NieÅ›miaÅ‚a Dziewczyna – Zachowanie i ZwiÄ…zek Z NieÅ›miaÅ‚Ä… DziewczynÄ… – Jak Okazuje Zainteresowanie i Co Odpowiadać Na Jej Pytania o Uczucia? 23 Riposty

by Paweł Grzywocz on 1 June 2022

“Mówienie tego na poważnie to oczywiÅ›cie strzelanie sobie
w stopÄ™ i znudzenie siÄ™ dziewczynie zanim siÄ™ to bardziej rozkrÄ™ci. Utrzymuj tzw. poker face i tajemniczy uÅ›miech.”

nieśmiała dziewczyna zachowanie
ZwiÄ…zek z nieÅ›miaÅ‚Ä… dziewczynÄ… – jakie zachowanie nieÅ›miaÅ‚a dziewczyna przejawia, aby uzyskać Twoje zainteresowanie.

Co np. odpowiedzieć, gdy dziewczyna po 17 spotkaniach i byciu z Tobą w związku mówi, żebyś poznawał inne dziewczyny, ale przejawia wszystkie oznaki zainteresowania oraz spotyka się tylko z Tobą.

Czy to zachowanie to próba dowartościowania się, a może jakiejś manipulacji?
Jak nieśmiała dziewczyna okazuje zainteresowanie?

W tym artykule i w dwóch dodatkowych komentarzach czytelnika uzyskasz:

  • 23 przykÅ‚adowe odpowiedzi, gdy dziewczyna mówi, żebyÅ› poznawaÅ‚ inne dziewczyny.
  • Jak dowartoÅ›ciować nieÅ›miaÅ‚Ä… dziewczynÄ™ i nie przesadzić z byciem wyzwaniem?
  • Jak odróżnić jej prawdziwe zainteresowanie od chÄ™ci posiadania tzw. manekina zwiÄ…zkowego?
  • Jak sprawdzić swoje przygotowanie na uczuciowe pytania kobiet?
  • Jak nie otwierać dziewczynie furtki do intensyfikowania swoich manipulacji?
  • NieÅ›miaÅ‚a dziewczyna – zachowanie w zwiÄ…zku i sabotowanie relacji ze strachu przed zranieniem.
  • Ważne zachowanie, które zwiÄ™kszy jej zainteresowanie, ale nie zabije wyzwania.
  • Przez jakie zachowanie nieÅ›miaÅ‚a dziewczyna okazuje zainteresowanie
    w zwiÄ…zku?
  • *** PYTANIE CZYTELNIKA: “ZwiÄ…zek z nieÅ›miaÅ‚Ä… dziewczynÄ… – co powiedzieć, gdy ona mówi, żebym poznawaÅ‚ inne? Jakie zachowania nieÅ›miaÅ‚a dziewczyna przejawia, gdy okazuje zainteresowanie?” ***

    “Cześć PaweÅ‚,

    Mam krótkie pytanie: Co odpowiadać dziewczynie w stałym związku
    (17 spotkań) na to gdy mówi na spotkaniu z nią, żebym może poznał jakieś inne dziewczyny (w sensie spotykania się z nimi).

    Wszystko prowadzę według Twoich kursów. Dziewczyna dokłada się do spotkań, angażuje się, przychodzi punktualnie, całuje, trzyma za rękę. Rzadko tak mówi,
    raz na miesiÄ…c, wszystko poza tym jest ok.

    Pozdrawiam,
    Kuba.”

    >>> MOJA ODPOWIEDŹ:

    Hej Kuba,

    Odpowiadasz na takie teksty:

  • Zawsze najpierw pytaj: Dlaczego tak mówisz?”, czyli: “Dlaczego miaÅ‚bym poznawać inne dziewczyny? ;) ” i odkryjesz w ten sposób jej intencje.

    Dodatkowe, dalsze odpowiedzi poniżej.

  • “A co z TobÄ…? Nie chcesz mnie tylko dla siebie? ;)
  • “Nie bÄ™dziesz zazdrosna? ;)
  • “Czy to jakiÅ› test? ;) ”, a nastÄ™pnie: “DziÄ™ki za pozwolenie ;) ”, “Ok, jak chcesz ;) ”, “DziÄ™ki za radÄ™, poszukam jakichÅ› ;)
  • “Jak wolisz. ;) , “Jak sobie chcesz :P i zmieÅ„ temat, nie mów niczego
    zbyt poważnie ani nie pajacuj.
    jak zainteresować nieśmiałą dziewczynę
  • Utrzymuj tzw. poker face
    i tajemniczy uśmiech.

    Ona CiÄ™ zaczepia, testuje, podpuszcza, sprawdza, co powiesz,
    szuka dowartościowania.

    Nieśmiała dziewczyna
    - zachowanie, związek i szukanie dowartościowania.

    Raczej mało prawdopodobne, że udaje zainteresowanie, nie zależy jej, nie jest pewna Ciebie zbytnio, tylko raczej nieśmiała dziewczyna boi się, że Cię rozczaruje. Być może ona nie czuje tego, co trzeba więc sugeruje, żebyś poznawał też inne albo uważa, że nie zasługuje na Ciebie itp. rozterki.

    W każdym razie dopóki jej czyny nie potwierdzają udawanego zainteresowania, czyli zachowuje się bardzo dobrze z wysokim zainteresowaniem, to się tym zbytnio nie przejmuj, ale miej to na uwadze, że ona tak gada, żeby uzyskać więcej Twojego zainteresowania, czyli jest nieco niedowartościowana.

    Jak te powyższe teksty nie wywołają w niej jakiegoś śmiechu, tylko weźmie to zbyt poważnie, to ona jest bardzo niedowartościowana, że trzeba się z nią obchodzić,
    jak z jajkiem, co jest zbyt męczące na dłuższą metę.

    Jak dowartościować nieśmiałą dziewczynę?

    Wyolbrzymiaj wtedy w drugą stronę, żeby ją dowartościować, czyli:

  • “Dlaczego miaÅ‚bym to robić? ;)
  • “Nie chcÄ™, wolÄ™ siÄ™ spotykać z TobÄ… ;)
  • “Znamy siÄ™ 3 miesiÄ…ce i już chcesz mnie kontrolować i mówić mi z kim mam siÄ™ spotykać? :D
  • “OdkÄ…d Ciebie poznaÅ‚em, nie mogÄ™ patrzeć na inne kobiety ;)
  • “Nie potrafiÅ‚bym… ciÄ…gle myÅ›laÅ‚bym o Tobie ;)
  • “Przez Ciebie nie mam już czasu ani siÅ‚y na inne dziewczyny ;)
  • “Co za dużo to niezdrowo ;)
  • “Na razie Ty mi wystarczysz ;)
  • “CzÄ™sto to sÅ‚yszÄ™, że mam siÄ™ spotykać z innymi, ale ja taki nie jestem ;) ”, “Jestem nieÅ›miaÅ‚y, jestem romantykiem ;)
  • “O nie, tylko nie mów, że na mnie nie zasÅ‚ugujesz? ;p CiÄ…gle to sÅ‚yszÄ™, to jakaÅ› klÄ…twa :D – pokazujesz w ten sposób dystans do relacji, obÅ›miewanie tego jako dziecinnych rozterek).
  • Oprócz tego możesz powiedzieć:

  • “Skoro ustaliliÅ›my, że siÄ™ spotkamy na wyÅ‚Ä…czność, to dlaczego nakÅ‚aniasz mnie do zÅ‚amania danej obietnicy? ;)
  • “Dlaczego miaÅ‚bym to robić, skoro siÄ™ spotykamy na wyÅ‚Ä…czność? :)
  • “MyÅ›laÅ‚em, że spotykamy siÄ™ na wyÅ‚Ä…czność, ale jak chcesz siÄ™ z tego wycofać,
    to ok, mogę poznawać inne ;)
  • “Czy to koniec? Zrywasz ze mnÄ…? :D
  • “A co? Masz jakÄ…Å› nieuleczalnÄ… chorobÄ™ i wybierasz siÄ™ na tamten Å›wiat? ;)
    To dlaczego mówisz, żebym siÄ™ spotykaÅ‚ z innymi?”

    - w ten sposób odkryjesz również jej intencje, jeśli powiesz to odpowiednio żartobliwe i będziesz obserwował jej reakcję.
  • zwiazek z nieÅ›miaÅ‚Ä… dziewczyna - zachowanieTego typu poczucie humoru
    i mnóstwo przykÅ‚adowych odpowiedzi na tego typu uczuciowe, podchwytliwe pytania kobiet znajdziesz w ebooku i audiobooku “124 riposty na czÄ™ste pytania kobiet”.

    Jak sprawdzić swoje przygotowanie na uczuciowe pytania kobiet?

    CzytajÄ…c najczÄ™stsze pytania, teksty i zaczepki kobiet w tym ebooku “124 riposty” albo chociaż spis treÅ›ci na stronie z tymi pytaniami, warto najpierw przetestować swojÄ… wiedzÄ™ i zastanowić siÄ™, co byÅ› Ty odpowiedziaÅ‚ w danej sytuacji, a nastÄ™pnie przeczytaj proponowane odpowiedzi i je porównaj z tymi, które przyszÅ‚y Ci do gÅ‚owy.

    Oczywiście można również modyfikować te riposty, aby bardziej pasowały do Twojej osobowości, a mimo to wpisywały się w te atrakcyjne cechy męskiego charakteru, jak pewność siebie, poczucie humoru, odwracanie ról, bycie tajemnicą, wyzwaniem.

    Pamiętaj:

  • Zawsze pozostaw niedosyt.
  • Nie traktuj kobiet zbyt poważnie.
  • Kobiety pociÄ…gajÄ… emocje i dobra zabawa.
  • Wtedy zawsze im bÄ™dzie Ciebie maÅ‚o, chyba że bÄ™dÄ… toksycznymi maniaczkami kontroli
    i ciągłej uwagi, to wtedy same się skreślą przez brak poczucia humoru, brak dystansu
    i traktowanie wszystkiego zbyt poważnie.

    Życzę dobrej zabawy i lekkiej atmosfery.

    *** KOMENTARZ INNEGO CZYTELNIKA DO POWYÅ»SZEGO WPISU: “Powinien siÄ™ od niej trochÄ™ odsunąć, nie inicjować czuÅ‚oÅ›ci, dotyku itd. Wszystko zrzucić na niÄ….” ***

    “WedÅ‚ug mnie, nic nie robienie z tym tylko obserwowanie to duży bÅ‚Ä…d.
    Tak jak napisałeś albo ona ucieka się do manipulacji (wzbudzanie jakiegoś poczucia winy, robienie z siebie ofiary) albo ma go gdzieś.

    Moim zdaniem po takim tekÅ›cie powinien powiedzieć “spoko” i czynami pokazać jej, że to “spoko” to nie tylko sÅ‚owa.

    Powinien siÄ™ od niej trochÄ™ odsunąć, nie inicjować czuÅ‚oÅ›ci, dotyku itd. Wszystko zrzucić na niÄ…. Jeżeli okaże siÄ™, że z jej strony to byÅ‚ “test”, manipulacja,
    a dziewczyna jest prawdziwie zainteresowana to dosyć szybko się o tym przekonasz,
    a jednocześnie pokazujesz, że takie jej zagrania, gierki to ona sobie może,
    ale z kolegami a nie z TobÄ….

    Pokazujesz bardzo wysoką wartość, trzymasz ramę wyzwania, pokazujesz, że nie pozwolisz sobie wchodzić na głowę i że w każdej chwili możesz od niej odejść, jak będzie taka potrzeba, to zadziała jak magnes, nie mam wątpliwości.

    Jeżeli z kolei ma CiÄ™ w dupie, to jej to wszystko bÄ™dzie obojÄ™tne i szybciej to odkryjesz i zaoszczÄ™dzisz czas z dziewczynÄ…, która tylko z TobÄ… tkwi.”

    >>> MOJA ODPOWIEDŹ:

    jak wyrwać nieśmiałą kobietę - nieśmiała dziewczyna zachowanieTakie teksty mówią niedowartościowane dziewczyny, które surowsze bycie wyzwaniem, jak opisałeś zniechęci i to dobrze,
    a czasami one są trochę niedowartościowane,
    w dopuszczalnym stopniu i wtedy lepiej w zabawny sposób wspierać ich poczucie wartości i nie dowalać im jakiś pokazywaniem, że ona Cię traci.

  • OczywiÅ›cie należy pamiÄ™tać, że mówimy te rzeczy wÅ‚aÅ›nie z postawy bycia wyzwaniem, tajemnicÄ…, z poczuciem humoru, zgodnie z zasadami z programu
    12 randek do związku a nie na poważnie.
  • Mówienie tego na poważnie to oczywiÅ›cie strzelanie sobie w stopÄ™ i znudzenie siÄ™ dziewczynie zanim siÄ™ to bardziej rozkrÄ™ci.

    *** KOMENTARZ #2: “Wspieranie jej otwiera furtkÄ™ do tego, aby takie zachowania powielać, a jak znam życie zintensyfikować.” ***

    “Ok. WedÅ‚ug mnie jednak takie zachowanie (czyli wspieranie) otwiera jej furtkÄ™ do tego, aby takie zachowania powielać, a jak znam życie zintensyfikować.

    Porównałbym to trochę do ulegania roszczeniowej dziewczynie. Jej wymagania będą z czasem rosły, tak się na ogół dzieje.

    Jeżeli po moim odsuniÄ™ciu ona by już definitywnie zakoÅ„czyÅ‚a relacjÄ™ tylko dlatego, że jest niedowartoÅ›ciowana, to ona nie jest trochÄ™ niedowartoÅ›ciowana tylko bardzo. Tak bardzo, że zrobiÅ‚bym sobie tylko przysÅ‚ugÄ™.”

    >>> MOJA ODPOWIEDŹ:

    W początkowym pytaniu Kuba napisał, że takie rzeczy ta nieśmiała dziewczyna mówi tak raz na miesiąc, więc może nie będzie tak źle w tym przypadku.
    A te niedowartościowane dziewczyny nie zawsze są roszczeniowe.

    nieśmiała dziewczyna zachowanie w związkuNie stawiają wymagań z kosmosu ani nie są maniaczkami kontroli
    i ciągłej atencji tylko naprawdę są niedowartościowane, niepewne siebie.

    Np. nie wierzą, że chłopak jest naprawdę tylko nią zainteresowany
    i spotyka się tylko z nią albo boi się, że ona zawiedzie jego oczekiwania, wyobrażenia, bo ona uważa, że nie jest taka fajna, atrakcyjna, jak jemu się wydaje, więc ona sama strzela sobie w stopę
    i sabotuje nieco relację oraz mówi mu, żeby poznawał też inne dziewczyny.

    NieÅ›miaÅ‚a dziewczyna – zachowanie w zwiÄ…zku typowe dla takiej dziewczyny to sabotowanie relacji ze strachu przed zranieniem.

  • To typowe zachowanie osób niedowartoÅ›ciowanych, niepewnych siebie, że wolÄ… same sabotować swoje relacje i je podkopywać niż zostać zranionymi oraz ze strachu przed sukcesem.
  • BojÄ… siÄ™, że nie dadzÄ… rady i nie wierzÄ… w siebie, że sÄ… wystarczajÄ…co atrakcyjni, wiÄ™c podÅ›wiadomie lub Å›wiadomie wolÄ… nieco sami psuć relacjÄ™ niż pozwolić jej rozkwitać.

  • Faceci nieraz podobnie robiÄ…, przesadzajÄ…, wpadajÄ… w różne skrajnoÅ›ci, np. nie okazujÄ… niemal w ogóle zainteresowania, bo siÄ™ ciÄ…gle bojÄ… np. odrzucenia albo, że nie dadzÄ… rady albo, że ona nie jest szczerze zainteresowana albo, że ona jest toksyczna.
  • Dlatego trzeba zachować balans, zarówno ograniczone i stopniowo dawkowane zainteresowanie i zaufanie, jak i dobrÄ… wolÄ™, okazywanie zainteresowania, szczerÄ… chęć
    i otwartość, że ona jest szczerze zainteresowana, ale ma też swoje problemy emocjonalne, jak niemal każdy i czasami gada jakieś głupoty.

    związek z nieśmiałą dziewczyną zachowanieDlatego generalnie obserwujemy, jak często i ile razy dane zachowanie się powtarza, np. 3 razy w ciągu 3 miesięcy to zupełnie coś innego niż 3 razy w ciągu tygodnia, czyli obserwujemy to na przestrzeni wielu spotkań w trakcie 12 randek
    i więcej a nie jednorazowo.

    Reagując przesadnie na jednorazowe zachowania, symptomy możemy:

  • przesadzić, przestrzelić
  • zareagować zbyt emocjonalnie, pod wpÅ‚ywem chwili, impulsu
  • powodować nieporozumienia
  • reagować na skutek pojedynczego incydentu
  • wpadać w skrajnoÅ›ci
  • postÄ™pować radykalnie, gwaÅ‚townie.
  • Dlatego nie ma sensu siÄ™ od razu spinać, jak nieÅ›miaÅ‚a dziewczyna czy też niedowartoÅ›ciowana coÅ› takiego mówi, w dodatku raz na miesiÄ…c, tylko spytać, dlaczego ona to mówi i nie dawać jej emocjonalnej reakcji, nie pokazywać, że CiÄ™ to rusza ani, że masz zamiar jÄ… olać lub siÄ™ teraz bardziej odsuwać ani, że bÄ™dziesz siÄ™ bardziej starać.

    NieÅ›miaÅ‚a dziewczyna – zachowanie, które zwiÄ™kszy jej zainteresowanie i nie zabije wyzwania.

  • Lepiej pozostać tajemnicÄ…, wyzwaniem, być zabawnym, nie reagować poważnie, utrzymywać jÄ… w zastanowieniu, pokazujÄ…c, że takimi gadkami ona nie wywoÅ‚a żadnej dramy ani jakiejkolwiek emocjonalnej reakcji itp. co z kolei siÄ™ kobietom podoba, że jesteÅ› wyluzowany, nie masz ciÅ›nienia, nie starasz siÄ™ na siÅ‚Ä™ ani nie zrażasz.
  • nieÅ›miaÅ‚a dziewczyna zachowanie

  • Nie dajesz siÄ™ wciÄ…gnąć
    w jakieś nieporozumienia, przepychanki mentalne, przeciąganie liny, udowadnianie sobie czegoś, komu mniej zależy, tylko jest
    to odpowiednio wyważone
    i dostosowane do etapu relacji.
  • Skoro ustaliliÅ›cie, że siÄ™ spotykacie na wyÅ‚Ä…czność i macie 17 spotkaÅ„, a ona okazuje wszystkie oznaki zainteresowania TobÄ…, to należy przyjąć, ze tak jest
    i gracie do tej samej bramki.

    Mam nadziejÄ™, że dziÄ™ki tym wskazówkom zwiÄ…zek i zachowanie nieÅ›miaÅ‚ej dziewczyny bÄ™dzie dla Ciebie dużo prostsze do odczytania. Polecam programy: “Jak zdobyć dziewczynÄ™ 12 randek“, “Jak utrzymać zwiÄ…zek z kobietÄ… swoich marzeÅ„”, “124 riposty na czÄ™ste pytania kobiet”, aby w peÅ‚ni siÄ™ przygotować na poszczególne sytuacje.

    Przesłuchaj je 10 razy w 10 tygodni, a potem raz w miesiącu do końca życia, aby się utrwaliło i nie wracało stare myślenie, to wtedy będzie to przychodzić naturalnie, jak oddychanie.

    Pozdrawiam,
    Paweł Grzywocz
    “Każdego dnia zrób jednÄ… maÅ‚Ä… rzecz, której siÄ™ boisz”
    “Zawsze pomyÅ›l, co zrobiÅ‚by przeciÄ™tny facet, a później tego nie rób”
    “Zawsze inwestuj w rozmowÄ™”
    “Bez prawdziwego zainteresowania kobiety nic nie może siÄ™ zacząć ani trwać”
    “Do rozwodu wystarczy jeden toksyczny charakter”

    Jak zdobyć dziewczynę w 12 randek
    Jak utrzymać związek
    PewnoscSiebieW90Dni.pl
    77 Technik Flirtu
    Wolność od pornografii i masturbacji w 90 dni
    Najlepsze miejsce do poznawania kobiet
    100 Rozmów z Kobietami
    124 Riposty na pytania kobiet
    Jak-Zdobyc-Dziewczyne.pl/mapa-sukcesu

    Podziel się w komentarzu swoim doświadczeniem o tym, przez jakie zachowanie nieśmiała dziewczyna okazuje zainteresowanie
    w zwiÄ…zku.

    jak zdobyc dziewczyne w 12 randek


    Jeśli spodobał Ci się artykuł, to odbierz bezpłatny raport i zaawansowane porady mailowe:

    Twój email posłuży tylko i wyłącznie
    do komunikacji między nami.

    VN:F [1.9.20_1166]
    Oceń Proszę Wpis:
    Rating: 4.7/5 (3 votes cast)
    Nieśmiała Dziewczyna - Zachowanie i Związek Z Nieśmiałą Dziewczyną - Jak Okazuje Zainteresowanie i Co Odpowiadać Na Jej Pytania o Uczucia? 23 Riposty, 4.7 out of 5 based on 3 ratings

    Podobne wpisy:

    Zostaw swój komentarz...

    { 20 comments… read them below or add one }

    Piotr June 1, 2022 at 21:54

    Hej Paweł,

    Może pamiÄ™tasz, może nie, ale jestem Twoim dÅ‚ugotrwaÅ‚ym klientem – bodajże od 2011 roku ;) .

    Rozwoju nigdy nie za dużo ;)

    Uważam, że moje umiejÄ™tnoÅ›ci prowadzenia rozmowy stojÄ… na dobrym poziomie, ale dziÄ™ki tym “124 ripostom” nauczyÅ‚em siÄ™ dużo bardziej droczyć, czyli to co najbardziej lubiÄ™. Takie dorosÅ‚e ciÄ…gniÄ™cie dziewczyn za wÅ‚osy ;)

    Najbardziej podobaÅ‚a mi siÄ™ riposta: “Wiem dokÅ‚adnie czego chcÄ™ w zwiÄ…zku, idź do domu i popatrz w lustro!” To byÅ‚o mega! Bardzo lubiÄ™ riposty dla staÅ‚ej dziewczyny w codziennych sytuacjach. BÄ™dÄ…c dość zabawnym chÅ‚opakiem czÄ™sto siÄ™gam po te mocniejsze żarty i czasami zdarza siÄ™, że przesadziÅ‚em. W staÅ‚ym zwiÄ…zku trzeba chodzić po cienkiej linii, żeby jej nie urazić.

    Lubię nie tracić kontaktu z Twoimi materiałami. Słuchanie nowych materiałów (czasami na spacerach słucham webinarów lub filmików na yt) pomaga, żeby być gotowym w każdej sytuacji i daje sporą dawkę pewności siebie przy zagadywaniu lub ogólnie w interakcjach międzyludzkich.

    PoleciÅ‚bym ten program przyjacielowi, nie mam żadnych uwag co do materiaÅ‚u – widać, że wymagaÅ‚o to od Ciebie kreatywnego podejÅ›cia do tematu i wymyÅ›lania tekstów na najczęściej pojawiajÄ…ce siÄ™ pytania ze strony kobiety.

    Nie polecałbym jednak tego na samym początku- fajnie jest mieć PSW 90 i Wolność od masturbacji. Te programy dobrze układają w głowie, do której można wkładać wiedzę z docelowych materiałów.

    Pozdrawiam,
    Piotr.

    Reply

    Paweł Grzywocz June 1, 2022 at 22:04

    Dzięki za odpowiedź i gratuluję nieprzerwanego rozwoju. Na tym polega sztuka budowania szczęśliwego życia, jak i udanego związku. Na nieustannym rozwoju. Jednym z największych błędów jest przyzwyczajanie się, branie za pewnik, rozleniwienie, rutyna, brak emocji, flirtu, humoru. Kobiety najczęściej narzekają na brak rozmowy, brak uwagi, mówią, że mężczyźni po 2 do maksymalnie 6 miesiącach przestają się starać, mając na myśli właśnie odkładanie tych wszystkich atrakcyjnych cech na półkę, bo już jesteście razem, więc nie trzeba być atrakcyjnym, co prowadzi potem do tkwienia ze sobą, zabicia szacunku, zainteresowania, a w konsekwencji do rozpadu relacji. To świetnie, że o tym pamiętasz i dzięki temu nigdy nie znudzicie się sobą i o to chodzi, aby mieć takiego partnera, partnerkę, z którym można inteligentnie rozmawiać i żartować.

    Reply

    Dawid June 1, 2022 at 21:56

    Ludzie sprzedajÄ… różne produkty w Internecie – fotografia, jÄ™zyki obce itd. ByÅ‚em sceptycznie nastawiony do Twoich pÅ‚atnych materiałów, że bÄ™dÄ… truizmy i jesteÅ› osobÄ…, co kosi naiwniaków na kasÄ™.

    To co zobaczyłem w kursie to jest totalne złoto i świadomość tego co działa, a co nie. Większość rzeczy przetestowałem popełniając błędy w relacjach kilka lat temu i te wszystkie porady, jak postępować są prawidłowe i dojrzałe.

    Wiedza, której uczą jacyś turbo-uwodziciele jest przydatna może w 5-10%. Reszta to bajki jak wrócić do byłej, jak spowodować by wróciła. Jakieś kursy, jak poderwać milfa (współczuje tym facetom takich wartości. Zamiast zdrowych wartości, to porno zamiast mózgu i krzywdzenie kobiet swoimi tekstami). Co to w ogóle poradnik dla milfów? Śmiech na sali.

    Te nagrania jak turbo-uwodziciel bajeruje dziewczynÄ™, a ta go spÅ‚awia, a on na siÅ‚Ä™ kontynuuje konwersacje i jeszcze mówi, że trzeba ominąć jej opory. Brak szacunku do samego siebie i wÅ‚asnego ciaÅ‚a w imiÄ™ “przygód” wyszalenia siÄ™ siÄ™ za mÅ‚odu by byÅ‚y “przepiÄ™kne wspomnienia”.

    Paweł przekazuje wiedzę dla wartościowych facetów, a jeśli inni nie chcą się zmienić, to w porządku. Jeśli tkwią dalej w samotności mając wymówki, że kobiety są złe, że lecą na kasę, że jest się brzydkim, to już taki nie ma wyboru. Jest słaby i takiego dziewczyna nie zechce by ją prowadził przez życie. W skrócie:

    - Szacunek do samego siebie
    - Komunikacja odnośnie potrzeb i błędów
    - Zdrowe podejście bez ego
    - Odstawienie pornografii do końca życia
    - Każda randka traktowana jako ostatnia
    - Wspieranie dziewczyny – trudne chwile
    - Rozmowa o wartościach zanim dojdzie do czegoś więcej
    - Bycie pewnym siebie, nie aroganckim.

    Jest tego dużo więcej.

    Pozdrawiam,
    Dawid.

    Reply

    Paweł Grzywocz June 1, 2022 at 21:57

    Dzięki bardzo za komentarz i gratuluję pracy nad sobą. Na stronie napisałem, że chciałbym się przyczynić do zmniejszenia ilości rozwodów w naszym kraju. Każda jedna osoba, która się przebudzi i zmieni jest warta tego celu, nawet jeśli są to pojedyncze osoby.

    Mało kto był tym zainteresowany, a jeśli już, to był osobą tzw. wszystko wiedzącą. Dlatego chcąc spotkać osoby podobne do mnie zacząłem prowadzić stronę i kanał. W skali kraju jest nas tak poniżej 1%, ale to i tak setki albo i tysiące razy więcej niż się spodziewałem i cieszę się, że nie tylko mnie ten temat interesuje.

    Reply

    Truth June 2, 2022 at 22:31

    Paweł, faceci jeśli nie okazują większego zainteresowania to dlatego że dziewczyny okazują go najczęściej jeszcze mniej I moim zdaniem to jest wbudowane w kulturę naszych dziewczyn. Z innych narodowości/kontynentów dziewczyny często dużo więcej inicjują kontaktu na samym początku relacji.

    To nie faceci boją się angażować, tylko szkoda im czasu na wyrzucanie w błoto swojej energii na okazywany brak albo mierny poziom zainteresowania/inicjatywy.

    Reply

    Paweł Grzywocz June 2, 2022 at 22:50

    W Azji kobiety same się podkładają, bo jak jesteś biały, to z założenia jesteś przystojny i bogaty, ale co to za sztuka takie dziewczyny przyciągać. Na zachodzie to normalne, że trzeba wykazać inicjatywę po męsku, prowadzić rozmowę, prowadzić relację. Popracować nad tym, jak zbudowanie zainteresowania w rozmowach, bycie pewnym siebie w rozmowie, przewodnikiem, liderem, zabawnym, tajemniczym, opowiadanie historii, budowanie wspólnych tematów, emocji, odwracanie ról, droczenie, żartowanie, inwestowanie w rozmowę, budowanie zainteresowania, zaufania, chemii. Następnie dzwonisz, aby umówić spotkanie.

    Np. pisanie kobiety odczytują jako brak zdecydowania, niepewność, czajenie się, dziecinadę, brak obycia z kobietami, brak planu, kolejny adorator, co pisze. Dlatego lepiej zbudować emocje twarzą w twarz, następnie zapytać o kontakt, najlepiej o numer telefonu, a następnie zadzwonić i zaproponować jej konkretne miejsce, dzień i godzinę spotkania oraz słuchać, czy poda wymówkę czy alternatywny termin a nie przejawiać jakiegoś koleżeńskiego i nieatrakcyjnego zachowania, jak szukanie akceptacji, aprobaty, przyzwolenia, bierność, niepewność.

    To facet prowadzi rozmowy, zmienia tematy, buduje emocje, proponuje spotkania, a kobieta podąża lub nie, a nieraz faceci oczekują, że od samego poznania się dziewczyna będzie ich gonić, a to się rzadko zdarza oraz tak robią desperatki oraz generalnie nie wypada, tylko z czasem kobiety okazują więcej inicjatywy.

    To facet na początku przewodzi w rozmowie, pyta o numer, dzwoni umówić spotkanie, prowadzi relację do przodu. Oczekiwanie, że ona będzie jakoś nawijać od samego początku jest odrealnione, tak samo oczekiwanie, że ona podchwyci jakieś zawoalowane propozycje zabicia czasu.

    Taka jest rzeczywistość, a z rzeczywistością lepiej się pogodzić i się do niej dostosować niż z nią walczyć i ją negować. Kobiety za to mają szereg innych problemów, że właśnie nie mogą sobie od tak podchodzić zagadać, do kogokolwiek, kto im się spodoba, tylko wysyłają sygnały zainteresowania albo nawet tego nie potrafią robić do końca świadomie, a faceci mają swoje problemy ze sobą, przez co podchodzą do nich potem same cwaniaki, imbecyle, z kolei ci normalni, ale nieśmiali się boją, więc nie zagadują albo tylko piszą przez neta, jak setki innych cicho-ciemnych, przez co kobiety wcale nie mają jakoś kolorowo, a my możemy sobie podchodzić, ile chcemy i do kogo chcemy i jak często chcemy, mamy dużo większą swobodę działania.

    Reply

    Truth June 5, 2022 at 22:21

    Paweł kupy nie trzyma się to co napisałeś:
    1) Mówisz że Azjatki podkÅ‚adajÄ… siÄ™, polecam zapoznać siÄ™ z historiÄ… eksperymentu Klaudiusz, w którym Å‚adne dziewczyny z Polski również jak Ty to ujÄ…Å‚eÅ› “podkÅ‚adaÅ‚y siÄ™” i inicjowaÅ‚y kontakt bardzo chÄ™tnie, tak dziaÅ‚a wÅ‚aÅ›nie zainteresowanie i test atrakcyjnoÅ›ci fizycznej i podobanie siÄ™/chemia. To co jak ktoÅ› jest faktycznie przystojny? że jeÅ›li mu jest Å‚atwo przyciÄ…gać dziewczyny to jest jego czyny i zachowanie jest mniej warte dlatego że ma wiele dziewczyn go chce ;D?
    2) Polki lecą na ciemną/śniadą karnację i co? Nie wszystkie, prawda ale większość choćby leci wysoki wzrost, to samo czyli kwestia upodobania, ale nie ma sensu szukać tam gdzie Cię nie chcą
    3) “Np. pisanie kobiety odczytujÄ… jako brak zdecydowania, niepewność, czajenie siÄ™, dziecinadÄ™…” Bzdura totalna, to by Tinder nie istniaÅ‚ i ludzie w internecie nie poznawali siÄ™ w ogóle. Tak jak rozmawiać to i pisać trzeba umieć
    4) “To facet na poczÄ…tku przewodzi w rozmowie, pyta o numer, dzwoni umówić spotkanie, prowadzi relacjÄ™ do przodu” Ciekawe że pominÄ…Å‚eÅ› oczekiwanie z grubsza podobnego zaangażowania w relacjÄ™ od dziewczyny W ogóle to już miaÅ‚eÅ› dowód na jednym audio 100 rozmów dziewczyn z ulicy z tym czÄ™sto iż księżniczkowata dziewczyna z jedne uważaÅ‚a rozmów uważaÅ‚a że facet powinien gonić ile fabryka daÅ‚a, ale na szczęście jej koleżank(i) na miejscu i znajomi księżniczki że mniej wiÄ™cej po równo na kontakt powinny obie strony zÅ‚ożyć

    W ogóle parę nie-Polek powiedziało mi że jeśli dziewczyna generalnie nie szuka kontaktu z facetem jest to są niezaineresowane na mają powiedzenie im iż Polki są pasywne i mają rozbuchane ego Interesujące prawda?

    Czytając Twoje materiały mam wrażenie że totalnie Twoim punktu odniesienia do normalnego zawiązywania relacji jest gonienie dziewczyny przez faceta na przykładzie Polki(bo podobno najlepiej/najłatwiej, ale komu(?) Jakby Polki statystycznie były modelowymi dziewczynami albo w ogóle było ich wystarczająco dużo tych nadających się do związku a Ty każesz szukać Polakom dziewczyn na miejscu bo ma być zdobywanie.

    Ciekawe też że bardzo często wyraźnie narzucasz odpowiedzialność facetom za rozwody i stan relacji nie wspominając symetrycznie o innych przyczyn i zrzucając tym winę z dziewczyn

    Czasem zastanawiam się po której jesteś stronie w tych swoich wypowiedziach czy facetów, rozsądku dziewczyn czy może chodzi o to że im więcej zamętu tym będziesz mieć lepszy rynek/więcej klientów

    Reply

    Paweł Grzywocz June 5, 2022 at 23:53

    Tak, wybranie toksycznej, nieszczerze zainteresowanej kobiety, z którą nie da się utrzymać związku jest błędem faceta, za który on ponosi 100% odpowiedzialność. Trzeba było taką kobietę na początku relacji rozpoznać i się z nią nie wiązać z powodu desperacji, zaślepienia, głupoty, niewiedzy. Tłumaczę to tutaj. Te internetowe pseudo eksperymenty niczego nie dowodzą poza tym, że atrakcyjny z wyglądu mężczyzna otrzymuje więcej początkowego zainteresowania niż inny. To wierzchołek góry lodowej, bo co z tego, że ktoś ma większe początkowe zainteresowanie u kobiet, skoro potem koncertowo zniechęca te kobiety do siebie po 1 randce lub po miesiącu, bo nie potrafi utrzymać ich zainteresowania, bazuje tylko na wyglądzie i nudzi się praktycznie wszystkim kobietom równie szybko, co je sobą zainteresował. Tak samo można by napisać, że piękne dziewczyny uzyskują więcej początkowego zainteresowania u mężczyzn niż inne. Nie ma w tym nic nadzwyczajnego. Każdy powinien dbać o swoją atrakcyjność fizyczną, jak i osobowościową. Przyciągnij wyglądem, zatrzymaj charakterem. 170 cm nie jest żadną przeszkodą, ponieważ jest mnóstwo kobiet, które mają 150-160 cm wzrostu i one nie patrzą na mężczyznę tylko przez pryzmat wyglądu. Polecam program https://PewnoscSiebieW90Dni.pl

    Oczywiście, że kobieta na początku relacji również powinna przejawiać zainteresowanie mężczyzną, ale ona przejawia to zainteresowanie właśnie poprzez akceptowanie propozycji mężczyzny, a także angażowanie się w rozmowę. Chodziło mi o zasadę, że podobnie, jak w tańcu, mężczyzna przewodzi, a kobieta podąża a nie odwrotnie. Oczywiście może się zdarzać odwrotnie, ale to rzadkość i dzieje się tak wtedy, gdy masz duży dowód społeczny, jesteś popularny w danym środowisku, lubiany, a także dobrze się prezentujesz wizualnie, to wtedy masz spore szanse, że dziewczyny będą wykazywać więcej inicjatywy i warto rozwijać życie towarzyskie, aparycję, osobowość, aby poznawać kobiety bardziej przy okazji, dzięki swojemu stylowi życia a nie na zasadzie samotnych łowów, że nikogo nie znam, nie mam znajomych, szukam tylko dziewczyny, tylko nawet jak jesteś gdzieś sam, to trzeba umieć się odpowiednio zachować, żeby to nie wyglądało na jakieś desperackie zaloty, co też jest wytłumaczone w https://PewnoscSiebieW90Dni.pl

    Odnośnie pisania, to chodziło o pisanie do dziewczyny, którą już znasz a nie o pisanie do nieznajomej dziewczyny z Internetu.

    WrÄ™cz przeciwnie, w materiaÅ‚ach tÅ‚umaczÄ™, że należy dbać o odpowiedni balans oraz pozwalać dziewczynie również gonić za TobÄ… i siÄ™ również starać o Ciebie, ale jednoczeÅ›nie należy być przez caÅ‚Ä… relacjÄ™ liderem, prowadzić relacjÄ™, prowadzić rozmowÄ™, prowadzić spotkania oraz stwarzać również kobiecie odpowiedniÄ… przestrzeÅ„, aby ona również mogÅ‚a wykazywać inicjatywÄ™, robimy to poprzez odpowiedniÄ… mowÄ™ ciaÅ‚a, postawÄ™, nastawienie, tajemniczość, tÄ™sknotÄ™, bycie wyzwaniem, bycie nieprzewidywalnym, to sÄ… fundamenty z programu “Jak zdobyć dziewczynÄ™ w 12 randek“.

    Reply

    Truth June 5, 2022 at 22:50

    “Taka jest rzeczywistość, a z rzeczywistoÅ›ciÄ… lepiej siÄ™ pogodzić i siÄ™ do niej dostosować niż z niÄ… walczyć i jÄ… negować.”

    Może Twoimi oczami uważasz że wszyscy faceci powinni szukać w Polkach niewiadomo czego, nie wszyscy i to się w Polsce zmieni i złamie się hipergamia tak jak Polki przestraszyły się Ukrainek;)

    “za to majÄ… (kobiety) szereg innych problemów, że wÅ‚aÅ›nie nie mogÄ… sobie od tak podchodzić zagadać..”

    Ale rozdawać ulotki już mogą i robić za HR klepiąc wiadomości/dzwoniąc w opór oferty pracy, nie? hahahah

    “a my możemy sobie podchodzić, ile chcemy i do kogo chcemy i jak czÄ™sto chcemy, mamy dużo wiÄ™kszÄ… swobodÄ™ dziaÅ‚ania.”

    No spoko mówisz to z perspektywy przeciętniaka 1,7 wzrostu z tych rozmów 100 przypadków na ulicy?;) Dodaj że nieudane podejścia bez odpowiedniej wystarczającej stopy zwrotu do podejść/rozmów powodują potężne obniżenie samooceny i terapeuta / depresja już wisi na horyzoncie

    Reply

    Paweł Grzywocz June 5, 2022 at 23:54

    Jest o tym artykuł tutaj

    Reply

    Truth June 6, 2022 at 20:36

    Paweł szkoda internetu pisać artykuł o zagadywnaniu na ulicy jak jakiś zdesperowany akwizytor Osobiście nie znam nikogo kto miałby dziewczyne z ulicy, statystyka też zaprzecza sensowności ulicy jako miejsca w którym poznały się pary

    W Twoim mniemaniu facet powinien podejmować wysiłek równy wyprawie krzyżowej by mieć/móc zasługiwać na dziewczynę, tym sie różnimy Ja uważam że relacje powinny być dostępne jak szklanka wody bo i tak trzeba włożyć kupę wysiłku w utrzymanie rozwój relacji Przecież każdy ma rodziców i tak że sa wyjatkowi że znasz/ich masz przez lata Ludzie z innych kontynentów uważają gmatwanie relacji ciągłym pajacowaniem czyli bieganiem za dziewczynami latami jest marnowaniem energii i czasu w życiu Ty uważasz że tak może być Ja uważam wtedy że dane środowisko dla kogoś nie działa I w kwestii zasadniczej czyli jak szybko Twoje metody zadziałają w poznawaniu popełniasz zasadniczy blad złotego młotka do wszystkiego twierdząc że potrzeba czasu na poznawanie, efekty W KAŻDYM PRZYPADKU bleble U jednego coś zadziała u drugiego nie Twoje materiały w ogóle nie poruszają takich różnic Jasne że trzeba sie ogarnąć ale jeśli ktoś miesiącami próbuje na różne sposoby to pora równolegle szukać za granicą I Ci którzy po Twoich materiałach odnosnie miejsc i nie znajdą w PL dziewczyny przyjdą do mnie albo moich znajomych Ale my nie bierzemy żadnych pieniędzy bo relacje nie są przeliczalne na walutę

    Hard way!=smart way

    Także od ciężkiego gonienia/stosowania tępo metod wyrośnie garb a nie pożądany efekt

    Reply

    Paweł Grzywocz June 6, 2022 at 21:16

    80-90% relacji jest z braku laku, niskiej jakości, z niskim lub zerowym poziomem zainteresowania. Wystarczy spojrzeć na tych naszych rodziców, bliskich, znajomych, jak się traktują w tych relacjach, często nawet nie potrafią się odnosić do siebie z szacunkiem przy ludziach, a co dopiero za zamkniętymi drzwiami. Tutaj artykuł na ten temat. O braku efektów jest webinar tutaj. Wszystko ma swoją przyczynę, tylko trzeba ją znaleźć i poprawić i nie zrzucać odpowiedzialności na czynniki poza naszą strefą wpływu, tylko skoncentrować się na tym, na co mamy wpływ i działać. Wówczas, stosując się do wszystkich zasad, które polecam nie ma takiej możliwości, żeby nie spotykać wielu interesujących i zainteresowanych kobiet, a spośród nich wybrać jakąś sensowną. Wiem, bo sprawdziłem na sobie, a czytelnicy też sprawdzili i skorzystali. Kluczem jest rzetelne przestudiowanie materiałów i zastosowanie się do instrukcji. Porzucenie błędnych przekonań, jak i życzeniowego i roszczeniowego myślenia. Wykonać odpowiednią pracę nad swoim życiem codziennie. O związkach z przypadku poleciłem artykuł z początku tego komentarza, że to są przeciętne relacje, niskiej jakości, rozpadające się, więc takie osoby płacą jeszcze większą cenę za swoje niepowodzenia, bo lepiej być samemu niż z niewłaściwą osobą, a potem płacić wielokrotnie więcej w postaci traumy, zranienia, pieniędzy, alimentów itd.

    Reply

    Truth June 7, 2022 at 18:44

    Ja zakładam że każdy kto dłużej szuka ma wystarczająca wiedzę związkowa w tym co teraz piszę Czytaniem Twoich czy innych materiałów nie zmienisz
    1) Swojego genotypu/wzrostu
    2) Maksymalnego pozytywnego wyglądu jaki jesteś w stanie osiągnąć / utrzymać
    3) Mentalności dziewczyn / środowiska
    4) Mechaniki fizyczności zainteresowania/chemii

    Także wybacz Paweł, jeśli w Polsce średnia wzrostu jest 1,78 u faceta i ktoś ma np 1,7 albo gorzej jeszcze mniej to analogicznie będzie znacznie mniej preferowany Innymi słowy działasz równolegle np w Azji gdzie średnia wzrostu nie jest Twoim wrogiem a tym bardziej jeśli parę naście miesięcy a co dopiero lat nie znajdujesz wysokiego zainteresowania u dziewczyn zainteresowanych zwiazkiem bo miłe na ulicy mogą być wszystkie i nic z tego wyniknie

    To wszystko ma miejsce i krytyczne znaczenie zanim zacznie sie rozmowa Dlatego zaklinanie materiałami że prędzej czy później ktoś tam sie trafi po iluś set próbach jest marnowaniem życia/czasu Czasem komuś niskiemu uda sie znaleźć porzadny związek na miejscu ale jakim prawem kazać wszystkim pozostałym szukać tak samo? Że niby prędzej czy później uda się? Naiwność i marnowanie życia A już Polki statystycznie nie sa ani modelowymi dziewczynami do zwiazku ani nie cieszą sie renomą na wśród opinii związkowej obcokrajowców nie wspominając podejścia iż zwykle znajdą 100 powodów czy wymówek do niezakladania rodziny Bo kto jak nie kobieta ma przede wszystkim jej chcieć? Facet przecież nie rodzi ani nikogo do tego nie zmusi

    W Warszawie już obserwuję co raz wiecej par Polak Azjatka/Latynoska etc także na szczęście nasi faceci wyruszają za granicę znaleźć porządną dziewczynę i to daje do myślenia iż nie widzą nie wiadomo jakiej świętości w naszycj witaminkach

    Reply

    unknown June 4, 2022 at 01:14

    “W Azji kobiety same siÄ™ podkÅ‚adajÄ…, bo jak jesteÅ› biaÅ‚y, to z zaÅ‚ożenia jesteÅ› przystojny i bogaty, ale co to za sztuka takie dziewczyny przyciÄ…gać. ” Panie Pawle skÄ…d pomysÅ‚ że co za sztuka takie kobiety przyciÄ…gać:).Wg mnie jest to znaczne uÅ‚atwienie kontaktu z dziewczynÄ… i przeskoczenie od razu na wyższy poziom znajomoÅ›ci. Mnie by to pasowaÅ‚o:)
    PS To nie będzie się tyczyło wszystkich azjatek, np na Koreanki, Japonki i Chinki może to nie zadziałać. Na Filipinki i Tajki to zadziała.

    Reply

    Mz. June 4, 2022 at 18:53

    Super, że piszesz/nagrywasz ów artykuły i takie przypadki opisujesz i dodajesz do tego ogólne podejście jakie powinniśmy mieć. Kto kupił od Ciebie materiały[mega zmieniające życie] i poprzestał na nich, nie czytając darmowych artykułów robi głupotę.
    Jak Ci ostatnio wspominaÅ‚Ä™m, wpadÅ‚em na swojej skrzynce mailowej na Twój newsletter z 2015 – w formie nie artykuÅ‚u na Twojej stronie, a w formie bezpoÅ›redniego tekstu na skrzynkÄ™ mailowÄ… – i tam bylo o wytrwaniu w suszy randkowej, niczym w biznesie/budowaniu sylwetki – by sie nie zrażać, pracować nad sobÄ…. To mnie zmotywowaÅ‚o ostatnio. By nie popaść w ‘byleby mieć randkÄ™’ – dla jakiegoÅ› dowartoÅ›ciowania siÄ™. Bo poćwiczyć już raczej nei potrzebujÄ™.

    ‘Syt z ostatniej chwili’:
    2 tyg temu wziÅ‚Ä™m na imprezie od dziewczyny nr [dotykaÅ‚a mnie w rozmowie, mega zainteresowana, w peÅ‚ni zaangażowana], ale jakoÅ› no wstrzymaęłm sie z dzwonienia do niej po tym jak po paru dniach[po 5] na imprezie jÄ… spotkaÅ‚Ä™m i widziaÅ‚em takie naburmuszenie, że nie mogÅ‚a na mnie spojrzeć – to mnei zniechÄ™cilo trochÄ™. Ale idÄ…c w myÅ›l, tak jak mówisz, by takÄ… niedowartoÅ›ciowanÄ… trochÄ™ dowartoÅ›ciować – tak też robiÅ‚Ä™m w tej formie, że bralem j Ä… do taÅ„ca i sobie z niÄ… porozmawiaęłm by pokazać, że jÄ… dostrzegam i nie zlaÅ‚em. No i tak spotkaÅ‚em jÄ… chyba z 2/3 razy na tych imprezach od momentu zabrania numeru i nie dzwonienia do niej, każdorazwo wÅ‚aÅ›nie jÄ… braÅ‚Ä™m tak do taÅ„ca i troche do porozmawiania, gdzi ebyÅ‚a zaangażowana, ale juz z dotykiem widzialem, ze sie cofnęła/powstrzymaÅ‚a mimo ze chciaÅ‚a jakos pacnać.
    Ale też no inne kobiety bardziej mi sie podobają i z jednej strony nie chce robić sobie właśnei takiego kwasu i jej nadzei, skoro wiem ze ją będę widywać, a z drugiej strony troche mi żal jej zainteresowania i nie sprawdzić jej bardziej na randkach. Ale no jak kobieta takei coś odwala to mnie zniechęca bo wiem, że bede ją widywać i ewentualne problemy będą.
    Oczywisćie znam odpowiedź. Przeboleć to bym musiał, sprawdzić ją by sie nie gryźć tak jak teraz, a potem ewentualnie ją odpuścić i na imprezie mieć wylane, być dalej miłym, brać do tańca chwile porozmawiać po kumpelsku, ale potem inne zagadywać.

    Ale ostrożny jestem bo np. Ostatnio inna dziewczyna z imprezy, po tym jak zabraelm od niej nr i potem sobie z znajomymi na imprezie rozmawiaelm, gdy ta wychodzila z imprezy mijajac mnie jak rozmawiaelm z znajomą walnęła do nas, ale w pozytywnym, żartobliwym tonie z uśmiechem na twarzy, tylko dało sie wyczuć zazdrość i w sumei pokazała tym swój kontrolujący/zaborczy charakter[dodam, że to w dodatku wtedy byla dziewczyna która byla zaręczona], który może sie przejawić własnie takimi akcjami co mnei zniechęciło do niej, jej tekst: czy od wszystkich dziewczyn z imprezy mam numer.
    Potem jakiś miesiąc później na imprezie wzięła chciała ze mną koneicznie porozmawiać i mi powiedziała, że zaręczyny zerwane przez jej faceta i mi dała o tym znać, że jest wolna. Ale juz powyższe jej zachowanie zabiło moje zainteresowanie, mimo ze mi sie bardzo podobała.

    WracajÄ…c do tej o której pierwotnie tu zaczÅ‚Ä™m pisać – widzÄ™, że to mega test dla takiej kobiety jak sie zachowa, gdy nie zadzwoniÄ™ od razu od momentu zabrania numeru i pare dni później jesteÅ›my na tej samej imprezie. A szkoda mi takiej imprezy odpuszczać w imie niedostÄ™pnoÅ›ci przed takÄ… dziewczynÄ…, po takim zabraniu numeru i domyysłów że ona bedzie na kolejnej imprezie. Pytanie, czy powyższe, czyli chodzenie dalej na kolejne imprezy gdy wiemy, że dziewcyzna od której wzielismy nr na niej bÄ™dzie a jeszcze 5 dni nie mineÅ‚o – czy to jest spoko – wydaje mi sie to być mega testem dla takiej dziewczyny i jej charakteru, która ta w tym przypadku troche oblaÅ‚a to i mnie zniechÄ™ciÅ‚a. Ale jak jÄ… widujÄ™ i wezmÄ™ do taÅ„ca to sobie mówiÄ™: “cholera, msuze sie z niÄ… umówić, sprawdzić jak bÄ™dzie, szkodabybyÅ‚o odpuscić nie sprawdzjÄ…c jej”. Ale tez obserwujÄ™ siebie i na tej imprezie inne kobiety mnie bardziej interesujÄ…, a tÄ… w/w mam troszke mniejsze zainteresowanie, ale mam – takie ze chetnie bym jÄ… sprawdziÅ‚.

    Reply

    Paweł Grzywocz June 4, 2022 at 22:19

    Po pierwsze ta dziewczyna, która zerwała zaręczyny i Ci o tym powiedziała oraz okazała zazdrość, pytając czy masz numer od wszystkich dziewczyn na imprezie, to jest bardzo zainteresowana i to są duże oznaki zainteresowania. W dodatku zerwanie zaręczyn wymaga pewnego rodzaju odwagi, świadomości, pewności siebie. Mnóstwo kobiet i mężczyzn brnie w zaparte, z przyzwyczajenia, co jest głupotą, więc jak ktoś zrywa zaręczyny, to szacunek. Lepiej późno niż nigdy. W dodatku ona Ci się bardzo podobała, a to rzadkość u Ciebie. Dlatego niepotrzebnie się do niej zniechęciłeś i niepotrzebnie tak negatywnie odebrałeś jej komentarz o zbieranie numerów. Należało to potraktować, jak komplement oraz oznakę wysokiego zainteresowania, nie wspominając o poinformowaniu Ciebie o zerwanie zaręczyn. Na Twoim miejscu natychmiast bym do tej dziewczyny zadzwonił i ustalił termin spotkania.

    A odnośnie pozostałych dziewczyn, od których bierzesz numer, a potem spotykasz na imprezie, to jest kwestia poczucia wyjątkowości, romantyczności, tajemniczości. Kobiety nie powinny wiedzieć, jakie masz powodzenie u kobiet, tylko powinny się zastanawiać, domyślać, główkować, jak duże masz powodzenie i jak wysoko one są na liście Twoich priorytetów.

    Natomiast, gdy po zabraniu numeru telefonu one znowu Cię widzą na takiej imprezie, to wtedy utwierdzasz je w przekonaniach i podejrzeniach, że pewnie jesteś bawidamkiem albo chłopakiem, który szuka gwiazdki z nieba, a ona jest dla Ciebie tylko jedną z wielu opcji albo wręcz opcją zapasową, jak lepszej nie znajdziesz oraz, że była dla Ciebie jakimś workiem treningowym do potańczenia i zabrania numeru. Podczas, gdy one powinny się zastanawiać nad tym, kim dla Ciebie są, gdy znikniesz na te 5-7 dni z tego miejsca, a Ty swoim zachowaniem wprost im pokazujesz, że szukasz lepszej, przez co one potem mają prawo kręcić nosem, bo jesteś niedyskretny w tych swoich działaniach. Radziłbym po zebraniu kilku numerów zmienić klub na najbliższy tydzień, obdzwonić te dziewczyny, zobaczyć, która przyjdzie na spotkanie, a jak znajdziesz taką, która Ci się bardzo podoba, to przestań tam chodzić albo chociaż zmień dni, w które tam chodzisz, żeby jej nie spotykać tam.

    Jak Ci się dziewczyna nie podoba do końca, to ryzykujesz jedynie ewentualnymi ploteczkami, łatką podrywacza albo niczym, bo prostu jej nie zaprosisz na spotkanie i tyle, ale jeśli spotkasz dziewczynę, która Ci się bardzo podoba, to lepiej zniknąć z tego miejsca, żeby się zastanawiała, gdzie przebywasz, z kim, co robisz, kiedy się odezwiesz, dlaczego się nie odzywasz od razu, a jak ona Cię zobaczy, że balujesz, to już sobie dośpiewa, że może kobieciarz, może niezainteresowany, może trzymasz ją w zapasie.

    Reply

    Mz. June 5, 2022 at 21:30

    Facet zerwaÅ‚ zarÄ™czyny, nie ona. Ona mi na starcie rozmowy zapoznawczej powiedziala, ze jest zarÄ™czona i ze nie jest zainteresowana a numer daÅ‚a gdy powiedziaelm ‘za pół roku sprawdze czy jestes po slubie’, a potem jak ten ‘uciekÅ‚’ od niej to ta mi daÅ‚a o tym znać. StÄ…d też mówie, że raz ze ta dziewczyna tak sie zachowaÅ‚a z tym palniÄ™ciem na gÅ‚os o tych numerach, a dwa, że goÅ›c jÄ… zostawiÅ‚ wiec jedno i drugie juz troche mówi o niej, ze trzeba uważać.

    Ale no, odpuscze sobie pare imprez i bede sie umawiac nawet z takimi których nie jestem pewny bo moze cos mi sie wydaje.

    Reply

    Paweł Grzywocz June 5, 2022 at 23:36

    To nie ma znaczenia, że gość od niej uciekł, bo ona sama go tego doprowadziła na skutek zabitego, nieszczerego zainteresowania. Dla Ciebie mogłaby być zupełnie inną kobietą, gdybyś ją odpowiednio zainteresował i ustawił. Poruszasz się w kwestiach domysłów a nie faktów. Poszedłbyś chociaż na jedną randkę z nią, to miałbyś jakiekolwiek pojęcie, a tak to jest sporo gdybania i obrażania się o głupoty.

    Reply

    Mz. June 10, 2022 at 01:19

    ZrobiÅ‚em teraz tak wÅ‚Ä…Å›nie jak mówisz- WychyliÅ‚em gÅ‚owe z strefy komfortu – w wieczór w który zwykle chodzÄ™ do jednego tanecznego klubu poszedÅ‚em gdzies indziej. Dawno tak sie nie wychylaÅ‚em. Tylko w moim miescie jest jeden klub gdzie tancerze chodzÄ… i jest przyzwoicie, pozostaÅ‚e to sÄ… takie co sÄ… osoby które kompletnie nie umiejÄ… taÅ„czyć, zdarzy siÄ™ pereÅ‚ka czasem. Ale to głównie picie i powierzchowność w takich miejscach. I tak, do jednego klubu zajrzaÅ‚Ä™m przez szybe – a tam przeÅ›liczna dziewczyna, która widze ze dobrze sie rusza, ze swojÄ… koleżankÄ… jako jedne z jedynych na parkiecie – no najlepsza okazja jaka moze sie zdać, którÄ… oczywiscie wykorzystalem. No to troche poczeaklem na dobry moment, ja tam bylem w bluzie i z plecakiem, ale mimo to wbiÅ‚em bo tak mi sie podobaÅ‚a i dobrze sie ruszaÅ‚a. Wzialem do taÅ„ca.. [inne dziewczyny przy barze na nas sie wpatrywaly, palcami pokazywaÅ‚y, robielm sobie jaja i pistolet z rÄ…k tej z którÄ… taÅ„czylem robielm i strzelaÅ‚Ä™m do tych co przy barze siedzieli ;D] i tu bede troche poweirzchowny: tak zadbana sylwetka u kobiety wÅ›ród polek jak u tej z którÄ… taÅ„czylem… to jest 1 na 200 kobiet.. bardzo rpzyjemnie mi siÄ™ z takÄ… tanczyÅ‚o. MaÅ‚o kiedy siÄ™ zdarzajÄ… normalne dziewczyny, które majÄ… tak zadbanÄ… sylwetkÄ™. Niesamowita rzadkość. OkazaÅ‚o sie ze ta dziewczyna nie jest z polski tylko z wizytÄ… w moim miescie na wesele przyjechaÅ‚a. :(
    Potem poszedÅ‚Ä™m do innego klubu – tÅ‚um ludzi, w tym jakies drechy/karki [klub fajny, super muzyka - aż rwaÅ‚o mnie do taÅ„ca, dj którego kojarze, ale sÅ‚ynny wlasnie z takiego towwarzystwa], przez godzine staÅ‚Ä™m dreptajÄ…c samemu do beat’u i obserwujÄ…c parkiet w poszukiwaniu jakiejs dziewczyny która przejawia potencjaÅ‚ na danie sie prowadzić w taÅ„cu – nie widzialem żadnej, żadnej dziewczyny której ruchy wskazywaÅ‚yby na to że choć podstay ogarania, a taÅ„czyć z takÄ… co ma w rÄ™ku drinka i jest narozbierana to srednio mi sie widzi. Fajne uczucie, że to ja wybieram i jakbym zobaczyl takÄ… co mi odpowiada to bym podziaÅ‚aÅ‚, ale tam nie bylo z czego wybierać. Ale poobserwowaÅ‚em jak ultra bezposrednio niektorzy faceci dziaÅ‚ajÄ…. Jedna dziewczyna zwróciÅ‚a mojÄ… uwagÄ™, ktora wyglÄ…dala normalnie, a nie na imprezowiczkÄ™: naturalna twarz, a nie żadne rzÄ™sy jak grzebieÅ„ i napompowane usta, żaden wyeksponowany brzuch/piersi jak wiekszosc dziewczyn stamtÄ…d. Naturalna, Å‚adna buzia super uÅ›miech[który zwroicl moja uwage] i ubrana normalnie. Gość – taki napalony byczek[mowie na takich co majÄ… taki wzrok, posture miaÅ‚ normalnÄ…, elegancki, i mega pewny siebie w tym dziaÅ‚aniu] z tym strasznym napalonym wzrokiem, podszedÅ‚ do niej i na start juz do caÅ‚owania siÄ™.
    Takie oczy miałęm. o.o Odzwyczailem sie od takich widoków bo chodzę w miejsca gdzie tego nie ma tylko ludzie normalnie tańczą. Przyczepil sie do niej jak pies do psiego ogona, ona unikała ciągle tego całowania gdy ten próbował- on dalej co chwile próbował, nawydotykał ją w tańcu, ale ta z nim tańczyła dalej blisko, hmm, niby to wyglądalo że z uprzejmosci, musial miec gadane bo jej znajomych tez zagadywał gdy gdzies poszli. Nie odczepiał się. ;D Ale tne wzrok napaleńca, dziwie sie tej dziewczynie że go nie zlała jakoś a byla dla niego uprzejma, ale no wiadomo.. taka będzie chciała sobie tez pokorzystać, potańczyć, poprzytulać się z kimś pewnym siebie, wypić darmowego drinka i jak taki będzie uparcie przyczepiony jak rzep to albo mu zapewne z braku laku, Albo poprostu potańczy, pobawi sie na imprezie i potem takiego zapewne oleje.

    Także czuje sie zainspirowany, oczywiscie nie powyżej wspomnianym gościem tylko motywem z bywaniem w innych, alternatywnych miejscach gdzie moze akurat sie perełka trafi, niż tylko w tym jednym klubie gdzie bywają dziewczyny z ktorymi sie umawiam lub potancjalnie bede umawiać. ;)

    1 na 200 tancerek*, nie polek ;D, albo bardziej kobiet które ja poznaje w miejscach z kontekstem.

    I oczywiscie nie skupiam sie na tej powierzchowności. ;) Tylko dodalem to jako ciekawostke. To nei jest jakis moj wyznacznik, ów sylwetka tj. w tym przypadku tu chodzi o pupeczke. To jedynie sprawia, ze mam ULTRA motywacje by do takiej podejść, zadziałać i ją sprawdzać jaka jest.

    jaki jest charakter takiej kobiety.. ;D

    Reply

    Paweł Grzywocz June 10, 2022 at 14:24

    Tak, kompletny brak asertywności tej dziewczyny. Zauważalne jest również to, że ładne dziewczyny też mają problemy ze znalezieniem kogoś normalnego. W 90% procentach przypadków muszą wybierać między niezdecydowaną łajzą, która się boi, nie wie, co ma robić, czai się, nie ma gadki, jest raczej drętwy, więc tacy albo do niej nie podchodzą albo szybko się zrażają, bo nie potrafią prowadzić kobiety w tańcu, w rozmowie, w relacji, więc jak ona ich nie poprowadzi, jak małego chłopczyka, to on się zniechęci i straci grunt pod nogami, zestresuje się i atmosfera padnie. A taki napaleniec działa na oślep i zbyt agresywnie, ale przynajmniej zdecydowanie oraz ma jakieś totalne podstawy, że pogada ze znajomymi, coś tam się pospouchwala z ludźmi i jako tako leprze to niż nic. Dziewczyna albo się tylko dowartościowuje albo wykorzysta jako pantofla do kontrolowania przez jakiś czas, a niektóre nawet z takim zostaną na lata, bo lepsze to niż nic, bo taki mają wybór takie dziewczyny w 90% przypadków: nic, czyli łajzy, które nie podchodzą albo robią to mega niepewnie siebie i krępująco albo cwaniaki, co cisną z gazem do podłogi. Po pewnym czasie samotności i frustrujących poszukiwań, który może trwać krócej lub dłużej, bo wiele dziewczyn w ogóle nie potrafi być samych nawet przez krótki czas i zawsze mają jakiegoś ciecia, a inne się poddają po paru kwartałach albo po paru latach, są załamane, że nie ma normalnych facetów, więc zaczynają rozważać, że może taki napaleniec jest lepszy niż nic. Może będzie się starał, latał za nią, skakał, nieba jej przychyli. Nie są nimi jakoś specjalne zainteresowane, ale lepsze to niż nic. I tak może wyglądać nawet większość związków, w granicach 75% przypadków.

    Z facetami jest identyczna historia. Różnica polega na tym, że popełniając w kółko te same błędy odpychają od siebie najbardziej skutecznie te atrakcyjne, ładne dziewczyny, bo one mają duże branie, więc łatwo odsiewają facetów. Następnie zaczynają celować w dziewczyny poniżej swoich oczekiwań, które im się do końca nie podobają, ale one nie mają takiego powodzenia, więc są bardziej zdesperowane, zainteresowane nimi. W ten sposób względnie łatwo taką zdobywają (podobnie, jak ta nieasertywna dziewczyna tego napaleńca), ale nie są nimi szczerze zainteresowanie, są z nimi z braku innych opcji, bo lepsze to niż nic.

    W ten sposób zarówno mężczyźni, jak i kobiety tkwią ze sobą w byle jakich relacjach, na siłę, niezrównoważonych, w których jedna strona jest ofiarą, a druga pijawką, jest to nagminne.

    Dlatego nie ma czego zazdroÅ›cić tego napaleÅ„cowi. ByÅ‚ po prostu szybszy, że on pierwszy zaczÄ…Å‚ z niÄ… taÅ„czyć, a ona okazaÅ‚a siÄ™ na tyle sÅ‚aba psychicznie, że go nie odgoniÅ‚a od razu. To z kolei sygnaÅ‚, że dziewczyna nie potrafi być sama i dowartoÅ›ciowuje siÄ™ uwagÄ… facetów, wiÄ™c bardzo dobrze, że “nie zdążyÅ‚eÅ›”, że siÄ™ do niej zbliżyć. Åšwietne obserwacje odnoÅ›nie nieudolnego nawiÄ…zywania relacji zarówno przez mężczyzn, jak i kobiety. Nie jest to jednak cel, który Ci przyÅ›wieca, gdy szukasz kobiety, która szczerze Ci siÄ™ podoba z wzajemnoÅ›ciÄ… i trzeba być Å›wiadomym tego, że droga do sukcesu, czyli takiej relacji opartej na szczerym, obopólnym zainteresowaniu jest samotna i zdecydowanie dÅ‚uższa niż droga innych ludzi, którzy idÄ… na tzw. Å‚atwiznÄ™, biorÄ… co jest, kierujÄ…c siÄ™ np. wyÅ‚Ä…cznie wyglÄ…dem, bo w przypadku tej dziewczyny, to ona przymknęła oko na wszystkie bÅ‚Ä™dy tego goÅ›cia, bo widocznie jej siÄ™ podobaÅ‚ z wyglÄ…du, ale w dÅ‚uższej perspektywie to mu nie wystarczy, aby utrzymać jej zainteresowanie i prÄ™dzej czy później zobaczysz go znowu, jak napastuje kolejnÄ… dziewczynÄ™. Być może jego cele w ogóle jest zaliczanie tych dziewczyn i pobawienie siÄ™ nimi, a potem kolejna, ale one nie wiedzÄ…, jak to sprawdzić albo sÄ… tak gÅ‚upie, naiwne i niedowartoÅ›ciowane, że godzÄ… siÄ™ na takie traktowanie, zakÅ‚adajÄ…c, że “tacy sÄ… faceci” i nigdy nie wiadomo, o co mu chodzi, podczas gdy jest to oczywiste, o co mu chodzi, skoro podchodzi do nieznajomej osoby i siÄ™ z niÄ… caÅ‚uje. Jest to też charakterystyczny klimat i rodzaj ludzi w Å›rodowisku klubowym.

    Stąd przeświadczenie u wielu kobiet i mężczyzn, że spotkanie kogoś normalnego w klubie jest prawie niemożliwe i ludzie z klubu chcą się tylko pobawić i mają rację, mają uzasadnione obawy, że ludzie z klubu nadają się tylko do jednego, do zabawy i nic poza tym. Zdarzają się od tego wyjątki oczywiście. Nie ma złotej reguły, gdzie spotkamy właściwą osobę. Wszędzie można spotykać nieodpowiednie osoby. To normalna zasada statystyki.

    Spróbuj np. sprzedać swój samochód na rynku w centrum miasta. To będzie bardzo trudne. 90-90% osób nie będzie akurat zainteresowana tym modelem albo nie będzie zainteresowana akurat w tym momencie ich życia, bo już mają samochód i akurat nie zmieniają w najbliższym czasie. To zupełnie normalne i to nie oznacza, że z Twoim samochodem jest coś nie tak. Może gdybyś pojechał tym samochodem na zlot pasjonatów tej marki, to byłoby prościej znaleźć nabywcę, ale też nie od razu. Kwestia statystyki i grupy docelowej. Tak działa świat. Randki i poznawanie się to również sprzedaż i gra liczb.

    Odpowiednia prezentacja i wielkość grupy odbiorców pozwala zwiększyć ilość osób zainteresowanych. Miejsca mogą być lepiej lub gorzej nasycone zainteresowanymi osobami, ale nie ma w tym żelaznych reguł i można spotkać właściwą osobę wtedy, gdy się tego nie spodziewaliśmy, oczywiście pod warunkiem, że regularnie przebywamy poza domem i rozmawiamy z możliwe dużą ilością nowych osób, aby budować swoją sieć kontaktów, obycie towarzyskie, nowe możliwości.

    Jakkolwiek oportunistycznie by to nie brzmiało, to nie ma sensu się przed tym wzbraniać, ponieważ takie są reguły gry. Tak samo, jak praktycznie nie da się sprzedać samochodu bez wystawiania go na sprzedaż albo co najwyżej ktoś go będzie chciał skupić znacznie poniżej ceny rynkowej (co odpowiada związkowi z braku laku, z osobą poniżej swoich racjonalnych oczekiwań), tak też prawie niemożliwe będzie znalezienie ładnej i zainteresowanej dziewczyny bez odpowiedniej ilości, jak i jakości naszej prezentacji, a nawet czasami refleksu, bo nigdy nie wiadomo, co by było, być może ta dziewczyna byłaby Tobą zachwycona i uważałaby, że trafiło jej się spotkanie Ciebie, jak ślepej kurzej ziarno i ubóstwiałaby Cię do końca życia. Ciężko to sprawdzić, jeśli ona będzie kontynuować relację z tym napaleńcem i już jej nie spotkasz.

    Natomiast część rynku, czyli część potencjalnych odbiorców, klientów nie jest bardzo świadoma, nie mają dokładnie sprecyzowanych oczekiwań, tylko chcą zaspokoić jakąś potrzebę, odhaczyć temat. Wchodzą do komisu, kupują po kolorze i wychodzą. Podobnie działa część mężczyzn i kobiet. Chcą odhaczyć jakiś temat, ale nie wiadomo, jak ich świadomość zmieniałaby się w czasie.

    Zmierzam do tego, że nawet gdybyś kiedyś zainteresował sobą dziewczynę, która miała trudności w znalezieniu kogoś, kto się jej podobał, czyli jak zdecydowana większość kobiet i mężczyzn, to najprawdopodobniej dostarczyłbyś jej zupełnie nowego spojrzenia, nowej jakości relacji, postępując zgodnie z zasadami atrakcyjności.

    Ten problem dotyczy zarówno kobiet, jak i mężczyzn. Większość kobiet i mężczyzn twierdzi, że nigdy albo bardzo rzadko spotykają osoby, które naprawdę im się podobają, a jak już im się to zdarzy, to taka osoba jest zajęta albo nie jest nimi zainteresowana.

    Wynika to zarówno z braku świadomości w poszukiwaniach, zbyt małych statystyki, zbyt małej grupy docelowej, jak i z braku odpowiednich umiejętności, poczucia wartości, pewności siebie, obycia, flirtu, że nawet, gdyby spotykały ludzi, którzy im się podobają codziennie, to nie potrafiliby się zaprezentować na tyle dobrze, aby je sobą zainteresować. Pewnie z czasem nabraliby wprawy, gdyby taka sytuacja przytrafiała im się codziennie, ale wtedy znowu wracamy do zbyt małej ilości poznawanych osób, co wymaga świadomego działania, przez co takie osoby nigdy takiej wprawy w budowaniu zainteresowania nie wyrabiają.

    Dotyczy to znacznie więcej mężczyzn niż kobiet, ponieważ u kobiet to rzadziej występuje, ale też jest taka grupa tych, które się słabiej prezentują, zarówno wizualnie jak i z osobowości. Natomiast wokół kobiet zawsze ktoś tam się kręci, nawet te mniej atrakcyjne są podrywane przez różnych desperatów. Natomiast samotnego, niewygadanego faceta praktycznie nikt nie poderwie.

    Nieśmiała dziewczyna się nim raczej nie zainteresuje, chyba że przez jakieś pisanie przez neta przez przysłowiowe pół roku.
    Dusza towarzystwa raczej też nie, bo woli kogoś na podobnym poziomie pewności siebie.
    Taka normalna też zazwyczaj nie, bo jej nie wypada. To facet powinien wyjść z inicjatywą.

    Znajdywanie partnera życiowego i budowanie poczucia wartości to jest życiowe zadanie, które jest nieodłącznym elementem poczucia wartości, tożsamości, sprawczości, odpowiedzialności za swoje życie. Komu się nie chce świadomie budować poczucia wartości, relacji, kompetencji z tym związanych równie dobrze mógłby narzekać, że nie chce mu się szukać pracy, uczyć zawodu, dążyć do samodzielności.

    Mawiają, że na pracę przynajmniej mają wpływ, a na wymagania kobiet już nie mają wpływu, ale to odwieczna wymówka i zakrzywianie rzeczywistości, bo przecież pracodawcy też mają wymagania i to nieraz ogromne lub niemożliwe do spełnienia, a mimo to raczej nie rezygnują z poszukiwania pracy, chociaż tacy też się zdarzają. Próbują zwiększyć swoje kompetencje, aby sprostać wymaganiom na rynku pracy. Na rynku randek i relacji jest podobnie. Dlatego też zwiększają swoje kompetencje i szanse.

    Natomiast osoby, które tego nie robią, zarówno na rynku pracy, jak i na polu relacji, to robią tak na własne życzenie albo mają inne przeciwności, które im to bardzo utrudniają, jak kalectwo, bankructwo, trwałe lub przejściowe problemy, które absorbują ich niemal w 100%, że nie mają teraz głowy do tego, aby rozwijać się towarzysko.

    Pozostali muszą sami chcieć sobie pomóc i tej pomocy sobie dostarczać poprzez samorozwój, kształcenie, praktykę. To indywidualna decyzja, jak każda inna i konsekwentne dążenie do celu.

    Natomiast przypadek nie jest tutaj żadnym sukcesem. Mamy z 80% lub więcej ludzi, którzy nienawidzą swojej pracy. Wynika to z nieświadomego działania i kierowania się desperacją. Podobnie jest w kwestii zdrowia, sylwetki, udanych relacji. Nie ma nic za darmo w tych kwestiach i o wszystko trzeba dbać, w szczególności, jeśli akurat mamy dobre zdrowie, pracę, relacje, to tym bardziej trzeba o nie świadomie dbać, żeby się nie rozpadły. Takie jest życie.

    Gdy nie wiesz, czego chcesz, to dostaniesz to, czego nie chcesz. Pośpiech jest złym doradcą. Lepiej być samemu niż z niewłaściwą osobą. Jeszcze rozumiem, że można nie lubić swojej pracy, bo za coś trzeba żyć i coś trzeba jeść, ale randki i związek to już bardziej opcjonalna potrzeba, która może przysporzyć więcej problemów, nerwów i długów niż pożytku stąd wskazana jest wysoka ostrożność.

    PamiÄ™taj, nie ta, to kolejna, a dziewczyny, które nie potrafiÄ… powiedzieć “nie” to żadna strata.

    Reply

    Leave a Comment

    Previous post:

    Next post: