeśli ona tylko biernie akceptuje komplement i nie chce dalej rozmawiać, to przyzwyczajasz umysł, żeby z dziewczynami rozmawiać, jak z potencjalnymi partnerkami i niczego nie oczekujesz – zero presji.

    Potem mówisz, że to tyle i chciałeś uczynić jej dzień lepszym/przyjemniejszym, aby miała wieczorem miłe wspomnienia.

    Tworzysz i dajesz wartość zamiast ciągle czegoś oczekiwać od kobiet.

    Do tego dodajesz silny kontakt wzrokowy i zadziorny/pogodny uśmiech.

    Bez tych elementów to nie jest w seksualne i jest pozbawione kontekstu damsko-męskiego.

    Świetnym rozpoczęciem rozmowy jest unikalny komplement.

    Skomentuj coś, co dotyczy konkretnie jej osoby a nie samych ubrań, czyli nie torebka albo buty, bo takie też są w sklepie, ale bardziej indywidualne kobiece cechy konkretnej dziewczyny, czyli np.

  • wyrazisty kształt policzków/dołeczków na policzkach, wyrzeźbione wcięcie w talii, gładka skóra, ładnie podkreślona linia rzęs/oczu.
  • Nieśmiałe dziewczyny nie potrafią przyjąć czegoś takiego, ale na tych ładnych robi to duże wrażenie z powodu odwagi i szczerości.

    Na bieżąco wymyślaj coś, co dotyczy konkretnie jej osoby a nie samych ubrań, czyli nie torebka albo buty, bo takie też są w sklepie, ale bardziej indywidualne cechy konkretnej dziewczyny.

    W ten sposób oswajasz się, że kobiety nie gryzą, nie atakują, nie uciekają, są miłe,
    a także uczysz się, że jest różnica między neutralną rozmową a damsko-męską rozmową.

    Utrzymuj głęboki kontakt wzrokowy i pogodny/zadziorny uśmiech.

    Czerp przyjemność z tego obcowania z nią w rozmowie, z poznawania jej, z patrzenia na nią, z tego, że sobie patrzycie w oczy i uśmiechacie się do siebie, a słowa są takim dodatkiem.

    To Ty masz mieć i dawać przyjemność z poznawania ładnej dziewczyny, a ona albo się przyłączy albo nie.

    Dlatego potrzebujesz zbudować taką wewnętrzną radość życia, aby potrafić się nią dzielić z kobietami i nie robić sobie ani jej presji na wynik.

    Jak okazać dziewczynie zainteresowanie w dalszej części rozmowy?

    Po komplemencie możesz dalej ją poznawać poprzez pytania typu:

  • “Co lubisz robić w wolnym czasie?”
  • “Jakie masz w życiu pasje?”
  • “Jakie są Twoje zainteresowania?”
  • “Jaka jest Twoja największa zaleta?”
  • “Czy uprawiasz jakiś sport?”
  • “Jaką jesteś osobą na co dzień – spokojną czy imprezową?”
  • “Jakie lubisz filmy?”
  • Przełącz nastawienie na dawanie jej przyjemności poprzez przywitanie się, komplement, wymianę imion, patrzenie głęboko w oczy, uśmiech, cieszenie oka jej urodą.

    Stres bierze się z oczekiwań.

    Zamiast oczekiwać, dawaj przyjemność. A wtedy jej też będzie przyjemnie. Nie da się przewidzieć, jak wam się będzie rozmawiało, więc nie ma sensu się tym stresować.

    Faceci nie potrafią okazywać dziewczynom zainteresowania, bo mają niską samoocenę

    Samoocena, czyli z czego wynika Twoja wartość i z czym się utożsamiasz.

    Jeśli jest to nie poukładane albo kiepsko poukładane, czyli ego w centrum życia, przejmowanie się, co ludzie pomyślą o moim ego, to wtedy jest reakcja obronna, że nie dam się ocenić i rezygnuję.

    Dlatego musi być w centrum życia prawdziwa miłość mówiąc tak ogólnie, żeby nie być potrzebującym i potrafić dawać miłe chwile bez presji na wynik.

    A skąd wziąć taką wewnętrzną radość mówię w trzecim miesiącu wolności od nałogów.

    Są tam omówione systemy wartości. Którego byś nie wybrał, to trzeba jakiś wybrać, bo bez tego pozostaje schemat typu “moje ego w centrum, które nie życzy sobie odrzucenia, więc nie podchodzę.”

    Mam nadzieję, że ta porada pozwoli Ci czerpać więcej przyjemności
    z kontaktów z nowymi dziewczynami i będziesz okazywał zainteresowanie dziewczynom podczas poznawania ich.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Paweł Grzywocz
    “Każdego dnia zrób jedną małą rzecz, której się boisz”
    “Zawsze inwestuj w rozmowę”
    “Bez prawdziwego zainteresowania kobiety nic nie może się zacząć ani trwać”
    “Do rozwodu wystarczy jeden toksyczny charakter”

    Jak zdobyć dziewczynę w 12 randek
    PewnoscSiebieW90Dni.pl
    77 Technik Flirtu
    Wolność od pornografii i masturbacji w 90 dni
    Jak-Zdobyc-Dziewczyne.pl/mapa-sukcesu

    Napisz w komentarzu, czy i jak okazujesz dziewczynom zainteresowanie podczas podejścia.

    jak zdobyc dziewczyne w 12 randek


    Jeśli spodobał Ci się artykuł, to odbierz bezpłatny raport i zaawansowane porady mailowe:

    Twój email posłuży tylko i wyłącznie
    do komunikacji między nami.

    VN:F [1.9.20_1166]
    Oceń Proszę Wpis:
    Rating: 4.5/5 (4 votes cast)
    Jak Okazać Dziewczynie Zainteresowanie Przy Podejściu?, 4.5 out of 5 based on 4 ratings

    Poszukiwano

    • https://www jak-zdobyc-dziewczyne pl/blog/jak-okazac-dziewczynie-zainteresowanie-przy-podejsciu/

    Podobne wpisy:

    Zostaw swój komentarz...

    { 39 comments… read them below or add one }

    Arek March 6, 2017 at 20:59

    Dobry artykuł, żałuję, że nie przeczytałem go 5 dni temu. Podszedłem do dziewczyny za pierwszym razem – to była tragedia… nie potrafiłem się uśmiechnąć, gadałem jakieś głupoty o studiach, byłem poważny, po prostu zestresowany. Ale wyciągnąłem wnioski i podszedłem dziś do tej dziewczyny po raz kolejny. Uśmiechałem się do niej, patrzyłem w oczy, wiele nie mówiłem, ale jakaś tam poprawa nastąpiła. Mimo tego dziewczyna nie odwzajemniała zainteresowania, nie uśmiechała się wcale, prawdopodobnie zrażona tą pierwszą, smutną rozmową… Daję sobie z nią spokój, ale żałuję, że tak nawaliłem… Dodam tylko, że gapiliśmy się na siebie przez 3 miesiące przed tym zdarzeniem (ona poprawiała fryzurę), więc miałem dobrą pozycję wyjściową.

    Reply

    Grzywocz March 6, 2017 at 22:00

    Ważne, że jest progres. Codziennie tak z jakąś pogadasz i będzie to jak zjedzenie kromki chleba.

    Reply

    Pawel March 7, 2017 at 14:24

    Chłopacy!!! Gorąco polecam to ćwiczenie przed chwilą je wykonałem.
    Idąc przez galerię handlową w stronę mojego przystanku. Zauważyłem idącą przede mną szczupła zadbana blondynkę. Zacząłem podążać w jej kierunku. Moje serce biło mi jeszcze szybciej. Zrownalem się z nią popatrzyłem dłużej w oczy, ona wtedy zdjęła słuchawki i powiedziałem to co w tym artykule. Jej reakcja była mega pozytywną. Po chwili zadalem jej pytanie “wymień mi jedną swoja zaletę poza wygladem” i tak dalej potoczył się flirt. Po 8min rozmowy zapytałem ja o numer ale odmówiła mi. Ale to jest wytumaczalne bo sam czułem że nie ma takiego pełnego połączenia emocjonalnego.

    PS!!! Panowie, jeżeli bym wiedziałem kilka miesięcy temu że głęboki kontakt wzrokowy jest tak MEGA ULTRA silny to dzisiaj bym miał o wiele więcej nr. I randek.
    Oczywiście Paweł mówił o mowie ciała ale ja to olałem i skupiłem się na tekstach w rozmowie ;)

    Dziękuję Pawle że pomagasz Facetą stawać się silnymi samcami alpfa !!!!!!
    TO ĆWICZENIE DZIAŁA!!!

    Reply

    Grzywocz March 7, 2017 at 14:31

    Super. Dużą frajdę daje taki hipnotyzujący kontakt wzrokowy, a dziewczyny reagują bardzo dobrze, jeśli tylko mają minimum pewności siebie, a my zrobimy to delikatnie i stanowczo. Można zagadać w ten sposób mnóstwo ładnych dziewczyn i właściwie uniknąć odrzucenia, bo tylko te bardzo nieśmiałe i bardzo zajęte odmówią komplementu.

    Reply

    Paweł March 7, 2017 at 17:58

    Czy ma sens poznawanie kobiet w Galeriach Handlowych i czy jest możliwe zbudowanie zaufania i przejścia na pole randkowe, bez zabierania nowo poznanej dziewczyny od razu na kawę żeby nas nie zapomniała i później przyszła na 1 spotkanie ?

    Reply

    Grzywocz March 7, 2017 at 18:31

    Jest to możliwe. Trzeba duże emocje wywołać właśnie poprzez odwagę, pewność siebie, silną osobowość i w miarę możliwości trochę pogadać. Im większe emocje i dłuższa rozmowa, tym większe szanse na spotkanie. Ostatnio jedna dziewczyna szła wystrojona jak business women. Skomplementowałem ją, że jest taka elegancka, jak businesswoman i pewnie pracuje na swoim telefonie. Cały czas mocno jej patrzyłem w oczy, a ona mnie. Ona na to, że właśnie wraca z rozmowy kwalifikacyjnej. Potem opowiedziałem jej, że przed chwilą, gdy ją zobaczyłem, to obejrzała się za tym drepczącym dwulatkiem. A ona na to, że taki słodki i potem rozmawialiśmy delikatnie trochę o feminizmie, o tym, czy kobiety powinny pracować, potem o jej zainteresowaniach, że pływa i jeździ na rowerze. Poza tym studiuje coaching, to już w ogóle lawina tematów. Rozmawialiśmy może z niecałe półgodziny. Prawie jak po małej randce się czułem. Stała oparta o ścianę. Pewnie niedługo wrzucę tę rozmowę nagraną dla uczestników programu “miejsca i szablon rozmowy”. A druga dziewczyna była z 3 koleżankami. Podszedłem bezpośrednio do niej i tylko kilka zdań wymieniliśmy, po czym wpisała mi swój numer. Też emocje były duże. Po takim długim kontakcie wzrokowym, dużych emocjach są największe szanse na spotkanie.

    Generalnie wszędzie warto poznawać dziewczyny z uwzględnieniem, że w publicznych miejscach one niekoniecznie muszą chcieć dalej rozmawiać, dlatego po komplemencie, gdy zmieniam temat, jakie mają zainteresowania itp. to niektóre mówią, że dzięki za komplement, ale muszą już iść. W ten sposób unikam odrzucenia, bo przecież przyjęły komplement, ja się dobrze bawię, ona też, a że nie rozmawia dalej, to spoko. A niektóre rozmawiają. Da się tak poznawać.

    Tylko, że to wg mnie wymaga wysokiej samooceny, dużego obycia towarzyskiego. Da się wyrobić takie umiejętności. Kwestia czasu i wysiłku. Łatwiej oczywiście poznawać w miejscach z kontekstem, ale jak ktoś nie potrafi flirtować i nie ma pewności siebie, to nawet w miejscach z kontekstem jego rozmowy będą sztywne i nie będzie w nich chemii.

    Także w sumie już mi obojętne, gdzie się tego będziemy uczyć. W miejscu z kontekstem też dziewczyna może nie chcieć gadać.

    Reply

    Michał Lxxx March 9, 2017 at 19:04

    Jak nauczysz się zagadywać w miejscach, gdzie jest duza dynamika otoczenia i brak jest wspólnego kontekstu, to w miejscach z kontekstem rozpoczęcie zapoznawczej rozmowy jest tak proste jak mrugnięcie okiem ;-)

    Gdy przejdziesz całe turbo PUA wariactwo na ulicach, a później ZNORMALIZUJESZ to wszystko tym co Paweł uczy, to SUKCES (czyli poznanie, tej wartościowej kobiety do związku) jest tylko kwestia czasu.

    A zanim się taką kobietę pozna, to rzeczywiście można potraktować zagadywanie jak zabawę.

    Reply

    Artur March 7, 2017 at 22:44

    Nie hejtuję, tylko chciałem coś dodać. Chyba kiedyś w jakiejś poradzie Paweł też na to zwrócił uwagę, a mnie teraz też przyszło coś podobnego do głowy. Tzn., że tekst “wymień mi jedną swoją zaletę poza wyglądem” może u niektórych dziewczyn wywoływać reakcję “a kim ty frajerze jesteś, że mam ci coś udowodnić”, czy coś podobnego.

    Reply

    Grzywocz March 8, 2017 at 08:29

    Tak, zgadza się. Gratuluję pamięci i wrażliwości na detale. Zadziała to jedynie wtedy, gdy już wystarczająco spodobałeś się dziewczynie, żeby chciała Ci zaimponować. W historii powyżej domyślam się, że zagadał z jakimś komplementem, więc sprawił dziewczynie przyjemność, dał coś od siebie, docenił ją, było jej bardzo miło, wstępnie został pozytywnie odebrany.

    W drugiej kolejności zamiast pytania o jej zainteresowania, spytał bardziej ostro, jaka jest jej największa zaleta i tutaj mógł poprzestać. “Jaka jest Twoja największa zaleta?” Nie dodawać już, że poza wyglądem, żeby tak nie kozaczyć, co to ja nie jestem, że teraz masz mi imponować. Nie chcę takiego komunikatu aroganckiego wysyłać, tylko chcę naprawdę poznać taką dziewczynę jako człowieka. Dlatego polecam te pytania, jaką jest osobą na co dzień, jakie ma pasje, zainteresowania, jakie uprawia sporty.

    Chodzi też o to, aby rozmowa nie była walką, kto komu pokaże. Cała odwaga, spokój, mądrość polegają na tym, że porozmawiać z dziewczyną, jak z człowiekiem i żebyśmy razem ze sobą współpracowali, czerpali przyjemność z rozmowy, chcieli sprawić sobie miłe wspomnienia i emocje. Zero kozaczenia. Zero bronienia swojego ego, tylko pełen luz. Jakby spytała, czy zagaduję tak do wielu dziewczyn, to zamiast się bronić, to dla jej dobra powiem: “Nie, tylko do Ciebie się przełamałem. Nie widzisz, jak się denerwuję… : )”

    Niech sobie myśli, co chce, ale to ona ma się czuć wyjątkowo, a ja z kolei robię to pozycji wysokiej wartości i bez podlizywania się, aby mogła komfortowo to przyjąć i rozmawiać dalej lub podziękować i pójść dalej.

    Reply

    Paweł March 9, 2017 at 19:21

    To jest jakaś magia!!! Chciałbym się podzielić krótka historia z dzisiejszego dnia. Jak wiemy teraz w mac’donaldzie do godz ~11 są darmowe kawy. Około 7:30 wchodzę do Mac’a i widzę piękną dziewczynę siedząca przy stoliku. Szybko odbieram kawę i dosiadam się do niej. Wszystko mówiłem tak jak w TYM ARTYKULE. Zadawałem już spokojniejsze pytania o pasje, jedna zaletę ..(jak w artykule). Po kilku minutach świetnej rozmowy wziąłem od niej nr. tel. Dochodzę do wniosku, że podczas rozmowy czułem taki sam poziom emocjonalny z dziewczyna co na Eventach (Miejscach z kontekstem).
    Więc wychodzi na to, że wszędzie można poznawać ;)
    POLECAM!!!!

    Pozdrawiam, Paweł 18lat ;)

    Reply

    Adam March 9, 2017 at 22:27

    Ok, w takim razie po ilu dniach najlepiej dzwonić jeżeli rozmawialiśmy z dziewczyna kilka minut na ulicy i zbudowaliśmy mały raport ???

    Reply

    Grzywocz March 10, 2017 at 09:30

    Tak, jak zawsze, czyli po 5 dniach lub trochę więcej, żeby unikać piątków i sobót. Nie ma dla nich taryfy ulgowej. Z resztą to nic nie da, gdybyśmy wcześniej dzwonili, bo jak emoje były za słabe, to i tak się nie spotka obojętne, kiedy zadzwonimy. Także, jeśli było dobrze, to przestrzeń może dodać punktów oraz sprawdzić, czy ona jest obrażalska. Natomiast brak przestrzeni nie sprawi, że będą większe szanse na spotkanie, jeśli było słabo. Szanse na spotkanie wynikają z rozmowy zapoznawczej a nie z gadki przez telefon lub z dnia, w którym dzwonimy.

    Reply

    markwahlberg March 8, 2017 at 20:39

    Paweł, ostatnio doszedłem do takich samych wniosków, że “kozaczenie” może być źle odbierane i było.
    Jak zacząłem rozmawiać bardziej w stylu “chcę Cię poznać”, ale w męski, odważny sposób i z silnym kontaktem wzrokowym, to efekty dużo lepsze :)

    Reply

    Grzywocz March 9, 2017 at 07:53

    Genialnie. Cieszę się, że załapałeś. : )

    Reply

    Kuba March 8, 2017 at 21:01

    Paweł jest tak jak napisałeś. We wczorajszym wpisie w dzienniku wpisałem “ciekawość zabija strach”. To jest element którego mi brakowało w ukladance. Zastanawialem sie dlaczego strach raz jest a raz nie. Powód jest taki że raz robiłem to bez oczekiwań a raz z nimi. Ciekawe jest to że po zmienię myślenia przy poznaniu mam naprawdę szczery uśmiech, laski bardzo ładnie reagują ok 80%. Moja zdanie na powyższy artykuł , laska doskonale wie po co z nią gadasz, baa ona wiedziała o tym przed tym jak ty o tym myślałeś ;) Dziewczyna wie po co z nią rozmawiasz w “inny” sposób. Ja okazuję zainteresowanie dodatkowo pytaniami na jej temat.

    Reply

    Grzywocz March 9, 2017 at 07:55

    Rewelka. Aż musiałem pogrubić Twoje zdanie. ; )

    Reply

    Michał Lxxx March 9, 2017 at 19:11

    Kuba,
    w miejscach BEZ KONTEKSTU kobiety od razu wiedzą po co do nich podchodzisz.

    Jak jesteś uśmiechnięty i patrzysz im w oczy, to one same na moje słowo “cześć” potrafią odpowiedzieć, “cześć, ale ja mam chłopaka” :-) , albo oczywiście pomagać w rozmowie – zależy od kobiety.

    Natomiast tam gdzie jest WSPÓLNY KONTEKST, to można niewerbalnie kobiecie pokazać męskie, romantyczne, randkowe zainteresowanie, ale ostatecznym pokazaniem intencji jest ZAPYTANIE O NUMER TELEFONU.
    Dlatego, że np. na jakimś szkoleniu wszyscy ze sobą rozmawiają i kobieta ma trochę inne nastawienie.

    Pozdrawiam

    Reply

    Kuba March 9, 2017 at 21:09

    Trafnie zauważyłaś, zgadzam sie. Paweł … BOGACTWO część główna ;) drugi numer w tym miesiącu. Laska napisała do mnie na fb a poznałem ją na pewnym wydarzenia , błędnie biorąc ją za “negatywa”. Wymieniłem kilka wiadomość i zabrałem numer. Chciała dalej pisać, ale powiedziałem, żeby to zatrzymała na przyszłość. BUMMM

    Reply

    Piotr March 8, 2017 at 22:38

    Czy nie zaprzeczamy tutaj stwierdzeniu, żeby okazywać zainteresowanie dopiero wtedy, kiedy dziewczyna je wykaże? Tak było w Twoim kursie. Pozdrawiam

    Reply

    Grzywocz March 9, 2017 at 07:47

    Wiem, że w moich materiałach nieraz tłumaczyłem, że nie trzeba pokazywać swojego zainteresowania dodatkowo, bo sam fakt rozmowy oznacza, że jesteśmy nią zainteresowani.

    Faktycznie tak jest, ale takie ostrożne podejście nie wywołuje wystarczająco potężnych emocji w miejscach poza wspólnym kontekstem, a sporo facetów mieszka daleko od dużych miast i nie spotykają zbyt wielu interesujących dziewczyn w miejscach z kontekstem, o ile w ogóle takie miejsca istnieją w ich wsiach i małych miejscowościach, więc pozostaje wtedy poznawanie się przy okazji codziennych czynności.

    A wtedy trzeba się bardziej wykazać niż zwyczajowa rozmowa zapoznawcza bez konkretnej dawki męskiej energii.

    Z resztą w miejscach z kontekstem też warto bodźcować dziewczynę głębszym spojrzeniem, uśmiechem, okazywać delikatnie zainteresowanie, żeby rozmowa nie była czystko koleżeńska. Z resztą te techniki flirtu, jak droczenie, oskarżanie jej o coś, nabijanie się z czegoś, kwalifikowanie są właśnie okazywaniem zainteresowania!

    Bo przecież, gdyby nam się dziewczyna nie podobała, to w życiu byśmy jej nie podpuszczali w rozmowie, nie wkręcali, nie zadawali kwalifikujących pytań itp.

    A tutaj tłumaczę to bardziej z punktu mowy ciała i nastawienia, że rozmowa to nie może być walka, kto komu pokaże. Powinna kierować nami szczera chęć poznania jej jako człowieka i sprawiania jej i sobie przyjemności w tej rozmowie.

    Gdy faktycznie podoba nam się dziewczyna, to siłą rzeczy pokazujemy to jakoś poprzez spojrzenie, uśmiech, zainteresowanie jej osobą.

    Mnie to bardziej naturalnie przyszło z czasem w miarę trenowania rozmów i pewności siebie. Było to dla mnie czymś oczywistym!

    A na konsultacjach osobistych, skypowych i mailowych notorycznie widzę i słyszę, jak faceci pomimo nauczenia się interesujących tematów do rozmowy i technik humoru itp. to mimo tego strasznie ukrywają takie męskie intencje, więc rozmawiają drętwo, sztywno, bez emocji, bez pasji, bez zainteresowania, jakby walczyli samymi ze sobą zamiast cieszyć się rozmową z ładną dziewczyną. To bardzo złożony temat, bo słowa to jedno, mowa ciała drugie, a psychika to już w ogóle ocean.

    W każdym razie przez to nie tworzą chemii z dziewczynami i te rozmowy prowadzą donikąd.

    Dlatego apeluję, żeby dodać taką męską energię i intencję w swojej mowie ciała i poprzez bardziej osobiste pytania oraz szczerą chęć poznawania jej jako kobiety i cieszenia się ze swojej obecności, spojrzeń, uśmiechów.

    Mowa ciała i ton głosu to jakieś 90% komunikacji.

    Reply

    Michał Lxxx March 9, 2017 at 19:19

    “To bardzo złożony temat, bo słowa to jedno, mowa ciała drugie, a psychika to już w ogóle ocean”.

    Pięknie to Paweł napisałeś.
    Zauważ, że turbo uwodziciele zmieniają pokazują, że “możesz podejść i zagadać” i po szkoleniu taki kursant najczęściej zostaje sam ze sobą, bo praca nad sobą to ZŁOŻONY PROCES wymagający CZASU.

    Turbo uwodziciele nie tłumaczą, jak pozbyć się strachu przed:
    - odrzuceniem
    - brakiem akceptacji
    - ocenianiem
    - nieznanym
    itd. itp.,
    tylko prawią brednie o jakiś cudownych otwieraczach oraz o tym “pod jakim kątem podejść do kobiety i zagadać”

    Turbo uwodziciele NIC nie mówią o SZCZERYM ZAINTERESOWANIU kobiety mężczyzną, który rozpoczął z nią rozmowę oraz o jej PRZEKONANIACH nt. poznawania się z facetami.

    A mężczyźni UKRYWAJĄ SWOJE intencje, ponieważ boją się np. odrzucenia i NIKT nie tłumaczy im tego mechanizmu.
    Póki taki facet sam się nie przyłoży do nauki, jest zamknięty i sztywny.

    Pomaga również grupa wsparcia, w postaci jakiś osób, które również się rozwijają i realnie działają.

    Reply

    Marcin March 12, 2017 at 02:36

    Hej Paweł,

    Czy strategia romantyczna opisana w tym artykule ma służyć wyłącznie budowaniu pewności siebie, czy raczej jest to postawa, którą proponujesz zajmować we wszelkich interakcjach damsko-męskich?

    Widzę bardzo wyraźnie, jak taki sposób rozmawiania z kobietą może być dla niej ekscytujący, a dla nas korzystny, ale widzę równie wyraźnie, jak rozmija się to z tym, co głosiłeś do tej pory (np. w PSW90). To, co głosiłeś do tej pory podsumowane jest w tym nagraniu: https://www.youtube.com/watch?v=P4bWVEfzYKM – w którym, parafrazując, mówisz coś takiego:

    “Jeżeli jest to obca dziewczyna, to nie musisz mówić jej nic związanego z tym, jak ona Ci się fizycznie podoba – bo to jest oczywiste, że ona ci się podoba. (…) Więc nie musisz jej całą swoją mową ciała, ani patrzeniem się na nią zbyt intensywnie, pokazywać jej, że ona ci się tak bardzo podoba”.

    Mówisz tam także o tym, że po zwykłej rozmowie zapoznawczej, w której nie pokazuje się w oczywisty sposób zainteresowania, prosi się o numer. Jednakże, jak podkreślasz w tym artykule i nagraniu powyżej, kobieta może być zaskoczona takim gestem, iż sposób, w jaki była prowadzona z nią rozmowa pozbawiony był romantycznego napięcia. I to naprawdę ma sens – a jednak do tej pory przedkładałeś dwuznaczność nad jednoznaczność.

    Czy mógłbyś proszę rozjaśnić ten rozdźwięk między jednym z filarów Twoich materiałów i całej dotychczasowej ideologii – brakiem okazywania oczywistego zainteresowania – a powyższym artykułem, który wprowadza jednoznaczną manifestację romantycznych intencji? Widzę, że jeden czytelnik zwrócił także na to uwagę, więc zapewne Twoja odpowiedź pomoże mnie i reszcie w zrozumieniu tego, co masz nam do przekazania.

    Z góry bardzo dziękuję.

    Trzymaj się ciepło,

    Marcin

    Reply

    Grzywocz March 12, 2017 at 12:34

    Podczas konsultacji osobistych i wielu interakcji w galerii handlowej zauważyłem, że w miejscach publicznych bez okazywania zainteresowania jest masakra. Dziewczyna zastanawia się, po co z nią gadasz i czemu akurat na taki a nie inny temat. Jest to dziwne. Dlatego, żeby zrobić mocne wrażenie na niej pozostaje umiejętne okazywanie jej naszych intencji, że nas jakoś zachwyciła, chcemy ją poznać jako człowieka i sprawić tym sobie i jej przyjemność.

    Natomiast w miejscach z kontekstem nie trzeba tego tak okazywać albo bardzo delikatnie, bo tam jest czas na spokojną rozmowę i kontekst, że rozmawiamy o czymś, co nas oboje łączy i zmieniamy również tematy na inne.

    Także to, jak bardzo pokazujemy nasze zainteresowanie zależy od tego, czy jest to miejsce publiczne z zerowym kontekstem czy miejsce z jakimkolwiek kontekstem, bo np. mała miejscowość lub to samo osiedle lub sąsiednie osiedle to dla mnie nadal kontekst małej miejscowości i mogę zagadać, że wielu ludzi wyjechało itd.

    Poza tym mówienie dziewczynie, że jest sympatyczna albo skomplementowanie jakiejś jej konkretnej cechy urody wcale nie jest jakimś ogromnym okazywaniem zainteresowania. Nie panikuj.

    Dalej podtrzymuję to, że nie należy się płaszczyć przed dziewczyną, padać jej do stóp i ciągle pokazywać jej nasze zainteresowanie.

    Przecież nawet, gdy mówię takiej komplement i patrzę jej dużo w oczy, to ja mam w oczach ciekawość i wcale nie widać, żebym był jakoś bardzo zainteresowany. Po prostu rozmawiam. Patrzę w oczy. Uśmiecham się. Dzięki temu rozmowa jest przyjemna, ja nie wzbudzam obaw i strachu u dziewczyny, jest możliwość na zbudowanie chemii.

    Także to się wcale nie wyklucza. Można delikatnie okazywać męskie zainteresowanie i robić to tak, żeby dziewczyna nie wiedziała do końca, jak bardzo nam się podoba, żeby nie miała nad nami takiej przewagi: “O, facet się napalił, mam go, jest na mojej łasce i niełasce.”

    Natomiast na własne oczy spotykam czytelników, którzy WCALE nie okazują żadnego zainteresowania tej dziewczynie albo robią to w sposób przestraszony i podlizujący się.

    Generalnie chodzi tutaj o wewnętrzne przekonania i system wartości. Czyli gdy mamy wysokie poczucie wartości, zdrową samoocenę, wewnętrzny spokój, to potrafimy być otwartymi ludźmi, którzy potrafią dopasować do sytuacji poziom okazywania zainteresowania i zrobić to delikatnie, tyle ile trzeba.

    A jak ktoś ma niską samoocenę, to wszystko co taka osoba robi jest robione i mówione z punktu niskiej wartości, szukania akceptacji, podlizywania się, słabości, niepewności, strachu. Wyrazi to w każdym detalu.

    Moglibyśmy powiedzieć obaj te same słowa, nawet banalne słowa, np:

    Ja: “Chciałbym Ci powiedzieć, że jesteś zjawiskową dziewczyną, Twój urok przyciągnął mnie do Ciebie i chciałem poznać Twoje imię”.

    Czytelnik: “Chciałbym Ci powiedzieć, że jesteś zjawiskową dziewczyną, Twój urok przyciągnął mnie do Ciebie i chciałem poznać Twoje imię”

    Ja to powiem takim tonem głosu, z takim spojrzeniem, z taką mocą i spokojem, z taką mową ciała i z taką wartością i szacunkiem do samego siebie i do tej dziewczyny, że kobieta powinna się poczuć, jakby ktoś jej dał bardzo wartościowy prezent, np. ktoś wręczył jej 100 zł.

    Czytelnik z niską samooceną powie dokładnie to samo zdanie z takim tonem głosu, z takim spojrzeniem, z takim brakiem mocy i spokoju, z taką mową ciała i z taką niską wartością i szacunkiem do samego siebie i do tej dziewczyny, że kobieta poczuje, jakby podszedł do niej jakiś kiepski akwizytor i chciał ją naciągnąć na coś albo jakby zagadał do niej osierocony chłopiec, który szuka mamusi.

    Trudno jest to opisać słowami.

    Także tutaj też nie chodzi do końca ani o samo miejsce zapoznawania się ani o same słowa ani okazywanie zainteresowania lub nie, tylko chodzi o to, że czytelnicy z niską samooceną robią wszystko z pozycji niskiej wartości.

    Czyli taki filmik albo artykuł wypaczają i stosują ekstremalnie.

    Powiem, że mają okazywać zainteresowanie, to zachowują się jak podlizujący się szczeniaczek.

    Powiem, że mają być tajemniczy, to zachowują się, jak totalny tajniak i nic o sobie nie opowiadają.

    Wszystkie rady stosują ekstremalnie, żeby ZREKOMPENSOWAĆ niską samoocenę.

    Dlatego w takich krótkich materiałach typu powyższe nagranie czy artykuł apeluję, żeby jakoś okazywać to zainteresowanie z pozycji wysokiej wartości.

    To było i jest i będzie oczywiste dla mnie i mam nadzieję, że w moich materiałach również.

    Wszystkie te mowy ciała, tajemniczość, humor, wyzwanie, pewność siebie i wszelkie atrakcyjne zachowania są po to, aby dziewczyna widziała w nas DUŻĄ WARTOŚĆ.

    I to jest podstawowy, głęboki, wręcz światopoglądowy problem, bo to na czym opieramy naszą wartość to egzystencjalny dylemat typu wiara w siebie lub wiara w coś wyższego niż my sami oraz autentyczność wybranej wiary, która w zderzeniu z życiowymi wyzwaniami może zostać rozbita w drobny mak, jeśli była tylko wmawianiem sobie “jestem super, jestem wartościowy”.

    Także to są tak głębokie problemy, że tak publicznie nie poruszam tych tematów. Bardziej powierzchownie poruszam wybrane zagadnienie, a głębiej w poszczególnych kursach, jak WON90, moduł o seksualności, spotkania osobiste czy konsultacje skype. Nawet w psw90 zakończyłem na dość powierzchownym poziomie, który jednym ludziom wystarczy a innym nie.

    To wcale nie oznacza, że te bardziej powierzchowne rady są do niczego. Po prostu jednemu one wystarczą i się zmieni, a dla innego to będzie zbyt płytkie, aby doświadczyć głębokiej zmiany.

    Reply

    Damian March 13, 2017 at 13:13

    Panowie, pytanie czy ktoś jest z okolic Trójmiasta i chciałby potrenowac zagadywanie do dziewczyn w PUBACH? Moi kumple sie do tego zabardzo nie nadają, oni nie podejdą i nie zagadają, zreszta wiekszosc z nich i tak jest teraz w związkach. A mi do treningów spokojnej, pewnej siebie rozmowy w PUBIE przydałby się skrzydłowy, ktos kto też chce taką umiejetnośc wytrenować, a nie tylko towarzyszyć przy piciu piwa i jarac się, że ja sam mam podejść bo on to sie do tego nie nadaje.

    Ja podejść umiem, ale w pubie zawsze mam stresa (no chyba, że dziewczyna daje wyrazne oznaki zainteresowania, to wtedy podchodze niemalże na luzie, ale jesli nie daje zadnych oznak to podejsc i zagadac w pubie to dla mnie wyzwanie), a chcę wytrenowac to tak, zeby to była prawdziwa przyjemnosc i rozrywka, a nie zbieranie się do tego przez kwadrans i obmyslanie jak tu gadac/co powiedziec itd. Chce wyrobic w sobie taki automat, prawdziwą pewnosc siebie w takich interakcjach.

    Reply

    Michał Lxxx March 13, 2017 at 16:31

    Mam kolegę z 3 miasta, który od ponad 3 lat bardzo się rozwija.
    Ja nie jestem z 3 miasta, ale wielokrotnie spotykaliśmy się aby trenować cały ten “ROZWÓJ”.

    Tylko Damian nie pisz o pubach, bo OGRANICZASZ SIĘ.

    Poznawaj kobiety WSZĘDZIE, dosłownie WSZĘDZIE – to zwykła rozmowa, poprzedzona spojrzeniem w oczy, uśmiechem, pozytywną energią, dawką humoru.

    Ja się coraz bardziej tym BAWIĘ, pozbądź się oczekiwań, traktuj zabranie numeru telefonu/spotkanie, jako EFEKT UBOCZNY Twojego samorozwoju ( !!! )

    Jak chcesz kupić bułki w sklepie, to rozmawiasz z panią, jak pytasz o drogę to rozmawiasz itd.

    Poznawanie kobiet, to nie loty w kosmos, tylko “POUKŁADANIE SOBIE GŁOWY”.

    P.S.
    Paweł podaj Damianowi mojego maila w jakiejś PRYWATNEJ WIADOMOŚCI, to skontaktuje go z moim kolegą.
    :-)

    Reply

    Damian March 14, 2017 at 01:43

    wiem wiem ze najlepiej w codziennych sytuacjach. Wtedy mogę samemu. Ale puby to specyficzne miejsce i tam by sie przydał ktos kto chce sie swiadomie rozwijac, a wbrew pozorom powiem ci ze o wiele łatwiej mi zagadac np w galerii handlowej czy w pociagu itp niz w pubie (oczywiscie mowie tu o dziewczynie ktora wogole nie zwraca uwagi na mnie, bo jesli daje oznaki zainteresowania to nie mam problemu nigdzie)

    dzieki :)

    Reply

    Michał Lxxx March 14, 2017 at 16:55

    Jak masz oznaki zainteresowania, to nawet gdy dziewczyna nie w moim typie, to idę porozmawiać ostatnio, aby trenować interakcje :-)

    Gdy brak oznak, też idę bo co mi tam zależy.
    Generalnie ostatnimi czasy bardzo dużo rozmawiam ze WSZYSTKIMI i wszędzie, jakoś tak jestem przez to bardziej uspołeczniony.

    Napisz do mnie maila, to przekaże Ci namiar na kolegę z 3Miasta.

    Reply

    Patryk March 13, 2017 at 16:39

    Witam ,mam pytanie co prawda nie na temat artykułu,ale dotyczy to generalnie tematu strony.A mianowicie co pan myśli o intercyzie zawieranej pomiędzy przyszłymi małżonkami.Statystyki mówia ,że 30% małżeństw się rozpada ,przy czym te statystyki pewnie w przyszłości dobiją do 50% jak na zachodzie.Także według mnie branie ślubu bez rodzielności majątkowej ,no to jest dość mocny hazard.Ludzie tak się dobierają ,że mężowie zazwyczaj zarabiają dużo więcej niż kobiety.

    Przy ewentyalnym rozwodzie to faceci zazwyczaj zostają ładnie skrojeni finansowo ,dlatego mi się wydaje ,że przy tych statystykach podpisanie intercyzy przed małżenstwem to rzecz bardzo rozsądna.Chciałbym poznać twoje zdanie na ten temat.

    Chociaż ,mi się wydaję ,że pewnie w swoich produktach poruszałeś tą sprawę,no ale ja narazie nie mam jeszcze twoich płatnych materiałów.Planuje je kupić jak ogarnę swoje życie trochę.

    Reply

    Grzywocz March 13, 2017 at 17:20

    Nie odpowiadam na takie pytania publicznie.

    Reply

    Łukasz March 14, 2017 at 09:40

    Miłości miłością a pieniądze pieniędzmi.

    Reply

    Michał Lxxx March 16, 2017 at 12:06

    Paweł,
    chcę się podzielić takimi spostrzeżeniami jakie w ostatnim czasie doświadczyłem na własnej skórze.

    W sensie pozytywnym.

    Zauważ, że wiele tych BARDZO ATRAKCYJNYCH kobiet z WYGLĄDU – modelki, hostessy itd.
    One są praktycznie na każdym kroku “podrywane”.
    Co prawda bardzo nieudolnie, ale zawsze jakiś koleś wokół takich się kręci.

    Miałem okazję sprawdzić Twoje metody na kilku takich kobietach, bo najnormalniej w świecie bywając w różnych miejscach z kontekstem raz na jakiś czas można takie kobiety spotkać.

    Moje wnioski:
    - one są w szoku, że za nimi nie biegałem.
    Zainteresowanie ROŚNIE BARDZO MOCNO, bo byłem pierwszym gościem w jej życiu, który napiszę krótko “ROBIŁ WSZYSTKO JAK NALEŻY” zgodnie z programem “jak zdobyć dziewczynę w 12 randek”

    - niemniej te kobiety są tak ROZPIESZCZONE przez ta bandę frajerów, że one mają problem z “dawaniem”
    One są nastawione na taka adorację, że im się nie chce nic robić, są tak naprawdę takie nijakie jeżeli chodzi o OSOBOWOŚĆ.

    Wiele tych MODELEK, ma olbrzymie POCZUCIE NIŻSZOŚĆ, niską samoocenę i bardzo boją się OCENIANIA i KRYTYKI.
    Przy bliższym poznaniu okazują się bardzo ZAGUBIONYMI ISTOTKAMI, które zakładają po prostu maskę, bo bardzo boja się ODRZUCENIA, ZRANIENIA – zajebiście słabe istotki :-)

    Często czują się samotne, niekochane, te bardziej inteligentne narzekają, że faceci traktują je JAK PRZEDMIOTY ( !!! )

    Panowie ładny wygląd kompletnie nie idzie w parze z osobowością.

    ZAWSZE, ale to ZAWSZE sprawdzajcie co się wydarzy.

    Poznałem w ostatnim czasie zawodową modelkę, która pracuje w Mediolanie.
    INTELIGENTNA, śmieszna kobieta, oczytana, znająca języki obce, wykształcona, mająca pasje i ŚMIEJĄCA się z tych wszystkich orbiterów, którzy za nią biegają.
    Pokazała mi, że ZE WZGLĘDU NA pracę zamieściła jakieś zdjęcie na instagramie i w ciągu godziny miała 102 komentarze “jaka jest piękna” :-)
    Nie spotykam się z nią, bo ona mieszka we Włoszech, ja w Polsce.

    Wiele natomiast tych BARDZO ATRAKCYJNYCH Z WYGLĄDU KOBIET, to nudziary, które tylko pachną i “są”.

    Podobnie z tymi mniej “świecącymi” kobietami.
    Większość ma nudne życie, ale TENDENCYJNIE bardziej się starają, bo są rzadziej podrywane.

    PODSUMOWUJĄC.
    Panowie wygląd TENDENCYJNIE pokazuje z jakim człowiekiem mamy do czynienia, ale ZAWSZE ZAWSZE ZAWSZE podejdź, porozmawiaj i sprawdź co się wydarzy.
    :-)

    Reply

    Michał Lxxx March 16, 2017 at 12:10

    I jeszcze jedno.

    WSZYSTKO czego uczy Paweł Grzywocz DZIAŁA na TOPOWE kobiety.
    Topowe w sensie:
    - im kobieta jest bardziej na poziomie,
    - z klasą,
    - ma takt,
    - ogładę,
    - wysoką kulturę osobistą
    - jest inteligentna
    - wartościowa
    - niezołzowata
    - ma fajną osobowość
    - jest SZCZERZE ZAINTERESOWANA ( !!! )

    Im WYŻSZY POZIOM kobiety, tym lepsze reakcje na KAŻDYM ETAPIE na “procedurę” Pawła Grzywocza.

    Podpisuję się całym sobą pod tym wszystkim czego Paweł uczysz, bo od jakiegoś czasu wdrażam to najlepiej jak potrafię i konsekwentnie w życie.

    Reply

    Michał Lxxx March 16, 2017 at 12:14

    Panowie,
    żadnego obniżania standardów, miejcie swoje wymagania, kryteria i standardy.

    Kobiety do ZWIĄZKU są, tylko jest ich MAŁO.

    Trzeba bywać w różnych miejscach, gdzie jest WYŻSZY POZIOM LUDZI.

    Tam prędzej czy później pojawią się kobiety, które nawet nie zauważą i nie poczują “procedury” Grzywocza i usłyszycie od nich gdy doprowadzicie do związku, że “ta nasza znajomość jakoś tak naturalnie wynika i się rozwinęła” :-)

    Reply

    Anonim March 18, 2017 at 17:37

    Sprawdzone wczoraj na dwóch dziewczynach! Podoba mi się ten sposób, widzę dużą zmianę na plus, w porównaniu do “niepewnych” podejść, gdzie właściwie nie wiesz jak masz zacząć i co później powiedzieć. A tutaj jak dasz dobry komplement i dziewczyna pozytywnie zareaguje, to możesz pociągnąć temat dalej, później już przejść do innego tematu no i zapytać o nr.

    Pierwsza dziewczyna do której podszedłem świetnie zareagowała na mój komplement, była świetnie ubrana, a do tego okazała się naprawdę urocza i ogólnie na wysokim poziomie. Strzał w dziesiątkę. Mój typ. Była cała ucieszona i dziękowała. Niestety, miała oczywiście chłopaka. Drugą skomplementowałem i też podziękowała, ale widać było, że jest speszona i nie wie o co chodzi, bardziej nieśmiała i nieobyta towarzysko pewnie. Trochę jej jeszcze wytłumaczyłem komplement, to już bardziej na luzie patrzyła, ale nie rozmawiałem z nią dłużej. Poza tym młodziutka. Dodam, że obie zobaczyłem na ulicy.

    Ogólnie pierwsze testy bardzo fajnie wypadły. I popieram, że system Pawła działa na te topowe kobiety. Jakaś niepewna siebie, czy mało inteligentna kobieta nie będzie się umiała zachować w wielu sytuacjach, nawet z nimi się nie pogada, jakieś wariatki będzie męczyło, że im nie nadskakujecie i nie smsujecie 100 razy dziennie itd.

    Niech samorozwój będzie z Wami! Znowu pozytywnego kopa dostałem, bo przed tym byłem jakiś zniechęcony, nie spotykałem ciekawych kobiet, ciężko było z kimś fajnie pogadać, a te fajne były zajęte, a w tej pierwszej wczoraj to pewnie mógłbym się zakochać, jakby wszystko dalej dobrze szło.

    Reply

    Grzywocz March 19, 2017 at 01:10

    Super. Gdy regularnie się robi takie akcje to życie nabiera innych kolorów. Oby jak najczęściej łapać wiatr w żagle i być na fali. Wtedy idzie to łatwo. Dzięki temu potem kwestią czasu jest spotykanie wolnych i chętnych dziewczyn. Wiele ładnych dziewczyn albo nawet większość jest zajęta i to jest normalne. Pytanie, jak bardzo zajęta, stąd pytanie “kiedy ślub” i “gdzie się poznali”. Jak jest słabo u nich, to warto i tak wziąć numer. A im więcej takich rozmów, tym większa swoboda i czasami pojawiają się i ładne i jednocześnie wolne, a wtedy forma z nami i wrażenie bardzo dobre.

    Reply

    Anonim March 19, 2017 at 11:05

    Właśnie pomyślałem później, żeby pociągnąć jeszcze temat jej związku, ale też pod presją działałem, bo już jej autobus stał na światłach (to było na przystanku), a po drugie i tak byłem bardzo zadowolony z tej interakcji. No ale popieram, następnym razem muszę się nastawić na większe zbadanie tematu i wzięcie może kontaktu. Bo w sumie myślę, że mail, czy FB też by był dobry. Miałbym z nią jakiś luźny kontakt, a gdyby się pozbyła chłopaka też mogłaby dać znać.

    Reply

    Arek March 19, 2017 at 20:43

    A czy takie odbijanie komuś dziewczyny jest moralnie dobre?

    Reply

    Grzywocz March 20, 2017 at 00:05

    To nie jest odbijanie. Przecież to tamten facet zabił zainteresowanie swojej dziewczyny, że ona zaczyna się już spotykać z nowymi osobami. To jego wina oraz minus dla dziewczyny, że nieuczciwie z tym starym pogrywa, ale dzisiaj tak wiele dziewczyn tak robi, że można na to przymknąć oko i zobaczyć, jaką jest osobą. Poza tym nie pozwolimy jej na związek, jeśli nie rzuci byłego, więc nadal nie będzie żadnego odbijania.

    Reply

    Anonim March 20, 2017 at 08:42

    No właśnie. Raczej nie odbijasz, tylko czekasz na jej decyzję o zerwaniu z chłopakiem i później to już randkujesz normalnie. Pogadasz chwilę i tyle. Możesz się spotkać raz na dwa, trzy tygodnie na krótki spacer, czy kawę i cześć. Jeśli jej związek jest słaby to i tak nic z niego nie będzie. A jeśli mocny, to się na chama nie ma sensu pchać oczywiście, bo i tak nic dobrego nie ugrasz. Paweł o tym ebooka napisał, wpisz sobie: “Jak Traktować Zajętą Dziewczynę” i poczytaj.

    Reply

    Leave a Comment

    Previous post:

    Next post: