Gdzie i Jak Znaleźć Porządną Dziewczynę? Czy Można Dzisiaj Znaleźć Porządną, Wierną Dziewczynę? 12 Rad, Jak Tego Dokonać.

by Paweł Grzywocz on 8 June 2021

“Porządna dziewczyna to nie jakiś nierealny ideał, tylko bardziej diament do ociosania, ponieważ każdy z nas jest w ciągłym procesie rozwoju lub cofania się i to od nas zależy, w którą stronę zmierzamy zarówno samemu, jak i w związku.”

jak znaleźć porządną i wierną dziewczynę
Gdzie i jak znaleźć porządną i wierną dziewczynę? Czy są jeszcze porządne, normalne dziewczyny? Jak poznać porządną kobietę w dzisiejszych czasach?

W tym artykule otrzymasz ponad 12 rad o tym, jak znaleźć porządną dziewczynę,
z których dowiesz się:

  • #1 Jak znaleźć porządną dziewczynę w podzielonym światopoglądowo społeczeństwie?
  • #2 Jak uniknąć chamskich zlewek od niezainteresowanych kobiet?
  • #3 Dlaczego większość kobiet jest zajęta i widzi ze swoim facetem za 5 lat?
  • #4 Dlaczego to, że ludzie są razem w związku, niekoniecznie oznacza, że są szczęśliwi.
  • #5 Jak kobiety narzekają tak samo na brak porządnych facetów, jak faceci na brak porządnych kobiet.
  • #6 Ogromna szansa na odróżnienie się, gdy jesteś inny niż wszyscy faceci!
  • #7 Jak znaleźć porządną, normalną i wierną dziewczynę do trwałego związku
    - unikanie nadmiernych uprzedzeń.
  • #8 Dlaczego religijne dziewczyny wcale nie muszą być porządne.
  • #9 Znajdowanie porządnej dziewczyny – znajdź nieociosany diament.
  • #10 Jak nie dać się zwieść pozorom?
  • #11 Nieudane poszukiwania porządnej dziewczyny – pułapka dualizmu.
  • #12 Czy można jeszcze znaleźć porządną dziewczynę w dzisiejszych czasach?
  • *** PYTANIE CZYTELNIKA: “Czy można dzisiaj jeszcze znaleźć normalną, porządną, wierną dziewczynę?” ***

    “Witaj Pawle, co sądzisz o tezie, że obecnie praktycznie nie da się znaleźć (dobrej) dziewczyny, która posiada niezbędne opisywane przez Ciebie cechy, w środowisku wielkomiejskim? Chodzi mi o to, że prawie wszystkie dziewczyny od wieku studenckiego wzwyż są światopoglądowo “zaorane” – w skrócie, jak w prawdziwym haśle z jesiennych manifestacji: “Woodstock, Netflix, prawa kobiet”, co jednocześnie pokrywa się właśnie z brakiem cech, o których piszesz.

    Dotyczy to głównie największych miast, zwłaszcza Warszawy, oraz Krakowa, Gdańska, Wrocławia i Poznania. Pewnie są w tej grupie jakieś wyjątki, ale ja uważam, że jedyne miejsce, gdzie jest prawdopodobieństwo trafienia na odpowiednią osobę, to środowiska katolickie. A także mniejsze miasta, jeśli dziewczyny nie wyjechały (bo te, które wyjechały, zazwyczaj stają się takie jak opisane wyżej).

    Pozdrawiam,
    Artur.”

    >>> MOJA ODPOWIEDŹ:

    Hej Artur,

    Zawsze tak było, że łatwo znaleźć przeciętną lub zepsutą kobietę, a trudno znaleźć porządną dziewczynę.

    To odwieczny problem.

    Nawet jeśli tych porządnych dziewczyn jest 10-20%, a może 20-40%, a może 5%,
    to nadal jest to bardzo dużo w całej populacji i jest w czym przebierać.

    #1 Jak znaleźć porządną dziewczynę w podzielonym społeczeństwie?

    jak i gdzie znaleźć porządną dziewczynę Zazwyczaj społeczeństwo jest podzielone w wielu spornych kwestiach mniej więcej 50/50 albo 60/40, więc ciężko mi się zgodzić, żeby 90% dziewczyn było zepsutych, a 10% normalnych, ponieważ gdy zdecydujesz się zagadać do 10-20 dziewczyn w dużym mieście,
    to jakieś 50-80% kobiet jest normalnych, łagodnych, porozmawia, spotka się, nadają się do spokojnej wymiany poglądów ani nie są zacietrzewione w swoich poglądach za wszelką cenę – przynajmniej ja tak mam, gdy rozmawiam z kobietami.

    Oczywiście są takie i takie, ale to znowu jest tak 50/50 lub 60/40.

    Gdzie i jak znaleźć porządną i wierną dziewczynę?

    Szczególnie polecam wszelkiego rodzaju koła i kluby branżowe w zależności od tego, czym Ty się interesujesz, a jeśli nie masz takiej branży, to polecam sferę biznesu, networkingu i wystąpień, które są potrzebne w ogóle każdemu mężczyźnie i mnóstwo wartościowych dziewczyn korzysta z tego typu organizacji.

    Poza tym w codziennych sytuacjach na rynku, w centrum, na osiedlu,
    w parku, w sklepie itp.

    O nastawieniu mentalnym, żeby nie wyjść na sępa, który sobie tylko szuka dziewczyny pisałem w artykule, gdzie można poznać wartościową dziewczynę do związku oraz “Dlaczego żadna dziewczyna mnie nie chce”.

    Jak znaleźć porządną dziewczynę, gdy wszystkie są zajęte – czy można dzisiaj znaleźć porządną dziewczynę?

    gdzie znaleźć porządną dziewczynę gdy wszystkie są zajęteTrzeba też pamiętać, że zagadując do kobiet zazwyczaj jakieś 60-70% jest już zajęta, więc jak nie chcą rozmawiać, spieszą się, to można dla doświadczenia i dla zabawy
    w ciemno pytać, gdzie poznała chłopaka albo męża i niektóre nawet chwilę wtedy się zatrzymują
    i odpowiadają jeszcze na kilka pytań na temat poznawania się i stawania się lepszym partnerem (przykłady w “100 rozmowach audio z kobietami”, rozmowy bonusowe z zajętymi kobietami).

    #2 Jak uniknąć chamskich zlewek od niezainteresowanych kobiet?

    Oczywiście musi być to powiedziane w odpowiedni pewny siebie i łagodny sposób oraz trzeba mieć odpowiednią mowę ciała.

    Jeśli zrobimy to bardziej nieśmiało, to oczywiste, że nas kobieta oleje i jeszcze skrytykuje, że jak w ogóle miałem czelność podejść, próbować ją poznać i pytać o życie osobiste.

    Reakcje kobiet w takich codziennych miejscach to w dużym stopniu odzwierciedlenie naszej prezencji, energii, pewności siebie, mowy ciała, sposobu mówienia, które powinny od początku wymagać autorytetu.

    Wyjaśniam po kolei, jak uzyskać taki sposób bycia i komunikacji z ludźmi w programie: “Pewność siebie z kobietami w 90 dni“.

    #3 Prawie wszystkie są zaorane światopoglądowo – to dlaczego większość
    z nich się widzi ze swoim facetem za 5 lat?

    gdzie znaleźć porządną i normalną dziewczynęTym zajętym kobietom zazwyczaj zależy na swoim związku na tyle, że widzą się z tym facetem za 5 lat albo łudzą się ciągle, że on się zmieni na lepsze albo są już małżeństwem, niektóre mają dzieci, niektóre są narzeczonymi, mają wspólne plany, zainteresowania.

    Jakieś 75% związków nie jest ze sobą w pełni szczęśliwa, tylko jest między nimi raczej przeciętnie albo nawet są ze sobą z przyzwyczajenia ze strachu przed samotnością, przywiązania, z powodu presji społecznej, z rozsądku

    #4 To, że ludzie są razem w związku, niekoniecznie oznacza, że są szczęśliwi.

  • Tych naprawdę szczęśliwych związków jest 5-10%, jak w każdej innej sferze życia, jak sport, finanse, zdrowie, sylwetka, sprzedaż, udział w rynku, oferty różnych dóbr, nieruchomości, samochodów, że zazwyczaj jest z 10% najlepszych ofert lub mniej, perełek albo liderów, specjalistów, a 90% to przeciętność lub miernota, mina, przewartościowany towar, wydmuszka pusta w środku.
  • W każdym razie chodzi o to, że gdyby np. 80% kobiet było zepsutych i toksycznych,
    to nie byłyby zajęte w długoletnich związkach, tylko by w kółko imprezowały, zmieniały partnerów, nie wychodziłyby za mąż, nie miałyby dzieci i byłyby wiecznie wolnymi, niezależnymi feministkami.

    A tak nie jest, bo jak sobie zagadujesz do 10 kobiet tygodniowo w dużym mieście, to średnio 6-7 na 10 kobiet już ma chłopaka i planuje z nim pozostać w najbliższej i dalszej przyszłości, jeśli oczywiście on da radę utrzymać jej zainteresowanie.

    #5 Kobiety tak samo narzekają, że prawie wszyscy faceci są zaorani.

    czy są jeszcze normalne i porządne dziewczynyStopień zaorania jest bardzo zróżnicowany i tak samo mogą kobiety narzekać, że wszyscy faceci są zaorani światopoglądowo, że:

  • “nie ma już normalnych facetów na świecie”
  • “wszystkim chodzi tylko
    o jedno”
  • “są nieodpowiedzialni, niepoważni”
  • “traktują dziewczyny przedmiotowo”
  • “biorą za pewnik, przestają się starać”
  • “kłamią, zdradzają i się nie nadają do małżeństwa.”
  • #6 To jest dla Ciebie ogromna szansa na odróżnienie się, gdy jesteś inny niż wszyscy faceci!

    Fatalistyczne myślenie pojawia się zarówno u mężczyzn, jak i u kobiet na skutek serii niepowodzeń lub długotrwałej samotności, randkowej suszy, bierności, braku działania, zbyt małej lub zerowej ilości poznawanych nowych osób, przez co zaczynają szukać przyczyny swojej sytuacji nie w swoim działaniu lub jego braku, tylko w zewnętrznych czynnikach, które są poza ich kontrolą.

    Próbują zrzucić z siebie ciężar odpowiedzialności za swoje rezultaty. A znajdywanie partnera życiowego to jedno z największych i najtrudniejszych zadań życiowych i są niskie szanse na sukces, jeśli podchodzimy do tego po omacku lub biernie.

    #7 Jak znaleźć porządną, normalną i wierną dziewczynę do trwałego związku
    - solidna kampania i unikanie nadmiernych uprzedzeń.

    gdzie i jak znaleźć porządną i wierną kobietęPowinna być to solidnie ułożona kampania, w której zarówno dokonujemy odpowiedniej ilości nowych interakcji tygodniowo,
    jak i pracujemy nad umiejętnościami ich nawiązywania, jak i pracujemy nad umiejętnościami odpowiedniej filtracji tych osób, a także pozbywania się nadmiernych uprzedzeń, przez które może nam się wydawać, że kompletnie nikt na świecie nie nadaje na tych samych falach, co my, ponieważ sami jesteśmy zbyt osądzający i doszukujemy się wszędzie najgorszego.

    #8 Religijne dziewczyny wcale nie muszą być porządne.

    Religijne dziewczyny też mogą być przeorane, czyli zachowują się tak samo, jak dziewczyny areligijne i np.

  • nie szanują chłopaka
  • mają agendę, traktują go jak środek do celu
  • chcą odbębnić posiadanie męża, dziecka, w celu zaspokojenia oczekiwań rodziny
  • albo jedyne czym się kierują to wspólne wyznanie, ale są z chłopakiem
    z rozsądku
  • nie podoba im się fizycznie
  • nie adorują go, nie starają się itd.
  • W tym programie “100 rozmów audio” z kobietami pojawiły się rozmaite dziewczyny, młodsze i bardziej dojrzałe, niezależne finansowo, jak i mieszkające z rodzicami, feministyczne, zainteresowane samorozwojem, religijne, a czasami takie jeszcze nieociosane, które same nie wiedzą, w co wierzyć.

    #9 Jak znaleźć porządną i wierną dziewczynę – znajdź nieociosany diament.

    gdzie znaleźć porządną dziewczynę w dzisiejszych czasachA to właśnie dla Ciebie jest kolejna szansa, żeby z biegiem relacji dziewczynę uświadamiać
    w różnych kwestiach, żeby ją wyciągnąć z tzw. matrixa społecznego albo przynajmniej ustanowić wspólny front światopoglądowy.

  • Większość ludzi bardzo powierzchownie lub nieświadomie przyjmuje różne poglądy, żeby zaspokoić potrzebę przynależności do jakiejś grupy i jako ekspresję niezależności, samodzielności, indywidualności, sprzeciwu wobec jakiejś grupy władzy i nie mają dalekosiężnego zrozumienia danego tematu, tylko w coś tam sobie wierzą, bo taka moda, akcja propagandowa, kampania reklamowa albo tak im po prostu wygodnie, a tak naprawdę nie popierają albo nie rozumieją w 100% tych poglądów ani nie są w stanie ich obronić ani same nie chciałyby według nich żyć ani nie mają zamiaru, ponieważ jest to często nie do pogodzenia.
  • Np. małżeństwo jest od wielu dekad atakowane od czasów rewolucji seksualnej, ale w praktyce prawie każda normalna kobieta i mężczyzna oczekują, że otrzymają w związku pełne oddanie i zaufanie zarówno w sferze uczuciowej, formalnej, jak
    i finansowej, że np. w przypadku poczęcia dziecka jesteśmy jedną drużyną
    i możemy na sobie polegać – zarówno ja na niej, jak i ona na mnie a nie na zasadzie “każdy sobie rzepkę skrobie“, a jak coś się nie będzie układać, to wymiana na nowy model.
  • Tylko, że takie poglądy można wykrystalizować poprzez budowanie udanego związku przez 10 randek do 2 lata chodzenia ze sobą pod kątem przygotowywania się
    do udanego małżeństwa i uniknięcia rozwodu lub patologicznego związku
    z przyzwyczajenia.

    Z taką wizją należy podejść do budowania związku z dziewczyną, to wtedy jest możliwe uniknięcie wielu pułapek.

    Jak znaleźć normalną, porządną i wierną dziewczynę
    - porozmawiaj z nią o tym w okolicach 10 randek.

    jak znaleźć porządną kobietęNajpierw delikatnie o tym należy rozmawiać, w okolicach 10 randek, gdy pojawiają się tematy seksualne, budowania związku pod kątem poznania się na całe życie lub decyzji o rozstaniu, wspólnym wyborze antykoncepcji, wartości seksualnych, poczucia bezpieczeństwa, lojalności, to wtedy też pojawiają się kolejne kwestie światopoglądowe.

    Gdy dziewczyna jest samodzielnie i krytycznie myśląca albo przynajmniej ma do tego skłonności, że nie jest totalnie bezrefleksyjną amebą, to prawdopodobnie będziecie budować wspólnie swoje poglądy i razem szukać “swojej” lub uniwersalnej prawdy
    i najlepszego rozwiązania dla Waszego szczęścia związkowego i rodzinnego.

    #10 Jak znaleźć porządną kobietę – nie daj się zwieść pozorom.

    Dlatego radzę się zbytnio nie przejmować pozorami i polecam przekonać na randkach, czy dana dziewczyna jest fanatyczką, betonem, a jeśli tak, to czy faktycznie nie ma sensu się z nią dalej spotykać, a może właśnie jest zagubiona i nie wiedziała, ile pułapek kryje się w niektórych ideologiach, filozofiach, wartościach.

  • Często dziewczyny wyznają daną ideologię głównie dlatego, bo w ich umyśle alternatywą jest religijność, do której zostały zrażone albo nie potrafiły znaleźć pewnych odpowiedzi, więc nie chcą mieć z tym nic wspólnego.
  • #11 Znajdowanie porządnej dziewczyny – pułapka dualizmu

    pułapka dualizmu w szukaniu porządnej dziewczynyWpadły w schemat dualizmu, że jak nie jesteś za prawą stroną, to jesteś na pewno za lewą stroną, a jak nie jesteś za lewą, to na pewno jesteś za prawą, a jak nie jesteś religijny, to na pewno jesteś przeciwnikiem wszelkich zasada moralnych, pozbawionym jakichkolwiek ludzkich wartości czy sumienia, a jeśli jesteś uduchowiony lub w jakimś wyznaniu czy filozofii życia, to jesteś szamanem albo naiwniakiem, idealistą, fanatykiem, ciemnotą itp.

    To jest szufladkowanie, dualizm, wpadanie z jednej skrajności w drugą skrajność, podczas gdy zazwyczaj jedna i druga strona jest pułapką, podstawioną przez te same siły.

    Jedna i druga strona oferuje fałszywe przekonania, a prawda jest gdzieś po środku lub
    w ogóle gdzieś indziej, gdzie się nie spodziewaliśmy, a nie w tych sztucznych podziałach, przez które ludzie skaczą sobie do gardeł przy rodzinnym stole lub w tv, bo o to właśnie chodzi tym wyższym siłom, czy to duchowym czy finansowym, żebyśmy się tutaj kłócili i nie wiedzieli, co tak naprawdę ważne.

    Dlatego na początkowych randkach poważne rozmowy na kontrowersyjne tematy mogą zepsuć romantyczną atmosferę dobrej zabawy. Wiele gotowych odpowiedzi na negatywne i niewygodne pytania znajdziesz w 2 module “Tranzycji, przejść do flirtu”.

    Media rozgrywają nas, jak owce zgodnie z dewizą dziel i rządź.

    jak i gdzie znaleść porządną i wierną dziewczynę Dlatego bez sensu jest takie nakładanie ludziom etykietek na podstawie paru wypowiedzi, pozorów czy profilu na fb, ponieważ nie wiemy, czy ta osoba jest betonem i fanatykiem czy jest taką zagubioną osobą, która uległa takiemu czy innemu programowaniu, ale można na randkach sprawdzić, czy ona jest w tym twardo zakorzeniona i nie da sobie nic powiedzieć czy jest zainteresowana odkrywaniem czegoś więcej
    i zweryfikowaniem niektórych poglądów.

    Obrazuję to w ciekawy sposób w jednym z odcinków programu WON90, msc. 3, odcinek 43: “Jak nie ulegać światowym trendom?”.

    Takie tematy można delikatnie, stopniowo odkrywać od początku relacji, a także bardzo dużo się wyjaśnia w okolicach rozmowy o wartościach seksualnych z programu
    o utrzymywaniu związku i z drugiego miesiąca “Wolność od nałogów w 90 dni”, odcinek 16 i 17: “Kiedy jak i porozmawiać o wartościach seksualnych“, w którym jest opisana przykładowa rozmowa z dziewczyną na tematy współżycia seksualnego, oddania, wyboru antykoncepcji, poglądu na temat dzieci, rodziny, małżeństwa i dalsze tematy też się wtedy pojawiają.

    Następnie tematy tzw. kotwic, przekonań, uprzedzeń, szufladek, światopoglądów, programowania, systemu finansowego, lichwy, inflacji, sensu życia, zdrowego poczucia wartości, balansu życiowego są w 3 miesiącu programu “Wolność od nałogów w 90 dni – program o wartościach seksualnych, związkowych i życiowych”.

    #12 Podsumowując, czy można znaleźć porządną dziewczynę w dzisiejszych czasach?

    jak znaleźć porządną i wierną kobietęOczywiście, że tak i w każdych czasach wymagało to czasu
    i wysiłku
    , a także odpowiedniej wiedzy z tą różnicą, że kiedyś mieliśmy mniej możliwości, jeśli chodzi o transport, wybór kobiet, gęstość zaludnienia, dostęp do informacji, do nowych ludzi itd. natomiast ludzie od zarania dziejów zmagają się z tymi samymi problemami, czyli jak znaleźć porządną dziewczynę, podczas gdy naokoło jest tyle zepsutych kobiet.

    To nie jest charakterystyczne dla naszych czasów, tylko ten problem istnieje od początku ludzkości, a nikt nie jest doskonały, a wymarzona dziewczyna to niekoniecznie jakiś nierealny ideał, tylko bardziej diament do ociosania, ponieważ tak naprawdę każdy z nas jest w ciągłym procesie zmiany, rozwoju, progresu lub w procesie cofania się i psucia, a to od nas samych zależy, którą ścieżką będziemy kroczyć zarówno, będąc w stanie wolnym, jak i będąc w związku.

    Pamiętaj:

  • “Kto się nie rozwija, ten się cofa.”
  • “Tylko krowa nie zmienia zdania.”
  • “Jesteś tym, co myślisz.”
  • “Myśli powodują uczucia, uczucia powodują słowa, słowa powodują działanie, działanie powoduje myśli i tak w kółko.”
  • “Najtrudniejsza zmiana to zmiana mentalności.”
  • Pozdrawiam,
    Paweł Grzywocz
    “Każdego dnia zrób jedną małą rzecz, której się boisz”
    “Zawsze pomyśl, co zrobiłby przeciętny facet, a później tego nie rób”
    “Zawsze inwestuj w rozmowę”
    “Bez prawdziwego zainteresowania kobiety nic nie może się zacząć ani trwać”
    “Do rozwodu wystarczy jeden toksyczny charakter”

    Jak zdobyć dziewczynę w 12 randek
    Jak utrzymać związek
    PewnoscSiebieW90Dni.pl
    77 Technik Flirtu
    Wolność od pornografii i masturbacji w 90 dni
    Najlepsze miejsce do poznawania kobiet
    100 Rozmów z Kobietami
    Jak-Zdobyc-Dziewczyne.pl/mapa-sukcesu

    Podziel się w komentarzu swoimi zmaganiami lub sukcesami
    w znajdowaniu porządnej i wiernej dziewczyny.

    jak zdobyc dziewczyne w 12 randek


    Jeśli spodobał Ci się artykuł, to odbierz bezpłatny raport i zaawansowane porady mailowe:

    Twój email posłuży tylko i wyłącznie
    do komunikacji między nami.

    VN:F [1.9.20_1166]
    Oceń Proszę Wpis:
    Rating: 4.6/5 (8 votes cast)
    Gdzie i Jak Znaleźć Porządną Dziewczynę? Czy Można Dzisiaj Znaleźć Porządną, Wierną Dziewczynę? 12 Rad, Jak Tego Dokonać., 4.6 out of 5 based on 8 ratings

    Poszukiwano

    • https://www jak-zdobyc-dziewczyne pl/blog/gdzie-i-jak-znalezc-porzadna-dziewczyne-czy-mozna-dzisiaj-znalezc-porzadna-i-wierna-kobiete/
    • gdzie znaleźć porządną dziewczynę

    Podobne wpisy:

    Zostaw swój komentarz...

    { 37 comments… read them below or add one }

    Kasia June 8, 2021 at 16:54

    Zauważyłam, że mężczyźni też są, jak dzieci, jak to nieraz piszesz i sprawdzają, na ile mogą sobie pozwolić albo jak bardzo nam na nim zależy. Wygląda na to, że obie płcie robią to samo. Twoje porady dla mężczyzn są bardzo podobne do porad dla kobiet. Większość z nich jest uniwersalna.

    Na przykład kobiety też mają być troszkę tajemnicze, nie zdradzać nadmiernie, że dany mężczyzna jej się podoba, nie odpisywać od razu na wiadomości, zwolnić tempo itd. Odkryłam, że tak samo na mnie działa postępowanie mężczyzn.

    Przez długi czas żaden mężczyzna nie był mną zainteresowany, poza jednym, który mi w ogóle nie odpowiadał, aż tu nagle dwóch na raz było mną zainteresowanych.

    Jeden z nich ujawniał swoje zainteresowanie na każdym kroku, ciągle ze mną pisał i chciał się spotykać.
    Natomiast drugi z nich stopniowo zwiększał częstotliwość spotkań, traktował je jak zwykłe spotkanie z koleżanką (on rozmawia z kobietami, tak samo jak z mężczyznami), z czasem ujawniał swoje zainteresowanie czynami, ale nie słowami.

    To było takie naturalne, w odpowiednim tempie. Cały czas nie byłam pewna, czy myśli o mnie, jak o potencjalnej dziewczynie. Ten pierwszy mnie zniechęcił, bo wszystko było oczywiste. W pewnym momencie powiedziałam mu, że ktoś mi się już podoba (mając na myśli tamtego) i okazało się, że na tym samym spotkaniu on chciał mi wyznać uczucia – koniec końców napisał o tym na messengerze po spotkaniu.

    Chociaż nie byłam pewna, czy ten drugi chce ze mną być. Ostatecznie zaczęłam z nim chodzić i jesteśmy w szczęśliwym związku. On jest obyty w towarzystwie, po prostu naturalnie mu to przychodzi. Nie daje mi wejść sobie na głowę.

    Reply

    Paweł Grzywocz June 8, 2021 at 17:05

    Dzięki bardzo za komentarz i podzielenie się obserwacjami.

    Tak, bycie wyzwaniem działa w obydwie strony, bo tak działa atrakcyjność i ludzka natura, że nie doceniamy tego, co zbyt powszechne, darmowe, łatwo dostępne.

    Gdyby diamenty leżały na ulicy, to stałyby się bezwartościowe.

    Trzeba jedynie uważać, żeby nie przesadzić i nie zacząć piłować gałęzi, na której siedzimy. Dzieje się tak, gdy chcemy zamaskować niskie poczucie wartości jakimiś technikami niedostępności w przerysowany sposób, jak np. specjalnie odwoływanie spotkania, brak podawania alternatywnego terminu, specjalnie olewanie wiadomości, zgrywanie wielce niedostępnego/niedostępnej, gdy druga osoba naraża się na odrzucenie i okazuje inicjatywę.

    To wtedy nie jest czas na to, aby taką osobą deprymować, tylko należy zaakceptować inicjatywę. Inaczej strzelamy sobie w kolano.

    Chodzi o całą postawę na randkach, między randkami i przez telefon, aby nie przytłaczać drugiej osoby uczuciami ani nie pokazywać na każdym kroku, jak bardzo nam zależy.

    Musi być w tym odpowiedni balans, co poruszam po kolei w programie “Jak zdobyć dziewczynę w 12 randek“.

    Reply

    XTRO June 9, 2021 at 18:24

    Wszystko spoko, tylko, po co próbujesz mu wejść na głowę, to jest dla nas na dłuższą metę męczące, nie możesz żyć i dać mu żyć?

    Reply

    Kizior June 10, 2021 at 00:51

    Hahaha, bo kobiety robia to non stop, nawet nieświadomie.
    Serio, ale nie ma kobiety która by ciebie nie próbowała w jakims stopniu prowokować na co sobie może pozwolić.
    Tak samo możesz pytac, po co kobiety sie obrażają?
    Albo po co mają hormonalną huśtawkę?

    Reply

    Łukasz fajny November 18, 2022 at 19:58

    Kobieta wchodzi na głowę by z faceta mieć więcej korzyści.

    Reply

    Kuba June 8, 2021 at 21:06

    Myślę, że całkiem trafne spostrzeżenia. Ostatnio doszedłem do takich samych wniosków. Nie dogadałbym się z kobietą, która ślepo wierzy w te wszystkie BLM, LGBT oraz strajk kobiet. Dokładnie tak jak piszesz, co innego jeśli kobieta jest zdolna do jakiejś wymiany poglądów, dyskusji. Mimo, że nie byłem na randce od wielu miesięcy to staram się nie podchodzić do tematu fatalistycznie – to droga donikąd.

    Piszesz o tym, że najlepsze miejsca do poznawania dziewczyn to miejsca z kontekstem – zgoda. Zagadywanie na ulicy i aplikacje randkowe to strzelanie ślepakami – zgoda, ale gdzie tu się poznawać gdy jeszcze wszystko zamknięte albo online przez pandemię? Też tak miałeś, że kręciłeś się kilka godzin po osiedlu i szukałeś dziewczyny, która nigdzie nie idzie tylko czeka żeby wykonać 2 10cio minutowe rozmowy dziennie?

    Reply

    Paweł Grzywocz June 8, 2021 at 21:25

    Polecam też w codziennych sytuacjach na rynku, w centrum, na osiedlu, w parku, w sklepie itp. tutaj przykładowe rozmowy.

    Reply

    Kuba June 8, 2021 at 21:51

    Dobrze, ale jeśli dziewczyna idzie to jest jakiś sens ją gonić? Chyba takie numery rzadko są “solidne”.

    Reply

    Paweł Grzywocz June 8, 2021 at 22:23

    Solidność numeru nie zależy od tego, czy ją dogniłeś, tylko od tego, jak poprowadzisz rozmowę, od jakości tej rozmowy, emocji, dobrej zabawy, prezencji, prowadzenia, pewności siebie. Optymalnie jest zrobić tak, żeby Cię widziała z daleka. Jeśli musisz za nią zawrócić, a ona już Cię widziała, to tak, trochę słabo to wygląda, ale trudno, lepiej tak niż wcale. Obróć to w żart, że nie zdążyłeś się przywitać i musiałeś nadrobić zaległości.

    Reply

    Kuba June 8, 2021 at 22:36

    Spoko, dzięki za odpowiedź. Czyli jeśli jakość rozmowy będzie wysoka to nawet numery brane z ulicy będą miały szanse powodzenia. Nic tylko się rozwijać ;)

    Reply

    Paweł Grzywocz June 8, 2021 at 22:46

    Oczywiście, że tak, dziewczyny też chcą kogoś poznać. Owszem, z 60-70% przypadkowych dziewczyn jest zajęta, ale te pozostałe chcą kogoś poznać i cieszą się, że ktoś zagadał, a te zajęte też się raczej cieszą i odbierają to jako komplement, gdy się to robi w odpowiednio męski i jednocześnie subtelny sposób.

    Reply

    Ttty June 10, 2021 at 00:44

    Zacznij też chodzić na tańce latino, jest sporo imprez i szkół otwartych i działajacych w pandemii. Pamiętam Paweł jak chyba w rozmowach potępiałeś dziewczynę tańczącą kizombę. Wystarczy pooglądać na żywo ten taniec i jest bardzo romantyczny nie ma tu żadnego obmacywania tylko tak jak w relacjach kobieta daje sie prowadzic facetowi. Ja tancze o wiele bardziej kontaktowe tańce i nikt tego nie traktuje jako czegoś złego. Tak jak piszesz z 50 % tych dziewczyn jest porządna, nawet nie pije alkoholu tylko cały czas jest skupiona na tańcu, a nawet te co pija w wiekszosci są ok. Nawet jesli tam nie spotkam partnerki to jest to super hobby i swietny sposób na spedzanie czasu i poznawanie ludzi. Zamiast ogladac tv w sylwestra itp warto wyjsc do ludzi i tanczyc cala noc bez alkoholu.

    Reply

    Ttty June 10, 2021 at 00:46

    Dodam jeszcze ze na toastmasters większość ludzi była opętana programowaniem typu jesteś zwyciezcą, a na tancach spotka sie zwykłych, aktywnych i wesołych ludzi :)

    Reply

    Paweł Grzywocz June 10, 2021 at 11:10

    Nie potępiałem nigdzie dziewczyn, tańczących kizombę. Tak, grupy taneczne to super hobby, sposób na spędzaniu czasu i poznawanie czasu. Nawet, jeśli jakiś taniec wymaga przytulania czy ruchów frykcyjnych, to od indywidualnej kobiety i mężczyzny zależy, jak podejdą do tego tematu przed i w trakcie związku. Da się to pogodzić, tylko trzeba być tego świadomym, że taniec to jedno, a związek to drugie.

    Reply

    Kuba June 12, 2021 at 11:41

    A jak najlepiej wybrać taki kurs, wiadomo, są kursy solo, w parach (raczej odpada, bo większość kobiet przychodzi z mężczyznami) itd. Możesz polecić jakąś szkołę?

    Reply

    Paweł Grzywocz June 12, 2021 at 15:24

    Na pewno kierować się wielkością miasta i szkoły, żeby było dużo ludzi, dużo grup.

    Reply

    Ttty June 13, 2021 at 17:46

    Idź na kursy latino w parach, na zajęciach są rotacje, w trakcie których można krótko coś pożartować i nastepuje zmiana w parach. Ktoś w końcu zrobi jakies integracje czy tez będą potańcówki. Większość chodzi tylko na kurs ale jest tez pewna grupa która chodzi na wszystkie mozliwe imprezy taneczne na których mozna poznac mase ludzi i mieć fajnych znajomych. Na tych imprezach ludzue traktuja sie inaczej niz w klubach, jest duza koleżeńskość. Dziewczyny czasem same prosza do tańca takze te które nigdy nie tańczyły a przyszly tam z ciekawosci. Ciągle powstaja nowe grupy taneczne i z nich tez dołączą jolejne grupy, sa tam takze osoby z innych szkół. Moim zdaniem to lepsze miejsca od samych kursów na ktorych ma sie tylko chwilę czasu na rozmowe. Podczas lockdownu co 2 tygodnie odbywaly sie zamkniete potańcówki.

    Reply

    Kizior June 10, 2021 at 01:39

    Zagadywanie na ulicy to nie ma być sytuacja, gdy ty idziesz ruchliwym chodnikiem, dziewczyna z przeciwnej strony i zatrzymujesz ją i pytasz o numer czy “co słychać, chce cie poznać”.
    To sie NIGDY nie uda!
    Wiem jak to może wyglądac z perspektywy kobiety, bo sam kiedys miałem sytuację, że szedłem śpiesząc się na prom do Szwecji, juz cały obsrany, ze nie zdąże na odprawe i wtedy zagadała do mnie dziewczyna pytając o droge do jakiegos punktu ksero.
    Laska śliczna, super kobieca w sukience – a ja wtedy miałem jedną myśl w głowie ( weź spie**alaj, bo sie śpiesze na statek) i mówię “nie wiem” i ide dalej.
    Dopiero na promie sobie na spokojnie uświadomiłem, jaką pieknośc spławiłem :D

    Wiec gdy kobiety sie śpiesza tym bardziej nie maja ochote na bycie zaczepianą na chodniku.
    A jeszcze weź pod uwage, że o ile dla nas atrakcyjny wygląd laski już daje jej 90% szans, że chcemy ją poznać, to dla kobiet twój wygląd na ulicy nie znaczy wiele.

    Natomiast poznac można i zagadac najlepiej jak kobieta siedzi spokojnie, lub idzie wolno w jakims parku i widać, że nie śpieszy sie nigdzie.

    Ja raczej jebaką nie jestem i nie zagaduję specjalnie jak ci PUA, ale z kilka razy poznałem dziewczyny zupełnym przypadkiem w miejscu publicznym.

    - o 2 w nocy spotkałem pod blokiem dziewczynę która stała z walizką i czekała az ktos jej otworzy drzwi.
    Okazało sie że ją okradli na dworcu i nie miała kluczy do bloku.
    Gadka 5 minut, podziękowała za pomoc, ale numeru nie dało rady wyciągnąc bo stwierdziła że to tak głupio sie poznawać (typowe babskie ograniczenie mentalne co do odpowiedniego miejsca do poznania kogoś) o 2 w nocy w bloku.
    Spotkałem ja tydzień pozniej i juz na spokojnie porozmawiałem w drodze ze sklepu do bloku.
    Juz jej nie było głupio dac numeru :D

    - druga sytuacja to bardzo ladna fryzjerka siedząca na ławce przed butikiem z perfumami w cneturm handlowym
    Stoimy z kolega i mówię, ze podoba mi sie ta dziewczyna i sprobóje porozmawiać.
    Dziewczyna naprawdę śliczna, a ja wtedy wyglądałem okropnie, przeziebiony, zarośniety na ryju, w spodniach bojówkach… a ona elegancka, ładna… no nie ma szansy, żeby taka chłopaka nie miała!
    Ale mówię, że zaryzukuje, najwyżej mnie oleje.
    Dosiadłem sie i tak siedze z minute i kombinuje jak to zagadac by nie wyjśc na zjeba, a laska patrzy w telefon i cos sobie ogląda.
    W pewnym momencie jeszcze przechodził typek jakiś żulopodobny i spytał czy nie mam na piwo mu dać :D
    Nosz, kuźwa jeszcze to!
    Opieprzyłem typa, ulotnił sie i mówie do dziewczyny, że co za gość z niego.
    A ona, z uśmiechem że już ją tez pytał.
    I tak myślę, w sumie pozytywna sie wydaję, tylko co tu dalej?
    Wyjałem karty do gry i zaczałem jej sztuczki jakies pokazywać z kartami itp.
    Nie bardzo chciała, nawet sie odsuneła troche, ale pokaząłem jej z trzy triki, niby uśmiech, ale dalej w komorkę.
    Wiec tak na luzie zagaduję, (akurat byl dzień kobiet) że faceci z kwiatami biegają itp a ona, że “chociaz w ten dzien potraficie”
    No to mówie, że to by było nudne, a tak to jest wyjątkowo jak mężczyzna przyniesie kwiaty.
    Ona tak spojrzała na mnie… i mówi: “a znasz jeszcze jakieś sztuczki z tymi kartami?”

    W szoku byłem, bo już wiedziałem co to oznacza, ale dzieki artykułom Pawła tego nie zwaliłem, i od marca z nia jestem.
    Wiec tak, jest możliwe poznac kobiety w miejscu publicznym, nawet te ładne i nawet wtedy gdy wyglądasz jak orangutan i masz katar.
    Po prostu trzeba sie przełamac i mieśc tez szczeście, zę kobieta nie ma wtedy nikogo.

    Do mojego brata, dziewczyna sama zagadała zwykłym cześc, kiedy przechodził ze mną akurat pod Tesco :D
    Stały dwie dziewczyny i dosłownie jedna do niego sie odezwała.
    Nie był to może jakiś związek na lata, ale pobyli ze sobą trochę czasu i brat sie o niej dobrze wypowiada.
    Czyli nawet i tak można.

    Najzabawniejsze i najsmutniejsze zarazem jest to, że dwie świetnie pasujace do siebie osoby czesto sie nie moga poznac, bo po prostu miejsce temu nie sprzyja i ludzie rezygnują bo mają te swoje ograniczenia.
    Czyli jak sie poznać to w pracy, albo internet.

    Mój kolega w tamtym roku spieprzyl sytuacje z dziewczyną z Żabki, która ewidentnie na niego leciała, bo zawsze sie usmiechała do niego, zyczyła mu miłego dnia, a on stał jak kołek i przez tydzień nie porafił zagadać.
    Potem na jej miejsce przyszła starsza pani i łysy typ i kumpel do dziś przeklina, że nie odezwal się wtedy.
    Teraz z braku laku, jest z jakaś ultra katoliczką, poznana w pracy, która ostatnio zabroniła mu wyjechać z nami na Mazury…
    Ciągłe awantury przez telefon i wymuszanie pierścionka…

    Nie tkwijcie w tym, jak wam sie laska podoba to zagadujcie.
    Zycie jest krótkie.

    I jeszcze tak z obserwacji paroletnich, jakoś dziwnie zauważylem, że włąśnie te ładne topowe dziewczyny, są cześciej bez partnerów, a te brzydsze, grube itp mają mężów, dzieci, chłopaków?

    Reply

    Paweł Grzywocz June 10, 2021 at 11:15

    Dzięki bardzo za podzielenie się przykładami z życia, samo życie, samo życie. Gratuluję inicjatywy, przejmowania odpowiedzialności i pokonania strachu przed oceną i odrzuceniem.

    Reply

    Kuba June 12, 2021 at 11:58

    Ten strach to sama biologia. Ostatnio zastanawiałem się czemu nie mam problemu z wystąpieniami publicznymi, nauką nowego języka programowania czy jazdą autem na drugi koniec Polski, ale z zagadaniem dziewczyny już tak.

    Strach przed odrzuceniem to tak naprawdę strach przed tym, że ego zostanie urażone, nie jesteśmy aż tak wyjątkowi jak myśleliśmy, a w konsekwencji nie osiągniemy sukcesu reprodukcyjnego. Jest to bardzo nieprzyjemne uczucie, dlatego wolimy zminimalizować szansę na jego odczuwanie. Do tego dołóż strach przed ostracyzmem ze strony innych ludzi, bo w czasach naszych przodków przez taki ostracyzm można było być skazanym na wygnanie i śmierć. Jest to recepta na olbrzymi i nieuzasadniony lęk.

    Ten strach działa na poziomie biologicznym, dlatego jest tak trudno nad nim zapanować.

    Jest jeszcze kwestia, że kobiety nie lubią jak facet jest “needy” a dokładnie tym jest bieganie po galerii i zaczepianie kobiet ŻEBY wziąć numer. Przecież ta kobieta doskonale wie, że poświęcasz swój drogocenny czas i czaisz się pod empikiem czy rosmannem po kilka godzin dziennie.
    Gdy jesteś w miejscu z kontekstem nie ma takiej ramy. Wyszedłeś odetchnąć, a zagadałeś przy okazji, bo akurat czytała książkę w osiedlowym parku i już jest zupełnie inaczej.

    Miejsce z minimalnym kontekstem jest tysiąc razy lepsze niż miejsce bez kontekstu.

    Reply

    Paweł Grzywocz June 12, 2021 at 15:26

    Dokładnie tak, z tym, że w galerii czy na ulicy też można zagadać przy okazji bez czajenia się paru godzin. Jest o tym artykuł: “Podryw na ulicy – czy to ma sens”.

    Reply

    Michał Lxxx June 10, 2021 at 16:51

    “Ja raczej jebaką nie jestem i nie zagaduję specjalnie jak ci PUA”
    @Kizior :-) PUA też nie są żadnymi “jebakami”, oni po prostu PODCHODZĄ do kobiet wszędzie (znaczy na ulicach i w galeriach handlowych), trzeba im przyznać, ze jedno co maja to bardzo szeroką strefę komfortu.
    Nic więcej.

    PUA nawet nie ma za bardzo randek, o związkach, czy bliskiej intymnej relacji z Kobietą nie wspomnę.

    PUA potrafi tak sobie ganiać po ulicach po 5 – 8 lat i nie ma z tego większych efektów, oni poznają innych PUA zamiast kobiety, generalnie głupie środowisko, pełne Mitomanów opowiadające o swoich podbojach z kobietami.

    Reply

    Kizior June 10, 2021 at 18:13

    Kiedyś widziałem takich typków w Manufakturze (takie jakby centurm kulturowo-handlowe) w Łodzi.
    Kilku zagadywało do lasek, a jeden stał i ich filmował i dawal wskazówki co i jak.
    Nie ogarniam za bardzo, ale faktycznie wyglądało to dośc osobliwie, tym bardziej, ze laski z innych ogródków piwnych patrzyły i miały z typów dużo śmiechu.
    Dosłownie dóch gości zostało olanych przez dziewczyny siedzace na łąwce, i natychmiast podchodzili do innych grupek dziewczyn, które z daleka ich widziały!
    Potem zaraz do tego typa i z nim coś omawiali…

    Wiec jesli to byli ci PUA, to faktycznie musza miec olbrzymia odpornośc na odrzucenie :/
    Tego im bym mógł zazdrościć.

    Reply

    maciej wyznawca prawdy July 8, 2021 at 14:10

    hehe fajny wpis. Życiowe sprawy….. Powodzenia mistrzu.

    Reply

    Michał Lxxx June 9, 2021 at 18:12

    Dodam tylko, że rynek matrymonialny, to taki sam rynek jak każdy inny.
    Większość ofert nie jest ciekawa zarówno jak chcesz kupić samochód, dom, mieszkanie, czy szukasz pracy, prowadzisz działalność gospodarczą.

    Wszędzie większość ofert jest słaba, większość jest na “nie”, wszędzie jest odrzucenie.

    Nie ma za bardzo czegoś takiego jak OKAZJA z Kobietami.
    Tzw. okazje się albo tworzy, albo umie dostrzegać. Może nie tyle okazje co OFERTY Z POTENCJAŁEM.

    Zalecam również tak podchodzić do tematu szukania Partnerki życiowej, jak i innych obszarów życia :-)

    Reply

    maciej wyznawca prawdy July 8, 2021 at 13:32

    no skoro nastawiasz się do poznawania osób jak do kupna rzeczy materialnych. Ciekawa oferta nie ciekawa oferta to dużo przed Tobą :P

    nie ma czegoś takiego jak oferta z potencjałem co to w ogóle znaczy? jak ma duże cycki to ma potencjał? laska może Ci się podobać a może nie po prostu. Etap poznawania się troche wiedzy jak rozpoznać toxic charakter.

    Reply

    Michał June 10, 2021 at 13:15

    Pawle mam pytanie, spotykam się z dziewczyną, która jest po rozstaniu, parę miesięcy po. Ona była w tym chłopaku bardzo zakochana, on jej nie chciał. Jestem bardzo ostrożny, bo wiem że mogę być przysłowiowym klinem. Mamy za sobą kilka spotkań i jest poprawnie. Nie ma wielkiego szału ale jest ok. Natomiast zaniepokoił mnie pewien fakt. Jakiś czas temu dziewczyna ta opublikowała na facebooku zdjęcie z jakiejś wycieczki. Była w miejscu gdzie była z tym swoim byłym. Dodała opis do zdjęcia, w którym napisała że to najlepsze wspomnienie, nigdy nie zapomni tego miejsca itp. Zdjęcie to z pewnością zobaczył jej były. Dodam, że ten jej były właśnie rozstał się z jakąś dziewczyną.

    Mam bardzo duże obawy co do tego, czy nie jestem właśnie klinem. W mojej ocenie ona nie przepracowała tego rozstania i wiem, że czas wszystko zweryfikuje, natomiast boję się, że tracę czas, że ona może wejść ze mną związek żeby zapomnieć a nie ze szczerego uczucia, które chyba nadal tkwi w tym byłym. Nie wiem czy traktować ją jaką opcję rezerwową czy sobie odpuścić i poznawać inne bo ta relacja wydaje mi się hmmm…. dosyć ryzykowna a wiadomo, że kobiety to oscarowe aktorki i może udawać zainteresowanie a ten fakt mnie nieco niepokoi.

    Reply

    Paweł Grzywocz June 10, 2021 at 13:57

    Słuszne obawy, natomiast z programem 12 randek i 12 kroków do związku, które ujawniają prawdziwe zainteresowanie lub jego brak jesteś bezpieczny, ponieważ taka dziewczyna z agendą, jeśli chce Cię wykorzystać jako klina albo do trzymania w rezerwie nie dostosuje się do tych kroków i oznak, tylko będzie się poruszać albo zbyt szybko, alarmująco za szybko albo nie będzie ich okazywać regularnie, tylko będzie to tak w kratkę, co ujawnia, że ona udaje, ponieważ prawdziwe zainteresowanie jest stabilnie rosnące, przewidywalne, adekwatne do etapu relacji, a udawane zainteresowanie jest zbyt szybkie, zbyt mocne albo w kratkę, że raz tak, raz tak oraz dziewczyna jest raz zaangażowana, a raz bierna i daje od siebie tylko tyle, żebyś się nie połapał, ale sama z siebie niewiele lub nic.

    Reply

    Michał June 10, 2021 at 14:03

    Dzięki za odpowiedź. W związku z tym, że poznaję sporo dziewczyn a ona jest po rozstaniu, to zdjęcie i opis, dodatkowo on nie był w stosunku do niej fair a ona jeszcze utrzymuje z nim kontakt (wiem, na pewno że wirtualny czy na żywo nie wiem) to nie będę sprawdzał jej intencji, odpuszczę sobie dla świętego spokoju, szkoda mi czasu, za duże ryzyko.

    Reply

    Paweł Grzywocz June 10, 2021 at 14:07

    Kilka randek to dobre doświadczenie, więc jak czujesz, że ona mogłaby dawać z siebie więcej, to dobrze, widocznie nie jest gotowa, a Ty jesteś w stanie znaleźć lepszą.

    Reply

    Janusz June 11, 2021 at 20:02

    Pewnie gdzieś już o tym było, ale nie mogę znaleźć. Podejście w galerii po kontakcie wzrokowym. Fajna reakcja ze strony dziewczyny, ale spieszyła się, więc tylko chwilkę z nią porozmawiałem. Numer wpisała bez żadnego problemu. I teraz moje pytanie czy działać wg schematu, czyli krótka rozmowa przez telefon i propozycja spotkania, czy nastawić się na dłuższą 15 minutową rozmowę i dopiero wtedy proponować spotkanie?

    Reply

    Paweł Grzywocz June 11, 2021 at 21:39

    Możesz to wyczuć w trakcie rozmowy. Wątpię, żebyś rozmawiał ze stoperem w ręku 5 lub 15 minut, tylko bardziej na zasadzie, że nawiniesz parę tematów, żeby rozluźnić atmosferę i jak poczujesz, że wszystko w porządku, że zbudowałeś dobrą atmosferę i utwierdziłeś ją w tym, że spoko się wam rozmawia, więc nie będzie drętwo na spotkaniu, to wtedy zaproponuj dzień, miejsce i godzinę, tylko że po krótkim podejściu, poniżej 5 minut rozmowa, to nie czekaj 5 dni, tylko krócej, bo ona nie ma jakichś super silnych ani trwałych wspomnień z tej rozmowy.

    Reply

    Bartek June 12, 2021 at 13:48

    Co myślisz na temat znacznych różnic charakteru i statusu społecznego? Np. jeśli ja jestem spokojny i introwertyczny, a dziewczyna jest animatorką, która głośno śpiewa, uczy choreografii i zabawia całą ekipę, to czy możemy się jakoś dopasować? Jeszcze ważniejszym problemem jest dla mnie fakt, że ludzie nawet młodsi ode mnie już często mają konkretne osiągnięcia i umiejętności, a ja we wszystkim jestem przeciętny albo stawiam pierwsze kroki. Nawet pod względem ogólnego obycia społecznego, ja się cieszę, jak mi się uda wyjść do ludzi i z kimś pogadać w zabawny i ciekawy sposób na jakikolwiek temat. Tymczasem niektórzy 5 lat młodsi ode mnie już są rozpoznawalni w swoich środowiskach, nawet na poziomie międzynarodowym. Są w pewnym sensie celebrytami, ich nazwiska są znane, o niektórych nawet krążą legendy. Nic tutaj nie przesadzam, w stowarzyszeniu studenckim, w którym kiedyś działałem, naprawdę tak było. W szkole tańca, o której ostatnio pisałem, też to jest widoczne. Mam skłonność do takiego negatywnego myślenia, że zaawansowana partnerka potrzebuje partnera na swoim poziomie albo wyższym, który ją porwie i zmiecie z nóg, a nie początkującego, któremu trzeba tłumaczyć, jak się trzyma ręce i klatkę w tańcu. Mam wrażenie, że kobiety ze mną tańczą z grzeczności, albo dlatego, że już im się znudziło stać. Jak sobie z tym poradzić? Chyba nie ma sensu na siebie nakładać presji, żeby najpierw być zajebistym w danej dziedzinie, a potem poznawać kobiety.

    Reply

    Paweł Grzywocz June 12, 2021 at 15:33

    Tak, nie ma sensu nakładać sobie takiej presji ani porównywać się z innymi, o czym jest odcinek nr 14 w programie: “Pewność siebie z kobietami w 90 dni”, jak porównywanie zabija pewność siebie i jak pamiętać komplementy i zapominać obelgi. Należy opanować podstawy, aby móc się praktycznie w każdym środowisku poruszać. Dlatego generalnie polecam naukę wystąpień publicznych, ponieważ to się przydaje w wielu innych dziedzinach życia, podobnie podstawowe ruchy taneczne solo lub w parze, których można się nauczyć nawet z youtube’a. A czy taki związek wypali, to każdy sam musi sobie odpowiedzieć na to pytanie i zbudować takie poczucie wartości, pewności siebie i atrakcyjności, żeby nie postrzegał tego jako przeszkody i się nie sabotował. Ludzie w danej branży często nie chcą partnera/partnerki z tej samej branży, żeby się nie zrobiło nudno i monotonnie, że coś jest moją pracą, np. koszykówka i na dobicie jeszcze miałbym kobietę, która jest koszykarką. Uważałem to za bez sensu i nie chciałem kobiety, która uprawia zawodowy sport, bo to dla mnie za dużo sportu. Tak samo mogą czuć kobiety w różnych branżach, że one nie chcą chłopaka, z którym będą tańczyć czy śpiewać, tylko normalnego, z którym mogą iść na spacer, piknik, porzucać piłeczką i jest interesującym rozmówcą, jest męski, pewny siebie, zdecydowany, jest liderem, wyzwaniem, ma te wszystkie, które pociągają kobiety, a kwestia zainteresowań to sprawa drugorzędna, bo można się wzajemnie czymś zainteresować albo zbudować nowe zainteresowania, ale nic nie na siłę i to nie jest istotą atrakcyjności. Jest o tym artykuł: “Jaką kobietę wybrać na żonę – mit wspólnych zainteresowań”.

    Reply

    Ttty July 11, 2021 at 20:25

    Każda dziewczyna która wkręci się w taniec chce chociaz takiego faceta który zatańczy chociaż jakieś podstawy lub uczy sie tych podstaw. Nie znam wyjątków od tej reguły, trzeba iść na pewien kompromis i sie uczyc.

    Reply

    Arek April 21, 2022 at 12:42

    Cześć
    Kilka razy w moim życiu natrafiłem na kobietę, która jest nie tylko piękna, w której akceptuje każdy szczegół, ale tez szybko zdaję sobie sprawę, że dobrze się z nią czuję, mamy wzajemne połączenie, flirtujemy, śmiejemy się, droczymy, wszystko super.
    Dochodzę wtedy do momentu, że naprawdę chcę ją, chcę dla niej jak najlepiej, chcę jej dobra, chcę stworzyć z nią głęboką relację opartą na czymś więcej niż tylko fizyczność. Jestem w stanie z tym poczekać, aż ona uzna to za właściwe.
    Mam nadzieję że wiesz o czym mówię, nie raz poznałem piękną kobietę, ale jak nic z tego nie było to trudno. Nawet po zlewce, odwołanej randce. Człowiek się otrząsnął i żył dalej. Tu jest zupełnie inaczej.
    Męczy mnie problem jej przeszłości seksualnej, jej czystości i jaka była wcześniej.
    Dziewczyna ma 27 lat, choć wygląda na 22, kończy drugi kierunek studiów, ma sporo znajomych, a ja w głowie sobie wkręcam, że miała przez swoje życie setki okazji na seks, być może jakieś dziwne akcje w klubach, na erasmusach, domówkach, z których może skorzystała. Jak mi wspomina, że koledzy ją uczyli przy wódce na zaliczenie, to mam daleko idące myśli.
    Na żadną z tych rzeczy oczywiście nie mam dowodów, być może jest zupełnie odwrotnie, może się szanuje, ale te myśli same wiercą mi w głowie i nie mogę spać po nocach. Zawsze marzyłem o dziewicy (telegonia), ale w jej wieku to raczej już po ptakach. Również wierność, lojalność i szczerość są wysoko na liście wymagań.
    Dziewczyna ogólnie super reaguje na flirt, a ja staram się być wyzwaniem i nie opuszczać gardy.
    Jak sobie z tym poradzić? Dodam, że nie mam nałogów seksualnych i nie oglądam porno. Mam czystą kartę jeśli chodzi o związki, dzieci itp, zawsze się szanowałem, lata lecą i mogę doczekać się na porządną dziewczynę.

    Reply

    Paweł Grzywocz April 21, 2022 at 17:28

    Jest o tym odcinek nr 18 w 2 miesiącu programu “Wolność od nałogów w 90 dni”, również z podobnymi komentarzami i odpowiedziami. Niczego nie zakładaj i spotykaj się po jednym spotkaniu. Nie dopytuj o to ani jej nie pozwalaj zbytnio się nigdy rozwinąć, bo tylko będzie Ci to ciążyć na psychice. Dziewczyna na pewno się wygadała albo wygada, że miała kiedyś chłopaka, to masz odpowiedź, nie trzeba tego dalej drążyć. Poza tym jest jeszcze wiele innych aspektów budowania udanego związku, które ciężko przekreślić tylko z powodu poprzednich związków dziewczyny. Sam się tym zadręczasz niepotrzebnie. Poza tym, jak przejdziesz ten program, to wspominam tam wielokrotnie, że dla kobiet zazwyczaj to nie były jakieś wymarzone relacje ani kontakty, które Ty masz do zaoferowania, więc ona raczej wolałaby niczego nie pamiętać ze swojej przeszłości w zdecydowanej większości przypadków.

    Reply

    Leave a Comment

    Previous post:

    Next post: