Dziewczyna Opowiada o Swoich Byłych i Wspomina o Byłym – Co Robić?

by Paweł Grzywocz on 12 January 2017

Jak nie zostać tamponem emocjonalnym, gdy dziewczyna opowiada o swoich byłych ani jej nie urazić, gdy nie chcesz o tym w kółko wysłuchiwać?

“Paniczne unikanie tematu jej byłych chłopaków pokazuje, że się czegoś boimy, jesteśmy zazdrośni o jej przeszłość, nie potrafimy słuchać, nie potrafimy udzielić dziewczynie wsparcia, nie mamy dystansu do tych spraw.”

dziewczyna wspomina o byłym

Gdy dziewczyna opowiada o swoich byłych chłopakach, to zapytaj ją wtedy, co zrobili źle, że ona ich rzuciła.

Dziewczyna wspomina o swoim byłym, aby sprawdzać, jak na to zareagujesz albo chce się wygadać.

Dziewczyna opowiada o swoich byłych – wysłuchaj i zmień temat

Nie ucinaj od razu tematu, tylko skoro już dziewczyna wspomina o byłym, to spytaj ją, dlaczego go rzuciła…

Czy dlatego, że był kontrolującym macho czy dlatego, że stał się nudną łajzą i brał ją za pewnik.

W ten sposób pokazujesz delikatnie, że rozumiesz kobiety oraz przyczyny rozstania.

Nie chwal się jednak swoją wiedzą ani nie wymądrzaj, aby dziewczyna nie pomyślała, że jesteś jakimś psychologiem i mądralą.

Obracaj czasami swoją wiedzę na tematy damsko-męskie w żart i zgrywaj nieraz głupiego, np. mów, że “facet, który podporządkowuje całe swoje życie kobiecie jest bardzo oddany i zakochany oraz tak powinno być, że nie widzi świata poza nią.”

Nie przechwalaj się, że wiesz, że to nie do końca tak działa oraz, że…

Nawet najbardziej oddany facet może dostać kiedyś kopa, bo “był zbyt dobry”

Nie poniżaj innych facetów, aby się wywyższać ich kosztem. Rozmawiaj na te tematy lekko i z humorem, aby nie wiedziała, czy zgadłeś, czy masz dobrą intuicję, czy faktycznie tak dobrze rozumiesz te sprawy.

Możesz także z uśmiechem i dystansem powiedzieć jej, że nie chcesz w swoim życiu powielać błędów jej byłych.

To bardzo pewne siebie oraz pokazuje, że jesteś tytanem samorozwoju oraz pokonałeś męskie ego i chcesz się ciągle udoskonalać.

To godne podziwu!

To wcale nie oznacza, że chcesz uniknąć błędów z tą konkretną dziewczyną. Być może
z tą dziewczyną, być może z inną. Tego nie wiadomo. Nigdy tłumacz się zbytnio. Winny się tłumaczy. Lepiej bądź tajemnicą i pozwól jej się zastanawiać.

Gdy jesteś pewny siebie, atrakcyjny, nie podlizujesz się, to dziewczyna nigdy nie pomyśli, że to dla niej chcesz się udoskonalać, tylko będzie się zastanawiać,
czy i jak bardzo chciałbyś z nią być, bo takie rozmowy mają zwykle miejsce w ciągu kilku pierwszych spotkań.

Nigdy pierwszy nie pytaj o jej byłych

Oczywiście pierwszy nie pytaj nigdy o byłych chłopaków dziewczyny, ponieważ poruszasz wtedy zbyt poważny, negatywny i ciężki temat, a to zabija pozytywną atmosferę zabawy w rozmowie, która jest potrzebna do zbudowania niedosytu
u dziewczyny, żeby chciała się spotkać ponownie.

Natomiast jeśli dziewczyna pierwsza opowiada o swoich byłych, to wykorzystaj tę okazję do zadania jej pytania, dlaczego rzuciła byłego.

Zakładając w pytaniu, że to ona rzuciła byłego pokazujesz duże zrozumienie tych tematów, ponieważ w większości sytuacji, to kobieta rzuca faceta.

Wg statystyk rozwodowych około 66% rozwodów inicjują kobiety.

Pozostałe 33% doprowadzają faceta do takiego stanu, w którym to facet jest zmuszony wziąć rozwód. Te 33% to już moja interpretacja.

Sporadycznie to facet rzucił lub zdradzał kobietę. Wtedy lepiej zmienić temat i nie drążyć tego, bo to przywołuje zbyt negatywne wspomnienia, a dziewczyna nie przyzna Ci się, że wybrała kompletnego kretyna albo sama poprzez swoje zachowanie przyczyniła się w pewnym stopniu do jego zdrady lub jego zmiany na gorsze.

Najczęściej to kobieta rzuca faceta z jednego z dwóch powodów:

  • Pierwszy, najczęstszy powód to z przejedzenia i znudzenia, bo jej były facet stał się lub był od początku łajzą, czyli ciągle szukał akceptacji, nadskakiwał jej, spędzał z nią cały swój czas, przejadł się jej tak samo, jak pizza i lody jedzone codziennie 3 razy dziennie.
  • Do powyższej kategorii zalicza się również bierne tkwienie faceta z kobietą, kompletny brak starania się o utrzymanie atrakcyjności w związku, branie dziewczyny za pewnik, zaniedbywanie z nią randek, ciągłe zaniedbywanie romantycznej relacji z powodu własnego lenistwa lub nawet przez pracoholizm.
  • Każdy facet, który świadomie nie dba o zainteresowanie kobiety prędzej czy później ją straci, zarówno leń, jak i pracoholik. Wysokie zainteresowanie kobiety przez wiele lat to nie przypadek.
  • Drugi powód, rzadziej spotykany to facet, który był tzw. kontrolującym macho, ciągle stawiającym na swoim, zazdrosny, wybuchowy, agresywny, obrażalski dupek, nie mający pojęcia, jak dbać o wysokie zainteresowanie kobiety
  • Dlatego dziewczyny wolą się trzymać potem z daleka od takich facetów, których musiały rzucić w przeszłości.

    Gdy już się dowiesz, dlaczego ona rzuciła byłego, to zmień temat i spytaj, jaki jest jej ulubiony film itp.

    Nie ciągnij tego tematu zbyt długo, aby nie wprowadzić negatywnej atmosfery.

    Gdyby dziewczyna pytała, dlaczego Ty już nie jesteś w związku, to odpowiedz tajemniczo:

  • “Jesteś moją pierwszą randką w życiu ; )”.
  • Następnie dalej drocz się, że “poważnie” oraz “mama kazała mi w końcu sobie kogoś znaleźć” – mówiąc takie rzeczy z pewnością siebie i humorem dziewczyna nigdy nie odgadnie, jak duże masz powodzenie u kobiet.

    A gdyby ona natrętnie nalegała na więcej, to mów, że pogadacie o tym kiedy indziej.

    A jakby dalej nie odpuszczała, to mówisz, żeby ćwiczyła cierpliwość i potem ją oskarżasz, czy zawsze jest taka dociekliwa, czy jest kłótliwa, uparta, nieustępliwa, ciekawska, wścibska oraz spytaj ją o coś zbyt osobistego, np. ile zarabia rocznie albo z iloma facetami spała.

    To powinno ją nauczyć, żeby nie wciskała nosa w nie swoje sprawy i nie próbowała Cię skategoryzować na podstawie Twojej przeszłości.

    Dziewczyna opowiada o swoich byłych, mimo że próbujesz zmienić temat – co robić?

    dziewczyna opowiada o swoich byłychGdy już się dowiesz, dlaczego rzuciła byłego, a ona dalej nie przestaje i nadal dziewczyna opowiada o swoich byłych, to zmieniaj temat ponownie po raz drugi i trzeci, a gdyby to nie pomogło, to żartuj:

  • “Słuchaj, za terapię biorę 50 zł na godzinę, więc możemy się spotkać w moim gabinecie na kozetce za 2 tygodnie i wtedy pogadamy.
  • To powinno ją uciszyć i dać jej do zrozumienia, że nie będziesz jej tamponem emocjonalnym.

    Czy jest to brutalne?

    Brutalne jest to, gdy taka dziewczyna po kilku próbach delikatnej zmiany tematu DALEJ chce Ciebie zamęczać swoimi problemami i wykorzystywać Cię do darmowego leczenia poprzez wygadanie się.

    Nic tym nie zyskasz poza szufladką “przyjaciel/darmowy terapeuta/frajer”.

    Także ten żarcik z kozetką może i jest nieco bardziej dosadny, a właściwie to wcale nie jest jakiś agresywny, tylko powiedziane to w spokojny sposób jest to bardzo asertywne
    i pozytywne, aby zmienić ciężką atmosferę.

    Polecam tak powiedzieć, gdy dziewczyna ewidentnie, kilkukrotnie ignoruje Twoje delikatne zmiany tematu typu:

  • “Porozmawiajmy o czymś bardziej przyjemnym, bo w końcu po to się spotkaliśmy, aby wnieść trochę szczęścia do Twojego życia. Jaki jest Twój ulubiony
    deser/serial/sport/pasja/pora roku/jogurt? ; )”
  • Jeśli dziewczyna na to nie reaguje i chce Cię zamęczać opowiadaniem o swoich byłych, to z szacunku do samego siebie, aby nie być wykorzystanym należy jej dosadnie powiedzieć pół-żartem pół-serio, że taka terapia kosztuje i możecie się umówić na osobny termin.

    Takie nadmierne wysłuchiwanie problemów nowo poznanej kobiety prowadzi do roli przyjaciela, powiernika, darmowego psychoterapeuty, a to dlatego, że romantyczne zainteresowanie powoduje CIEKAWOŚĆ i pozytywne emocje jak:

  • dobra zabawa
  • śmiech
  • tajemniczość
  • wyczekiwanie
  • nieprzewidywalność
  • pewność siebie
  • lekka atmosfera.
  • wyzwanie
  • nie odkrywanie od razu wszystkich kart
  • Poprzez media głównego ścieku pierze się nam mózgi, że wypruwanie przed sobą traum i problemów powoduje cudowne zbliżenie się i zakochanie.

    dziewczyna opowiada o swoim byłym

    Mnóstwo jest takich idiotycznych komedii romantycznych. A w rzeczywistości wyżalanie się i narzekanie sprawia, że facet z kobietą po takim smutnym spotkaniu mają dalej doła i więcej się nie spotykają albo tylko biernie zabijają ze sobą czas, żeby mieć czyjąś uwagę.

    Swoje odpowiedzi i żarty dopasuj do sytuacji.

    Na początku odpowiadaj bardziej lekko, a jeśli dziewczyna chce się wyżalać lub wspominać swoich byłych facetów, to powoli odpowiadaj co raz bardziej ostrymi żartami, że “terapia kosztuje” i “się nie wypłaci”, np. zacznij jej już liczyć koszty za każde kolejne wspomnienie o byłym od momentu, w którym zaproponowałeś, żeby porozmawiać
    o czymś bardziej przyjemnym.

    Gdyby dziewczyna okazała się kretynką, której na Tobie w ogóle nie zależy i chce się tylko wygadać, to możesz w każdej chwili zakończyć spotkanie.

    Oszczędzisz sobie nerwy i czas, a jej dasz lekcję, że jesteś jedynym facetem w jej życiu, który nie będzie tolerował takiego wykorzystywania w celu wyżalania się.

  • A na samym początku, gdy dziewczyna opowiada o swoich byłych, to nie reaguj negatywnie ani nie panikuj.
  • W ten sposób pokazujesz dojrzałość emocjonalną, opanowanie swoich emocji, brak zazdrości, wysokie poczucie wartości oraz pokazujesz, że potrafisz słuchać.

    Nie chcemy, żeby nowo poznana dziewczyna pomyślała sobie, że nie potrafimy słuchać, nie może z nami porozmawiać i nie może się z nami podzielić jakimiś swoimi wewnętrznymi problemami, bo od razu ją skarcimy za to i spanikujemy, że powinna o tym pogadać z przyjaciółkami a nie z Tobą.

    Ok, poświęć takiej dziewczyna kilka minut, pokaż jej, że potrafisz słuchać oraz dowiedz się, co poszło nie tak i dopiero wtedy płynnie zmień temat.

    Nie zachowujmy się, jak roboty, które automatycznie, gdy dziewczyna wspomina o byłym szybko zmieniają temat i udają, że ten temat nie istnieje.

    Gdy dziewczyna wspomina o byłym chłopaku, to nie panikuj, jakbyś się czegoś bał

     
    Zbyt nagłe unikanie tematu jej byłych chłopaków za wszelką cenę w popłochu pokazuje, że może:

  • czegoś się boimy
  • nie potrafimy sobie z tym poradzić
  • może jesteśmy zazdrośni o jej przeszłość
  • może krępuje nas ten temat
  • może nie potrafimy słuchać
  • może nie potrafimy udzielić dziewczynie wsparcia
  • może nie potrafimy jej zrozumieć
  • nie mamy dystansu do tych spraw
  • nie potrafimy pogodzić się z taką rzeczywistością, jaka jest.
  • Nie chcemy poprzez zbyt paniczną zmianę tematu byłych pokazać, że mamy z tym jakiś nierozwiązany problem i nie jesteśmy w stanie udzielić jej w przyszłości wsparcie ani jej w ogóle wysłuchać choćby przez chwilę.

    Dlatego o wiele lepiej jest wysłuchać kilka minut (około 10 minut), co ona ma do powiedzenia, uzyskać cenne informacje, co poprzedni facet schrzanił i dopiero wtedy zmienić temat, a samemu pozostać tajemnicą.

    Poza tym obserwuj, czy przypadkiem nie spotkałeś się z toksyczną dziewczyną, maniaczką kontroli, która zwierza Ci się tylko po to, abyś Ty potem zrobił to samo.

    Nie daj się na to nabrać. Nie jesteś jej nic winien i nie musisz się z niczego tłumaczyć ani spowiadać.

    O tym, jak utrzymać tajemniczość i atrakcyjność, gdy dziewczyna zadaje takie niewygodne lub negatywne pytania dowiesz się w 2 module przejść do flirtu, w którym omawiam 40 negatywnych pytań i tematów, które poruszają kobiety na randkach i nie ma sensu się w te tematy pakować, bo można wszystko popsuć zanim się w ogóle cokolwiek zacznie.

    Było o tym również w planie 12 randek.

    Mam nadzieję, że po tym artykule już wiesz, jak wykorzystać sytuację na swoją korzyść, gdy dziewczyna opowiada o swoich byłych.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Paweł Grzywocz
    “Każdego dnia zrób jedną małą rzecz, której się boisz”
    “Zawsze inwestuj w rozmowę”
    “Bez prawdziwego zainteresowania kobiety nic nie może się zacząć ani trwać”
    “Do rozwodu wystarczy jeden toksyczny charakter”

    Jak zdobyć dziewczynę w 12 randek
    PewnoscSiebieW90Dni.pl
    77 Technik Flirtu
    Wolność od pornografii i masturbacji w 90 dni
    Jak-Zdobyc-Dziewczyne.pl/mapa-sukcesu

    Napisz, czy do tej pory wysłuchiwałeś wyżalania się dziewczyn
    i zostawałeś tamponem emocjonalnym, czy może już przestałeś wysłuchiwać, gdy dziewczyna opowiada o swoich o byłych, a zamiast tego w pośpiechu zmieniałeś temat na inny. Jaką przyjąłeś strategię, gdy dziewczyna wspomina o byłym.

    jak zdobyc dziewczyne w 12 randek


    Jeśli spodobał Ci się artykuł, to odbierz bezpłatny raport i zaawansowane porady mailowe:

    Twój email posłuży tylko i wyłącznie
    do komunikacji między nami.

    VN:F [1.9.20_1166]
    Oceń Proszę Wpis:
    Rating: 4.4/5 (7 votes cast)
    Dziewczyna Opowiada o Swoich Byłych i Wspomina o Byłym - Co Robić?, 4.4 out of 5 based on 7 ratings

    Poszukiwano

    • https://www jak-zdobyc-dziewczyne pl/blog/dziewczyna-opowiada-o-swoich-bylych-i-wspomina-o-bylym-co-robic/

    Podobne wpisy:

    Zostaw swój komentarz...

    { 31 comments… read them below or add one }

    Wojtek January 12, 2017 at 23:24

    Cześć Paweł. Mam mały problem bo spotykam się od jakiegoś czasu z dziewczyną z którą mamy dobre miedzy sobą relacje i myślę że idzie w dobrym kierunku. Generalnie robiłem wszystko tak jak mówiłeś, żeby być tajemniczym, żeby dać jej się zastanawiać nade mną itp. Ogolnie nie wykładałem nigdy wszystkich kart na stół i nie dawałem siebie od razu. I przez to właśnie można powiedzieć że ona zaczęła się bardziej starać i zbudowałem silniejsze emocje w jej głowie. Ale zauważyłem że zaczynają się dziać rzeczy których nie przewidziałem. Mianowicie: Jak rozmawiamy sobie na jakiś temat i chciałbym trochę się z nia podroczyć poflirtować itp. to ona mówi mi że czemu nie powiem wprost tylko naokoło. Ogólnie zauważyłem jakby ona chciała żebym mówił bardziej wprost niż na okrętkę. A ja robie tak dlatego żeby nie zabić tej tajemniczości i żeby mogła się zastanawiać. Paweł jak myślisz bo wygląda to tak jakby z racji tego że już mamy ileś spotkan za sobą i nasze ralacje są coraz bliższe to jakby ona chciała żeby było mówione już prosto z mostu niż tajemniczo.

    Reply

    Grzywocz January 13, 2017 at 07:51

    To wtedy dalej żartujesz:

    “Mówię tak, żebyś mogła wysilić swoje komórki mózgowe”
    “Mówię tak, żebyś miała satysfakcję z tego, jaka jesteś bystra”
    albo nawet:
    “Mówię tak, żebyś miała, co robić”
    “Mówię tak, żebyś miała zagadkę”
    “Mówię tak, żeby Twoje/nasze życie było ciekawsze”

    Następnie obserwujesz, czy ona jest wampirem emocjonalnym, który potrzebuje ciągłego papugowania jakichś łajzowatych, pustych słów, żeby się dowartościować uwagą, bo czyny to dla niej za mało.

    Możesz także z czasem lekko jej ulegać, czyli np. spytać: “Co chcesz usłyszeć?”. Ona Ci np. powie już przy 3 do 6 miesiącach stażu, że chce usłyszeć “kocham Cię”, to wtedy pytasz, jak często, a następnie mówisz 6 razy: “Kocham Cię, kocham Cię, kocham Cię …. Mam nadzieję, że to wystarczy na cały rok : )”

    A jeśli ona chce usłyszeć coś mniej próżnego niż “Kocham Cię”, to powiedz jej coś miłego i bardziej czułego np. o jej oczach lub uśmiechu i jakie odczucia to w Tobie wywołuje.

    Alternatywnie, gdy dziewczyna mówi, że chce usłyszeć “kocham Cię”, to pytasz: “Dlaczego?”, a potem “Czy dlatego, że Ty mnie kochasz czy dlatego, że chcesz się tym dowartościować?”, a gdy ona powie Ci, że Cię kocha, to spytaj: “Dlaczego mnie kochasz?” oraz “Na jak długo?” oraz spytaj: “Kochasz mnie czy jesteś we mnie zakochana?”, “Bo to ogromna różnica”.

    Odwzajemnienie, że “zakochałem się” jest o wiele lżejsze niż puste “kocham”.

    W tej chwili zgaduję, czego ona może chcieć, więc na przyszłość podaj konkretne sformułowania, które ona chce usłyszeć.

    Reply

    Wojtek January 13, 2017 at 08:35

    No wlasnie, dzięki wielkie za pomoc. Bo nie wiedziałem już jak mam wybrnąć z tych sytuacji żeby się nie zaciąć przy rozmowie. Pozdrawiam :)

    Reply

    Michał Lxxx January 13, 2017 at 14:33

    Witaj Pawle

    Dziękuję za kolejny artykuł/wiedzę.

    Gdy przeczytałem artykuł, nasuwa mi się pewne pytanie dot. SZCZEREGO ZAINTERESOWANIA kobiety.

    Pisałeś kiedyś, że zainteresowanie, albo jest albo go nie ma i nauczyłeś nas – czytelników, jak je sprawdzać zgodnie z planem doprowadzania do związku w 12 randek.
    OK, ale Paweł nasuwa mi się na usta taka uwaga i PRZYKŁAD.

    PRZYKŁADY/PYTANIE:
    1) PRZYKŁAD
    Kobieta niedawno rozstała się z facetem i musi po prostu “ODCHOROWAĆ” poprzednią relację.
    Nie ma ochoty na nową relację, ponieważ “SIEDZI” emocjonalnie w poprzedniej i musi upłynąć trochę czasu, aby znów “OTWORZYŁA” się na nowe znajomości.

    Teraz Paweł zobacz poznaje taką kobietę, np. 1 miesiąc po rozstaniu i ona NIE CHCE – NIE JEST ZAINTERESOWANA, ale np. gdybym poznał ja “za pół roku” może była by zainteresowana i prowadząc znajomość zgodnie z Twoimi “wytycznymi” może by się rozwinęła.

    Miałem w zeszłym roku, takie 2 przypadki:
    - 2 dni po rozstaniu z facetem
    - 1 miesiąc po rozstaniu

    MOJE PYTANIE Paweł:
    Może się tak zdarzyć, że pozna się kobietę i “teraz” jest na “NIE” bo jeszcze siedzi w przeszłości, ale może za 1 ROK spotkam ją w jakiś okolicznościach i taka znajomość się rozwinie ???

    Czy to tylko WYMÓWKI kobiet, aby nas nie urazić ???

    2) PRZYKŁAD
    Pisałeś kiedyś o tym, że jest to tzw. KOBIETA PO PRZEJŚCIACH/Z BAGAŻEM EMOCJONALNYM

    Czyli kobieta jakoś tam zdradzona, skrzywdzona, zraniona, która nawet po 5 latach po rozstaniu nie chce się w NIC ( !!! ) ANGAŻOWAĆ i nadal opowiada o byłym ( !!! )

    Dla mnie to osobiście uważam, albo:
    - brak zainteresowania
    - stuknięta kobieta, która powinna udać się po jakąś pomoc z zewnątrz;
    i tak jak Paweł kiedyś pisałeś, należy wykasować takiej numer telefonu ( !!! ), bo nic z tego nie będzie i nie ma sensu próbować jej zmienić.

    W 2 POWYŻSZYCH przypadkach kobiety takie ciągle OPOWIADAJĄ O BYŁYCH i bywa to do przesady irytujące.

    Spotykając się z taką ma się wrażenie, że jej były siedzi przy stoliku ze mną i taką kobietą i pije kawę – jest to TRUDNE i jeżeli taka kobieta nie przestanie “żyć w przeszłości” nowe znajomości nie mogą się rozwinąć.

    Paweł,
    czy w którymś z przypadków powyżej opisanych zainteresowanie jest lub nie, czy rzeczywiście może to się zmienić “z czasem” ???

    Znów jako facet próbuje szukać logikę tam gdzie jej nie ma i jakoś usprawiedliwiam kobiety ???

    Michał

    Reply

    Grzywocz January 13, 2017 at 15:03

    Gdy dziewczyna musi odchorować poprzedni związek, to nie ma to żadnego znaczenia, bo gdybyś bardzo się jej podobał, to zaraz się uleczyła, a poza tym liczy się tylko to, że dziewczyna nie przychodzi na spotkanie.

    Skąd masz wiedzieć, że ona będzie otwarta na relację za rok? Przecież nie będziesz dzwonić co miesiąc, żeby to sprawdzić i się upokarzać. Jeśli odrzuciła Cię 2 razy, to sama straciła swoją szansę u Ciebie.

    A gdybyś ją spotkał po roku albo ona się odezwała po jakimś czasie, to można iść dla treningu na 1 do 10 spotkań i obserwować, czy zmieniła zdanie z braku laku i z nudów czy faktycznie odchorowała poprzedni związek i teraz będzie szczerze i stabilnie zainteresowana.

    Reply

    Michał Lxxx January 13, 2017 at 19:09

    A jeśli kobieta jest ŚWIEŻO PO ROZSTANIU, ale zaakceptowała moje zaproszenie na SPOTKANIA, jednak np. na 3 spotkaniu zrobiła jakąś “jazdę”.
    Jazdę mam na myśli:
    - bardzo zły humor
    - jakieś docinki pod moim kątem
    - kłótnia na spotkaniu
    - wiesz ewidentnie widać, że ma BARDZO ZŁY DZIEŃ, ale pomimo tego przyszła na spotkanie

    ale po takiej “akcji” przeprasza, to z tego co Paweł pisałeś można kobiecie dać 2 SZANSĘ, ale RANDKOWAĆ “OD NOWA” tak ???

    “Od nowa” w sensie 10-12 randek sam na sam i patrzeć na jej zachowanie ???

    P.S.
    Pytam, bo miałem kiedyś taką sytuację, że kobieta na 1 i 2 randce zachowywała się SUPER, a na 3 randkę przyszła, ale była tak WKURZONA jak by ją coś “UGRYZŁO”, naubliżała mi i po 30 minutach wyszła mi ze spotkania ( !!! )

    Pomyślałem sobie wtedy, że nie ma opcji i pierwszy się do niej nie odezwę, bo to już była przesada.

    Minęło 1,5 miesiąca, a ona napisała do mnie z przeprosinami.

    Pomyślałem, że może “coś” się wtedy stało i zaproponowałem spotkanie.

    Zgodziła się i zaczęliśmy randkować “od nowa” i już zachowywała się ok, ale na jednym spotkaniu były pocałunki, później 3 kolejne randki, gdzie na każdej randce ODSUWAŁA SIĘ OD POCAŁUNKU ( !!! ), więc nic z tego nie wyszło.
    Tkwiła po prostu i było widać gołym okiem po jej zachowaniu, że spotyka się ze mną z nudów.

    Dlatego Paweł moje pytanie o “randkowanie od nowa” ???

    Michał

    Reply

    Grzywocz January 13, 2017 at 19:28

    Tak, złe zachowanie obserwujesz do 3 razy sztuka, aby mieć pewność, że ona taka jest a nie był to tylko zły dzień, chyba że jest to odwołane spotkanie w ostatniej chwili bez przeprosin i alt. terminu, to od razu kasacja znajomości.

    Naubliżanie i wyjście ze spotkania również można potraktować, jak odwołane spotkanie.

    Po przeprosinach można się spotkać treningowo, bo dziewczyna najprawdopodobniej nie chce być sama i chce zabić czas z kimkolwiek.

    Odsuwała się potem przy pocałunkach, bo takie odgrzewane relacje są na siłę i z braku laku, więc zainteresowanie jest wtedy nieregularne, bo nie jest szczere.

    To randkowanie od nowa to bardziej spotkania dla treningu, bo dziewczyny wtedy się nie starają.

    Najgorzej, gdy taka dziewczyna po przerwie wznawia kontakt i się stara, i dopiero po kilku miesiącach udawania wychodzi na jaw, że ona tylko udawała, żeby szybko kogoś mieć. Właśnie po to są te surowe zasady przestrzeni, żeby taką przystopować i ocenić jej stabilność emocjonalną oraz zasady, żeby nigdy nie pytać o związek ani nie dawać jej samemu częstszych spotkań, aby ona mogła się tutaj wykazać i mieć pole do ujawniania swojego zainteresowania.

    Ostatecznym filtrem jest jeszcze rozmowa o wartościach.

    Reply

    Michał Lxxx January 13, 2017 at 14:48

    Pytam, bo w ubiegłym roku poznałem 3 kobiety, które:
    1)
    pół roku po rozstaniu z facetem, spotkałem się z nią 7 razy i ona na każdym spotkaniu pół spotkania chciała opowiadać o byłym, chociaż odwzajemniała pocałunki w usta i przychodziła na spotkania.
    Ostatecznie po prostu stwierdziłem, że tkwi ze mną i zabija czas i NIE JEST ZAINTERESOWANA, ponieważ zaczęła gadać coś o przyjaźni, przestała odwzajemniać pocałunki w usta i nie chciała się nawet przytulić itd. bla bla bla…

    2)
    Kiedyś zdradzona przez faceta, miała problemy emocjonalne i po 6 spotkaniach stała się ZIMNA JAK GŁAZ, a jej zainteresowanie skakało jak piłeczka pimpongowa, generalnie profesjonalna randkowiczka jak 2 na 5 kobiet

    To była kobieta po przejściach/z bagażem emocjonalnym, ponieważ zdradził ją facet 6 lat temu i twierdziła “że wszyscy faceci to świnie…” bla bla bla

    3)
    Poznałem kobietę, która mi powiedziała, że 2 dni temu rozstała się z facetem, ale dała mi swój nr tel i powiedziała “zadzwoń do mnie, ale na spokojnie”

    Zadzwoniłem “na spokojnie” po 1,5 MIESIĄCU czasu, a ona że “nie chce się z nikim spotykać i po prostu olała rozmowę”.

    Wykasowałem jej numer, ale po 1 roku czasu spotkałem ją przypadkiem i zagadałem jak kolega na zasadzie:
    ” cześć, czy mnie pamiętasz, co u Ciebie słychać itd.”, ale nie proponowałem żadnej randki

    Ona:
    - pamiętała mnie :-)
    - powiedziała, że robi “to i to”
    - sama wypaliła, że “faceci to świnie i ona NIGDY z nikim się nie zwiąże”

    To ostatnie zdanie mnie rozśmieszyło, powiedziałem że faceci są różni iżyczyłem wszystkiego dobrego :-)

    Dlatego Paweł,
    korci mnie pytanie, czy ZAINTERESOWANIE na poziomie 51% jest albo go nie ma, czy mimo wszystko to zależy od czasu w jakim spotkamy kobietę ???

    Michał

    Reply

    Grzywocz January 13, 2017 at 15:06

    Nie ma to znaczenia, czy kobieta jest po przejściach czy nie. Naszym celem nie jest psychoanaliza kobiecych traum z przeszłości i to jest nieistotne, czy miała trudne dzieciństwo, czy rodzice nie dawali jej wystarczająco dużo uwagi, czy jej kotek zginął tragicznie, czy ją chłopak zdradził.

    Naszym celem jest skreślenie niezainteresowanych i toksycznych kobiet, które nie nadają się do udanego związku, dlatego nie ma to znaczenia, czy ona jest po przejściach czy nie, tylko liczy się to, czy przychodzi na spotkania i akceptuje pocałunki w usta, a z czasem sama inwestuje w relację.

    Pocieszające może być jedynie to, że w takich sytuacjach być może to nie nasza wina, że ona nie jest zainteresowana, chociaż kobiety mają cudowną zdolność wymazywania byłych z pamięci, gdy poznają kogoś, kto im się naprawdę podoba, więc to marne pocieszenie. Gdy podobasz się dziewczynie, to ona zrobi wszystko, aby się spotkać.

    Czy powstrzyma ją zranienie z przeszłości? Jeśli nie jest masochistką, która chce się ciągle torturować, to ją żadne zranienie nie powstrzyma przed randkami z Tobą.

    Reply

    Michał Lxxx January 13, 2017 at 14:52

    Pisałeś kiedyś Paweł,
    że gdybym BARDZO SPODOBAŁ się kobiecie, to nawet 1 dzień po rozstaniu z byłym Ona “nie będzie się bronić”.

    Podawałeś przykład, że gdybym spotkał kobietę, która mi się bardzo podoba i byłbym nią mocno zainteresowany, to ZAWSZE BYŁBYM GOTOWY na nową znajomość ( !!! )

    Tyle o sobie wiemy ile nas sprawdzono ( !!! )

    Dlatego nie wiem jakby to było, nie byłem nigdy w takiej sytuacji…

    Michał

    Reply

    Grzywocz January 13, 2017 at 15:10

    Dokładnie. Nie bez powodu dziewczyny znajdują sobie nowych chłopaków jeszcze zanim rzucą starych. Mają przygotowany już lepszy model. To profesjonalistki, a my jesteśmy amatorszczykami, którzy muszą nadrobić zaległości oraz dużo pracować nad sobą, żeby być w te klocki lepsi niż one.

    Reply

    Michał Lxxx January 13, 2017 at 19:42

    Dzięki za wszystkie odpowiedzi.

    Pozdrawiam
    Michał

    Reply

    Grzywocz January 13, 2017 at 20:01

    Dzięki za pytania. Pozdrawiam.

    Reply

    Kamil January 14, 2017 at 17:34

    Cześć Paweł słuchaj mam jedno pytanie dotyczące relacji z pewną dziewczyną. Nie będę się za bardzo rozwijał, lecz jeśli potrzebujesz wiedzieć coś więcej to mów. Więc pokrótce: Mamy za sobą aktualnie 4 spotkania. Co do oznak zainteresowania to wydaję mi się że są bardzo wyraźne ale nie jestem pewien bo zbytnio nie mam porównania bo spotykam się tylko z nią. Na pierwszym spotkaniu po jakiś 50 min rozmowy powiedziała dosłownie “Ty kurcze jesteś bardzo bystry i taki bardzo zagadkowy a ja bardzo lubię zagadkowość( czy “nieoczywistosc” czy coś, użyła tu innego słowa ale znaczącego to samo) Nie przestanę dopóki Cie nie rozgryzę”. Ogólnie wszystkie te spojrzenia i treści naszych rozmów da się odbierać jako zainteresowanie. Na ostatnim naszym spotkaniu (tym czwartym) jak się witaliśmy buziakiem (pierwszy raz pocałowałem ją na koniec drugiego spotkania i wtedy tylko na przywitanie i pożegnanie jest buziak ale za tym pierwszym razem to był taki dłuższy z języczkiem itd.) to wpadła mi w ramiona tak bardzo ochoczo i spytała ” a dasz mi lepszego” zgrywając taką smutną minkę a ja powiedziałem (oczywiście z uśmiechem i tak pozytywnie) że nie wiem czy sobie zasłużyła i że niby czym i dałem jej drugi raz takiego zwykłego i idziemy. I ona łapała mnie za rękę “o jej jak tu ślisko” jakieś takie zaczepki wiesz. Także oznak moim zdaniem jest dużo ona też fizycznie bardzo mi się podoba a charakterem to na razie nic szczególnego chociaż też jest bardzo inteligentna i ma sporo fajnych cech ale problem w tym że za miesiąc wyjeżdżam za granicę (tylko na 9 tygodni) do pracy. Jak będziemy się dalej spotykać raz na tydzień to wychodzi że do wyjazdu będzie w sumie 8 spotkań. No i teraz pytanie się rodzi jak to rozegrać bo chciałbym się z nią spotykać dalej później jak wrócę ale nie wiem w sumie czy jej to mówić czy nie czy wykorzystać to jako taki element który ją tak “otrząśnie” że jeszcze wcale nie jestem jej i powiedzieć jej że jadę dopiero na ostatnim spotkaniu przed wyjazdem i nie mówić nic w stylu ” chciałbym się z Tobą spotykać jak wrócę” ani tym bardziej pytać czy ona będzie na mnie czekać. Nie wiem co z tym zrobić i pytam się Ciebie Pawle co Ty byś zrobił na moim miejscu?

    Reply

    Grzywocz January 14, 2017 at 19:35

    To ona ma się martwić o związek a nie Ty.

    To dlatego, że to Ty jako facet jesteś dostarczycielem schronienia i pożywienia.

    To jej ma zależeć na związku.

    Niech ona się tym martwi.

    A Ty po prostu dostarczaj dobrej zabawy.

    Musisz ją poinformować o wyjeździe.

    Powiedz na ostatniej randce przed wyjazdem: “Słuchaj, wyjeżdżam do pracy na 9 tygodni, także możemy spotkać się, jak wrócę”.

    Ewentualnie, jeśli ona by zaproponowała i nie było to bardzo drogie, to ona może Cię odwiedzić.

    Ale sam nic nie proponuj, tylko jedynie poinformuj o wyjeździe.

    Jakby spytała wcześniej o związek, to dzwonisz 2 razy w tygodniu na około 20 minut zamiast spotkań.

    A jak nie zapyta o związek, to nie musisz utrzymywać kontaktu. Czekasz wtedy na jej kontakt i tajemniczo odpowiadasz.

    Ewentualnie możesz zadzwonić pierwszy (bez ustalenia związku) raz na miesiąc albo 2 razy w miesiącu. Ona raczej będzie się odzywać, nawet jeśli nie spyta o związek.

    Generalnie telefon zabija tajemniczość i dłuższe rozmowy mogą być dziwne, w szczególności, jeśli nie jesteście parą.

    Także bez ustalenia kontekstu pary ja bym najchętniej wcale nie dzwonił przez 9 tygodni i tylko odpowiadał na jej kontakt.

    Reply

    Artur January 14, 2017 at 18:22

    Hej Paweł,

    Mam już chyba wszystkie Twoje materiały i chciałbym poprosić o Twoją opinię. Spotykam się z koleżanką którą znam ze szkoły średniej ale nie utrzymywaliśmy ze sobą jakiegoś stałego kontatku(pisanie raz na pół roku na face i tyle). Oboje skończyliśmy studia i tak wyszło że przeprowadziliśmy się niezależnie od siebie do jednego miasta. Więc znamy się długo ale niezbyt zażyle

    Mam z nią na koncie 4 spotkania Z czego 1 w listopadzie 2 były w grudniu a jedno w bieżącym roku.(1 spotkanie sama zaproponowała) Nie piszę do niej w ogóle tylko dzwonię i umawiam spotkania. Ona również nie pisze sms’w dla fun’u

    Kontekst jest taki że raz zdarzyło się jej odwołać spotkanie na godzinę przed(2 spotkanie). Chociaż zaproponowała je w przyszłym tygodniu(smsem) to nie podała alternatywnego terminu Na moją propozycję wysłaną SMSem nie odpisała przez tydzień. Odczekując ten czas wykluczyłem że nie miała głowy by wybrać miejsce(oboje mieszkamy w mieście stołecznym także jest gdzie spotkać się i nie ma daleko) Potem do niej zadzwoniłem ufundowałem jej borutę mówiąc wprost że takie zachowanie jest chamskie i niedopuszczalne i tylko wypadki zdrowotne i ekstremalne sytuacje mogą usprawiedliwiać to. Przy czym nie było we mnie gniewu tylko zdecydowanie. Powiedziałem jej również by to przemyślała. W trakcie rozmowy przeprosiła mnie Tydzień później umówiliśmy się na kolejne spotkanie 3-4 dni po telefonie i było na prawdę ok. Od tej pory ZAWSZE albo przychodziła na dane spotkanie albo podawała alternatywny dokładny termin i miejsce.

    Na 4tym(ostatnim) spotkaniu(1.5h jak pozostałe) założyła czerwony sweter i dla mnie był to pewien sygnał do działania. Oczywiście droczyłem się z nią ile tylko należało. Ale nie pozwoliła się pocałować w usta tylko w ostatniej chwili nadstawiła policzek…I pocałowałem ją w policzek bez żadnego żadnego speszenia się(miejsce to był pusty dworzec autobusowy-do tego doprowadziłem :)
    Zaznaczam że ona mnie całuje w policzek przed i po spotkaniu, ale ja ją dopiero na tym ostatnim z przypadku zamiast ust;)

    Teraz zastanawiam się czy podjąć kolejną próbę na piątym spotkaniu czy odczekać jedno spotkanie i dopiero na kolejnym przystąpić do działania. A jeśli znowu figlarnie odwróciłaby policzek zapytać wprost czemu się nie chce się całować

    BTW Jest na prawdę ładną dziewczyną młodszą ode mnie 3 lata, czyta dużo książek, mamy wiele wspólnych tematów ale wydaje mi się że nie ma dużej pewności siebie w obyciu z facetami Podejrzewam że może się obawiać wykonać pierwszy krok tzn zapytać się o częstsze chodzenie -> być może czeka na ten ruch z mojej strony Chociaż to dopiero okolice 15tego spotkania..

    W tej chwili odczekałem tydzień i 2 dni od ostatniego spotkania na umówienie kolejnego Musiałem wrócić do pracy po urlopie, ogarnąć sprawy w pracy, doleczyć infekcję także nie mogłem się z nią spotkać. Więc mam zamiar umówić z nią 5te spotkanie na przyszły tydzień

    Pytania:
    1) Czy to nie jest tak na prawdę bardziej wyrafinowana gierka i nie ma zbyt wielu przesłanek że jest tzw profesjonalistką/jest małe zainteresowanie a może to po prostu speszenie i narzut wpadki z odwołanego spotkania 2 i stąd ten lekki brak pewności siebie z jej strony..A może friendZone?
    2) Jeśli chodzi o częstotliwość spotkań stosuję zasadę 1 spotkanie na tydzień przy czym 2 pod rząd potem tydzień przerwy itd. Teraz akurat ten schemat złamał mi się z powodu obowiązków/choroby Sama mi również powiedziała mi że może jechać w br mijającym tygodniu za granicę Więc to była również przesłanka by tym razem odpuścić..Czy to jest prawidłowa częstotliwość spotykania się/dzwonienia czy za rzadko?
    3) Czy przy ewentualnym postawieniu pytania dziewczynie czemu nie chce się całować, jedyną pozytywną odpowiedzią jest przyznanie się jej w stylu “No tak racja spotykamy się już jakiś czas i masz rację, poprawię się…ble ble ” a reszta to tylko objaw braku zainteresowania?

    Pozdrawiam Pawle i dzięki za całą Twoją harówkę poświęconą spotkaniom i relacjom

    Reply

    Grzywocz January 14, 2017 at 19:07

    Ta dziewczyna powinna być skreślona, gdy odwołała spotkanie sms’em bez przeprosin i alt. terminu. Od tego momentu takie dziewczyny tylko spotykają z nudów. A Ty na dodatek zafundowałeś jej wykład z dobrych manier i pokazałeś, jak bardzo przejąłeś się jej zachowaniem oraz próbowałeś ją wychowywać i logicznie wytłumaczyć, że jej zachowanie było chamskie i niedopuszczalne. To nic nie daje. Marnujesz tylko energię.

    Jej odsunięcie się przy pocałunku w usta tylko potwierdziło jej brak zainteresowania po wcześniejszym odwołaniu spotkania w ostatniej chwili bez podania alt. terminu.

    To oznacza, że ona od początku przyszła na spotkanie z nudów albo zabiłeś jej zainteresowanie na pierwszym spotkaniu.

    Pocałunki w policzek kompletnie nic nie znaczą.

    Twoje pytanie się, dlaczego ona nie chce się pocałować jest kompletnie pozbawione sensu. Przecież dziewczyna nie powie Ci: “Bo nie jestem Tobą zainteresowana i spotykam się z Tobą z nudów, żeby mieć czyjąś uwagę i spotkać się z kimkolwiek”.

    Dlatego takie pytania nie mają sensu. Można jedynie odczytać zainteresowanie kobiety lub jego brak poprzez jej decyzje, czyli brak pocałunku lub akceptacja pocałunku, przychodzenie na spotkania lub odwoływanie spotkania. Nie trzeba tego tłumaczyć. Jest na “tak” albo na “nie”. Nie ma tu nic pomiędzy.

    Ona o nic Ciebie nie zapyta, tylko będzie się spotykać najwyżej z nudów, a najprawdopodobniej w ogóle przestanie się spotykać.

    Ja nigdy nie polecałem 2 spotkań pod rząd. Chyba, że chodziło Ci, że 2 tygodnie pod rząd, w sensie 1 w jednym tygodniu i drugie w drugim tygodniu. Czekają 5 dni po spotkaniu nie zawsze wypadnie 1 na tydzień, tylko bardziej 1 na półtora tygodnia, chyba że dziewczyna przerwie ciszę i zasugeruje spotkanie.

    Ona nie musi i nie będzie Ci niczego tłumaczyć. Powie Ci ogólniki typu, że to za wcześnie, nie jest gotowa albo chce pozostać przyjaciółmi. Najgorzej, gdyby w końcu pozwoliła Ci na sztywny, wymuszony pocałunek z zaciśniętymi ustami i potem biernie by tkwiła z Tobą w relacji, okazując niezbędne minimum zaangażowania, żeby tylko podtrzymać Twoje nadzieje.

    Dzięki przyswojonej wiedzy możesz teraz to wszystko doświadczyć na własnej skórze. Gdy dziewczyna odwołuje spotkanie w ostatniej chwili bez telefonu z przeprosinami i alt. terminem – to koniec. Nie dlatego, że to chamskie, tylko dlatego, że nie jest zainteresowana, bo zainteresowana dziewczyna nigdy by nie odwołała spotkania bez alt. terminy, a Ty również nigdy czegoś takiego nie zrobiłeś.

    Reply

    Artur January 14, 2017 at 19:43

    Fajnie że zebrałeś to wszystko w spójną całość, to mi absolutnie wystarcza do olania jej
    Prawda że, gdyby do czegoś doszło to dusiłbym się w relacji w której wszystko musiałbym ciągnąć sam i ani ja ani relacja nie miałaby od niej wsparcia i nic nigdy nie zmieniłoby się.

    Pozdrawiam Paweł i miłego!

    Reply

    Grzywocz January 14, 2017 at 19:46

    Oczywiście, jeśli Ci się jeszcze chce, to dla zdobywania doświadczenia możesz uzyskać od niej drugie odsunięcie przy pocałunku w policzek, jeśli w ogóle przyjdzie na spotkanie.

    Reply

    Artur January 14, 2017 at 20:08

    Wiesz Paweł, od momentu odwołania spotkania spodziewałem się że nic z tego nie będzie i testowałem całą wiedzę jaką przelałeś w swoich materiałach. Także w zanadrzu cały czas miałem potężną dawkę dystansu do zaufania niej. Po Twoim komentarzu mam 100% pewności że dobrze zrobiłem nie angażując się zanadto
    Tak czy inaczej jest potrzebne oko kogoś patrzącego z perspektywy na sytuację gdy tymczasem samemu można coś przegapić

    Z tym drugim spotkaniem też jest niezły pomysł W końcu i ona się spotyka dla sportu i ja dla zdobycia doświadczenia

    Swoją drogą ciekawe jest że to dziewczyny zwykle częściej spotykają się dla sportu niż faceci, co jest nieetyczne i chore gdy druga strona jest zainteresowana. Często pod tzw pretekstem koleżeństwa…Ale to tak to już mamy na tym świecie że facet musi ucinać takie sytuacje

    Pozdro Paweł!

    Reply

    Grzywocz January 14, 2017 at 20:18

    Są wychowane na narkotyku pt. uwaga. Patrz na yt “wychowane na seksie” oraz “zimne przebudzenie”.

    Reply

    Cezan January 14, 2017 at 23:19

    Paweł,od jakiegoś czasu czytam Twoje materiały i oglądam filmy na YT.

    Dzisiaj jadłem obiad w galerii handlowej i wychodząc zobaczyłem interesującą dziewczynę.

    Nie jestem turbouwodzicielem, aby biegać za dziewczynami po centrum handlowym i ulicy, ale była okazja, to podszedłem i zagadałem. Podszedłem przedstawiłem się i powiedziałem, że chcę ja poznać, zobaczyć jaką ma osobowość, bo spodobała mi się.
    Ona na to cytuje: ODPIERDOL SIĘ, ODEJDŹ, WYPIERDALAJ !

    Paweł, co ja jej złego zrobiłem? Podszedłem i kulturalnie rozpocząłem rozmowę, byłem czysty, uśmiechnięty, ubrany w marynarkę, płaszcz, jestem normalnym gościem.

    Szczerze mówiąc, to straciłem ochotę na rozmowy z kobietami do końca dnia. Z takim chamstwem można się spotkać w dyskotece, ale na zakupach to nie wiem.
    Jak tak można obrażać człowieka, który przecież ma dobre nastawienie do dziewczyny

    Nie potrafię tego zrozumieć :(

    Reply

    Grzywocz January 15, 2017 at 11:22

    Musisz spojrzeć na to z szerszej perspektywy, ile ludzie sobie krzywdy wyrządzają, nawet we własnych rodzinach, w szkole, w pracy oraz, jak traktują swoje dzieci, swoje żony, jak się rozwodzą, kłócą, nienawidzą, zdradzają, nie szanują, rozstają. Potem dziewczyna, która doświadczyła zranienia, jakiś facet ją oszukał, wykorzystał, upokorzył, rozczarował, zostawił, a może w domu ma trudną sytuację, jej rodzice się rozwodzą, może ma złe relacje z rodzicami, mnóstwo mogła doświadczyć przykrych rzeczy, przez które zieje nienawiścią do ludzi.

    Nie ma sensu szukać przyczyn jej nienawiści w sobie samym, bo nikim dla niej nie jesteś i nie masz z nią nic wspólnego. Takie patologiczne zachowania dziewczyn wynikają z ich sytuacji życiowej i charakteru. Jak do mnie takimi słowami krzyczała kiedyś dziewczyna w klubie, gdy dosiadłem się do jej koleżanki, to od razu wiedziałem, że ją facet zranił. Pisałem o tym np. w newsletterze “przyczyny braku zaufania”.

    Reply

    Grzegorz January 15, 2017 at 15:00

    Ja myślę, że z Tobą wszystko w porządku. To z nią raczej coś jest nie tak, skoro tak po chamsku się odezwała.

    Reply

    Mariusz January 17, 2017 at 16:41

    Paweł,a mam pytanie nie dotyczące artykułu ,gdy siedzę z dziewczyną na spotkaniu i ona czasami schyla głowę do dołu i nie patrzy prosto w oczy to czy mogę do takiej dziewczyny z uśmiechem i pozytywny sposób powiedzieć “szczerze to sprawiasz wrażenie troszkę takiej nieśmiałej dziewczynki gdy spuszczasz głowę i nie patrzysz w pewny siebie sposób prosto w oczy :) ” czy byłoby to trochę obraźliwe i niestosowne?

    Reply

    Grzywocz January 17, 2017 at 17:00

    Jeśli ona jest nieśmiała, to poruszasz negatywny temat i czepiasz się. W takich sytuacjach o wiele lepiej jest komentować denerwujące zachowanie odwrotnie, czyli w tym przypadku: “Jesteś bardzo pewna siebie” i “Jesteś bardzo wygadana, konkretna”. Takie coś ją rozbawi, być może zaangażuje w rozmowę, będzie to również coś miłego i pozytywnego, jeśli nie jest przewrażliwiona na swoim punkcie. Alternatywnie można zadać jej jakieś pytanie. Patrz artykuł: cicha dziewczyna.

    Reply

    Mariusz January 17, 2017 at 17:16

    No właśnie jest odwrotnie ,wiem że ona jest pewną siebie dziewczyną,zawsze w swojej grupie to ona tam jest liderką rozmowy i dużo gada ,przy mnie tak samo dużo mówi ,nawet wspominała że jej najlepsza przyjaciółka jest nieśmiała a ona taka pewna siebie,tylko z tym spojrzeniem jest problem ,niewiem czy sie krępuje ,peszy się czy coś,ogólnie to ona jest bardzo malutką i drobniutką kobietą

    Reply

    Grzywocz January 17, 2017 at 17:23
    Michał Lxxx January 27, 2017 at 21:13

    Zachęcam czytelników tego bloga o zapoznanie się z LINKIEM poniżej wraz z KOMENTARZAMI:

    http://kobieta.interia.pl/uczucia/news-nie-chce-byc-sama,nId,406163

    Straszne jest jak ludzie się oszukują.
    Paweł dziękuję za wszystkie Twoje porady, ponieważ pokazujesz i uczysz nas – mężczyzn, jak MINIMALIZOWAĆ prawie do zera zaistnienie takich chorych sytuacji jak opisanych w powyższym linku.

    Michał

    Reply

    Krzysiek October 18, 2019 at 12:29

    Kobieta z którą się spotykam mówiła o bylym, widać, że była zraniona. Nie reagowalem, nie pytałem tylko zmieniałem delikatnie temat po wysłuchaniu. Skupialem się na przyjemnych sprawach. Ze spotkania na spotkanie było o bylym coraz mniej. Na 4 spotkaniu wprost zapytała mnie o moje związki. Wpierw pożartowałem sobie, że mam dziecko w innym kraju, że jestem rozwodnikiem, że miałem harem itd Kazałem jej zgadywac. Jednak później sama się z tego śmiała. Trochę mnie wyczytała i powiedziała że specjalnie żartuję aby nie powiedzieć. W ostateczności powiedziałem jej, że kiedyś jej powiem, ale nie teraz. I zadałem retoryczne pytanie “czy to, że będę opowiadał tobie o moich byłych związkach spowoduje, że się bardziej polubimy i będzie nam miło?”. Spojrzała na mnie z aprobatą choć zaskoczona. Ale kompletnie po tym nie wspomniała już w żadnym kontekście o swoim bylym.

    Reply

    Ania February 13, 2022 at 17:35

    Matko ale się uśmiałam ty tak na serio? Kobietę ma się tak zagadać żeby się opowiedziała o ex ( dla zdobycia informacji ) ale was wielceksięciów to już nie można o nic zapytać bo nie mamy prawa pytać ja nie wiem jakie kobiety idą w układy które się tworzą na takich randkach ale chyba wolę nie wiedzieć ???? my od początku związku pytaliśmy i mówiliśmy co chcieliśmy nie było tematu tabu i jakoś nikt problemu nie widział

    Reply

    Leave a Comment

    Previous post:

    Next post: