Jak Szybko Znaleźć Dziewczynę – Wymagania Kobiet z Księżyca A Znalezienie Właściwej Dziewczyny

by Paweł Grzywocz on 14 September 2023

“Nawet jak spotkasz wymarzoną kobietę raz na pół roku, raz na rok czy raz na parę lat, to dzięki tym wszystkim interakcjom
w dużej liczbie masz taką swobodę i wiesz, co robić, że z tą właściwą dziewczyną nie popełnisz błędów i wszystko pójdzie naturalnie, jakbyście czekali na siebie całe życie.”

jak szybko znaleźć dziewczynę
Jak szybko znaleźć dziewczynę, gdy wymagania kobiet ciągle rosną i “zawsze im coś nie pasuje”, jak Twój wzrost, wiek, praca, miejsce zamieszkania. Jak pogodzić znalezienie właściwej dziewczyny i rosnące wymagania kobiet?

W tym artykule dowiesz się:

  • Jak szybko znaleźć dziewczynę, mimo wysokich wymagań kobiet?
  • Ile kobiet zagadać, aby sprostać ich wymaganiom?
  • Co robić, gdy dziewczyna się spieszy i musi iść?
  • Jak się nie dołować rozstaniem i wytykaniem Twoich wad przez byłą?
  • Jakie miasta są zbyt małe na szukanie dziewczyny?
  • Co zrobić, gdy nie masz czasu dojeżdżać do większego miasta?
  • Jak szybko znaleźć dziewczynę, gdy jestem za niski, mieszkam z rodzicami itp.
  • *** PYTANIE CZYTELNIKA: “Jak szybko znaleźć dziewczynę, gdy kobiety mają wymagania z księżyca i ciągle im coś nie pasuje.“***

    “Cześć Paweł, jeździłem trochę do większego miasta wojewódzkiego (np. na szybkie ranki itp.) żeby zagadać, spróbować kogoś poznać, ale finalnie jakiś efektów z tego nie było.

    Zauważyłem, że one nie były zadowolone że jestem z małej miejscowości i dla większości Pań z dużego miasta i okolic jest to za duża odległość. Zresztą ta ostatnia, z którą byłem przez rok, która chciała dziecka też finalnie stwierdziła,
    że te 50 km to za dużo…

    Przeszła mi ochota, żeby specjalnie jeździć do miasta taki kawał i latać po galeriach przy dworcu i zagadywać. To już lepiej pójść w miejsce, na wydarzenie, gdzie mamy wspólny kontekst.

    Moim zdaniem robienie takiej presji na wynik, w sensie że do końca dnia muszę zagadać 2-3 nowe dziewczyny, a do końca tygodnia jeszcze 8 też nie jest zbyt zdrowe. Wydaje mi się, że największym plusem jest tutaj ogromne obycie towarzyskie z kobietami i pewność siebie, co jest bardzo ważne.

    Minus jest taki, że jeśli ktoś np. chce kobiety z wyższym wykształceniem, odpowiednim wiekiem, bez dzieci i byłego męża, to w żaden sposób nie zweryfikuje tego przez zagadaniem. Bo skąd mam wiedzieć, że to już nie rozwódka z dwójką dzieci.

    A i tak najczęściej one się spieszą i jak masz 172cm wzrostu, to bardzo rzadko uda się zbudować choćby parę minut rozmowy. A potem znowu powód, żeby nie pytać
    o numer, bo rozmowa zbyt krótka, za małe emocje wywołałem w 4 minuty, a piątej minuty ona nie zaczeka, bo naprawdę ludzie są zabiegani, spieszą się, pracują, zwłaszcza w dużym mieście, w centrum i jak będę nachalne przedłużał rozmowę,
    jak ona się spieszy, to na debila wyjdę.

    Wg mnie lepiej zrobić mniej zagadań, ale podchodzić wtedy, gdy kobieta co najmniej na nas popatrzy, uśmiechnie się, da zielone światło, a nie tak po omacku i później jak się dostaje 10 zlewek na tydzień, a od początku widziałem, że uciekała wzrokiem, to się wpada w coraz większego dołka.

    To już na portalach randkowych mamy ten plus, że możemy sobie sprecyzować jej wiek, że jest bez dzieci, wzrost, wykształcenie, problem tylko, jak właśnie pisałeś,
    że większość z nich się tam dowartościowuje.

    Myślę, że bez szczerze zainteresowanej, zakochanej i z dobrymi cechami charakteru nie da się nigdy zbudować takiej relacji, do których dążymy w kursach.

    A one ciągle znajdują jakiejś minusy, ciągle im coś nie pasuje.

    Chyba dla zdrowia psychicznego już lepiej jakoś zaakceptować, że się może faktycznie zostać samemu, przygnębiająca wizja, ale realna.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Darek.”

    >>> MOJA ODPOWIEDŹ:

    Hej Darek,

    W Internecie można poznawać jako dodatek, Tinder, Badoo, może jakieś tematyczne fora.

    Generalnie nie przepadam za Internetem, bo kobiety oszukują z wyglądem, odwala im sodówka od atencji, nie szanują tam tych konwersacji, gubią wątki oraz sporo dziwnych kobiet, których nikt nie chce w realu albo same po przejściach, dzieciate albo boty, które chcą Cię naciągnąć na kasę, więc to tak dodatkowo, z dużym dystansem, jak symulator rozmowy w zwolnionym tempie, choć i tak słaby ten symulator, gdy nie widzisz reakcji drugiej strony.

    W realnym świecie, to warto w dużych szkołach tańca, na potańcówkach, praktisach,
    na zajęciach językowych, w klubach biznesowych typu EuroCash, Cashflow, BNI, PWP, Toastmasters, klub sprzedawców, koło przedsiębiorczości, MLM’y, warsztaty z aktorstwa, wystąpień, improwizacji, na siłowi, basenie, spacerze, rowerze, na rynku, w pubach, barach, klubach, czyli zarówno w miejscach tematycznych, jak i przy okazji,
    gdy wychodzisz na miasto.

    Jak szybko znaleźć dziewczynę w 3 krokach i zaspokoić wymagania kobiet.

    1) Zdobyć edukację na temat zagadywania i budowania udanego związku.

    2) Zagadać do 100 dziewczyn minimum twarzą w twarz. Zajmie to jakieś 50-100 dni.

    3) Następnie zagadywać dalej z 10 kobiet tygodniowo przez jakiś rok do 2 lata.

    jak szybkoznaleźć dziewczynę Następnie z tego pójdziesz na jakieś 25-50 pierwszych randek.

    Nabierzesz doświadczenia
    i spośród tych dziewczyn część skreślisz, część skreśli Ciebie,
    a kilka z nich będzie kobietami na całe życie.

    Podejdź do tego właśnie, jak do decyzji na całe życie, jednej z najważniejszych decyzji w całym życiu.

    Wówczas nie będziesz tracił roku czasu na takie kretynki, jak opisałeś, które oczekują dziecka po roku znajomości.

    Szczególnie teraz masz doświadczenie, na co uważać, więc jak tylko zauważysz takie cechy, jak opisałeś, to od razu przestaniesz się z taką dziewczyną spotykać.

    Na tym to polega, że lepiej być samemu, poznając różne kobiety i skreślając niewłaściwe kobiety a nie na siedzeniu na czterech literach i dygotaniu, że kolejna Cię zrani.

    Żadna Cię nie zrani, bo toksyczna dziewczyna nawet nie dotrwa do 10 randek,
    gdy będziesz ją pod tym kątem obserwował zgodnie z programem 12 randek i “Jak utrzymać związek”.

    W związku z powyższym lepiej w ogóle być samemu niż ze stukniętą kobietą, typu z mająca ciśnienie na dzieci, mieszkanie z teściami, zamieszkanie razem po roku znajomości itp. idiotyczne pomysły.

    Takie rzeczy są spokojnie do ogarnięcia, aby odpowiednią kobietę tak rozkochać i się jej spodobać od początku i wizualnie, i gadka, i chemia, wyzwanie, randki, bycie innym niż wszyscy, tajemniczość, emocje, ekscytacja, zdobywanie Ciebie, poczucie humoru, dobra zabawa, żeby dziewczyna oszalała na Twoim punkcie, a gdy oszaleje na Twoim punkcie, to masz bardzo wysokie szanse na to, że ona zmieni wszelkie poglądy, które będzie trzeba u niej zmienić.

    Jak jest totalnie toksyczna dziewczyna, to nie będzie to możliwe, ale jeśli jest normalna, stabilna psychicznie, to tak.

    jak szybko znaleźć dziewczynę - wymagania kobiet w mieścieMusi się oczywiście zgadzać
    i merytoryka i emocje, zainteresowanie, męski charakter, udany związek i jak wszystko gra,
    to ona prawie wszystko zrobi, zmieni poglądy po prostu, chyba że jest
    już totalnie zepsuta, zacietrzewiona, fanatyk, z agendą, uparta, jak beton, to wtedy to raczej widać,
    jak się przyjrzysz na początku relacji i lepiej takie osoby odpuścić, bo szukasz tzw. “yes girl”, czyli kobiety super zainteresowanej i łagodnej.

    Jest to spokojnie do zrobienia, aby taką znaleźć, tylko trzeba być atrakcyjnym
    i poznawać dużo kobiet, z 2-3 dziennie, 10 tygodniowo, możesz pójść na imprezę taneczną i poznać 5 dziewczyn i 5 zagadnąć na mieście w tygodniu albo od piątku
    do niedzieli chodzić na jakieś imprezy studenckie, juwenalia, festyny, tańce, cokolwiek, ale musi być dużo dobrej zabawy, dużo kobiet, dużo zagadań, to wtedy przy takich statystykach, pojawiają się pojedyncze dziewczyny godne uwagi, i ładne, i w dobrym wieku, i z dobrym charakterem i zainteresowane.

    Jak szybko znaleźć dziewczynę, mimo wysokich wymagań kobiet? Poznawaj wiele kobiet!

    Zobacz, jaka to jest skala i jaki poziom atrakcyjności, że po kilku miesiącach takiego zagadywania, to już jesteś prawie duszą towarzystwa, że wiesz, jak się zachować
    w każdej sytuacji
    , jak zagadać w klubie, jak zatańczyć na parkiecie, jak na kursie,
    jak na mieście, w sklepie, w autobusie, że wszędzie dasz radę i niektóre się nadają,
    a większość jest zajęta albo Ci się nie spodoba albo Ty im.

    Napinanie się, że nie wyszło coś z tą czy z tamtą jest bez sensu, bo to zupełnie normalne.

    wymagania kobiet - jak szybko znaleźć dziewczynęTaka dziewczyna, która jest właściwa, to jest może co 30-sta, czasem rzadziej, czasem częściej, ale generalnie pojawiają się, gdy już straciłeś rachubę, tylko mniej więcej sobie podsumowujesz na końcu tygodnia, czy było 10 zagadań chociaż.

    Wtedy po iluś tam miesiącach będą się pojawiać jakieś potencjalne kobiety życia
    i to może zająć z 1-3 lata na takiej intensywności, która jest taką powiedzmy optymalną, żeby się nie zajechać.

    To już lepiej być samemu niż sobie dokładać problemów, martwić się, kłócić, ranić, starać dla kogoś, kto i tak jest poniżej oczekiwań.

    Poniżej tego uważam, że może być problem, że jest to zbyt mało, aby się odpowiednio wyluzować przy kobietach oraz zbyt mało, żeby natrafiać na te ciekawe dziewczyny
    a nie jakieś dziwaczki, co z nimi coś nie tak.

    Życzę każdemu takiej pożądanej dziewczyny, ładnej, mądrej, cierpliwej a nie jakiejś
    z problemami, co będzie Cię męczyć.

    Jak szybko znaleźć dziewczynę? Ile kobiet zagadać, aby sprostać ich wymaganiom?

    Odnośnie statystyk, to mając ogromne obycie towarzyskie uważam 10 kobiet tygodniowo za niezbędne minimum.

    Metody i miejsca według dowolnych konfiguracji.

    jak szybko znaleźć dziewczynę - wymagania kobietMówię to przede wszystkim
    z doświadczenia, że gdy zagadywałem już w pewny siebie sposób 5 do 7 kobiet tygodniowo,
    to niewiele się działo. Większość mi się nie podobała albo ja im albo zajęte.

    Dopiero przy 10 tygodniowo coś drgnęło, czyli pojawiają się jakieś pierwsze randki.

  • Chyba, że masz farta, to raz na pół roku się trafi fajna dziewczyna na jakimś wydarzeniu albo w pracy czy na uczelni, ale to duże szczęście, a ja staram się nie polegać na samym szczęściu, tylko w 90% procentach na umiejętnościach
    i pracy nad sobą.
  • Czyli np. nawet jak spotkasz wymarzoną kobietę raz na pół roku, raz na rok czy raz na parę lat, to dzięki tym wszystkim interakcjom w dużej liczbie masz taką swobodę i wiesz, co robić, że z tą właściwą dziewczyną nie popełnisz błędów
    i wszystko pójdzie naturalnie, jakbyście czekali na siebie całe życie.
  • Rozmowy na rynku nie służą z reguły do generowania randek, tylko właśnie
    do zwiększania swobody, panowania nad emocjami, prowadzenia rozmowy itd.

    Co robić, gdy dziewczyna się spieszy i musi iść?

    Nie muszą być te rozmowy przedłużane sztucznie na siłę.

    Czasem kobieta musi iść i na odchodne pytam, gdzie poznała chłopaka albo męża,
    to mówią np. że w pracy, to jeszcze pytam, w jakiej branży i nawet w te 20 parę sekund coś tam się dowiem i nawiążę kontakt. Kobiety nie spoglądają się w oczy z reguły
    na ulicy
    i tego typu miejscach, więc oczekiwanie tego nie ma sensu.

    W klubie, w pubie, na zajęciach mogą spoglądać, ale na ulicy bardzo rzadko.

    Jak się nie dołować rozstaniem?

    wymagania kobiet rosną - jak szybko znaleźć dziewczynęDo tego nie odtwarzaj sobie
    w głowie wszystkich wad, które
    Ci wytknęła była dziewczyna, bo to nic nie daje, tylko szkodzi, a ona nie była szczerze zainteresowana, tylko chciała Cię wykorzystać do realizacji swojej społecznej agendy
    i traktowała Cię stricte przedmiotowo.

    Gdy spotkasz szczerze zainteresowaną kobietę spośród tych 100, które zagadasz
    w ciągu najbliższych 100 dni, a może spośród 200 w ciągu kolejnych 200 dni, to takiej dziewczynie w ogóle nie będzie przeszkadzało cokolwiek z tych rzeczy, jak 172 cm wzrostu, mała miejscowość, w której mieszkasz, wiek, pies, mieszkanie w domu
    z rodzicami, w ogóle ją to nie będzie obchodziło i będzie się cieszyć ze spędzania razem czasu, bo będziesz na nią tak działał, że będziesz pewny siebie, zabawny, niepotrzebujący.

    Tylko musisz to dobrze prowadzić, zgodnie z programem 12 randek a nie podawać wszystko na tacy i mówić np. w niepotrzebnie zbyt szczery sposób rzeczy, które mogą słabo wpłynąć na Twoją pozycję. To co nie zwiększa zainteresowania zostaw
    na później, gdy już dziewczyna się zauroczy.

    Jakie miasta są zbyt małe na szukanie dziewczyny?

  • Dla mnie miasta, które mają np. 137k mieszkańców, to nadal taka wiocha raczej, przykre to, ale to takie są fakty, że niby 137k mieszkańców, ale idź na rynek
    i spróbuj znaleźć wolną i ładną 25-latkę, a najlepiej kilka lub 10 tygodniowo.
  • jak szybko znaleźć dziewczynę w małej miejscowościDla mnie to bardzo trudne lub nierealne zadanie. 20-paro latki wyjeżdżają z takich miast i od dawna ich tu nie ma. Prędzej spotkasz taką dziewczynę w mieście wojewódzkim niż w tym 137 tysięcznym.

    Np. dziewczyna z rozmowy tutaj była z takiej miejscowości oddalonej o 50km od Katowic.

    Zauważyłem ją w galerii handlowej, jak się głośno śmiała i zacząłem coś do niej wołać, bo wyglądała podobnie, jak taka Wiola (trochę na jaja to zrobiłem już podczas pożegnania na końcu spotkania z czytelnikiem) i poszedłem za nią do sklepu Zara. Potem ją wyszukałem jakoś i okazało się, że jest z małej miejscowości.

    Dodałem o tym komentarz w kursie “100 rozmów z kobietami“. Piękna dziewczyna, brązowe oczy, ładna figura, roześmiana, krótkie spodenki obcisłe, trenowała taniec, brązowe włosy, normalnie jakby szukała chłopaka taka otwarta się wydawała.

    Wszystko może się zdarzyć, wszelkie kombinacje, ale summa summarum, to dużo więcej rzeczy się dzieje i więcej kobiet spotkasz w większych miastach, może chociaż
    w takich, które mają 180-200k mieszkańców, w których są większe możliwości niż np.
    w takich, które mają 137k mieszkańców.

    Zorientuj się, bo to łatwo sprawdzić, wychodząc sobie czasami na rynek. Gdybyś np. spotkał się ze mną na konsultacji w takim mniejszym mieście, to możliwe, że nie udałoby nam się zagadać do 10 atrakcyjnych dziewczyn jednego dnia, ponieważ byśmy tylu nie byli w stanie spotkać, tylko głównie nastolatki, mężatki, dzieciate.

    Dlatego tak ważna jest dywersyfikacja miejsc, dojeżdżanie do większych miast, wydarzenia, statystyki i swoboda towarzyska.

    Co zrobić, gdy nie masz czasu dojeżdżać do większego miasta?

    jak szybko znaleźć dziewczynę - wymagania kobietJa przez ponad 10 lat dojeżdżałem codziennie do większego miasta na treningi koszykówki przez 50 minut
    w jedną stronę, aby potem zasuwać
    z dowalającymi mi kolegami przez
    2 godziny na treningu, a potem wracać po ciemku 50 minut z przesiadkami, więc dojeżdżanie do miasta, aby się rozerwać, pójść na jakieś wydarzenie, imprezę czy do galerii to w porównaniu
    z treningami sportowymi to praktycznie czysta przyjemność i zabawa.

    Pod warunkiem, że trochę zmieniłem swoje myślenie i przestałem być niedowartościowanym i bojaźliwym chłopcem, czym dzielę się w programie “Pewność siebie w 90 dni” i “Wolność od nałogów w 90 dni”).

    Możliwe, że też masz w sobie taki sportowy upór, który pozwolił Ci osiągnąć w życiu to, co osiągnąłeś, choćby prawo jazdy, nauka języka, zawodu, cokolwiek.

    Na pewno przezwyciężyłeś jakieś trudności, w których musiałeś się wykazać konsekwencją. Wykorzystaj teraz ten potencjał do szukania kobiety swojego życia. Przełóż swój sukces w jednej dziedzinie na drugą. Samo się nie zrobi. Dobrej zabawy!

    Pozdrawiam,
    Paweł Grzywocz
    “Każdego dnia zrób jedną małą rzecz, której się boisz”
    “Zawsze pomyśl, co zrobiłby przeciętny facet, a później tego nie rób”
    “Zawsze inwestuj w rozmowę”
    “Bez prawdziwego zainteresowania kobiety nic nie może się zacząć ani trwać”
    “Do rozwodu wystarczy jeden toksyczny charakter”

    Jak zdobyć dziewczynę w 12 randek
    Jak utrzymać związek
    PewnoscSiebieW90Dni.pl
    77 Technik Flirtu
    Wolność od pornografii i masturbacji w 90 dni
    Najlepsze miejsce do poznawania kobiet
    100 Rozmów z Kobietami
    124 Riposty na pytania kobiet
    Jak-Zdobyc-Dziewczyne.pl/mapa-sukcesu

    Podziel się swoim doświadczeniem, jak szybko znaleźć dziewczynę
    i jakie wymagania kobiet zauważyłeś, że pokrywają się
    z materiałami z tej strony.

    jak zdobyc dziewczyne w 12 randek


    Jeśli spodobał Ci się artykuł, to odbierz bezpłatny raport i zaawansowane porady mailowe:

    Twój email posłuży tylko i wyłącznie
    do komunikacji między nami.

    VN:F [1.9.20_1166]
    Oceń Proszę Wpis:
    Rating: 5.0/5 (3 votes cast)
    Jak Szybko Znaleźć Dziewczynę - Wymagania Kobiet z Księżyca A Znalezienie Właściwej Dziewczyny, 5.0 out of 5 based on 3 ratings

    Podobne wpisy:

    Zostaw swój komentarz...

    { 57 comments… read them below or add one }

    Kamil September 14, 2023 at 12:58

    Cześć Paweł,

    Krótkim wstępem, dziękuję choć pisałem do Ciebie kilkukrotnie i odpisywałeś mi i także z czymś się nie zgadzałem czasem, ale w sumie dzięki materiałom, do których wracam, a w szczególności “12 randek” dało mi trochę inne spojrzenie.
    Wykorzystywałem Internet i aplikacje randkowe i dalej to robię, ale pokazały mi one to, że w sumie to mam pewność siebie, która była ukryta. Na ten moment potrafię pogadać z kobietami czy w sklepie, rzucić żartem czy pośmiać się z ekspedientkami. Ale ważna jest jednak sprawa, że musi być jakiś kontekst i miejsce. Tak oooo to nie ma sensu.

    Dzięki temu odkryłem jedna rzecz która w sumie Twoich materiałach bije, ale widzi się po czasie. Po prostu trzeba być sobą, umieć się uśmiechać i umieć coś opowiadać. A najważniejsze umieć słuchać i wyciągać informacje i zadawać pytania. Wtedy rozmowa może trwać godzinami.

    Po kilku spotkaniach wiem, że to jest ta jednak osoba czy nie. Stwierdzam, że nie ma się co katować, musi to jednak zaskoczyć już jakoś przy starcie, niż próbować przez 3 miesiące czy dłużej i powiedzieć, że to nie to.

    I tutaj w sumie podziękowanie dalej, choć ledwie widzieliśmy się dwa razy to jest to kobieta poznana w pociągu. Długa historia, ale wszystkiego pisać nie będę. Jechaliśmy tym samym pociągiem w sobotę, a w niedzielę nim wracaliśmy i zaskoczyła rozmowa. Numer został podany, bo wysiadała w innym mieście oddalonym ode mnie niecałą godzinkę. Widać było, na koniec, że jakby mogła to by tej rozmowy nie kończyła.

    Po kilku dniach telefon, rozmowa, bo w trakcie jazdy w pociągu okazało się, że chodzi po górach, zaintrygowała mnie wypadem jednodniowym. Mówię, a co tam, niby krócej proponujesz w swoich materiałach, ale jestem ryzykant jedziemy.

    Wypad okazał się super. Po przyjeździe i cóż 2 dniach udało się zdzwonić i zaprosić na prawidłowe spotkanie.

    Fantastyczne spotkanie 2h rozmowa kleiła się niesamowicie, dziewczyna uhahana, pożartowanie. Doznałem stanu tak zwanych motyli w brzuchu. Szczerze dziękuje Paweł, materiały okazały się w sumie bardzo pomocne, ale trzeba było przetworzyć to w głowie. Zawsze przed spotkaniami do nich zerkam, w szczególności z pomysłem na spotkanie, choć widzę, że częściej chodzi nie o to, co robimy na spotkaniu, ale o to by pobyć z sobą i świetnie rozmawiać.

    Musze tylko trochę się wyluzować, bo jak to my faceci mamy, chcielibyśmy już zaraz natychmiast, a tak zwane “powietrze” jest potrzebne.

    Wybacz, ale musiałem komuś się wygadać kto rozumie te sprawy. Może coś podpowiesz jeszcze co może mi ułatwić. Ale wiem jedno, patrzeć jak się zachowuje, czy przychodzi na spotkania, no i pytanie czy da się pocałować na następnym ogólnie 3 lub kolejnym spotkaniu.

    Pozdrawiam,
    Kamil.

    Reply

    Paweł Grzywocz September 14, 2023 at 13:07

    Hej Kamil, gratuluję odblokowania swojego potencjału i bardziej swobodnego nawiązywania rozmowy z kobietami w różnych sytuacjach. Tak, nie ma się co spieszyć, randkowanie to gra w czekanie. Na początku warto unikać całodniowych spotkań dlatego, aby nie zachowywać się od razu, jak stara para i nie wystraszyć kobiety przedwczesnymi związkowymi spotkaniami, przez co odpalą się jej gadki, że jest np. po rozstaniu i nie jest gotowa na związek i potrzebuje czasu, a w rzeczywistości to jej początkowe zainteresowanie zostało zabite, jeśli postępowałeś w sposób zbyt dostępny.

    Jeśli wszystko będzie szło dalej dobrze, to znaczy, że na tyle dobrze poprowadziłeś rozmowę zapoznawczą i pierwsze spotkanie, że dziewczyna nadal jest zainteresowana, a najwięcej facetów odpada po 1 spotkaniu. Następnie randkuj dalej zgodnie z planem 12 randek, a spotkania całodniowe można organizować, gdy całujesz dziewczynę na pożegnanie w usta, to wtedy można sobie pozwolić czasami na dłuższe spotkanie, bo już wiadomo wtedy, że spotykacie się, jak potencjalna para i nie ma co do tego żadnych wątpliwości, a dziewczyna nie zrobi już sobie z Ciebie koleżanki do chodzenia po górach itp. Oczywiście nadal można łatwo zaprzepaścić relację w ciągu pierwszych 10 spotkań, ale to trzeba umyślnie ignorować zasady z programu 12 randek albo dziewczyna od początku spotykała się z nudów lub miała nieczyste intencje. Życzę dobrej zabawy i dalszego zwiększania i utrzymywania jej i Twojego wysokiego zainteresowania i budowania udanej relacji.

    Reply

    Art September 16, 2023 at 13:41

    Chciałbym zobaczyć jaki jest procent tych którzy zajechali się tym wyrabianiem norm zagadywania jak jakiś robot poza tym miejsca które wymieniłeś są może poza tańcem nieinteresujące dla dziewczyn bo kariera dziewczyn nie interesuje Aczkolwiek na tańcach i tak jest zwykle 2:3 stosunek dziewczyn do facetów bo sam chodziłem na tańce parę lat. A tak na prawdę to w Polsce brakuje miliona dziewczyn czyli na czysto ~25% nigdy nie znajdzie w PL dziewczynie bo fizycznie ich nie ma ze spisu powszechnego 21′ Grudzień Także duże miasta nic nie zmienią jak nie zmienicie kraju

    Reply

    Paweł Grzywocz September 16, 2023 at 16:12

    90% mężczyzn popełnia karygodne błędy z kobietami, wystarczy sobie założyć kobiecy profil, aby się załamać ich brakiem kompetencji. W związku z tym 90% mężczyzn w tym kraju nie stanowi dla Ciebie żadnej konkurencji, gdy potrafisz się od nich zachowywać inaczej, to dla kobiet to jest jak dzień a noc, kolejny klon vs. ktoś niespotykany, czyli wychodzi na to, że masz tyle kobiet do wyboru, że fizycznie nie da się do nich wszystkich zagadać i brakłoby Ci życia.

    Reply

    Art September 16, 2023 at 18:28

    Dostęp do materiałów o związkach jest nieograniczony Te 90% braku kompetencji to jest coś czego nie ma pokrycia w statystykach, choćby jeśli spojrzeć ile jest par małżeńskich albo związków to nawet jeśli powiemy że 30% to społeczeństwa to ludzie w wystarczająco prawidłowych, funkcjonalnych relacjach(nierozwodzących się) to nie ma szans żeby pozostałe to było 90% wszystkich, niekompetentnych haha Chyba że 90% mamy na myśli brak kompetencji pod względem wyglądu Wiking-Prezesa heh Także dawno już przestało chodzić spełnianie wymagań kobit bo tutaj sky is the limit im zawsze będzie mało bo będą wymyślać nowe jeśli faceci dogonią aktualne “pomysły” no bo przecież mają się wyróżniać nie? To raczej świat zachodni(czyli my również) pod względem umiarkowania/celowości relacji już prawie nie istnieje

    Żeby zmiękła rura dziewczynom to faceci musieliby masowo wybierać dziewczyny konserwatywne jako tradWife(z braku innych dostępnych działających opcji) z innych krajów/kontynentów bo w tej chwili mam poważne wątpliwości jaki ma sens wiązanie się z aktualnymi dziewczynami z 1szego świata jeśli w każdej chwili mogą dojść do wniosków i potrzebują nowych bodźców a zmianę faceta na innych traktują jak wybranie kolejnej bułki chleba ze sklepu(i prawo + kultura tylko ich do tego namawia) a nie jako obrazę honoru w rodzinie jak to w innych kontynentach ma miejsce

    Reply

    Paweł Grzywocz September 16, 2023 at 18:45

    To wspaniale, gdy kobiety nie tkwią na siłę z facetami, którzy zabili ich zainteresowanie lub gdy od początku one były z nimi z braku laku, żeby nie być same. Wówczas, gdy się ich pozbędą i słusznie, a spotkają Ciebie, to Ciebie już nie zostawią, ponieważ będziesz inny niż wszyscy i jako jedyny w jej życiu będziesz potrafił utrzymać jej zainteresowanie poprzez interesującą osobowość, rozmowę, flirt, prowadzenie relacji, bycie wyzwaniem, dbanie o szacunek, świeżość, perspektywę, że ona nie będzie miała potrzeby dalszych poszukiwań i będzie chciała Cię zatrzymać przy sobie.

    Reply

    Art September 16, 2023 at 19:54

    Raczej związki są stabilne bo regenerują się w razie kłopotów i pomimo przeciwności a nie że są idealne tu i teraz to jest powszechny błąd że niby dbanie o temperaturę i gonienie rodzi charakter do związku i więź partnerów a który trzyma stabilność Niestety żadne materiały nie robią charakteru bo to wypływa z całej reszty życia i wychowania na co w znacznej mierze nie ma się wpływu bo nikt nie wybiera sobie rodziców

    Reply

    Paweł Grzywocz September 16, 2023 at 20:04

    W programie “Pewność siebie w 90 dni” i “Wolność od nałogów w 90 dni” jest wiele odcinków, jak sobie poradzić z negatywnymi przekonaniami, rodzicami, znajomymi, otoczeniem, programowaniem, jest to część przewodnia tych programów, tylko trzeba się do tego zastosować i zmienić swoje negatywne przekonania zamiast się w nich pogłębiać.

    Odnośnie stabilnych związków, to są stabilne tak na 50%, że połowa się rozstaje, połowa zostaje, niekoniecznie szczęśliwa i bez rozglądania się za kimś innym. Formalnych małżeństw się rozpada w Polsce z jakieś 33%, a nieformalnych związków jeszcze więcej, więc stabilność związków na 50% to kiepski wynik, a kobiety się regularnie zwalniają, tylko trzeba ich odpowiednio dużo poznawać.

    Zacznij rejestrować zarówno te pary, które są ze sobą od lat, jak i te pary, które zmieniły swoich partnerów lub usunęły wszelkie informacje o swoich relacjach trwale lub tymczasowo. Poza tym skoncentruj się na sobie i na tym, co Ty chcesz osiągnąć a nie na tym, co mają lub co robią inni ludzie, bo nie da się sprawdzić, jak oni się do siebie odnoszą za zamkniętymi drzwiami i zwykle nie ma czego zazdrościć. To jest tak, jakbyś się porównywał na siłowni z innymi mężczyznami, którzy mają inny staż, inne wyniki, inne cele. To nie ma sensu, o czym jest odcinek nr 14 w PSW90: “Jak porównywanie się z innymi sabotuje rozwój pewności siebie”. W tym temacie jest też artykuł, dlaczego wydaje się, że wszystkie ładne dziewczyny są zajęte.

    Reply

    Art September 16, 2023 at 22:01

    Nie ma co porównywać wychowania do siłowni bo to jest kilkanaście lat warunkowania Tego się nie da zmienić jeśli za dzieciaka nie miało się odpowiedniej mentalności, czasem można ale nie ma gwarancji To czego się nie da zmienić nie sprzedaje sie.

    “W tym temacie jest też artykuł, dlaczego wydaje się, że wszystkie ładne dziewczyny są zajęte.”
    Bo najpierw wiążą się ludzi z topki czyli najlepsze wychowania najlepsze geny/wygląd/popularność w grupie wynikające z wcześniej wymienionych a potem Ci którym coś tam niewiele zabrakło i maxxowali i coś ugrali, reszta out albo związki niedziałające albo ich brak. Chyba że ktoś wyjedzie za granicę i znajdzie sobie młodszą bez narzutów z zeszłych lat wtedy jest szansa ale w pewnym w wieku w PL raczej nie ma czego już szukać bo mental i libido dziewczyn po przejściach prawnie nie istnieje. Nie ma innych opcji.

    To że się rozstają to nie ma znaczenia skoro dziewczyny w takim momencie są już poturbowane kolejnymi związkami. Psychika dziewczyn często nie gumuje się z doświadczeń jak korektorkiem na biało, niektórych ale za mało żeby wszystkim starczyło.

    Reply

    Paweł Grzywocz September 17, 2023 at 04:40

    Masz sabotujące przekonania, że się nie da zmienić wychowania i programowania społecznego. Przecież o tym jest cały samorozwój, budowanie poczucia wartości, świadomości, pewności siebie, kształtowanie charakteru, osobowości, poszerzanie strefy komfortu, budowanie swobody, dystansu itd. bardzo wiele rzeczy można zmienić, gdy się chce i się nad sobą pracuje oraz można w ten sposób przezwyciężyć trudności i przeciwności, o których nawet nie zdawałeś sobie sprawy, że jest to możliwe. Wypowiadasz się, jak ludzie z odcinka nr 7 PSW90, którzy narzekają i ściągają siebie i innych w dół. Niczego konstruktywnego to nie wnosi ani dla Ciebie ani do dyskusji. Narzekając, że się nie da zmienić swoich przyzwyczajeń i przekonań niczego nie uzyskasz, nie pomagasz ani sobie ani innym. Pozbycie się narzekania to są podstawy podstaw w każdej dziedzinie samorozwoju.

    Odnośnie kobiet po przejściach, to kwestia indywidualna, w jakim są wieku i po jakich są przejściach. Jedne wyciągają wnioski, inne nie. O randkowaniu z kobietą po przejściach artykuł tutaj i tutaj.

    Możliwe, że trafiałeś na same toksyczne kobiety. Jest to kwestia zarówno statystyki, że na zbyt małej próbie wyciągasz generalne wnioski oraz kwestia tego, że przyciągasz takie osoby, jaki sam jesteś, czyli jeśli prezentujesz postawy rezygnacji, narzekania, zgorzknienia, pretensji do świata, zniechęcenia, obwiniania, niedostatku, bezradności, to wtedy takie same kobiety przyciągasz do siebie, a odpychasz te normalne lub nawet nie docierasz do tych normalnych.

    Reply

    Art September 17, 2023 at 12:28

    Słyszałeś może o skutecznej resocjalizacji? Psychika też zależy od genów To jest przykład w którym widać jak nie wszystko nie zawsze działa, co nie znaczy że nie warto próbować Trzeba być świadomym że myślenie iż każdy wyznaczony cel udaje się bez znajomości swoich granic jest myśleniem życzeniowym Paweł kiedyś Ciebie lubiłem ale teraz po większej dozie “próbki” Twoje podejścia mówisz jak zwykły polityka populista sprzedawca marzeń. Generalnie różnica między Tobą a mną jest taka że mówię prawdę prosto w twarz jak jest a Ty uważasz że wszystko wszyscy mogą osiągać tak samo albo z grubsza podobnie. Życie udane polega na wyznaczaniu sobie celów które z dużą dozą prawdopodobieństwa jesteśmy w stanie wykonać znając swoje limity i nie traceniu czasu na coś czego zrobić nie można.

    A próbka Twoich statystyk zależy przede wszystkim od wyglądu bo nie można mieć wysokiej próbki bez odpowiednio wysokiej atrakcyjności fizycznej, tak czy inaczej próbka zawsze będzie obracać się w granicach atrakcyjności fizycznej a To czy się uda zależy od znajomości wiedzy związkowej/obycia/ale też trochę farta

    Chyba że tą mityczną energią przyciągania nazywasz wygląd haha to wszystko się zgadza bo tak zawsze było

    Reply

    Paweł Grzywocz September 17, 2023 at 13:01

    Wygląd można ulepszyć oraz wygląd nie jest najważniejszy dla kobiet, jest ważny, ale o wiele lepszy jest męski z charakteru, zadbany mężczyzna, z przeciętną twarzą niż łajzowaty lub obrażalski laluś. Tutaj transformacja pod webinarem i tutaj. Każdy może się ogolić na łyso, usunąć zakola, zaniedbany zarost, wybielić zęby, ewentualnie wyprostować, jeśli bardzo straszą, zadbać o sylwetkę, postawę, prawidłową wymowę, uśmiech i być osobą pewną siebie, towarzyską, lubianą, pożądaną, która swobodnie poznaje kobiety. Jeśli wyglądasz, jak Quasimodo, to może być większy problem, ale mimo to widuję facetów wyglądających trochę, jak Quasimodo, a mają u swojego boku kobiety. 99% mężczyzn, którzy użalają się nad swoim wyglądem nie wyglądają, jak Quasimodo, nie wymagają operacji plastycznej i mogliby poprzez odpowiednie zadbanie i pewność siebie być atrakcyjnymi mężczyznami, którzy pogoniliby kota niejednemu przystojniaczkowi, który ani be ani me, jest nudziarzem z kobietami i wygląd to jedyne, co ma do zaoferowania, a wygląd się nudzi kobietom po jednej randce, jeśli gościu jest nudny, a dobry wygląd rzadko idzie w parze z atrakcyjnym charakterem, również u kobiet, bo zwykle ładni ludzie myślą, że już nie muszą nad sobą pracować.

    Nikt nie podoba się każdemu z wyglądu, nawet Brad Pitt i każdy ma określoną pulę kobiet, która będzie nim zainteresowana, jeden większą, drugi mniejszą, ale tak, jak każda potwora znajdzie swego amatora, to tak samo każdy facet może znaleźć kobiety, którym się podoba i jest to kwestia statystyki, że prędzej czy później na takie trafisz, gdy będziesz działał. Zwalanie winy na brak wystarczająco dobrego wyglądu to jedna z najpopularniejszych wymówek przed działaniem.

    Reply

    Art September 17, 2023 at 17:01

    Twarzy i wzrostu czyli genów nie zmienisz a na to właśnie dziewczyny w pierwszym wrażeniu. Związki powodowane są generalnie gadzią odpowiedzią mózgu czyli dobre geny = dobry wygląd = zdrowe dzieci Przy czym niektóre dziewczyny mniej używają rozumu a niektóre bardziej wiążąc/nie wiążac się z badBoyami

    Tylko nie mów że jakiś wygadany niziołek odbije przystojniakowi dziewczynę hehe tak to nie działa i nikt trochę chociaż myślący nie uwierzy Poza tym jakby ubranie miało takie znaczenie to ludzie chodziliby przede wszystkim problemów i nikt ładnieUbrany nie dostawałby zlewek bez dostania numeru w pierwszym wrażeniu Bo charakter nie da się łatwo ocenić w ciągu pierwszych paru nastu minut czy pierwszych 2 spotkań tylko wygląd.

    “Zwalanie winy na brak wystarczająco dobrego wyglądu to jedna z najpopularniejszych wymówek przed działaniem”
    Jeszcze większą głupotą jest walenie głową w mur bez skutku czyli słaby wygląd = słabe efekty -> słaba statystyka przez np 5+lat jest takim samym nieporozumieniem jak nie wyciąganie wniosków z braku efektów po wymaxxowaniu, bo lepiej znaleźć sobie którąś zdrowo zainteresowaną za granicą niż stracić kilka/naście lat na znalezienie kogoś i być cały czas w tym samym miejscu Tylko że Twoje materiały mówią dosłownie 0 null o jednym i drugim. Ale jak sprzedaż leci i konsultacje to co za różnica nie? hahaha

    Bo widzisz Paweł związki to jest taka tematyka że te same działa nie powoduję i nie gwarantują tych samych skutków u 2 różnych osób

    Reply

    Paweł Grzywocz September 17, 2023 at 17:29

    Można bardzo wiele zmienić, tutaj przykład twarzy. Odnośnie wzrostu, to jest cała masa kobiet, które mają 150-160 cm wzrostu i wystarczy im mężczyzna, który ma 160-170 cm wzrostu, a czasami kobiety mają niższego od siebie męża.

    enter September 17, 2023 at 17:43

    Tylko że wzrost nie ma absolutnie żadnego związku ze zdrowiem. Powiem więcej, genetyka jako taka też nie jest jakimś wyrokiem – mówię o zdrowiu cały czas, o długowieczności i nie chorowaniu. O wiele większe znaczenie ma dieta i aktywność fizyczna. Co innego nadwaga, którą ludzie sami sobie fundują, to już ma kluczowe znaczenie dla zdrowia.

    John September 17, 2023 at 22:44

    1) Miliona dziewczyn może brakować, ale liczba mężczyzn oglądających pornografię się zwiększyła w ostatnich latach, z tego, co kojarzę, a ponadto liczba prawiczków czy tam osób, które nigdy nawet dziewczyny nie miała do 25 roku życia się niemalże podwoiła. Przypadek? Nie sądzę.
    2) Co do mentalności i chodzenia na siłownię, jest to jak najbardziej możliwe do zmiany, bo u mnie nawet było na odwrót, trenowałem regularnie po 23 godziny tygodniowo (sport wytrzymałościowy), w intensywniejszych okresach nawet ponad 30 przez kilka lat, a dzisiaj jestem już tak przeżarty w ogóle sportem, że siłka 2x w tygodniu to dla mnie takie max
    3) Nie przerzucałbym wszystkiego aż tak na wygląd, moim zdaniem ważniejsze jest to, jak się czujesz, a możesz nie być po prostu w typie kobiety, a nie, że jesteś brzydki, gruby, niezadbany. Mam oklapniętą jedną powiekę (jak jestem śpiący to nawet bardzo xD, ale normalnie to i tak jest dość widoczne), przez co nie mam idealnie symetrycznej twarzy, ale gęste brwi, wyraźną linię szczęki, widoczne kości policzkowe (w zależności od światła i poziomu tłuszczu), przebijające się mięśnie klatki przez koszulkę, żyłki na bickach, przedramionach, a nie jestem też jakoś bardzo duży, ani docięty, mam 35cm w łapie xD a i tak nawet miałem kilka razy sytuacje na ulicy, że zagadana kobieta mi mówiła, że dobrze wyglądam.
    4) Ostatnio na Tinderze moją uwagę przykuł opis naprawdę atrakcyjnej kobiety “Jaka jest różnica pomiędzy wygraniem 6 w lotto, a normalnym facetem? Taka, że 6 w lotto możesz trafić”. Ostatnio oglądałem filmiki PUAsów, jak np. na końcu rozmowy dawali dziewczynie buziaki w policzek w nieskończoność, albo się przytulali do niej. Jak się stosujesz do materiałów na tej stronie to jesteś w zasadzie top of the top z facetów dla normalnych kobiet. Spójrz na wyświetlenia pod ostatnimi filmami Pawła i od tego możesz odjąć część ludzi oglądających z ciekawości, ludzi, którzy tego nie kupią, stosujących te porady źle, itd.

    stat September 18, 2023 at 09:25

    Te niskie kobiety to czesto jeszcze bardziej patrza na wzrost i wybieraja wysokich niz inne. Byc moze podswiadomie chca w ten sposob ‘wyrownac’ swoj brak wzrostu, bo czuja jak to jest wazne i chca zadbac o dobry start dla swojego (meskiego) potomstwa.

    ‘Kazda potwora znajdzie swojego amatora’- to dziala w przypadku kobiet, w druga strone juz niekoniecznie. Mamy zdaje sie 2 razy wiecej przodkow zenskich niz meskich, bo na przestrzeni dziejow ok. 80% kobiet przekazalo swoje geny dalej i tylko ok. 40% mezczyzn. Wyglad/geny to jest kluczowa sprawa. Poza tym to jest powiazane z charakterem. Duzo trudniej jest byc pewnym siebie jak masz 160cm niz jak masz 180cm.

    John September 17, 2023 at 22:56

    https://reddit.com/r/MadeMeSmile/s/YLjA3fn4Ly tak zaangażowanej kobiety ludziom tutaj życzę

    Reply

    Art September 18, 2023 at 23:13

    “Miliona dziewczyn może brakować, ale liczba mężczyzn oglądających pornografię się zwiększyła w ostatnich latach, z tego, co kojarzę, a ponadto liczba prawiczków czy tam osób, które nigdy nawet dziewczyny nie miała do 25 roku życia się niemalże podwoiła. Przypadek? Nie sądzę.”

    Dlatego że hipergamia jest tak wysoka że faceci do 25 życia często nie mają szans o siebie zadbać z powodu kobiecego wychowania/niedostatku kasy/toksycznego środowiska i nie mają szans ze starszymi od siebie skoro taka licealistka może chodzić z facetem z prawie dowolnego miejsca w Polsce a nawet ze studiów na już wtedy one lecą Bo doświadczenia życiowego materiałami Pawła nie zastąpisz Poza skutkiem hipergamii i braku dziewczyn jest również rozkwit prostytucji
    A to że oglądają pornografię jest najpierw spowodowane słabym powodzeniem u dziewczyn jw

    Matematyki nie oszukasz nie masz dziewczyn w Polsce ? Nie jesteś w topcie? Szanse jakieś tam są ale wielu jest na Twoje miejsce
    Skoro ~milion dziewczyn wyjechało wg statystyk czyli 25% facetów na czysto nigdy nie znajdzie w Polsce to takie są skutki Pozostaje albo Azja/Ameryka PD i tradWife albo wieloletnie grindowanie do umęczenia aż kogoś tam znajdziesz to jeden po 30stce a drugi po 35tce bez reguły kto szybciej tylko ślepy przypadek a kilkadziesiąt procent w ogóle nie znajdze bo nie szukali za granicą bo dziewczyn do związku nie ma w nieskończoność.
    I to że się tam ktoś rozstaje to nie ma znaczenia bo faceci z rozpadów też szukają i brakuje nadal tak samo a wiedza z materiałów Pawła jest już choćby na innych kanałach.

    Wojtek September 16, 2023 at 19:29

    Poznałem ostatnio na internecie rozwódkę z dzieckiem tragedia , mam swój wiek 40 lat , mam tzw czystą kartę i żadnych zobowiązań z przeszłości. Wiedziałem ogólnie że takich kobiet po przejściach należy unikać , bo miałem kilkanaście znajomości z takimi kobietami i tak ostatecznie nic z tego nie wyszło , niektóre na dłużej a niektóre to tzw friends with benefits. Odnośnie tej kobiety na drugim spotkaniu doszło do zbliżenia , właściwie w sumie nie traktowałem tego poważnie , bo kogoś do poważnej relacji to też bym wolał z czystą kartą. Kobieta na trzecim spotkaniu , zaczęła mnie wypytywać poważnie jak ja to widzę , naszą znajomość co o niej myślę , jakoś szybko z tego wybrnąłem i zakończyłem tą znajomość. Chociaż jako przyjaciółka z benefitami to mogłoby być mimo że 100 km ode mnie mieszkała. Ja mieszkam w małym mieście 20 tyś mieszkańców , mam 40 lat większość kobiet sensownych w moim wieku zajęta , albo jakieś rozwódki z dziećmi co mają coś nie tak z głową. A jeśli chodzi o ten internet i to portale to tragedia. Te roszczeniowe paniusie , mające wymagania z kosmosu a same nie wiele mają do zaoferowania. I również dużo kobiet po przejściach. Gdzie według ciebie w takim małym mieście , można poznawać normalne , wolne i bez żadnych przejść kobiety oprócz internetu i jechania do dużego miasta?

    Reply

    Paweł Grzywocz September 16, 2023 at 19:57

    Tak, jak napisałem pod koniec artykułu, w takich miejscach fizycznie nie ma młodych i wolnych kobiet, bo one w wieku 20 lat wyjeżdżają do większych miast. Pozostaje dojeżdżanie lub wyprowadzka. Ewentualnie poznawanie na portalach kobiet z dużego miasta, ale to taki dodatek.

    Reply

    Mateusz September 18, 2023 at 10:43

    Hej Paweł. Spotykam się z pewną dziewczyną od kilku tygodni i mam pewną zagwostke. Dziewczyna ostatnio pochwaliła się, że zamówiła sobie nowego iPhone 15 za 7300 zł. Jak ją zapytałem z ciekawości “dlaczego chciałaś go sobie kupić?” to mi powiedziała “bo tak”. No i nie ukrywam, że dla mnie kupowanie telefonu za 7,3K “bo tak” jest totalną głupotą. Sam iPhone 14 jest o połowę tańszy jak nie lepiej. Nie wspominając, że są o wiele tańsze telefony z dobrymi funkcjami. Mimo wszystko zarabia dobrze, mieszka z rodzicami na chwilę obecną ale jakoś uderzył mnie ten taki jej bezmyślny konsumpcjonizm, bo dziewczyna na serio wydaję się być inteligentna. Zastanawiam się czy jest to pewien temat, który można wypracować z czasem i uświadamiać dziewczyne w temacie finansów. Bo nie wyobrażam sobie być z kimś, kto wydaje bezmyślnie pieniądze na rzeczy, które warto kupić bo każdy to robi, albo bo to fajne. Obniżyło to moje zainteresowanie tą dziewczyną. Myślę, że też przydałby się jakiś post/poradnik o finansach w związku. Np. Jak o nich rozmawiać i kiedy itp. :)

    Reply

    Paweł Grzywocz September 18, 2023 at 11:11

    Miej to na uwadze, natomiast jest szansa, że jak dziewczyna ma wysokie zainteresowanie i łagodny charakter, to z czasem pod Twoim wpływem zmieni poglądy w danej kwestii. Weź też pod uwagę, że takie wydatki młodych ludzi mogą być skutkiem innych problemów, być może przejściowych, jak frustracja, desperacja, poczucie bezradności, że jak przy historycznie wysokich kosztach nieruchomości mieszkają z rodzicami przed długi czas, prawie do 30 roku życia w Europie, to dostają do głowy, są sfrustrowani, że z tych pieniędzy, które oszczędzają nic nie mają, bo i tak ciągle im brakuje na usamodzielnienie.

    Na skutek tego nieraz podejmują takie ekstrawaganckie zakupy, jak drogi zegarek, drogi samochód, drogi telefon, żeby poczuć, że coś mają z tego życia, żeby sprawić sobie jakąś przyjemność, posiadać na własność coś ładnego. To może zwiastować kolejne problemy, że może ona jest uzależniona od telefonu, śpi z nim, co jest niezdrowe, ma ciągle włączony Internet, powiadomienia, promieniowanie, że ryje sobie tym głowę, a skoro telefon to najważniejsza rzecz w jej życiu, z którą spędza najwięcej czasu, to wydała na nią dużą kwotę pieniędzy, chociaż może to nie jest dla niej dużo, bo np. wie, że będzie go używać przez 3 lata, to wychodzi ok. 200 zł miesięcznie, a przez poprzednie 3 lata mogła oszczędzać taką kwotę na ten cel albo oszczędzała 100 zł przez 3 lata, a teraz będzie wydawać drugie 100 zł miesięcznie przez 3 lata. Poza tym, jeśli go nie zniszczy, to będzie go mogła za parę lat sprzedać za 2k zł może.

    Także nie jest to dla mnie jednoznaczny powód do skreślenia dziewczyny, jeśli wszystko inne jest w porządku i musiałbym poobserwować więcej sytuacji oraz ocenić na przestrzeni 2-6 miesięcy, czy ona jest elastyczną osobą, łagodną, posłuszną oraz czy nie jest fanatykiem Appla, a jeśli jest, to czy da się ją z tego wyciągnąć, ale nie na siłę i nie od razu, tylko najpierw ją rozkochać przez 6 miesięcy, a potem sukcesywnie edukować, jest mnóstwo filmów o tym “Status Anxiety documentary” i jak poszukasz “Consumersim”, “Materialism”.

    Trzeba też ocenić, czy ta dziewczyna jest warta ryzyka i całego zachodu związanego z docieraniem się dwójki osób, czy może jesteś w stanie w miarę sprawnie znaleźć lepszą dziewczynę, która będzie podobnie ładna, inteligentna, zainteresowana, ale telefon będzie dla niej tylko narzędziem a nie obiektem kultu. Może właśnie wszedłeś na nowy poziom poznawania kobiet i teraz będziesz takie dziewczyny spotykał regularnie np. co miesiąc, co dwa, więc warto odpuścić ją szybciej i znaleźć podobną, ale lepszą.

    Trzeba oszacować ryzyko, bo jak utkniesz z nieodpowiednią osobą na pół roku do roku, to się cofniesz w rozwoju, stracisz czas i znowu Ci spadnie swobodna gadka, luz, pewność siebie, styl życia, które teraz rozpędziłeś. Może już zauważyłeś w rozmowie z nią na podstawie jej historii, sposobu wypowiedzi, że jest raczej osobą bardzo upartą, dominującą, to wtedy w połączeniu z jej ekstrawaganckimi wydatkami to mieszanka wybuchowa i lepiej nie ryzykować i szukać dalej.

    Reply

    Asia September 18, 2023 at 11:00

    Witaj Pawel. Jestem 26 letnią kobietą i chciałabym się podzielić historią, prosząc o opinię z boku jak to wygląda. Będąc u fryzjerki poznałam chłopaka, po jakimś czasie dodałam go do znajomych, zaczęliśmy pisać a krótko po tym spotykać się. Łącznie spotkań było 9, wszystko układało się dobrze i spokojnie. Aktywne randki raz na tydzień, pełne zangażowanie, mnóstwo ciekawych rozmów. Niestety mój niepokój wzbudził fakt, że chłopak miał przyjaciółkę – odrzucała go wielokrotnie. Mam wrażenie, że była “psem ogrodnika”. Zapytałam, czy chciałby z nią jeszcze kiedyś być – uznał, że na ten moment nie, więc nie drążyłam jej tematu i zachowałam wysoką ostrożność co do niego. On i tak nie chciał o niej za wiele mowić, był tajemniczy w tym aspekcie co trochę rozumiem, ale zapaliła mi się jednak czerwona lampka. Zaczęłam obawiać się, że on może się spotykać ze mną z braku laku – aby wzbudzić w niej zazdrość. Poszliśmy ostatnio razem na wesele (na którym bawiliśmy się świetnie, zaczął coraz bardziej dopytywać o moją rodzinę itp. ). Kolejny weekend po weselu, kiedy mieliśmy się spotkać, napisał że nic z tego nie będzie, uznał, że relacja się nie rozwinie bo nie jest nam pisana (?). Nie wierzę w takie rzezy. Zdziwiło mnie to, odpuściłam go sobie , ale mam podejrzenia, że jego przyjaciółka mogła się uaktywnić gdy dowiedziała się o naszych spotkaniach, weselu, ogólnie o tej znajomości. Czy to możliwe? Proszę o opinie.

    Reply

    Paweł Grzywocz September 18, 2023 at 11:21

    Jest to możliwe, tylko że nie da się tego potwierdzić na 100%, więc nie warto się tym zamęczać. Jeśli ktoś nagle traci zainteresowanie w ciągu 10 spotkań, gdy wszystko układało się dobrze, to należy przyjąć, że taka osoba od początku miała nieczyste intencje, nie była szczerze zainteresowana, spotykała się z innych powodów, dla zabicia czasu, aby się dowartościować itp. Może jest idiotą, który nie rozumie, że u tej przyjaciółki jest stracony, a ona tylko się nim bawi, ale tego nie widzi i daje sobie mieszać w głowie. Jego strata. Ciekawe, czy się odezwie za jakiś czas, gdy zmięknie i przyciśnie go samotność. Ja bym go olał wtedy, że dziękuję za propozycje, ale jestem już zajęty, mam inne plany, jestem już umówiony, ale oczywiście bardzo się lubimy i może kiedy indziej. Jeszcze na dodatek zakończył znajomość przez sms, co jest uwłaczające, więc najlepiej w ogóle nie odpowiadaj nigdy na jego kontakt, zablokuj jego numer. Nie miał nawet odwagi powiedzieć tego przez telefon, tylko pocisnął jakąś wymówkę we wiadomości tekstowej. Niech się goni. Następny.

    Reply

    Asia September 18, 2023 at 12:43

    Bardzo Ci dziękuję za odpowiedź i trzeżwą ocenę sytuacji! Masz rację – po “rozstaniu” próbował się parę dni później odzywać, wypisywał, że życzy mi dobrze. W dodatku stale reagował na wszystkie moje zdjęcia/”lajkował’ relacje z wakacji. Dałam sobie z nim spokój, jest ewidentnie rozchwiany.

    Mam na oku innego chłopaka, którego kojarzę z widzenia od dzieciństwa. Chciałabym nawiązać z nim bliższy kontakt, zbliżają się wkrótce jego urodziny więc jest okazja żeby złożyć prywatnie życzenia. Problem jest taki, że był on też na tym weselu, na którym byłam z poprzednim opisywanym chłopakiem.Widział nas razem. Obawiam się, że w jego oczach mogę teraz wypaść na niestabilną wariatkę, która raz spotyka się z jednym a za pare tygodni pisze do następnego chłopaka.
    Czy mimo obaw próbować nawiązać z nim kontakt? Wiem, że jest aktualnie sam a mam naprawdę dobre intencje…

    Reply

    Paweł Grzywocz September 18, 2023 at 17:34

    Tak, nawiąż z nim kontakt. A skąd on wie, z kim się spotykasz? Przecież mogłabyś na weselu z kolegą albo z kimś przypadkowym z neta, żeby nie iść sama albo z kuzynem. Towarzyszenie komuś na weselu nie zawsze jest równoznaczne z chodzeniem z kimś. Jakby miał obawy, że masz chłopaka czy coś takiego, to powiedz, że na weselu byłaś z kolegą z osiedla, z pracy, z bratem koleżanki, fryzjerki, cokolwiek i że to tylko znajomy.

    Reply

    stat September 18, 2023 at 15:34

    Osoby niskie sa pewne siebie, a wysokie przygarbione i niesmiale? Pierwsze slysze. Owszem sa niscy aktorzy. Wysocy tez sa. Tylko mowimy o regule czy o wyjatkach? Celebryci to nie jest nawet 1% populacji. Poza tym Tom Cruise czy Al Pacino byli mlodzi 30-40 lat temu gdy te 170cm to jednak bylo troche wiecej niz dzisiaj.

    Reply

    Paweł Grzywocz September 18, 2023 at 17:37

    Z tego, co zauważyłem, to osoby wysokie, czyli dla mnie to powyżej 190 cm wzrostu są z reguły ciche, spokojne, nie lubiące się wyróżniać, czasami wręcz nieśmiałe, a ci niżsi są bardziej wygadani, pewni siebie. Około 180 cm wzrostu trudno mi nazywać wysokim, to przeciętny wzrost.

    Odnośnie celebrytów to jest to przykład, że mimo niskiego wzrostu udało im się zajść bardzo daleko w trudnej i konkurencyjnej branży, ale widziałem w ciągu mojego życia mnóstwo niższych facetów, którzy byli pewni siebie niż wyższych. Ci niżsi to z reguły cwaniaki, szefowie, liderzy, gaduły, od czego oczywiście są pojedyncze wyjątki, ale z reguły widziałem, że chłopacy niżsi ode mnie byli dużo bardziej pewni siebie, a ja taka żyrafa, poważny i skrępowany, jak kij od szczotki. Więc może tu nie o sam wzrost chodzi, tylko o to przede wszystkim, co się ma w głowie.

    Reply

    Wolfheart September 20, 2023 at 01:04

    Hej Paweł,
    w których dokładnie materiałach omawiasz temat kiedy iść z dziewczyną do łóżka? W którymś z odcinku “wolności od nałogów” to zagadnienie się pojawia? Albo jest jakieś webinarium o tym zagadnieniu? Wyróżniasz jakiś konkretny próg czasowy, moment? Czy generalnie chodzi o to, żeby poczekać, aż dziewczyna się zaczyna “dobierać” do nas?

    Reply

    Paweł Grzywocz September 20, 2023 at 08:39

    W programie “Jak utrzymać związek” oraz dodatkowe wyjaśnienia w komentarzach pod tym kursem. Gdy dziewczyna nalega na nocowanie, to warto wtedy porozmawiać, jakie macie przekonania w tej kwestii.

    Reply

    Student September 22, 2023 at 09:17

    A jak to jest z tym, jak dziewczyna opowiada, że “nie jesteśmy sobie pisani”? Paweł, jakie masz podejście do tego?
    Według mnie nie istnieje jedna, “pisana nam osoba” i to od nas zależy kogo sobie wybierzemy do relacji, a miłość to właśnie kwestia wyboru. Jak reagować na takie teksty “być sobie pisanym”, “ten jeden jedyny”, “druga połówka” itp. – druga strona tak mówi kiedy ma wątpliwości co do relacji?
    Sporo czytam, obserwuje, ale jak usłyszy się parę razy od innych dziewczyn teksty w stylu “byliśmy sobie pisani” to zaczynam się zastanawiać.. a co jak ktoś jest nieszczęśliwy w małżeństwie? To było jego “pisane” przeznaczenie? Przecież to jakaś głupota. Pozdrawiam.

    Reply

    Paweł Grzywocz September 22, 2023 at 12:28

    Tak, oczywiście, że to głupota, natomiast można to wykorzystywać w żartach, gdy stała dziewczyna coś dopytuje o uczucia, to wtedy nie przedstawiaj jej planu z programu 12 randek ani cech atrakcyjnego mężczyzny, tylko powiedz, że byliście sobie pisani, zapisani w gwiazdach, to się uśmieje i ucieszy, że to tak naturalnie poszło i nigdy nie spotkała nikogo, kto by się jej tak spodobał. Analogicznie takie teksty na odrzucenie to jest to samo, jak gadanie o przyjaźni, nie byciu gotową, że potrzebuje itp. wymówki zabitego lub nieistniejącego od początku zainteresowania.

    Reply

    EK September 22, 2023 at 15:02

    Moja dziewczyna od kilku spotkań szuka pretekstu do kłótni. W sobotę mieliśmy iść razem na imprezę w naszej wspólnocie, a ona powiedziała mi, że jeśli będę tańczył tam oprócz niej z innymi dziewczynami, to ona tam nie idzie. Tłumaczyłem jej, że ja chętnie najwięcej czasu spędzę z nią, ale oprócz tego lubię też potańczyć z innymi. Ona powiedziała, że ją to bardzo rani. Co zrobić w takiej sytuacji? Na ten moment sytuacja wygląda tak, że pójdę sam i jeśli nie będę tańczył z innymi, to będę miał do siebie żal, że jestem pod jej butem, a jeśli będę tańczył z innymi, to ona zrobi mi potem awanturę.

    Reply

    Paweł Grzywocz September 22, 2023 at 19:01

    A czy ona chce lub potrafi tańczyć z innymi facetami? Czy chciałbyś, aby dotykała innych facetów i tańczyła z nimi? Uważam, że takie rzeczy można ustalić i nie widzę w tym nic dziwnego, że chłopak lub dziewczyna może nie chcieć, aby jej chłopak lub dziewczyna tańczył w parze z innymi osobami płci przeciwnej. Dlaczego nie możesz się po prostu zgodzić z nią? To nie jest bycie pod jej butem, tylko bycie lojalnym, że jak jesteście razem w związku, to wypadałoby nie tańczyć z innymi osobami, jeśli tak się umówicie. Jeszcze na dodatek na jej oczach tańczysz z innymi. Ktoś ostatnio pytał, co robić, jak jego dziewczyna każdego kolegę na imprezie całuje i przytula na przywitanie, a jemu wydaje się to tanie. Należy jej powiedzieć, że wolałby, aby dotykała, całowała i przytulała tylko jego, bo on nie całuje ani nie przytula innych dziewczyn. Tak samo z tym tańcem. Co innego, gdybyście obydwoje nie mieli z tym problemu, ale skoro ona nie chce, żebyś tańczył z innymi dziewczynami, to pozostaje Ci się do tego dostosować i powiedzieć jej o tym, że idziecie razem i będziecie tańczyć tylko ze sobą i żeby przestała się wygłupiać i idziecie razem. Jeśli nie jesteś w stanie tego dla niej zrobić, to widocznie to nie jest właściwa dziewczyna dla Ciebie.

    Reply

    John November 4, 2023 at 15:35

    A zgodzisz się z tym, że zainteresowanie kobiety i jej charakter można wyczuć w ciągu 3 spotkań maksymalnie? Już nawet w ciągu pierwszych kilku sekund od zobaczenia człowieka podświadomie tworzymy jego obraz. Wiadomo, są lepsze i gorsze aktorki, ale patrząc wstecz niemalże za każdym razem w ciągu tych 1-3 spotkań miałem tak, że ten szósty zmysł mi podpowiadał, że coś jest trochę nie tak. np. Zainteresowanie, a raczej jego oznaki na spotkaniu, niby były, ALE jakoś nie czułem choć dozy entuzjazmu przy rozmowie telefonicznej. I po kilku takich spotkaniach wychodzi szydło z worka. Czytając historie Twoich czytelników mam podobne wrażenie. Jakbyśmy wewnątrz czuli, że tu coś jest nie tak, ale bardzo chcemy się nacieszyć obecnością kobiety na randce, machnęli ręką i powiedzieli “a może mi się tylko wydaje” oszukując siebie, bo zaakceptowanie brutalnej rzeczywistości jest zbyt trudne. Takie mam głębokie rozkminy od umówienia drugiego spotkania z dość interesującą dziewczyną, bo ma 19 lat, więc z automatu patrzę na nią sceptycznie, ale przy rozmowie zapoznawczej w cholerę mi zaimponowała – naprawdę ładna, interesuje się poezją (heh, w końcu też poznana na wieczorku poetyckim :D , chwilę z nią porozmawiałem, ale skończyła się przerwa i jakoś automatycznie bez pożegnania odszedłem od niej, ale sama zaczęła iść za mną i się dosiadła do mnie i dalej rozmawialiśmy), maluje na płótnie, tańczy, w cholerę dużo czyta, interesuje się psychologią, na pierwszym spotkaniu wyszło, że mocno siedzi w filozofii (czytała książki autorstwa Freuda, Nietschego i Bóg wie kogo jeszcze), ogląda stare filmy, nie pali, w ogóle nie pije alkoholu (nawet okazjonalnie, to dla mnie mega plus), nie imprezuje, ubrała się z klasą, szare spodnie w kant, czarny golf, szary płaszcz, jest raczej spokojna i łagodna, tak się na razie zachowuje, jest może trochę nieśmiała czy niezbyt obyta towarzysko, ale tak czy siak angażowała się w rozmowę opowiadając o filozofii, pytała “a Ty?”, uśmiechała się, patrzyła w oczy, sugerowała, że może mnie nauczyć szkicować, na końcu spotkania może nie stała frontalnie, ale widać to było jak cholera, że chciała bym ją chociaż przytulił na pożegnanie. Przy umawianiu drugiego spotkania za pierwszym razem nie odebrała, ale oddzwoniła po godzinie, czuć było jej uśmiech na twarzy, śmiała się, gdy ją oskarżałem o bycie nieukiem (jest raczej kujonem, mułem książkowym), bo odrobinę nieśmiałości jestem w stanie zaakceptować, ale brak dystansu do siebie już nie przejdzie. Jedno spotkanie to nic, ale jak na razie dla mnie to czad totalny przy tej ilości kobiet, jakie przerobiłem w tym roku (z 300? jak na razie). Przez jej wiek jak wyczuję choć cień wątpliwości co do niej, to się ewakuuję, ale przyznam, że przy pisaniu tego, zbierając do kupy nasze dotychczasowe interakcje to szczena mi opada :P

    Reply

    Paweł Grzywocz November 7, 2023 at 19:01

    To są przeczucia, które trzeba potwierdzić. Zainteresowanie może być udawane, a dziewczyna może w każdej chwili zniknąć z powodów niezależnych od nas, nawet gdy robimy wszystko dobrze, tylko po prostu mamy z nią zbyt krótki staż, aby traktowała nas bardziej poważnie czy priorytetowo albo może się spotykać z ciekawości, w celu dowartościowania czy szukając klina, co może wyjść po większej ilości spotkań. Do 10 randek nic się nie liczy i każde spotkanie może być ostatnim, a zainteresowanie dziewczyny może nie być szczere, a odnośnie charakteru, to charakteru studiujesz przez 2 lata i więcej, aby podjąć na tej podstawie decyzję o byciu z nią przez resztę życia. Po 3 spotkaniach nie da się tego ocenić. Są oczywiście pewne oczywiste sygnały, gdy dziewczyna jest totalnie nie z Twojej bajki albo sama się dyskwalifikuje jakimiś historyjkami ze swojego życia o jej byłych facetach itp. ale to są oczywiste samobóje. Wady charakteru wychodzą tak po 12 miesiącach, gdy ona przestaje się zachowywać idealnie z powodu zakochania i zaczyna czasami popełniać błędy. W ten sposób obserwujesz, jak duże są to wady i czy jesteś w stanie podjąć świadomą decyzję, że możesz z nimi żyć kolejne 50 lat. Po 3 spotkaniach to każda normalna dziewczyna wydaje się cudowna i właściwa, bo występuje syndrom nowości, a to jest silny afrodyzjak.

    Reply

    Asia November 8, 2023 at 08:27

    Paweł, czy wypada zaproponować chłopakowi z którym się spotykam wyjazd na cały dzień do parku wodnego? Spotkaliśmy się 5 razy, wiem, że póki co to jeszcze niewiele żeby się zdecydować na całodniowy wyjazd. Ale jak to widzisz? Mam bilety do wykorzystania do końca roku. A może lepiej się wstrzymać póki co?

    Reply

    Paweł Grzywocz September 18, 2023 at 10:50

    Osoby niskie są zazwyczaj bardziej czołobitne, pewne siebie, ponieważ nadrabiają tym niższy wzrost, nieraz żartują, że niskim wzrostem, wielki sercem, stereotypowym przykładem, który nieraz podaję jest kreskówka Rocky and Mugsy, czyli że zazwyczaj szef jest niski, a jego karki do roboty wysocy, a on pociąga za sznurki. Wiele aktorów jest też niskich, jak Tom Cruise (170), Sylvester Stallone (177), Peter Dinklage (135), Al Pacino (167), Robert Downey (174).

    Z kolei wysokie osoby zwykle są ciche, przygarbione, nieśmiałe, bo już samym wzrostem zwracają na siebie całą uwagę oraz każdy im mówi, że są za wysocy, że kark ich boli od patrzenia w górę oraz są często odrzucani. Mnie mnóstwo dziewczyn odrzucało, bo byłem dla nich za wysoki, w szczególności te niższe, które miały 160 cm wzrostu, to nie chciały być z kimś o 2 głowy wyższym, bo to głupio wygląda oraz jest to niewygodne przy całowaniu, tańczeniu itp. od czego oczywiście zdarzają się wyjątki.

    Też mógłbym narzekać, że nie mam idealnego wzrostu 180 cm wzrostu, tylko jako zbyt wysoki nie miałem powodzenia, a przez to, że wysoki, to też z natury chudy, długie kości, ciężko mi było doprowadzić sylwetkę do normalnego wyglądu.

    W ogóle samo wyszukiwanie takich informacji, jak to, ile niby mamy przodków żeńskich lub męskich albo, ile brakuje kobiet pokazuje postawę przegraną, że szukasz sobie tylko wymówek dla swojej sytuacji zamiast pracować nad rozwiązaniami.

    Reply

    Tomasz September 18, 2023 at 23:52

    Zgadzam się w 100% z Pawłem. Mam 197 cm i szczupłą sylwetkę. Mam takie same obserwacje. Dla mnie to gadanie o wzroście jak to niscy mają źle a wszyscy >190 cm super, hiper, ekstra jest śmieszne. To bzdura wymyślona przez armię przegrywów z Wykopu, aby usprawiedliwić swój brak działania i rozwoju.

    Reply

    stat September 20, 2023 at 14:18

    Sam wzrost niczego nie gwarantuje, ale jego brak mocno pogarsza sytuacje. I sa badania, ktore to potwierdzaja. Pamietam jeden z takich wykresow. 180cm to wzrost, ktory akceptowalo chyba cos kolo 90% kobiet. Po odjeciu 8-10cm juz byl zjazd ponizej 50%. A przeciez mowimy tylko o wzroscie, trzeba jeszcze spelnic inne kryteria.

    Reply

    Paweł Grzywocz September 20, 2023 at 16:42

    Takie sondaże i gadanie kobiet nie ma zbytnio znaczenia w zderzeniu z rzeczywistością. A jakie chłopaki mają oczekiwania wobec kobiet, gdy rozmawiają ze sobą? Też mogą mieć mnóstwo odklejonych, nierealnych oczekiwań, że kobieta ma być piękna, jak xyz, mieć super wcięcie w talii, brązowe oczy, brązowe włosy, mądra, szczerze zainteresowana, bez przebiegu najlepiej, ale też nie nazbyt nieśmiała, różne można sobie stawiać wymagania mniej lub bardziej sensowne, a w zderzeniu z rzeczywistością różnie to potem wychodzi.

    Zazwyczaj jest tak, że ludzie nie są z takimi osobami, o jakich opowiadały dookoła, że chciałyby mieć, bo to jest nierealne. Dlatego nie traktuję w ogóle poważnie takiego kobiecego gadania, bo faceci tak samo sobie gadają, jaka to ich przyszła kobieta powinna być, a czy takie kobiety czy mężczyźni w ogóle istnieją i w jakiej ilości oraz czy uda im się takich znaleźć, to inna historia.

    Tak samo np. możesz mieć ulubiony typ kobiety brązowe oczy, brązowe włosy, a spotkasz piękną blondynkę z niebieskimi oczami albo rudą, która tak Ci się spodoba, że zrozumiesz, że są też inne atrakcyjne kobiety i tak samo kobieta może rozszerzyć swoje pole widzenia, gdy spotka kogoś atrakcyjnego z charakteru i zadbanego, pewnego siebie, obytego towarzysko, kogo w rozmowie z koleżankami czy tak kalkując np. widząc zdjęcia albo metryczkę, to nie brałaby pod uwagę.

    Dlatego to nie jest takie zero-jedynkowe, a ludzki gadanie, czego oni by nie chcieli jest niewiele warte. To tak, jakbyś gadał z kolegami przy piwie o wymarzonej pracy, że najchętniej to byś jadł lody albo pił piwo jako tester i żeby ktoś Ci za to płacił. A na ile to realne, to inny temat. Dodatkowa ciekawa wymiana komentarzy czytelników w temacie, że 90% mężczyzn nie nadaje się do związku tutaj: https://www.jak-zdobyc-dziewczyne.pl/blog/podryw-w-centrum-handlowym-czy-warto-gdzie-chodza-samotne-dziewczyny/comment-page-1/#comment-251072

    Reply

    stat September 20, 2023 at 17:48

    Tylko, ze z tych wymagan mezczyzn niewiele wynika, bo to kobiety sa plcia wybredna, to one wybieraja. Wiekszosc mezczyzn ma mocno ograniczone pole manewru i zostanie szybko sprowadzona na ziemie. A kobiety w dzisiejszych realiach (social media, tanie linie lotnicze, globalizacja, emancypacja etc.) maja lepszy dostep do atrakcyjnych mezczyzn niz kiedykolwiek w historii. I moga sobie przebierac w facetach , przynajmniej przez te 10 lat gdy sa najladniejsze. Pozniej zreszta tez, tylko musza troche obnizyc wymagania. Nie tak dawno krazyla w internecie historia kobiety, ktora zdradzila meza chyba z kilkudziesiecioma facetami. Uroda srednia, kobieta ok. 40 lat majaca swoj prime time dawno za soba. Zastanowmy sie teraz jaki % mezczyzn ma tyle opcji, nawet w wieku powiedzmy 25-30.

    Reply

    Paweł Grzywocz September 20, 2023 at 18:45

    To wychodź na miasto, zagaduj do kobiet, 10 tygodniowo i pytaj, gdzie poznały chłopaka albo męża, to się dowiesz więcej na ten temat, jak ograniczony wybór mają kobiety i jak podobne są ich problemy do naszych, że wszyscy fajni faceci są już zajęci itp. gadki a nie jakieś teorie z tabloidów.

    Reply

    John September 20, 2023 at 23:14

    Stat w sumie ma trochę racji, bo kobiety dzisiaj naprawdę mają bardzo łatwy dostęp do atrakcyjnych Z WYGLĄDU facetów. Randki i seks mają dziś na wyciągnięcie ręki, ale ze znalezieniem normalnego faceta już przeciwnie. Wystarczy się rozejrzeć na mieście, poczytać na forach albo posłuchać, co mówią koleżanki o podbojach przez obcych facetów. Albo samemu się przypatrzeć, jak inni to robią. To jest masakra. Od trochę starszej, bo około 35 letniej kobiety, słyszałem, że często zagadują ją albo idioci, albo pijani. Z kolei od innej, takiej już naprawdę atrakcyjnej z wyglądu, ale chodzącej czerwonej flagi mającej samych kolegów na studiach, usłyszałem, że obcy facet to raz na rok do niej podejdzie. Nawet na speed datingi przychodzą kobiety, które teoretycznie mogą przebierać w facetach. A tak to poza tym poznają facetów, o zgrozo, w pracy lub na studiach, nic szczególnego. Raz jedynie usłyszałem, że do jednej facet podszedł w muzeum kinematografii i są obecnie małżeństwem, a do drugiej zagadał w klubokawiarni. I tak to się w sumie sprowadza do przekonań, kto wierzy, że kobiety kierują się hipergamią, takie będzie jedynie dostrzegać, osobiście wierzę, że raczej większość kobiet jest bardziej normalna i chcą się zakochać.

    Reply

    stat September 21, 2023 at 01:54

    No zgadza sie z tymi ‘fajnymi facetami’, bo kobiety celuja w te 10-20% najatrakcyjniejszych, wiec dla wszystkich nie wystarczy. Nie ma szans. Tylko, ze to sa zupelnie inne problemy niz maja mezczyzni, a nie podobne. Przecietna kobieta ma duzo opcji, przecietny mezczyzna malo.

    Reply

    John September 20, 2023 at 23:53

    I też dzisiaj zagadałem do jednej, postanowiłem trochę przeciągnąć rozmowę, bo dobrze zareagowała (na początku może trochę nieśmiało, ale później się otworzyła), 15 minut rozmowy, pytanie o kontakt i powiedziała mi, że chce być szczera (szanuję) i jest zaręczona, a swojego chłopaka poznała w liceum i są w wieloletnim związku. Powiedziałem, że to w sumie słodkie, życzyłem jej dozgonnie udanego związku i papa. A dziewczyna nie miała makijażu, może naprawdę bardzo mało, a była dość ładna – blond włosy, brązowe oczy, zielona obcisła sukienka, szczupła z wcięciem w talii. Gdzie ta hipergamia :D

    Reply

    Paweł Grzywocz September 21, 2023 at 09:11

    Tak, jak Jhon napisał, kobiety zarówno przeciętne, jak te bardzo atrakcyjne mają dużo opcji wśród idiotów i pijaków. Idź do klubu i sobie popatrz, jakie mają opcje.

    Reply

    stat September 21, 2023 at 10:16

    No ale widziales tego jej chlopaka, ze piszesz ‘gdzie ta hipergamia’? Wiesz ile ma wzrostu, jak wyglada? Samo to, ze byla dla ciebie mila niewiele znaczy… Swoja droga takie pary utworzone w liceum moga byc bardzo stabilne. Kobieta nie ma za soba roznych przejsc, jezeli jestes jej pierwszym, a nie ktoryms z kolei to to jest duzy plus. I moze wtedy hipergamia rzeczywiscie nie dziala tak silnie

    Reply

    stat September 21, 2023 at 10:24

    Moze kiedys tak bylo. Dzisiaj taka kobieta odpali Tindera i ma 100 opcji na dzien dobry. Owszem czesc to beda idioci, ale przeciez nie wszyscy. W realu tez beda sie wokol niej krecic rozni goscie. Nie powiesz mi, ze atrakcyjna kobieta jest skazana na idiotow i pijakow. Dzisiaj ludzie nie mieszkaja cale zycie w jednej wsi tylko podrozuja etc., a kobiety maja do wyboru nie tylko rodakow, ale tez facetow zza granicy.

    Reply

    Paweł Grzywocz September 21, 2023 at 12:32

    To odpal Tindera jako kobieta i zobacz, kto do Ciebie napisze, znajdź kogoś normalnego. Spotkałem ładną i mądrą dziewczynę ostatnio w galerii handlowej, to opowiedziała nam, jak na Tinderze szukała kogoś normalnego przez 5 lat! Tak, słownie pięć lat i było to świetne studium pracy nad poczuciem własnej wartości, nie zniechęcaniu się porażkami, dystansem do ludzi i siebie, bo gadała takie rzeczy o poczuciu wartości, które można w książkach na ten temat przeczytać, a ona to mówiła na podstawie rezygnowania z kolejnych debili z Tindera. Miała na myśli też to, że chciała znaleźć kogoś do trwałej relacji a nie kogoś, kto chciał przede wszystkim seksu i tylko udawał, że jest inaczej. Czyli ładnej dziewczynie z województwa śląskiego w 2023 roku zajęło 5 lat znalezienie na Tinderze kogoś normalnego do trwałego związku. Zachęcam do eksperymentu. Załóż kobiecy profil i znajdź kogoś normalnego. Po 2 tygodniach można dostać depresji, że sami debile i najchętniej to skasować profil, a te, co zostawiają to widocznie tylko po to, aby się dowartościować atencją. Załóż kobiecy profil na jakimkolwiek portalu randkowym i postaw się w sytuacji kobiet. One nie mają dużego wyboru. To frustrujące na maksa, że mają jedynie iluzję wyboru spośród setek debili, którymi nie są zainteresowane, więc de facto bardzo rzadko spotykają kogoś normalnego. Oprócz tego opowiadaj o tym fenomenie kobietom podczas podejść, to zobaczysz, jak im się oczy powiększają ze zdziwienia, że rozumiesz ich problemy, że wcale nie mają łatwo znaleźć kogoś ciekawego, a jeśli już są z kimś normalnym, kogo znają od paru lat, to sobie tę relację szanują, bo wiedzą, że znalezienie kogoś normalnego nie jest wcale łatwe.

    Reply

    stat September 21, 2023 at 14:08

    Tylko pytanie co rozumiemy przez ‘normalnego’. Bo kobiety maja swoje standardy, zwlaszcza te ladne. Takze ten ‘normalny’ to moze oznaczac w praktyce wysoki, pewny siebie, z dobra praca, ciekawym zyciem etc. I tak moglo byc w tym przypadku. Jezeli ladna dziewczyna szuka chlopaka 5 lat to nie dlatego, ze nie ma opcji (oprocz Tindera bedzie tez przeciez obiektem zainteresowania w realu) tylko zwykle dlatego, ze nie chce przecietnego faceta.

    Reply

    Iwona September 21, 2023 at 14:21

    Święte słowa! To prawda, kobietom również jest niesłychanie ciężko znaleźć kogoś normalnego. Mamy podobny problem co faceci.
    Stąd moje pytanie. Czy kobiecie wypada pisać pierwszej do mężczyzny, np na FB? Wiem, że chłopakom doradzasz zagadywać do wielu dziewczyn na ulicy, a co z dziewczynami? Jak mają zwiększać swoje szanse na poznanie kogoś ciekawego? Czy w oczach mężczyzn jest to dobrze widziane, że kobieta pierwsza pisze/zaczepia/zagaduje? :) Czy nie wyjdzie na szaloną desperatkę lub “łatwą”?

    Reply

    Art September 22, 2023 at 11:07

    Paweł porównywanie problemów kobiet do facetów to jest porównanie 2 różnych światów. Jeśli dziewczyna jest ładna albo chociaż niebrzydka/w miarę szczupła i ogarnięta to nie ma słownie najmniejszych szans by nie miała powodzenia. Jedyną opcją są wywalone w kosmos wymagania albo spaczony charakter lub mieszkanie w zabitej dechą miejscowości albo nic nierobienie bądź samotna matka

    Kobiety w Polsce przede wszystkim mają problem z tym że w ogóle powiedzmy do 30stki nie poczuwały się do jakiejkolwiek własnej inicjatywy w nawiązywaniu relacji tylko wszystko do tej pory zrzynało się na facetów Więc zabieganie o faceta jest dla nich terminem obcym -> bo to się miało stać tudzież on miał wywoływać wszystko Także w pewnym momencie faceci zorientowali się że nie będą jak głupki ciągnąć sami bo dziewczynom wydawało się błędnie że na tym polega relacja że facet daje atencje a dziewczynka bierze

    I wiesz Paweł widziałem zawalone skrzynki facebook’we czy innych czy innych stron więc jedyny problem jaki widzę to taki że dziewczynki nie mogą podołać czasowo na przerobieniu normalnych facetów zainteresowanych. Jak nie pasuje tinder to jest pierdylion innych opcji do poznawania w internecie i na każdej jest x3-8 facetów więcej niż dziewczyn zarejestrowanych

    Reply

    Paweł Grzywocz September 21, 2023 at 14:22

    Normalny, czyli zadbany z wyglądu, który rozumie kobiety, interesujący w rozmowie, emocjonujący, pewny siebie, będący wyzwaniem, któremu nie chodzi tylko o jedno, czyli taki, jak opisuję w materiałach. Praca i ciekawe życie to pojęcia plastyczne, zależne od tego, jak się zaprezentujesz. Z kolei samą pracą i ciekawym życiem nie ugrasz z kobietami nic. Znam sporo przypadków czytelników, którzy mają dobrą pracę, np. w branży prawniczej i ciekawe zajęcia i pasje upchane cały tydzień, że nie mają już zbytnio czasu zagadywać do dziewczyn ani z nimi randkować, więc ciekawe życie i praca są przereklamowane, jak tutaj.

    Z resztą, co się tak przejmujesz, że mają wymagania… A Ty nie masz wymagań? Wyjdź do klubu albo do galerii i policz, ile dziewczyn odpuścisz, że nawet nie będzie Ci się chciało do nich “cześć” powiedzieć”, bo nie będą Ci się podobać w ogóle, więc czego się spodziewasz w drugą stronę. Dlatego tak ważne są statystyki i nie traktowanie poznawania personalnie.

    Reply

    Paweł Grzywocz September 21, 2023 at 14:40

    Na ulicy to jako dodatek doradzam chłopakom a nie jako jakiś dobry sposób, bo to jest mało skuteczne i wygląda desperacko, lepiej w miejscach z jakimkolwiek kontekstem, jak chociaż osiedle, impreza, znajomi, basen, siłownia, park, taniec, dom kultury, cokolwiek i tak samo kobiety, które chcą kogoś poznać, to wychodzą częściej z domu, nieraz spotykałem dziewczyny, które wyszły na kawę do mcdonalda albo czytały książkę w parku lub na jakichś plantach albo na kursie tańca, a przecież mogły wypić kawę w domu, poczytać książkę w domu, pouczyć się tańca z youtube’a w domu, a jednak wyszły na zewnątrz się przewietrzyć zarówno dla zdrowia psychicznego, jak i zawsze istnieje jakaś szansa, że uda się kogoś poznać. Internet to też takie dodatkowe miejsce, które ma sporo minusów, ale plusem jest to, że jak kobieta pierwsza napisze do faceta w Internecie, to przynajmniej już go w jakiś sposób wybrała, wyselekcjonowała, że wstępnie się jej podoba, więc wystarczy tego nie schrzanić i być otwartym. Może być też tak, że Ty się komuś nie spodobasz w Internecie, to po prostu nie będzie jakoś entuzjastycznie odpisywał albo wcale nie odpisze i tyle, czyli podobnie, jak przy zagadaniu twarzą w twarz. Osobiście, gdy kobiety zagadują gdzieś na żywo, to zwykle robią to na około, że pytają o chusteczkę, o drogę, o godzinę, o zapalniczkę i sporadycznie pogadają coś więcej, ale to już facet powinien być na tyle kumaty, żeby taką interakcję wykorzystać i zapytać, jak ma na imię i trochę pogadać, co słychać, czym się interesuje, ale niestety większość facetów to totalne jelenie, że się nie skapną w takich sytuacjach, więc też kwestia liczb. Najczęściej i najprościej wydaje się przez znajomych, na imprezach, to najczęstsze odpowiedzi, gdzie się poznali. Nieraz też w pracy lub w szkole, ale to trochę słabo, bo za często się potem widują i to trochę desperackie, ale zdarza się dość często. Nieraz też mówią, że na Tinderze, więc znowu, możliwe, że jak kobieta pierwsza napisze na Tinderze, to większe szanse, że coś z tego będzie niż gdy faceci strzelają na ślepo, z resztą tam jest ta opcja matchowania, więc jest to jakiś dodatkowy sposób.

    Reply

    John September 26, 2023 at 11:01

    No to cyk kolejne 2 przykłady z mojego otoczenia – znajomy ma żonę, są małżeństwem z 11/12 lat!!!, która się go zapytała, czy może mnie przytulić na przywitanie, po tylu latach małżeństwa (wow), bo on jej dużo o mnie mówił, a ja o niej też dużo słyszałem. Ma 35-40 lat i jest w cholerę ładna bez makijażu.
    Kolejny przykład, mam znajomą, około 25 letnią, naprawdę atrakcyjną, na tyle, że faceci są skłonni płacić jej pieniądze za nieprzyzwoite rzeczy, poważnie. Była w jednym związku, około 3 letnim, ale z tego co mi wiadomo, to facet spartolił sprawę. Teraz jest z innym kolesiem, już około roku, a on zaczyna gadać o swoich byłych i ją to niemiłosiernie irytuje i jest to dla niej brak szacunku.
    Wczoraj na Tinderze nawet spotkałem się z opisem mówiącym, że podobno wszyscy fajni faceci są już zajęci.
    Znam też inną parę, poznałem ich w kościele (widziałem ich raz zaraz po ich ślubie i kolejny raz 3 lata później), no i nie zgadniesz co. Facet NIE MA POJĘCIA, jak stworzyć udany związek, bo jak rozmawiałem z nimi dwoma na raz, albo ich widziałem, to jego żona raczej się nie cieszy z jego towarzystwa, czuć było takie spowszechnienie, zobojętnienie. Facet jest raczej w porządku, ale może trochę taki cipciowaty, odniosłem wrażenie.
    Ta cała hipergamia to zabite zainteresowanie oraz złe wartosci życiowe.

    Reply

    Leave a Comment

    Previous post:

    Next post: