Hipergamia Polek, Manosfera, Redpill A Znalezienie Dziewczyny, Utrzymanie Zainteresowania Kobiety w Związku i Rozwiązanie Swoich Problemów

by Paweł Grzywocz on 20 June 2023

“Gdy się nie podobasz dziewczynie z wyglądu i z charakteru, to nie obchodzi ją, ile zarabiasz. Gdy się podobasz dziewczynie
z wyglądu i z charakteru, to też ją nie obchodzi, ile zarabiasz.”

hipergamia polek
Czy hipergamia Polek, manosfera, redpill dają rozwiązanie na znalezienie wartościowej dziewczyny i utrzymanie udanego, trwałego związku z wartościową kobietą?

W tym artykule dowiesz się:

  • Jak rozpoznać, czy to hipergamia Polek czy zabite zainteresowanie?
  • Dlaczego to mężczyzna, podobnie, jak w tańcu jest odpowiedzialny za prowadzenie relacji?
  • Hipergamia Polek a prawo przyczyny i skutku, czyli jak dbasz, tak masz.
  • Rozwiązania problemu, jak znaleźć wartościową kobietę i utrzymać z nią udany związek.
  • Hipergamia Polek jako wymówka dla zabitego zainteresowania kobiety i braku świadomości o utrzymywaniu zainteresowania kobiety.
  • Jak znaleźć kobiety z mieszkaniami i samochodami, które chcą się zakochać?
  • 3 problemy, które bogaci i przystojni mężczyźni mają z kobietami.
  • *** PYTANIE CZYTELNIKA DO WPISU O GRUBEJ DZIEWCZYNIE: “Czy zwykły normalny facet ma jakikolwiek wybór?”***

    “Jestem zdania, że nie należy podnosić poziomu swojej kobiety, bo wjedzie hipergamia i ona zacznie szukać lepszej gałęzi. Od kilku lat jest coraz gorzej, kobiety dzięki mediom społecznościowym i aplikacjom randkowym jeszcze bardziej celują
    w topowych mężczyzn gardząc tymi normalnymi. Słucham Cię od 2016 roku i dużo masz takich redpillowych poglądów. Natomiast zgłębienie czerwonej pigułki kompletnie mnie pozbawiło chęci poznawania kobiet.

    Przykład: Od jakiegoś czasu kobieta da na odczepne właśnie numer telefonu, bo jest to już bardziej anonimowa forma kontaktu niż Facebook. Twoja procedura czy też metoda poznania kobiety wygląda podobnie jak lejek sprzedażowy. A czy zwykły normalny facet ma jakikolwiek wybór? Stworzyć lejek matrymonialny, który wyłoni tą nieuszkodzoną to bardziej narzędzie dla facetów przystojnych i bogatych, którzy mają wybór a zwykły szary Mirek musi brać co jest? To tak jakbyś chciał zrobić rekrutację na programistę, mając budżet 1000 zł, niepozwalający na to, aby kandydaci wpadli do lejka. Wiem – należy się rozwijać, ale każdy ma jakiś limit genetyczny i socjoekonomiczny.

    Pozdrawiam,
    Dominik.”

    >>> MOJA ODPOWIEDŹ:

    Hej Dominik,

    Hipergamia, redpill, mansfera to taki feminizm dla mężczyzn. “Red Pill prezentuje nowy etap mizogonii w Internecie”. Przeczytaj sobie, co to jest red pill, blue pill, black pill, manosfera.

    Rozwiązaniem jest odpowiednio częste i umiejętne zagadywanie do kobiet i znalezienie szczerze zainteresowanej kobiety z dobrym, łagodnym charakterem, stabilną psychicznie i utrzymywanie jej zainteresowania długoterminowo a nie spychologia, że wszystkie kobiety są złe, ponieważ w rzeczywistości są złe kobiety i dobre, tak samo, jak są źli mężczyźni i dobrzy.

    Wielu mężczyzn zostało skrzywdzonych z powodu zabicia zainteresowania i/lub wybrania złej kobiety/sprawienia, że się zmieniła w toksyczną, ponieważ zabite zainteresowanie może sprawić, że kobieta stanie się toksyczna lub od początku ktoś wybrał toksyczną kobietę, bo był zaślepiony desperacją, brakiem innych opcji, ciśnieniem na związek, przywiązaniem seksualnym.

    Hipergamia Polek czy zabite zainteresowanie?

    hipergamia polek a utrzymywanie zainteresowaniaGdy masz kobietę, która jest Tobą szczerze zainteresowana, ponieważ dbasz o udany związek i nie spadło Ci to z nieba, tylko jest to efekt świadomego dbania o relację, to wtedy kobieta jest Ci oddana
    i lojalna, że się interesuje tylko Tobą
    i nie ma ochoty z nikim innym pisać ani flirtować, ani się spotykać oraz nie trzeba jej pilnować ani niczego zabraniać, ponieważ ona sama zachowuje się
    w lojalny sposób z powodu odpowiednio wysokiego zainteresowania.

    A dlaczego to Ty masz dbać o relację a nie kobieta?

    Kobieta również powinna dbać o relację, ale nie sama. Odpowiednie prowadzenie relacji i utrzymywanie jej romantycznego zainteresowania oraz bycie liderem w relacji właśnie sprawia, że kobieta też będzie dbała o Twoje zainteresowanie.

    Poza tym kobiety same nie wiedzą, jak prowadzić udaną relację dlatego też ten obowiązek, rola lidera spoczywa na Tobie.

    Podobnie jest w tańcu – ktoś w tańcu musi prowadzić, bo inaczej nic z tego nie wyjdzie.

    Natomiast, jeśli nie będziesz robił nic albo oddasz stery kobiecie, która sama nie wie, jak to powinno wyglądać albo będziesz robił to źle i popełniał podstawowe błędy, jak branie za pewnik, nuda i rutyna, brak rozwoju swojej osobowości, to dziewczyna nie będzie inwestować w relację ponad niezbędne minimum lub wcale nie będzie.

    hipergamia polek red pill manosferaBo nie stworzyłeś do tego powodów, tylko np. zbudowałeś związek na opak, że tylko Ty skakałeś wokół niej od początku i tak ją nauczyłeś, że ona nie musi się starać albo byłeś atrakcyjny dla niej tylko na początku, w sposób nieświadomy lub mało świadomy, ale długoterminowo nie wiedziałeś, co działa a co nie, więc nie utrzymałeś wysokiego zainteresowania długoterminowo, a na skutek tego straciłeś zainteresowanie kobiety.

    Hipergamia Polek a prawo przyczyny i skutku, czyli jak dbasz, tak masz.

    Sukces finansowy nie ma tu nic do rzeczy, ponieważ bogaci mężczyźni też są zdradzani albo kobiety biorą z nimi rozwody.

  • Czyli wysokie zainteresowanie kobiety jest ubezpieczeniem jej lojalności a nie Twój stan konta.
  • Nie wszystkie kobiety zdradzają, gdy zabijesz ich zainteresowanie oraz zabite zainteresowanie to nie jest żadne usprawiedliwienie dla takiego zachowania.
    Przy czym tak często jest, że gdy zabijesz zainteresowanie kobiety, to wraz
    z zainteresowaniem zabijesz jej lojalność wobec Ciebie.

    Hipergamia Polek, red pill i manosfera to świetna wymówka dla zabitego zainteresowania kobiety i braku rozwoju osobowości.

    hipergamia polek a rozwodyRozwody plus nieformalne rozstania to potężna grupa (prawie 50% społeczeństwa), więc jak znalazł przekonania, że to wina kobiet przecież, a że ci skrzywdzeni mężczyźni zabili zainteresowanie swoich kobiet, ponieważ nie wiedzieli, jak utrzymać zainteresowanie kobiety oraz błędnie uwierzyli, że kobiety lecą na kasę, więc łatwo im popaść w takie nastawienie, że kobiety to tylko do jednego, wszystko osobno, nie ufać już nigdy, zero związków.

    Najbardziej bolesne jest to, że red pill, hipergamia Polek, manosfera nie dają rozwiązania problemu, czyli zasad na to, jak znaleźć wartościową kobietę
    i utrzymać z nią udany związek.

  • Ostatnio np. rozmawiałem z czytelnikiem, 30 lat, ona 25, są razem od października (pół roku) i jakoś mu się to nie zgadza, że kobiety takie złe, bo jego dziewczyna jest super zainteresowana, robi mu prezenty na urodziny, niespodzianki, balony, chce się widywać, a także szanuje jego przestrzeń.
  • Aż się zaczął obawiać, żeby tego nie zepsuć, bo mu się nie spieszyło do związku, a tu taka sytuacja. Oczywiście wierzący w red pill i hipergamię Polek powiedzą, że to tymczasowe, że ona chce go urobić, schwytać, a potem się zacznie, ale tu właśnie chodzi o umiejętność utrzymania zainteresowania i szacunku w związku długoterminowo.

    Zakochać się czy wejść w związek to aż taki wyczyn nie jest albo czasami jest całkiem łatwo i dzieje się to dość samoistnie, a sporo rzeczy można nieraz przez przypadek zrobić dobrze albo mieć akurat farta, ale utrzymać to w szczęściu i spokoju 50 lat to już nie jest przypadek ani nie zależy to od szczęścia, tylko od świadomego działania od początku relacji.

    Hipergamia Polek, red pill, manosfera a kobiety
    z mieszkaniami i samochodami, które chcą się zakochać.

    hipergamia polek a znalezienie dziewczynySą też kobiety z mieszkaniami, samochodami, z dobrych rodzin, które chcą się zakochać, zbudować udany związek i być z mężczyzną, który jest interesujący dla nich
    z wyglądu, gadki, charakteru.

    Owszem, to co nieco mówi o naszym charakterze, jak pracujemy zawodowo, ale nie jest to determinanta czegokolwiek, a wiele kobiet nie jest materialistkami, o ile nie większość, bo jak im się gościu nie podoba z gadki i z aparycji, to ją w ogóle nie obchodzi reszta.

  • Gdy się nie podobasz dziewczynie z wyglądu i z charakteru, to nie obchodzi ją, ile zarabiasz.
  • Gdy się podobasz dziewczynie z wyglądu i z charakteru, to też ją nie obchodzi, ile zarabiasz.
  • Także robić swoje i oczywiście mieć czujność, że mogą być kobiety z tzw. agendą, ukrytym motywem, które perfidnie chcą odhaczyć jakieś etapy typu ślub, dziecko,
    bo mają swoje lata. Polecam również artykuł w temacie wiecznego braku powodzenia
    u kobiet i webinar o 5 najczęstszych przyczynach braku randek.

    Hipergamia Polek – bogaci i przystojni to dopiero mają problemy z kobietami.

    Bogaci i przystojni to dopiero mają problemy z kobietami, bo czasami przyciągają więcej uwagi początkowo, przez co są narażeni na częstsze kontakty z toksycznym kobietami, które szukają bogatego frajera, którego będą mogły kontrolować.

    Niektórzy z nich wręcz próbują zaimponować kobietom swoim statusem, przez co przyciągają właśnie lub prawie wyłącznie toksyczne kobiety, które lecą na kasę,
    a normalne od nich uciekają, bo nie chcą być z bufonami albo sztywniakami.

    hipergamia polek a utrzymanie udanego zwiazkuPoza tym podałeś 2 skrajności, bogaty i przystojny oraz jakiś przeciętny Mirek, a bardzo rzadko ktokolwiek z nas jest takimi skrajnościami, tylko wszyscy mamy jakieś karty, zalety i wady, predyspozycje, charakter, potencjał, dzięki czemu możemy uniknąć masy problemów, które mają mężczyźni nieświadomi, działający po omacku.

    Tutaj nie ma decydującego znaczenia, czy bogaty i przystojny czy nie lub średnio przystojny i zamożny itp. wariacje, bo każdy podczas zagadywania będzie się odbijał od zajętych kobiet, będzie czasami odrzucany, będzie nieraz tracił kobiety, gdy popełni zbyt duże błędy lub zabijał ich zainteresowanie nieświadomie, jeśli się np. nie nauczy na pamięć programu 12 randek do związku.

    Pamiętaj:

  • “Gdy się nie podobasz dziewczynie z wyglądu i z charakteru, to nie obchodzi ją, ile zarabiasz. Gdy się podobasz dziewczynie z wyglądu i z charakteru, to też ją nie obchodzi, ile zarabiasz”
  • Pozdrawiam,
    Paweł Grzywocz
    “Każdego dnia zrób jedną małą rzecz, której się boisz”
    “Zawsze pomyśl, co zrobiłby przeciętny facet, a później tego nie rób”
    “Zawsze inwestuj w rozmowę”
    “Bez prawdziwego zainteresowania kobiety nic nie może się zacząć ani trwać”
    “Do rozwodu wystarczy jeden toksyczny charakter”

    Jak zdobyć dziewczynę w 12 randek
    Jak utrzymać związek
    PewnoscSiebieW90Dni.pl
    77 Technik Flirtu
    Wolność od pornografii i masturbacji w 90 dni
    Najlepsze miejsce do poznawania kobiet
    100 Rozmów z Kobietami
    124 Riposty na pytania kobiet
    Jak-Zdobyc-Dziewczyne.pl/mapa-sukcesu

    Podziel się swoim doświadczeniem o tym, jak hipergamia kobiet, redpill, manosfera ma pomóc znaleźć wartościową kobietę
    i utrzymać z nią udany związek.

    jak zdobyc dziewczyne w 12 randek


    Jeśli spodobał Ci się artykuł, to odbierz bezpłatny raport i zaawansowane porady mailowe:

    Twój email posłuży tylko i wyłącznie
    do komunikacji między nami.

    VN:F [1.9.20_1166]
    Oceń Proszę Wpis:
    Rating: 4.0/5 (8 votes cast)
    Hipergamia Polek, Manosfera, Redpill A Znalezienie Dziewczyny, Utrzymanie Zainteresowania Kobiety w Związku i Rozwiązanie Swoich Problemów, 4.0 out of 5 based on 8 ratings

    Podobne wpisy:

    Zostaw swój komentarz...

    { 49 comments… read them below or add one }

    Krystian June 20, 2023 at 23:23

    Ku przestrodze dla wszystkich wymienię kilka cech toksycznej dziewczyny, z którą można zwariować jak jej w porę nie rzucicie. Gdyby nie materiały Pawła tkwiłbym z takimi nawet kilka miesięcy. To co pisze Paweł doświadczam na sobie i zaskakujące jest jak to się sprawdza. Naprawdę 2 miesiące to maksimum kiedy można rozpoznać toksyczne kobiety. Nawet ich maskowanie niewiele da bo nikt nie może udawać 24h.

    Ostatnio rzuciłem po 2,5mc spotykania się toksyczną dziewczynę. Nie warto przeciągać, bo jest coraz trudniej później a i tak nie zmienia się nic.

    Jakie cechy przejawiają? Właściwie wszystko z każdej z tej 10tki:

    -nie radziła sobie z życiem i traumami po rozstaniu z byłym. Nawet leki brała na uspokojenie. Z życiem też sobie swoim nie dawała rady.

    -rozchwiana emocjonalnie. Negatywne nastawienie i pesymistyczne do życia. Od początku wypruwała jakieś brudy ze swoich związków, rodzinnych spraw i znajomych.

    -czepiała się o wszystko, próbowała na mnie wpływać i mnie poprawiać. Co powinienem zrobić, powiedzieć i jak zareagować w danym momencie a tego nie zrobiłem.

    -miała wypaczoną wizję związku rodem z filmów romantycznych.

    -nad wszystkim chciała mieć kontrolę. Domina. Niezgodna. Nawet miejsce spotkania czasami miało być tam gdzie ona chce

    -materialistka i egoistka. O dołożenie się do randki to nawet nie myślała. Nie zapytała. Zapraszała gdzieś ale to ja musiałem płacić. Od początku mocno wypytywała o pracę, mieszkanie itd. mimo iż sama g.. miała.

    -spóźniała się na spotkania

    -ciągły kontakt musiał być, bo jak nie to niezadowolenie. SMS, fejs na którym ciągle siedziała. Żadne gadanie nic nie dawało.

    -przestrzeń na nią nie działała, bo jak twierdziła, że jak 3 dni się nie widzieliśmy lub nie kontaktowaliśmy, to ona coś tam traciła itp. itd.

    -miała dużo kolegów i jakiegoś przyjaciela, atencjuszka choć była w tym umiarkowana

    -od początku za szybko chciała ustalić związek. Mówiła często o rodzinie i dzieciach.

    -szybkie wprowadzenie tematów seksu oraz nie działał na nią skromny pocałunek, chciała od razu dużo i często się całować.

    -seks dla niej to po prostu stosunek, czyli brak u niej jakiś wartości.

    -niedowartościowana. oczekiwała że cały czas będę jej słodził i mówił non stop jaka wspaniała.

    -wzbudzała we mnie poczucie winy czyli było mogliśmy nie robić tego albo tamtego bo teraz przez to jestem chora itp.

    -manipulowała. Robiła foch, a później udawała jakby nic się nie stało a nie odpisywała lub nie odbierała telefonów. Sprawdzała jak się zachowam i na ile może sobie pozwolić prosząc mnie o coś a później się z tego wycofywała

    -egoistka. Udawała że słucha ale finalnie gadała tylko o sobie. Tylko jej sprawy były najważniejsze.

    Skąd mogła się wziąć taka toksyczną kobieta? Na jej przykładzie:

    -brak autorytetu ojca który był nierobem, olewał ją i nawet podobno bił. Przedwcześnie zmarł.

    -toksyczny związek z jakimś facetem

    Toksycznych kobiet nie zmienicie, bo one żyją w swoim świecie i uważają się za nieomylne.

    Nie rozumiem facetów, że potrafią spędzić życie w takim piekle tylko za cenę bzykania i bycia z kimkolwiek. To męczarnia.

    Uciekać gdzie pieprz rośnie póki czas.

    Dla mnie to kolejne cenne doświadczenie z którego wyciągam wnioski.

    Reply

    Paweł Grzywocz June 20, 2023 at 23:23

    Dzięki bardzo za komentarz i zweryfikowanie osobiście, że takie kobiety to strata czasu.

    Pamiętaj:

    - “Lepiej być samemu niż z niewłaściwą kobietą.”

    - “Nie musisz znajdywać co tydzień odpowiedniej kobiety. Wystarczy, że znajdziesz jedną właściwą i zatrzymasz ją przy sobie.”

    - “Im szybciej skreślasz niewłaściwe kobiety, tym szybciej znajdziesz tę właściwą.”

    Dziękuję za korzystanie z programów 12 randek i “Jak utrzymać związek” i życzę dalszych sukcesów.

    Reply

    maciek June 21, 2023 at 20:12

    Tyle, ze hipergamia, to nie do konca jest jest to ze jesteś bogaty itd i kobieta od razu na Ciebie poleci, co z resztą powiedziałeś. Hiipergamia jest potwierdzona naukowo i chodzi w tym o to, ze kobieta wybiera najatrakcyjniejszego samca spośód dostępnych, i nawet jak jest w wieloletnim związku to gdy pojawi się lepsza opcja ona albo do niego pójdzie albo będzie zdradzać po kryjomu.

    Reply

    Paweł Grzywocz June 21, 2023 at 21:35

    Gdy utrzymujesz wysokie zainteresowanie kobiety, to Cię z nikim nie zdradzi i nawet jej to nie przyjdzie do głowy. Wiele rzeczy próbowano udowodnić naukowo, co okazało się później farsą.

    Reply

    Art June 21, 2023 at 22:49

    Nie ma czegoś takiego jak gwarancja braku zdrady To jest zwykła naiwność tak jak mówiłeś że dziewczyny nie bierze się za pewnik i że trzeba mieć plan B Też kiedyś myślałem z tą definicją zainteresowania polegającą utrzymywaniu czegoś tam Moim zdaniem wysokie zainteresowanie nie polega na skakaniu/utrzymywaniu tylko definiuje się odwrotnie tj wektorem Twojej ogólnej jakości pośród innych facetów których dziewczyna może mieć czyli hipergamia twardo definiuje stabilność niż jakieś zainteresowanie które jest jedynie składową

    Aaa i Paweł umówmy się że hipergamia jest już dawno udowodniona wprost statystyką a nie w teorii/naukowo Także to nie jest tak że ktoś tam coś tam próbował Niemniej redpilla prawie nikt ze zwykłych casualowych facetów nie bierze na poważnie

    Reply

    Paweł Grzywocz June 21, 2023 at 23:10

    Te lęki przed zdradą są irracjonalne. Jak jesteś z zainteresowaną kobietą dłużej niż 2 lata udanego związku i np. mieszkacie ze sobą, to ona nawet nie ma Cię gdzie zdradzać i po co, skoro jest szczęśliwa z Tobą, a inni mężczyźni są dla niej odpychający. To są lęki osób, które zostały zdradzone, bo zabiły zainteresowanie kobiety, więc teraz mają taki uzasadniony lęk i słusznie, bo skoro brali kobietę za pewnik i nie dbali o związek, to oczywiste, że zaczęła się rozglądać za kimś innym.

    Też mam nadzieję, że czytelnicy nie biorą na poważnie redpillowych treści, ale na wszelki wypadek zrobiłem o tym artykuł, aby ostrzec przed negatywnym nakręcaniem się i brakiem rozwiązań w tej ideologii, ponieważ czasami czytelnicy wysyłają mi tego typu kanały, że są według nich ciekawe i można się z nich czegoś dowiedzieć o kobietach, więc jako ostrzeżenie proszę pamiętać, że tam nie ma rozwiązań, a można nieświadomie popaść w mizoginię i błędne przekonania, że kobiety to tylko patrzą na zasoby. W praktyce zagaduj do kobiet i zobacz, jak je obchodzą Twoje zasoby. Zazwyczaj to nie robi na kobietach wrażenia i jedne pogadają, a inne nie. Dlatego rozwodzenie się nad tym, że kobiety lecą na zasoby jest mylące i wprost błędne, bo jak się jej nie spodobasz z wyglądu i z gadki, to ona ma gdzieś Twoje zasoby, a jak się spodobasz z wyglądu i z charakteru, to możesz akurat zmieniać pracę czy być studentem na utrzymaniu rodziców albo mieć zwykłą pracę i nie ma to znaczenia, bo kobiety też chcą chodzić na randki, spędzić miło czas, a zasoby możecie zdobywać wspólnymi siłami.

    Reply

    Art June 21, 2023 at 23:42

    Paweł ale To są TWOJE słowa o pewniku i planie B także nie przekręcaj. Lęki mają nastolatki a biznesmeni myślą nad drugą stroną medalu To raz a dwa że każda każda inwestycja jest kalkulacją które może przestać działać i tyle.

    Niezłą figurę retoryczną stosujesz że jak każdy się stara to będzie mu tak samo dane i te same działania w relacjach prowadzą zawsze do tych samych efektów. Tak samo jak każdy inaczej wygląda będzie miał trochę mniej lub bardziej co innego w życiu Dziewczyna zawsze może wyjść gdziekolwiek i zdradzić na prawdę nie ma z tym dzisiaj większego problemy technicznego nieważne czy się mieszka z kimś czy nie

    Paweł umówmy się że za pomocą Victim Shamingu czyli zrzucaniem odpowiedzialności na ofiarę zdrady nie uzasadnisz ustawicznie zwalanie zdrady zdradzanego faceta na niego samego, co jest ciężkim błędem, tak jakby winą chłopaka było to że tamta Anastazja z Kos która wyszła do obcych ludzi w tany i wszyscy wiemy jak to się skończyło

    Najważniejszym zasobem jaki masz jest nie portfel bo pieniądze prawie zawsze można zarobić a genetyka czyli wygląd który definiuje ramową wysokość zainteresowania prawdopodobnie nawet maksymalnego, a w drugiej kolejności intelekt Żadnymi pieniędzmi ani staraniem czy czymkolwiek innymi nie zaćmi się preferencji wyglądu

    Reply

    Paweł Grzywocz June 21, 2023 at 23:57

    Chodzi zarówno o wygląd, jak i o charakter. Tak samo w drugą stronę. Po co Ci dziewczyna, która jest tylko ładna, ale głupia i toksyczna. Tak samo, co z tego, gdy masz atrakcyjny wygląd, gdy brakuje Ci gadki, swobody, pewności siebie, świadomości zasad bycia wyzwaniem i atrakcyjności. Zwalanie winy za swoje niepowodzenia na te społeczne przekonania, że kobiety lecą tylko na kasę i wygląd to spychologia i brak odpowiedzialności za swoje działanie. A nad wyglądem należy pracować, a nawet będąc średnio lub mało urodziwym, szczególnie jako mężczyzna, można to nadrobić charyzmą, pewnością siebie, zadbaniem, sylwetką (Peter Dinklage, Nick Vujicic, Sean Stephenson). Kobiety mają tutaj trudniej, bo dla mężczyzn dużo bardziej istotny jest wygląd kobiety niż dla kobiet jest wygląd mężczyzny. Wystarczy, żeby ona Cię akceptowała fizycznie, żebyś się spodobał chociaż trochę.

    Oczywiście, że jesteśmy odpowiedzialni za to, że kobieta nas zdradza, o czym jest artykuł tutaj. Gdyby mężczyzna był liderem w relacji i dbał o relację, to by go w życiu kobieta nie zdradziła. Odnośnie tej Anastazji, to tak samo, podejrzewam, że to była jakaś patologiczna relacja, że dziewczyna w celu dowartościowania się uwagą innych mężczyzn i zagrania na nosie chłopakowi sobie wychodzi po 22 się upić w kraju pełnym imigrantów ze wschodu, gdzie oficjalnie się w hotelach trąbi, żeby się samemu nie szwędać po nocach. Czyli, gdyby ten chłopak miał jakiekolwiek pojęcie o skreślaniu toksycznych kobiet, to by się nigdy z taką nawet nie związał.

    Reply

    Art June 22, 2023 at 00:58

    Paweł większość co napisałeś to jest czysta manipulacja i półprawdy

    1) Uważasz że jak ładnie ktoś tam coś tam zagada i ubierze się wg artykułów/kursów ble ble ble to będzie absolutnie gwarantowane że dojdzie do tego samego celu prędzej czy później bez względu na poniesione koszty? No niestety widzisz nie każdy w życiu zaczyna od tego samego miejsca i nie każdy dysponuje takimi samymi zasobami(wyglądem wychowaniem itd) by zrealizować to samo
    2) Stosujesz przykłady wyjątków jako wykładnię ogólną wbrew preferencjom i wyborom statystycznym ogółu społeczeństwa Takie naiwne podejście “ooo mogę wszystko albo prawie wszystko bo jakaś gwiazda też tam mogła” Wiadomo że warto pracować ale nie każdy będzie Casanovą i Einstainem prawda? Nawet na PUA forach przyznają się że bez wyglądu ta sama skuteczność podrywu pomiędzy zwykłymi chłopakami a przystojniakami nie jest absolutnie możliwa Po prostu we wszystkim w życiu trzeba mierzyć siły/swoje możliwości nad zamiary i iść w kierunku w którym jest możliwie dla nas najkorzystniejszy, simple as that.
    3) Cała hipergamia udowadnia że to facetom jest trudniej aktualnie pod względem wyglądu a nie kobieto Choćby dowodem na to jest zdecydowanie niższy wiek u kobiet inicjacji seksualnej niż facetów
    4) “Akceptacja fizyczna” to jest eufemizm albo dziewczyna seksualnie leci na Ciebie albo zawsze będą jakieś z tego tytułu kłopoty Nie ma że wystarczy że lubisz być deską pociągową do przystojniejszego albo rzucanym bądź cyrki w stylu białe związki bez seksu itd
    5) Oczywiście że nie masz racji że facet odpowiada za zdrade bo Anastazja pomimo tego że była może z patologicznej rodziny mogła nie wyjść do obcych? Ano mogła nie wyjść tak samo jak każda inna dziewczyna mogła się najpierw rozejść a potem ciachać do innych facetów Ależ to proste Tylko matriarchalne systemy i toki myślenia pozbawiają odpowiedzialności kobiety za siebie same

    Paweł na prawdę kawał rzeczy które piszesz z tą zdradą looksMaxing etc gadką; to wszystko dawno już zostało zacytowane w internecie obalone i obśmiane na zasadzie syntezy i dowodu dlaczego tak nie jest, ale możesz uważać że jest inaczej. Większość na to się już nie nabierze.

    Reply

    Paweł Grzywocz June 22, 2023 at 11:13

    Przedstawiłem konkretne przykłady mężczyzn, którzy mieli trudne warunki i osiągnęli sukces w relacjach (Peter Dinklage, Nick Vujicic, Sheon Stephenson, karłowatość, drugi bez rąk i nóg, trzeci wrodzona łamliwość kości), więc skoro takie osoby, które są inwalidami potrafili ogarnąć swoją głowę, charakter i znaleźć normalną kobietę, to znaczy, że Ty też możesz, a 99% czytelników tego bloga czy treści redpillowych nie są inwalidami i są w pełni zdrowymi ludźmi, więc nie mają na co narzekać, tylko powinni się wziąć za rozwój osobowości i odporności psychicznej.

    Ja nie zachęcam nigdzie do bycia Casanovą, tylko do znalezienia sobie po prostu interesującej dla Ciebie kobiety, jest to kwestia odpowiednio częstego i umiejętnego zagadywania do kobiet, o czym są pozostałe artykuły i kursy na blogu. Te przykłady mężczyzn, które podałem przedstawiają inwalidów, natomiast 99% i więcej czytelników tego bloga lub innych nie jest inwalidami, więc skoro inwalidzi potrafią sobie kogoś znaleźć, również ci, którzy nie są osobami publicznymi, to dlaczego pełnosprawny mężczyzna miałby nie potrafić. Sam sobie tylko nakłada w głowie ograniczenia, które należy usunąć i zastąpić zdrowym poczuciem własnej wartości.

    Poza tym wygląd można ulepszyć poprzez zadbanie, sylwetkę i osobowość, ponieważ wysyłamy tzw. energię wokół siebie i ta osoba, która wypowiada się, jak łajza wygląda inaczej niż wtedy, gdy wypowiada się, jak pewny siebie mężczyzna, wiem po sobie, jak mój wygląd się zmienił w zależności od tego, jak o sobie myślałem. Takie gadanie, że maxlooking i rozwój umiejętności konwersacyjnych nic nie da to nakładanie sobie ograniczeń, jak np. dysleksja itp. etykietki, szufladki, że skoro ktoś mi wlepił etykietkę dysleksji, to już nie muszę zapamiętywać zasad poprawnej pisowni i Twój umysł zwalnia Cię z odpowiedzialności za pracę nad sobą.

    Wiek inicjacji seksualnej nie jest żadnym wyznacznikiem sukcesu. Wręcz należy współczuć osobom, które doświadczyły inicjacji seksualnej w zbyt młodym wieku, przez co namieszały sobie w głowie, poraniły się czy też skomplikowały sobie życie.

    O tym, jak być akceptowanym seksualnie obejrzyj webinar o męskim wyglądzie tutaj.

    Odnośnie bycia odpowiedzialnym za zdradę, to miałem na myśli ogólną zasadą, którą wyjaśniam w podlinkowanym artykule tutaj oraz w tym powyższym. Zasada jest taka, że gdy zabijesz zainteresowanie kobiety, ponieważ nie wiedziałeś, jak je utrzymywać i nie dbałeś o wasze obopólne zainteresowanie w związku, to kobieta straci Tobą zainteresowanie prędzej czy później, a wtedy albo Cię zostawi albo najpierw Cię zdradzi, a potem pomyśli, co dalej, czy tkwić z Tobą z wygody czy zmienić na kogoś innego. Zdrada jest wówczas skutkiem Twojej nieświadomości, braku dbania o związek i nieraz nieświadome związanie się z toksyczną kobietą.

    Każdy decyduje za siebie, co zrobić ze swoim życiem. Jeżeli wierzysz, że możesz lub nie możesz, to w obu przypadkach masz rację – H. Ford, a tutaj nie rozmawiamy o zakładaniu nowego koncernu samochodowego, bo to faktycznie byłaby mrzonka, ponieważ faktycznie istnieje mnóstwo innych czynników, które uniemożliwiają każdemu założenie tak dużego przedsiębiorstwa, natomiast zwiększenie swojej atrakcyjności fizycznej i charakteru, to są oczywiste sprawy, jak mycie zębów i przeglądy u dentysty, że ignorancją i głupotą jest tego nie robić, tylko usprawiedliwiać się ciągłymi wymówkami, że kobiety szukają jakiegoś nierealnego ideału, podczas gdy w praktyce różni ludzie dobierają się w pary, gdzie często dobierają się w pary na poziomie podobnego poczucia własnej wartości.

    Tutaj by trzeba przeanalizować swoje oczekiwania i nakłady pracy nad sobą w stosunku do efektów, o czym jest artykuł tutaj i tutaj o 12 powodach braku dziewczyny i radzeniu sobie z samotnością i randkową suszą.

    Reply

    Art June 25, 2023 at 15:45

    1) To dlaczego większość inwalidów nie jest Vujevicem/super|aktorem|bohaterem od toasmastersów? Bo większość nie ma historii życia i zasobów które na to pozwalają
    Robienie reguły ze spolaryzowanych wyjątków jest papką dla naiwnych, bo totalnie nie zwracasz uwagi kto do czego ma predyspozycje A tak w ogóle to odbiegasz od tematu czy w ogóle kobiety to interesuje Ano nie za bardzo interesuje bo setki jak nie miliony tysięcy lat powodują że to cechy fizyczne faceta czyli WZROST I TWARZ mają zasadniczy wpływ na orgazm (czyli zainteresowanie seksualne aka test fizyczności) u kobiety co jest potwierdzone naukowo Sprzedajesz wszystkim ludziom to samo z softSkillami ale szczerze wątpię czy to czego nie potrzebują, ale niemniej po to by sprzedawać dalej tym którym to nic nie da. Bo fizyczności gadką oczywiście nie zastąpisz ale oczywiście tego nie mówisz bo to się nie sprzedaje
    2) Większość materiałów Twoich materiałów nt poznawania jest skutecznych tylko dla facetów o atrakcyjności 6+/10 Dlatego że w związku z hipergamią oni i tak są preferowani więc po prostu oni w zasadzie żrą Twoje “placebo” Niemniej super klientami są dla Ciebie najsłabsi pod względem wyglądu bo można im w kółko sprzedawać pierdy o wyglądaniu i gadce na pierwszych miejscu i rozwoju osobistym jako głównym czynniku wyboru facetów przed kobiety ALE jakby coś to zawsze ble ble bla “Ja miałem na myśli ma być zdany test atrakcyjności fizycznej” podczas gdy cwaniacko robisz wydźwięk w swoich materiałach i piejesz jak to gadka i ubiór i rozwój osobisty, dobre wybierania dziewczyny zrobią z klienta nieatrakcyjnego fizycznie, babskiego bohatera. Chyba Frajera. I też nie wspominasz że w Polsce ze spisu powszechnego i tak brakuje około 800k-1M singielek dla facetów a z powodu hipergamii to faceci z fizyczności 5/10 może podobają 1 na 5 dziewczynie bo one i tak celują w lepszych od siebie chyba że są samotnymi matkami, z którymi normalny związek nie jest możliwy Nie wspominając że kilkanaście procent leci na śniadą cerę imigrantów albo tych celowo przyjeżdżających bo wiedzą że na ich Polki łatwo tracą samokontrolę wobec obcokrajowców bo nie są Polakami albo też na widok ich ciemnego koloru skóry Tak jak Azjatki na białych.
    Uważasz może że wygląd nie jest głównym czynnikiem decydującym o seksie a zwłaszcza wczesnym przygodnym? Nie pasuje Ci ta korelata? To sobie wpisz w ilu związku %do 20 roku życia były kobiety a ile % faceci i masz kolejny dowód ba zaoranie rynku matrymonialnego przez hipergamię i stawianie wyglądu u faceta przez kobiety na pierwszym miejscu ponad to co same oferują A to że seks jest zły czy dobry we wczesnych latach jest w tym kontekście nieistotne
    3) Może wytłumaczę Ci pojęcie zdrady na przykładzie wywiadów państw. Jeśli agent jednego wywiadu zaczyna współpracować z drugim to jest to zdrada Tak samo jak mieszkanie obrabiają złodzieje to nie jest wina właściciela bo przecież że mógł Rutkowskiego zatrudnić do pilnowania 24/7 to ma być jego wina prawda? Ale proste W Islamie za zdradę u kobiet karze się śmiercią i jakoś zdrad nie ma Może u nas powinna być kara za zdradę małżeńską 50k PLN i przez ten zamordyzm nagle zdrady skończyłyby się i najpierw kończyłoby się związek a potem szukało gałęzi. I wiesz co na koniec jakoś bez zdrady można żyć a najpierw rozstać się, niesamowite nie?
    4) Analizowałem z paroma Twoje materiałem i wychodzi nam że jesteś w znacznie mierze kapitanem redpillersem a co gorsza wszystkich facetów traktujesz na jedno kopyto Biorąc pod uwagę facetów z atrakcyjności i mniej 5/10 i tak samo tych wyżej
    I wiesz, ale niewiarygodne że oboje NIE MOGĄ mieć takich samych problemów ze znalezieniem dziewczyby z punktu widzenia wyglądu i inne strategie powinni inne strategie obierać w zależności od swojej atrakcyjności, tym bardziej że tego nie mówisz że brakuje 1mln dziewczyn, ale Ty tego nie mówisz bo albo jesteś niekompetentny i tego nie wiesz albo celowo dla sprzedaży przemilczysz bo najbrzydsze naiwniaki kupią, albo z innych jeszcze gorszych powodów
    Mówisz że wygląd można zmienić bo zęby wzrost ubrania ble ble ble a jak zmienić wzrost i twarz? Uważasz na to nabierze się baba mając warunkowania ewolucji w tysiące jak nie miliony lat zwracania uwagi na wzrost i twarz da się omamić gajerkiem? Polecam zapoznać się z kanałem Wheat Waffles dlaczego Twoje redpillerstwo nie działa dla tych którzy są najmniej atrakcyjni np wzrost ~170cm i mniej
    Twoje zwalanie winy z góy BEZ DOWODU zdrady rozpadu małżeństwa/związków na faceta na prawdę śmierdzi simpowaniem cuckoldztwem albo jakąś agendą feministyczną, Victim Blaming/Shamingu albo jeszcze jakąś inną doktryną tępienia facetów bez dowodu, nawet w komentarzach niżej/wyżej jak jakiś nieomylny święty Guru ferujesz wyroki, podczas gdy dziewczyna z powodzeniem również może skakać na lepszego faceta jeśli jej to opłaci się z powodu hipergamii. Także Paweł na prawdę sugeruję zaktualizować sobie poglądy i zbiorniki wiedzy z czym stykają się faceci albo zaprzestać bzdur że każdy facet znajdzie sobie dziewczynę jak się uczesze pogada pójdzie na siłownie i będzie całe dnie zagadywał gdy w Polsce nie ma 1mlna dziewczyna kilkadziesiąt procent w ogóle nie chce dzieci(więc w sumie na czym ma się wieloletni związek z nią opierać), albo w ogóle singielstwo jest ich jedynym sensem życia.
    Dlatego że prawdopodobnie z nikim nie konsultujesz to co piszesz(tak podejrzewam), rady które dajesz w stylu trzymania dziewczyny na dystans typu 6 dni dzwonienie po otrzymaniu numer (nikt się z tym nie zgodził z moich znajomych że to normalne zresztą miałeś o to już kłótnię w komentarzach) W przeciwnym razie tylko kompromitujesz się i szufladkujesz w oczach świadomych facetów jako naciągacz typu PUA sprzedawca cudów Paweł szanuję Cię za Twoją pracę, ale jesteś dla mnie i wielu moich znajomych totalnie niewiarygodny/niekompetentny/nieskuteczny/niedokładny w zdefiniowaniu odpowiedzi jak ma sobie skutecznie znaleźć dziewczynę facet średniak w Polsce podczas gdy miało to być core Twoich wszystkich materiałów, nawet nie wspomniałeś o SEA Maxxingu i szukania tradeWifes za granicą. Ech szkoda dalej gadać.

    Reply

    Paweł Grzywocz June 26, 2023 at 01:51

    Mówię sporo o tym, jak ulepszyć swój wygląd, wyszukaj np. męski wygląd webinar. Nie da się ludzi oceniać na podstawie skali od 1 do 10. To idiotyczne, zarówno oceniać tak kobiety, jak i mężczyzn. Poza tym właśnie pewność siebie robi tutaj ogromną różnicę, ponieważ osoby pewne siebie mają taką energię, że ludzie nie zwracają aż takiej uwagi na ich niedoskonałości fizyczne. Jedno i drugie jest ważne, tak samo, jak z kobietami, czyli zarówno musicie się sobie spodobać fizycznie w stopniu akceptowalnym, a także z charakteru.

    Celem nie jest zostanie babskim bohaterem, tylko zbudowanie pewności siebie, swobody w rozmowie z kobietami i znalezienie sobie interesującej kobiety do trwałego związku. Z tym spisem powszechnym, to pisaliśmy z Mateuszem w komentarzach tutaj, że to nie ma znaczenia, ponieważ 90% facetów popełnia dziecinne błędy, jak brak zagadywania, nieśmiałość lub nadmierna pewność siebie i cwaniakowanie, więc są permanentnie odrzucani, a to oznacza, że nie masz żadnej konkurencji. Dla normalnych kobiet jacyś przybysze zza granicy to śmierdziele i obca kultura.

    Ja nigdzie nie twierdzę, że zdrada jest w porządku ani jej nie usprawiedliwiam. Przecież napisałem wyraźnie, że powinno się najpierw rozstać, ale często tak nie robią, takie życie. Natomiast zdrada nie wynika z tego, że nie pilnowałeś kobiety, tylko z tego, że zabiłeś jej zainteresowanie lub wybrałeś sobie toksyczną kobietę, która zdradza i tego nie weryfikowałeś, bo może od początku budowałeś związek nieodpowiednio, np. na zbyt szybkim seksie, a potem masz pretensje, że jesteś jednym z wielu.

    Zdarzają mi się konsultacje z czytelnikami, którzy mają poniżej 170 cm wzrostu, a także z takimi, którzy nie mają jakiejś atrakcyjnej twarzy i z czasem znajdują sobie dziewczynę. Kwestia odpowiedniej ilości zagadań, miejsc, nastawienia. Przecież jest mnóstwo kobiet, które ma 150-160 cm i dla takich wystarczy, jak też masz 160-170 cm wzrostu. Odnośnie urody faceta, to jest powiedzenie, że facet wystarczy, aby był trochę przystojniejszy od diabła.

    Jeśli jesteś w udanym związku, ze szczerze zainteresowaną kobietą z dobrym i łagodnym charakterem i wartościami życiowymi, o których mówię w programie “Jak utrzymać związek” oraz dbasz o utrzymywanie waszego obopólnego zainteresowania w relacji, to kobieta Cię nigdy nie zdradzi i choćby Brad Pitt przyjechał do niej osobiście i chciał sobie z nią układać życie, to powie, że gościu jest obrzydliwy i tylko Ty jesteś dla niej odpowiedni.

    Może nigdy nie spotkałeś w swoim życiu szczerze zainteresowanej kobiety i dlatego jesteś tak zgorzkniały i podatny na nienawiść do kobiet. Uważam, że potrzebujesz zagadać do 100 dziewczyn twarzą w twarz w ciągu kolejnych 100 dni, aby nabrać w tym wprawy, a potem działać dalej z rok albo dwa, wyciągając wnioski. W ten sposób spotkasz kilka wymarzonych kobiet swojego życia, które będą Tobą zainteresowane. Będziesz miał wtedy jakieś porównanie między zainteresowaną kobietą a red pillem.

    Nie trzeba całe dnie zagadywać. Zagadanie do paru dziewczyn dziennie powinno zająć kilka minut, co pisałem już wielokrotnie.

    Każdy tak gada oficjalnie, że jest szczęśliwym singlem i nie chce mieć dzieci. Zawsze tak było. Każdy tak mówi dopóki nie spotka kogoś, kto mu się spodoba i się nie zakocha albo nie zbuduje wieloletniego, udanego związku.

    Wiele zależy też od sytuacji indywidualnej danej pary. Dzieci nie są spoiwem związku, tylko sporym trudem i sprawdzianem dla związku.

    Założenie, że dzieci mają Ci utrzymać związek jest idiotyczne, w sensie, że musicie być razem, bo macie dzieci. To się mocno zdziwisz, jeśli z takim nastawieniem narobisz sobie dzieci.

    Odnośnie czekania z telefonami, to ma to na celu szybsze zdemskowanie toksycznych kobiet, o czym polecam artykuł tutaj.

    Ludzie postronni nie są tutaj żadnym autorytetem. Każdy niewtajemniczony facet czy kobieta powiedzą, że to idiotyczna zasada oraz tak, jest kontrowersyjna, ale skuteczna oraz nie powinna być traktowana jako jakiś flagowy patent na udane randkowanie, tylko jako jeden z wielu elementów większej całości.

    Wiesz, jak będziesz chciał mnie zdyskretydować wśród swoich znajomych i znaleźć potwierdzenie swoich redpillowych wierzeń, to z pewnością takie potwierdzenia sobie znajdziesz.

    Z drugiej strony, gdybyś szukał potwierdzeń tego, jak te zasady się sprawdzają i pomagają ochronić przed toksycznymi kobietami, to też przekonasz się, jak wspaniale to działa. Tylko nie poprzestawaj na samym skreślaniu toksycznych kobiet i koncentrowaniu się tylko na tym, ile toksycznych kobiet spotykasz, tylko zagaduj dalej, aby wyłuskać te niezepsute.

    W każdej sferze życia tak jest, że 90% ofert na rynku jest przeciętnych, czy to będą samochody, sportowcy, nieruchomości, to zazwyczaj nie będzie to i w wielu dziedzinach jest właśnie taka zasada, że zobacz 100 mieszkań, 100 samochodów itp. zanim znajdziesz tę właściwą ofertę. Wiadomo, jest to pewnie jakiś odnośnik, zobrazowanie pewnej zasady, sposobu myślenia, nie musisz dosłownie obejrzeć 100 mieszkań lub samochodów, aby znaleźć tę właściwą ofertę, tylko chodzi o to, aby się z tym nie spieszyć i oglądać regularnie oraz długo, aby mieć porównanie i nie wbić się na minę. Podobnie jest z relacjami.

    Poczytaj, przesłuchaj historie sukcesu np. tutaj i tutaj.

    Możesz również skorzystać z konsultacji indywidualnych przez telefon lub email lub w formie spotkania 1 na 1, aby ustalić plan działania.

    GGG June 27, 2023 at 09:41

    Niestety ale widac ze ten kolega jest czystym teoretykiem, ja mam 157cm, zajmuje sie uwodzeniem od lat, od lat tez lysieje, korzystam z roznych materialow, od lat podrywam laski ktore czesto sa odemnie duzo wyzsze, sa 10/10, podchodze do grupy dziewczyn na ulicy, gadam z kazdym, biore czesto po kilkanascie numerow tygodniowo, roznie to bywa, ale wlasnie to gra jest najwazniejsza i jesli mialbys dobra gre to bys to zrozumial. Można odbijać laski od bogatego wysokiego goscia, laska, tuz przy nim, niestety ale zakladam ze taki gosc jest zyciowa pierdola i placze na swoj los, ostatnio podszedlem do chlopaka z dziewczyna, ktorej siegalem do ramienia, gadalem z nimi chwile, od mial pewnei ze 185cm, okazala sie ze jest jej kolega, od razu sciagnalem ja na kawe, jesli potrafisz utrzymywac rozmowe z obcymi osobami i jesli potrafisz szybko ograniac nowe kobiety to nie martwisz sie czy kobieta cie zdraci czy nie, są przypadki gosci mega przystojnych i bogatych ktorzy sa pierdolami i czesto tacy kur–ple jak ja odbijaja im laski bo potrafia odpowiednio prowadzic rozmowe polecam zobaczyc kilka nagran z podejsciami i wtedy zobaczysz ze twoje umiejtnosci uwodzenia sa rowne zero, nie masz zadnego wyczucia spolecznego i po prostu jestes dziwny z kobietami a twoje red pill bzdury to opowiesci o tym jak wyczarowac zloto machajac brzozowa galazka w powietrzy raz w lewo raz w prawo

    stat July 5, 2023 at 10:18

    Gosc 157cm co odbija laski 10/10 przy ich bogatym, wysokim facecie? Ta, juz to widze… Jesli w ogole cos takiego ma miejsce to jest to pewnie przypadek 1 na 1000. Jak z pilkarzami co urodzili sie w slumsach i zostali milionerami. 99% ludzi to sie nie uda.

    stat July 6, 2023 at 00:16

    Masz sporo racji, ale troche przesadzasz z tym jechaniem po Pawle. Nie zgadzam sie z nim w roznych kwestiach, ale jezeli w Polsce brakuje 1M mlodych kobiet to on nie jest przeciez cudotworca, ktory da sredniakom jakas super metode zapewniajaca znalezienie dziewczyny. Poza tym chyba wiekszosc jego materialow powstala jakies 10 lat temu i wtedy to wszystko dawalo pewnie znacznie lepsze rezultaty. Po prostu swiat sie zmienil- pozycja mezczyzn w spoleczenstwie chyba nigdy w historii nie byla tak slaba jak dzis.

    JAck July 17, 2024 at 11:20

    W Japonii jest karanie finansowe za zdradę.
    U nas nie ma nic. Jest nagroda. Majątek na który nigdy by nie zarobiła, mieszkanie, dzieci, alimenty i brak winy (bo tak szybciej).

    Ttty June 22, 2023 at 15:46

    Jej ojciec mówił że oparzyła sobie rękę i bardzo sie przejmowała ze będzie brzydko wyglądać. Chciała od kolorowych kupić haszysz żeby sie wyluzować. Mieszkała w Holandii a nie mam dobrego zdania o ludziach tam pracujących z Polski, przeważnie patologia, alkoholicy i ludzie z dalekich wiosek. Polecam posłuchać wypowiedzi jej ojca, on wiedział co sie wydarzyło. Na instagramie widziałem jej koleżanke, jeszcze ż 2 czy 3 razy mocniej obmalowana.

    Reply

    Redpillowiec June 22, 2023 at 08:44

    Artykuł fałszywie krytykujący redpilla. W przeciwieństwie do tego co pisze autor to Redpill DAJE rozwiązania. Druga sprawa jest taka że żaden facet dłużej nie będzie w stanie rozmawiać emocjonalnie z kobietą, ponieważ my nie jesteśmy emocjonalni. Związek jest po to, żeby nie było tobie w nim dobrze, tylko postały dzieci. Natura to tak zaplanowała, że hormony i emocje wystrzelają w górę, a następnie dochodzi do zbliżenia i powstają z tego dzieci. Tutaj twoje szczęście w tym jest nie ważne. Jeżeli związki pomiędzy mężczyznami i kobietami miałby trwać bardzo długo, to byśmy się rodzili z podobnym myśleniem. A takie strony jak ta pokazują, że tak nie jest.

    Reply

    Paweł Grzywocz June 22, 2023 at 11:40

    Nie trzeba ciągle rozmawiać emocjonalnie z kobietą. To wpadanie w skrajność i błędny wniosek. Rozmowa przebiega dość normalnie, tylko jest prowadzona w interesujący sposób, przykłady tutaj i drugi tutaj o tym, jak nie flirtować na siłę. Odnośnie płodzenia dzieci, to bardzo indywidualna sprawa. Dzisiaj w cywilizacji zachodniej mamy dzietność na poziomie 1.3 na kobietę i drastycznie spada, więc jakoś się ludzie nie płodzą i potrafią pozostać bezdzietnymi, bo im się nie chce albo ich nie stać albo nie mają z kim, więc w pewnym stopniu świadomie lub z wyboru nie mają dzieci lub nie mogą sobie na nie pozwolić, nawet gdyby chcieli, to nie mają aktualnie ku temu warunków w postaci odpowiednio udanego związku lub sytuacji ekonomicznej. Dzisiaj problemem jest raczej w ogóle podjęcie decyzji o dziecku a nie unikanie potomstwa.

    Hormony i natura tak to zaplanowała, że na początku relacji występuje zakochanie, wyrzut hormonów szczęścia, endorfin, który należy przeczekać aż opadnie w ciągu około 18 miesięcy, co jest naukowo udowodnione, że tyle około trwa stan zakochania i absolutnie nie należy w tym czasie płodzić dzieci, ponieważ jesteśmy wtedy w takim stanie, jakbyśmy byli pijani, mało świadomi, zauroczeni, mamy różowe okulary i to nie jest czas na podejmowanie długoterminowo wiążących decyzji. Należy zgodnie z materiałami randkować przez 2 lata, jeśli w ogóle ona dotrwa takiego stażu i nie okaże się toksyczną w ciągu pierwszych 10 randek do 6 miesięcy znajomości. Na podstawie dłuższego stażu należy poznać wady i zalety konkretnej kobiety oraz podjąć świadomą decyzję odnośnie tego, czy ona nadaje się do relacji na całe życie i czy z nią wytrzymasz i zaakceptujesz 10% niedociągnięć w jej zachowaniu, które ona może skoryguje, a może nie, ale jesteś w stanie z tym żyć. Jeśli negatywnych zachowań i sygnałów jest więcej, to nie należy się z taką kobietą wiązać i wtedy lepiej znaleźć inną lub pozostać samemu, bo lepiej być samemu niż z niewłaściwą kobietą i cierpieć.

    Natomiast opisałeś to tak, jakby ludzie działali, jak bezmyślne istoty prowadzone instynktem, które się zakochują i płodzą niezaplanowane dzieci. Jest to oczywista nieprawda, ponieważ nie jesteśmy skazani na zwierzęce instynkty, które są poza naszą kontrolą, jak u zwierząt, tylko posiadamy umysł racjonalny, dzięki któremu możemy panować nad swoimi emocjami i instynktami pod warunkiem oczywiście słowo klucz podjęcia wysiłku w tym kierunku, aby się nauczyć sztuki panowania nad emocjami i instynktami, którą powinni nam przekazać rodzice, ale nie zawsze im to wychodzi lub zazwyczaj tego nas nie uczą, ponieważ tak jest skonstruowany system edukacji i finansowy, aby dzieci wychowywało bardziej państwo niż rodzice, przez co pozostaje jedynie samowychowanie i samodzielne zdobywanie wiedzy w tych kwestiach, aby się nauczyć inteligencji emocjonalnej, budowania udanych związków itp. potrzebne do życia rzeczy, których zwykle nie uczą rodzice, bo byli zbyt zajęcia albo sami nie wiedzieli ani nie nauczą tego nas w szkole.

    Odnośnie różnic w psychice i myśleniu między kobietami a mężczyznami to jest to klasyczna negacja rzeczywistości przez mężczyzn. Równie dobrze mógłbyś narzekać na to, że mężczyźni i kobiety różnią się budową fizyczną albo na inne fakty i prawa, obowiązujące w naszej rzeczywistości, jak prawo przyczyny i skutku, prawa fizyki, grawitacja, fizjologia. To jest tak, jakbyś miał pretensje i narzekał, że słodycze powodują wystrzał dopaminy do mózgu, co powoduje przyjemne odczucia i naturalnie mamy ochotę jeść dużo słodyczy, więc Twoje szczęście nie jest tutaj ważne, bo natura zaprojektowała Cię tak, żebyś jadł dużo słodyczy, więc postanawiasz jeść dużo słodyczy, bo to naturalne.

    - Rozwiązaniem nie jest wyszukiwanie sobie i bronienie jakiejś ideologii typu “body positive”, która Ci powie, że bycie grubym jest ok, ponieważ to naturalne, aby się objadać słodyczami i nie panować nad sobą.

    - Rozwiązaniem jest wgranie sobie odpowiedniego oprogramowania, czyli wiedzy i świadomości na temat zdrowego odżywiania i panowania nad swoimi emocjami oraz zdrowego poczucia wartości i relacji z samym sobą. Wówczas można nawiązać zdrowe relacje zarówno z jedzeniem, jak i z kobietami.

    Reply

    Jan June 22, 2023 at 12:05

    Cześć Paweł.
    Dobry artykuł.
    Moje spostrzeżenia z tym co napisałeś w artykule są zbieżne.
    Gdy kobieta jest zainteresowana to w zasadzie za wiele nie trzeba robić. Oboje partnerów kieruje związek w jednym kierunku i działanie na rzecz relacji jest obustronne…
    Niestety jedyne na co mogę liczyć to kobiety z problemami, matki, grube itp….Przywykłem :)
    Czasem jadę na tej atencji przez chwilę by łechtać swoje ego.
    Wiem to egoistyczne.
    Przyznaję rację, że większość problemów mężczyzn siedzi w głowie. Niestety nie każdy potrafi zbudować w swojej świadomości charyzmę tak dużą by móc zdobywać piękne kobiety.

    Reply

    Paweł Grzywocz June 22, 2023 at 12:24

    Jest to spokojnie do zrobienia, aby taką znaleźć, tylko trzeba być atrakcyjnym i poznawać dużo kobiet, z 2-3 dziennie, 10 tygodniowo, możesz pójść na imprezę taneczną i poznać 5 dziewczyn i 5 zagadnąć na mieście w tygodniu albo od piątku do niedzieli chodzić na jakieś imprezy studenckie, juwenalia, festyny, tańce, cokolwiek, ale musi być dużo dobrej zabawy, dużo kobiet, dużo zagadań, to wtedy przy takich statystykach, pojawiają się pojedyncze dziewczyny godne uwagi, i ładne, i w dobrym wieku, i z dobrym charakterem i zainteresowane, tylko zobacz, jaka to jest skala i jaki poziom atrakcyjności, że po kilku miesiącach takiego zagadywania, to już jesteś prawie duszą towarzystwa, że wiesz, jak się zachować w każdej sytuacji, jak zagadać w klubie, jak zatańczyć na parkiecie, jak na kursie, jak na mieście, w sklepie, w autobusie, że wszędzie dasz radę i niektóre się nadają, a większość jest zajęta albo Ci się nie spodoba albo Ty im.

    Mając ogromne obycie towarzyskie uważam 10 kobiet tygodniowo za niezbędne minimum. Metody i miejsca według dowolnych konfiguracji. Mówię to przede wszystkim z doświadczenia, że gdy zagadywałem już w pewny siebie sposób 5 do 7 kobiet tygodniowo, to niewiele się działo. Większość mi się nie podobała albo ja im albo zajęte. Dopiero przy 10 tygodniowo coś drgnęło, czyli pojawiają się jakieś pierwsze randki. Chyba, że masz farta, to raz na pół roku się trafi fajna dziewczyna na jakimś wydarzeniu albo w pracy czy na uczelni, ale to duże szczęście, a ja staram się nie polegać na samym szczęściu, tylko w 90% procentach na umiejętnościach i pracy nad sobą, czyli np. nawet jak spotkasz wymarzoną kobietę raz na pół roku, raz na rok czy raz na parę lat, to dzięki tym wszystkim interakcjom w dużej liczbie masz taką swobodę i wiesz, co robić, że z tą właściwą dziewczyną nie popełnisz błędów i wszystko pójdzie naturalnie, jakbyście czekali na siebie całe życie.

    Rozmowy na rynku nie służą z reguły do generowania randek, tylko właśnie zwiększania swobody, panowania nad emocjami, prowadzenia rozmowy itd. Nie muszą być te rozmowy przedłużane sztucznie na siłę. Czasem kobieta musi iść i na odchodne pytam, gdzie poznała chłopaka albo męża, to mówią np. że w pracy, to jeszcze pytam, w jakiej branży i nawet w te 20 parę sekund coś tam się dowiem i nawiążę kontakt. Kobiety nie spoglądają się w oczy z reguły na ulicy w itp. miejscach, więc oczekiwanie tego nie ma sensu. W klubie, w pubie, na zajęciach mogą spoglądać, ale na ulicy bardzo rzadko.

    Reply

    Bartek June 22, 2023 at 12:08

    A są w ogóle jakieś sytuacje w których byś NIE zagadywał w miejscu publicznym? Jakaś “rule of thumb”? Jak np. nie da się odseparować mową ciała od tłumu, jak w przypadku tłocznych przystanków, na których gdziekolwiek się nie odwrócisz to i tak masz osoby wręcz podsłuchujące, kolejka do bankomatu? Szukam jakiejś generalnej zasady, kiedy raczej odpuścić, chociaż już mam takie parcie, żeby nabrać znieczulicę przy osobach postronnych, że jestem gotów wręcz do zabawiania widzów w takich sytuacjach jak np. w rynku, gdzie są ogródki gastronomiczne zapełnione ludźmi i podejść tak na chama do dziewczyny blisko takiego ogródka z tekstem “hej, moglabys mnie odrzucić?” lub np. w komunikacji miejskiej, jakby dziewczyna się trzymała poręczy, bo wszystkie miejsca zajęte i zagadać z tekstem o przełamanie bariery społecznej i tylko się o imię zapytać

    Reply

    Paweł Grzywocz June 22, 2023 at 12:22

    Tak, z jednej strony w ogóle miejsca publiczne są drugorzędnym miejscem do zagadywania, bardziej jako dodatek, rozwój pewności siebie, dodatkowe miejsce do zagadania, dobra zabawa, pytania o opinie kobiet na temat relacji, pytanie, gdzie poznały chłopaka albo męża, bo większość na ulicy i tak jest zajęta, to czasami się zdarza wolna i atrakcyjna, ale skoro ulica to nie jest jakieś super przyjazne miejsce do znajdywania znajomych czy kobiet na randkę, to po sobie utrudniać i jeszcze speszyć, zestresować dziewczynę, która się zawstydzi, jeśli waszą rozmowę będą słyszeć osoby, które stoją obok niej. Czyli jako zasadę możesz przyjąć, żeby w miarę możliwości nikt nie stał, nie siedział obok niej. Czasami da się to obejść. Sposób jest taki, że musisz trochę ściszyć głos tak, żeby tylko ona słyszała oraz zrobić krótki wstęp w stylu: “Hej, potrzebuję Twojej kobiecej opinii/mam do Ciebie pytanie i potrzebuję kobiecej opinii… jak masz na imię?” Po tym wstępie, 99% osób siedzących lub stojących obok niej przestanie rejestrować, o czym gadacie, bo mają swoje sprawy albo nie będą w stanie usłyszeć wszystkiego albo nie będą chcieli perfidnie podsłuchiwać. Oczywiście należy rozsądkiem się kierować, czyli np. kolejka do bankomatu to kiepski pomysł, ale w kawiarni czy na ogródku piwnym da się tak zagadać, żeby inni nie słyszeli. Podobnie na przystanku poczekaj aż dziewczyna podejdzie do krawężnika zobaczyć, czy nadjeżdża autobus lub tramwaj albo zagadaj, gdy jest bardziej z boku albo jest np. tylko jedna lub dwie osoby postronne, które nie zwrócą na was uwagi nie gdy jest otoczona wieloma osobami z jednej i z drugiej strony. Są takie rozmowy w tym programie “100 rozmów audio“.

    Reply

    Ttty June 22, 2023 at 15:59

    Rynek, parki, bulwary – w lecie nie ma nic lepszego. Wiesz Paweł ze szkoły tańca oferują np. jednej atrakcyjnej dziewczynie duże zniżki albo w ogóle wszystkie zajęcia i kursy za darmo żeby reklamowały szkołę w social mediach i ściągały facetów bo ich najczęściej brakuje? Plus reszta tych dziewczyn to imprezowiczki, atencjuszki, nieatrakcyjne lub koło 35 – 40lat. W średnim mieście to naprawdę małe szanse na spotkanie tam atrakcyjnej dziewczyny. A w tych parkach zagadane osoby same chciały ode mnie kontakty żeby typowo pograć sobie w różne sporty, bez jakichś kontekstów. To tylko pokazuje ze to nie jest creepy.

    Reply

    OSKAR June 22, 2023 at 17:06

    Tak? To dlaczego cała masa atrakcyjnych 20 paro letnich modelek jest ze starymi dziadami którzy “przypadkiem” są milionerami albo miliarderami?

    https://www.o2.pl/plotki/patrycja-tuchlinska-usidlila-74-letniego-miliardera-urodzi-mu-dziecko-6670663564671488a

    Reply

    Paweł Grzywocz June 22, 2023 at 19:34

    Cała masa, czyli pojedyncze przypadki takiej patologii. Normalne kobiety nie chcą być z dziadkami ani nawet z mężczyznami starszymi niż maksymalnie 10 lat.

    Reply

    Tecrtr July 16, 2023 at 15:59

    To ja w wieku 35 lat mam poznawać kobiety tylko 26+ letnie? Skoro one nie chcą że starszymi o 10 lat i sam piszesz, że to patologia.

    I gdzie je poznawać jak wszędzie młode?
    To mam nie podchodzić i nie zagadywać tych 20-25 letnich bo za stary? I nie uczyć się pewności siebie?

    Reply

    Jarek June 24, 2023 at 12:54

    Cześć Paweł!

    Podobnie do kolegi Krystiana, ja dodam ze swojego doświadczenia inne przykłady toksycznej dziewczyny:

    1. Od zawsze problem z konkretnym ustaleniem czasu i miejsca spotkania, zawsze “zobaczymy”
    2. Manipulacje typu: gaslighting ( nie wiem tylko czy w pełni świadomie ), przerzucanie winy i wzbudzanie poczucia winy, bombardowanie miłością, żeby zaraz znowu był chłód, odwracanie kota ogonem, manipulacja słowem np. przekazywałem jej myśl w zdaniu, to ona potrafiła się chwycić JEDNEGO SŁÓWKA i bić piane na ten temat, nie zważając na kontekst całej wypowiedzi.
    3. Brak zdolności do szczerych przeprosin, za każdym razem musiałem jej mówić, że chce, aby mnie przeprosila za to co powiedziala – w przeciwnym razie nie doczekałbym tych przeprosin.
    4. Umniejszanie moim uczuciom ( jesteś przewrażliwiony, przesadzasz ), kiedy nie zgadzam się, aby kolejny raz używała sarkazmu wobec mnie, niefajnych żartów etc.
    5. Mówienie do mnie “Ty zawsze…”, “Ty nigdy… ”
    6. Niestabilność emocjonalna
    7. Czepianie się, krytykowanie.
    8. Prowokowała mnie, potrafiła zrobić afere z niczego, taka drama queen ( najczęściej zaczynało się od krytyki ).
    9. Na moje spostrzeżenia i uwagi, ze ona prowokuje konflikt miedzy nami, to oczywiscie ona sobie zdaje z tego sprawe, ze zachowuje się źle, ale mimo wszystko to w/g niej dopiero będzie super, i się ułoży jak ja nie zacznę nerwowo reagować, tylko mówić do niej miło i ją uspokajać ;) W skrócie: to ja mam panować i pracować nad swoimi reakcjami, a ona nic nie zmieni w sobie “bo ona ma taki temperament, i tak juz jest”. Co z tego, że pracuje nad sobą od dobrych dwóch lat, moja samoświadomość i tak znacząco wzrosła, skoro potem taka dziewczyna bierze to, co wypracowałeś i wrzuca do kubła na śmieci.
    10. Podwójne standardy – ona może mówić w określony sposób, a ja już nie. Przyklad: mowi jakis konkretny sarkastyczny zart, ktory zwyczajnie sprawia przykrosc, to jest ok, a kiedy ja o tym wspomnę – to już tak nie mozna! Takich przykladow zachowan bylo naprawde sporo.
    11. Duże opory przed wprowadzeniem do swojego świata ( poznawanie rodziców, jej znajomych etc )
    12. Umniejszanie moim gestom, uprzejmościom. Niby było jej miło, jak np. pomogłem jej w czymś, ale potem mówiła w złości “zrobiłeś to dwa razy i chcesz order za to?”, “o raz coś takiego zrobiłeś, wielkie mi co”. To sprawiło, że tez nie mialem ochoty juz sie dla niej starać.
    13. Nie daje się prowadzić w relacji, próbowała mnie zdominować.
    14. Rozmowy na jakiś temat, który nawet nas bezpośrednio nie dotyczył, zwykle prowdziły do jej irytacji i eskalacji do konfliktu, kiedy miałem inny punkt widzenia w danej sprawie.
    15. Wielkie fochy i obrażanie, kiedy jej się zwracało ( nawet delikatnie ) uwagę.
    16. Nierealne, sprzeczne ze sobą oczekiwania i wymagania wobec partnera, aż sam sie dziwie, że i tak weszla ze mna w relacje, haha.
    17. Nie traktowanie mnie jako osoby priorytetowej
    18. Umniejszanie temu, co jest dla mnie ważne ( siłownia/aktywność fizyczna ) – potrafiła dać mi sarkastycznie do zrozumienia, że to tylko “glupia silka”.
    19. Nigdy sama z siebie nie mówiła “dobrze Cię widzieć/dobrze, że jesteś/tęsknię/tęskniłam”.
    20. Pyta się 3x dziennie “kochasz mnie?”
    21. Pretensje, ze nie mozemy popchnąć dalej relacji – miała opory, aby spotykać się w tygodniu, zwykle szukała więcej wymówek niż rozwiązań. Zwykle widywaliśmy się na weekendy.

    Jak ją poznałem, to dziewczyna była radosna, wesoła, otwarta na rozmowę – tego szukałem u potencjalnej partnerki, do tego bardzo atrakcyjna fizycznie. Generalnie lubiana przez ludzi. Seks był super, to akurat bardzo mnie otworzyło seksualnie i wpłyneło pozytywnie na moja pewność siebie w łóżku.

    Na początku też pojawiła się jedna drobna czerwona flaga, a im dalej w las, tym było ich więcej. Ostatni miesiąc to ciągła przepychanka, batalia o bzdury.

    I nie, cała relacja nie była taka zła non stop. Najczęściej odbywało się to w cyklach Miłość->ochłodzenie->konflikt->Miłość… itd.

    Już po 3-4 miesiącach miałem pogląd na to jaka jest, ale dawałem temu szansę, bo “może to chwilowo”. Próbowałem róznych rzeczy, które sama dziewczyna sugerowala, żeby sprawdzić, czy rzeczywiście się coś poprawi. I wiecie co? Nie poprawiło :D Nieważne, czy byłem miły, czy obojętny – i tak zawsze konflikt się znalazł. Bo albo coś powiedziałem, albo czegoś NIE powiedziałem, albo zachowałem się w okreslony sposób lub NIE zachowałem się w określony sposób. Potrafiła nawet zrobić rant z tego, że jej chcę coś doradzić. To były teksty “nie potrzebuje Twoich rad”, “nie bedziesz mi mówić co mam robić” itp.

    W/g tego, co się dowiedziałem na własną rękę miała cechy osoby narcystycznej, ale nie potrafię jednoznacznie stwierdzić, czy tak jest. To nie jest takie proste.

    Życzę jej powodzenia, nikt normalny nie zniesie takiej dziewczyny. Całe szczęście, że i tak przed związkiem miałem dość sporą wiedzę na temat zachowań manipulacyjnych, i psychologii w relacjach, dzięki czemu nie poraniła mnie emocjonalnie oraz nie wpłynęła znacząco na moją samoocenę. Gdybym był nieświadomy mechanizmów manipulacji, to ta dziewczyna zniszczyłaby mnie psychicznie.

    Czy żałuję? Nie żałuje. Zobaczyłem, jak wygląda rzeczywiście relacja z toksyczną osobą, dzięki temu również O WIELE BARDZIEJ docenię przyszłą, normalną kobietę. Ponadto zrozumiałem, że stosowanie kodeksu randkowania to nie opcja, a obowiązek każdego faceta, który chce zbudować bezpieczną, stabilną i szczęśliwą relację z kobietą.

    ==================================

    Tematy Redpilla. Po raz kolejny raz widzę, że coache od budowania relacji są bardzo sceptycznie do tego nastawieni – moim zdaniem nie do końca słusznie.
    Opowiem jak to wyglądało u mnie.

    Na samym początku, kiedy byłem zielony w tych tematach, przyjaciel podesłał mi Twoje materiały. Niby to było dla mnie logiczne, niby się zgadzałem, ale wciąż miałem w sobie tą nutkę wątpliwości “czy ja naprawdę muszę przestrzegać każdej zasady? Czy ma to sens?”. Czegoś mi brakowało w tym wszystkim. Swoje rady przedstawiasz w sposób bardzo pewny siebie, ale dla mnie wciąż był zbyt powierzchowny ( nie zrozum mnie źle – nie twierdzę, że jest to nieprawdziwe ). Po prostu czułem, że jest to swoista instrukcja, ale bez glebszych rozważan i tlumaczeń. Odbierałem to na zasadzie “zaufaj mi, a będzie dobrze”. Myślałem “ok, rady Grzywocza są przydatne, ale nie jestem przekonany ze warto się ściśle tego trzymać”.

    Potem przyszedł Red Pill. Z początku wydawało mi się, że to całkowicie odrębne rzeczy od tego czego tutaj się dowiedziałem. Z czasem zacząłem coraz więcej rozumieć. Dzięki redpillowi zacząłem zgłębiać schematy zachowań, skąd się biorą pewne zachowania i emocje, jak je zmieniać lub kontrolować, mechanizmy manipulacji, samorozwój etc. Zacząłem analizować, i zauważałem pewne schematy u kobiet, czy u siebie. Znaczna część tego, co mówi redpill, to nic innego jak psychologia.

    Im więcej się dowiadywałem, tym bardziej zacząłem zauważać, że to wszystko składa się w jedną całość. To co mówi redpill o zachowaniach, emocjach, reakcjach tłumaczy całą Twoją instrukcję budowania relacji – i na odwrót. Wiem, co się skąd bierze i dlaczego. Redpill, to była taka “kropka nad i” do Twoich materiałów.

    Mam świadomość, że można się zniechęcić do kobiet, ale poważni autorzy treści redpill o tym wspominają, że trzeba uważać na tzw “redpill rage”, który może doprowadzić do tego, że facet stanie się mizoginem. Niestety, mimo wszystko część mężczyzn robi się zgorzkniała, i traktuje kobiety typowo przedmiotowo, bo nie wierzą, że znajda jakkolwiek dobra partnerke do zycia. To smutne.

    Dodam, ze nie trzeba byc ani naukowcem, ani szukać tajemnej wiedzy w internecie, aby dostrzec ludzi potrafiących stworzyć długi związek, pełen szczęścia, harmonii i zaufania. I ja szczerze wierzę, że i ja potrafię znaleźć taką kobietę, z którą zbuduję wspaniałą relację. A, i mam szczęście, ze moj przyjaciel, który podzielił się informacjami o tej stronie, tworzy własnie rewelacyjny związek z idealną dla niego kobietą. Dzięki temu nie tracę tej wiary i widzę na własne oczy jak zachowuje się zainteresowana i normalna kobieta. Dodam, że poznali się na Tinderze :)

    P.S. Dzięki Paweł za materiały, dużo się nauczyłem dzięki nim, mimo wstępnych wątpliwości. Rób dalej to co robisz, to jest jak antidotum na rak tego świata.

    Pozdrawiam,
    Jarek

    Reply

    Paweł Grzywocz June 24, 2023 at 14:19

    Dzięki za komentarz i podzielenie się doświadczeniem. Postępując zgodnie z materiałami taka dziewczyna nie dotrwa nawet 5-10 spotkań, bo ją rozpoznasz z daleka i do głowy Ci nie przyjdzie, żeby zadawać się z takim wampirem konfliktów i uwagi oraz się łudzić i marnować swój cenny czas. Przykłady można mnożyć, np. tutaj, tutaj, tutaj itd. w programie 12 randek i “Jak utrzymać związek” ostrzegam przed maniaczkami uwagi, maniaczkami kontroli, księżniczkami dramatu, niedowartościowanymi pijawkami uwagi, narcyzami, przed którymi te zasady skutecznie chronią i oszczędzają cenny czas, nerwy i pieniądze.

    Pamiętaj: “Im szybciej rozpoznajesz i skreślasz niewłaściwe, toksyczne kobiety, tym szybciej znajdziesz te właściwą”.

    To jest proste i oczywiste, że gdy przyswoisz program 12 randek i “Jak utrzymać związek” na pamięć, że go wyrecytujesz w środku nocy, gdy Cię obudzę, to rozpoznasz takie dziewczyny niemal natychmiast w ciągu maksymalnie kilku spotkań, jak nie wcześniej a nie po 3-4 miesiącach mydlenia sobie oczu.

    Reply

    Jarek June 24, 2023 at 16:18

    Jasne, teraz nie będę miał złudzeń. W razie czego krótka piłka.

    Pozdrawiam,
    Jarek

    Reply

    Bartek June 24, 2023 at 19:24

    Część
    Paweł co zrobić w sytuacji kiedy: dziewczyna jest w związku z innym facetem. Ten związek się wypala ( facet kontroluje ją na każdym kroku, sprawdza telefon, pyta gdzie byłaś, wypisuje na fb jakieś głupoty jak bardzo się kochają, każe się meldować czy dojechała do pracy przez telefon itp). Co do mnie ta dziewczyna wykazuje bardzo duże oznaki zainteresowania (byliśmy na 3 spotkaniach, poznałem ją w pracy, widujemy się w pracy min. raz w tygodniu). Dotyka, sama dzwoni, pyta co u mnie, całuje mnie. Normalnie nie zawracałbym sobie nią głowy, ale dziewczyna jest fajna i szkoda byłoby nie spróbować?

    Reply

    Paweł Grzywocz June 24, 2023 at 19:53

    Postępować zgodnie z raportem “Jak traktować zajętą dziewczynę” tutaj, czyli zbyt rzadkie i zbyt krótkie spotkania, aby ona zaczęła pytać o dłuższe i bardziej zróżnicowane niż krótki spacer lub kawa i nara, na co Ty będziesz pytał, czy nadal ma chłopaka i bardzo chętnie się z nią spotkasz na dłużej, gdy się go pozbędziesz. Inaczej ona będzie spotykała się z wami obydwoma przez długi czas i nic z tego nie wyniknie, bo nieraz kobiety są przywiązane do swoich chłopaków i są z nimi litości albo mieszkają z nimi, więc będzie z nim tkwiła jeszcze długo, a Tobie zmarnuje niepotrzebnie pół roku lub rok lub więcej, dlatego należy traktować takie dziewczyny jako jedną z dodatkowych opcji, która może się wkrótce zwolni, a może się nie zwolni, więc ona też powinna czuć, że masz dużo innych opcji i długo nie pozostaniesz wolny, jeśli ona się nie określi.

    Reply

    młody June 25, 2023 at 08:46

    jesteście oboje siebie wraci. Ta kobieta w zasadzie ma juz z toba romans mając faceta, a ty wiedząc, ze go ma, jestes z nią tak blisko

    Reply

    młody June 25, 2023 at 08:44

    Ale w himergami właśnie chodzi o wygląd i usposobienie, charakter, a nie o zasoby. Nawet mężatka moze zdradzić lub zostawić męza po wieloletnim małzenstwie jeśli pozna kogoś kto będzie się jej bardziej podobał z wyglądu i charakteru i pojawi się chemia. Mnóstwo jest takich histori. Ode mnie tez odeszła narzeczona z którą byłem 4 lata i szukaliśmy juz sali na wesele, do kolesia, którego poznała w firmie i wzięła z nim ślub. Podejrzewam, ze zdradzała go ze mną przez długi czas bo nie zostawia się kogoś dla obcej osoby od tak po 4 latach bycia razem bez pewności jaki ten ktoś jest.

    Reply

    Paweł Grzywocz June 25, 2023 at 10:33

    Narzeczona odeszła, ponieważ zabiłeś jej zainteresowanie, tutaj kilka przykładowych zachowań, którymi zabiłeś jej zainteresowanie lub od początku dziewczyna tkwiła z Tobą z rozsądku i tego nie zauważyłeś. Zauważyłeś jedynie, że narzeczona od Ciebie odeszła i znalazła sobie kogoś innego, a nie zauważyłeś, że swoim zachowaniem do tej sytuacji doprowadziłeś poprzez obniżenie jej zainteresowania poniżej krytycznego poziomu lub od początku wybranie toksycznej kobiety z agendą, która była z Tobą tylko na przeczekanie jako koło zapasowe.

    Reply

    młody June 25, 2023 at 14:31

    Czym jest to “zabicie zainteresowania”? Kobiecie moze zawsze odwalić. Interesuję się tematami damsko-męskimi od 2012 roku, i uwierz mi, ogarniam ten temat. Przez cały ten czas było między nami zajebiście, stosowałem przestrzeń, dawałem miejsce na tęsknotę, spędzaliśmy świetnie czas ze sobą. Była we mnie wpatrzona jak w obrazek, potrafiliśmy siedzieć i patrzeć sobie w oczy długimi minutami bez słowa, co jakiś czas się tylko uśmiechając. Ciągle mi mówiła jak jest jej ze mną idealnie. Ze nigdy nie poznała takiego chłopaka, który tak bardzo podobałby się jej z wyglądu i charakteru. Przez 4 lata było idealnie pod kazdym względem. Robiłem wszystko tak, jak mówisz w materiaałach. Wtedy nie znałem twojego bloga, ale śledziłem podobne. W “łózku”, które jest mimo wszystko wazne równ iez było nam idealnie.

    Przyjęła się w pewnym momencie do nowej firmy, i wtedy z czasem, nie od razu, zaczęło się dziać zle między nami. Teraz wiem dlaczego.

    Po pewnym czasie nie chciała się kochać, stosując rózne wymówki, a to, ze zmęczona, a to ze cytując klasyka “boli mnie głowa”, a to ze okres. Zrobiła się chłodna. Przez te 4 lata mieliśmy mega kontakt, nie codziennie, ale bywały dni, ze pisaliśmy non stop od świtu do zmierzchu, w domu rozmawialiśmy tez non stop.
    Pewnego razu gdy wróciłem z pracy, mieszkaliśmy wtedy u moich rodziców, stwierdziła, ze się oddalamy, tak z dnia na dzień, i powiedziała, ze chyba trzeba to zakończyć.

    Jakiś czas wcześniej, dodała się na facebooku z pewnym gościem. Jeszcze pozniej dowiedziałem się, ze to koleś, który przyjął się do jej firmy. Mniej więcej w tym czasie zaczęło się między nami psuć. Kontakt musieli mieć juz wcześniej, z resztą, znajomy który pracował wtedy w tej samej firmie, powiedział mi po fakcie, ze widział jak się na siebie patrzą i uśmiechają i powiedział, ze jak facet faceta po prostu informuje.

    Więc jak widać, po prostu koleś pod względem wyglądu, usposobienia, charakteru i większej chemii oraz z kwestii znudzenia się naszą relacją, po 4 latach, postanowiła odejść.

    Wygląda na to, ze mimo iz moze być idealnie przez 4 lata, to hipergamia istnieje i jeśli pojawi się na horyzoncie lepsza opcja, to kobieta będzie się za nią rozglądać.
    Jedynie jeśli masz majątek, dZieci itd to kobieta nie odejdzie, ale wtedy będzie po prostu zdradzać po kryjomu. Taką historię tez znam.
    Kolega miał romans z mezatką przez wiele miesięcy. Powiedziała mu wprost, ze nie odejdzie od meza, bo mają wspólny majątek i dzieci, i tylko dlatego z nim jest, ale go nie kocha.

    Reply

    Paweł Grzywocz June 26, 2023 at 01:04

    Blogi podobne do mojego mają inne zasady, które nie są tak precyzyjne lub sporo z nich jest nieskutecznych. W Twojej historii opisałeś dwie wykluczające się sprzeczności. Dawanie przestrzeni i miejsca na tęsknotę oraz mega kontakt, nie codziennie, ale bywały dni, że pisaliście od świtu do zmierzchu, co jest zabójstwem atrakcyjności. Mieszkanie u rodziców również nie jest dobrym pomysłem. Uważam, że nie zastosowałeś się do programu “Jak utrzymać związek” i nie pozostałeś wyzwaniem, nie pozostałeś atrakcyjny, nie utrzymałeś jej zainteresowania.

    Po prostu klasycznie się jej przejadłeś, zamordowałeś wyzwanie, ciekawość, świeżość, zabiłeś jej zainteresowanie, ponieważ nie postępować zgodnie z zasadami. Tak, jak napisałem w tym artykule byłeś w sposób nieświadomy atrakcyjny tylko na początku, ale długoterminowo nie miałeś pojęcia, jak utrzymać jej zainteresowanie, przez co je zabiłeś, a zdrada była tylko skutkiem zabitego zainteresowania. Przyczyną zdrady jest zawsze zabite zainteresowanie kobiety lub bycie z toksyczną kobietą, która 4 lata trzymała Cię jako koło zapasowe, czego też nie zweryfikowałeś, więc to się musi zakończyć zdradą lub po prostu rozstaniem.

    Te zasady z programu “Jak utrzymać związek” są dużo bardziej precyzyjne i głębokie niż jakieś ogólne frazesy o byciu wyzwaniem. Poza tym wielu mężczyzn jest wyzwaniem przez przypadek, gdy na początku aż tak im nie zależy. Z czasem jednak zaczynają robić co raz więcej rzeczy odwrotnie niż to powinno wyglądać, przez co zawalają relację. Tłumaczenie sobie to tym, że akurat kogoś ciekawego spotkała to słaba wymówka dla braku osobistego rozwoju w tym temacie.

    Przestudiuj program “Jak utrzymać związek” i znajdź w nim błędy, które popełniłeś, aby nie przytrafiła Ci się taka sytuacja w przyszłości. Zakładanie, że każda kobieta Cię zdradzi jest po pierwsze idiotyczne, a po drugie każdy zdradzony facet tak gada. Miałem takiego znajomego, o którym wspominam w 7 odcinku programu “Pewność siebie z kobietami w 90 dni”.

    Odkąd zdradziła go dziewczyna, to przy każdej okazji, gdy pojawiał się temat kobiet, przekonywał mnie, że kobiety lecą tylko na kasę, na wygląd, są okrutne i zdradzają, że są sukami i trzeba je traktować, jak szmaty. To bardzo kiepska postawa i brak pracy nad sobą. Nie sztuką jest być wyzwaniem przez 2 tygodnie, tylko przez 20 i więcej lat, a zamieszkanie z rodzicami w tym nie pomaga i niesie ze sobą wiele dodatkowych przeciwności. Mam np. czytelnika, który zamieszkał u rodziców dziewczyny po 2 miesiącach relacji. To jest dopiero zabicie wyzwania. Spędzili ze sobą 3 lata, mieli nawet datę ślubu, ale go rzuciła. Czego się spodziewał, skoro zabijał jej zainteresowanie po 2 miesiącach, a ona została z nim z przyzwyczajenia. Ile ludzi, tyle historii, ale generalnie, jak zamieszkasz z kobietą bez zasad z programu “Jak utrzymać związek” to jest tak, jakbyś pojechał w podróż dookoła świata i dał prowadzić kobiecie. To się nie skończy dobrze.

    Alternatywnie polecam konsultacje przez email, skype, telefon lub spotkanie 1 na 1.

    Reply

    młody June 26, 2023 at 18:04

    Tylko, ze ona lubiła pisać i mieć częsty kontakt, to ona zawsze pierwsza pisała, to własnie gdy rzadziej pisaliśmy było czuć chłód w tej relacji.
    Uwazasz, ze w kilkuletnim związku, szczególnie mieszkając razem da się utrzymać świezość, tajemniczcość, ciekawość, zainteresowanie? Moim zdaniem te pierwsze miesiące tylko temu sprzyjają.

    Reply

    Paweł Grzywocz June 26, 2023 at 19:47

    Nie jesteś od tego, aby spełniać zachcianki kobiety, ponieważ w ten sposób tylko się jej znudzisz. Jesteś od utrzymywania jej wysokiego zainteresowania, a wysokie zainteresowanie utrzymuje pozostawianie zawsze niedosytu. Oczywiście, że należy dalej dbać o te zasady, mieszkając razem. Jest o tym moduł w programie “Jak utrzymać związek”.

    Reply

    młody June 27, 2023 at 16:11

    “Nie jesteś od tego, aby spełniać zachcianki kobiety, ponieważ w ten sposób tylko się jej znudzisz. Jesteś od utrzymywania jej wysokiego zainteresowania, a wysokie zainteresowanie utrzymuje pozostawianie zawsze niedosytu”

    W porządku, tylko ona przez całą naszą relację mówiła, ze uwielbia jak mamy częsty kon takt, sama go zawsze inicjowała.
    Co w takiej sytuacji, gdy dziewczyna pisze czesto, codziennie? Olewać jej smsy? Takie olewanie chyba tez nie jest najlepsze.

    Reply

    stat July 5, 2023 at 13:10

    Co to za dziwne podejscie z wiecznym zwalaniem winy na faceta? A jezeli on zdradzi to tez byla wina kobiety, bo nie dbala o niego? Tak moze byc, ale raczej rzadko. Najczesciej osoba, ktora zdradza po prostu nie moze sie opanowac i nie ma na tyle przyzwoitosci, zeby najpierw zakonczyc relacje.

    Reply

    abc June 25, 2023 at 16:29

    Przyszłość nie maluje się w jasnych barwach. Nasze mózgi nie są ewolucyjnie przystosowane do takiego przepływu informacji jaki daje internet i media. Nigdy w historii świata kobiety i mężczyźni nie mieli dostępu do tak kolosalnej ilości wizerunków topowych kobiet i mężczyzn jak dziś – tylko haczyk taki, że ten wizerunek jest wirtualny, ale oczekiwania już są realne. Tworzą się w naszych umysłach. Mężczyźni od dziecka w tych czasach mogą naoglądać się kobiet 10/10 w mediach i internecie, przez co oczekiwania są od razu wysokie i vice versa, kobiety tak samo. Każdy by chciał nie wiadomo kogo, co prowadzi do WYŚCIGU SZCZURÓW. Jest parcie na nieustanny samorozwój, byle dotrzymać tempa. Zgadnijcie do czego to prowadzi – do tego, że część tego nie wytrzyma i się z tego CAŁKOWICIE WYPISZE, a tylko niewielka część osiągnie sukces. Jest to wprost konsekwencją rozwoju technologii przepływu informacji. Czasem mam wrażenie, że obecnie to już każdy studiuje w internecie te tematy i zagadując do dziewczyny musisz uważać, aby przypadkiem nie dać jakiejkolwiek oznaki, że posiadasz taką wiedzę, bo kto wie czego ona się naoglądała w internecie, może też udaje przed tobą normalną, a naczytała się jakichś “poradników” w wojnie płci. Cała ta sytuacja prowadzi do coraz większej ilości depresji i nieszczęśliwych ludzi, bo niestety, ale w naszej naturze jest konkurencyjność, tylko że nigdy w historii ta konkurencyjność nie wchodziła na level globalnego przepływu informacji z prędkością łącza internetowego. Nie jest też prawdą twierdzenie, że “lepiej zajmij się sobą, zacznij od siebie, a nie problemy świata”. Każdy kto ma dziecko, rozumie, że rodzice nie są JEDYNYMI ludźmi wychowującymi dziecko, tylko jest to efekt całego środowiska, mediów, sąsiadów, kolegów w szkole, rówieśników, smartfona. Kiedyś współczułem ludziom, którzy planują dzieci, bo ten świat czeka zagłada społeczna i dalsze psucie się relacji międzyludzkich, może nawet jakieś związki z robotami AI jak w Japonii. Chcecie sobie dalej wmawiać, że rozwój jest spoko to ok. Wg mnie świat zmienia się na gorsze.

    Reply

    Paweł Grzywocz June 26, 2023 at 00:49

    Słusznie, zmienia się na gorsze, a zmienić możemy tylko siebie i kilka najbliższych osób, w tym kobietę, która ma odpowiedni potencjał i zainteresowanie. Natomiast opisałeś może swój przypadek i przerzucasz tę wizję świata na innych ludzi. Wyjdź na miasto i zobacz, ile przeciętnych dziewczyn i przeciętnych chłopaków tworzą pary i raczej nie rozkminiają relacji w Internecie. Ta grupa, którą opisałeś, to kilka procent osób w społeczeństwo przy dobrych wiatrach może z 7-10%. 90% to większa lub mniejsza lemingoza, która mało czym się interesuje, wśród nich nie ma nawet jakiegoś wyścigu szczurów, tylko sobie żyją na luzie, jedni sami, inni w związku. Mało kto się interesuje relacjami, jak my tutaj oraz praktycznie nigdy nie spotkasz dziewczyny ani chłopaka, którzy się tym tak interesują. To wyjątkowo rzadko się zdarza albo np. u studentek psychologii, chociaż generalnie kobiety lubią te tematy i łatwo je zagadywać, używając tematów relacji damsko-męskich. U mężczyzn odwrotnie, muszą nadrabiać te tematy.

    Reply

    INDEB June 29, 2023 at 15:46

    Paweł, a jak dbać o związek, a przede wszystkim małżeństwo? Bo mówisz w materiałach, ze zeby utrzymać zainteresowanie to trzeba dać zatęsknić itd., ale jak dać zatęsknić zonie z którą się mieszka i boryka z problemami dnia codziennego?

    Drugie moje pytanie jest takie: w jaki sposób okazywać zainteresowanie narzeczonej / żonie?

    Czy np w taki sposób, ze ona wraca z pracy, mówi, ze miała ciezki dzien, a my na to “kochanie, usiądzmy chwilę, odpocznijmy” po czym przytulamy ją, dajemy buziaka w czoło i pytamy czy chce o tym pogadać?
    Taki sposób jest okej?

    Reply

    Paweł Grzywocz June 29, 2023 at 19:37

    Da się utrzymywać zdrową przestrzeń pod jednym dachem przez odpowiedni plan tygodnia, wspólne wyjścia, osobne wyjścia, wspólny czas, osobny czas, dbanie o szacunek, rozmowę, dobrej jakości czas. Jak mówi, że miała ciężki dzień, to można na luzie spytać, co się działo i wysłuchać, pogadać. Po co ją traktować, jak ofiarę i pytać, czy ma ochotę o tym porozmawiać. Spytaj, jaki miała dzień, to zobaczysz, czy miała ochotę o tym rozmawiać. Jest to po kolei wyszczególnione w programie “Jak utrzymać związek z kobietą swoich marzeń i uniknąć rozstania lub rozwodu”.

    Reply

    INDEB June 30, 2023 at 15:17

    No dobrze, ale czy jest miejsce na przytulanie, buziaki, ciepłe słowo? Np. jak mówi, ze ma na najblizsze dni duzo pracy i to beda ciezkie dni, to czy warto przytulić, powiedzieć “dasz rade kochanie” i dac buziaka?

    Reply

    Paweł Grzywocz June 30, 2023 at 16:27

    Tak.

    Reply

    Paweł Grzywocz July 6, 2023 at 09:37

    Dlatego mężczyzna z takim charakterem i osobowością, jak z materiałów tym bardziej jest towarem deficytowym i widać od razu, że jest inny niż wszyscy i takiego chłopaka jeszcze kobieta nie spotkała, a jak ktoś słabiej wygląda, to tym bardziej jest to imponujące, gdy mimo niedoskonałości mężczyzna potrafi się odezwać z autorytetem, przekonaniem, wysokim poczuciem wartości, z humorem, że emanuje od niego męska energia, a wtedy kobiece pierwotne instynkty, atawizmy zawsze zwyciężą, że zawsze kobietę będzie ciągnąć do prawdziwego mężczyzny i będzie go pragnąć, choćby się zarzekała, jaka to ona niezależna i nikogo nie szuka, to różnie może być. Każdy tak gada, że nikogo nie szuka, ale się sobie podobacie, to nic wam nie przeszkodzi.

    Reply

    Paweł Grzywocz July 17, 2024 at 12:17

    Dlatego warto mieć świadomość, co powoduje zdradę i do tego nie doprowadzić: https://www.jak-zdobyc-dziewczyne.pl/blog/zona-zdradzila-dlaczego-zony-zdradzaja-mezow-kobieta-zdradza-czy-walczyc-w-sadzie/ Poza tym tutaj rozmawiamy o chłopaku, który raz jest, a raz go nie ma a nie o spotykaniu się z kobietą w małżeństwie.

    Reply

    Leave a Comment

    Previous post:

    Next post: